Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Gerard van hoof 20-11-2013 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel een tv kopen wat wil je nog meer

Nog geen ervaring mee maar de berichten over de service denk ik dat dit wel goed zit

Assortiment
Veel bekende merken is wel zo prettig

Aanbeveling
Het bestellen ging vlot goed overzichtelijk

knehvana 20-11-2013

Lekker online shopen.

Ik werd meteen geholpen.

Ruime keuse

Aanbeveling
Het is een mooie winkel met veel TV's.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden in alle opzichten.

Jolanda v C 20-11-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snel en makkelijk besteld, duidelijke site, en snel in huis. Kan de Mediamarkt niet tegenop. Daar was deze tv duurder, niet op voorraad in de winkel terwijl we er hier ook nog een gratis Dongle bij kregen.TOP!

J. Heidema 20-11-2013

Lekker achter de pc op zondag middag

Snel, compleet maar toch een 9 anders krijgen jullie kapsones ;-)

Assortiment
Wat ik zocht heb ik snel gevonden

Aanbeveling
Alleen bij mensen met geen technische kennis wat betreft het aansluiten van een tv zou ik het niet aanbevelen.

Extra toelichting
Snel, compleet, goede prijs, top assortiment. Reeds mijn 2e tv bij Plasma discounter

T12 19-11-2013 Via de website gekocht

Enorme keus ,door de filmpjes worden de produkten prima voorgesteld in je luie stoel

Op alle vragen een duidelijk antwoord en advies hoe te handelen.

Assortiment
Bijna alles op videogebied is te bestellen bij Plasma-Discounter op een supervoordelige manier.

Service, prijs : alles klopt bij Plasma -Discounter

Extra toelichting
Dit was de tweede keer dat ik een breed beeldscherm tv bij Plasma - Discounter kocht en in niets ben ik teleurgesteld.

te-vreden 19-11-2013

duidelijke website goede info over product en mogelijkheid om vrijblijvend te reserveren. Ideaal aangezien wij het product in Naarden op zondag gingen afhalen.

goed geholpen door vriendelijk personeel in de winkel Alle tijd voor uitleg in info op door onze gestelde vragen

Assortiment
voor iedere portemonnee wat wils

Aanbeveling
mooie kwaliteit producten. De moeite waard om eens te gaan kijken

Extra toelichting
Super tevreden en als we andere producten nodig hebben weten we de Website maar ook de Winkel te vinden.

Vogel1225 19-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Via de website een reservering gemaakt, krijg gelijk een mail en sms met bevestiging!

Top! Het stond al voor mij klaar, stond met 10 min al buiten met bevestiging dat ik een heel goed keuze gemaakt hebt.

Assortiment
Uitgebreid en het personeel weet waar ze het over hebben, model kleur en assortiment.

Aanbeveling
Aan de mensen die echt opzoek zijn naar kwaliteit producten en dat zijn de meeste in mijn omgeving

Extra toelichting
Top service, goede informatie meegekregen en adviezen!

Ricardo F. 19-11-2013 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 in Naarden

Duidelijke en overzichtelijke website, waar je goed kan selecteren op je specifieke wensen. Je kan zowel online bestellen als in de showroom terecht.

Je krijgt 2 weken de tijd om je toestel te proberen. Wanneer het toch niet bevalt kan je een ander formaat of merk uitkiezen. Als er iets ontbreekt wordt het nagestuurd en binnen 2 werkdagen heb je het in huis.

Assortiment
Heel ruim assortiment met meerdere merken en formaten, veelal op voorraad te verkrijgen.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. Ten eerste de scherpe prijzen en verder om de zojuist eerder beoordeelde punten.

Extra toelichting
Het gemak van de webshop en de showroom met deskundig personeel, de hoeveelheid aan variatie en de scherpe prijs, is waar jullie je mee onderscheiden!

dnijholt 19-11-2013

eerst rustig thuis online kijken

juiste uitleg over waar komt de tv te staan en wat dan beter is..

Assortiment
er is keuze genoeg. alleen jammer dat het huis te klein is dan

Extra toelichting
super service en uitleg. heerlijk op zondag open, zodat we lekker konden toeren.. komen zeker terug

Erik Lutjeboer 19-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De site is duidelijk en met het aantal filteropties wat wordt aangeboden, kom je snel tot de juiste keuze.

Echt een 10! Ben uitstekend en snel geholpen, ondanks de aardige wachtrij voor de kassa. Er werd gewoon iemand van het personeel bij geroepen! En dit is m'n 2e tv die ik daar gehaald heb en de service was niets minder dan de 1e keer.

Assortiment
Het assortiment is echt uitgebreid genoeg. Weet niet of er naast de getoonde types nog meer types leverbaar zijn via de fabrikant, maar ik kan het me haast niet voorstellen.

Aanbeveling
Ik HEB voorheen Plasma-discounter al aanbevolen en daarvan heeft in ieder geval 1 persoon er ook al een tv gekocht ... en dat aanbevelen zal ik in de toekomst zeker blijven doen!

Extra toelichting
Tja, volgens mij spreken bovenstaande motivaties voor zich. Niets aan de bedrijfsvoering veranderen, zou ik zeggen!

AjaxNL 19-11-2013 In de winkel gekocht

via website besteld
even langs gereden en bestelling opgehaald

goede snelle service wordt meegedacht

Assortiment
assortiment in lage en hoge prijs. hoge prijs klasse overheerst in showroom

gewoon goed

tjll46 19-11-2013

Bijvoet van Bloemendaal 19-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Heldere site; makkelijk bereikbaar en parkeren; zondagmorgen open

Bij nabellen over instellingen van het beeld.duidelijke aanwijzingen gekregen.

Assortiment
Wilde kiezen tussen LG en Philips 32 " sameet tv. Voorlichting over beide toestellen helder.

Aanbeveling
Ken genoeg mensen die ik deze winkel in geval van zou aanbevelen. Zeker omdat de site vooraf goed inzicht geeft.

Goed is goed ! Dat behoeft geen nadere toelichting

Lesye Reijne 19-11-2013 In de winkel gekocht

Atchala 19-11-2013 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk,duidelijk en helder. Het bestellen is prima te doen, ook voor iemand die nauwelijks via internet een bestelling doet en de betaling verliep vlekkeloos.

De bestelling 's avonds geplaatst en de volgende avond het product al in huis! Geweldig! Via internet was ook te volgen wanneer de bezorger ongeveer zou komen.

Assortiment
Via diverse vergelijkingen en reviews wist ik al welk product en typenummer ik wilde kopen. Omdat Plasma-discouter de beste aanbieding had zonder verzendkosten, heb ik via dit bedrijf besteld

Aanbeveling
Het is heel gemakkelijk om op deze manier een product te kopen,concurrerende prijs en een snelle levering.

Extra toelichting
Ik ben zéér tevreden over de Plasma-discounter: de site is duidelijk, het bestellen gaat gemakkelijk ook voor iemand die niet vaak via internet besteld. De betaling verliep heel soepel en de levering de volgende dag al, deed mij versteld staan!

PaulBos61 19-11-2013

goede combinatie clicks and bricks

vakkundige medewerker

Assortiment
alles wat we zochten gevonden

Aanbeveling
goede service, goed assortiment, prima bereikbaarheo

Extra toelichting
Zeer tevreden met service. Goede site in combinatie met fysieke lokatie

Ton K te A 19-11-2013

Wat kan ik zeggen? Goede overzichtelijke site. Reservering geplaatst en in Naarden opgepikt. ABC-tje.

Aardige meneer die me hielp, maar hij wist net niet de vragen te beantwoorden die ik had. Nu was de man de Sony specialist terwijl ik een vraag over de panasonic had. Maar niet echt cruciaal voor mijn mening.

Assortiment
Alle TV's die op mijn lijstje stonden waren direct leverbaar. Meeste ook nog eens te bekijken in de winkel. En de kans om een OLED in levende lijve te zien. Ook leuk!

Aanbeveling
Prima assortiment, goede prijs, snel leveren. Wat heb je nog meer nodig?

Extra toelichting
Prima shop ervaring. Ik moet het scherm nog in gebruik nemen maar over Plasma-discounter.nl kan ik alleen maar tevreden zijn tot nu toe. Aanrader.

Frankgina 19-11-2013

Makkelijke overzichtelijke website

Snelle levering, ook op zaterdag

mooie spullen tegen niet al te hoge prijzen. 10X beter dan mediamarkt

Carlos1982 18-11-2013

De website is duidelijk opgezet waardoor je eenvoudig bij de producten kan komen ie je wilt bekijken.

De service was uitstekend, de dag na de bestelling kon ik de tv ophalen in de winkel. Bij aankomst werd ik gelijk geholpen en stond mijn tv klaar. Beter kon niet in mijn ongen.

Assortiment
Assortiment is keurig in orde. Ruime keuze in tv's wat de keuze er niet makkelijker op maakte, veel kwaliteit waar uit te kiezen valt.

Aanbeveling
Scherp geprijst en een goede kwaliteit, dat is wat ik zoek in een winkel.

Extra toelichting
Tevreden over de snelle en makkelijke gang van zaken bij het online kopen van een kwaliteits tv. Online kopen zal in de toekomst steeds meer plaats gaan vinden en dit is de manier om het de klant naar de zin te maken en aan klantenbinding te doen.

Gert Nap 18-11-2013 In de winkel gekocht
naarden

Op website gekeken, maar in winkel de beslissing genomen omdat er info werd verstrekt, die niet op de site staat

Alle tijd werd er genomen, om ons van dienst te zijn

Assortiment
Bijna te erg, om een goede keuze te maken; zal wel de leeftijd zijn.

Aanbeveling
Al gedaan en blijf het doen, vanwege ligging, assortiment en vriendelijke kennisgerichte hulpvaardigheid.

Extra toelichting
Gewoon goed en qua prijs goed in de markt, maar vooral de medewerkers maken het prettig om te komen kijken/kopen

Ton van de Sand 18-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Zowel op de webshop site als in de toonzaal is alles prima te vinden.

Zowel telefonisch als in de toonzaal kan persoonlijk advies prima verkregen worden.

Assortiment
Een dikke, vette 10 is niet mogelijk omdat uiteraard niet alles verkrijgbaar is, maar wel een hele goede selektie van alle huidigebeschikbare modellen.

Aanbeveling
Prijs/kwaliteitverhouding ligt ver boven het landelijk gemiddelde. Het gaat gelukkig bij dit bedrijf niet alleen om winst te maken !

Extra toelichting
Assortiment, kwaliteit, service en prijsstelling zijn zeer aangenaam. Bravo, doorgaan zo !

ThijsP69 18-11-2013

Helder,overzichtelijk en een goede communicatie!

Goed, duidelijk en snel geholpen. De winkel is goed bereikbaar. We wonen in A'dam. Waren binnen een half uur weer thuis!

Assortiment
Omdat het artikel was gereserveerd, zijn we niet de hele winkel rond geweest. Maar ik had de indruk dat het assortiment groot is!

Aanbeveling
Geen enkele reden om deze winkel niet aan te bevelen!

'Bij twijfel.. gewoon DOEN!'

Robbert versie 2 18-11-2013

Extra toelichting
Ik heb me hier heel prettig kunnen orienteren voor de aankoop van een nieuwe tv. Heb rustig kunnen kijken en vergelijken zonder opdringerige verkoop praatjes. Mocht ik behoefte hebben aan informatie, dan was er snel iemand beschikbaar om alles te verduidelijken. Deze mensen weten waar ze het over hebben. Prettige en snelle afhandeling.

Herman Wassink 18-11-2013 Via de website gekocht

Vooral de video uitleg van Tom heeft ons geholpen bij de keuze voor deze televisie.

We hebben de televisie in het weekend besteld. In de loop van de week werd deze geleverd.

Assortiment
Voor ons is het assortiment meer dan breed genoeg. We hadden voldoende alternatieven om uit te kiezen.

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en de informatie op de website.

R. Veenman 18-11-2013 Via de website gekocht

Website is netjes en overzichtelijk. Het bestellen gaat makkelijk. De stappen voor het bestellen van een product zijn makkelijk en duidelijk.

Bereikbaarheid en parkeren zijn goed. De verkopers zijn vriendelijk en duidelijk. Heb tv gekocht waar de CI Module misschien kapot was. Ik kreeg zonder problemen een andere module mee om te proberen.

Assortiment
Er is een ruim assortiment en een goede verkoop informatie.

Aanbeveling
Vriendelijke en professionele verkopers. Als ze iets niet weten dan zeggen ze dat ook zonder eromheen te praten en iets te verzinnen. Zal deze winkel zeker aanbevelen bij anderen.

Extra toelichting
Heb problemen gehad met mijn plasma tv van Panasonic. Dacht eerst dat het aan de kabel verbinding lag. Na een lange tijd en de aanleg van een nieuwe kabel {80 mtr} vanaf een verdeelstation naar mijn woning bleek de ontvangst nog steeds niet goed. Terug naar de winkel geweest en hier een nieuwe CI module gehad. Bij thuiskomst bleek het probleem nog steeds aanwezig. Weer gebeld met de winkel waar een hulpvaardige en begripvolle verkoper mij adviseerde om Panasonic te bellen. Uiteindelijk blijkt het aan de tuneer van de tv te liggen die nu vervangen wordt.

Clayde 18-11-2013 In de winkel gekocht

Website overzichtelijk,
moest bellen of emailen voor de prijs ivm een kortingsactie

vriendelijk te woord gestaan, echter kost het bellen wel een vermogen.

Assortiment
alle gangbare merken en uitvoeringen te vinden.

Aanbeveling
tv opstellingen waren goed, van elk formaat was er een toestel te vinden en overzichtelijk

Claudine1978 18-11-2013

Ik werk in Naarden, dus heb twee voordelen, ik kan langsgaan en de producten even bekijken, maar ik kan ook via internet bestellen.

Ik werd snel geholpen en kreeg goed advies. Als ik niet was langsgegaan, had ik de verkeerde muurbeugel gekocht die niet had gepast op mijn LED TV.

Assortiment
Volgens mij hebben jullie het grootste assortiment TV's van NL. En ook alle accessoires zijn leverbaar - one stop shop!

Aanbeveling
Mijn drie antwoorden boven moeten genoeg zeggen...

pietmachielse99 18-11-2013

goede duidelijke site, toegang tot reviews, makkelijk zoeken op bedrag, afmeting en merk. Makkelijk om te vergelijken. Dit bepaalt al tevoren onze keuze voordat we naar de winkel gingen. Was dus een goede voorbereiding.

Meteen geholpen, duidelijke antwoorden, goed advies. Mooie ruimte om zelf te kunnen zien en vergelijken. Konden het meteen meenemen.

Assortiment
Mooie ruimte overzichtelijk ondanks de verbouwing! Heel sfeervol. Mensen die er werken stralen ook tevredenheid uit.

Aanbeveling
Om alle hierboven beschreven redenen. Je weet wat je koopt.

Extra toelichting
Een verrassing om het filiaal binnen te komen!

Martha Schipper 18-11-2013 Via de website gekocht

vergelijken en bestellen vanuit huis, kan het nog makkelijker?

Voor 20.00 uur bestellen en de volgende dag in huis. Zo gezegd en zo geschiedde, alles te volgen via handige meegestuurde link van de bezorgdienst :-)

Assortiment
Veel keuze en voor een goede prijs :-)

Aanbeveling
On Line bestellen heeft mi de toekomst, deze webshop heeft zeker mijn warme belangstelling en ik heb het al menig vriend en bekende aanbevolen

Extra toelichting
Ruime keuze tegen goede prijs, als mijn wasmachine of koelkast het begeeft weet ik waar ik als eerste ga kijken. Prima service :-)

TH. Lammers 18-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijk en loopt je niet suf.

Wordt niet in je nek gehijgd todat je aangeeft een vraag te hebben.

Assortiment
Beprkt maar wel alles in huis. Dit lijkt beperkt maar maak de keuze makkelijker

Aanbeveling
Als iemand al ongeveer weet wat hij wil dan is het eerst kijken op de web site en daan er naar toe.

Gravendijk 18-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De showroom is goed vindbaar vanaf de snelweg. En ruime openingstijden. Makkelijk te doen na werktijd.

Ik moest eventjes wachten maar werd daarna prima geholpen door een medewerker die verstand van zaken had.

Assortiment
Ik had natuurlijk al via de website een aantal keuzes gemaakt. Wat ik zocht was dus aanwezig. Samen met de medewerker de juiste keuze bevestigd.

Aanbeveling
Prima te doen. Geen klachten. Toen ik later aansluitproblemen had heb ik nog even gebeld en werd netjes verder geholpen met mijn technisch aansluitprobleem.

Extra toelichting
Ik vind het prettig on-line een keuze te maken op mijn wensen en prijs. Daarna vind ik het prettig het apparaat ook nog even in het echt te beoordelen en mijn vragen te kunnen stellen aan een medewerker met verstand van zaken voordat ik zoiets duurs aanschaf. Dat was allemaal mogelijk en ik ben prima geholpen. Ook toen ik later tijdens het aansluiten thuis nog een technische vraag had. Ik zeg: gewoon doen!!!

Rovaro29 18-11-2013

Heel eenvoudig besteld via de webshop en aangegeven om het zelf op te halen en de volgende dag lag het al gereed.

Aardig en beleefd

Voldoende keuze.

Aanbeveling
vanwege assortiment/prijs/service zeker een aanrader.

PCpcpcpcpc 17-11-2013

4,7

omdat er een fout website zat moest ik via klantenservice mijn tv kopen

tijdens het bestellen had de klantenservice in eens en 55pfl ipv een 47pfl opgezocht.

Aanbeveling
zie eerder genoemde bezwaren, zie eerder genoemde bezwaren,zie eerder genoemde bezwaren,zie eerder genoemde bezwaren

zie eerder genoemende bezwaren

Create2Fit Naarden 18-11-2013

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Ons is helaas niet duidelijk wat u bedoelt met ''tijdens het bestellen had de klantenservice in eens en 55pfl ipv een 47pfl opgezocht''.
Had onze klantenservice een verkeerd model gefactureerd aan u of is er een verkeerde prijs doorgegeven?

Graag zouden wij van u willen weten wat er exact gebeurd is, zodat wij het probleem voor u kunnen oplossen. U kunt ons per mail benaderen op Klantenservice@create2fit.com en telefonisch kunt u ons bereiken op 035-6954297.

In afwachting op uw reactie.

Klantenservice Plasmadiscounter

ROB Leusden 17-11-2013 In de winkel gekocht

zeer mooie website, duidelijk

telefoon helpdesk goed bereik baar en goed geholpen.

Assortiment
zeer veel keus en de prijzen zijn scherp

gewoon goed!!!!

Extra toelichting
Bij keuzen goede en eerlijke advies, geholpen door personeel die verstand heb over het merk (SAMSUNG). Had bij aankomst thuis een vraagje deze direct door serviesdesk beantwoord.

sabrina74 17-11-2013

het was heel erg makkelijk om te bestelen

heb t product vrij snel ontvangen

Assortiment
jullie zijn vrijwel de goedkoopste

Aanbeveling
het bestellen bij jullie is me goed bevallen

albert mund 17-11-2013 Via de website gekocht

Thuis winkelen op een duidelijke web site.

SSnelle leveringen

RRuim aanbod van tv's.

Extra toelichting
Ik ben super tevreden over mijn bestelling dus zou jullie iedereen aan kunnen bevelen .

Menno1239 17-11-2013

Ruim assortiment, duidelijk uitgelegd en de winkel heeft voldoende parkeerplaatsen

Men dacht met je mee en ging voor de beste optie, niet voor de duurste.

Extra toelichting
Het ging snel, maar zorgvuldig. Prettig personeel en de winkel is op een goede lokatie.

O. Groenewegen 17-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Je reserveerd je tv vanaf de bank thuis en haalt hem op wanneer je wilt!

Vlotte bediening en goede service omdat je het product mag terug brengen of omruilen.

Assortiment
Groot assortiment, vooral online.

Aanbeveling
Eigenlijk iedereen die een nieuwe tv wil kopen, je hebt de scherpste prijzen hier.

Extra toelichting
Zoals hierboven staat beschreven, groot assortiment, goede service en scherpe prijzen!

OscarD 17-11-2013

Extra toelichting
Snelle goede service, voor de tv muurbeugel werd me een oud model aangeraden die goedkoper was.

Robkrz 17-11-2013

Binnen 17 uur had ik de nieuwe tv thuis.

Snelle levering

Assortiment
Ruime keus en duidelijke beschrijvingen.

Geurt van Hunen 17-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De TV die je ziet is ook op voorraad en kan je direct meenemen!

Verkoper liep met een karretje met de TV met toebehoren mee naar de auto.

Assortiment
Breed assortiment in alle prijs klasses. Met alle bekende merken.

Aanbeveling
In alle soorten en maten en prijs klasses kan je hier fantastische TV's kopen waar je de tijd krijgt om voor jezelf de juiste keuze te kunnen maken, als je dan zover bent krijg je nog eventueel advies om je keuze nog bij te stellen om nog een betere keuze te maken.

Zie eerdere antwoorden

MMA'veen 17-11-2013

Martijn06031975 17-11-2013

Ik kon het scherm niet via de webshop bestellen vanwege contractuele afspraken. Prijs, offerte allemaal via de mail

Goed en adequaat geholpen

Aanbeveling
Goede service, niet voor het eerst dat ik er wat beslel (niet alleen voor mezelf) dus ja een warme aanbeveling

Extra toelichting
Tijdig geholpen, via de mail vooral. Afspraken zijn nagekomen: - Aangeboden prijs; - Levertijd. derhalve een meer dan positieve ervaring

HdBP 17-11-2013

Bij aankoop goed geholpen, deskundige en vooral vriendelijke en genoeg medewerkers, alle producten op voorraad, ook op zondag open, kortom nog geen minpuntje kunnen ontdekken. Heel prettig in deze tijd waarin service vaak te veel moeite lijkt voor veel ondernemers.

Assortiment
Binnen 2 weken zowel een nieuwe tv als koffie apparaat nodig en deze alle 2 bij jullie gevonden. Ik ben een kritische consument (vind ik zelf) en doe altijd uitgebreid onderzoek van te voren op zowel internet als in fysieke winkels. Dus wat mij betreft vallen jullie positief op in de grote berg van aanbieders.

Aanbeveling
Goede ervaring verdient een beloning en het is prettig iets met een gerust hart aan te kunnen bevelen bij anderen.

m schippers 17-11-2013

goed te selecteren op de website en de stappen om af te rekenen zin duidelijk

goed

Assortiment
assortiment is er een ruime keus en fijn om te kunnen zien wat de voorraad op dat moment is van het artikel

Aanbeveling
grote mate ivm prijs en keuze mogelijkheid

Mariska1965 16-11-2013

vanuit je luie stoel besteld en 2 dagen later zit je er naar te kijken.

wat ze zeggen maken ze waar

Assortiment
Voor ieder budget is er wat te vinden

Aanbeveling
Goede service,op tijd leveren,goede prijs

Eimert 1956 16-11-2013

Voor de service geef ik een dikke acht omdat op al mijn vragen serieus werd ingegaan.

Assortiment
Bijna alle gerenommeerde merken zijn aanwezig zodat er voldoende keus aan modellen is.

Aanbeveling
Ik kan in hoge mate iedereen aanbevelen om Plasma-discounter een bezoek te brengen.

Extra toelichting
Het assortiment is zeer breed, de service en deskundigheid van het personeel is adekwaat en er is voldoende parkeerruimte. Ook niet te vergeten, er heerst rust in de winkel waardoor je heel geconcentreerd een overwogen keuze kunt maken.

M. De Groot1223 16-11-2013

Makkelijk,ophalen in naarden

Verkoper had verstand van zaken en gaf goed advies over een insteekkaartje van upc

Assortiment
Bijna nergens zijn nog zilverkleurige tv's te koop

Aanbeveling
Het mak van iets bestellen via het internet en dan gelijk oppikken 7 dagen in de week is top

V.Peters 16-11-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen. Duidelijk stap voor stap bestelwijze. Je kunt heel gemakkelijk weer terug naar vorige stap om nog even te controleren.

Aanbeveling
Ik heb inmiddels al mijn vriendin getipt en die heeft vandaag ook een tv besteld!

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over Plasma discounter. Ik had er nog nooit eerder van gehoord, maar ga hier beslist nog eens iets bestellen.

YDog 16-11-2013

Goed bereikbaar, laagdrempelig en goede mogelijkheden om vooraf te vergelijken.

Direct aandacht, snelle mailreacties, behulpzaam.

Assortiment
Keus te over en veelal direct leverbaar.

Zie boven

Extra toelichting
Weinig winkels waar service en expertise zo hoog staan