Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

rian1410 16-12-2013

mistery guest 16-12-2013 Via de website gekocht

4,3

Wat kreeg ik te horen en reactie :
Dit heeft mij veel tijd, ergenis en in zekere zin geld gekost.
Sorry u kunt een nieuwe afspraak maken.....

Wat kreeg ik te horen en reactie :
Dit heeft mij veel tijd, ergenis en in zekere zin geld gekost.
Sorry u kunt een nieuwe afspraak maken.....

Extra toelichting
Betalen en leveren ging goed, maar als de TV stuk gaat en je buiten het normale proces komt is mijn ervaring slecht Veel moeite mijn nieuwe TV te krijgen nadat oude na 2 weken stuk ging en Philips Plasmadiscounter hiervoor heeft gecrediteerd. Is geen klein bedrag. En de manier waarop, neemt vrij wat eigenlijk niet uitkomt omdat afspraak is gemaakt dat TV wordt geleverd en blijkt op de dag van levering niets bekend te zijn. Sterker nog niet afgesproken maar wil Plasmadiscounter de oude TV ophalen. Terwijl duidelijk is afgesproken dat Philips die zelf zou ophalen. Wat kreeg ik te horen en reactie : Dit heeft mij veel tijd, ergenis en in zekere zin geld gekost. Sorry u kunt een nieuwe afspraak maken..... Kan het dan en dan, nee dat is niet mogelijk (leveren geen grote TV, ligt niet op de route)... Krijg de indruk dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd en terug terwijl ik probeer misverstanden te voorkomen door goede duidelijke afspraken te maken. En direct op misverstanden te reageren. En toch gaat het mis

Create2Fit Naarden 16-12-2013

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Op het moment dat wij te horen kregen van Philips dat uw televisie helaas niet meer gerepareerd kon worden, toen hadden wij u daar direct over ingelicht. U kon weer hetzelfde type toestel nieuw in doos krijgen of u kon voor het aankoopbedrag een alternatief uitzoeken. U wilde graag hetzelfde type weer toegestuurd krijgen, uiteraard was dat geen probleem.

Philips zou het defecte toestel bij u ophalen en wij zouden de nieuwe naar u toesturen. Gezien de notities in ons systeem was daar blijkbaar enige onduidelijkheid over, onze excuses hiervoor.
Door interne miscommunicatie hadden wij verkeerde opdrachten ingezet, waardoor u ook de indruk kreeg dat u van het kastje naar de muur werd gestuurd.

Uw review zal op de afdeling klantenservice besproken worden, zodat een dergelijke situatie in de toekomst niet meer voor zal komen.

Inmiddels hebben wij samen met u een nieuwe leverafspraak gemaakt voor 18-12-2013.
Mocht de afspraak niet correct zijn, dan horen wij dat uiteraard graag van u.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Klantenservice Create2fit

Anja de Jong 15-12-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer snelle en vlotte aflevering, duidelijke berichtgeving status bestellen en leveren. Super.

Endi1970 15-12-2013

Website overzichtelijk (clean en makkelijk), producten en -informatie zijn makkelijk te vinden. Zeer goed.

Genoeg informatie te vinden op de site en het product de volgende dag al in huis.

Assortiment
Zeer tevreden met het product. Nog te kort om het goed te beoordelen, maar tot nu toe niets 'negatiefs' te melden! Product was ook bij meerdere websites te vinden, maar soms ook een verschil van een paar tientjes duurder (ongelovelijk!)

Aanbeveling
Heb reeds eerder een tv besteld en zelfde goede ervaringen gehad! Heb reeds in mijn familie en vriendenkring reclame voor jullie gemaakt. :)

Zie motiveringen hierboven.

Flavio1 15-12-2013 Via de website gekocht

ik heb alles gevonden

ze stonden klaar om mij te helpen en informatie te geven

Assortiment
jij hebt veel keuze van product en wij hebben de perfecte tv gevonden

Aanbeveling
wij hebben onze tv een dag na bestelling ontvangen.
het was goed verpakt en in perfecte orde.
wij zijn heel blij met onze aankoop

Extra toelichting
ik zal zeker nog kopen bij www.plasma-discounter.nl. perfecte kwaliteit en heel vriedelijke mensen ik heb mijn tv een dag na bestelling ontvangen

LisaFokker 15-12-2013 Via de website gekocht

Ik had mijn Beats by dr. Dre koptelefoon zo besteld!

Ondanks dat ik op vrijdagmiddag de bestelling deed werd het pakketje zaterdagochtend netjes afgeleverd.

Aanbeveling
Een snelle en goede service, mijn pakketje was goed verpakt en werd snel bezorgd dus zeker een aanrader!

pienkoning 14-12-2013 Via de website gekocht

FGJansen 14-12-2013 Via de website gekocht

Door video goede beschrijving van mogelijkheden, specificatie en vormgeving gegeven.
Dit heeft mij de doorslag gegeven om deze aankoop te doen.

Communicatie met plasma prettig en goed verlopen.
Aflevering binnen de gestelde tijd.
Prima.!!!

Assortiment ruimschoots.
Prettig dat na video gewezen wordt op aanvullend assortiment betreffende bekabeling cq.ophanging

Bestelling goed verlopen.
Concurrerende prijzen

r.winder 13-12-2013

bestellen binnen 24 uur in huis. kortom super!!!

zie vorige vraag

Assortiment
genoeg keuze, verschillende maten, modellen... discounter is altijd de eerste waar ik kijk.

top webshop!!

Sander R. 13-12-2013

Kind kan de was doen! Erg transparant.

Uitstekende service! Duidelijke website met hele snelle levering.

Assortiment
Ruime keuze met voldoende reviews voor een weloverwogen keuze.

Aanbeveling
Simpelweg een hele goede winkel die zich aan zijn beloftes houdt.

Extra toelichting
Kind kan de was doen! Erg transparant. Uitstekende service! Duidelijke website met hele snelle levering. Ruime keuze met voldoende reviews voor een weloverwogen keuze. Simpelweg een hele goede winkel die zich aan zijn beloftes houdt. Wat wil je nog meer van een webshop!?

krelis 5 12-12-2013

Personeel is zeer beleeft en geef je alle tijd om rond te kijken zonder je lastig te vallen en als er vragen zijn staan zij je rustig te woord al is het druk

Assortiment
Als je om een bepaald type T.V of wat dan ook vraagt en het is niet terplekken
aanwezig dan laat het
personeel een gelijkenis zien
van het zelfde soort.

Aanbeveling
winkel is makkelijk bereikbaar.
veel parkeer ruimte.
veel assortiment T.V's ,Koelkasten ,koffiezet machines enz enz
Geduldig personeel.
Zelfs indien nodig word het
gekochte in de auto gezet
bv te zwaar of een groot artikel

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de afhandeling van het personeel kan menige winkel een voorbeeld aan nemen. Ook mijn aan gekochte TV werd netjes op de achterbank geplaats

fajmvdijk 12-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen vanuit luie stoel

Besteld volgende dag in huis
Alles perfect geregeld

Veel keus

Ideaal bestellen via internet Aantrekkelijke prijzen Goede service

Jackie Stoppelenburg 12-12-2013 Via de website gekocht

Door zoekfunctie snel bij juiste product. Makkelijk en snel te bestellen en te betalen. Toppie!!

Direct bevestiging van je bestelling en daarna bericht wanneer het er zou zijn en had het binnen 18 uur in huis. Super

Assortiment
Niet overal kon ik krijgen bij concurrentie wat ik nodig had en zocht. Hier ruime keuze.

Aanbeveling
Door overzicht op de website en snelheid waarmee wordt gewerkt en verzonden, zeer prettig om hier te bestellen.

Extra toelichting
Aankoop via deze site gedaan En heel snel binnen. En de goedkoopste. En super de updates over je produktverzending.

jcjakalm 12-12-2013 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijk, ziet er verzorgd uit en daarnaast zijn producten waarnaar je op zoek bent makkelijk te vinden.

Track and Trace behoort zeker tot een van de belangrijkste services. Het is fijn om te weten rond welke tijd het product geleverd word. Daarnaast zijn de e-mails duidelijk en snel bereikbaar.

Assortiment
Het assortiment is voor basisproducten goed en heeft ook enige zijweggetjes. De top 10 vond ik erg top aangezien ik daar mijn tv vandaan heb. Zo kom je snel achter het beste product voor de laagste prijs.

Aanbeveling
Een 8 voor een goede service en levering. Kwaliteit en prijs zijn in evenwicht en je krijgt waarde voor je geld.

Extra toelichting
Plasma-discounter levert goede service, actuele informatie doormiddel van track and trace, en e-mails over je order. Kwaliteit van het product zelf was zeer goed en het product was binnen een dag geleverd. De belangrijkste aspecten om mij een goed gevoel te geven.

Maria120023 12-12-2013

Bestellen vanuit je stoel, duidelijke website, veel info.
Bezorgen wordt van te voren aangekondigd met een kort tijdsvak.

Weinig mee te maken gehad, alles was duidelijk en zelf op te lossen. Bezorgen prima geregeld met info wanneer er werd bezorgd.

goede prijs/kwaliteit. Concurrerende prijzen

Aanbeveling
Alles naar wens verlopen tot nu toe

Clignett 12-12-2013

Kwestie van een paar drukken op de knoppen van je laptop en twee dagen later is je product in huis. WAt wil je nog meer?

Snelheid en kwaliteit staat voorop.

Assortiment
groot genoeg en volop keuze

Aanbeveling
In hoge mate gezien mijn ervaringen met de Plasma discounter

Extra toelichting
Aangezien het niet mijn eerste product is welke ik bij de plasma discounter heb gekocht moet dat al voldoende zeggen.

Jaison 12-12-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle service, ik had inderdaad mijn tv binnen het termijn, welke vermeld stond in mijn bevestigingsmailtje. Product natuurlijk ook in perfecte staat ontvangen.

Francine N 11-12-2013

Duidelijke en overzichtelijke website. Goede en duidelijke uitleg bij producten. Gemakkelijke bestellen en vlotte betaling.

Uitstekende service. Onmiddelijk bestel- en betaalbevestiging gekregen.
Duidelijk ivm verzending.
Geen verzendkosten aangerekend. Levering uitstekend en vriendelijk.
Snel antwoord op vraag per e-mail.

Assortiment
Groot assortiment zowel qua producten als qua prijs.

Aanbeveling
Zou iedereen deze winkel aanbevelen.

Extra toelichting
Eerste maal besteld in deze winkel. Echt een aanrader ! Zoveel keus, goede informatie, snelle afhandeling... Per handeling wordt een bevestiging gestuurd zodat je weet wat er gebeurd. Levering is uitstekend en vriendelijk. Een winkel waar ik graag terugkeer en zeker aanraad aan iedereen die ik ken !

MLTG 10-12-2013

De helft van de bestelling was niet binnen 24uur, terwijl telefonisch is bevestigd dat alles op voorraad was. Verder is het informatienummer 80 cent per minuut. In eerste instantie is de bestelling niet per mail bevestigd.

Hele concurrerende prijzen.

eddy 1959 09-12-2013

Niet eindeloos door winkels slenteren.

De virtuele verkoper hielp mij prima verder. Bestelling snel in huis.

Meer dan voldoende.

Extra toelichting
Hoorde van een vriend van deze site, echt super.Niet eindeloos door winkels slenteren. De virtuele verkoper informeerde mij prima en de bestelling was de volgende dag in huis. Vertel het zeker door. De vriend vertelde mij ook dat als je niet tevreden bent met het product je ook prima wordt verder geholpen naar een alternatief. Mits binnen bepaalde tijd aangegeven natuurlijk.

ger luttmer 09-12-2013 Via de website gekocht

overzichtelijke site. wist nog niet wat er te koop was.

tot nog toe prima.
levering binnen een dag

Assortiment
Groot assortiment. Genoeg om de beste keuze te maken

Aanbeveling
Gewoon snel en de goedkoopste

Snel en goedkoop. Groot assortiment

daquiel 09-12-2013

mijn product was makkelijk te vinden en te bestellen.

zoals gezegd, voor 20:00 besteld de volgende dag in huis bestelde mijn product rond half 8 en netjes de volgende dag in huis top!

Assortiment
ruime keuze , voor iedereen wel wat te vinden

Aanbeveling
mijn 1ste ervaring was gelijk goed!

Extra toelichting
goede webwinkel. spullen goed en netjes ontvangen de dag na mijn bestelling. top!

mike-104658 09-12-2013 Via de website gekocht

Website gevonden via Tweakers.net, bovenaan het lijstje met de goedkoopste prijs

Vrijdagmiddag om 5 uur besteld, zaterdag ochtend al binnen!

Assortiment
Alle asessoires werden aangegeven bij de bestelde TV, gelijk een passende wandsteun erbij gekocht

Extra toelichting
Top winkel, goede service, duidelijke betaling en een snelle service. Van (bijna)elk product een video review

ejoostrom 09-12-2013 In de winkel gekocht

website overzichtelijk.

Telefonisch contact gehad over TV. Vriendelijk te woord gestaan. TV gereserveerd en later opgehaald. Ook in de winkel prima geholpen. Namen de tijd.

Assortiment
Breed assortiment. Ik heb gebeld of ze de produkten op voorraaad hadden.

Extra toelichting
Moooie winkel. Overzichtelijke website. Deskundig en vriendelijk personeel. Is trouwens wel druk in de winkel, maar loopt genoeg personeel rond.

Steven1986 07-12-2013

Makkelijke en snelle site

Binnen één dag in huis ideaal!

Aanbeveling
Goede kwaliteit, snel en niet duur! Prima site dus.

JannyB 07-12-2013

Overzichtelijke website

Binnen 2 dagen in huis

Aanbeveling
Als geen tijd en/of zin heb om je huis uit te komen, kun je gemakkelijk via de website informatie inwinnen, bestellen en in ontvangst nemen.

fredvannienhuijs 07-12-2013 Via de website gekocht

fijne makkelijke en overzichtelijke site met goede uitleg van de producten

doen wat ze beloven

Assortiment
veel producten en veel merken

Aanbeveling
omdat ze nakomen en doen wat ze beloven met een snelle service

Extra toelichting
Heb 1 klein minpuntje en wel dat ze je vertellen dat wanneer een bepaald product niet meer voorradig is dat ze je op de hoogte zullen houden maar tot heden niets meer vernomen . Zondag weer op de site gezocht en plots zie ik dat datgene wat ik zocht er weer was en nu sinds 2 dagen in mijn bezit . Voor de rest alleen maar positief .

p.kalee 07-12-2013 In de winkel gekocht
naarden

website erg duidelijk en alles makkelijk te vinden.
De filmpjes vonden we ook handig en heel duidelijk.
We zijn naar de showroom geweest voor verdere info.
Heel fijn dat er een is.

In de showroom staan de producten zeer goed uitgestald en er is genoeg keuze.
De service van de verkoopmedewerker is zeer goed. Wij wilden graag een philips 3d tv.
In de showroom heel goed behandeld. De verkoper gaf veel informatie, nam de tijd en was niet opdrin-gerig. Uiteindelijk gekozen voor een ambilight 700 hertz 55inch. Thuis aangesloten en na aantal sec viel het beeld weg en ging niet meer aan. Wij een beetje gestrest die avond.
De volgende ochtend gebeld naar de service medewerker en die zei dat we hem gewoon weer konden komen omruilen. De service is top zowel in de showroom als de medewerker van de service aan de telefoon.
De retourprocedure, professionaliteit en afhandeling verliepen allen goed.

Assortiment
ruime keuze aanwezig en bijbehorende producten.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
heb ik al gedaan omdat de service en de professionaliteit erg goed zijn.

benserver 07-12-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
mijn beoordeling van plasma-discounter,in 1 woord fantastisch. een duidelijk een goed overzicht om je bestelling te plaatsen. ik ga plasma-discounter zeker aanraden bij familie en vrienden. s'middags 2 led tv's besteld de volgende dag om 12.30 al in huis.

Heijberg 07-12-2013 Via de website gekocht

Het was bestellen, betalen en ontvangen geen centje pijn

Geleverd op de afgesproken datum, niet onnodig veel thuis moeten zijn

Gezocht en gevonden

Motivatie hierboven al weergegeven

Super Super !!!

mattheus01 06-12-2013

Het was allemaal zeer duidelijk. Product makkelijk kunnen vinden. Kind doet de was.

De levering uiterst correct en volgens afspraak

Assortiment
Het artikel voldoet aan mijn verwachting.

Aanbeveling
Het is allemaal zeer duidelijk en voldeed aan mijn verwachting. Dus in zeer hoge mate

Extra toelichting
Het was voor mij allemaal zeer duidelijk. Je weet gelijk wat dat je heb en krijgt mijn complimenten voor deze formule die jullie hanteren.

Alain13 06-12-2013

Genoeg keus, uitzoeken, bestellen, volgende dag in huis. Het was mij eerste ervaring met PD en het beviel mij uitstekend!

Bellen + vragen = duidelijk antwoord.

Assortiment
Zoals ik zei, genoeg keus

Spreek voorzich

mwenteler 06-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, ruim voldoende informatie vermelding en foto's. Snelle levering.

Snelle bevestiging via emsil en snelle levering.

Assortiment
Ruim voldoende keuze van producten met duidelijke beschrijvingen om goede vergelijking te kunnen maken.

Tony Lemans 05-12-2013 Via de website gekocht

het artikel was gemakkelijk te vinden; de bestelling en betaling via iDeal verliep soepel aangezien elke stap duidelijk was.

vandaag besteld morgen in huis.

Assortiment
Wat ik zocht werd tegen een scherp concurrerende prijs aangeboden.

Aanbeveling
Ik zal zeer zeker deze winkel aanbevelen bij anderen.

Extra toelichting
Strak proces, keurige afhandeling.

D.Lawson 05-12-2013 Via de website gekocht

gelukkigste klant 05-12-2013

Bestel Online en krijg je artikel de volgende de dag al in huis.
Dus bespaar tijd, reiskosten en lange wachttijden in de decembertijden en bestal online

Snelle levering en duidelijke uitleg over de artikelen

Assortiment
Genoeg te kiezen en voortreffelijke acties

Aanbeveling
Een winkel zoals het hoort, overzichtelijke site, scherpe acties en snelle levering

Extra toelichting
In de decembermaanden is winkel online ideaal, geen lange wachtrijen, geen tekort aan parkeerplaats, etc.. Zeker als je online ook nog zeer scherpe acties tegenkomt op een overzichtelijke site als plasma-discounter en de dag erna kan je al genieten van je product.

Marcos di Kramier 04-12-2013

Makkelijk zoeken, snel bestellen. Goed doorgelinkt naar Ideal

Goede terugkoppeling via email over de status van bestellen en betalen.
Aangegeven levertijd=werkelijke levertijd

Assortiment
Genoeg keuze, nieuwste modellen aanwezig

Allemaal plussen.

Extra toelichting
Duidelijk helder snel. Allemaal plussen, geen negatieve ervaringen

Succes 007 04-12-2013

Extra toelichting
Prima online bedrijf met fijne site,makkelijk kijken en verglijken. Ook het bestellen gaat goed en de levering verliep spoedig.

Christianus1957 04-12-2013

super makkelik

sávons om 8 uur besteld en de volgende dag om half 10 al in huis

zeer ruim en overzichtelijk

gewoon doen!!!!!!

blijf bij mijn oordeel een dikke 10 voor Tom

heleenvank 03-12-2013

Goede duidelijke website. Maar ook als je daar komt word je prima geholpen en krijg je goed advies.

Super snelle levering. Je kunt reserveren op de website. Krijgt hier gelijk een email van.

Assortiment
Veel keus! Goed beschreven allemaal en veel aanbiedingen.

Dat doe ik constant!

Extra toelichting
Al veel producten gekocht en tot grote tevredenheid! online en in de fysieke winke4l gekocht.

René van der Waals 03-12-2013 Via de website gekocht

Zeer duidelijke webshop bestelproces verloopt zeer soepel.

Miste een zakje met schroefjes voor een wandsteun, belde direct met de klantenservice, waar ik heel snel contact kreeg. Zij zouden het met de fabriek gaan regelen. Vijf minuten later vond ik echter het zakje, de kat had het even als prooi beschouwd, direct klantenservice weer gebeld om de fabrieksbestelling te annuleren, wederom een vriendelijke medewerkster aan de lijn, kortom: keurige klantenservice dat schept vertrouwen.

Aanbeveling
Vanwege de leuke aanbiedingen, de goede gang van zaken en het vertrouwen wat bij mij gewekt is, zou ik deze winkel zeker aan bekenden aanraden.
De instructiefilmpjes en de rondleiding in Naarden op de website zijn een leuke aanvulling, ga zo door!

Edwinkos 03-12-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Niet online besteld, maar fysiek in de winkel in Naarden de LCD TV gekocht. Was namelijk bij ons in de buurt.

Prima service en duidelijk en uitgebreid advies.

Assortiment
Zeer breed assortiment en keurig gepresenteerd.

Aanbeveling
Veel betere service dan bij BCC of een Scheer en Foppe.. Je voelt je er meer op je gemak!

Extra toelichting
Prima service met een zeer eerlijk advies. Had dan ook niet het idee dat ze de duurste wilde verkopen.

marcel de vreeden 03-12-2013

overzichtlijk

geen probleem

goede keuze

gewoon goed

uitermate tevrede n

tevreden koper van deze site 03-12-2013

overzichtelijke site

zeeeeeer snelle levering. dat is echt top

Assortiment
Ik heb niet echt gezocht. ik wist wat ik wilde.

Extra toelichting
In 1 woord SUPER. de afhandeling info en levering was goed en heel snel.

Andrew88 02-12-2013

De betaling verliep gemakkelijk, kreeg bevestiging bij elke stap. Duidelijk informatie bij ontvangst van betaling en wat de volgende stap zal zijn.

Na een kort telefoontje duidelijk informatie ontvangen. Ik was benieuwd naar de levertijd en kreeg helder en duidelijke informatie.

Assortiment
Ik was opzoek naar een led tv, en er was meer keuze dan ik had verwacht. ik heb mij goed kunnen orienteren op hun website en een goede keuze kunnen maken.

Aanbeveling
Duidelijk informatie, goede prijzen & perfecte serice. Dat verwacht je eigenlijk alleen bij een "echte" winkel.

JJJ Janssen 02-12-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Snel en correct

Groot aanbod

Toegankelijke website.
Snelle levering

Extra toelichting
Ik was op zoek naar een nieuwe Blue-Ray speler. Ben blij met de aankoop

Dorus20 02-12-2013

Online bestellen, maar ook nog een fisieke zaak, waar de producten bekeken kunnen worden. 14 op zicht, wanneer online besteld; dus binnen 14 dagen de mogelijkheid om te retouneren wanneer het product niet voldoet aan de wensen. scherpe prijzen, leuke aanbiedingen.

m''n vragen werden telefonisch netjes beantwoord; geen wachtmuziekjes. verder is alle info op de site ook erg duidelijk, en bestaat er geen mogelijkheid voor misverstanden, we werden in eerste instantie via de mail op de hoogte gehouden over de status van onze bestelling, vervolgens kregen we een track & trace nummer en werd onze betelling netjes afgeleverd. owh ja, de filmpjes van de heer coronel zijn ook een plus. toch wel erg makkelijk om op deze manier het product even te zien voor je het besteld, de key features worden duidelijk uitgelegd, mooie toevoeging dus

Assortiment
Dat mag duidelijk zijn, neem een kijkje op de website en je ziet het al, groot assortiment met duidelijke omschrijving.

Yjanssen 01-12-2013

Bestelling ging prima, snel in huis

Prima

Extra toelichting
Zoals t hoort bij een online bestelling

M.Jacobsen 01-12-2013 In de winkel gekocht
Naarden

alle vragen werden met geduld beantwoord

alles werd uitgelegd over de 3D tv

Assortiment
in de winkel zelf niet zo veel maar online wel

goede service

Extra toelichting
al met al goed gemotiveerde verkopers

S. Roelofs 01-12-2013 Via de website gekocht

Heel makkelijk om producten te bestellen.

Uitstekend!! Het bestelde werd op tijd bezorgd, ook een retourbon voor eventuele schade werd verzonden. Keurig allemaal

Uitgebreid assortiment.

Heb ik reeds gedaan.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de webwinkel.