Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Fritske d'n Oliefaant 22-01-2014 Via de website gekocht

Prima en snelle service!

Niet nodig gehad, spreekt voor zich eigenlijk dat het dus prima is.

Breed assortiment!

Aanbeveling
Scherpe prijzen, snelle service.

Extra toelichting
Breed assortiment, snelle service.

Meer75 22-01-2014

Zeer praktische website, waar het de gebruiker makkelijk wordt gemaakt tot een gerichte selectie te komen.

N.a.v. de keuze online heb ik ervoor gekozen om naar de winkel zelf toe te gaan om het product eerst met eigen ogen te zien. De service in de zaak is zeer professioneel. Dit door de verkopers die goed antwoord hebben op iedere vraag.

Aanbeveling
Goede website. Gebruiksvriendelijk. Veel informatie over het product. Heel handig zijn de vele reviewfilmpjes.
Tevens de mogelijkheid om het product in de showroom te bekijken en indien op voorraad gelijk aan te schaffen.

Therednl 22-01-2014

simpel en snel bested.

Duidelijke site, met uitleg en eventuele contact methods mocht het niet duidelijk zijn.

uitgebreid en duidelijk

Aanbeveling
Al een paar keer dingen bested of gewoon gekocht bij de shop.. altijd goede service

Extra toelichting
Goede (web)winkel, altijd even gast vriendelijke service.

Sixty7 21-01-2014

Johan van Wilgenburg 21-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Perfecte combinatie tussen online winkel en showroom. Product op voorraad? Zelfs op zondag af te halen in de fantastische showroom.

Goed geholpen in de winkel maar zelf nog geen service of support nodig gehad.

Assortiment
Prima in orde, veel grote merken met ruim aanbod vertegenwoordigd.

Aanbeveling
Naast online raad ik mensen aan om zeker een keer in de showroom gaan kijken.

Martijn2821 21-01-2014

Makkelijke en duidelijke webshop. Daarnaast is alles goed te vinden en is betalen zeer eenvoudig.

Het product werd netjes de volgende werkdag geleverd.

Aanbeveling
Als iemand op zoek is naar een tv zal ik hem zeker adviseren om eens deze website te bezoeken.

Extra toelichting
Ik heb een goede ervaring met m'n aankoop en ben erg tevreden met de tv. Dit komt mede door die reviews, die mij vaak de doorslag geven om een product te kopen.

Alexander3000 21-01-2014

Site is duidelijk, verder bestellen ook. One click buy is het nog niet, maar wellicht in de toekomst?

even snel naar de site om 19:30 en de volgende dag rond 12:00 al de tv binnen! Snelle levering dus! een halve dag sneller dan verwacht!

Assortiment
Assortiment is groot, soms zie ik een artikel wat vervolgens niet meer te bestellen is even later.
Prijs is niet altijd de laagste maar vrij goed concurrerend.

Aanbeveling
Uitgebreid assortiment, goede prijzen, snelle levering en goede service!

Extra toelichting
Dit was de 2e aankoop bij plasma-discounter.nl en ik ben zeer tevreden. Ik zou graag een kijkje nemen in de echte winkel, maar gezien de afstand, lukt dat niet eventjes tussendoor. Lang leven internet dus!

MBreda 21-01-2014

Overzichtelijke site

Supersnelle levering

Erg snelle levering

Extra toelichting
Uitermate tevreden. Vrijdag 18.00 uur TV besteld, zaterdag 13.00 werd deze al afgeleverd! Product voldoet aan onze eisen, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

edwin1328 21-01-2014

Voor ons een gemak, Almere -Naarden is voor ons niet ver dus een bezoek dichtbij is erg makkelijk. Maar omdat zij ook op zondag geopend zijn is het natuurlijk een extra pluspunt.

De adviseurs weten in de winkel precies wat ze vertellen en luisteren goed naar de klant keuze. Geen opdringerig gedoe maar een open en doelbewust advies.
Ik vind dat service niet in gratis dingen zit maar in de behandeling van je klanten.

Assortiment
Meeste artikelen zijn op voorraad, prima voorzien daar!

Aanbeveling
Doe de goede behandeling van de adviseur, uitstraling van de winkel en diverse assortiment kan ik iedereen aanraden een kijkje re nemen.

Extra toelichting
Plasma discounter is een goed concept met ouderwetse service en scherpe prijzen. Ik ben er van overtuigd dat dit soort winkels er niet meer zoveel zijn, persoonlijke advies gesprekken en kennis van de producten.

Animmoch 21-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

uitstekend en niets op aan te merken. ga zo door.

Assortiment
wat ik zocht heb ik kunnen vinden. de prijzen zijn concurrerend

Aanbeveling
Top winkel en top service

Extra toelichting
Top winkel met top service!

Tom2014 21-01-2014

Als verliep uitstekend.

Ik had een vriendelijke verkoper. Helaas kon er van de Samsung Soundbar niets af. Deze nu gekocht via een andere website. Dat scheelde €150.

Assortiment
De aangeschafte TV was direct leverbaar.

Aanbeveling
Ik zou het zeker aanbevelen. De prijzen in bepaalde producten zijn aanzienlijk lager dan in andere (web)winkels.

Floris06 21-01-2014

Website oogt heel overzichtelijk. Heel prettig om te zien hoeveel tv's er nog op voorraad zijn. Zelfs een zoekopdracht met minimale gegevens werkt prima en geeft precies de juiste gegevens. Alleen direct de knop "ophalen in Naarden" indrukken werkte bij ons niet. We hebben dit opgelost door te bellen.

Na één telefoontje onze tv kunnen reserveren en we kregen gelijk een bevestiging per e-mail (in het weekend). Met de code in de e-mail kun je direct je tv ophalen bij de showroombalie. Snel en handig.

Assortiment
In principe hangt er van elk merk wel wat. Wij waren echter specifiek, nu het nog kan, op zoek naar een plasma. Van het merk Panasonic hing erg weinig. Er waren maar 2 modellen. Een 50" VT60 en een 42" ST60. Zeker als je het vergelijkt met Foka in Rotterdam. Die hebben een hele hoek vol met plasma's. Maar zoek je een LCD/LED dan kun je hier echt prima terecht.

Extra toelichting
Op zoek naar een nieuwe tv kwamen we uit bij Plasma-discounter. Nette winkel, behoorlijk scherpe prijzen als je op zoek bent naar een plasma en ook nog op voorraad. Bij veel winkels is plasma van Panasonic nl al uitverkocht. Zoek je een LCD/LED dan kun je hier ook prima terecht. Wij vonden met name de aparte hoeken van Sony en Philips er zeer modern en overzichtelijk uit zien.

T. Korver 21-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Dicht bij huis, altijd goede prijs, betrouwbaar in feedback.

Snel geholpen, goede interactie op wat wel en niet nodig is, ook zonder het te vragen zelf een stukje korting (gratis kabel) gekregen. Let wel op dat klanten in de winkel ook vragen moeten kunnen stellen (niemand aanwezig dat moment)

Assortiment
Niet voor alle producten is online prijs beschikbaar, dus hiermee worden kansen gemist, echter de breedte is enorm, vooral op wat in voorraad is.

Extra toelichting
Overal weer prima voor een returning customer.

H.J. Spetter 21-01-2014 In de winkel gekocht

Makkelijk parkeren, overzichtelijk aanbod

Meisje dat ons hielp liet zich niet van de wijs brengen door collega

Ruim en op voorraad!

Zie boven

IngmarvdZee 21-01-2014

De ruime openingstijden zijn top, want zo kon ik op zondag nog een TV aanschaffen en installeren. Ook het afhalen ging erg makkelijk en snel.

Werd goed en deskundig geholpen en was binnen no-time weer buiten met de TV die ik wilde.

Assortiment
De TV die ik zocht was alleen bij Plasma-Discounter.nl aanwezig, dus naast een breed assortiment ook een goede voorraad.

Aanbeveling
Als ik iemand spreek over een nieuwe TV, dan zal ik zeker mijn ervaring delen.

Extra toelichting
Het concept klopt. Handige site waar goed gekozen kan worden en een top locatie met goede service die ruimte openingstijden heeft. Kortom, een blije klant.

Van Linter Willy 20-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Tot hier toe zéér tevreden

Suntorm88 20-01-2014 Via de website gekocht

Vrijdag besteld, zaterdag voor 12 bezorgd. Hoe simpel
Kan het zijn.

Super snelle levering. Voldeed aan alle verwachtingen! En vooral, de verwachting werd ook direct waar gemaakt! In een woord ' Fantastisch'.

Assortiment
Van alle markten thuis, en scherp geprijst! Voor ieder wat wils, in elke prijsklasse!

Aanbeveling
Veel webshops maken het niet waar, wat betreft leveringen! Plasma discounter voldoet aan alle verwachtingen. Twee keer wat besteld voor 17.00 uur, Volgende dag in huis!
Tevens goede communicatie over en weer! Elke actie, komt weer met een reactie. Duidelijk, overzichtelijk en netjes op de hoogte gehouden over jouw status van de bestelling. Beter kan dit niet!

Extra toelichting
- snelle en nette levering - voldoet aan alle verwachting - goede en duidelijke communicatie over jouw bestelstatus - overzichtelijke en klantvriendeljke website - duidelijke voorwaarden - oogt erg vertrouwelijk

Teun de Vos Rebel 20-01-2014 In de winkel gekocht

MaartenVincent 20-01-2014

De medewerker nam echt de moeite om alles uit te zoeken voor ons na onze wensen

Assortiment
We gingen naar huis met een goed product

Goede snelle service

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over hoe wij afgelopen zaterdag 18/01/2014 zijn geholpen door U medewerker.

fantomas_nl 20-01-2014 Via de website gekocht

Zowel de informatie over als de specificaties van het artikel binnen enkele klikken beschikbaar. Bestel proces duidelijk en overzichtelijk.

Afleverdatum is een plus! Bijgesloten video over het product met uitleg en presentatie van enkele specifieke functies maakt de ONLINE service compleet!

ruime keus!

Aanbeveling
Van het moment van keuze maken tot het afleveren is het een dikke 10! Zeker een aanrader

Extra toelichting
Als consument ben ik blij verrast door de service en de extra informatie tijdens online winkelen tot het moment van het afleveren van de gekochte artikelen.

lennybuscher 20-01-2014 Via de website gekocht

Goed te vinden en makkelijk te bestellen van spullen

's Avonds besteld en dd volgende ochtend in huis

Assortiment
Erg ruime keus uit verschillende televisies

Aanbeveling
Door de snelle en goede afwikkeling zeker een aanrader

Extra toelichting
Webpagina was snel te vinden. Goede prijsvergelijking. Goedkoopste op dit gebied. De bestelling verliep vlot en de bezorging perfect.

Rik Koyman 20-01-2014 Via de website gekocht

Toegankelijke website

Online winkelen met persoonlijke aandacht!

Extra toelichting
Duidelijk en overzichtelijk tav het assortiment en online service met een persoonlijk karakter. Herkenbare en toegankelijke afhaalservice. Heeft de uitstraling van een winkel. (Geen dozen stapelaar).

Eddie2906 20-01-2014

Perfecte service

Helemaal wat je mag verwachten

Volledig

Goede prijs

Tanja Winter 20-01-2014

Eenvoudig gevonden op de website en na een telefoontje ook meteen duidelijk dat deze op voorraad is.

Kundige medewerker heeft uitgelegd hoe het werkt.

het was voorradig ;-)

Aanbeveling
De medewerkers zijn kundig of ze laten het uitleggen door iemand die het nog beter weet. Prima winkel om te kopen en eventueel terug te brengen.

Extra toelichting
Ik vind het een prettige winkel, men is vriendelijk en neemt de tijd om het uit te leggen.

famhag 20-01-2014 Via de website gekocht

Een van de weinige webwinkels met goede zoekfuncties product en uitleg dmv een filmpje....

Maken de kreet "volgende dag" leveren, helemaal waar (in mijn geval dan). Keurig op tijd ook melding ontvangen met tijd aflevering.

Meer dan voldoende producten

Aanbeveling
Goede webwinkel, goede service, goede prijs/kwaliteit verhouding (zelfs een van goedkoopste). Ik heb gelukkig geen problemen met het gekochte product maar indien bij problemen Indien er bij problemen net zo adequaat gereageerd wordt als bij bestellen...dan is het een topzaak.

zie overige motivaties.

M. van Huet 20-01-2014

Handig! top 10 tv's.

Super levertijd. Zelfs op zaterdag geleverd!

Assortiment
Ruim assortiment met scherpe prijzen.

Erg tevreden!

Ton Arends 20-01-2014 In de winkel gekocht
Bronstr 10

Extra toelichting
Heel eenvoudig alles liep zoals verwacht

W.H van Oyen 20-01-2014 In de winkel gekocht
naarden

alles staat logisch opgesteld / overzichtelijk

prima advies, andere tv ook bij jullie gekocht dus bekend

Assortiment
Nieuwste snufjes en vriendelijk geprijst!

Aanbeveling
Alles aanwezig, goedkoop en personeel die weet waarover het gaat!

Extra toelichting
Je kunt alles vragen, goed advies en weet je iets niet? 7 dagen per week bereikbaar en open!!!

Ans Gruisen 20-01-2014

Van thuis uit je bestelling doen is gemak !!

Een zeer klantvriendelijke medewerker aan de telefoon als je nog informatie wilt is service !!

Assortiment
Modelnummer intoetsen en kijken of het geleverd kan worden is een mooi assortiment !!

Aanbeveling
Al zeer vele malen besteld en steeds weer gaat het prima !!

Extra toelichting
Alles is compleet - Gemak - Service en Assortiment.... Ook de kwaliteit prijsverhouding is geweldig.... Vaker goedkoper dan de Mediamarkt....

David123 20-01-2014

Goede internetsite met veel informatie. Erg leuk hoe Tom de filmpjes inspreek. Zeer duidelijk.

Personeel met kennis van zaken! Erg prettig.

Assortiment
Ernorm assortiment, voor elk wat wils.

Aanbeveling
Bovenstaande zegt genoeg lijkt mij! Snelle afhandeling en hulpvaardig personeel.

Michael1977_hilversum 20-01-2014

Het gaat allemaal enorm lekker snel

Het was vrij druk in de winkel waardoor de medewerkers weinig tijd hadden.

Aanbeveling
Veel keuze voor een hele scherpe prijs! Complimenten.

Khalid89 20-01-2014

Wordt aan de vastgestelde tijd gehouden. Dus 1- 2 dagen heb je je product.

Aanbeveling
Het is makkelijk bestellen.
En de levertijd is 100%.

pocketboyz 20-01-2014

Op de website stond geen prijs, alleen een link om een offerte aan te vragen. Binnen 10! minuten een mail met een scherpe prijs.

Snelle reactie op zowel mail (binnen 10 minuten) als wel een vraag via de telefoon. Werdt binnen een half uur teruggebeld.

Assortiment
Ruim assortiment. Ons koffiezetapparaat hier ook gekocht on het verleden.

Aanbeveling
Omdat 10 zo ongeloofwaardig is ;-)

Extra toelichting
Na eerdere positieve ervaring met de aanschaf van een Jura koffiezetter wederom zeer goed geholpen. Wat mij ontzettend aanspreekt is de fysieke ondersteuning. Ben weliswaar wel online aan het zoeken maar heb graag persoonlijk contact. Bij afhalen in de winkel liep er 2 man mee om te helpen inladen hoewel het in de winkel druk was. Hangt een positieve sfeer!

Kid Lev-Ary 20-01-2014 Via de website gekocht

de producten zijn snel te vinden.

snel bereikbaar via de telefoon.

Assortiment
Heel uitgebreid en goed beschreven

Snel, duidelijk, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk

Extra toelichting
Ik maakte een vergissing maar het werd hersteld en terugbetaald. De servicemedewerker was geduldig en kundig.

fam w. 20-01-2014

wetende dat er een groot assortiment te bekijken is en in voorraad is

we hadden onze keuze snel gemaakt. Hierna afgerekend en binnen twee minuten stond de medewerker er al met de tv.

Assortiment
Wij waren op dit moment op zoek naar een nieuwe tv. Al eerder hadden we goede ervaringen met het uitzoeken van een koffiezetapparaat.

Aanbeveling
Goede kollektie; goede service; grote voorraad scherpe prijzen.

Extra toelichting
Op zaterdagochtend ging onze tv stuk en een paar uur later zaten wij alweer naar de nieuwe tv te kijken die het geheel naar behoren doet.

mfenijhuis 20-01-2014

Extra toelichting
Alles in orde. Goed advies in de winkel en binnen 15 minuten weer vertrokken met het goede toestel. Uitstekend.

J.Meinders 20-01-2014 In de winkel gekocht
naarden

Lekker veel keus duidelijke prijsstelling

Uitstekende verkoper,vriendelijk en behulpzaam.

Ruim voldoende keus.

Aanbeveling
Goede service, duidelijk en wat voor mij belangrijk is kennis van het personeel over het product wat je wilt aanschaffen.

Extra toelichting
Geen klachten, goede service en kwaliteit men weet waar men over praat.

Anoniem31 20-01-2014

Webshop is prima vindbaar (Google en kieskeurig.nl). Sorteren op formaat op hoger niveau zou makkelijk zijn. Niet dat het een speurtocht is, maar naast snel sorteren op type en merk, zou ik op grootte kunnen aanbevelen. Betaling veilig via iDeal

Voor wat betreft jullie winkel betreft prima service, volledig conform verwachting. Ter informatie: we wonen op 5 hoog in een galerijflat en we moesten de televisie beneden gaan halen van de bezorger. Zijn motivatie: hij had al heel veel pakketjes

Assortiment
Zeer uitgebreid en divers. Dat heeft voor- en nadelen ;)

Aanbeveling
Onze beide families getipt over jullie shop!

Extra toelichting
Waarom geen tienen? Dat laat geen ruimte voor verbetering en dat zou gemakzuchtigheid kunnen opleveren :)

Marinus van Geffen 20-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De fysieke winkel is goed bereikbaar. Er is ook in de showroom veel te bekijken. Men heeft ook tijd en een gedegen advies zonder enige vorm van opdringerigheid.

Uitmuntend; men heeft de tijd; kan luisteren naar de klant en wil ook alles compleet uitleggen. Ook plaatsen ze de TV keurig in de auto.

Assortiment
Groot en fors, let wel in ruimte hangen gewoon veel TV's dit kan bij binnenkomst toch nog iets intimiderends zijn; maar uiteindelijk kun je je keuze gewoon beter bepalen.

Extra toelichting
Na een ongelukje met onze TV waren we afgelopen vrijdag accuut op zoek naar een vervanging. In een gezin van 5 is de TV toch wel een belangrijk item. Gezien het budget kwamen we op de "weekendknaller" af, een Panasonic 42" plasma. Echter in de winkel, zeer goed geholpen was het voor ons toch gewoon interessanter gezien de kijkafstand en features om naar een groter model te gaan. Wederom is het een Panasonic plasma gebleven gezien puur de beeldkwaliteit. Wij zijn vriendelijk en verre van opdringerig geholpen. Netjes en keurig zijn ook de andere merken en formaten aan ons uitgelegd. Onder het genot van een kopje koffie toch voor de 50" en hij is gewoon top. De jongens hielpen snel en plaatsten de TV netjes in de auto. Thuis aangesloten en perfect werkend.

J-1985 20-01-2014

Voorwerk kan je op de webshop doen en dan kan je binnen 5 minuten buiten staan met je nieuwe tv. Wil je dat niet en wil je in de winkel geholpen worden, dan kan dat ook heel prima.

Nette service, snel geholpen, fijn dat een collega meeliep om de levering in de auto te plaatsen.

Assortiment
Heel prima, hangt veel in de winkel, maar gelukkig is ook de webshop erg uitgebreid en kan je daar al een voorselectie maken.

Aanbeveling
Erg netjes, goed bereikbaar, duidelijk informatie.

Extra toelichting
Overall erg fijn behandeld en goed geholpen toen we eenmaal fysiek in de winkel stonden. Erg netjes en snel allemaal; Erg goed!

Roben Laan 20-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik ben langs geweest in Naarden, en daar stonden de TV's klaar om te vergelijken. Ik werd daar zeer deskundig geholpen, en heb een goede keuze kunnen maken door alle voor en tegens tegen elkaar af te wegen. Het advies van de medewerker was zeer nuttig en deskundig!

Alles was direct leverbaar vanuit het magazijn en binnen 5 minuten had ik mijn volledige pakket in de auto staan. Erg snelle en goede organisatie.

Assortiment
Door meerdere TV's en van ieder merk in mijn prijsklasse kon ik goed vergelijken. Hierdoor kon is alle merken bekijken en een goede keuze maken.

Aanbeveling
Door de het deskundig personeel en het grote assortiment met de scherpe prijzen is dit mijn favoriete winkel geworden op het gebied van elektronica.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden met de service, keuze en gemak. Het verliep allemaal heel soepel en heb een goede keuze kunnen maken. Uiteindelijk ben ik gegaan voor een LG omdat ik deze het mooiste vond in kleuren van het beeld. Door het advies van de medewerker heb ik deze keuze goed kunnen onderbouwen.

aviator3 20-01-2014

Duidelijke website met goede filmpjes over de producten. Had nog meer spullen nodig zoals kabels en miste in deze categorie de onderverdeling. Kon uiteindelijk niet vinden wat ik zocht. Bestelproces was precies goed. Er is wellicht bewust gekozen voor het niet aanmaken van een account voor terugkerende klanten.

Om 20 uur had ik nog geen track en trace code gehad en was dus benieuwd of mijn bestelling wel verstuurd was. Op de factuur stond een telefoonnummer en ik werd vriendelijk geholpen. Mijn bestelling was wel verstuurd en ik kreeg via de email gelijk mijn tracking code. Ik weet niet waarom ik deze niet eerder heb gehad.
Op de website stond ook alleen een betaald 0900 telefoonnummer. Is dat nu nodig, een gratis nummer zou beter zijn. Het verhoogd de drempel voor potentiële klanten om te bellen.
Al met al service een 9, maar wel met enkele opmerkingen.

Assortiment
Bij de aankoop van de TV had ik ook kabels nodig. Deze heb ik helaas elders moeten kopen omdat ze niet in het assortiment zitten. Losse coax kabel per meter (25m satelliet) en HDMI kabels onder een hoek van 90 graden (naar onder of boven). Zeker dat laatste is handig als je de TV vlak tegen de muur wilt hebben. Moest voor deze produkten naar een andere online shop.
De TV's van tegenwoordig hebben allemaal een LAN netwerk aansluiting. Ik miste dan ook een simpele 5-port switch die ik nodig had om de TV op mijn netwerk aan te sluiten.
De prijs van mijn aangekochte TV was zeer concurrerend.
Al met al toch een 9 omdat de uitleg van de TV top was. Ik weet dat je als winkel niet alles kunt hebben in je shop, maar deze bijproducten met de TV's van tegenwoordig vind ik toch een gemis.

Aanbeveling
Gewoon omdat jullie snel versturen en op voorraad hebben wat je in de shop aangeeft.

Extra toelichting
Plasma discounter is een goede winkel die doet wat ze op de website zegt. Snel versturen, dat is een must voor een webshop. Duidelijke uitleg over de producten dankzij de filmpjes. En dan de prijs die concurrerend is volgens kieskeurig.

ivendi 20-01-2014 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk.

Prima service.

Assortiment
Moest even zoeken om het product te vinden.

Aanbeveling
Geen probleem, in het algemeen zeer tevreden.

Extra toelichting
De service via e-mail was heel goed, product was bij jullie nog op voorraad, bij veel anderen niet.

j.w.mulder 20-01-2014 Via de website gekocht

Edwin Noordervliet 19-01-2014 Via de website gekocht

supersnelle service ruime keuze

Ger Visser 19-01-2014

per merk in de winkel gesitueerd waarbij zittend het beeld kan worden beoordeeld.

snel en deskundig reageren van personeel zonder opdringerig over te komen.
Op vragen duidelijke antwoorden.
Factuur ook per mail toegezonden, perfect.

Assortiment
Uitgebreide keuze, in verschillende merken,maten, ook de nieuwste modellen.

Extra toelichting
Winkel is ee prettige locatie om tot een keuze te komen.

Avar 19-01-2014

Waar ik naar op zoek was eenvoudig gevonden, snelle reactie op prijsaanvraag.

Deskundig en eerlijk advies in de winkel, daar kunnen veel winkels nog wat van leren.

Assortiment
Prima prijs voor de Led tv, helaas lijken de HDMI kabels zo geprijsd dat hierop de winst moet worden gemaakt.

Extra toelichting
Uiteraard wilde ik de tv snel hebben, gelukkig is Naarden niet echt ver. Goed bereikbare winkel met deskundig en eerlijk personeel. Een uitstekende prijs die begrijpelijk niet op de website wordt vermeld maar die na aanvraag binnen 1 minuut in mijn mailbox zat. In de winkel naar muurbeugels gekeken en er daar ook een van aangeschaft.

Nilsdu 19-01-2014

Extra toelichting
Erg goede service, mooi geluid

Fred v d Berg 19-01-2014

Kees Staal 19-01-2014 Via de website gekocht

Gewoon via internet. Makkelijk kiezen want Tom Coronel geeft in een video een duidelijke overzicht van het model. Alle functies worden visueel uitgelegd. Hoe cool is dat? Je weet meteen hoe het werkt en wat je bij dit product mag verwachten. Veel beter dan verkoper in de winkel die het kaartje voorleest. Uniek concept. Nog nooit gezien. Prima.

Vrijdagavond om 19.50 uur besteld en zaterdagmiddag in huis!! Met track & trace service. Hoe goed is dat? Zaterdagavond al gekeken naar mijn nieuwe Plasma. Top!

Assortiment
Ik keek gericht en heb niet alles bekeken. Fout want de CI+ module die ik in de winkel kocht was duurder.

Aanbeveling
Absoluut. Je krijgt per mail steeds info over bevestiging van bestelling, betaling en aflevering. En dan track & trace zodat ik precies wist wanneer mijn plasma werd afgeleverd.

Extra toelichting
Naast de prima assortiment, uitstekende afhandeling, snelheid van levering vergeet ik nog te vertellen dat het de weekend knaller was. Ik heb deze plasma nergens goedkoper gezien! en dan met deze service !! Klasse