Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

6,9 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Brigitte van Zanten 17-01-2014 Via de website gekocht

De aankoop van de tv ging moeiteloos,de site was zeer overzichtelijk. zo makkelijk was een tv kopen nog nooit.

Zeer goede en betrouwbare informatie en communicatie betreffende bestelling en levering van de tv

Assortiment
Zeer groot Assortiment, overzichtelijk, en de scherpste prijzen

Aanbeveling
Door mijn goede ervaring met deze tv winkel zal ik deze zeer zeker verder aanbevelen.

Extra toelichting
Mijn beoordeling valt zeer positief uit omdat ik zeer tevreden ben over het aanbod, prijs,bestelling, levering en de communicatie en informatie.

W. van Aaken 17-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met veel keus.

's Avonds om half 8 besteld en al de volgende dag in huis!

Heel veel keus...

Aanbeveling
Veel keus en een supersnelle levering, dit wil iedereen!

Extra toelichting
Mensen vinden het belangrijk dat artikelen snel geleverd worden wanneer ze iets bestellen. Dus bij veel keus en een snelle levering is iedereen héél tevreden.

PG83 17-01-2014

Ook hier makkelijk online, vanuit de luie stoel besteld en vervolgens gratis thuisbezorgd.

Het telefoonnr. is duur (80 ct/min), maar de informatie helder en goed.

Assortiment
Plasmadiscounter had het type dat ik zocht en na een telefonische check bleek ook de op de site aangegeven hoeveelheid in het magazijn te kloppen. Zo wist ik zeker dat de tv op voorraad was.

Geen enkele klacht.

zie boven

HvanTongern 17-01-2014 Via de website gekocht

lekker thuis achter de PC de artikelen bekijken en bestellen. Wetende dat Plasma-Discounter niet moeilijk doet over ruilen.

zeer snelle levering. En de retour enveloppe zit er al bij. "Just in case"

Assortiment
Groot genoeg om je keuze te kunnen maken.

Aanbeveling
Ben bijzonder tevreden over zowel de levering per post als die via de winkel.

Extra toelichting
Kortom, geen negatieve dingen te bedenken. Dus dik in orde.

Eric Sloof 17-01-2014 Via de website gekocht

Kon betalen met PayPal, werke goed op de iPad

Snel antwoord op email met vraag over levering

Assortiment
Ruime sortering en veel op voorraad

AGAM 69 17-01-2014

Duidelijke informatie. Product eenvoudig te vinden.

Assortiment
Volop keuze in de diverse product groepen

Aanbeveling
Zeker het aanbevelen waard.

Extra toelichting
De site is op alle punten duidelijk en overzichtelijk. Site komt vriendelijk over

m.g.manten 16-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goedkoop en snel. Handige gebruiksvriendelijke website.

Peter van der Noord 16-01-2014 Via de website gekocht

Alles ging heel eenvoudig

Prima filmpje op de site. Gaf een goede indruk van de TV

Assortiment
Voor zover ik dit kon zien is het assortiment voldoende

Aanbeveling
Alles ging zoals van te voren is aangegeven. De site maakt een professionele indruk.

Extra toelichting
Het bestellen van de TV was zeer eenvoudig. Ook het betalen en daarna de updates van de bestelling droegen bij tot een betrouwbare indruk. De verworven TV voldeed aan al mijn verwachtingen. Schitterend beeld en vriendelijk in het gebruik.

Thomas Amersfoort 16-01-2014

makkelijk te bestellen

was op de afgesproken dag bezorgd

kon het totale pakket in 1 keer bestellen

Aanbeveling
gemak en overzichtelijk met ondersteuning van een video

raysl 16-01-2014

goede website, goede zoekfunctie, snel bestelproces

bestelling dag later binnen. geen bericht gehad dat de bestelling onderweg is maar 1 telefoontje en ik had duidelijkheid.

Assortiment
ik was op zoek naar een goede speaker en er was ruim keuze

betrouwbaar

Prima eerste ervaring

Marissa19 16-01-2014

De site was erg duidelijk en overzichtelijk.
Ook was het bestellen makkelijk te doen, gewoon de stappen volgen.

De service is erg goed, voor 20 uur besteld is de volgende dag in huis.
Ook is het goed geregeld met beschadiging wat tijdens de verzending is gebeurd. Ik had binnen 24 uur een nieuw product. Erg goed geregeld.

Assortiment
Er is heel veel keuze in producten, merken en accessoires.
Er zijn goede merken voor een goede prijs.

Aanbeveling
Ik zou het aanbevelen omdat het erg duidelijk is. Maar ook omdat de service erg goed is.

Extra toelichting
Ik heb het zo beoordeeld omdat ik erg tevreden ben over de service, maar ook omdat ik de keuze erg ruim vond en de prijs/kwaliteit verhouding erg goed.

L567 16-01-2014

E. Pool 16-01-2014

zeer makkelijke site. eenvoud in gebruik

zeer goede service ook via de mail.

Assortiment
ruim en prima assortiment.

Aanbeveling
door de makkelijke site en snelle afhandeling van de bestelling zou ik iedereen aanraden om in ieder geval eens te kijken op de site

Extra toelichting
conclusie: een zeer gebruik vriendelijke site met veel extra informatie goede en snelle afhandeling van de bestelde producten. kort om..... een goede website met goede prijzen.

Daffiedukkie 16-01-2014

Zeer vriendelijk personeel.....vertelt hoe het werkt ,maar dwingt niks af wat ik als prettig ervaar.....gewoon de service en klantvriendelijkheid zoals het hoort !!! Top !!

Aanbeveling
Zeker vanwege de service en er is voor elk wat wils!!

Extra toelichting
Fijne winkel ,goede vriendelijke service !!!

Anne en Ton 16-01-2014

Heldere eenduidige website die je soepel langs de vele merken en typen voert naar de voor jou juiste keuze. Om onze keuze live te ervaren hebben we een bezoek gebracht aan de vestiging in Naarden.

De bereikbaarheid van de vestiging is Naarden is uitstekend. Voorafgaande aan het bezoek telefonisch contact gehad over de prijs en levertijd. Dit contact was snel en correct. Diverse typen Tv's zijn gedemonstreerd en de mogelijkheden toegelicht. De verkoper had een professionele houding en was kundig. Het product was uit voorraad leverbaar en is ter plekke meegenomen. De retourprocedure heb ik geen ervaring mee. Ik heb geen ervaring met extra kosten voor bepaalde service.

Assortiment
Het assortiment Tv's in de winkel is enorm. Binnen de productgroep van Tv's is er voldoende keuze. Alles wat ik nodig had was in de winkel aanwezig. De prijs voor het product van mijn keuze was de laagste die ik in de markt ben tegengekomen. Er is in de winkel ruim voldoende keuze in diverse prijsklassen.

Aanbeveling
Ja, de website is een verademing. De winkel in Naarden is uitstekend bereikbaar. De service in de winkel is excellent en het personeel heeft een professionele attitude. De aangekochte spullen worden voor je naar de auto gebracht.

Extra toelichting
Het was een plezier om deze beoordeling te schrijven aangezien mijn ervaring in andere winkels vaak teleurstellend was. TOP!!

Rob-070 16-01-2014

goede website met eenvoud

supersnelle reactie en opvolging

top

Aanbeveling
Geen twijfel, zie het cijfer :)

l. van opstal 16-01-2014 In de winkel gekocht
naarden

R. Jut 16-01-2014

Kopen en meenemen

Uitleg en aftersaleservice via de telefoon.

Assortiment
Ruime sortering in verschillende prijsklassen, maar waarom zo snel ander types??

Zie boven.

Extra toelichting
TV werkt goed, ik heb alleen nog een analoge aansluiting, maar dat was ook de bedoeling, later schakel ik over op digitaal is de bedoeling.

Paul_soundbit 16-01-2014

Drie keer drukken en je krijgt wat je hebben wil. Tja wat kan je hier over zeggen. Gewoon OK.

Zoals beloofd binnen 2 dagen thuis

Gevonden wat ik zocht

Goede prijsstelling

Extra toelichting
Mijn bestelling was er in 2 dagen. Netjes met de post bezorgd. Goed verpakt. Niets op aan te merken. Kwaliteit van de Shure is ook prima. Goed geluid, mooie bass zonder dat het overheerst. En een zeer goede prijs in deze winkel.

Dennis198126 16-01-2014

Goed overzicht van producten, snelle bestel procedure.

Prima, geen aanmerkingen. Zeer vlotte afhandeling.

Assortiment
Zeer ruim en toch overzichtelijk: zie "gemak".

Prima online winkel!

SandravV 16-01-2014 Via de website gekocht

pietscholte 16-01-2014

goed bereikbaar

goed gemotiveerd en deskundig personeel

erg uitgebreid en overzichtelijk

Aanbeveling
zondermeer een aanrader in deze van haast vergeven tijd

Extra toelichting
Zoals al eerder gezegd een zaak van vertrouwen en klantvriendelijk een verademing in een tijd van weinig aandacht en snel geld verdienen. Een aanrader voor al mijn vrienden

vandebroek erik 16-01-2014 Via de website gekocht

Heel overzichtelijk en duidelijk.

Bij eventuele vragen. Had ik redelijk vlug feedback gekregen.

Assortiment
Keuze is heel ruim. Echt alles is toch onmogelijk om te beheren.

Leon van Velzen 16-01-2014 Via de website gekocht

Goede vergelijkingen tussen producten en makkelijk te bestellen

Artikel was niet binnen , netjes bericht gekregen , vervolgens zelf gebeld wanneer deze weer binnen was en zou terug gebeld worden. Dit laatste is niet gebeurd. Wel de volgende dag de bevestiging dat deze toch geleverd gaat worden.

Gerrit Adema 16-01-2014 Via de website gekocht

Hele makkelijke site, goed te vinden wat je zoekt.

Uitstekende service, werd netjes op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen van mijn bestelling. Geen moment geweest dat ik niet wist waar mijn product was.

Assortiment
Grote keuze uit verschillende merken.

Extra toelichting
Ik heb een Samsung Plasma TV gekocht en ben heel tevreden over hoe Plasma-discounter mij als klant behandeld. Van bestelling tot levering continu op de hoogte geweest van wat er ging gebeuren, bedankt hiervoor.

Joost Bos 15-01-2014 Via de website gekocht

Ik ben opzoek geweest naar een nieuwe tv. Zonder dat ik wist wat ik precies wilde bestellen. Enorme keuze wat zeer prettig is, echter mis ik de begeleiding tot het maken voor mijn persoonlijke keuze. Wat voor tv's zijn er op dit moment. Wat zijn de verschillen, merken, afmeting, budget. Vergelijking van de tv, keuze maken en de betaling zou persoonlijk voor mij beter uitpakken. Het duurde voor mij te lang en de foto's waren niet duidelijk genoeg om direct een keuze te kunnen maken. Daarom een 6.5.

Wat ik zeer belangrijk vind is het geïnformeerd worden waar ik aan toe ben. Ben veelvuldig gemaild; van offerte, afhandeling en levering. Hier hecht ik veel waarde aan omdat ik een aankoop verricht via internet en daarom een score van een 9.

Assortiment
Genoeg tv's tot mijn beschikking. Ik begon te twijfelen welke ik moest gaan nemen. Vergelijking van een paar merken, budget, beoordeling consument, moet voor mij een top 5 in de toekomst kunnen aanbieden. Aanbod was uiteindelijk goed, site geeft het rommelig en te klein weer. Moest daarom steeds in en uit zoomen. Daarom een 7

Aanbeveling
Weet je welke Tv je wilt gaan aanschaffen. Dan is dit een zeer goede site. Ben je opzoek, wil je geïnformeerd worden, dan zijn er wellicht betere sites.

Extra toelichting
Door een goede vriend van mij ben ik getipt om op jullie site te komen kijken. Veel aanbod, scherpe prijzen, snel leveren en goede service waren hierbij de kernwaarde. Klopt als een bus, echter ben ik een onervaren consument op het internet, wat budget afhankelijk is. Zou graag in een oogopslag een samenvatting, beoordeling en kosten willen zien per tv. Weet je welke Tv je wilt gaan aanschaffen. Dan is dit een zeer goede site. Ben je opzoek, wil je geïnformeerd worden, wil je er zeker van zijn dat dit de juiste keuze is. Dan zijn er wellicht betere sites die u als consument kan informeren tot het aansporen en aanschaffen van een nieuwe tv. Het zoeken naar mijn persoonlijke juiste keuze heeft aardig wat tijd gekost. Echter de betaling, afhandeling en het informeren en bezorgen is zeer goed verlopen. Daarom ben ik te vreden met de afhandeling en is mijn algemene cijfer een 7.

RobM1978 15-01-2014

Je kunt alles prima vinden op de site. De video's waarin producten worden toegelicht zijn helder.

Vragen worden zowel telefonisch als per e-mail prima beantwoord.

Assortiment
Alle actueel populaire modellen zijn beschikbaar.

Aanbeveling
Het gemak en de kwaliteit van de service zorgt ervoor dat ik met vertrouwen deze webshop kan aanbevelen aan anderen.

Extra toelichting
Aankopen doen bij Plasma-Discounter.nl is eenvoudig, betrouwbaar en tegen een scherpe prijs.

stedman 15-01-2014 Via de website gekocht

Alles was zeer duidelijk aangegeven kwestie van gegevens invullen en de rest wees zich van zelf. Ik heb betaald via ideal en ik ondervond geen enkel probleem.

Service was in één woord geweldig ik belde vooraf of ik dit product kon reserveren omdat ik op dat mommend niet in staat was het product te bestellenen. Dit was geen enkel probleem en werd ook direct in orde gemaakt, waarna ik mijn product enkele uren later met een gerust hard kon bestelen. Verder werd ik uitstekend geholpen goede service zeer vriendelijk personeel.

Assortiment
Assortiment voldoet volledig aan mijn verwachting volop keus binnen de productgroep waarin ik op zoek was.De prijs vind ik zeer scherp ik kon dit product weliswaar bij een webwinkel voor een paar euro goedkoper vinden, maar goede service vind ik veel belangrijker.

Aanbeveling
Ik zou een ieder de plasma discounter aanraden dit met name vanwege de snelle afhandeling en de manier waarop je vanaf het punt van bestelling tot aan de levering nauwkeurig op de hoogte wordt gehouden van het gehele proces. Ook over de professionaliteit en vriendelijkheid van het personeel ben ik zeer te spreken.

Extra toelichting
Ik ben een zeer tevreden klant ik heb totaal niets aan te merken op service, prijs en afhandeling. Personeel was bijzonder vriendelijk en nam rustig de tijd om al mijn vragen te beantwoorden kortom ik ben uitsteken geholpen.

AmsterdamHere 15-01-2014

Via internet zeer makkelijk te bezoeken met een overzichtelijke website.

Het contact en helpen bij de juiste keuze is me ze zeer goed bevallen

Veel keuze

Aanbeveling
Zeker. Fijn contact. Hulp. En redelijk snelle levering.

Extra toelichting
Fijn om bij plasma-discounter iets te bestellen. Al vaker producten aangeschaft.

JEEVO 15-01-2014

Goede selectiemogelijkheden om snel tot de juiste TV te komen.

Product was om 18.00 besteld en de volgende ochtend in huis.

Assortiment
Redelijk wat TVs beschikbaar, maar lang niet alle modellen van de verschillende merken. Zou nog wel iets meer kunnen zijn.

Aanbeveling
Goede prijzen. (via Tweakers zelfs aangegeven dat dit voor deze TV de laagste prijs is). Verder simpel om snel te bestellen.

Extra toelichting
Goede selectiemogelijkheid. 1 verbeterpunt: graag bij alle TVs aangeven of dat ze DLNA DMR (Digital Media Renderer) zijn en/of DLNA DMP (Digital Media Player).

Jonathan83 15-01-2014

De tv was gemakkelijk besteld.

Prima afleveringen en de afspraken zijn nagekomen.
De tv is dik in orde.
Verder geen contact gehad over klachten dus de afhandeling daarvan kan ik niet beoordelen.

Assortiment
Ze hadden de tv die ik zocht voor de laagste prijs.

Aanbeveling
Lage prijzen en een goede levering.

Willy.de Clerck 15-01-2014 Via de website gekocht

Zeer duidelijke aanwijzigingen en goed te volgen

Alles volgens verwachting

Zeer ruim

Wekt direct alle vertrouwen

Erik975 15-01-2014

Bestellen ging prima. Goede beschrijving, video is handig om het product (TV) ook even te zien.

Prima geleverd, feedback via mail. Je kunt alleen niet inloggen om de status online te zien.

Assortiment
Bij de TV's zijn er best wat niet op voorraad, verder prima.

Zou ik zeker doen.

Extra toelichting
Al met al prima ervaring. Zeker reden om nog een keer hier te bestellen.

Tom2000thuis 15-01-2014

Goede keuzemogelijkheid met goede beschrijving bij de apparaten

zaterdag avond besteld, dinsdag in huis

Assortiment
groot assortiment van meerdere merken

Aanbeveling
Koop al jaren bij deze winkel in Naarden. Nu ook via de website een aanschaf gedaan

Extra toelichting
De hele bestelling en levering ging zeer soepel

Olaf Berends 15-01-2014 Via de website gekocht

Je bestelt online vanaf je bank en binnen 2 dagen komen ze je bestelling bezorgen.

De twee weken op zicht vind ik sowieso een super service!

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils.En zeker ook nog zeer goede prijzen.

Aanbeveling
De prijzen zijn uitstekend, evenals de service, dus ik zal vol lof over jullie spreken.

Extra toelichting
Kan er verder niet veel aan toevoegen, bij bovenstaande vragen heb ik al veel toegelicht.

kefvedie 15-01-2014

product is simpel te gebruiken alles zat erbij dus geen problemen

volgende dag direct geleverd

Aanbeveling
snelle bezorging goede merken goede kwaliteit en niet te hoge prijzen

Extra toelichting
mooi beeld haarscherp grote is perfekt en niet duur

Martijn heinsman 15-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Mijn nieuwe televisie installeerde bijna zelfstandig Aleen een keuze menu volgen

De verkoper gaf goede informatie ik had eigenlijk een ander formaat televiesie in gedachten maar we kwamen er toch uit

Assortiment
Genoeg keuze en voor ieder wat wils

Prima service
Voldoende keuze
Goede informatie door verkooppersoneel

Extra toelichting
De televisie bevalt goed Aleen moet ik de WiFi nog instellen Ik heb net een blueray film gekeken het was echt een ervaring Aleen wennen aan de grote van het scherm

van der pol mh 15-01-2014

GGoed en duidelijk site

Na aantal telefoontjes toch nog goed geholpen

Veel verschillende tv enz

Goedkoop duidelijk en overzichtelijk

m.degeling 15-01-2014 Via de website gekocht

de website was zeer duidelijk.
je kon alles makkelijk invullen.
de bestelproces was zeer makkelijk.

de vragen die we stelden werden duidelijk beantwoord.
alles werd zeer netjes afgeleverd zo was afgesproken.
en wat we zeker op prijs stelden was geen bezorg kosten.

Assortiment
de keuze bij de ze winkel was erg goed.
we hadden alles makkelijk kunnen vinden.
de prijs was zeker niet duur.
we hadden dit product elders gezien goedkoper, maar daar zaten dan geen extra dingen bij die je dan los moest kopen. en dat was hier niet bij.

Aanbeveling
ik heb deze winkel al aan iemand door gegeven.
en die was ook zeer tevreden over de service.

Extra toelichting
als ik weer iets nodig heb ga ik zeker weer naar deze winkel terug. niet alleen omdat ze klant vriendelijk zijn, maar ook dat alles zeer duidelijk is wat je ze ook maar vraagt.

Blackjack 15-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Via de overzichtelijke website even gekeken of de Sonos Play5 in de gewenste kleur nog voorradig was. Daarna de volgende dag zelf maar snel langs Naarden omdat ik deze zeer snel nodig had! Geen probleem want om 10.10 uur 'ochtends stond ik al weer buiten met de doos onder mijn armen!

Prima personeel in de winkel die verstand van zaken hebben en gaven mij ook nog eens prima tips mbt de te gebruiken Bridge en/of netwerk kabel.

Assortiment
Spullen altijd ruim op voorraad en wat er op de website staat klopt ook met de voorraad in het magazijn! Heb ik bij anderen wel eens anders meegemaakt...

Aanbeveling
Gezellige, overzichtelijke winkel met gekwalificeerd vak personeel! Hebben altijd wel een pasklare oplossing voor je probleem!

Extra toelichting
Juiste weergave van de werkelijkheid! Ik heb hier eerder al mijn Sony Bravia Flatscreen gekocht en nu dus de Sonos Play5. Vriendelijk en vakbekwaam personeel die niet vies zijn van een uitgebreide demonstratie om alles even goed duidelijk voor te maken en je de verschillen met andere apparaten helder uitleggen. Ik kom hier zeker weer terug!

Blije jup 15-01-2014 Via de website gekocht

Weinig over te zeggen alleen....GOED

Assortiment
Nogmaals was ook hier zeer tevreden over....

Extra toelichting
Na paar maanden geleden een wasmachine bij jullie te hebben gekocht waar ik ook erg mee in nopjes ben,heb ik dus meteen deze pagina opgezocht. Wederom was erg vlug eruit welke het zou worden en ook prijs en de snelle levering is een groot pluspunt. Dus daarom een 9 want dat is dik verdiend.

Gerritse54 15-01-2014

Alle jullie aangeboden producten zijn zeer goed gerubriceerd, overzichtelijk en aantrekkelijk geprijsd

De bestelling en betaling verlopen zeer soepel en alles wordt correct in beeld gebracht en afgehandeld

Assortiment
Zeer duidelijk, vrij kompleet en goed beschreven

Aan iedereen

Gaat zo door

Veeger 15-01-2014 Via de website gekocht

Als een vrouw zonder inzicht in techniek kreeg ik hem snel geinstaleerd

door het verkeerde formaat dat ik bestelde en de snelle hulp voor het goede model

is heel uitgebreid

grote mate

Extra toelichting
Als vrouw zonder inzicht in techniek kreeg ik hem snel geinstaleerd Door het verkeerde formaat dat ik bestelde en de snelle hulp voor het goede model het assortiment is heel uitgebreid ik kan het iedereen aanbevelen

Riesja 15-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Prettig geholpen en ruim de tijd om te vergelijken. Uiteindelijk met een tv de deur uit gegaan met tevreden gevoel

tompor 15-01-2014

Goede snelle afhandeling van de aankoop.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment Sonos!

Aanbeveling
Goede prijzen, voor wat betreft een sonos play 3 de allergoedkoopste binnen Nederland.

eblom 15-01-2014 Via de website gekocht

In enkele klikken bij het product en goede beschrijvingen die kloppen!

Op zaterdag besteld en een mail ontvnagen dat het maandag bezorgd zou worden. Het kwam dinsdag omdat, zo melde klantenservice dat zondag niet meetelt, maar maandag dus ook niet? Uiteindelijk kwam het natuurlijk goed!

Assortiment
Hebben bijna alles, wát ze hebben is in ieder geval tegen de lagste prijs!

Aanbeveling
Goede service, laagste prijs!

Extra toelichting
Goede service, laagste prijs!

peter000011970 15-01-2014

makkelijk via de website besteld

netjes via de email op de hoogte gehouden

Assortiment
gevoel dat alle modellen wel voorhanden zijn

niets mis mee

kaman77 15-01-2014

Ideaal, snel, duidelijk. Uitgebreide info over de producten.

Snelle afhandeling van de bestelling. Wordt goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken via mail!

Assortiment
Ruime keuze in modellen en merken.

Aanbeveling
Heb ik inmiddels al gedaan.

Extra toelichting
Prima bedrijf en service.

nele 15-01-2014

Late levering en geen factuur dito garantiebewijs, na mail opgelost

Extra toelichting
Product ok, alleen de levering naar België liet op zich wachten, factuur zat er ook niet bij.Gereageerd via mail en dezelfde dag nog antwoord.

Tom Hezelnut 15-01-2014

overzichtelijke site

gewoon recht toe recht aan, je word goed op de hoogte gehouden van de geplaatste bestelling

Assortiment
altijd keus, waar je je ook op focust, of je nu selecteert op prijs of mogelijkheden!

Aanbeveling
een winkel die haar afspraken nakomt en goede aftersales beloofd, en dat tegen superscherpe prijzen.

Extra toelichting
Helemaal top. Dit was de eerste aankoop bij plasmadiscounter en er zullen er zeker meer volgen