Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Coco Hoeksema 16-11-2013

Overzichtelijke website, goede informatie, makkelijk betalen

Product werd volgende dag geleverd. Via de mail goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Assortiment
Overzichtelijk, uitgebreid en makkelijk met zoekfuncties producten zoeken.

Aanbeveling
Goede prijs-kwaliteitverhouding, uitstekende service en makkleijk te bestellen.

Extra toelichting
Makkelijk winkelen vanuit huis, eenvoudig zoeken naar product, goede productinfo, snelle levering,

peetthelegend 16-11-2013

Lekker vanuit je luie stoel.

Hoe het staat beschreven op internet sprak mij heel erg aan.

Assortiment
Veel keuze en niet duur.

Aanbeveling
Vanwege de service en de hoeveelheid keuze.

Extra toelichting
Heb de set een paar dagen in huis maar alles goed verlopen met de zeer snelle bezorging.

Hans Schonhage 16-11-2013 Via de website gekocht

Klantenservice is deskundig en geduldig.

Assortiment
Verkoopt de dingen die leuk zijn om te kopen .
Heb er mijn TV,wasautomaat,wasdroger,stofzuiger en barbeque spullen gekocht.Heel lang geleden ook mijn autonavigatie.

Aanbeveling
Gewoon een goed functionerende organisatie waar je betrouwbaar zaken mee kan doen.

Extra toelichting
zoals ik al bovenstaand vermelde,komt erg betrouwbaar en klantvriendelijk op mij over en daarom ben je extra tevreden met je aankoop. De door veel shops gezochte meerwaarde,door jullie wel waargemaakt.

Kawon 16-11-2013

Met een paar klikken klaar !

Supersnelle levering , goede klantenservice.

H. Olree 16-11-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goed assortiment en volgende dag geleverd

Jeroenbom 16-11-2013

Je komt in de winkel en het personeel laat je rustig eerst rondkijken. Nadat je weet wat je ongeveer wilt hebben komt er al iemand naar je toe om je verder te helpen! Super want ik hou er nooit meteen van op iemand direct op mn lip te hebben!

Goed geinformeerd door de verkoper over de samsung televisies. Ik wou eerst een goedkoper type van samsung kopen maar omdat de nieuwere versies meer opties hebben en dus langer plezier geven heb ik toch voor de samsung 8000 seies gekozen.

Assortiment
Van alle top merken alles in huis. Dat was wel super omdat ik samsung wilde kopen maar philips sprak me ook aan hierdoor was de overweging ook weer een stuk makkelijker

Aanbeveling
Kwaliteit en service is super. Ook de prijzen zijn prima en volgens mij ook een van de laagste.

Extra toelichting
Super goed geholpen. Ik wou ook een nieuwe koffiemachine dus de verkoper liep direct mee na de aankoop door naar de koffie discounter. Hier ook super goed geholpen icm een heerlijk bakje koffie.

Steve Ed 16-11-2013

In het weekend 2 tv's gekocht en werden dinsdag al bezorgd. Al eerder een tv besteld voor mijn ouders, ook direct bezorgd. De site is handig opgezet met video uitleg over wat de tv aan opties heeft.

Duidelijke communicatie over wanneer er bezorgd wordt.

Assortiment
Heel breed, voor een budget tv of voor iets exclusiefs, ze hebben het allemaal.

Aanbeveling
Ook als je geen specialist bent, kun je hier prima alles vinden wat je wilt weten. En anders ben je een telefoontje van je antwoord verwijderd.

Evill 16-11-2013 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijk, goede opzet van de webshop evenals de afwikkeling van aankoop tot afhandeling.

Zeer goede service, deskundigheid van het personeel en antwoorden op al uw vragen.

Assortiment
Zeer breed assortiment voor iedere doelgroep met prijzen voor ieder type consument.

Aanbeveling
Ik beveel iedereen deze (web)shop aan, van jong tot oud en van de consument met een kleine beurs tot diegene die houd van extra luxe.

Extra toelichting
Zeer breed opgezette (web)shop voor de consument van nu! Eenvoudige stap voor stap afhandeling van uw aangekochte product. Deskundig personeel die graag voor u klaar staan. Dit is de derde keer dat ik een aankoop hier doe en kom hier zeker weer. De scherpste prijs en de beste service, wat wil een consument nog meer?!

Topsquash Nijkerk 16-11-2013 In de winkel gekocht
naarden

de medewerker wist ons alles goed uit te leggen

Assortiment
voor het beslissen van de juiste keuze in de showroom net te weinig vergelijksmogelijkheden.

Aanbeveling
goed, mits je zelf kan instaleren

Extra toelichting
makkelijk, goed, en tegen een juiste prijs

Ramona1979 16-11-2013

Een mooie winkel, die rust uitstraalt maar je toch ook uitnodigt om door de winkel de producten te bekijken.

De medewerker wist alles goed en duidelijk te vertellen. We hadden via de site een ander toestel gezien, maar door het goede advies toch een ander gekocht. Die weliswaar kleiner is waarvoor we kwamen maar de beeldkwaliteit wel weer stukken beter is.

Assortiment
Van alle toesteltypes hangt er wel 1, ook verschillende inches zijn aanwezig zodat je goed het verschil kan zien.

Aanbeveling
Zeker, de service is goed, er werd mij verteld dat ook de garantieprocedure goed is geregeld. De prijsverhouding is goed. Dit scheelt een stuk met bijv.de Saturn. Daarvoor wil ik wel even naar jullie toerijden.En niet te vergeten de kennis van de verkoper

Extra toelichting
Ik vind het een Top zaak, alles is tot in de puntjes goed geregeld. Goede producten, mooie winkel, en personeel met de juiste kennis. Daarvan kunnen een hoop winkels nog het goede voorbeeld aannemen.

T & J 16-11-2013 In de winkel gekocht
naarden

Makkelijk te bereiken en goed parkeermogelijkheden

goed informatie

Assortiment
wat wij wilde hebben wad ruimschoots aanwezig

prikjs kwaliteit is goed

marcoburgman 16-11-2013 Via de website gekocht

via internet kijken, vergelijken en er achter komen dat plasma-discounter de goedkoopste is. Op de site kan je je eigen wensen invullen en er komt een duidelijk overzicht met wat je wil, filteren op prijs en je bent er Vervolgens via internet bestellen, nergens aan vast zitten en een mail krijgen dat het product gehaald kan worden

Je komt binnen en er is gelijk een klik met de verkopers, ze laten je even rondlopen en benaderen je dan. geen agressieve manier van benaderen.

Assortiment
Op internet breed, in de winkel afgelopen week iets minder ivm verbouwing. Leuk om te kwijlen bij TV's die bijna onbetaalbaar zijn. Wij kopen bij AH onze levensmiddelen omdat deze een breed assortiment hebben. Plasma discounter heeft dit ook en ook nog eens de laagste prijd.

Aanbeveling
Normaal doe ik dit nooit snel omdat je ook negatieve feedback krijgt als je dit doet, bij Plasma-Discounter ben ik er niet bang voor dat dit gebeurt.

Extra toelichting
Ik denk dat ik hierboven alles al heb gemeld. Misschien vergeten dat de openingstijden ruim zijn en de parkeergelegenheid geweldig is.

Jansen1234 15-11-2013

Simpel bestellen & nuttige opties worden weergegeven.

Aanbeveling
Besteld voor 20u en dan volgende ochtend (!!) al geleverd.

Jan Rol 15-11-2013 Via de website gekocht

Uitzoeken, betalen,klaar!
En vooral geen gezeur met gebruikersnamen en wachtwoorden!

Binnen 2 werkdagen in huis.

Keuze genoeg.

Zie bovenstaande

Zie boven

Sonos Player 15-11-2013 Via de website gekocht

Op de site werkte een kortingscode niet. Daarom gebeld en keurig geholpen met mijn bestelling en alsnog de korting gekregen.

Djim Sloesen 15-11-2013 Via de website gekocht

staat hoog aangesc

binnen 1 dag geleverd. 2 weken tijd om terugtesturen indien niet tevreden.

Assortiment
veel verschillende keuzes in alle prijzen en maten.

Aanbeveling
Het is snel en makkelijk om te bestellen en is ook nog eens topkwaliteit.

Extra toelichting
ik vind het een prettige site die bij beslist.nl ook vaak als het beste staat aangeschreven met prijs/kwaliteit verhouding

W_i_l_l_e_m 15-11-2013

Goede duidelijk website. Gratis bridge werd automatisch bij de sonos play5 toegevoegd.

netjes en goed verpakt bezrgd

Assortiment
groot assortiment, soms met leuke social deals!

Extra toelichting
Sonos Play 5 incl gratis bridge gekocht, die automatisch bij de bestelling werd toegevoegd. Door de social deal ook nog 10% korting op de play 5, superdeal!

R. Hoogterp 15-11-2013 Via de website gekocht

Vooral overzichtelijke webshop met goede suggesties.

Snel geleverd, zonder enig probleem.

Assortiment
Ruime keuze in elke inchmaat scherm.

Aanbeveling
Snelle levering, groot assortiment en dan ook nog voor een betere prijs dan in de retailwinkels. Ik zou niet weten waarom je níet naar Plasma-Discounter zou gaan.

Zie hierboven.

67jan 15-11-2013

het zoeken en bestellen ging heel makkelijk en vlot

heel goed .
ik had de tv al binnen, maar geen factuur van mijn tv .
ik heb gebeld met klanten service en binnen 10 minuten na ophangen had ik een mail binnen met een factuur in de bijlage.

geweldig geregeld.

Aanbeveling
in hoge mate, omdat ik er zeer tevreden over ben.

Extra toelichting
ik zal hier zeker weer terug komen . omdat ik er zeer tevreden over ben . ook het zelf kunnen bepalen van de leverdatum ik vind ik zeer fijn .

schapie48 15-11-2013

vanuit je luie stoel bestellen

Ik weet gewoon dat de service van plasma-discounter goed is

Ruime keuze

Aanbeveling
heb al diverse mensen aanbevolen om naar plasma-discounter te gaan vanwege de goede service en de ruime keuze.

Moos1996 15-11-2013

Het gaat snel

Het zou fijn zijn als je een afleverdag kan kiezen bij het bestellen, maar verder prima!

Zeer uitgebreid

Aanbeveling
Veel mensen in mijn omgeving kopen al hier

Lekker snel en eenvoudig

Yindi 15-11-2013

De website ziet er overzichtelijk uit en alles is gemakkelijk te vinden.

Even gebeld en men reserveerde de tv meteen voor me, waar er nog 5 van op voorraad waren.
Ik werd vriendelijk en professioneel behandeld.

Assortiment
Het assortiment is uitgebreid en er is voldoende keuze. De prijzen zijn zeer concurrerend met andere websites en winkels.

Extra toelichting
Ik bestelde de tv op 13-11 en de volgende dag werd het al afgeleverd! Dat is service voor mij. Aan de telefoon wordt je vriendelijk te woord gestaan. Een terechte aanbeveling!

John van het Veld 15-11-2013 In de winkel gekocht

Snelle levering, goede prijs

Roy van Herwaarden 15-11-2013

Prima locatie, parkeren voor de deur en je krijgt zo de televisie mee. Top!

Bij aankoop goed, de toekomst zal het verder uitwijzen...hopelijk heb ik de service niet nodig.

Assortiment
Breed assortiment, maar niet alles uitgestald. Maar de meest gangbare waren wel te zien.

Aanbeveling
Heb het al geadviseerd, goed online ook verder. Personeel kwam ook goed gemotiveerd en kundig over.

Extra toelichting
Prima ervaring, persoonlijk mijn eerste bij plasmadiscounter, goed bevallen.

fajmvdijk 15-11-2013

Alles meer dan duidelijk
Bestellingen gemakkelijk te plaatsen

Ik heb contact met personeel
Erg vriendelijk en behulpzaam
Meer dan tevreden
Bestelling woensdag geplaatst artikelen donderdag al binnen

Zeer breed assortiment

Extra toelichting
Verschillende internetsites bezocht deze steekt er met kop en schouders bovenuit Ik beveel jullie aan bij vrienden en collega's Ga zo door

John Bregten 15-11-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk te vinden

Snelle levering, en een goed overzicht wanneer het thuis wordt gebracht.

Hele ruime keus

Snel en goedkoop

malibu35 15-11-2013 In de winkel gekocht

goed berijkbaar,prima parkeer gelegenheid,

goede uitleg produkt,en helemaal fijn dat ze helpen met de spullen naar de auto brengen (zeker in mijn geval aangezien m.n rugklachten )

Assortiment
prettig dat ze een ruime keuze hebben in electronica en alle witgoed

Aanbeveling
in alle opzichten een aanrader.
-prijs
-keuze
-bereikbaarheid
-parkeergelegenheid
-service

Extra toelichting
voor mij een prima ervaring, alle punten die voor mij belangrijk zijn waren prima in orde.

ronald jantje 15-11-2013

overzichtige website

voldoende keus

Aanbeveling
snelle service en niet duur

Extra toelichting
was mijn eerste aankoop bij plasma discounter en tot nu toe is alles soepeltjes verlopen dus waarschijnlijk niet mijn laatste

Carlo1977 15-11-2013

Een snelle site met veel informatie

De mogelijkheid tot chatten is heel handig

Assortiment
veel verschillende producten in allerlei prijsklassen

Aanbeveling
ik heb er nu al een paar keer besteld en geen problemen onder vonden

Extra toelichting
Deze webwinkel verdient alle lof

GerKer52 15-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijke site, waarbij de verschillende stappen duidelijk en logisch zijn

Na prijsopgave werd direct een reservering gemaakt, die 3 dagen geldig blijft. Bij ophalen bestelling snel en goed geholpen. Parkeren voor de deur

Assortiment
Zeer ruime assortiment in zowel apparaten als merken

Niets negatiefs te melden

Extra toelichting
Nadat ik via de site om een prijsopgave had gevraagd, kreeg ik daar heel snel een reactie op met tegelijkertijd de melding dat er een reservering voor het produkt was gemaakt en die 3 dagen geldig was. Dezelfde dag nog naar de showroom in Naarden gegaan en de produkten bekeken en beoordeeld. Naar volle tevredenheid daarna op basis het reserveringsnummer direct de apparatuur meegenomen. Prettige bediening en direct klaarzetten van bestelling. Ruime parkeergelegenheid voor de deur. Echt een aanrader.

krelis 5 15-11-2013

Was dichtbij mijn huis adres

Werd netjes geholpen en goed geadviseerd al was het druk

was voldoende te zien

Aanbeveling
Zie boven alles goed beoordeeld dus waarom niet

Wouter35 15-11-2013

6,8

gebruiksvriendelijke website

in de showroom zijn we goed geadviseerd en geholpen

Assortiment
op de website zeer compleet;

goed bereikbaar

A van Boxtel 15-11-2013 Via de website gekocht

website overzichtelijk en duidelijke omschrijing van het product.

bestelling netjes en volgens de aangegeven informative geleverd.

Assortiment
een ruim assortiment, met duidelijke omschrijvingen en duidelijke informative per product.

Aanbeveling
ik zou deze winkel aanbevelen bij andere. er is een ruime keuze en snelle en correcte levering van de producten. prijzen zijn ook allemaal goed scherp.

Extra toelichting
Over het algemeen ben ik erg tevreden over deze webwinkel. Zelf zou ik hier zeker weer iets bestellen.

J.A.M. Oomen 15-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke website, makkelijke en voldoende parkeergelegenheid, snelle afhandeling, makkelijk betalen

Assortiment
Gewenste TV fysiek niet aanwezig in de winkel, we konden deze dus niet bekijken. Verkoper mocht (wilde) TV niet uit de doos halen.

Aanbeveling
Alleen de prijs scheelt en is lager dan bij de "gerenommeerde" detailhandel.

Extra toelichting
Wij kennen Plasma discounter al geruime tijd en hebben al onze TV's (intussen al een stuk of 6) daar aangeschaft, puur en alleen omdat zij de goedkoopste zijn. Naarden ligt vrij centraal en zij hebben voldoende en gratis parkeergelegenheid. Dit keer echter wilden wij de op de website gekozen TV fysiek beoordelen en dat werd een teleurstelling omdat er zeer weinig TV's "in de zaak" hingen. Verkoper wees wel vergelijkbare toestellen aan, maar dat was het net niet. Uiteindelijk de TV op de gok gekocht.

Marvin Besselsen 15-11-2013 Via de website gekocht

Via de site makkelijk te bestellen

Het product werd snel en op tijd bezorgd en was netjes ingepakt.

Aanbeveling
Erg goede ervaring met de site. Makkelijk te bestellen en een goede levering. Ook een goede prijs!

Emilio Vermeulen 14-11-2013 In de winkel gekocht
naarden

Vlak bij de snelweg met voldoende parkeermogelijkheden. De bewegwijzering kan nog beter.

Snel een accuraat

Assortiment
Volgens mij is alles mogelijk

Aanbeveling
Leuk om ook Coronel rond te zien lopen

Fransafca 14-11-2013

Het aangeschafte toestel was op voorraad en ik kon deze gelijk meenemen.

Duidelijke toelichting bij de keuze van dit toestel.

Assortiment
In alle prijs klasse is een zeer groot assortiment.

Goed bereikbaar, dicht bij de A28 en gratis parkeren voor de deur. Top

Sam Dijkstra 14-11-2013 Via de website gekocht

Het gemak om te bestellen, de snelheid en de info zijn prima.

Top bezorging, de volgende dag al, dit werd al beloofd maar door ervaring bij andere webwinkels had ik het niet verwacht.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Goede site, duidelijk, snelle bezorging, snel een link gekregen voor track and trace.

Extra toelichting
Duidelijke overzichtelijke site, bestelling gaat makkelijk en bezorging was super snel, helemaal goed.

Bobby 2005 14-11-2013

Besteld via Internet

Assortiment
een prima overzichtelijk en uitgedokterd
assortiment

Aanbeveling
Een aanrader aan een ieder om bij
Coronel te shoppen.

Extra toelichting
Reeds eerder kocht ik een TV bij Plasmacounter naar volle tevredenheid en nu kocht ik er weer een omdat ik een groter scherm wil.

Danny LEPPEN 14-11-2013 Via de website gekocht

Fijne website en mooie productbeschrijving door Tom

Levertijd: Twee dagen en mijn TV stond te spelen

Assortiment
De winkel heeft keuze voor iedereen dus voor elk wat wils.

Aanbeveling
fijne toestellen voor de beste prijs

Extra toelichting
Fijne service - Mooie producten en vriendelijke mensen snelle levering ook in Belgie

online shopping queen 14-11-2013

Veel informatie over ieder product.

Alles keurig op tijd geleverd.

Niks gemist op de site.

Aanbeveling
Ik heb plasmadiscounter al aangeraden bij een collega, zij heeft dezelfde dag ook een tv besteld.

Kbertel 14-11-2013

Goede locatie, eenvoudig te bestellen

Hier hebben we nog geen ervaring mee

Goed en duidelijk assortiment

Coby de Wit 14-11-2013

alle gerenommeerde merken op een rij en daarbij goed advies en gelijk meenemen

Service en de tijd die wordt besteed aan de gestelde vragen.Klasse ook voor de jongere kopers ( kleinzoon)

Aanbeveling
Zie gemak. Je komt nooit voor niets.

Extra toelichting
Alles op een rijtje : Prettige zaak, prettige mensen en volledig assortiment tegen concurrerende prijzen!

Nicotje1946 14-11-2013

Ruime parkeergelegenheid.
Overzichtelijke presentatie winkel en internet.

Technisch vaardige uitleg in installatie en gebruik van product.

Jw59 14-11-2013

Prettig dat je op zondag of een avond kan

Service bij verkoop prima. Service bij advies produkt niet goed, andere zaak goed advies gekregen en als nog bij coronel gekocht. Hierdoor liepen wij de superaanbieding mis en moesten we 2x terugkomen.

Genoeg keuze

Aanbeveling
Vooral prijstechnisch, advies was wat minder

Fast Shorttracker 14-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Locatie enkele minuten van de afrit van de snelweg.

Prima geholpen door de medewerker in de winkel. Absoluut een goed advies gekregen.

BomberDani 14-11-2013

Extra toelichting
Dinsdag avond een TV besteld en woensdag een mail met de track/trace nr ontvangen. Deze heb ik alleen niet nodig gehad want PostNl stond al voor de deur. Top TV, en ook Hans Klok had niet sneller kunnen leveren.

Happy Ds 14-11-2013

Veel keuze, makkelijke website. Virtuele verkoper erg handig, maarzou meer in moeten gaan op features apparaat ipv bijverkoop accesoires.

Helaas werd onze TV - ondanks de belofte op de website, voldoende voorraad, etc - niet daags erna geleverd : 2 dagen levertijd. Omdat we vrij hadden genomen juist op de beloofde leverdatum, kwam dit onhandig uit. Levering uiteindelijk via track and trace prima op tijd.

Veel keuze

Aanbeveling
Dit was niet onze eerste aankoop via deze site. Meerdere vrienden hebben reeds op ons advies ook gekocht.

Steven Bakker 14-11-2013 Via de website gekocht

De shop is de mooiste shop die ik ooit heb gebruikt op internet , aleen als je een selectie hebt gemaakt en je gaat een pagina terug dan moet je de selectie weer opnieuw instellen .

Diverse keren een bestelling gedaan en nooit service nodig gehad , dat zegt wel genoeg

Assortiment
mooi uitgebreid assortiment van goedkoop tot exclusief maar toch ook de nieuwste en meest geavanceerde producten gewoon op voorraad

Aanbeveling
Dit is gewoon een zeer goede webwinkel met goede product info en goede voorraad.

Extra toelichting
Altijd zeer tevreden over de producten , prijsstelling en vlotte levering.

Rens Mali 14-11-2013 Via de website gekocht

Simpel aankopen op jullie website, erg duidelijk.

Nadat ik belde omdat ik mijn bestelling niet kon afronden melde een medewerker dat er een storing was met het betaalsysteem, keurig geholpen. enkel geen alternatief geboden, dat was jammer.

Assortiment
Motivering niet nodig , kijk op de site.....wat is er niet dan?

Aanbeveling
Als internet shop , in grote mate.....al is het alleen al om Tom zodat die gewoon WTTC kan blijven rijden.

Extra toelichting
Top bedrijf , snelle levering en duidelijke communicatie.