Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Emiel Fellinger 19-01-2014

Goed overzichtelijke site.

Helaas kwam de TV buiten de schuld van plasma-discounter om 4 dagen te laat met Post aan. Helaas bleek de TV vol barsten te zitten. Direct de helpdesk gebeld en fotoś gemaakt en gestuurd. Nog geen 20 minuten laten werd ik al terug gebeld dat de TV de volgende dag word omgeruild. Echt top!! Helaas werd de volgende dag slechts de defecte TV opgehaald en door een fout werd er geen TV geleverd. Wederom met de helpdesk gebeld en gevraagd of ik de TV dan op zondag kon komen afhalen. Dit werd direct geregeld. TV stond zondag keurig voor mij klaar. Dus niet helemaal foutloos gegaan maar de service maakt een hele hoop goed. Dikke 8

Assortiment
Meer dan voldoende keuze mbt merken en types.

Aanbeveling
Ondaks dat het leveren de 1e keer niet foutloos is gegaan heeft de service een hele hoop goed gemaakt.

nieta123 19-01-2014

wat ik zocht was makkelijk te vinden

snelle levering

Aanbeveling
snelle levering en makkelijke website

zie bovenstaanden berichten

GJMFaber1971 19-01-2014

overzichtelijke winkel (niet overvolle winkel), makkelijk bereikbaar

snelle levering (binnen 2 minuten na afrekenen!); duurde alleen even voordat een verkoopmedewerker ons te woord kon staan

Assortiment
niet groot assortiment: alleen de merken en modellen die het goed doen. Maakt de winkelsfeer zeker aantrekkelijker dan de Mediamarkt

Aanbeveling
zeker! Combi prijs/ bereikbaarheid zeker het aanraden waard.

Extra toelichting
Ook een goede website met veel informatie, goede filmpjes met uitleg.

arnold geerlings 19-01-2014 Via de website gekocht

vrijdag middag besteld, zaterdag in huis !! Geweldig !!

veelzijdig!

Aanbeveling
makkelijk van achter de computer de juiste aankoop doen.

Extra toelichting
goed, snel, makkelijk en aantrekkelijk geprijsd.

Wouter1950 19-01-2014

Grote ruimte, veel on display, plus veel direct online te verkrijgen info

Ik werd snel en vakkundig geholpen en voelde niet dat ik naar een bepaald product werd "gepushed"

Assortiment
Alle merken plus veel info online.

Aanbeveling
Goede service. Gemakkelijk, goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik vind een online shop met offline showroom een hele fijne combinatie

Stephan K 19-01-2014 Via de website gekocht

AlexanderUitRotterdam 19-01-2014 Via de website gekocht

De Triodos Bank stond niet bij de banken voor de betaling via iDeal. Daarom moest ik betalen met een ouderwetse overschrijving en was snelle verzending niet mogelijk.

Het is jammer dat de wachttijd een aantal dagen toenam vanwege de onmogelijkheid om met iDeal te betalen, maar toen ik daarover contact opnam kreeg ik binnen twee uur antwoord.

Assortiment
Andere winkels die de TV voor minder verkochten hadden deze niet op voorraad, Plasma Discounter had deze wel op voorraad en vroeg de laagste prijs.

Aanbeveling
Geen betalingsgemak, maar wel de beste prijs voor de TV die ik wilde.

Extra toelichting
Plasma Discounter had de Panasonic TX-L42E6EW op voorraad en verkocht deze voor de laagste prijs, dus vandaar mijn keuze voor deze winkel. Bij het betalen bleek dat het niet mogelijk was om te betalen via iDeal met een rekening bij de Triodos Bank. Ik maak veel gebruik van iDeal en het is de eerste keer dat ik dit meemaak. Toen ik dit aankaartte bij de winkel werd mijn bericht binnen twee uur beantwoord, maar ze konden er niets aan doen. Omdat ik vervolgens via een ouderwetse overschrijving moest betalen nam de wachttijd met een paar dagen toe. Ondanks dat alles ben ik voldoende tevreden met het feit dat ik mijn TV goedkoop heb kunnen aanschaffen bij deze winkel.

David Erik 19-01-2014 Via de website gekocht

Uitstekende site waarin de functionaliteit van het elk product d.m.v. een video uitleg werkelijk briljant verwoord is. Zo kun je op je gemak de woorden en beelden tot je nemen. Je krijgt zo als klant de juiste aandacht. Top dus.

Geen problemen bij het bestellen. Alles werkt soepel. Na het betalen wordt je persoonlijk bedankt. Ook dat is 100% in orde. Ik had door de helder video uitleg geen behoefte meer aan een telefonische servicemedewerker.

Assortiment
Het assortiment is werkelijk uniek. Het verschil zit ook in de kwaliteit van het aangebodene. Van tv tot koffiemachines: uit de beste producten kun je een keuze maken.

Aanbeveling
Voor mij is deze online winkel de benchmark. Ik heb mijn omgeving al op de hoogte gebracht.

Extra toelichting
Deze site en inhoud zijn uitstekend. Er is een prima mix van het beste uit de fysieke retail (persoonlijke aandacht) met de 24/7 bereikbaarheid van de on line winkel.

Mw. Woudstra 19-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle levering

Assortiment
Genoeg keuze voor alle budgets

Eva Zaandam 19-01-2014

De website was duidelijk en je kon gemakkelijk je product vinden. Het kopen was in minder dan een minuut gelukt.

Ik had de volgende dag al mijn tv in huis. Keurig werd ik op de hoogte gehouden over wanneer mijn product zou worden afgeleverd.

Assortiment
Ik vond dat Plasma-discounter scherpe prijzen hanteert en dat er genoeg keuze was qua tv's!

Aanbeveling
Zeker wel, goede service en snelle levering!

evi8coen9 19-01-2014

Duidelijke website.
Goed en duidelijk stappenplan.
Goed overzicht van producten.
Al met al heel makkelijk om
het bestelproces uit te voeren.

Bereikbaarheid (telef) prima.
Geen lange wachttijd.
Levertijd geweldig. Wat een
service. Vroegtijdig geïnformeerd.Zowel de avond
van te voren als de dag zelf.
Complimenten aan de vervoerder. Tot op de
minuut nauwkeurig.
Retourproces werd duidelijk
aangegeven + mogelijke
consequenties. Maar dat hadden wij niet nodig zoals
reeds gemeld.
Aangeboden verzekering
aangegaan. Perfect.

Uitgebreid assortiment.
Zowel breed als diep.
Zou menig detailhandelzaak
jaloers op zijn.
En ook nog de laagste in prijs
waar je ook kijkt.

Gezien de reeds genoemde
punten van deze enquete.

Extra toelichting
Kortom: Plasma-discounter geeft GAS als het om Gemak - Assortiment en Service gaat.

nomen nescio 41 19-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik vond de website overzichtelijk. bestelling en betaling werkten zonder haperen. Het bestelde product kwam ook echt de volgende dag aan, wat vaak beloofd, maar niet gerealiseerd wordt

Peter3726 19-01-2014

In de webshop vooraf al gekeken naar de mogelijkheden, en met een kleine voorselectie naar de winkel gegaan. Daar met een goed gevoel gekocht en direct meegekregen. Top

Geen opdringerige verkopers, alleen als je vragen hebt. Snelle levering uit het magazijn, direct mee. Bon via mail.

Assortiment
Enorme keuze, in alle prijsklassen

Aanbeveling
Veel gemakt en veel keuze

Extra toelichting
Veel keuze, online voorselectie gemaakt en in de winkel gekocht. Direct meegekregen. Goed gevoel, goed georganiseerd

wilkoelewijn 19-01-2014 Via de website gekocht

avond er voor gebeld en de volgende afgeleverd.

veel keuzen aan tv

Extra toelichting
IK heb nu voor div mensen al een tv gekocht en dan bij hun zelf laten afleveren .

Fam Adriaansen 19-01-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig uit zoeken wat je nodig hebt sorteren op bv prijs/maat en-of merk.

Product was niet meer op voorraad , nadat deze weer op voorraad was een mail gekregen besteld en binnen een dag in huis

Assortiment
Duidelijk als je hier geen keuze kan maken....

Aanbeveling
Eenvoudig makkelijk en snel te bestellen.

Extra toelichting
Betrouwbare (web) winkel om met zekerheid en garantie een televisie aan te schaffen.

MMWH 19-01-2014

Duidelijke persoonlijke video uitleg over de televisie

Volgende dag al binnen

Assortiment
Zelfs in de opruimkelder prima keuze

Absolute aanrader

Extra toelichting
De enige website die persoonlijke uitleg per televisie geeft, dat maakt het erg duidelijk en helder. Je weet wat je koopt en dat voorkomt teleurstelling.

Jathemert 19-01-2014

Ging van zelf even via kieskeurig en boven aan in het rijtje aan vinken en hebben

Het was betalen en bijna de dag erna in huis

Veel keuze

Super makkelijk

Extra toelichting
Ik ben heel bij met mijn aankoop

Rene uit Maarssen 19-01-2014

Aanbeveling
In het verleden zijn wij ook een keer in de winkel geweest om LED TV op te halen. Ook daar staat service hoog in het vaandel en wordt u snel en goed geholpen.

Extra toelichting
Een goed bedrijf waar we zeker nog een keer terug zullen komen. Erg blij met het geleverde product en de duidelijke communicatie. Bedankt en tot een volgende bestelling.

Ronaldh1971 19-01-2014

Duidelijke site, makkelijk zoeken.

Super snelle levering na een dag hing de tv al aan de muur. Daar wordt je vrolijk van!

Assortiment
Alle TV die je kan wensen zijn beschikbaar.

Aanbeveling
Iedereen, producten staan perfect omschreven waardoor je prima zelf je tv kan selecteren.
Daar heb je geen verkoper voor nodig.

Axel van Schoonhoven 18-01-2014 Via de website gekocht

De site was zeer gemakkelijk te gebruiken, ik kon mijn muurbeugel heel snel vinden.

De service was perfect, optijd geleverd en zonder problemen

Assortiment
Het assortiment is heel ruim en voldoet aan mijn verwachtingen

Aanbeveling
In de mate van de prijzen en de service!

Extra toelichting
Plasma- discounter is een zeer goede site en ik ben heel tevreden over de producten!

Fred 1958 18-01-2014

Zeer overzichterlijk

Had een vraag .kreeg snel antwoord,en een goed advies

Groot assortiment

Aanbeveling
S,avond,s een super grote smart tv besteld .volgende dag om 3 uur aan huis bezorgd

Extra toelichting
Heel blij met onze mooie tv

lammert.wentink 18-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Website is gewoon helder. Goede keuzes te maken en transparant. Bestellen kan bij artikelen waarvoor gebeld moet worden mogelijk met een speciale link. Enige minpuntje

Top. Goed geholpen met kundig advies, tips en op de juiste wijze inladen van TV. Tevens advies gekregen voor providers etc... Ongevraagd. Dat is hospitality.

Assortiment
Kleinere TV's zijn er minder, maar wie voor de grote jongens komt, die kan uitstekend hier terecht.

Aanbeveling
Sterker nog... Ik heb het al gedaan. Perfecte zaak voor een prima prijs met en eigen winkel. Dus afhalen is mogelijk, maar ook nog het artikel eens bekijken.

Extra toelichting
goede, schone en kundige zaak. Uitstekend te bereiken en bij een belletje kunnen ze je ook de actuele voorraad melden.

René jonker123 18-01-2014

Scit 18-01-2014 Via de website gekocht

Wist wat ik zocht

Extra toelichting
Geen poespas, erg snel geleverd

Patrick Hegeman 18-01-2014 Via de website gekocht

Wij hadden al een Samsung-tv thuis en met deze aanschaf hebben we er nu 2. En als je dan dezelfde bediening hebt, is het makkelijk bedienen!

Supersnel! 's Avonds besteld, de volgende ochtend had ik hem al thuis! Top!

Assortiment
Ruim assortiment en zeer scherp met de prijzen. Kon op internet niets goedkopers vinden van dezelfde kwaliteit.

Aanbeveling
Heb het al aangeraden bij familie/vrienden. Dit moeten meer mensen weten!

Extra toelichting
We hebben eigenlijk heel lang gewacht met deze aankoop. We vonden het eerst niet nodig om een tweede televisie in huis te hebben, maar met deze aanbieding op dit kwalitatief sterke product deed ons overtuigen van deze aankoop. We konden het niet weigeren en zijn ook heel blij dat we die keuze gemaakt hebben. We hebben nu twee toptelevisies! Wie wil dat nou niet!?

Maikel69 18-01-2014

Website is duidelijk, alle gegevens van de tv zijn er te vinden.
Daarnaast ideaal dat je producten kunt vergelijken

Vlotte behandeling en de tv brengen ze keurig naar je auto en helpen hem inladen

Assortiment
Lastig is het om een tv te beoordelen als deze niet uitgestald is. Oudere modellen niet op voorraad, kan wel besteld worden

Aanbeveling
Stukken goedkoper dan mediamarkt.
Via internet bestellen, volgende dag geleverd.

Extra toelichting
Op zoek naar een nieuwe plasma, uiteindelijke keuze Panasonic tx-p42gt60. Uiteraard eerst zelf zoeken via internet. Kom je al gauw uit bij plasma-discounter als goedkoopste uit. Omdat ik niet 1 dag wou wachten, in de auto gestapt en naar Naarden gereden. Uurtje rijden, maar goed wou graag dezelfde avond genieten. Voldoende parkeer mogelijkheid, en eerst even rondkijken naar al het mooie wat overal hangt. Ruime winkel en je kan zelfs plaats nemen op een bank voor de tv ! Naar de balie gelopen en bestelling geplaatst. Na het betalen stond ik nog te praten met de verkoper over de ultra HD tv. Binnen 5 minuten kwam iemand anders mijn tv brengen, en vervolgens werd de tv naar de auto gebracht en ingeladen. Voor het eerst bij plasma discounter geweest en kan het aanraden. Belangrijkste punten voor mij: de prijs ! En daarnaast keurige service

Jolly K. 18-01-2014 Via de website gekocht

Heel makkelijk om te bestellen en alles te vinden, met de nodige informatie.

Hele goede service en ook heel om een datum te kunnen kiezen voor levering.

Voldoende keuze.

Aanbeveling
Ik heb goede ervaring en kan het iedereen aanbevelen

Extra toelichting
Ik zal zeker weer bestellen online bij Plasma-discounter als ik iets nodig heb. Mijn product was het goedkoopste bij Plasma-counter en dan ook nog een geweldige bezorgservice.

C. de Wildt 18-01-2014 Via de website gekocht

Erg gemakkelijk en alles erg duidelijk.

1 woord super service.

Assortiment
Ja, wat hebben ze niet!!!!!!

Aan iedereen.

Extra toelichting
Super winkel,super service een echte aanrader voor iedereen.

Wouter0408 18-01-2014

De site is makkelijk de juiste producten te vinden.

Je word keurig geholpen. In dit geval telefonisch maar ook in de winkel is de service prima.

Assortiment
Ruim assortiment voor zeer aantrekkelijke prijzen.

Aanbeveling
Zoals hierboven al gezegd een fijne service en een goei prijs.

marjan67 18-01-2014

Dick Sprokkerieft 18-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zelf opgehaald in Naarden. Prima bereikbaar goede parkeergelegenheid, mooie showroom en kundig personeel. Ook via de website makkelijk uit te zoeken en zeer snelle levering.

Prima geholpen in de showroom. Prima dat de rekening later nog via de mail werd gestuurd.

Assortiment
Ik heb een prima keus kunnen maken uit de verschillende tv's tegen de laagste prijs. Assortiment is uitgebreid.

Aanbeveling
Ik zou hem iedereen aanraden. Prima prijs en een groot assortiment en snel geleverd.

Extra toelichting
Zeer tevreden. Groot assortiment tegen een prima prijs met snelle levertijd.

vollegaas 18-01-2014

snelle en duidelijke sevice

prima levering van aparaat.
binnen 1 dag thuis

Assortiment
veel keuze van producten. verscillende soorten met goede uitleg

aan iedereen

Extra toelichting
fijn apparaat met uitstekend geluid. mooi design

Jelle Kastelein 18-01-2014 Via de website gekocht

Website was duidelijk, geen registratie nodig, simpele betaling via Ideal.

Leveringstijd naar verwachting. Enige wat een beetje jammer was was dat ik de email met m'n track & trace link pas ontving nadat het pakketje was afgeleverd.

Assortiment
Goede prijs voor dit product. Niet de allerlaagste prijs vermeld op tweakers.net, maar wel de enige die 'm ook op korte termijn kon leveren.

RHDraaijer 17-01-2014

Duidelijke website waar je makkelijk kunt zoeken. Waarom geen tien? Er is altijd iets te verbeteren.

Veel sneller dan dit zal de prijs verder opdrijven. Dit niveau aanhouden is meer dan voldoende

Assortiment
Veel keus en tegen redelijke prijzen.

Aanbeveling
Door de vriendelijke medewerkers aan de telefoon en het selecteer gemak op de website is deze winkel aan te bevelen

Gijs019 17-01-2014

Snelle, stabiele en gebruiksvriendelijke site.

Prima op de hoogte gehouden via email.

Assortiment
Ruime keus uit top-producten!

Aanbeveling
Mooie prijs/kwaliteit verhouding, prima service. En niet te vergeten : snelle levering!

irina van der klooster 17-01-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke website...voorzien van alle gemakken...kortom hele duidelijke websit

De service duidelijk een 10

Keuze uit Vele artikelen. .voor iedereen wat wils. ...en een mooie prijs

Aanbeveling
Ik zou iedereen deze site/winkel aanbevelen

Weer tevreden 2013 17-01-2014

via de site bestellen en bezorgen of ophalen het bedrijf is erop ingericht en dat merk je aan alle aspecten.

Goede service ook als er iets niet volgens jou goed is geleverd. Oplossingsgericht denken is de credo van de medewerker.

Assortiment
De keuze is zo groot dat je bijna niet kan kiezen binnen het segment wat je samenstelt.

Aanbeveling
Al vaker gedaan en tot volle tevredenheid van vrienden en familie

Extra toelichting
Palsma Discounter is een site waar je goed terecht kunt voor een tv en alles wat daarbij hoort. Vriendelijke behandeling en ze geven je het gevoel van klant is koning. Volgende tv koop ik daar weer.

Adrie enz. 17-01-2014

Vanuit mijn luie stoel heel makkelijk besteld.

Op 15 jan. om 19.30 besteld, de volgende dag al geleverd om 13.30 ik ben heel tevreden.
Het enige kleine minpuntje was dat er in de mail van 16 jan. stond dat de levering morgen zou plaatsvinden maar de levering was diezelfde dag 16 jan., gelukkig zag ik het van te voren op Track & Trace

Zeer veel keus.

Zeer goede web winkel.

Ik ben heel tevreden.

RonaldJW 17-01-2014

Extra toelichting
Zoals gebruikelijk weer prima en snel geregeld. Voor de zekerheid gereserveerd en 's avonds (perfect die avondopening) meteen opgehaald. En, niet onbelangrijk, uiteraard tegen de laagste prijs.

Elswood-2 17-01-2014

6,2

Ik werd goed door de diverse aankoopvelden geleid.

Ik heb twee dagen tevergeefs zitten wachten, ondanks gemaakte afspraak, op de levering van de TV. Vervolgens werd er gebeld op het tijdstip dat de afleverdienst (volgens het sms-je) voor de deur zou moeten staan, met de mededeling dat de levering van de TV niet doorgaat en dat de TV in backorder staat omdat deze niet leverbaar was. Dat zou één week gaan duren.(er werd wel aangeboden dat ik de koop ongedaan kon maken en het geld terug kon krijgen)Nadat ik vervolgens twéé weken (!!) niets hoor ontvang ik via de mail de officiële aankoopfactuur en een bericht dat ik kon reageren als ik niet tevreden was. De TV was echter nog steeds NIET geleverd. Nadat ik via de mail daarover gereageerd heb dat de TV nog niet geleverd is heb ik de dag daarop bericht gekregen dat de TV alsnog afgeleverd zou gaan worden. Vervolgens is er een afspraak gemaakt van de dag van levering en kreeg ik 's-morgens op de dag van levering (= vandaag) een SMS met de verwachtte aflevertijd. Vervolgens is de TV keurig op tijd en correct afgeleverd!

Aanbeveling
Zie hiervoor mijn uitgebreide antwoord bij de vraag over service. Ik heb een poosje het gevoel gehad dat ik het slachtoffer was geworden van internetfraude! Gelukkig is alles nog goed gekomen.

JoCla 17-01-2014

De shop is zeer intuitief en geeft uitgebreide informatie over de mogelijkheden van het toestel. Naast een platte lijst van specificaties wordt er ook aandacht besteed aan het uitleggen van begrippen.

Alvorens tot aankoop over te gaan heb ik in eerste instantie contact opgenomen met een vraag rond de garantie aangezien ik in België woon. Binnen de 24u had ik een antwoord op mijn vraag.
Zodra men mijn betaling had ontvangen (overschrijving) omwille van geen extra kosten vanuit België werd de televisie nog diezelfde dag verstuurd en zonder fout de volgende dag geleverd wat meestal met leveringen vanuit Nederland naar België niet zo is.

Assortiment
Uitgebreid maar minder gebruikt omdat ik vrij goed wist wel toestel ik wilde aanschaffen.

Extra toelichting
De website is uitgebreid naar gamma en volledig daar waar het productfiches betreft. Kleine details zoals de auto-complete/suggesties bij het intypen in de zoekbalk maken het een plezier om op de site te navigeren. Dat men tijd besteed om in een filmpje elk toestel toe te lichten toont aan dat men duidelijke en open communicatie met de eindklant belangrijk vindt. Zodra dat het product besteld is krijg je op de correcte momenten opvolgingsmails zodat je steeds op de hoogte bent van de status van je bestelling. Kortom een website waar velen inzake gebruiksvriendelijkheid en opvolging door de beheerders een voorbeeld aan zouden mogen nemen. In ieder geval zal ik bij volgende aankopen zeker deze shop terug bezoeken.

S.R Van Steenbergen 17-01-2014 Via de website gekocht

je kunt zo zonder account of omwegen een bestelling plaatsen echt super handig!

binnen een dag had ik de bestelling binnen en kreeg ik een mail met de factuur en een mail waar ik de tijd kon zien wanneer het pakket bezorgd werd

Assortiment
een groot assortiment en de goedkoopste die ik tot nu toe heb gezien en alles wat ik tot nu toe gezien heb op voorraad voor een scherpe prijs!

Aanbeveling
ik zou het iedereen aanbevelen goedkoop en op voorraad leverbaar

25Diana 17-01-2014

meteen bezorgd product van keuze

telefonisch bereikbaar en hulpvaardig.

Assortiment
voldoende keuze in de diverse budgetten

in hoge mate aanbeveling

Extra toelichting
Prima web/winkel, aanspreekbaarheid is goed en service prima, vriendelijk personeel! ga zo door , met vriendelijke groet Diana Lammers

wimrijntjes 17-01-2014 In de winkel gekocht
Naardern

Hij werd zelfs voor mij in de auto gezet

goede uitleg en goed aangegeven wat het verschil is in de twee tv's die ik op het oog had.

Assortiment
geweldig wat je wilt zien staat er ook allemaal

Aanbeveling
Prima site en fantastisch assortiment

Extra toelichting
Ik had de vorige TV ook al bij Plasma Discount gekocht en zal dit blijven doen

EdwinD123 17-01-2014

Geen account om je bestelling te volgen.

Assortiment
Mijn product was op voorraad!

Extra toelichting
Graag tekst aanpassen op website, op een Zondag (dag van bestelling) stond er 'Voor 20:00 volgende werkdag in huis'. De televisie is dinsdag gekomen ipv maandag. No big deal maar niet zoals er stond.

PCM verhoeven 17-01-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Vol lof.dus ga dit zeker door vertellen

Extra toelichting
Na de middag besteld en betaald .dag er na al binnen kan niet sneller

Thijsbosman 17-01-2014

goede overzichtelijk website, top 10 is zeer handig om je redelijk te oriënteren op de diverse soorten van een product. eenmaal keuze gemaakt is het gehele bestel proces eenvoudig in te vullen en te volgen.

volgende dag in huis, chauffeur was eerder dan aangegeven, liet netjes zijn tel no achter zodat hij op een later tijdstip alsnog kon afleveren. top gewoon

Assortiment
ruime keuze, de al eerder genoemde top 10 is zeer handig . Ook de instructie video bij het product is zeer handig. Verder zijn de prijzen scherp, zeker gezien de snelle levertijd.

Aanbeveling
plasma discounter is een prima winkel. Met een snelle levering en winkelgemak. ik heb ze zelf al aanbevolen bij enkele collega's

Extra toelichting
een gemiddelde 8, zeker omdat ik geheel zeer tevreden ben over het totale winkelproces en afhandeling hervan.

Koper1965 17-01-2014

Het is fijn en handig dat je op internet al kunt zien hoeveel producten op voorraad zijn. Prima site dat je online kunt bestellen of kunt kiezen voor ophalen in winkel.

Prima afhandeling koop. Wordt goed op de hoogte gehouden van verloop van aankoop inzake levering etc. Wordt goed met je mee gedacht.

Assortiment
Het assortiment is breed genoeg. En dat is erg prettig.

Aanbeveling
Vanwege makkelijke aankoop en goede service. Ook bij eerdere aankopen in de winkel zal ik jullie zeker aanbevelen bij anderen.

a. landman 17-01-2014 Via de website gekocht

eenvoudig om wat te zoeken, bestellen en te betalen. levering is supersnel. alleen daarom heb ik wederom wat bestelt bij de plasma-discounter.

Als je vragen hebt over een product krijg je een goede en snelle reactie.

Assortiment
Je zou denken dat ze alleen op tv-gebied ze van alles hebben(vanwege de naam) maar ze hebben zoveel meer. Kijk maar eens

Extra toelichting
Vooral de levering is supersnel. We hadden dezelfde dvd speler al eerder gekocht bij een ander bedrijf, maar deze is gevallen. Omdat we snel een nieuwe wilden en de vorige levering ook naar volle tevredenheid was weer bij de plasma discounter bestelt. Was wederom prima

Brigitte van Zanten 17-01-2014 Via de website gekocht

De aankoop van de tv ging moeiteloos,de site was zeer overzichtelijk. zo makkelijk was een tv kopen nog nooit.

Zeer goede en betrouwbare informatie en communicatie betreffende bestelling en levering van de tv

Assortiment
Zeer groot Assortiment, overzichtelijk, en de scherpste prijzen

Aanbeveling
Door mijn goede ervaring met deze tv winkel zal ik deze zeer zeker verder aanbevelen.

Extra toelichting
Mijn beoordeling valt zeer positief uit omdat ik zeer tevreden ben over het aanbod, prijs,bestelling, levering en de communicatie en informatie.