Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M.p.buitenhuis 23-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Uitzoeken via internet, reserveren en ophalen, reservering laten vervallen geen enkel probleem

Werelds

Compleet

Aanbeveling
Bij iedereen, vakkundige voorlichting, fijne snelle hulp, zelfs in de auto zetten wordt gedaan als je vraagt om hulp, geen moeite is te veel

Extra toelichting
Inmiddels gekocht, led tv, blue ray speler, kabels, espresso machine

Jonathan1108 23-01-2014

De bestelling op Plasma-Discounter.nl ging heel vlot en gemakkelijk. ondanks dat het product niet te bestellen was op de website ben ik heel netjes geholpen aan de telefoon. En zelfs een telefoon bestelling ging makkelijk. De bestelling was in 5 minuten geplaatst waarna ik vervolgens een mail kreeg met een stappenplan hoe ik de bestelling kon afronden. Makkelijker konden ze het niet maken.

De service is geweldig. Helaas had de site op het moment dat ik mijn product wilde bestellen een storing dus koos ik er voor om te bellen. Zonder in de wacht te staan ben ik vriendelijk geholpen en heb ik zodoende toch nog mijn bestelling weten te plaatsen.

Assortiment
Het Assortiment is uitgebreid en dat is een groot pluspunt. Maar verschillende producten zijn niet op voorraad maar je kan dan op de hoogte worden gehouden door middel van je email.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan andere mensen. Het gaat gemakkelijk, ze hebben hoge service en het Assortiment is uitgebreid en met een lage prijs!

Extra toelichting
De manier waarop deze winkel omgaat met klanten is een fijne manier, het is niet overdreven maar je wordt wel erkend als een klant. Ook als je vragen heb staan ze je goed te woord en zelfs aan de telefoon zijn amper wachttijden. Voor de mensen die twijfelen is het zeker een aanrader!

dhr. van daalen 23-01-2014 Via de website gekocht

de site is snel, de betaling en bestel flow is soepel!

zeer correcte en snelle levering!

Assortiment
goed, het kan altijd meer maar toch veel modellen en merken

gemak, snelheid assortiment

Extra toelichting
Heldere uitleg op de site, goede filmpjes, scherpe prijzen en snelle levering. Ik ben een tevreden mens! :)

Rooland123 23-01-2014

Lekker makkelijk via internet bestellen.

Snelle levering zoals beloofd.

Assortiment
Je kunt niet overal een 10 voor geven.

Aanbeveling
Prima betrouwbare winkel. Waarom niet.

Extra toelichting
Mijn zoon heeft flink gespaard voor een leuke led tv hij heeft deze dan ook besteld bij plasma discounter. tv is een dag later bezorgd. Tot tevredenheid van mijn zoon. Hij kan nu eindelijk in hd zijn games spelen.

William van hoof 23-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Super snelle levering 20uur besteld en dag erna om 9 uur al in huis en dat in België

Dhr. G. Huuskes 23-01-2014 Via de website gekocht

Perfect werkende en duidelijke website

Assortiment
Bijzonder uitgebreid en duidelijke scheiding van de produkten.

Aanbeveling
Bijzonder overzichtelijk en snelle levering.

Extra toelichting
Bijzonder snelle levering en aantrekkelijke prijzen en de naam Tom Coronel geeft een extra vertrouwde indruk op bezoekers.

SvD 23-01-2014 Via de website gekocht

Goede en duidelijke site met zoekbalk, dus snel iets vinden....
De betaling kan via Ideal en dus snelle afhandeling.

Zeer snelle reactie op de vragen via email! Ook snel een email over levering en ontvangst van betaling.

Assortiment
Bij de "prijsstunters" vergeleken ligt de prijs soms iets hoger, maar daarentegen veel op voorraad waardoor er snel geleverd kan worden.

Aanbeveling
Paar keer wat besteld en nooit teleurgesteld over het verloop hiervan.

Extra toelichting
Kunnen vele internetwinkels een voorbeeld aannemen!!!

Randy Boot 23-01-2014 Via de website gekocht

Het bestellen ging heel makkelijk en was binnen 3 minuten gedaan.

Terwijl ik naar mijn werk was werd het pakketje netjes de volgende dag bezorgd zoals beloofd. Mijn moeder mocht deze gewoon aannemen, en kon gelijk van de tv genieten toen ik thuis kwam.

Er is zoveel keuze!

Aanbeveling
Ik heb het meteen aan vrienden verteld hoe gemakkelijk het is, goedkoop en hoe snel mijn tv in huis was!

jaapie1988 23-01-2014

Duidelijke website, met veel informatie over de verschillende producten!
Absoluut een aanrader!

Product precies op de afgesproken dag geleverd. Goed op de hoogte gehouden d.m.v. duidelijk mailverkeer, al met al een prima service!

Assortiment
Veel verschillende artikelen met overal een duidelijke uitleg en soms zelfs een filmpje erbij, uitstekend!

Echt een aanrader.

Extra toelichting
Snelle levering, duidelijke afspraken, goede communicatie, echt een aanrader voor heel veel mensen

.J. Diertens 23-01-2014 Via de website gekocht

zeer duidelijke site. eigenlijk geen minpunt te bekennen. lekker kijken op de pc en je aankoop supersnel in huis.

heb er nog niet mee te maken want het artikel wat ik heb gekocht is nog 100 procent, maar heb alle vertrouwen in de service

Assortiment
mooi groot assortiment waaruit genoeg te kiezen valt

Aanbeveling
prijs kwaliteit en keuze zou ik iedereen aanbevelen

Extra toelichting
ik vind tot nu toe geen na, maar alleen maar voordelen aan deze website. De broertjes coronel kunnen zich geen negatieve publiciteit veroorloven dus ik verwacht geen problemen bij evt. klachten over het artikel. keurig netjes de bestelling op tijd geleverd voor een leuke prijs ook nog. Prima hoor !!!

man1942 23-01-2014

een mooie en complete website.

een zeer snelle levering.

Assortiment
is wel heel erg compleet.

Aanbeveling
een zeer complete website, met een hele duidelijke uitleg.

Vincentb90 23-01-2014

Ik heb de TV bij Plasma-discounter in Naarden gekocht. Snel geholpen met het juiste advies!

Assortiment
Een zeer uitgebreid assortiment met alle denkbare mogelijkheden in diverse prijsklassen. Kortom: voor iedereen wat wils!

Aanbeveling
Scherp geprijsd, het juiste advies en een goed product.

Extra toelichting
Zeer tevreden klant van Plasma-discounter. Altijd behulpzaam met goede adviezen.

Marco uit Amersfoort 23-01-2014

Het bekijken van assortiment op de website en dan in de winkel het product in het echt zien. Genoeg op voorraad en dat staat al gemeld op de website.

De verkopers die er werken hebben verstand van de producten en weten er veel over te vertellen. Ook een bakje koffie bij binnenkomst in de winkel is top!

Assortiment
Genoeg keuze in elk merk, formaat en prijsklasse.

Aanbeveling
Omdat ik zelf ook terugkom in deze winkel voor de service, groot assortiment en de prijs/kwaliteit verhouding super is.

Extra toelichting
Ik vind de Plasma-Discounter een super winkel omdat je met gemak via de website een model kunt kiezen (goede zoek en filterfunctie). Ze hebben een groot assortiment met een prima service. De prijzen zijn altijd erg scherp, dus ik hoef niet verder te zoeken op internet en ga direct naar Plasma-Discounter in Naarden.

Ben Vervoort 23-01-2014 Via de website gekocht

Gezocht, gevonden, besteld en de volgende werkdag in huis!

Zowel de service met betrekking tot duidelijke informatie van de op de site als het opvolgen van de bestelling is top!

Assortiment
Zeer groot assortiment met de beste prijs-kwaliteit verhouding. Onze tv was nergens anders goedkoper!!!

Aanbeveling
Ik heb deze site aan verschillende familieleden en vrienden aangeraden.

Extra toelichting
Voor een startersgezin zoals wij zijn wij voor het uitzoeken van onze tv niet over één nacht ijs gegaan. Ik heb uitvoerig rondgekeken welke tv bij ons het beste zal passen. Plasma-discounter geeft een objectieve en duidelijke uitleg op hun site over het product. Daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding op deze site zeer goed. Onze TV is schitterend en we genieten elke avond weer van het mooie en scherpe beeld!

Veltje 23-01-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en overzichtelijke site.
Duidelijk en gebruikersvriendelijk.

Geen problemen gehad, waardoor ook geen contact. Afspraken worden netjes nagekomen. Levering is perfect. Avond van te voren ontvang je een sms met een twee uur durende tijdsbestek. Zodra je "het volgende" afleveradres bent ontvang je wederom een sms. Tot op de minuut!

Assortiment
Er is een ruime keuze, helaas zijn er veel artikelen niet op voorraad. De prijzen zijn concurrerend.

Aanbeveling
Prima site, aflevering, service. Zolang het desbetreffende artikel in voorraad is, zou ik zeker hier een aankoop doen!

Hans Durinck 23-01-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website

Na aankoop ontving ik continue updates over de status van de bestelling

Assortiment is breed

Extra toelichting
Prima ervaring. Snelle levering. Verpakking onbeschadigd en regelmatig updates m.b.t. status, breed assortiment.

Job van Luyken 22-01-2014

van een zeer prettige en overzichtelijke website informatie krijgen in tekst en video's, naar reserveren of aankopen is super. Hier kunnen niet alleen webshops maar ook winkels in de straat van leren.

de voorwaarden van bestelling, levering en evt. retourneren zijn helder en zeer klantvriendelijk. Dit had een 10 kunnen zijn als de retourrecht voorwaarden van persoonlijk afhalen en verzenden gelijk zouden zijn getrokken. Ik begrijp niet helemaal waarom je er niet voor zou kiezen om de koop op afstand voorwaarden voor de shop algemeen toepasbaar te verklaren. Weet dat het een must is voor een webshop, maar om dan afhalers zo te "benadelen" begrijp ik niet.

Assortiment
Gewoon helder. Op de site staat ook een duidelijke voorraad indicatie die mijns inziens ook goed up to date wordt gehouden.

Aanbeveling
Het gemak waarmee je in deze shop (en de anderen van create2fit) je kunt laten informeren over de producten, en het bestelproces is gewoon erg goed. Betrouwbare tent, mét een fysieke winkel, prima prijzen en goed assortiment.

Extra toelichting
Goede webshop, met dito voorwaarden en prijzen. Hier kom je niet voor verrassingen te staan. De website is overzichtelijk en toegankelijk met erg veel, en relevante, informatie. De winkel in Naarden is eigenlijk altijd druk maar de medewerkers zijn en blijven vriendelijk en nemen de tijd. Maar eigenlijk staat alle info goed op de site, kun je lokaal (als je echt zou twijfelen) bij en andere shop, of in Naarden kunnen bekijken of een product je aanstaat. Maar je kunt met een gerust hart hier je aankoop doen. Topshop.

'Bob 22-01-2014

Kwam meteen op de goede pagina terecht om het product te kopen

Snelle levering, zonder poespas. product was om 5 u 's ochtends klaar voor verzending, TOP!

Assortiment
Groot assortiment, maar alleen had ik graag de zilvere versie ook nog gezien (voor dezelfde prijs)

Aanbeveling
Heb ooit een tv bij jullie gekocht, 5 jaar terug, doet het nog steeds zonder enige problemen gehad te hebben

Extra toelichting
Mijn vorige uitleggen spreken voor zich

michellle 22-01-2014 Via de website gekocht

Alles was duidelijk te vinden op de website en ik kon zonder problemen direct bestellen en het werd netjes de volgende dag afgeleverd.

Ik had nog een vraag over de tv die ik wilde kopen, netjes binnen een paar uur had ik al antwoord van de klantenservice.

Assortiment
De TV die ik zocht hadden jullie dus wat mij betreft in orde!

Aanbeveling
Zeker, het is goedkoop en hele goede service

bjonker 22-01-2014

Inx 22-01-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk thuis bestellen wat je nodig hebt

Assortiment
Heb niet verder naar artikelen gezocht dus eigenlijk geen mening

joyce hubben 22-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Gemakkelijke site en super snelle levering! Kortom geweldig, thanx!

Ruud kolijn030 22-01-2014

Alles snel te vinden via de website en simpel om te bestellen. Duidelijk en overzichtelijk.

Kreeg een vriendelijke dame aan de lijn die wist waar ze het over had. Kreeg snel een duidelijk een antwoord. De volgende dag na bestellen netjes op tijd binnen.

Assortiment
Prijs was goedkoper dan de concurrent en het werd ook nog gratis verzonden!!

Aanbeveling
kortom: Snel, professioneel en concurrerend!!

Extra toelichting
Helemaal top!! kan niets anders zeggen....

1jacques2 22-01-2014

gemakkelijke website en product gemakkelijk te vinden

bedrag overgeschreven naar rekening van plasma-dicounter en levering volgde binnen de week

laagste prijs

Aanbeveling
ik ben tevreden over de levering en de prijs

linda kersbergen 22-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Super makkelijk te bestellen en volgende dag al in huis. Top!

MrJJ 22-01-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site
Duidelijke kiesbare groepsverdeling

Goede/snelle communicatie.

Assortiment
Ruime keuze in verschillende prijsklassen.
Goede,duidelijke informatie over de producten.

goede prijs/kwaliteit verhouding.
Prettige,overzichtelijke site om te bezoeken

Extra toelichting
product voldoet aan de verwachtingen. Snel/simpel te programeren,simpel in gebruik

André53 22-01-2014

E Samijn 22-01-2014

in de wir war van hedendaagse mogelijkheden vind ik de instructie video,s van tom erg handig.de uitleg van de producten erg duidelijk!

mijn tv was er al 1 dag eerder dan de levertijd die werd doorgegeven.super!

Assortiment
opzoek naar een tv is het aanbod meer dan voldoende.ik had binnen 30 minuten mijn keus gemaakt.

Aanbeveling
een goede winkel met prima tekst en uitleg.

Extra toelichting
door alle bomen in het bos kon ik geen goede selectie maken welke tv voor mij de juiste was.Door de instructie video,s van tom had ik super snel door wat er allemaal mogelijk is en wat ik zocht.Ook is de productomschrijving erg goed.Kortom precies het advies wat ik zocht.Super.

Sasslala 22-01-2014 Via de website gekocht

Paul Slootman 22-01-2014 Via de website gekocht

de website is zeer duidelijk
ik wist al welk merk tv ik wou
dus ik kon sorteren op merk en de betaling was ook heel simpel via ideal

de service is uitstekend.
problemen gehad met installatie gebeld en ik kreeg
netjes een mail met de juiste handelingen om het toch te laten lukken

Assortiment
het assortiment is zeer uitgebreid en ik vind de prijs
kwaliteit verhouding zeer goed

Aanbeveling
de website is zeer overzichterlijk en klantvriendelijk en je krijgt zeker waar voor je geld.

Extra toelichting
in het kort samengevat ben ik zeer tevreden over mijn aankoop. Uitzoeken en betaling ging gemakkelijk en de bezorging was uitstekend. een sms vooraf voor de levertijd de volgende dag dus je hoeft niet de hele dag thuis te blijven. al met al zeer tevreden

Vacendak 22-01-2014 Via de website gekocht

Gewoon allemaal heel erg duidelijk. Ook het bestelproces goed duidelijk vind ik, je krijgt genoeg info over hoe de bestelling/levering gaat lopen.

Ik heb weinig contact gehad, ja ik had een vraagje over een 3D bril maar de levering ging echt perfect. Precies op de afgesproken tijd stond mijn tv in de woonkamer!(en dan bedoel ik zo goed als op de minuut!)

Assortiment
De prijs van mijn tv was hier de beste, ik ben een paar uur elders wezen zoeken op internet maar dat heeft nergens toe geleid. Wat me wel opvalt is dat de tv die ik kocht dan weer wel en dan weer niet op voorraad is. Ik denk dat het beter zou zijn als hij gewoon altijd op voorraad zou zijn, zeker (bij deze tv dan, LG60PH6608) ivm de goede prijs kwaliteit verhouding en dat dat meer zou aansporen om toch online het besluit wel te nemen. Toch ook een kleinminpuntje en dat is dat ze niet de juiste 3D bril verkopen voor de tv die ik daar heb gekocht.

Aanbeveling
Nja naar mijn ervaringen de goedkoopste en toch een goed product met een perfecte levering en die is nog gratis ook.

Extra toelichting
Ik zou gewoon tegen ze willen zeggen "ga zo door"

wimadapa 22-01-2014

Extra toelichting
Ik had op www gezocht naar een soundbar en vond die op jullie site, leuke bijkomstigheid was dat die gemiddeld 20 tot 30 euro goed koper was als bij een gemiddelde concurrent. Zoals altijd was de service weer zeer goed en heb de soundbar online gereserveerd en de volgende dag stond die klaar voor me, tot overmaat van ramp zat er een gat in de doos en die werd direct omgewisseld voor een ander, ik kreeg de gedeukte doos niet mee van de magazijn medewerker, petje af voor hem. Al mijn audio kont bij jullie vandaan en werkt nog steeds naar behoren. Ik zal jullie zaak zeker aanbevelen bij mijn kennissen kring!

Marja25 22-01-2014

Via de website makkelijk en duidelijk om het gewenste artikel te vinden, de gegevens door te lezen en te bestellen. Bestelproces makkelijk te doorlopen, betaling (via creditcard) makkelijk te regelen.

Winkel goed bereikbaar voor vragen. Ik had bij de bestelling een afleveradres opgegeven, later bleek het toch makkelijker om de bestelling zelf in de winkel op te halen. Geen enkel probleem om dat te regelen, bestelling stond de dag na de order klaar in de winkel. Super levertijd en service!

Assortiment
Ik vond in de winkel / website meteen wat ik zocht en kon goed vergelijken met gelijkwaardige producten.
Assortiment is voor mij heel uitgebreid, ik vind wat ik zoek.

Aanbeveling
Prima winkel die ik zeker aanbeveel bij vrienden en kennissen. Vanwege assortiment en service bij levering.

Extra toelichting
Een 9 is het hoogste wat ik uberhaupt invul bij dit soort enquetes. Ik ben zeer tevreden over het geheel, en zal zeker een volgende keer weer bij jullie terecht komen.

volle240 22-01-2014 Via de website gekocht

ons zoontje was ma 20 jan jarig. van zijn gekregen geld hebben we 's avonds de tv besteld.

's avonds besteld en de andere dag al bezorgd. nog nooit zo iets meegemaakt!

Assortiment
onze zoon(11) heeft het voorwerk gedaan, wij goedgekeurd en besteld. dus ik weet eigenlijk niets over jullie assortiment.

Aanbeveling
de tv aansluiten was simpel, de afstandbediening eenvoudig. super snelle levering!

Extra toelichting
Omdat het een kado voor zijn verjaardag was, en hij de andere dag al tv kon kijken. (binnen 24 uur bezorgd) Hij heeft er zo van genoten, fantasties dat dit zo makkelijk en goed is. chapeau!

Robbert S 22-01-2014 Via de website gekocht

De zoveelste tv die ik bij plasma discounter heb besteld en goede ervaringen mee heb

Weing over te zeggen. Binnen 1 dag was het thuis bezorgd

Aanbeveling
Ik mijn naaste omgeving geef ik ook aan dat ze hun tv ook bij plasma discounter moeten kopen.

Extra toelichting
Door mijn persoonlijke ervaringen. Ben ik heel erg tevreden over deze winkel.

L1948 22-01-2014

Prima geholpen door xxxxx. We kwamen voor een wandsteun. Hadden al een tv uitgezocht, maar hebben door de deskundige hulp van xxxxx een andere gekocht.
Snelle levertijd. Alleen bij aflevering ontbrak de wandsteun. We zouden daarover een mail moeten hebben ontvangen, maar dat is niet gebeurd.

Assortiment
Alleen assortiment tv's en wandsteunen bekeken. Die is zeer uitgebreid. Zeer concurrerende prijs, waardoor we de tv ook hier hebben gekocht en niet waar we eerder waren geweest.

Aanbeveling
Prettig geholpen. Goed assortiment. Goede prijs. Goede bereikbaarheid van de showroom.

Extra toelichting
Ik heb geen uitgebreide mening over de website. Heb die wel even bekeken, maar de showroom was voor ons dichtbij en dan zie je wat je krijgt. Vinden wij fijner.

Tim29900407 22-01-2014

De website is duidelijk en overzichtelijk, het was erg gemakkelijk om producten te vinden die ik zocht.
Het was niet ingewikkeld om te betalen. Ik had het liefst via een acceptgiro willen betalen maar dit was niet mogelijk. Later hoorde ik dat veel bedrijven dit niet doen bij dure elektronische apparatuur.
Verder het aantal gegevens die ik in moest vullen waren minimaal. Je hoeft je eigen niet volledig te registreren op de website om iets te bestellen.
Na de bestelling krijg je gelijk e-mailtjes waarin uitgelegd wordt wat er nog moet gebeuren om de bestelling af te ronden.

Omdat ik nogal ver van Naarden woon en dus niet 123 naar de hoofdvestiging kan komen ben ik blij dat zij een telefonische service hebben om bij technische vragen oplossingen te geven. Dit heb ik als zeer goed ervaren toen ik er gebruik van moest maken. Binnen een minuut kreeg ik een medewerker aan de lijn, die mij supergoed heeft geholpen en zeer vriendelijk te woord stond.
De levering is ook prima verlopen, ondanks er diverse slechte berichten stonden op andere sites. Ik kan alleen maar zeggen dat ik totaal geen problemen heb gehad bij mijn levering. Ze komen hun afspraken na.
Er worden wel extra kosten in rekening gebracht voor het bellen van de klantenservice want dit is een 0900 nummer. Maar als je een product besteld krijg je ook gewoon het nummer van de winkel die je dan kunt bellen zonder extra kosten.

Assortiment
Het assortiment is erg groot en voldeed zeker aan mijn verwachtingen
De keuze uit elke productgroep is ruimschoots aanwezig, zodat je een goede keuze kunt maken.
De prijs is zeker concurrerend ten opzichte van andere elektronica zaken.

Aanbeveling
Ja zeker, vooral om er tegenwoordig nu veel online besteld kan worden, deskundigheid van de medewerkers groot is en men zeer klantvriendelijk is.

Extra toelichting
al met al een uitstekende webwinkel met een zeer ruim assortiment van producten en een deskundige helpdesk.

J.Benschop. 22-01-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam.

Geweldige (Site)van Uithoorn

uit Gemakkelijk te vinden.
A2/A9/A1 half Uurtje.

Aller eerst Goed Geholpen,
Vriendelijke Verkopers niks
mis mee,het was vrij stil in
de Showroom,vond het wel wat
snel gaan,stond met 10 min:weer buiten.(Cool Blu nummertje trekken,net zo lang Cliènt Aandacht geven
tot hij/zij nodig acht) Druk of niet Druk, Perfect. Verder Plasma Dis
Counter net zo goed PERFECT
Mijnheer Coronel misschien nog een Opstekertje van zo`n Oud??? Baasje.
Dit Verhaaltje gaat ieder bedrijf aan, Cliènt blijft altijd koning.

gewoon goed (.)

heel Uithoorn

Extra toelichting
Ben van 1937 voel mij nog steeds 65. Geintje.

teubo 22-01-2014 Via de website gekocht

makkelijk te vinden op internet

snel en gratis geleverd ,Super

Assortiment
ik heb kunnen vinden wat ik nodig had

Aanbeveling
voor mij goed genoeg dus ook voor een ander

Extra toelichting
snel en gratis geleverd een goed assortiment en makkelijk besteld ,dus voor iedereen aan te bevelen

jeroen11111111 22-01-2014

Webwinkel was eenvoudig te vinden (tweakers pricewatch) evenals het product. Product werd in enkele dagen thuis bezorgd. Alle stappen van product zoeken tm betaling en levering waren prima. Kortom: ik zou niet weten hoe het gemakkelijker zou kunnen.

Eigenlijk alleen ervaring met de verzendtijd en die was prima.

Assortiment
Het product dat ik zocht was in voorraad en daarmee uitstekend beschikbaar. ik zocht dan ook heel gericht naar één specifiek product.

Aanbeveling
Product staat met een scherpe prijs in de winkel. Als de aftersales net zo soepel verloopt als de bestelling - en dat is waar de meeste bedrijven in het algemeen echt onderscheid kunnen maken - dan zou het cijfer hoger zijn. Echter dat kan ik (gelukkig) nog niet inschatten.

Extra toelichting
Prima product, prima prijs, prima bestelproces. Kortom: geen enkele reden om niet tevreden te zijn.

Bronger Spandauw 22-01-2014 Via de website gekocht

De website is erg duidelijk en overzichtelijk. Je weet waar je aan toe bent, wat de prijzen zijn, de levertijden etc., dat is fijn en helpt bij het uitzoeken van het juiste product.

De vragen die ik heb gesteld werden zeer snel en accuraat beantwoord. Daarnaast dachten de medewerkers mee met het probleem en gaven ze zelfs nog meer informatie dan waar om gevraagd om zo tot een betere oplossing te komen.

Assortiment
Het assortiment aan televisies is meer dan voldoende. Voor ieder wat wils. Echter zijn bij de bekabeling alleen de 'high end' kabels beschikbaar waar naar mijn mening ook kabels voor elke portomonnee beschikbaar moeten zijn.

Aanbeveling
Als mensen een product zoals een televisie willen aanschaffen en het internet overwegen in plaats van een fysieke winkel dan is de plasma-discounter een goed alternatief. Je krijgt goed inzicht in wat je koopt (dmv o.a. de filmpjes) en je wordt wanneer je vragen hebt zeer accuraat geholpen.

Extra toelichting
Over het algemeen zeer tevreden over de webshop en de servicemedewerkers. Alles was me duidelijk en waar vragen waren werd ik dus meer dan afdoende geholpen. Het product werd zoals afgesproken op de juiste dag geleverd. Alles wat een webshop moet doen, doen ze goed.

R de Leeuw 22-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Via de website makkelijk alles te vinden waardoor je goed voorbereid kan bestellen via het internet of net zoals ik naar de shop in Naarden

Bij binnenkomst netjes gedag gezegd door het personeel , na eventjes rondgekeken te hebben een verkoper aangesproken met de vraag of hij mij kon helpen .
Mijn wens was een tv voor op de slaapkamer met een bijpassende meurbeugel .
Uitstekend geholpen en geadviseerd waarbij mijn budget absoluut in het oog gehouden werd

Aanbeveling
Scherp , helder , en prijs technisch erg interessant !

Extra toelichting
Tweede bestelling bij plasma-discounter en wederom een fijne ervaring . Zelfs bij een lastige vraag over mijn kabel-aanbieder werd er te tijd voorgenomen en navraag gedaan bij een collega waardoor ik weer wat wijzer ben geworden over aankomende producten ! Heren Bedankt voor deze ervaring !

obbens 22-01-2014

de site is overzichtelijk en duidelijk in gebruik. alleen was het een beetje verwarrend dat er computerschermen bij alle t.v.'s tussen stonden

ik had niet goed gekeken en een p.c. scherm besteld ipv een televisie. De volgende ochtend direct gebeld en de bestelling werd nog veranderd voor hij de deur uit was. 2 dagen later had ik het goede product binnen, TOP!

Assortiment
genoeg keus in elke prijsklasse

Aanbeveling
duidelijke site, prima service en snelle afhandeling. wat wil je nog meer?!

Nizar chakroun 22-01-2014 Via de website gekocht

toegang tot de verschillende delen van de site is zeer eenvoudig en helpt om een ​​product kunnen kiezen

levering van het product in overeenstemming is met de vastgestelde data

Assortiment
de nieuwste merken is te vinden op de website

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel om mijn vrienden, want het maakt ons genieten van alle nieuwe met zeer interessante prijzen

Yvo Flapper 22-01-2014 Via de website gekocht

Goede site, makkelijk bestellen en zeer snel leveren.

Ik maakte foutje bij de betaling. De medewerkster van het callcenter heeft me keurig te woord gestaan.

Assortiment
Wist al wat ik wilde en ben heel gericht aan het zoeken geweest.

Aanbeveling
Goede site, goede service, duidelijk verhaal. Ik shop regelmatig bij webwinkels, zal zeker klanten wijzen op uw bedrijf.

Extra toelichting
Ik ben zeer content met het hele verloop. Gemak staat voorop. Ik shop regelmatig via internet, klantvriendelijkheid en snelheid + service zijn daarbij steeds belangrijker. Een van de beste webwinkels die ik tot nu toe heb bezocht. Dit smaakt naar meer !

pietjevanstien 22-01-2014

Gemakkelijk en snel tebestellen

Snelle en goede levering
Geen overbodig verpakkings materiaal.

Grote keus

ik ben tevreden

Extra toelichting
alles werkt tot nutoe naar behoren. Meer hoeft niet

seregmo 22-01-2014

via de overzichtelijke website van PlasmaDiscounter een reservering gemaakt

Snel aan de beurt, vriendelijke verkoper

Assortiment
Bijna alles voorradig en ruime keuze

scherpe prijzen

R.M.C. Nijhof 22-01-2014

Overzichtelijke website met goede specificaties om een keuze te maken.

Assortiment
Model dat ik wilde hebben kon ik eenvoudig vinden.

Aanbeveling
Maken veel gebruik van en geven regelmatig onze relaties door om via deze site een scherm aan te schaffen.

Extra toelichting
Prima webshop, snelle levering, goede prijs... Wat wil je nog meer...

adriana90 22-01-2014

om specs te kunnen beoordelen is het handig om deze vanuit je luie stoel en op het gemak te kunnen vergelijken. de productinfo biedt hiervoor voldoende uitgangspunten.

Assortiment
het assortiment is dermate uitgebreid, dat een keuze maken vrijwel altijd mogelijk is.

Aanbeveling
snel betrouwbaar en tijdige levering

Extra toelichting
prettige manier van winkelen, vooral alle rust bij keuze van de artikelen

angeliet 22-01-2014

Via internet bestellen is super makkelijk

Levering werd duidelijk aangekondigd. Bestelling kwam op tijd binnen

Ruime keuze

Aanbeveling
betrouwbaar en veilig dus aan te bevelen aan iedereen

Extra toelichting
Enkele jaren gelden al eerder tv etc. gekocht bij Plasma discounter en nu dus weer een tv voor de slaapkamer besteld. Ben erg tevreden over de prijsstelling, levering en mogelijkheid tot contact.