Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Petrusma.J 15-01-2014 In de winkel gekocht
naarden

vlotte afhandeling en en helder

de medewerker kon niet vertellen of er een draadloos toetsenbord op mijn tv kon worden aangesloten

prima in orde

alles overzichtelijk en duidelijk

alles ok

M. Kragten 15-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke toelichting en indeling.

Goede hulp, maar lange wachttijd.

Aanbeveling
Overall goed assortiment met nette prijsstelling.

lasterie 15-01-2014 In de winkel gekocht

Ruime keuze

Uitstekende uitleg

Ruim

Perfect

Extra toelichting
Prima geholpen, mijn man die doof is met veel geduld geholpen!

Diablo666 15-01-2014

Ik vind het echt een uitkomst dat zelf een winkel met zulke lage prijzen de mogelijkheid biedt de producten gelijk mee te nemen.

Ik had een paar vraagjes over bepaalde functies van de tv en de vriendelijke medewerker liep gelijk naar achter om hier antwoord op te krijgen voor mij.

Assortiment
Als ik iets zoek vind ik het bij jullie. Ruim voldoende tot goed lijkt mij.

Aanbeveling
Deze winkel heb ik al sinds mijn eerste bezoek in 2012 aan diverse mensen aangeraden. Ik zeg altijd, internetprijzen maar met persoonlijke service en uit voorraad mee te nemen.

Extra toelichting
Ik kan niet meer zeggen dan ik al bij alle onderdelen heb vermeld, dus wat mij betreft in één woord TOP.

Wendy van den Brink 15-01-2014

Extra toelichting
Deze winkel streeft naar eerlijke en lage prijzen en biedt daarnaast goede service. De producten zijn van zeer goede kwaliteit. Al meerdere malen heb ik hier een aankoop gedaan en elke keer weer met groot succes.

Gijs1956 15-01-2014

De winkel is eenvoudig te bereiken, ook op zondag (niet onbelangrijk) en de apparatuur is direct uit voorraad leverbaar. De website is zeer toegankelijk.

Pro actief personeel met grote mate van deskundigheid. De medewerker geeft duidelijk zijn mening zonder direct een specifiek apparaat te promoten. Schroomt ook niet om een goedkoper product te adviseren als dat beter past bij de wensen van de klant. Pluim!

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid zodat eenvoudig tot een keuze gekomen kan worden. Na thuis enig voorwerk verricht te hebben op diverse sites kwam ik toch weer uit bij Plasma-discounter.

Aanbeveling
Vrienden en bekenden beveel ik deze winkel van harte aan gezien de persoonlijke benadering, de uitgebreide keuze, de bereikbaarheid en de prijsverschillen met andere zaken.

Extra toelichting
Op grond van mijn motivering op bovenstaande aspecten ben ik van mening dat Plasma-Discounter de concurrentie met andere bekende namen op dit gebied met gemak aan kan en zelfs overtreft. Als ik in de toekomst mijn apparatuur wil vervangen ga ik eerst langs bij Plasma-Discounter. Topzaak!

Luukemp 15-01-2014

Het bestelproces ging gemakkelijk zoals je dat mag verwachten van een webshop.

Na mijn bestelling gelijk een mail gehad. Ik heb verder geen problemen gehad en dus ook geen gebruik gemaakt van verdere services.

Aanbeveling
Fijne, duidelijke webshop. Goede scherpe prijzen en 24-uurs levering. Wat kan je nog meer wensen?

Extra toelichting
Fijne, duidelijke webshop. Het is de eerste keer dat ik hier besteld heb, maar dit zal ik vast nog wel vaker doen! Top!

desertine 14-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel is op zondag geopend dus je kunt er op een rustig moment naartoe om rond te kijken.

Je kunt rustig rondkijken, maar zodra je informatie wil vragen is er vrij snel iemand beschikbaar om je te helpen. Er wordt goed geluisterd naar wat de klant wil en aan de hand daarvan krijg je prima advies.

Assortiment
Er staan van verschillende merken een groot aantal tv's waardoor je goed kunt bekijken welk type je mooi vindt en welk beeld je aanspreekt.

Aanbeveling
Zoals ik hierboven schreef staan er veel modellen en merken zodat je alles goed kunt bekijken. Het heeft mijn voorkeur om bij een dergelijke aankoop het product ook daadwerkelijk te kunnen vergelijken met andere producten. Dat gaat veel minder goed op het internet.

Extra toelichting
Ik heb dat hierboven al beschreven, maar in de winkel kun je goed alle producten bekijken en indien nodig krijg je prima advies. Er wordt een passend advies gegeven en je krijg niet de indruk dat je iets wordt opgedrongen.

Fred Klein 14-01-2014

Makkelijke website, mogelijkheid om artikel te reserveren en op te halen op korte termijn.
(Makkelijk als je tv stuk is en je snel een nieuwe wilt)

Snel en vriendelijk, helpen dragen naar de auto

Ruim voldoende

Prijzen zijn zeer concurrerend

Kortom....prima tent!

Nbakkum 14-01-2014

Voor ons is het gemak van deze winkel dat fysieke winkel 7 dagen per week open is.

Vlotte bediening goede en duidelijk uitleg over het product.

Assortiment
Ik weet of er van 3D brillen een ruime assortiment in het algemeen is, maar in de winkel hebben ze verschillende soorten.

Aanbeveling
Zal zeker zowel de winkel als de website aanbevelen.

Extra toelichting
De plasma-discounter is een nette winkel met deskundig personeel en je wordt vlot geholpen. Ruime assortiment waarbij je een goede uitleg krijgt van het product dat wil kopen.

Liset12 14-01-2014

Aanbeveling
Zeer tevreden, mooi product, werkt naar verwachting.

Extra toelichting
Erg blij met zowel service als product. Werd uitgebreid geadviseerd en toestel werkt snel, goed en heeft veel mogelijkheden!

sandker.j 14-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel ligt centraal in het land dus is makkelijk bereikbaar.

De service was prima. De verkoper had zich als punt van kritiek zich wel meer adviserend mogen opstellen in plaats van als verkoper.

Assortiment
We konden de tv gelijk meenemen en ze hebben voldoende keuze uit verschillende merken.

Extra toelichting
Prima bereikbaarheid, service en keuze.

Patrick van Kemenade 14-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alles op internet gevonden en gereserveerd zonder extra kosten

Na aankomst op zaterdag direct geholpen en met 5 minuten stond ik met alle spullen alweer buiten

Assortiment
Er zijn van alle apparaten vele soorten en prijsklassen wat de keus zeer groot maakt

Aanbeveling
Inmiddels al aan meerdere mensen doorgegeven omdat ik in het verleden veel apparatuur gekocht heb maar nog nooit zo snel en gemakkelijk

Extra toelichting
Ik kom uit Heerhugowaard en bij ons vandaan is Plasma-Discounter een klein uurtje rijden. Nu ik alles zo snel en gemakkelijk heb kunnen vinden en aanschaffen ben ik zeker van plan om de volgende aankoop ook weer bij jullie winkel te kopen. Het beste vind ik wel dat je bij jullie aankomt, je laat de codes zien van wat je besteld hebt, je rekent de spullen af en inmiddels zijn er achter de schermen al mensen bezig om de spullen te halen. Perfect systeem wat mij betreft.

Koteris 14-01-2014

De winkel is zeer goed bereikbaar (vrij parkeren). Ruim voldoende personeel in de winkel aanwezig. Zeer goede service (kennis/afhandeling/nazorg).

Zowel telefonisch als per mail goed bereikbaar (7 dagen per week). Het personeel beschikt over zeer vakkundige kennis en neemt de tijd voor je.

Assortiment
De beste prijsconcurrent in zijn assortiment ten opzichte van de andere aanbieders. Daarnaast staat het aanbod in de winkel zeer overzichtelijk opgesteld.

Aanbeveling
Geen enkele winkel of website is concurrerender gebleken.

Martijn197308 14-01-2014 In de winkel gekocht

Anita de Blaay 14-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Mooie en overzichtelijke website en winkel in Naarden.

Vriendelijke behulpzaam winkelpersoneel.

Assortiment
Ruim aanbod van tv‘s en vele andere electronica.

Aanbeveling
Wij hebben een goede ervaring met deze winkel. Wij zouden daar zo weer andere spullen kopen.

Extra toelichting
WWij hebben snel en netjes een mooie tv van deze zaak gekocht. Goede website en voor dezekerheid toch naar nnaarden gereden, was niet nodig geweest. Mooie, nette zaak, goed geholpen. Duidelijk uitleg en een primatv, daarzijn wij erg tevreden over.

Valdita 14-01-2014

Alles is overzichtelijk in de winkel.Alles wordt mooi gepresenteerd,netjes.

Ze zijn op de hoogte van het kwaliteit van het product en zeer vriendelijk, geduldig en
behulpzaam.

Assortiment
Groot, Geweldig en mooi gepresenteerd. Digitaal goed te vinden daar.

Aanbeveling
Zeker zou ik uw winkel aanbevelen ! Er is kwaliteit,kwantiteit te vinden.Je krijgt er een fijne én professionele behandeling

Extra toelichting
Ik werd goed geholpen en voelde mij op mijn gemak .Ik voelde dat de verkopers goed op de hoogte waren van het product en dat ze "eerlijke" antwoord gaven op mijn vragen. Ook erg vriendelijk .Leuke jonge mensen . Alleen jammer dat je er niet zo gemakkelijk met het Openbaar vervoer kan komen. ps.liever geen reclame via mijn mail aub

matthieu van brenen 14-01-2014

Erg plezierige medewerker met duidelijke uitleg!

Zie gemak!

Assortiment
Groot assortiment met precies wat ik zocht

Zie Andere motivaties

Richard Nieuborg 14-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

gauw product gevonden en gezien of het op voorraad was

prima en snel geholpen in de winkel

voldoende keuze

Aanbeveling
makkelijk veel en goed bereikbaar

dik tevreden

Anne333 14-01-2014

Score op gemak is optimaal! Duidelijke website met videoreviews van alle producten, erg goed. Ook de showroom die 7 dagen geopend is draagt bij aan deze score(ik moest op zondag aanschaffen en wilde het product toch even zien).

Ook service erg goed. Naast de eerder genoemde videoreviews was ook de service telefonisch en in de showroom zelf erg prettig. Hoefde niet lang te wachten op het product en het werd netjes naar de auto gebracht.

Assortiment
Ook hierop de hoogte score. Ik was op zoek naar een LED tv en zat te twijfelen tussen een aantal types, die Plasma Discounter als een van de weinige (web)winkels alle 3 aanbood en op voorraad had.

Aanbeveling
Ik zou zonder twijfel de winkel aanbevelen, ervaring is erg positief geweest!

Extra toelichting
Zie bovenstaande. Geen negatieve punten ervaren bij de aanschaf van mijn product, derhalve geen reden gezien om de winkel met lager dan een 10 te beoordelen. Dit is niet een cijfer dat ik snel geef, maar de mate van informatie via de website i.c.m. het telefonisch contact, de fysieke showroom en een concurrerende prijs zijn me erg goed bevallen.

J.W. van Engelenhoven - Breure 14-01-2014

Snel geholpen en goed advies. Advies en afrekenen gebeurde binnen 20 minuten.

Een maal een defect gehad aan mijn home cinema set. Werd supersnel opgelost!

Assortiment
Ze verkopen echt bijna alles... Als je het hier niet vindt, dan vind je het nergens :-)

Aanbeveling
Goede spullen tegen een eerlijke prijs!

Extra toelichting
Superzaak! Is mijn standaardwinkel als ik electronicaproducten nodig heb!

Richard de Wijs 14-01-2014

Bestellen uit een goed assortiment, bestellen is een makkie

Men maakt waar wat men zegt . Grote tv werd geleverd zelfs binnen de 24 uur.

Vol op keuze.

Zeker.

Extra toelichting
Vrijdag middag om 16 uur een mooie 46 inch led tv besteld, de volgende dag om 13 uur geleverd. Zeer tevreden over het apparaat. Geleverd met Gratis wifi dongle. Dit zijn nog eens plus punten.

Tonro 13-01-2014

duidelijke informatie.. was snel duidelijk dat we het ook makkelijk konden afhalen

ondanks dat het in de winkel druk was werden we vlot geholpen. De informatie was helder en eerlijk.

Assortiment
omdat ik wist wat we wilden, konden we het snel vinden. De prijs is concurerend..

Prima service

Zie boven..

E. de Vries-Visser 13-01-2014

Extra toelichting
service was prima, verkoper heel vriendelijk we zijn goed geholpen

HeidyBW 13-01-2014

Zoals het hoort.

Werd correct geholpen zodat de keus snel gemaakt werd.

Redelijk assortiment

Aanbeveling
Dit was onze 2e aanschaf en we zullen elkaar zeker nog eens treffen.

Erg tevreden!

IRX1982 13-01-2014

Overzichtelijke website, volledig en compleet. Makkelijk bestellen en betalen. daarnaast is de reserveer functie ook handig, zo hoef je niet voor niets naar Naarden af te reizen als je je product wil ophalen.

We werden keurig geholpen in de winkel, medewerker had veel verstand van zaken. Tot nu toe heel erg tevreden met keuze.

Assortiment
Groot assortiment, aantrekkelijke prijzen en toch een degelijke service.

Aanbeveling
Ik zou deze webshop zeker aanraden aan anderen, maar het is ook zeker de moeite waard een kijkje te nemen in de winkel.

Extra toelichting
Na alvast een globale keuze te hebben gemaakt op de overzichtelijke website zijn wij naar Naarden gereden om een definitieve keuze te maken. Ze hebben hier voldoende modellen staan om de verschillen te beoordelen en een gedegen keuze te maken. Daarnaast waren de medewerkers zeer behulpzaam en vriendelijk. Aanrader!

chantal.brom 13-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site met tekst in begrijpbare taal

Geleverd op de afgesproken dag.

Veel keus

Doen wat ze beloven.

Extra toelichting
Overzichtelijke web-winkel met volop keuze

M.C.Golverdingen 13-01-2014 Via de website gekocht

installeren was nog nooit zo gemakkelijke, gelijk alle zenders gelijk op goede volgorde !

volgende dag al geleverd en 14 dagen om tv uit te proberen !

Assortiment
ruime keus, duidelijke omschrijvingen bij produkt

Aanbeveling
duidelijke winkel, scherpe prijzen, goede service

Extra toelichting
zeer tevreden over de site en bestelmogelijkheid, snelle levering. op voorraad is ook echt op voorraad. slechtere ervaring met mediamarkt en andere winkels, er naar toe rijden, voorraad blijkt dan alleen showroommodel te zijn, bestellen kan wel, duurde 3 weken.

cees de haas 13-01-2014 In de winkel gekocht
naarden

wij kochten in de winkel en dat ging zeer vlot

wij kochten en namen het product direct mee naar huis

Assortiment
ja duidelijker kan het toch echt niet en fijn de diverse merken goed gesorteerd bij elkaar

Aanbeveling
wij hebben al direct een broer en schoonzus meegenomen

Extra toelichting
de bediening was zeer prettig en alles werd rustig uitgelegd en voor ons nog begrijpelijk ook !!

Jacqueline Wallet - de Graaf 13-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Bestellen op internet en de volgende in huis. Of gewoon even naar de winkel die centraal in Nederland ligt.

Super goed en snel geholpen. Deskundig personeel. Je kunt zelfs je artikel reserveren dan ligt het voor je klaar als je het op gaat halen.

De keuze is er reuze :)

Aanbeveling
Gewoon omdat ik niks negatiefs kan zeggen.

Extra toelichting
Sinds ik jullie ken heb ik 2x iets besteld. 1x op internet en 1x in de winkel geweest. Beide keren is super goed bevallen. Ze hebben de beste prijzen en toch het gemak dat je het product eerst kan komen bekijken in de winkel. Er werkt vriendelijk en deskundig personeel en je wordt snel geholpen. Kortom een echte aanrader!

Ruud - Monique 13-01-2014

Algemene info verkregen via de site, daarna zaterdagmorgen naar de winkel gegaan eea daar gezien en gehoort. Prima alles kunnnen vergelijken.

Bij binnenkomst was een deskundige v Sony aanwezig, die ons veel kon vertellen. Daarna een verkoopmedewerker die de verschillen aangadf tav Samsung, LG en Philips. Perfect, wij werden NIET naar iets gepraat, klasse!

Assortiment
Ruime keuze en mogelijkheden, zowel binnen een merk als met de verschillende merken.

Aanbeveling
Zou ik zeker doen, ruim aanbod, deskundig personeel en acceptabel prijsniveau.

Extra toelichting
Goede winkel. Daarom ook na 1 bezoek tot aanschaf overgegaan, na enig huiswerk (site) thuis.

M. Agterberg 13-01-2014 In de winkel gekocht
Plasma Discounter Naarden

Website is duidelijk, maar exacte typenummer wordt niet vermeld. Verder is het soms lastig om TV's te vergelijken.

Vlotte service in de winkel.
Verkoper weet echter niet de exacte verschillen tussen verschillende type nummers.
Omdat TV niet in de showroom hing, kregen we een groter model te zien. Kleurstelling (van de rand om de TV) wijkt echter behoorlijk af.

Assortiment
Ruim voldoende. Verwachting was dat er meer tv's in de showroom zouden hangen.
Ook was het een "tegenvaller" dat de artikelen uit de koopjeskelder niet in de showroom aanwezig waren.

Aanbeveling
Snelle service in de winkel, met hier en daar wat aandachtspunten.

Extra toelichting
Wij zagen nog enkele mensen in de winkel met kapotte apparaten terugkomen. Die werden op een keurige manier geholpen.

André van S 13-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Heb de tv op de web site van de plasma discounter uitgezocht.
Prima onderlinge vergelijkingen

Vakkundige bediening. Wist waarover hij
Uitleg gaf en kon alle gestelde vragen prima beantwoorden

Assortiment
Alle bekende merken op de site beschikbaar
Waardoor het kiezen makkelijker wordt
Kom nog bij dat bijna alle tv uitvoorraad leverbaar zijn

Extra toelichting
Men kan via de site alles opzoeken. Hierdoor wordt de aankoop een stuk eenvoudiger

J. Grootenboer 13-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer duidelijke en snelle website, waar het makkelijk navigeren is door de producten.
Alleen de functie om 2 televisies met elkaar te vergelijken is niet te vinden (kan natuurlijk ook aan mij liggen ;-) )

Snel geholpen in de winkel, vakkundig personeel, vriendelijk en behulpzaam met eventueel handige accessoires (schoonmaakspray, Kabels)

Assortiment
Van diverse merken alle gangbare modellen op voorraad, op de website kun je duidelijk de voorraad status zien. dit in tegenstelling tot sommige andere elektronica dozenschuivers waar een hoop staat uitgestald, zoek je een leuk item uit "we hebben alleen het demo model nog" ik ben toch niet gek...

Aanbeveling
Ik kan plasma-discounter zeker aanraden aan vrienden en familie en kennissen, het loont de moeite even naar Naarden te rijden of online te bestellen.

Extra toelichting
Top website met duidelijke uitleg bij de producten en makkelijke navigatie. aangekomen in de winkel in Naarden wordt alles wat op de website vermeld wordt nog eens helemaal verduidelijkt ook hier weer top service en klantvriendelijkheid. samengevat: plasma-discounter = TOP

PatrickB737 13-01-2014

Top reserveren online!

Gezien de drukte relatief korte wachttijd.

Aanbeveling
Top prijs! En makkelijk op te halen!

Gert-Jan O. 13-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Reservering thuis gemaakt en eenvoudig af te halen

Assortiment
Kon snel vinden wat ik zocht

Aanbeveling
Vaak bijna de goedkoopste maar fijn dat er ook een winkel is

Fred7652 13-01-2014

duidelijke zoekmogelijkheden

advies en info prima

Assortiment
voldoende aanwezig om een beeld te vormen.

Aanbeveling
duidelijk en goed .snelle service.

Extra toelichting
Via het internet een mooie 32 inch gevonden . Maar in de winkel viel dat nogal tegen qua grootte. Toch besteld ,maar bij de auto al spijt , dus terug en snel ruilen : geen enkel probleem.

FrankvanLeuven 13-01-2014 In de winkel gekocht
naarden

De Plasma discounter heeft een grote voorraad producten. op de website kan je wanneer de voorraad laag is een product reserveren, zodat je niet voor niets komt. Een internetwinkel gekoppeld aan een echte winkel is een lang leven beschoren

De 14 dagen omruilgarantie, ook al heb ik hier nog nooit gebruik van hoeven maken spreekt mij zeer aan

zeer breed assortiment

Aanbeveling
Ruim opgezette winkel met breed assortiment en zeer gekwalificeerd personeel

Extra toelichting
Winkel in Naarden makkelijk te bereiken, voldoende parkeergelegenheid. Breed assortiment en zeer gekwalificeerd personeel

Ruijter1968 13-01-2014

via de website alle nodige informatie opgezocht en een keuze kunnen maken

alle gelegenheid om vragen te stellen en te bekijken.

Assortiment
mooie ruime keuze verschillende merken.

goede prijs kwaliteitverhouding

Extra toelichting
Eerst rustig online thuis uitgezocht daarna bekeken in de winkel.

Boldguy 13-01-2014

Alles bij elkaar je kan zelf vergelijken

Goed geholpen, goed vergelijken, prijs bewust helpen

Veel en uitgebreidt

Aanbeveling
Absoluut aanbevelen: ook wel gebeurt

Yves Walgraeve 13-01-2014

Vanuit je luie zetel heb je toegang tot al die producten en dit zonder je te hoeven verplaatsen. Geen stress meer om een parkeerplaats te zoeken, aan te schuiven in de lange kassa rijen ...

Al meteen na de betaling ontvang je een bevestigingsmail met daarin duidelijke gegevens en richtlijnen.
Nog geen dag daarna de bevestiging dat je pakket afgehaald is en reeds onderweg naar jou is.

Aanbeveling
Inzake service en gemak zou ik deze winkel zeker aanbevelen aan iemand anders.
Inzake assortiment kan ik geen beoordeling geven aangezien ik gericht aan het zoeken was naar een bepaal produkt en jullie er als de goedkoopste uitkwamen. Maar ben er zeker van dat ik in de nabije toekomst terug met jullie winkel in contact zal komen.

Extra toelichting
Donderdagavond na lang beraad dan toch beslist om een Pioneer VSX-923 aan te kopen. Na wat speurwerk bij de goedkoopste aanbieder terecht gekomen, bestelling geplaatst en betaald. Zaterdagmorgen, nog in pyjama en nog net de nacht uit de ogen gewreven, horen we de bel. De Pioneer VSX-923 wordt in onberispelijke staat afgeleverd. Dat noem ik nu eens service, aangenaam verrast.

Jimie 13-01-2014

Kon snel, eenvoudig en intuitief het product vinden dat ik zocht. De user experience van plasma discounter is erg fijn.

Heb niet te maken gehad met de klantenservice of extra diensten omdat de levertijd perfect was. Indien het product op voorraad zou zijn werd het de volgende dag bezorgd en dit was ook het geval.

Assortiment
Ik zocht een specifiek product product dus heb niet veel van het assortiment bekeken. De prijs was goed in vergelijking met andere sites. Niet de laagste maar het scheelde niet veel. Hierbij ben ik uiteindelijk tot de keuze gekomen voor plasma discounter vanwege het betrouwbare karakter, de naamsbekendheid en de verwachtingen van een goede service indien nodig.

Aanbeveling
Ik heb geen problemen ondervonden dus ik zou plasma discounter zeker aanbevelen aan anderen.

Extra toelichting
De algehele ervaring was prima. Ik heb het product op woensdag besteld en ik had het donderdag in huis. De aankoop ging makkelijk en de prijs was ok (er waren 2 goedkopere aanbieders op dat moment). De user experience was goed. De interface van de website is intuitief en de aankoop ging vlot. Er is genoeg informatie over het product te vinden op de website. Het product is in perfecte staat ontvangen en binnen 10 minuten na het ontvangen kon ik genieten van mijn nieuwe televisie. Ik zou plasma discounter zeker aanraden aan anderen en zal in de toekomst waarschijnlijk weer gebruik maken van de website.

Stephan85 12-01-2014

Vooral de uitgebreide video vond ik heel handig.

Snel geleverd.

Genoeg keuze

Aanbeveling
Ik heb plasma-discounter aanbevolen gekregen van een collega en ben onder de indruk van de snelle service. Daarnaast zit de site goed in elkaar en helpen de video's bij de keuze.

Ook ik zou plasma-discounter aanbevelen.

p.j.welp 12-01-2014 Via de website gekocht

specifieke tv's niet beschikbaar

Aanbeveling
snelle service en scherpe prijzen

Extra toelichting
zeer snelle levering goede feedback aankoop scherpe prijs

pietje62 12-01-2014

duidelijk en overzichtelijk

keurig volgens afspraak geleverd!!!

genoeg keuze

Aanbeveling
sterker nog, deze aankoop was voor Oma die nog nooit iets via internet besteld had!!

OnnoV 12-01-2014

Paar keer klikken, even online betalen en de dag erna product in huis. Geen zijpaadjes en overbodige informatievragen, gewoon recht op mijn doel af. Top!

's-middags om 16:40 besteld en betaald, diezelfde avond laat orderbevestiging in huis en volgende morgen om 11:00 bezorger aan de deur met de bestelde tv. We konden ruim binnen 24 uur plaatjes kijken. Top!

Assortiment
Dat wat ik wilde hebben was beschikbaar, ruim op voorraad en snel leverbaar. Top!

Aanbeveling
Nul problemen verdiend gratis reclame!

R.Vermeer 12-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk , makkelijk te vinden , snel te bestellen

Aanbeveling
Al vanaf het begin van jullie winkel / loods koop ik tv's en later ook andere spullen bij jullie met alle tevredenheid en goede service , daarom een aanrader bij iedereen !!!

T Elzinga 12-01-2014

Ooit via vergelijksite bij Plasmadiscounter terecht gekomen, sindsdien meerdere producten besteld. Bij mij ging het om een Philips 46PFL3208. 's Avonds laat besteld, 2 dagen later netjes bezorgd door de post. Prima in orde dus.

Assortiment
Vaak moet je voor randapparatuur of bekabeling naar de specialist. Zo niet bij deze winkel, zij hebben al de kwaliteit die een consument kan zoeken alvast opgenomen in het assortiment.

Alleen tops, geen tips.

Extra toelichting
Tot noch toe geen negatieve ervaringen gehad, dit in combinatie met een snelle levering en gewoon degelijke producten, maakt Plasma-Discounter voor mij een winkel waar ik weer terug kom. Over het product: De Philips 46PFL3208 is in zijn prijsklasse een absolute aanrader. Ik verbaas mij over de verversing van het beeld en de scherpte van de (HD-)beelden. Er zijn verschillende profielen om je beeld goed af te stemmen naar je wensen. Film, sport, games, noem het maar op en het is er. Nieuw voor mij zijn de Smart-functies. Ik heb me ontzettend vermaakt bij alle mogelijkheden die deze televisie biedt. Irrelevant voor de beoordeling, maar dat je een open haard kunt aanzetten op je tv is natuurlijk ge-wel-dig! Geluid is degelijk, ook hierin is het weer aan te passen naar wens. Zo kun je de bas dieper maken, of juist de stemmen helder krijgen (bijvoorbeeld handig voor het nieuws). Ook heb ik randapparatuur aangesloten op de tv. Het gaat hier om een STB (digitaal tv-kijken) en een Playstation 3. Mede hierdoor heb ik de opnamefuncties van de tv zelf nog niet uit hoeven proberen, omdat die functies worden overgenomen door de STB. Wat mij echter wel opviel is het grote gemak waarmee je kunt wisselen van invoerkanalen. Maximaal 2 seconden voordat ik van STB gewisseld was naar mijn Playstation 3. Voor de simpele kijker (zoals ik), maar ook voor de mensen die van 'tweaken' houden met beeld- geluid- en andere instellingen, is deze tv een absolute aanrader.

remcobeek 12-01-2014

Jullie zijn meestal wel de goedkoopste. Soms scheelt het een paar euro's, maar dan kies ik toch voor jullie. Omdat ik weet dat het betrouwbaar en goed is

Goede en snelle service. Heb al verschillende apparaten gekocht bij jullie. Nooit problemen mee gehad.

Ruime assortiment van apparaten

Genoe keuze en betrouwbaar

Extra toelichting
Volgende jaar nieuwe tv. Weet zeker dat ik die weer bij jullie zal kopen

voorbeeldig 11-01-2014

Goede informatie over het product via internet.Gemakkelijke betaling.Bijzonder snel bestelproces en snelle reactie op de geplaatste bestelling. Top.

Donderdags om 16.00 uur besteld en op de volgende dag vrijdag werd om 11.00 de televisie bezorgd. Top

Assortiment
Ruime keuze en concurende prijzen.

Aanbeveling
Veel(oa.de bedrijfsvideo} en goede informatie van de te leveren producten.
Snelle en betrouwbare service.

Extra toelichting
Geheel volgens de verwachting , zelfs nog meer.