Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

paulvdkam 22-11-2013 In de winkel gekocht
naarden

toegankelijke website, informatie is gemakkelijk te vinden en te vergelijken

thuis besteld en laten reserveren betekende dat je bij het afhalen snel klaar was en het toestel zonder lang wachten mee kon nemen.

Assortiment
perfect aanbod van alle courante toestellen

uitstekende prijs - kwaliteit
verhouding

Extra toelichting
Een uitstekende tv ( bedoeld als 2e toestel ) gekocht, dankzij de overzichtelijke informatie en de scherpe prijs die Plasma - discounter kan neerzetten.

Henk v Leeuwen 22-11-2013

snel besteld

reeds 3 maal niet de afspraak
nagekomen zo wel via internet al telefoon daardoor van Amsterdam naar Naarden

sortering is ruim

Aanbeveling
van wegen de sortering en prijs

Sid26 22-11-2013

Bestelling is snel en eenvoudig geplaatst.

maartenvdv 22-11-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede snelle service en scherpe prijs. Product werd de volgende dag geleverd. Jammer dat je moet betalen voor het servicenummer.

de Leeuw2 22-11-2013

Heldere website, no nonsense.

Telefonisch en per email snel en adequaat geholpen. Wachttijd op zaterdag voor de ophaalbalie ca. 10 minuten (dus acceptabel).

Assortiment
Qua TV's heeft Plasma Discounter vrijwel alles.

Aanbeveling
Prima webshop, met goede 'echte' winkel met showroom.

Extra toelichting
Prima ervaring. Professioneel en service gericht.

Ton demper 21-11-2013 Via de website gekocht

Was snel besteld. Goed geregeld

Vriendelijke service. Bij leveringsprobleem meteen goed te worod gestaan.

Assortiment
Wellicht niet voor iedereen alles, maar voldoende om een goede keus te kunnen maken.

Zou ik zeker aanraden.

Extra toelichting
Plasma-discounter kwam verreweg als goedkoopste uit de bus met mijn nieuwe lg televisie. Snelle levering binnen 48 uur. Zou er zo weer bestellen.

PaulenSabrina de Vries 21-11-2013

Professionele medewerkers die goed uitleggen welke tv het beste bij je past. Medewerkers die meelopen om de tv naar de auto te brengen.

Assortiment
Voldoende keuze om de juiste tv te kiezen.

Aanbeveling
We zouden zeker de winkel aanraden. Professionele mensen, goed bereikbaar, gratis parkeer gelegenheid

JA van Hengel 21-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Het door ons gewenste toestel was al via een videopresentatie van Tom Coronel te zien.We zijn langs gegaan in Naarden om dit toestel "live" te zien. Makkelijk bereikbaar langs de A1 en de tv's overzichtelijk in het pand.

De service was perfect. In Naarden had men alle tijd, was er een duidelijke uitleg en hoorden we geen bla bla verhalen. Na de gemaakte keuze en betaling bevonden de gekochte apparaten al binnen 3 minuten in onze auto !!

Assortiment
Alles wat we wilden zien en hadden gezien op internet was aanwezig in Naarden.

Aanbeveling
Onze ervaring is gebaseerd op ons bezoek aan Naarden. We kunnen Plasma Discounter aan iedereen aanbevelen. Scherpe prijs met een goede service.

Extra toelichting
We zijn zeer tevreden met onze aankoop. Dat is in eerste instantie te danken aan het product zelf. Maar met het maken van deze keuze werden we goed en prettig geholpen,

Krilliam 21-11-2013 Via de website gekocht

'Avonds besteld, volgende dag al in huis.

Ruime keus diverse artikelen

Aanbeveling
Alles is naar tevredenheid verlopen dus zeker een aanrader.

Extra toelichting
Via plasma discounter een nieuwe tv gekocht. Ruime keus en zeer scherpe prijzen. 's Avonds besteld en de volgende dag al bezorgt. Netjes van te voren een sms gehad, echt ideaal. Alles helemaal super verlopen...

Groene Gras 21-11-2013

Gemakkelijk, duidelijk en eenvoudig

Assortiment
Groot, breed en diep assortiment elk wat wils

Aanbeveling
Aan een ieder, eenvoudig en duidelijk informatie en klant vriendelijke website.

Extra toelichting
Mooie website veel keus in merken en modellen duidelijk en klant vriendelijk

Harco de Laat 21-11-2013 Via de website gekocht

Helemaal niets te klagen. Alles was helder.

idem

Assortiment
In huis wat ik nodig heb.

Aanbeveling
Ben zelf zeer tevreden, dus waarom een ander onthouden.

Aricelys 21-11-2013 Via de website gekocht

Mogelijkheid om achteraf betalen is top!

Service als ik bijvoorbeeld iets niet meer wil komen ze thuis ophalen

Breed assortiment

Aanbeveling
Ik zou het aan iedereen adviseren.

Top

arthurdebekker 21-11-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijke opzet van de website en doorlinken.

Ruime keuze

Gewoon goed

Extra toelichting
Snelle afhandeling van de webaankoop. Duidelijke info over de winkel, verzending en nota.

Cathy1234 21-11-2013

Goeie website, supersnelle levering

Top

J.Greefkes 21-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Op de website kun je zo vinden wat je zoekt,in de winkel krijg je extra informatie erbij en indien in voorraad gelijk product mee

werd goed geholpen in de winkel en medewerker liep zelfs mee naar de auto om tv erin te zetten. TOP!!

Ruime keuze

Aanbeveling
Goede prijzen,goede service wat wil je nog meer....

Extra toelichting
Goede prijs voor mooie tv. Vriendelijk personeel in de winkel die je goed helpen. Gelijk in de winkel meekregen en zelfs een medewerker die meeliep naar de auto om de tv erin te zetten. Top service dus!! De velen opties zijn wel even wennen maar zeer makkelijk in gebruik.

Snorfietsman 21-11-2013

Bij een product als dit weet je van te voren dat je veel geld gaat uitgeven en dat je een goede keuze moet gaan maken. Goede uitleg van de functies van het product zijn dus van belang. Op deze website heb ik een duidelijk beeld kunnen schetsen van wat het product allemaal kan en wat ik er van kan verwachten. Het enige nadeel is dat ik weinig tot geen reviews en gebruikers ervaring heb kunnen vinden wat voor mij erg van belang is als ik een product koop van een hoger bedrag.

De service en duidelijkheid van de service was gewoonweg top! Product kwam netjes op tijd binnen de volgende dag en hier is dan ook niks op aan te merken.

Assortiment
Het assortiment is aardig groot met veel verschillende merken, natuurlijk snap ik dat je niet alle nieuwe modellen kan aanbieden dus als bedrijf moet je daar een keuze in maken.

Aanbeveling
Wanneer iemand opzoek is naar een nieuwe televisie zal ik hem zeker adviseren deze website te bezoeken omdat het vooral duidelijkheid geeft en de prijs daarnaast ook heel scherp is wat natuurlijk belangrijk is (vooral in deze tijd (:

Extra toelichting
Een tevreden klant tot dus verre, mocht ik in de toekomst weer opzoek zijn naar een nieuwe televisie zal ik zeker een bezoek brengen op deze website of de winkel zelf. Bedankt voor de goede service!

NandaQuys 21-11-2013

Makkelijk via de website een keuze maken op basis van de voor jou belangrijke criteria, de filmpjes maken het kiezen nog makkelijker

Een vriendelijke en behulpzame medewerker aan de telefoon en snelle levering, ook als je laat op de dag besteld

Assortiment
Ruime keuze in merk en grote en diverse soorten tv's, je hoeft echt niet naar een winkel

Aanbeveling
Gemak, goede service en ruime keuze, waarvoor niet aanbevelen

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over plasma-discounter.nl. Voor de eerste keer een aankoop gedaan en absoluut geen problemen ondervonden. Helemaal super!!

T. Eelman 21-11-2013 Via de website gekocht

Bestellen ging lekker vlot

Ruim

Prima prijs, snelle bezorging

Extra toelichting
Prima item, prima prijs, prima bezorging!

D123W 21-11-2013

Ik heb mijn product in de winkel gekocht, zodat ik het gelijk kon meenemen.
De verkoper vroeg waarom ik de keuze op het specifieke product had laten vallen en gaf nog even de verschillen met andere modellen aan, zonder hierbij te proberen mij in een andere richting te sturen.

Zoals eerder omschreven gaf de verkoper gedegen advies, tijdens de aankoop vroeg hij nog of ik additionele producten nodig had zoals kabels en schoonmaakmiddelen. Erg meedenkend.
Voor de aankoop heb ik ook nog eerst even telefonisch contact gehad. Stond niet in een wachtrij en mijn vragen werden direct, door dezelfde persoon, naar tevredenheid beantwoord

Assortiment
Ik wist welk product ik ik ging kopen, dit was volgens de website op voorraad en was ook daadvergelijk het geval. De prijs in de winkel bleek hoger te liggen dan eerder die dag op de website stond en was daarmee hoger dan die van concurrenten. Toen ik dit aangaf werd er direct vermeld dat ik het product voor dezelfde lagere prijs kon kopen.

Aanbeveling
Goede service. Verkopers met verstand. Wel advies, maar niet proberen je iets anders te verkopen. Ik wist duidelijk al wat ik ging kopen, maar toch even informeren waarop ik mijn keuze had gemaakt en of dit correct was.
Parkeren voor de deur is voor mij een absoluut plus punt en 1 van de hoofdredenen dat ik naar Plasma-discounter ga.

Extra toelichting
Voorraad, overzichtelijke website, service en advies, parkeren voor de deur zijn voor mij redenen om bij plasma-discounter te kopen. Ondanks dat ik 2% creditcard kosten moest betalen waardoor het product 30 euro duurder werd dan bij concurrenten koos ik toch voor plasma-discounter (mede vanwege de bereikbaarheid en parkeermogelijkheden)

Henk ten Thije 21-11-2013

ruime keuze en via de website mogelijk om al van te voren iets te bekijken

snel en correct geholpen. ontbrekende onderdeel werd na een telefoontje meteen via post verstuurd

ruime keuze

Aanbeveling
prettig winkelen. goed personeel met kennis van zaken

Extra toelichting
dik tevreden door zowel de keuze als de snelle en prettige manier van bediening door het personeel

Cor jonk 21-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site,scherp geprijsde producten..
Goede deal gemaakt met de
"social media deal"..
Voor herhaling vatbaar dus...

Moest even wachten op bezorging, maar de webshop ondernam gelijk actie..

Veel keuze,
Ik heb een koptelefoon gekocht die bij de concurrenten 50€ duurder was,
Nogal de moeite!

jjn062 21-11-2013

Eenvoudige procedure. Duidelijk en vooral niet te veel (onnodige) vragen.

Snelle levering conform toezegging. Volgende werkdag in huis.

Uitstekend assortiment

Prima webshop

Extra toelichting
Duidelijk, snel geleverd dus wat wil je nog meer.

Karlo1985 21-11-2013

Online besteld, volgende dag gelijk in huis!

Uitstekend, verliep uiterst professioneel.

Assortiment
Voorraad en diversiteit aan producten uitstekend!

Aanbeveling
Ik zou de winkel aan iedereen aanbevelen die snel en simpel een tv wil uitkiezen en bestellen.

Extra toelichting
Top 10 meest verkochte TV's bekeken, deze stond nummer 1. Maakt meer dan alle verwachtingen waar. TOP service, TOP TV. Ik zal in de toekomst zeker weer een bestelling plaatsen. Bedankt plasma discounter!

SB076 21-11-2013

Het is kinderlijk eenvoudig om bij je gewenste product te komen

Binnen 24 uur was het product binnen op het door mij gewenste afleveradres. Keurige mail met track&trace. Digitale factuur met uitleg is erg prettig.

Assortiment
Wat je ook zoekt, het is er.

Prima service en gebruiksgemak

Extra toelichting
Het is bij uitstek de winkel om je product te bestellen. Overzichtelijk, eenvoudig en snel. Kortom alles wat je van een webwinkel verwacht

Jsvanessen 21-11-2013

makkelijk zoeken naar de juiste apparatuur.

Extra toelichting
Ik ben altijd al zeer tevreden met plasma discounter zowel zakelijk als privé

hermanaxel 21-11-2013 In de winkel gekocht
Create2fit

Alles overzichtelijk uitgestald

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Grote keuze

Aanbeveling
Eerst op internet zoeken en dan de zaken in het echt aanschouwen

Extra toelichting
Lekker makkelijk thuis zoeken en vergelijken en in de shop afhalen

rjgrobbe 21-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Goed bereikbaar, telefonisch gereserveerd. parkeerruimte voor de deur.

Medewerker bij balie was heel behulpzaam. Ging mee naar auto om TV om te ruilen. Scheelde mij een hoop gesjouw.

Assortiment
mooie demo ruimte met volop keuze, fraai opgesteld. Eenvoudig om een beeld te krijgen van het product voor je het koopt!

Aanbeveling
Aanschaffen bij de winkel is een fijne belevenis. Moest er wel een stukje voor rijden, maar werd volgens telefonische afspraak goed geholpen. Het enige minpuntje is de wachttijd in de winkel : op zondagmiddag was het behoorlijk druk.

Extra toelichting
Vriendelijk geholpen en voldoende verschillende types op voorraad.

Baver 21-11-2013 Via de website gekocht

Ik zou niet weten hoe het beter moest.

Extra toelichting
Uitstekend product, makkelijk om te bestellen.

C.R. Rijken 21-11-2013 Via de website gekocht

Breed assortiment , dus keuze is voldoende en de bezorging is tot aan de deur next business day

Bezorging, afhandeling bestelling is conform wat men beloofd.

Assortiment
keuze is gevarieerd en prijsbewust.

Aanbeveling
Aanbevelingswaardig, zal kennis en familie adviseren om deze webshop niet links te laten liggen.

Extra toelichting
Mooie overzichtelijk webshop, gevarieerd assortiment en prijzen zijn praktisch altijd lager dan elders. service van levering aan huis, next business day.

remlee 21-11-2013

Duidelijke website. Hierdoor wist ik, voordat ik naar de winkel kwam wat ik wilde hebben.

Ik werd snel geholpen. Vroeg nog even wat advies, de verkoper was duidelijk en helder.

Assortiment
Er is een ruim aanbod van kwaliteit en prijs.

Aanbeveling
Vanwege de ruime keuze en het eenvoudig vergelijken van producten zal ik de (web)winkel aanbevelen bij anderen.

Extra toelichting
Over het geheel tevreden.

Jasperius 21-11-2013

Alles is zeer vlot terug te vinden op de site. Binnen enkele minuten heb je het product gevonden dat je zocht.
Ook duidelijke info over betaling en verzending...

Ikzelf heb geen extra info nodig gehad aangezien alles duidelijk was voor mij. Verder een snelle levering, die men gemakkelijk kan opvolgen op de PostNL site.

Assortiment
Een geweldig assortiment aan bijzonder scherpe prijzen het is niet voor niets dat ik hier bestel!

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen het was een zeer positieve ervaring om hier te bestellen. Kijk gerust naar alternatieven, maar je komt zeker terug.

Extra toelichting
Mijn ervaring met plasma-discounter.nl, was zeer positief. Alles verliep zoals het zou moeten en dan ben ik tevreden, wat zich natuurlijk vertaald in een positieve beoordeling.

Dana14 21-11-2013

Ondanks dat de prijs 'op aanvraag' was toch een snel en makkelijk proces

snel geleverd

Assortiment
Sterk TV georiënteerd maar dat klopt bij de naam. Ik zocht nog een ipod maar die hebben ze niet

Top snel en goedkoop

Gemeente Schijndel Cultureel Jongerencentrum BIZZI 21-11-2013 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk om producten te zoeken. Ook alternatieven zijn gemakkelijk te vinden.

Niet alles liep vlekkeloos maar werd wel goed en snel opgelost.

Assortiment
Wij hebben gevonden wat we wilden hebben.

Aanbeveling
Ik zou zeker aanraden om ook bij jullie te gaan kijken. De prijs is belangrijk maar de service eigenlijk nog meer.

Extra toelichting
Hij hangt nu een paar dagen in onze ruimte en bevalt prima. Goede aankoop

bape14 21-11-2013

bestelling ging heel snel, betaling vanuit België zou online beter kunnen

Snelle afhandeling, vriendelijk mails

interessante prijzen

Carel Boer 21-11-2013

Simpeler kan bijna niet, werkt supersnel en goed.

Gelukkig nog niet nodig gehad, behalve de toelichtingsfilmpjes die ook nog eens grappig zijn. Eindelijk niet een keer van die droge verkoopverhaaltjes, maar met de nodige spot.

Assortiment
De meeste van de verschillende type's - waar je overigens toch al droevig van wordt - zijn op de site aanwezig, dus veel keus.

Aanbeveling
Heb al verschillende bekenden attent gemaakt op de gemakkelijke manier van bestellen en supersnelle levering, plus op het ook wel aardige tochtje als je naar de winkel gaat. Ook heel gezellig.

Extra toelichting
Ben toevallig een tijd geleden bij deze winkel terechtgekomen, maar ben er heel blij mee.

RRepko 21-11-2013

simpel bestellen, snel (volgende dag) in huis!

nette E-mails met bevestiging en verzending

groot assortiment

goede service

makkelijk en snel

Coen Franken 21-11-2013 Via de website gekocht

overzichtelijke website, goede zoekmogelijkheden

snelle en correcte afhandeling van geplaatste order.

brede keuze

Aanbeveling
vanwege de overzichtelijkheid van de website, snelle en correcte afhandeling. Zou ik vrienden/ familie verwijzen naar deze site.

Sabrina2355 20-11-2013

Snelle levering top

OCBarbé 20-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Binnen in de winkel is het zeer overzichtelijk. Dat is fijn. En gezien de lage prijzen is het komen tot een beslissing gemakkelijk!

Het personeel staat paraat om de klant te helpen de goeie beslissing te nemen. De man die me heeft geholpen schijnt veel over de producten te weten. Belangrijk!

Assortiment
Goede merken en alle maten in aanbieding!

Aanbeveling
Professioneel en vooral goedkoop.

Extra toelichting
Ik ben geen mens dat heel lang over zulke aankoop wil doen. Ik wou een 46 inch en heb op de site van Plasma-discouter mijn keus gemaakt. Ik kon zien dat hij op voorraad was en ben in Naarden gegaan. Na overleg, goeie keus volgens de verkoper i.v.m. mijn verwachtingen. Hij heeft niet geprobeerd een grotere en duurdere Tv te verkopen. Na 20 minuten was ik uit de winkel met mijn TV. Fijn!

Olav_W 20-11-2013

Ik kwam binnen, model was op voorraad en 5 minuten later kon ik er mee naar buiten

De medewerker die mij in eerste instantie hielp was vriendelijk. Hij vergat alleen aan te geven dat er een promotie liep op het aangeschafte tv model. Hier kwam ik later achter. Een andere medewerker heeft mij toen de benodigde papieren meegegeven om te kunnen profiteren van de promotie. Dit ging om een gratis product twv 199,- euro.

Assortiment
Alle topmerken zijn vertegenwoordigd met een breed assortiment.

Aanbeveling
Goede prijzen, brede collectie, vriendelijke medewerkers en voorraad.

catherina54 20-11-2013

geweldig snel geleverd en simpel te bestellen tegen zeer goede prijs!!!

Assortiment
duidelijk op de site te vinden spullen met goede beschrijving

Aanbeveling
gezien de goede ervaring beveel ik deze site/winkel zeker aan.

Extra toelichting
mijn beoordeling is goed omdat het product snel en netjes afgeleverd is tegen goede prijs.

Dr. Dries 20-11-2013

nog nooit zo snel en makkelijk wat op internet besteld

ook het vervolgtraject werd helder per email gecommuniceerd

wat ik zocht was er

Aanbeveling
met name het gemak van bestellen was een verademing

Extra toelichting
Nu het geluid van de dr dre headset ook zo uitmuntend is heb ik dubbel plezier van de aankoop

Irma J 20-11-2013

Een prettige, overzichtelijke webwinkel. De digitale verkoper is een super vinding.

Binnen 1 dag na bestelling bezorgd

Assortiment
Ruime keuze in alle soorten tv's.

Aanbeveling
We hebben al diverse producten bij deze winkel gekocht en altijd tot volle tevredenheid. Ook de prijzen zijn zeer redelijk.

Extra toelichting
De duidelijke uitleg van de digitale verkoper geeft je de mogelijkheid om een goed vergelijk te maken tussen de diverse producten. Zo heb je het gevoel dat je echt in een winkel bent waar je advies krijgt. Zo kun je een weloverwogen keuze maken. De Samsung tv die wij maandag hebben besteld, was de volgende dag al in huis. Hij voldoet volledig aan onze verwachtingen. Dus super blij met deze aankoop.

Louis Hamming 20-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Besteld en gereserveerd via internet, volgende dag opgehaald. Stond al klaar. Uitstekend!

Besteld via internet, meteen een SMS ontvangen met het bestelnummer.

gewoon prima

Aanbeveling
Goedkoop, goede en snelle service.

Goedkoop, prima service.

DR73 20-11-2013

Ik wist wat ik wilde en vond de beste prijs op Plasma-discounter.nl

Super nette bevestigingen per mail en snelle levering van het bestelde product.

Assortiment
Een uitgebreid assortiment met uitstekende keuzes van verschillende artikelen.

Aanbeveling
Een aanrader voor ieder !

ed073 20-11-2013

Eenvoudige en heldere manier om artikelen te bestellen

Artikel perfect conform de aagegeven levertijd afgeleverd!

Assortiment
Tja, wat hebben ze eigenlijk niet:-)

Aanbeveling
Zonder twijfel zou ik iemand de winkel aanbevelen!

Een tevreden klant in 2013 20-11-2013

Zeer overzichtelijke site

Op aankoop advies snel antwoord, na levering van het product duurt een antwoord en oplossing wel veel langer. Maar is nog redelijk te noemen.

Zeer divers

Zie boven

J.Eijpe 20-11-2013 Via de website gekocht

zeer snelle levering, makkelijke website en vlotte afhandeling betaling

direct bereikbaar via telefoon en keurig nette beantwoording van mijn vraag.

Aanbeveling
goedkoop, betrouwbaar, snel en beleefd

Extra toelichting
Een prima toestel voor een prima prijs

Arjen Barneveld 20-11-2013 In de winkel gekocht

Binnenlopen, bekijken kopen

Goede kennis van zaken, soms niemand beschikbaar vanwege drukte.

Assortiment
Ruime voorraad, veel uitgestald.

René6921 20-11-2013

In een paar klikken is het geregeld

Snel en correct

Gewoon goed

Aanbeveling
Snel , gemakkelijk en scherp geprijsd assortiment

Extra toelichting
Door eerdere positieve ervaring was de keuze snel gemaakt