Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 30-11-2017 Via de website gekocht

Voordelig, vriendelijk en zakelijk

Op Black friday gebruik gemaakt van actie OLED tv. Snelle bevestiging bestelling. Een telefoontje met vragen over tijdstip bezorging werd vriendelijk en duidelijk beantwoord.Via een vriendelijke koerier werd de tv de dag er op keurig bezorgd. Top bedrijf!

kulkowski 30-11-2017 Via de website gekocht

primaaaa!!!!!!

shop is super,servis,verzending,en alles,goede reclame en beste prijsen,heel veel dingen tegen zeer goede prijzen,goede voorwaarden voor aankoop, terugbetalingen en garanties

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

David Shales 30-11-2017 Via de website gekocht

Sonos playbase

Quick delivery. No issues. Great price. Would order again. Some very competetive black Friday deals.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Esther 30-11-2017 In de winkel gekocht

Topservice!

Mijn moeder had een demo tv aangeschaft. Supermooi en ze was er erg blij mee. Alleen ontbrak de afstandbediening in de doos. Volgende dag gebeld en de dag daarna lag er al een nieuwe ab in de brievenbus. Bedankt voor de snelle oplossing! Mijn moeder geniet nu elke dag van haar mooie nieuwe tv.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Mike 30-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel met Kennis van zaken. Duidelijke uitleg.

Gekozen door bekendheid van Tom. Verder van de goede recensies. Nadat ik in de winkel ben geweest beaam ik dit ook, Zeer goed geholpen met de vragen die ik had en in duidelijke taal uitgelegd.
Mijn volgende tv komt ook weer hier vandaan......

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

kretz 29-11-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Alles is heel vlot en correct verlopen! Zeker een aanrader! De levering gebeurde een dag vroeger dan de voorziene datum, altijd leuk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

harry 29-11-2017 Via de website gekocht

niks mis mee

de reviews waren wat wisselend. Desondanks de grote lijn in de commentaren gezocht en toch voor deze zaak gekozen. De track & traceerde hebben we nooit gekregen, maar de tv was er binnen 24 uur! De prijs van de tv was overal hetzelfde, behalve bij de twinkel.nl Het scheelde ons ruim 15% op de aanschaf.

Mo 29-11-2017 Via de website gekocht

Voegt daad bij het woord

Televisiewinkel.nl heeft een overzichtelijke website waar je makkelijk zoekt en navigeert door de verschillende producten met gedetailleerde productinformatie, en levering binnen 24 uur!

GJ Helder 29-11-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Snelle levering, goed product. Duidelijke omschrijving van het product, video review van product gaf de doorslag om hier te bestellen. Geen spijt van.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 29-11-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen!

Ik kwam naar de winkel voor een scherpe actie maar heb op advies toch een andere tv gekozen, iets duurder maar meer waar voor mijn geld. Het personeel was eerlijk en beschikte over veel kennis!

WB 29-11-2017 Via de website gekocht

Goeie service, scherp aanbod!

Snel geleverd en scherpe prijs! Tijdens Black-Friday was Televisiewinkel het scherpst in de aanbieding.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Victor 29-11-2017 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Was aan het shoppen voor een multi room audio systeem van Denon en ben er geholpen door iemand die specialist is op dit gebied en juist hiervan alles wist. Ging eigenlijk voor een model groter maar heb mede op aanraden van de medewerker toch een modelletje lager gekozen. Eerlijkheid duurt het langst. Ga zeker terugkomen. Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Barry 29-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Top advies gehad in Naarden. Nog even goed op de site gekeken en de keuze gemaakt. Echt een aanrader!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacques 29-11-2017 In de winkel gekocht

Een nieuwe beugel van Veugel

Ik wordt hier altijd snel, prettig geholpen. Wie mij ook helpt altijd heeft die persoon verstand van zaken. X wees mij erop dat de beugel ook in het wit leverbaar was en op voorraad lag. Die heb ik dan ook gekozen en meegenomen.

Rutger 29-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service, scherpe prijzen, vriendelijk personeel

OLED tv gekocht tijdens de black friday deals. Televisiewinkel was 5 tientjes duurder dan internet winkels. Vorige tv ook hier gehaald en destijds een leuke ervaring gehad. Ik werd in de winkel snel geholpen en een medewerker hielp om de tv in de auto te zetten. Ik ging met een glimlach op m’n gezicht naar huis en dat is iets wat je als winkel moet hebben: positieve associatie! Mijn volgende tv kom ik ooit weer graag bij jullie kopen, ga zo door!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kremer 29-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima bereikbaarheid

Op vrijdagavond een bestelling gedaan. Per ongeluk een foutief mailadres opgegeven waardoor ik maar geen bevestgingsmail en trackandtracemail ontving. Op zaterdagochtend even gebeld. Daarna kreeg ik alsnog de mailtjes en voor 14:00 uur stond de bezorger al op de stoep. Dik tevreden dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

la Mark 29-11-2017 In de winkel gekocht
In Naarden

Service NIET compleet noch geweldig

Alles was gericht op de verkoop, Copie nota bevat geen naam vd Winkel,
TV werd bezorgd door een koerier, werd geen hulp voor installatie aangeboden ook niet tegen eventueel betaling, uitleg vd TV was te weinig,, plus punt is wel dat de apparatuur voordelig is. Alleen voordat zou ik de winkel aanbevelen. Ik hoop dat bij mijn volgende aankoop dat duidelijk wordt gezegd over de installatie hulp bv, ik zou graag bij winkel terug komen omdat het voordeliger is dan bv BCC

Officiele reactie van Create2Fit 30-11-2017

Beste la Mark,

Bedankt voor uw recensie.

Bedoelt u dat de naam van de winkel niet op de aankoopbon staat? Dat kan niet kloppen. Wanneer u een verkeerde bon heeft ontvangen, dan sturen wij graag de juiste naar u toe.

Het klopt dat de koerier geen installatie service verleend. Als het goed is communiceren wij dit ook niet. Mocht u dat toch ergens gelezen hebben, dan zouden wij graag willen weten waar u dat heeft zien staan, zodat wij het kunnen aanpassen.

U heeft aangegeven dat de uitleg over de TV te weinig was. Dit zal besproken worden met de verkoper. Al onze verkopers hebben meer dan voldoende productkennis in huis, maar er kan altijd een vraag gesteld worden waar de verkoper het antwoord even niet op weet, dat kan gebeuren. Wel zal er direct actie ondernomen moeten worden om u van een antwoord te kunnen voorzien.

Wij hopen u nog een keer in onze winkel te zien, zodat wij kunnen laten zien hoe er normaliter te werk gegaan wordt en u met een tevreden gevoel de winkel uitloopt.

Team Televisiewinkel.nl

Martijn 29-11-2017 Via de website gekocht

Doet wat wordt beloofd!

Duidelijke omschrijving product, scherpe prijs en in het weekend besteld en maandag bezorgd. Helemaal top.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Een tevreden klant 29-11-2017 In de winkel gekocht

Fin meegedacht met de klant

Nette Shop, voldoende personeel en er valt veel te bekijken. Gemakkelijk te bereiken, Locatie op industrieterrein is wat minder aantrekkelijk. Men denkt mee met de klant en is behulpzaam.

brigit 29-11-2017 In de winkel gekocht
naarden

fijne webwinkel

Deze shop heeft een ruim aanbod en dat wordt heel helder op de website en in de winkel in Naarden gepresenteerd. Het is vaak heel druk in de winkel, maar de staf blijft altijd zeer behulpzaam en is goed geïnformeerd. De prijzen zijn zeer scherp. De winkel heeft inmiddels nauwelijks concurrenten in de regio, desondanks blijven prijzen en service uitstekend op pijl.
Als er iets misgaat of onduidelijk is, dan doet het personeel meestal erg zijn best om een oplossing te zoeken, zonder collega's af te vallen. (Dat laatste is een bijzonder pluspunt!)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wouter 29-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goed advies en goede service

Verkopers namen de tijd en konden alle vragen beantwoorden. Winkel ziet er mooi uit. Er zijn veel tv’s werkend te zien. Zou er de volgende keer weer terugkomen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Barts 29-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige Service

Mijn aankoop gedaan in de shop samen met een medewerker die goed op de hoogte was van alle producten.

Werd vriendelijk geholpen en kreeg een heerlijke bakje koffie aangeboden.

Was erg tevreden met de aanbieding die ze mij boden. De tv werd keurig naar de auto gebracht en in de auto gelegd dit vond ik erg prettig.

Se Sony 55inch XE9005 is een voor mij momenteel de beste keuze naar waarde voor je geld

Marcel 29-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en informatie

Goede informatie en vergelijking van producten. Tevens tijdens afhalen in winkel zeer prettig geholpen. Zelfs de televisie werdt in mijn auto gezet. Echt top service.

Erwin 29-11-2017 In de winkel gekocht

Top service!

TV online gereserveerd zonder problemen. De dag zelf nog de tv opgehaald en door alle drukte van black friday nog steeds super snel geholpen. Het was maximaal 10min wachten en we konden meteen afrekenen en de tv meenemen.

Bram 29-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, netjes verpakt, degelijke service!

Prima levering, snel ook en alles compleet duidelijk. Het bestelde product voldoet aan alle verwachtingen.

Ron 29-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Heb vaker artikelen gehaald maar dan in de winkel en prima service nu een keer wat besteld en ging ook prima qua service en binnen 1 dag binnen.

Patrick 29-11-2017 In de winkel gekocht
Televisiewinkel.nl in Naarden

Fijne winkel met verkoper die de tijd voor je neemt

Na veel goede berichten van kennissen en vrienden, zelf maar eens wezen kijken bij televisiewinkel.nl. Verrast door de fijne sfeer en goede vibe bij de verkopers. Zelfs tijdens Black Friday, waarbij het behoorlijk druk was in de winkel, nam de verkoper rustig de tijd voor ons en legde duidelijk de verschillen tussen de versschillende tv's. Probeerde ons ook niet iets aan te smeren of ons af te wimpelen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bram 29-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke service

De levering was snel met een vriendelijke service en handig via bol.com om te bestellen!Ben uitermate blij met hoe de levering is gebeurd

Rutt 29-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Beleefd en vriendelijk ontvangst. Goede service.

Deze shop is voor mij,( lichamelijk beperkt), goed te bereiken.
Ruime parkeergelegenheid en gelijkvloers. De medewerkers zijn beleefd en zeer hulpvaardig zoals het brengen van de artikelen tot in de auto.
Goede voorlichting met aankoop en garantie als er een probleem is met een artikel geeft mij een vertrouwd gevoel.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Rick v. 28-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Fijne service en goed geholpen!

Vriendelijk personeel! Door de verkoper werd op een vriendelijke, goede maar vooral persoonlijke manier advies gegeven over mijn aangekochte televisie. Op basis van zijn advies een andere tv gekocht met een geweldig resultaat in mijn woonkamer. Dank!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

NicoNi 28-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Het bestellen ging heel goed en de prijs was prima in orde. De volgende ochtend op zaterdagmorgen stond de bezorger op de stoep.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter 28-11-2017 In de winkel gekocht

Ruim assortiment, goede prijzen

Uitgebreid assortiment, goede hulp door vakkundig personeel bij het kiezen en dat alles tegen zeer scherpe prijzen.

Daan 28-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer prettig maar vooral vakkundig geholpen

Ondanks de drukte neemt men de tijd voor je. Zeer goed en vakkundig geholpen. Heb daardoor de juiste keuze gemaakt. Kom graag terug.

Sahida Idu 28-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen

Deskundige medewerkers die de tijd nemen om goed uitleg te geven over de producten en je vragen te beantwoorden. Ruim assortiment aan TV's en audio's.

Céline R. 28-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service! Gezellige winkel.

Ivm black friday was het erg druk in de winkel, wel gezellig druk. Er stond een dj te draaien wat het gezelliger maakte.
Ondanks de drukte werden we snel geholpen, hierdoor was de aankopen snel gedaan. De jongen achter de kassa kon goed vertellen wat ik nodig had. Ook kwam hij er vriendelijk over.
Kortom, aanrader!

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Scheivlak 28-11-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en uitmuntende service

Ongekend: op black friday de Sonos Playbase voor € 599!! De allergoedkoopste. En ondanks de drukte gewoon de volgende dag in huis. Hulde aan xxxx en zn team!!👍😊

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andre 28-11-2017 In de winkel gekocht

Black Friday Topper

Leuke tv gescoord tijdens aktie Black Friday. Goed geholpen in de winkel met advies over verschillende soorten. Prima service. Een hele verbetering t.o.v de 32inch tv die we hadden. We kijken nu mooi met een Philips 50inch

Albert 28-11-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en geweldige aanbiedingen.

Reeds eerder aankopen gedaan bij de winkel. Er wordt veel tijd uitgetrokken voor een duidelijke uitleg van de apparatuur, zodat je makkelijker tot een juiste keuze komt. Je hebt niet het idee dat je iets wordt aangesmeerd. De laatste keer een online bestelling gedaan. De website geeft voldoende informatie om tot de juiste aankoop beslissing te komen. Een aanrader voor iedereen.

erik 28-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering, goede service, doen wat ze beloven.

site erg gebruiksvriendelijk met moglijkheid om te vergelijken. indien je al een keuze hebt gemaakt is deze ook makkelijk te vinden en te bestellen.

laurence 28-11-2017 Via de website gekocht

snelle service echt top

heb voor deze shop gekozen omdat met blackfriday mijn tv het goedkoopst was en jullie bekent staan om de snelle service, had de tv savonds besteld en de volgende ochtend al in huis echt top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Claudia Helder 28-11-2017 Via de website gekocht

Fijne snelle service

Het is wat kleinschaliger dan bijv de mediamarkt en daardoor voelt het voor ons prettiger. En voldoende keuzemogelijkheid in producten.

B visser 28-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service en producten!

Ik geef deze shop een 10 omdat er goede en duidelijke beschrijvingen bij de producten staan. En mijn product binnen een dag geleverd werdt. Ben helemaal in de wolken met mijn nieuwe tv.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mira 28-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Super geholpen met de keuze voor mijn nieuwe televisie

Behulpzame mensen in de winkel die de tijd voor je nemen en erg vriendelijk zijn. Kopje koffie was heerlijk ;)

Britt 28-11-2017 Via de website gekocht

Super service en snelle levering!

Hartstikke goed. Wij hebben een tv besteld die direct de volgende dag binnen was. De TV past ook nog eens perfect in onze omgeving. Handige site en vriendelijke medewerkers bij een vraag.

Orlando 28-11-2017 In de winkel gekocht

Goede uitleg van deskundig personeel!

Goede sfeer, er werd zelfs een kopje koffie aangeboden tijdens het wachten.
We waren er op Freaky Friday, het was inderdaad druk dus moesten we even wachten. Toen we aan de beurt waren werden we geduldig te woord gestaan en alles netjes beantwoord en uitleg via een Demo.

R. Roozeboom 28-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig!! Doet wat het belooft !!

Wat een goede site, wat een enorme keuze aan producten en goede aanbiedingen. Mijn televisie aangeschaft op Black Friday voor een mooie prijs, een dag later product binnen in zeer nette staat (DHL). Heel blij met het product en Televisiewinkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patricia 28-11-2017 Via de website gekocht

Grandioos artikel in een prima onlinestore

Zeer tevreden, goede artikelen snelle levering geen gedoe vliegensvlug. Ik heb vanaf het eerste moment al heel veel plezier van mijn tv

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jouke Bloem 28-11-2017 Via de website gekocht

Echte Black Friday aanbieding

Alleen bij Televisiewinkel.nl was een echte Black Friday aanbieding. Waar anderen de soundbar aanboden voor 499,- (gewone aanbiedingsprijs), sprongen zij eruit met 329,-. Tel daarbij op dat het bestelproces snel verliep via de website, de levering (zowel communicatie als het proces zelf) uitstekend en het product de Nederlandse versie betrof, wat je vaak anders ziet bij andere winkels. Dus zeker een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ivo 28-11-2017 Via de website gekocht

Super super super!

Super mooie Sonos Playbar besteld met de Black Friday deals. Ondanks de drukte volgende dag netjes geleverd, goed ingepakt helemaal top!

Rene 28-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, slechte service

Tijdens de piektijd van black friday mijn TV gekocht. Gebeld om vergewist van levertijd te raken: een dag later. Ja hoor, geen probleem was de reply.

Na een betaalverzoek ontvangen te hebben zonder bestel bevestiging, gewoon maar betaald: natuurlijk wel na een belletje van mij of deze volgorde wel klopte. Dat was het geval. Jammer dat ik niet kon zien waarvoor ik betaalde. Dat zou erna komen vertelde de dame.

Gelukkig kwam na betaling de mail met de factuur. De volgende werkdag zou geleverd worden. Toch nog maar een keer gebeld om zeker te weten dat dat zaterdag zou zijn, en niet maandag. Ja hoor, staat in het systeem, was de reactie van de heer aan de telefoon.

Vrijdag avond, tegen 23:00 een sms: "Uw zending wordt komende werkdag bij u afgeleverd. Koeriersdienst XYZ" (naam verwijderd). Ik kon niet zien van wie de zending kwam, en waarover dit ging, maar het zal wel de televisie zijn. Maar goed, weer vermelding van het woordje werkdag, dus zaterdagochtend in de telefoon geklommen en koerier XYZ gebeld. Die wist mij te melden dat levering wel kon, maar dat dat niet geregeld was vanuit de webwinkel, dus maandag zouden ze langs komen. Dat zou mij toch niet gebeuren.... Dus televisiewinkel.nl gebeld. "Nee meneer, de koerier kan zaterdag niet leveren, dus helaas pindakaas." Eerst uitgelegd dat ik 2 keer heb geverifieerd met ze dat levering op zaterdag zou plaatsvinden. Vervolgens uitgelegd dat de koerier prima kon leveren volgens hun eigen opgave, en gevraagd of televisiewinkel even contact kon zoeken met de koerier. Dat deden ze keurig.

Ik werd terug gebeld met de boodschap dat de koerier zei dat levering echt niet kon op zaterdag. En dat ze dat erg jammer vonden voor mij. Dus ik bel de koerier weer: "wat flik je me nou?" Zegt de koerier: "ja levering kan wel op zaterdag, maar er moet wel betaald worden..." dat snap ik. Dus televisiewinkel maar weer gebeld.

Overigens is de wachtrij bij televisiewinkel ongeveer 20 minuten lang, maar dat terzijde.

Ik heb dezelfde mevrouw weer aan de telefoon, en die wist mij te melden dat ze inmiddels het probleem gevonden heeft, samen met haar inkoopafdeling, en dat ze hun best gingen doen om alsnog de levering te laten slagen. Voor alle klanten die er last van hebben. Ik zou op de hoogte gehouden worden. Ik vroeg nog specifiek of ik hem zelf kon ophalen, nee, dat was niet nodig, het zou in orde gemaakt worden. Mooi!

Gelukkig moest ik in de buurt van de koerier zijn die zaterdag, en toen ik eenmaal in de buurt was, ging ik op goed geluk maar even langs. Nee hoor, niks gehoord meer van televisiewinkel vandaag, was de reactie van de vriendelijke koerier. Na een kop koffie kreeg ik mijn televisie gelukkig gewoon mee van hem.

Kortom, mijn ervaring: alles voor de verkoop, niks voor de klant. De prijs is prima, dus ja, in het vervolg zal ik weer kopen, als de prijs klopt, maar verwacht geen enkel stapje harder van ze...