Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dylanjake 02-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De bestelling was binnen 10minuten afgehandeld.

Lang moeten wachten voordat ik een medewerker te pakken had doordat deze steeds weg liep.

Assortiment
Weinig assocoires om je telefoon naar je tv te koppelen

Aanbeveling
Er is een groot assortiment als je kijkt naar tv's. De prijzen zijn voordelig en de aankoop is snel afgerond.

Extra toelichting
Het wachten op de medewerkers vond ik het enige minpunt. De aanschaf van het product was snel af gehandeld. Tot nu toe ben ik ook zeer tevreden met mijn aankoop en dat voor weinig geld. Ook vond ik het ook extra handog dat je een extra factuur via de mail kreeg gestuurd!

Peter Van Rooij 01-01-2014

Duidelijke site met goede produktbeschrijvingen.

Makkelijk betalen, snel in huis. Meteen een retourbon in je mailbox mocht je toch je product tegen vinden vallen.

Kon diverse produkten vergelijken

Aanbeveling
Tweede keer een goede ervaring met deze leverancier!

Extra toelichting
Ik ben nu voor de tweede keer klant bij Plasma discounter.nl, en super tevreden. Goede site, goede prijs, goede service.

jpaver 01-01-2014 In de winkel gekocht

Hans Tijsen 01-01-2014 Via de website gekocht

Lekker op je gemak op de bank een nieuwe tv uitzoeken zonder het opdringerige van een verkoper.

Ik belde een dag na mijn bestelling met jullie bedrijf over de levering , en ik werd prima te word gestaan door een medewerker.

Assortiment
Er is van alles te koop voor een goede prijs

Aanbeveling
Goeie prijs en de levering is ook goed

Extra toelichting
Wij zijn dik tevreden met onze aankoop en de manier zo als het gaat.

jens van lijssel 01-01-2014

Ik was een homecinema set aan het zoeken op kieskeurig.nl en zag bij de prijzen Plama Discounter staan met levertijd binnen 24 uur.
Dat zag er goed uit

Ik had nog een vraagje over het evt aansluiten van de homecinema set en werd hier zeer goed en vriendelijk geholpen wat mij dus ook goed aanstond.
Hierdoor heb ik de set om 19:45 uur meteen besteld en heb deze de volgende ochtend al binnen gekregen, echt een super service want dit is toch wat je wil.

Assortiment
De spullen van Plasma Discounter staan goed gesorteerd op de site en makkelijk terug te vinden wederom super.

Aanbeveling
Ik zal deze winkel cq de site zeker aanraden bij andere mensen, dit omdat de service mij goed is bevallen.
Hou zo vol.

Extra toelichting
Alle dingen die ik heb vermeld kloppen helemaal het is gewoon helemaal super!!! Als er meer mensen zoeken naar een juiste service dan ga naar de Plasma Discounter want dit is hier zeker het geval.

sjoerdvanhal 01-01-2014

De website zit prima in elkaar. Erg overzichtelijk en de keuzes zijn prima. Zelf vind ik het altijd wel fijn om een video te zien waarbij het product word gepresenteerd.

De service is prima. Het pakketje is in deze drukke periode van kerst en oud en nieuw, gewoon de volgende dag geleverd! Top! Zelf vind ik het wel altijd prettig om een tijd te ontvangen wanneer de post verwacht kan worden. Sommige maatschappijen doen dit wel.. Dit is erg klantvriendelijk!

Assortiment
Ik was opzoek naar een Home cinema set en er is genoeg om een keuze uit te maken. Gewoonweg prima en de producten zijn van uitstekende kwaliteit.

Aanbeveling
Prijstechnisch is Plasmadiscounter de beste en de service doet daar niet aan onder! Ik zal in de toekomst nu makkelijk de aankoop hier plaatsen.

fgb2 01-01-2014

Extra toelichting
veel keus, goede prijzen, snelle levering, goede informatie, top!

Televisie Genieter 01-01-2014

Extra toelichting
Topmerken tegen concurrerende prijzen met een snelle service en net dat beetje extra!

Rhino1956 01-01-2014

Dirk B L 01-01-2014 Via de website gekocht

on-line vergeleken en ifv beschikbaarheid en prijs plasma discounter gekozen

service plasma discoutner OK, geen update van dag en tijdstip van ontvangstontvangen

Aanbeveling
gebaseerd op eerdere ervaring in vol vertrouwen mijn gekozen produkt besteld

Extra toelichting
correcte service en goede prijs

J.F. Ankersmit 01-01-2014 Via de website gekocht

Kon online alles prima vinden en het bestelproces verliep soepel.

Snelle service en duidelijke communicatie

Goede keuze

Aanbeveling
Gezien mijn positieve ervaring zou ik de plasmadiscounter zeker aan iemand aanbevelen.

Extra toelichting
Mijn bestelde smart TV was in vergelijking met anderen het goedkoopste. Na de bestelling werd het de volgende dag voor 12 uur bezorgd. De TV functioneerde prima volgens verwachting. De plasmadiscounter hield me uitstekend op de hoogte van het verloop van het bestelproces. Duidelijke website en goede communicatie. Zeer tevreden

Tinus1971 31-12-2013

Goed bereikbaar en voldoende parkeerplaatsen

Ondanks de drukte snel aan de beurt

Keuze is reuze

Aanbeveling
Groot assortiment en scherpe prijzen

Extra toelichting
Ondanks de drukte stond ik binnen een kwartier de TV in te laden. Logistiek is dus prima voor elkaar.

Weetjes 31-12-2013

Woon in de buurt.

Goede en juiste voorlichting en voor een goede prijs.

Was op voorraad.

Aanbeveling
Kom er vaker, vakbekwaam personeel die weten waar ze het over hebben.

Extra toelichting
Aantal dagen geleden door vrienden aangestoken met het Spotify-virus. Al snel was een Premium abonnement afgesloten met als gevolg hoge koorts en stress. Hoe dit virus onder de knie te krijgen als je in bezit bent van een 10 jaar oude receiver? Onder veel druk en zweetdruppels getracht de ipad/smartphone aan te sluiten middels bluetooth adapters, kabeltjes en wat al niet meer mogelijk is, zonder bevredigend resultaat. Dan maar naar de Specialist, de Plasma Discounter te Naarden, alwaar een team van deskundigen mij haarfijn kon uitlegen wat er nodig was om het Spotify-virus onder de knie te krijgen waarna ik zo blij als een kind de deur uitliep met de voor ons juiste remedie, een Reciever van het merk Pioneer en wel de VSX-923-K. Kosten waren niet veel hoger dan het verplichte eigen risico van onze zorgverzekering. De koorts was snel gezakt, aansluiten was een eitje en middels een button op de Spotify-app kunnen wij het geluid door de huiskamer laten klinken. Thats what we want!!! eenvoud in bediening. Tevens heeft Pioneer een app waarmee je de VSX-923 kunt bedienen vanaf je smattphone via je thusnetwerk. Erg handig voor ouders die zich elders in het huis bevinden en het geluid wat zachter willen zetten.De VSX-923 heeft een perfect geluid en met de 4K upscaling voorbereid op de toekomst. Kortom de VSX-923 is een echte aanrader, wij zijn weer gezond tegen een perfecte prijs dankzij het Team van de Plasma Discounter in Naarden

Sandra Renders 31-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, ook zeer aangenaam dat je als nieuwe (toch een beetje ongeruste) klant op elke mail vrij snel een antwoord ontvangt.

Een heel klein tikkeltje ontevreden wat betreft levertijd.

Assortiment
Voldoende aanbod en lage prijzen.

Aanbeveling
Gemakkelijk, betrouwbaar en snel!

Extra toelichting
We zijn bijzonder tevreden!

Martijn Vlug 31-12-2013 Via de website gekocht

Netjes op de hoogte gehouden van verloop. Het was alleen even onduidelijk wanneer het pakket zou worden verzonden. Maar uiteindelijk had ik het zeer snel binnen.

Assortiment
Zeer scherpe prijs voor de koptelefoon die ik er heb gekocht. Mooi dat ze die gewoon op voorraad hebben.

Aanbeveling
Gewoon een goeie (web-)winkel!

Bauke Span 31-12-2013 Via de website gekocht

Door de heldere zoekstructuur kon ik snel een selectie maken van de voor mij interessante TV's De demonstratie in de filmpjes heeft alle voor mij belangrijke zaken benoemd en toegelicht wat mijn keuze eenvoudig gemaakt heeft. Het bestellen is een eenvoudige handeling en de betaalmogelijkheid per Ideal was een voor mij geschikte keus.

Assortiment
Ongelooflijk veel toestellen in het assortiment. Gelukkig een heldere en duidelijke selectie mogelijkheid waardoor je snel een kleiner aantal toestellen vind waar je uit kunt gaan kiezen.

Aanbeveling
Ik heb precies gevonden en ontvangen wat ik zocht, en daar gaat het toch om?

Extra toelichting
Prettige website met hoog gebruiksgemak en volledige, duidelijke product informatie.

Wiljan92 31-12-2013

Rob Schenau 31-12-2013 Via de website gekocht

Bestelling werd goed afgeleverd. Je werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering.
Ook in dd mail werd goed aandacht besteed aan de rechten van de consument.

Assortiment
Alle typen van verschillende merken en assesoires zijn te bestellen

Aanbeveling
Goede aanbiedingen en goede service. Dus waarom niet?

Smith3 30-12-2013 In de winkel gekocht

Dicht bij Amsterdam

Wat ons betreft prima voorlichting
van de medewerker die ons geholpen heeft. Had er volgens ons verstand van.

Assortiment
Bijna alle populaire type's op voorraad.Op de site is duidelijk aangegeven hoeveel er nog op voorraad zijn.

Aanbeveling
Goede service en bijna de goedkoopste van Nederland.Wij hebben al meerdere aankopen gedaan en tot op heden naar volle tevredenheid!!!

Extra toelichting
Zoals gezegd goede service en bijna de goedkoopste van Nederland.Wij hebben al meerdere aankopen gedaan en tot op heden naar volle tevredenheid!!! Wat wil je nog meer?

Will 1958 30-12-2013

Via kieskeurig gekeken naar de reviews en hierop een bestelling gedaan. Online bestellen wordt zo wel heel gemakkelijk.

Werd d.m.v. een SMS op de hoogte gehouden wat betreft tijdstip van levering. En precies op afgesproken tijdstip geleverd.

Aanbeveling
Betrouwbaar,snelle en goede levering.

Patrick Schroeder 30-12-2013 Via de website gekocht

plasma-discounter en zijn andere webshops zijn duidelijke websites waar je je product gemakkelijk kan vinden.

Ik ben nog nooit in contact geweest met de service, maar dat is dan ook ten goede.
Ik heb dan ook mijn product op tijd gekregen, zonder beschadigingen. Dus geen klachten bij de service.

Assortiment
Ook hier moet ik een dikke 10 geven. Ik heb gewoon geen reden om een negen te geven.
Alle producten zijn gewoon ruim in het assortiment te vinden.

Aanbeveling
Aan iedereen. Omdat ik een tevreden klant ben.

Extra toelichting
Ik kan alleen maar positief zijn over deze webwinkel, waar ik mijn Sony HT-ST3 heb gekocht. Via Kieskeurig heb ik deze webwinkel gevonden, en met hele scherpen prijzen. In andere winkels waren ze 30 euro duurder. Over de service van plasma-discounter is niks op aan te merken. En de levering was echt onwijs snel. Kijk hier wordt een klant vrolijk van!. De Sony HT-ST3 heb ik aangeschaft omdat ik het wel zat was met het standaard geluid wat er uit je televisie komt... Het was tijd voor goede speakers, of in dit geval een soundbar. Nu bekijk ik films alsof ik in een bioscoop zit. en muziek afspelen is alsof je in een concert staat. En natuurlijk niet te vergeten de bass. Zonder subwoofer heb je gewoon geen goede ervaring met films en muziek, je wilt immers wel de explosies voelen. Als je weinig plek hebt voor speaker sets dan raad ik het u ook aan om eens te gaan verdiepen in de soundbars. Ze zijn klein en erg handig neer te leggen of zelfs op te hangen.. Ik ben een tevreden klant, en ik kom zeker terug voor andere producten. Ik ga hier nog veel van genieten!

JRH1234 30-12-2013

Extra toelichting
Ruim assortiment. Duidelijke uitleg. Aantrekkelijke prijs en bezorging precies een dag later, zoals vermeld op de site.

MichaelT 30-12-2013

De website is duidelijk met voldoende informatie, en functioneert naar behoren op een mobiele telefoon.

Het product was voor een goede prijs en korte levertijd te bestellen, maar helaas niet via pakjegemak.

Assortiment
Meerdere producten in dezelfde categorie leverbaar tegen goede prijzen en levertijden.

Aanbeveling
Meerdere producten zowel online als het in de winkel bestelt. Tot nu toe altijd conform afspraak en volgens verwachting geleverd.

Sander Huibers 29-12-2013

Heerlijk thuis zitten en shoppen

Kortom top ! Nachtje slapen en het was al weer binnen en het werkt ook nog top!

Assortiment
Precies wat wij zochten!!

Voor de vooraad snelle service en al het gemak een dikke 10

Extra toelichting
Miss advies extra artikelen bij het behoorde product!

KAB67 29-12-2013

snel vinden en easy afhandeling

snelle levering, volgende dag

grote keuze.

prima webshop

Extra toelichting
Heb alleen ervaring met het online bestellen. goede afhandeling, persoonlijk. geen ervaring met de klanterservice, maar dat zal ook wel snor zitten.

Omar Addou 29-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijk en toegankelijk via de website

Zeer snelle reactie van de klantenservice

Assortiment
Redelijk uitgebreid assortiment aan electronica.

Aanbeveling
Zeer goed en voordelig in vergelijking met andere webshops, dus aan te raden

Een LG blueray speler gekocht

ah verweij lentjes 29-12-2013 Via de website gekocht

geweldig snel top

snel

Janny07 29-12-2013

lekker vanaf de bank kijken, kiezen en vergelijken bij Kieskeurig en bestellen maar!

sneller kan niet, want ik had m'n nieuwe tv al in huis net voordat het mailtje over de bezorging binnenkwam!

Assortiment
groot assortiment, mijn keuze zat er natuurlijk bij!

Aanbeveling
Ik ga deze winkel zeker aanbevelen aan anderen, vanwege het grote assortiment, de snelheid van bezorging en natuurlijk de scherpe prijs!

Extra toelichting
Al met al zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop via deze webwinkel!

Erwin Maas 29-12-2013 Via de website gekocht

Geen enkel gezeur

Correcte en duidelijke berichtgeving per e-mail

Ruim voldoende

Extra toelichting
1e kerstdag besteld, 28 december in huis. Geen geklier met track+trace of zo, gewoon direct leveren zodra het kan, 100% perfect.

R. van Herk 28-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke keuze op de site

Bestelling prima verlopen en de bezorging was erg snel.

Assortiment
Assortiment is groot genoeg. Door ons was de voorselectie al gemaakt en de keuze dus snel gemaakt.

Aanbeveling
Product brengt precies wat we ervan verwacht hadden. Voor afspelen DVD, afspelen video en foto's werkt het apparaat goed. Voor degene die zelfde soort apparaat zoeken zullen we zeker de winkel aanbevelen.

Extra toelichting
Tijdens de feestdagen hebben we gelijk gebruik kunnen maken van het toestel. Dit is naar tevredenheid gelopen, leuk om om duidelijk formaat scherm films en foto's van verleden terug te kunnen kijken. Ook ouders op visite gehad en zij zijn eigenlijk op zoek naar zelfde soort LCD TV. Door onze nieuwe aankoop te zien (zowel video gekeken als foto's) zijn ze ook verkocht aan het toestel. Op deze manier gelijk goede reclame gemaakt en wanneer ze binnenkort tot koop over gaan dan zullen ze zeker bij ons aankloppen voor info ;-)

J. Hagedoorn 28-12-2013

website is snel en overzichtelijk

Prima geholpen nadat een product niet direct leverbaar was. Was aanvankelijk een teleurstelling, omdat het een cadeau voor mijn zoon was na anderhalf jaar chemo. Dit werd daarna keurig opgepakt

Assortiment
compleet, niet alleen het hoofdproduct, maar ook accessoires.

Aanbeveling
snel, goede prijs en service

Extra toelichting
mooie producten, snelle levering en goede prijs en service

Je-tv 28-12-2013 Via de website gekocht

5,2

Totaal nog geen service gehad. Volgens plasma discounter is het produkt verstuurd en ze geven een trace # dat niet bestaat.

Aanbeveling
Komen hun beloftes niet na. Levering niet gedaan. Trace via selektvracht is niet beschikbaar!! Vraag me serieus af of dit geen oplichting is.

Extra toelichting
Gisteren een produkt besteld bewust bij plasma discounter omdat op de website staat vermeld, voor 20:00, de volgende dag in huis... Niet dus. Wachten, wachten, en wachten.. niets. Bellen dan maar. Geen trace # gekregen. Wel een mail met een bevestiging dat het zeker vandaag geleverd gaat worden. Niet dus.... Vervlogens dan eindelijk een trace # van selektvracht. via de website van selektvracht bekeken en, .... trace # bestaat niet!!!! Olichting. pfffff gan morgen nog maar eens bellen.

Je-tv 30-12-2013

Gisteren en vandaag nog eens gebeld voor de nodige euro's!
Men blijft volhouden dat het product vrijdag is verstuurd. Vandaag ook selektvracht gebeld. Die zeggen dat de verzending wel is aangemeld maar dat ze geen product hebben ontvangen!
Tja, wie zit het te liegen?? Heb wel een vermoeden maar natuurlijk geen bewijs. Het enige wat ik kan doen is mensen waarschuwen voor dit bedrijf.

Je-tv 02-01-2014

Om het verhaal af te ronden: afgelopen dinsdag mijn betselling ontvangen. 3 dagen later dan beloofd. Plots was daar de order bij selektvracht binnen.

h v galen 28-12-2013

Extra toelichting
goede levering ,ondangs de kerstdagen er tussen!!

marcelverhoeven 28-12-2013

gode navigatie

lekker snel

complete reeks

gunstige prijs kwaliteit

K. Oerlemans 28-12-2013 Via de website gekocht

Bestellen gaat erg makkelijk. Website is heel duidelijk, alles is goed te vinden.

Perfecte service. Op 23 december om 19:55 besteld en met kerstavond hadden wij de surroundset in huis! Echt TOP service!

Assortiment
Heel veel keuze in surround sound sets.

Aanbeveling
Zeer goed aan te bevelen! De website heeft een ruim assortiment, de prijs is scherp en de service is super!

Extra toelichting
De website heeft een ruim assortiment, de prijs is scherp en de service is super!bik zou een volgende aankoop zeker weer hier doen!!

G. Thoonen 28-12-2013

Goede ordening en beschrijving van de producten.

Snelle levering en correcte informatie rond leveringsprocedure.

Ruim voldoende.

Een echte aanrader!,

A3aan73 27-12-2013 Via de website gekocht

Geen bevestiging dat aankoop was verzonden

Agio23 27-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijke site en thuisbezorgd.

Goede informatie en after sales kan ik nog niet beoordelen

Genoeg aanbod

Aanbeveling
Alles is goed en spoedig verlopen

Krc 27-12-2013

5,8

Pakket besteld op zondag met levering op dinsdag. Vandaag op vrijdag nog steeds geen pakket en ook geen leveringsdatum bekend!
Uitermate slechte service!

Aanbeveling
Levering laat te wensen over! Het is al te gemakkelijk de verantwoordelijkheid af te schuiven.

Create2Fit Naarden 13-01-2014

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden dat uw bestelling later is geleverd dan afgesproken.

Naar aanleiding van uw review hebben wij navraag bij onze vervoerder gedaan waarom de levering te laat heeft plaatsgevonden. Onze vervoerder heeft aangegeven dat uw bestelling later is geleverd vanwege de drukte rond de feestdagen. Uw bestelling had te lang op het distributiecentrum gelegen, waardoor een snelle levering niet mogelijk was. Uiteindelijk is uw bestelling op 28-12-2013 geleverd bij uw buren. Wij hopen dat het product helemaal naar wens is en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter.nl

c. baltus 27-12-2013 Via de website gekocht

wordt kosteloos aan de deur bezorgd

op zondag besteld maandag in huis

Aanbeveling
snelle service en eerlijke prijzen

Extra toelichting
ik was al 3 dagen bezig met de mediamarkt en toen had ik uiteindelijk een showroom model soundbar in huis staan zonder afstandsbedioening,optische kabel en zonder doos. en dat voor dezelfde prijs als een gloednieuwe bij plasma discounter! ik heb mijn geld teruggehaald en hier een nieuwe besteld. volgende dag was de bestelling binnen.

GM1966 27-12-2013

Voor 20:00 besteld en de volgende dag in huis en dat met de kerstdrukt, hoef ik er niet meer op uit.

gewoon volgens verwachting en het artikel was ook nog eens zeer gunstig geprijst.

Assortiment
Heel veel keus in de diverse prijsklasses

Aanbeveling
Ja wat wil je met deze service en prijs.

Extra toelichting
Wat beloofd wordt ( levertijd ) is ook nagekomen voor een concurrerende prijs

Laurens v R 27-12-2013

Alles is eenvoudig te vinden

Aanbeveling
Uitstekende prijzen en snelle levering volgens afapraak

LouisF 27-12-2013

Snelle en duidelijke filters maken zoeken erg gemakkelijk.
Het menu is echter wat onoverzichtelijk

Eerst even gebeld om voor alle zekerheid na te gaan of de voorraadindicator op de site klopt (na negatieve ervaringen bij een andere webshop) en alles in orde zoals het hoort.
Na het bestellen op de website keuze van de dag van aflevering, helemaal top!
De dag voor aflevering een mail en SMS met een tijdsindicatie en op de dag van aflevering een SMS met de exacte tijd. Beter kan niet.
Geen ervaring met retourprocedure, product is in orde

Aanbeveling
Ik heb meerdere webshops van create2fit gebruikt en elke keer absoluut prima.

Extra toelichting
Algehele ervaring is gewoon zeer goed, van bestellen tot leveren. Het is misschien niet de goedkoopste webshop, maar qua service kan ik geen betere vinden.

MWindijk 27-12-2013

door de online handleiding/presentatie is het makkelijker om door de bomen het bos te zien.

Je wordt prima op de hoogte gehouden van je aangekochte product en levering hiervan!

Assortiment
Was op zoek geweest naar verschillende tv modellen en in het assortiment van plasma discounter kon ik mijn keuze allemaal terugvinden.

Aanbeveling
door eigenlijk weinig tot geen negatieve ervaringen te hebben met deze winkel, raad ik het voor de volle 100% aan, aan mijn vrienden/kennissen.

Extra toelichting
Nooit fysiek in de winkel geweest, maar online kon ik het niet beter treffen!

fschuurman68 26-12-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Thuis lekker het assortiment bekeken zoals ik altijd doe. De Website is goed overzichtelijk en er is nagedacht over de wensen van de consument.

Op 2e kerstdag topdrukte in de winkel en lastig om een verkoper aan je te binden. Mensen zijn flexibel en zo met een ander stel in gesprek die door een verkoper werd bedient en ook bij dit model keek. Door de extra uitleg van de verkoper voor een hoger model gekozen op basis van zinnige argumenten.

Assortiment
Ruim assortiment, veel op voorraad.

Aanbeveling
Mede door goede service koop ik ook zakelijk in voor mijn relaties hier. Doorgaans Next-Day delivery.

Protelco 26-12-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
Zeer goede site, lekker overzichtelijk.bij vragen help de klantenservice je prima en geeft ook advies voor een goed maar goedkoper alternatief.
Super allemaal

Extra toelichting
Klantvriendelijke en eerlijke klantenservice Website is erg overzichtelijk Mooie producten, voor iedereen wat wils te vinden. Kortom een dikke voldoende

Theo Belt 26-12-2013 Via de website gekocht

Telefonisch geholpen voor een budget vriendelijke muurbeugel die bij mijn tv past. Prima geholpen!

Mijn gewenste TV was op voorraad. PlamsDiscounter heeft voornamelijk NL modellen in assortiment

Extra toelichting
S'middags voor drie uur besteld en de volgende dag (voor kerst) in huis.,

Klok65 26-12-2013 Via de website gekocht

makkelijk uit te kiezen en keuze te maken

Kreeg geen mail met levertijd. Tot 2 maal toe met klantenservice gebeld, om levertijd te vragen. Klantenservice zou mij de mail met levertijd en zo nogmaals sturen. Wel artikel al ontvangen. Mail moet nog komen. Jammer dat het zo moest.

Aanbeveling
Ondanks "lever" probleempjes wel snel bezorgd.

lisa13 26-12-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede service snelle reactie op mijn mail omdat het product niet op voorraad was. Telefonisch besteld zelfde dag opgehaald top!

Erikqq 26-12-2013