Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

sierpoland 30-11-2013

De website is duidelijk,
alleen lastig om verplicht en je telefoonnr en een mobielnr op te moeten geven. Vooral als jezelf geen mobiel hebt.

Zwwr snelle levering

Goede keuze mogelijkheid

Extra toelichting
De webwinkel is overzichtelijk, levering snel. Service voor als er iets mis weet ik nog niet want alles werkt goed

FFred 30-11-2013

Via kieskeurig op de site gekomen. Had er al eens eerder besteld en nu ging het ook weer makkelijk. Enkele gegevens invullen, betalen en klaar.

Gelijk mail terug dat bestelling in behandeling is en pakketje is goed te volgen. Op de site was het product op voorraad en inderdaad volgende dag in huis.

Aanbeveling
Vrij vaak de goedkoopste en doen wat ze beloven.

Extra toelichting
Overzichtelijk, makkelijk te bestellen en snelle levering. Ga hier vaker kopen.

S. Roelofs 30-11-2013 Via de website gekocht

Heel makkelijk om te bestellen.

Uitstekende service met een retourbon voor als er problemen zijn.

Heel uitgebreid.

Zal ik zeker doen.

Extra toelichting
De website is eenvoudig te bedienen, het assortiment is uitgebreid en de bestelling word snel geleverd. Wat wil je nog meer.

Heetvelt 30-11-2013

eenvoudig klikken en je surft zo de webwinkel door. gisteravond om 19:45 u besteld en de volgende om 12:00 bezorgd. top!

Webshop met productinfo filmpjes. Slim want dat geeft het shoppen op internet een persoonlijkere touch.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment met duidelijke productinformatie

Aanbeveling
Stop met zoeken. Dit is de webshop waar je moet winkelen.

Extra toelichting
Bestel regelmatig wat op ******, aantal keren problemen met bestellen, geld schrijven ze in paar seconden af maar terugstorten duurt weken. En zijn de webwinkels van Create2fit vaak nog goedkoper ook.

Romana sluis 29-11-2013 Via de website gekocht

De site is erg overzichtelijk en producten zijn makkelijk te bestellen!

Ruime keuze

Extra toelichting
Ruim assortiment. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Erg fijn!

R.Z.1971 29-11-2013

Overzichtelijke website en makkelijk te selecteren product. Bestelling was eenvoudig te plaatsen. Prima wijze van betaling (achteraf met acceptgirokaart).

Snelle levering. (De jongens van Coronel zijn ook snel!)Binnen twee dagen nieuwe TV in huis.

Assortiment
Hetgeen wat ik zocht, vond ik direct. En de prijs was ook nog eens voordeliger dan bij een winkel in de buurt.

Aanbeveling
De snelle levering en voordelige prijs is absoluut een aanrader.

Extra toelichting
Plasma-discounter.nl krijgt van mij een dikke 10!

Bernadette79 28-11-2013

Vanuit je stoel bestellen.

Makkelijk bestellen, snelle levering, vriendelijke koeriers. De sms dienst is echt een goed systeem

Assortiment
Veel keuze in merken en maten

Super tevreden !!!!!!

Keltjens 28-11-2013 Via de website gekocht

Ik ben zéér tevreden over het gemak hoe ik deze tv kon bestellen en hoe eenvoudig het is.

De levertijd is exact in acht genomen. TOP!

Assortiment
Precies gevonden wat we zochten tegen een acceptabele prijs.

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden; dus aanbevelen is iets wat we beslist zullen doen.

Extra toelichting
We zijn erg tevreden met de aankoop van de tv. Na aansluiting (snel verlopen) is gebleken dat de weergave ook prettig is en fijn en duidelijk. Dus; goede kwaliteit.

Toppiedam 28-11-2013

Vandaag bestellen en snel in huis. Makkelijk te bestellen.

Goede service en snelle levering.

Assortiment
Genoeg keuze en voor een scherpe prijs.

Aanbeveling
De webwinkel heeft leuke aanbiedingen.

Sandervos 28-11-2013

Goede webshop + duidelijke product presentatie

Prima voorwaarden en goede aflevering met SMS statusberichten

Assortiment
Alle wat je nodig hebt als je naar een TV op zoek bent

Geen klachten

Extra toelichting
Alles is vlot gelopen en de aflevering inclusief terugname oude toestel was voortreffelijk

Simonet83 28-11-2013 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk te bestellen. Je hoeft geen account aan te maken!

Vandaag besteld is morgen in huis!!

Assortiment
Ik had al een keuze gemaakt qua televisie. Ik heb de rest van het assortiment niet bekeken. Maar als ik het overzicht bekijk is er meer dan voldoende aanbod in verschillende prijsklassen

Aanbeveling
Snelle levering. Geen ervaring met klachten!

Tom 56 28-11-2013

eenvoudig

snel

ruime keus

zoals boven omschreven

kan niet beter

777Paul 28-11-2013

Goede site, snel in te vullen en geen gedoe met wachtwoorden

Niet te veel mails, levering wel iets langer dan aangegeven.

Aanbeveling
Wanneer zoals bij mij de prijzen dicht bij elkaar liggen, werkt dit fijn

rrijf 28-11-2013

overzichtelijke site

's avond besteld de volgende dag in huis.perfect

meer dan voldoende keus

snel en duidelijke site!

Prullenbak 27-11-2013

Website is overzichtelijk.
We wisten wat we wilde kopen, dat maakt het makkelijke.
Betalen hebben we in de winkel gedaan want we hebben de televisie opgehaald.

Eerst gebeld om te vragen of produkt in voorraad was. Werd gereserveerd. Werd in de auto gebracht. Kregen goede uitleg over aansluiten etc.

Assortiment
Overzichtelijke winkel met voldoende modellen.

Aanbeveling
Vriendelijke bediening en professioneel.

Extra toelichting
Tot nog toe tevreden, duidelijke wegsite. Aan de telefoon en in de winkelgoed te woord gestaan.

GP53 27-11-2013

Duidelijk hoe je iets moet bestellen en wat de voorwaarden zijn

Fijn dat je met mails op de hoogte wordt gehouden van de status van de bestelling

Samrudykruik 25-11-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig en duidelijke navigatie

Telefonische afhandeling n.a.v. is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Assortiment
Alle gangbare modellen zijn beschikbaar.

Aanbeveling
Omdat betrouwbaarheid, assortiment en service als de drie belangrijke pijlers van dit bedrijf gezien worden.

Extra toelichting
zie bovenstaande toelichtingen per onderdeel.

Cees73 25-11-2013

Alle gegevens van de televisie waren voorhanden. Ik was speciaal op zoek naar een tv die aan de breedte voldeed die ik kwijt kon.

Geen verzendkosten! En toch weten waar je naar toe kan gaan mocht er iets fout zijn.

Assortiment
Voor mij is het assortiment groot genoeg. Teveel keus zou het niet makkelijker maken omdat de verschillen dan ook kleiner worden...

Aanbeveling
Het feit dat je iets online kunt kopen (en laten bezorgen), is makkelijk maar je weet ook waar je naar toe kan om evt. garantie te regelen.

Elvisch1973 25-11-2013

Overzichtelijke site, ik heb geen problemen ondervonden bij het zoeken van een TV. Alles wijst zich vanzelf.

Kort contact gehad met de klantenservice of zij mij konden garanderen of het product nog de volgende dag geleverd kon worden. Ik werd vriendelijk te woord gestaan.

Assortiment
Prima, ik had niet al te veel specifieke wensen dus ik kan niet oordelen over een situatie waarin een klant dat wel zou hebben. Maar goed genoeg voor mij in ieder geval.

Aanbeveling
Door mijn goede ervaring zou ik deze winkel indien gevraagd zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Overzichtelijke website die in mij geval zijn belofte heeft waargemaakt. Voor 20.00 uur een TV besteld, 's avonds een email van PostNL waarin een link naar de beoogde bezorgtijd. De volgende dag werd de door mij bestelde TV keurig binnen het afgesproken tijdspad bezord. Ik ben zeer tevreden over de aankoop en over de levering.

J.B.61 25-11-2013

Goede info op de site en duidelijk toelichtende fiompjes

Snelle bezorging. En toen bleek dat het verkeerde pakket was bezorgd werd dat in no time rechtgezet.Daarbij werd duidelijk gecommuniceerd.

Assortiment
Ze hadden precies wat ik zocht.

Aanbeveling
Een winkel die doet wat hij belooft.

Eric0032 25-11-2013

duidelijke site en overzichtlijke winkel

goed en vakkundig geholpen. en er werd iets voor mij nagekeken m.b.t. een eerder gekochte tv en de volgende dag gebeld met een antwoord

alle merken aanwezig

Aanbeveling
zeer compleet assortiment in een compacte winkel

coen Tieland 25-11-2013 Via de website gekocht

Gekocht via internet, simpel te bestellen.

Bestelling zoals beloofd de volgende dag geleverd

Ruim assortiment. Veel keus

Aanbeveling
Ik kan het iedereen aanraden.
Zoeke, bestellen, betalen en afleveren gaat verbazend snel en goed

Extra toelichting
Wij hebben onze vorige tv ook hier gekocht, zijn toen in Naarden geweest. Nu per internet besteld en dit beviel beter. Helaas ging onze vorige tv nog geen 4 jaar mee maar dit ligt aan de Philips en niet aan de Plasma Discounter

PvdSt 25-11-2013

Fijne overzichtelijke website

Assortiment
Je kunt het jezelf niet voorstellen zoveel keuze als er is

Wim Krabben 25-11-2013 Via de website gekocht

Professioneel personeel en zeer goede voorlichting.

Assortiment
Alles duidelijk ten toon gesteld zowel wat prijs betreft als de technische gegevens.

Aanbeveling
Zeer prettige bediening en ter zake kundig personeel.

Extra toelichting
Een goede relaxte manier om iets belangrijks aan te kopen.

RM87 25-11-2013

Overzichtelijke website (oriënteren), mooie ruime winkel, vriendelijk personeel.

Goed advies (tv maat + muurbeugel). Alles netjes in de auto gezet.

Assortiment
Alle topmerken, helaas niet alle maten van elke tv aanwezig. Dit is niet erg, maar dat zou tot een 10 leiden!

Aanbeveling
Zeker een aanrader, goed advies, veel keuze en scherpe prijzen.

Extra toelichting
Ik ben tevreden met mijn aankoop en de hulp vanuit de verkoper. Tijdens de installatie van de muurbeugel had ik nog een vraag (telefonisch) waar ik netjes voor ben teruggebeld.

Stolte 25-11-2013 Via de website gekocht

Goede toegankelijke website met makkelijke manier om te bestellen.

Na bestelling goed op de hoogte gehouden. Bevestiging, factuur etc. duidelijk.

Aanbeveling
Zonder problemen zou ik de site aanbevelen aan anderen

Extra toelichting
Geen negatieve punten. Prima service en snelle levering

KellyvanM 25-11-2013

2,5

Ik had een tv uitgezocht op de website. Bij aankomst wordt mij eerst verteld dat de tv er niet is en daarna dat de tv geen internet heeft. Vervolgens wordt mij een betere 100 euro duurdere tv aangeboden. Mijn enige eis was dat het een smart tv was. Na installatie thuis blijkt de tv helemaal geen internet te hebben. Ik moest dus terug naar de winkel. Daar wordt mij door een andere medewerker verteld dat de smart tv die ik in eerste instantie wilde hebben gewoon op voorraad was. De medewerker was behulpzaam maar er werd niet gecompenseerd voor de fout terwijl ik een gegronde klacht heb. Ik heb mijn geld terug gevraagd wat ze me niet konden geven omdat niemand in de kas kon. Nu 3 dagen later heb ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen! Ik moest er zelf achteraan bellen en wordt vervolgens niet professioneel te woord gestaan. Al met al kies ik daarom voor een 1.

Slecht advies. Ik vraag een smart tv en krijg een tv zonder internet mee. Ik moet 3 dagen wachten tot ik m'n geld terug krijg!

Assortiment
Het assortiment ik verder prima

Zie bovenstaande

Create2Fit Naarden 26-11-2013

Geachte heer / mevrouw,

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor de foutieve informatie die u is gegeven in onze showroom.

Uit uw verhaal blijkt dat wij u niet alleen foutieve informatie hebben gegeven, maar ook dat wij gefaald hebben op het gebied van service. De informatie die de verkoper aan u had doorgegeven is afkomstig van fabrikant. De verkeerde specificatie staat op dit moment helaas nog steeds op de website van de fabrikant. Dit neemt niet weg dat wij verantwoordelijk zijn voor de informatie die wij u geven en als dit verkeerde informatie is, dan zal er naar gehandeld moeten worden. Uw review zal doorgestuurd worden naar de verkoopmanager, zodat de verkoper hierop aangesproken kan worden.

Het bedrag van uw bestelling is op 19-11-2013 overgemaakt op uw rekening. Als het goed is moet het bedrag inmiddels zichtbaar zijn op uw rekening. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen wij dat graag van u.

Zoals eerder aangegeven willen wij u een compensatie aanbieden voor de gemaakte fouten. Hiervoor zullen wij u persoonlijk nog even over benaderen.

Wij willen u bedanken voor uw feedback. Uw review zal besproken worden, zodat een dergelijke situatie in de toekomst niet meer zal voor komen. Wij hopen u nog gebruik wilt maken van ons aanbod.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter

meyknechto 25-11-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede begeleiding tijdens keuzeproces. Advies: nog meer luisteren naar signalen over gewenste prijsklasse en niet te snel prijs-upgraden en nog meer proberen feitelijke verschillen tussen TV's te onderbouwen

N Sleymer 25-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijk via internet besteld, 1 druk op de knop en de tv is besteld!

Snelle bezorging en goede bereikbaarheid klantenservice.

voldoende keuze

Aanbeveling
We zijn tevreden over de tv en de levertijd dus dat is reden om aan te bevelen aan iemand anders.

Extra toelichting
Ruime keuze en goede prijzen. Tv was makkelijk besteld via eenvoudige webshop. Korte levertijd en goede prijs maakt dat wij tevreden zijn.

Maarten 197 25-11-2013

Goede duidelijke site, en de filmpjes over de TV zijn zeer handig.

Assortiment
Gewoonweg een zeer breed assortiment.

Aanbeveling
Absoluut. Het klopt gewoon.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden en koop zeker weer.

Annemijn87 25-11-2013

Overzichtelijke site, ik kon snel het product bestellen.

Super snelle service. Snelle ontvangstbevestiging via de email. Rond 19.00 uur 's avonds besteld en de volgende ochtend om 10.00 uur al in huis.

Assortiment
Goede prijs/kwaliteitsverhouding, verschillende producten waar ik uit kon kiezen, goede en duidelijke beoordelingen van de producten.

Aanbeveling
gezien de super snelle service en overzichtelijke pagina raad ik deze webshop aan!!

Johnny van de Beek 24-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke internetsite en vaak voorzien van filmpjes met uitleg over het apparaat. Zo ook bij de door ons aangeschafte TV. Geeft heel snel een goede indruk van het apparaat.

Service is prima. Had tv gereserveerd en stond netjes klaar. Afhandeling in de winkel prima. Keurig gevraagd of er andere benodigdheden waren (kabels e.d.) maar zeker niet (te) opdringerig.

Assortiment
Assortiment is breed genoeg te noemen.

Aanbeveling
Zou de winkel zeker aanbevelen ook omdat je bij eventuele problemen de winkel ook gewoon kan bezoeken.

Anneke Vogel 24-11-2013

Een overzichtelijke showroom met vriendelijke mensen

Na eerst wat vragen via de email te hebben gedaan en daar goede antwoorden op te hebben gehad hebben we besloten om ondanks de km die ik moest afleggen naar Naarden te komen.

zeer goed gesorteerd

Aanbeveling
gezien het aanbod en de uitleg van de mensen aldaar en zeker de prijzen zou ik iedereen aanbevelen

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de shop en de webshop via internet.

m Coppen 24-11-2013 Via de website gekocht

op de website kun je gemakkelijk de tv vergelijken
en je hoeft de deur niet uit.je kunt op je gemak een keuze maken zonder druk van een verkoper.

vandaag besteld de volgende werkdag wordt de bestelling keurig op tijd bezorgt

Assortiment
alle tv en smart tv van de goede bekende merken zijn beschikbaar

Aanbeveling
Als je goed zoekt is er mischien die een paar euro goedkoper is, maar als dan er op googled zijn er vaak problemen . Plasma-discounter
doet wat hij beloofd, een betroeuwbaar gevoel.

Extra toelichting
op zoek naar een smart tv kwamen we via kieskeurig bij plasma-discounter uit. een keuze gemaakt uit het groot assortiment toen gegoogled en alles was positief, dus een betrouwbaar gevoel. besteld en de volgende dag al in huis instaleren en kijken maar. de electrinica winkels bij mij in de buurt kunnen niet tippen aan de prijs en service

Albert _65 24-11-2013

Vinden van het product ging snel via een zoekmachine. Afrekenen is eenvoudig verlopen zonder overbodige verplichte registratie.

Goede informatie verstrekking over aanschaf, betaling en hoe het verdere verloop van de levering zou zijn. Track en trace code is pas verstuurd op de dag van levering. Mail hierover pas gezien toen het product al in huis was.

Aanbeveling
Mijn ervaring is op een enkele aanschaf gebaseerd. Een positieve ervaring) Geen ervaring met afhandeling defecten, after sale service oid.

Extra toelichting
Beoordeling is op basis van een eerste kennismaking. Deze ervaring is positief.

Mw. de Bruijn 24-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Alle artikelen zijn duidelijk omschreven, persoonlijk te bekijken en direct mee te nemen.

Er is voldoende personeel aanwezig om niet llang te hoeven wachten en duidelijke uitleg te krijgen.

Assortiment
Genoeg keuze door het zeer brede assortiment.

Aanbeveling
Ten zeerste aan te bevelen door het ruime assortiment, vriendelijke en duidelijke uitleg en de uiterst voordelige prijzen.

Raymond1955 24-11-2013

Ik had een klein minpuntje over de cashback van LG daarom een 8, alles is binnen 24 tot een goed eind gebracht.

Binnen 24 uur kreeg ik bericht na een vraag dmv telefoon, mail en SMS

Aanbeveling
Alles is prima en vlot verlopen en bij problemen een uitermate vriendelijke bediening via de telefoon.

Extra toelichting
Ik kan geen 10 geven want ik heb maar 1 keer ervaring met Plasma-discounter gehad.

goed beeld 24-11-2013

Je hoeft er duur niet vooruit om toch het beste product in huis te halen

De levering is sneller als bij menige gewone winkels had het toestel binnen 24 uur in huis

Assortiment
wij hebben al meerdere apparaten gekocht en vinden het assortiment ruim voldoende

Aanbeveling
wij hebben al meerdere mensen het adres doorgegeven aan
gezien wij de prijs kwaliteit verhouding zeer goed vinden

Extra toelichting
wij vinden dat de prijs verhouding met de normale winkels in uw voordeel wordt beslist en er gelijk extra fabrieks garantie bij kan worden gekocht tegen een redelijke prijs

Gerr1 24-11-2013

Makkelijk en duidelijk om bij het product te komen waarna je op zoek bent, in ons geval was dat een 22inch tv. Zeer duidelijke uitleg over de mogelijkheden van deze tv.

De levering uitgevoerd zoals belooft. De Samsung ue22f5000 accepteerde de ci module niet. Hiervoor telefonisch contact met u opgenomen en het probleem zou intern worden voorgelegd en wij zouden z.s.m. worden teruggebeld. Dit is helaas niet gebeurd. Het probleem was een niet juist ingestelde netwerk id en frequentie.

Assortiment
Een groot assortiment aan tv's voor mooie prijzen.

Aanbeveling
Groot assortiment en een duidelijk en overzichtelijke website. En niet te vergeten een supersnelle levering. Aanrader voor iedereen die een tv zoekt

Extra toelichting
Groot assortiment en zeer snelle levering.duidelijke tekst en uitleg over het product dat je zoekt. De service over het niet accepteren van de ci module door de samsung ue22f5000 had beter gekund en komt dus ook bij de beste voor.

Rev6 24-11-2013

Bestellen en de volgende dag thuis.

T.V. was niet goed bij aflevering, een belletje en het werd geregeld met een nieuwe.

Te kust en te keur.

Aanbeveling
Zie de vorige antwoorden wat wil je nog meer !!!!!!!

Paul van den Dungen 23-11-2013 Via de website gekocht

Goede site want met een paar muisklikken heb je het product van je keuze gevonden en kun je de bestelling afronden.

Volgende dag afgeleverd en met de aanoden service om je product te kunnen volgen weet je precies waar het is en wanneer het wordt afgeleverd.
En dat is nog eens andere koek dan de service van Blokker.

Assortiment
Uitgebreid en dus voldoende keus.

Aanbeveling
Ze doen inderdaad wat ze beloven. Top.

Extra toelichting
Okay, ik was bij Coronel voor hetzelfde product dan wel twintig euro duurder uit dan bij Blokker, maar ik had wel het gewenste product. De site van Blokker blokkeerde.... Telefonisch contact was onmogelijk want alle medewerkers waren voor meer dan tien minuten in gesprek (vermoedelijk met elkaar...) en op een mail werd laconiek geantwoord dat ze het probleem wel eens zouden onderzoeken. Voor mij de eerste en laatste keer om bij Blokker iets te kopen. Wat een waardeloos bedrijf en dito bedrijfsvoering. Dan is het kopen bij Tom Coronel een absolute verademing

Wim van de Kant 23-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Gemakkelijk bereikbaar via A1 en voldoende parkeerruimte. Via de website overzichtelijke info. Bij afrekenen stond de bestelling al klaar terwijl we de betaling stonden af te handelen !

Personeel deskundig en klantvriendelijk. Niet opdringerig en showroom mooi overzichtelijk. Nadere telefonische info wordt vlot en uitvoerig verstrekt. Wekt vertrouwen.

Extra toelichting
De showroom was een verademing vergeleken bij de woeste veelheid en drukte van de grote "bekende" winkels. Het assortiment is vooral geconcentreerd op de grote en betrouwbare merken in een overzichtelijke opstelling. De deskundige toelichting komt daardoor ook beter tot z'n recht en maakt het kiezen overzichtelijker. De prijs van de TV die wij gekocht hebben was de scherpste van wat we overal hebben nagegaan.

doerakker 23-11-2013 Via de website gekocht

Rustige website waarin je op een overzichtelijke manier je keuze kunt bepalen.

Snelle en soepele afhandeling waarna je onmiddelijk wordt geïnformeerd in welke fase jouw order zich bevindt. De levering was sneller dan verwacht had.

Assortiment
Breed assortiment met in elke prijsklasse verschillende merken en variaties in de mogelijkheden.

Aanbeveling
Een dikke 9 is uitstekend en in die mate kan ik het iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
Rustige en duidelijke website. Je kan daardoor overzichtelijk en snel produkten vergelijken. De leverancier staat voor een snelle administratieve afhandeling van de order en voegd daad bij het woord middels betrouwbare en snelle levering via selektvracht.

Timmie205 23-11-2013

Snelle bezorging, of ophalen.

Ipv van een 39 inch tv een 40 inch gekregen voor dezelfde prijs!

Douwenavelab 23-11-2013

Super gemakkelijk

Niks negatiefs

Assortiment
Vond het prettig om tv en dvd speler bij de zelfde winkel te bestellen voor scherpe prijzen

Niks negatiefs

sulero01 23-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Goed, helder advies, product op voorraad tegen een zeer scherpe prijs !

Geen onduidelijkheden, helder en snel

Assortiment
Bijna alles is hier te koop, en heel
wat relaxter winkelen in een "grote
keten"winkel

Aanbeveling
spreekt bijna voor zich !

Bijna helemaal 100 % !!

W te T 23-11-2013 Via de website gekocht

Alles was OK

Op een mail met een vraag over de betaling werd direkt geantwoord, en een nalevering was binnen een week geleverd. (zonder waarschuwing vooraf dat de levering was verzonden )

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende.

Aanbeveling
Alles is gewoon goed, geleverd zoals wordt gezegd.
Geen beloftes die niet worden waargemaakt.

Peter de Winter 23-11-2013 Via de website gekocht

duidelijke, en grote keuze vanaf de pc lekker thuis.

om 21.00 uur besteld en de volgende morgen, om 11.30 in huis. Klasse

Assortiment
groot assortiment in diverse prijsklasse per product.

Aanbeveling
Zoals je uit bovenstaande waarderingen kunt opmaken gewoon klasse. Ze staan voor wat ze zeggen.

Dit is de tweede keer dat ik wat besteld heb. En beide keren was het een 10

kees van der wal 22-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk ,makkelijk te bestellen en goede info over hoe en wanneer de bestelling wordt verzonden.

Assortiment
Ruime keuze in groot en klein!

Aanbeveling
Overzichtelijk en ruime keuze.

Extra toelichting
Dit is de eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan bij Plasma Discounter.maar zeker niet de laatste!!

JasperVondeling 22-11-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijk en producten makkelijk te bestellen. Geen poespas wel gewoon betrouwbaar.

Vandaag besteld, morgen in huis. En dat was ook zo. Duidelijke factuur, en als er iets niet goed was gewoon laten weten. Dat was gelukkig niet nodig.

Assortiment
Precies dezelfde tv's en merken als elders, maar goedkoper.

Aanbeveling
Dit is het toonbeeld van voordeel halen uit online shoppen. Als je weet wat je wilt is er geen beter alternatief.

Extra toelichting
Ik heb exact kunnen krijgen wat ik zocht, een tv met een middelgroot scherm, wel hd en internet er op. En ik weet dat ik niet teveel heb betaald.