Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Juli4n 26-01-2014 Via de website gekocht

Beetje verouderde user interface, verder prima.

Informatie via telefoon was snel en accuraat gegeven.

Aanbeveling
Een prima webwinkel met snelle bezorgtijd en degelijke service.

Extra toelichting
Het was voor mij erg prettig om eindelijk geconfronteerd te worden met een correcte voorraadstatus en levertijd, want ik liep al bijna een maand te wachten door klungelen van Bax Shop en RJShop en bij ProAudio.nl klopte de voorraadstatus bij navragen evenmin. Voor 8 uur besteld bij Plasma-discounter en binnen een dag lagen m'n oordoppen dan eindelijk in de bus. Gewoon een degelijke afhandeling dus.

janw213 26-01-2014

Snel en duidelijk via internet te bestellen.

Gebeld over de levertijd en kreeg binnen een minuut een medewerker aan de lijn zonder een vervelend keuzemenu.
Gevraagd of het betreffende product met een dag te leveren was en dit bleek zo te zijn.

Assortiment
Ruime keuze en tevens veel aanverwante producten welke direct worden weergegeven als tip!

Aanbeveling
Voor mensen die weten wat ze zoeken zonder lastige verkooppraatjes en urenlange discusies over producten die je toch niet wilt.

Extra toelichting
Prima winkel, zeker een aanrader!!

CB1980 25-01-2014

Paar x klikken en precies gevonden wat ik zocht. Goede en duidelijke informatie bij ieder product.

Super service. Na bestelling gelijk een bevestiging en even later de bevestiging dat hij verstuurd is. Volgende dag gelijk in huis.

Assortiment
Vast heel goed, maar ik had mijn keuze zo snel gemaakt dat ik niet meer bekeken heb.

Aanbeveling
Alles vlot en goed afgehandeld. Waarom zou je dat niet aanbevelen.

Extra toelichting
Goede en duidelijke site. Zeer snel en geen verzendkosten. Na bestelling alles netjes op de mail gekregen als bevestiging plus hierbij een factuur/garantiebewijs. Kan dus niet minder dan een volle score geven. Kom zeker een keer terug.

Joepie36 25-01-2014

De site is uitgebreid en duidelijk. Bestelproces was eenvoudig.

Via de mail uitgebreid op de hoogste gehouden van de status van de bestelling. Nog geen beroep hoeven te doen op de after safes afdeling.

Erg uitgebreid

Extra toelichting
Prima webwinkel met scherpe prijzen en goede service

Jan Roelofs 25-01-2014 Via de website gekocht

Bestelling probleemloos. Afhalen dicht bij afrit snelweg en snel geholpen.

M.b.t. service bij afhalen prima.

Ruim asortiment.

Aanbeveling
Aanbeveling om gemak van online bestellen en goed advies bij afhalen en presentatie in winkel.

Extra toelichting
vriendelijk personeel en kennis van producten in winkel.

bvels 25-01-2014

Goede zoekmogelijkheden, eenvoudige bediening van de webshop

Snel en goed antwoord op premsales vragen

Voldoende keuzen, veel varieteit

Aanbeveling
Voordelig, goede service, snelle leverin, gewoon TOP!

Rundo 25-01-2014 Via de website gekocht

Het gemak van een webshop, click, click afrekenen en het product was de volgende dag binnen.

Assortiment
An sich is er wel een ruime keuze (koptelefoons in mijn geval) maar die keuze was wel redelijk beperkt tot een klein aantal merken.

Een aantal topmerken ontbraken en zouden in mijn oogen toch wel aanwezig moeten zijn in het assortiment.

Aanbeveling
Niks dan lof over deze winkel. Snelle afhandeling van mijn aankoop. En in mijn geval een zeer scherpe prijs van het product.

Extra toelichting
Prima winkel voor de online aankoop van electronica producting. In mijn geval een zeer scherpe prijs van het product (koptelefoon)en de volgende dag al in huis.

Jeanien 25-01-2014 Via de website gekocht

gewenst product was zo gevonden en besteld. De suggestie voor de muurbeugel voor bij de tv was ook nog eens erg handig

Ik heb besteld en binnen 2 dagen was de tv binnen. Geen gedoe alles volgens verwachting. prima

Assortiment
Naast de tv kon ik ook de andere benodigdheden (in mijn geval de muurbeugel) in 1 keer erbij bestellen

prima keus
prima prijs
prima levering en snel

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden en mijn dochter waar de tv haar verjaardagscadeau voor is ook!

Tim de Koning 25-01-2014

Goed site, de gewenste produkten zijn makkelijk te vinden

Het produkt stond wel op de site maar was vervolgens niet via deze weg te bestellen. 1 keer bellen naar het servicecenter en alles was meteen opgelost (bestelling en factuur met link naar ideal betalen werd persoonlijk naar mij gemaild)

Assortiment
Altijd actueel met scherpe aanbiedingen

Ferry02 25-01-2014

Snel te bestellen

Het Is op de website niet gelijk duidelijk oefenen toetel ziggo gecertificeerd is. Maar na een telefoontje werd deze vraag direct beantwoord.

Ruim voldoende

Zeker.

PimSeppel1 25-01-2014

Kon tv gemakkelijk vinden, bestellen was fluitje van een cent. Binnen 24 uur TV in huis. Kan niet beter.

Heb nog geen beroep op de service hoeven doen. Als dat net zo goed is als de levering geef ik op voorhand een acht.

Assortiment
Hele ruime keuze. Ik vond precies wat ik zocht. Wellicht dat ik binnenkort nog een zelfde toestel koop

Aanbeveling
Mijn ervaring leidt er toe dat ik jullie bedrijf aanbeveel, hetgeen ik daadwerkelijk al gedaan heb.

Extra toelichting
Snelle levering, leuke prijzen en ruim assortiment

Menno Hoogendoorn 25-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke toelichting met antwoord op alle vragen die spelen bij aankoop van elektro apparatuur.

Vragen worden ook telefonisch beantwoord. In mijn geval een vraag of er ook op rekening kon worden besteld aangezien op mijn zakelijke rekening geen iDeal koppeling zit. De bestelling werd in reservering gezet en het produkt tijdig en volgens afspraak geleverd.

Assortiment
Alle producten die waaruit ik wilde kunnen kiezen waren beschikbaar en van een duidelijke uitleg voorzien. Maakt het maken van een goede keuze makkelijk en voorkomt dat je weer doorsurft naar een volgende webshop.....

Aanbeveling
Vertrouwen is alles. Op basis van goede ervaringen zou ik ook anderen plasmadiscounter aanraden. Alle beloften worden nagekomen. Geen gladde verkooppraatjes; beloften worden nagekomen en verwachtingen waargemaakt.

Pk125467 25-01-2014

Site werkt prima.

De communicatie na een bestelling is wat minimaal, vergeleken met de grotere webshops. Er wordt verder wel snel gereageerd, dus prima.

Extra toelichting
Ik kwam hier via de tweakers pricewatch, ze waren de goedkoopste die nog dit model tv hadden.

Taatjen 25-01-2014

Winkel in Naarden gebeld voor informatie over het installeren van de TV. Zeer netjes te woord gestaan en juiste informatie gekregen.

Assortiment
Volop keus en gevonden wat we wilden,met advies van het personeel.

Aanbeveling
Niet nodig om meerdere winkels af te lopen,hier is alles te koop voor een scherpe prijs.

Extra toelichting
Hebben alles als zeer positief ervaren,wat een genot om Weer eens een winkel binnen te lopen waar het is zoals het hoort,helaas komt dat niet vaak meer voor.

Ziggybdb 25-01-2014

De ondersteuning van het uitzoeken van producten door filmpjes te plaatsen aangaande alle aspecten van het desbetreffende product

Aanbeveling
Men kan zelf via internet, de filmpjes zich goed voorbereiden en indien nodig naar de winkel rijden om het product te bekijken. Bij alles wat ik tot nu toe heb gekocht is de prijs / kwaliteit verhouding prima

Extra toelichting
Tegenwoordig een verantwoorde keuze maken om een nieuwe TV te kopen is geen eenvoudige. Er is keuze uit plasma, lcd , led, oled,welk formaat, smart of niet, full HD etc etc. Plasma discounter helpt je bij deze keuzes door de goed begrijpelijke filmpjes over de TV's, waarin bovenstaande aspecten en meer, duidelijk worden uitgelegd. Na alles overwogen hebbende zijn we naar Naarden gereden om de uitgekozen TV's te bekijken en nog aanwezige vragen te stellen aan het personeel. Keuze te over aan vergelijkingsmateriaal waarbij de verkopers aanvoelen wat het niveau van kennis is van de klant en eventuele vragen deskundig beantwoord. Gelukkig geen standaard praatje of een merk wat de voorkeur geniet, nee de keuze van de klant is bepalend en de verkoper stuurt met zijn adequate kennis eventueel bij. De prijs / kwaliteit verhouding is prima en er mag natuurlijk wel wat betaald worden voor advies service en een lekkere bak koffie. Wij hebben de keuze gemaakt en zijn zeer tevreden tot nu toe en verwacht eigenlijk dat dit zo blijft, zo niet kan ik rekenen op de service van plasmadiscounter.

richardbalyu 25-01-2014

Heel duidelijke site met goede info.

Mijn vraag die ik via mail heb gesteld werd zeer snel en correct beantwoord.

Assortiment
Mocht iets uitgebreider zijn v.w.b. kleine TV toestellen (voor keukengebruik)

Aanbeveling
Goedkoopste webwinkel voor het product dat ik zocht met een snelle en correcte service.

M_Borgman 25-01-2014

Geen acccount hoeven aan te maken, gewoon bestellen.

Mijn tv net voor 20:00 besteld en de volgende middag om 13:15 al in huis.
Ik had nog een probleem met het aansluiten waar ziggo me niet bij kon helpen maar 1 mail naar plasma discounter was voldoende om het op te lossen!

Assortiment
Op gebied van tv's en accessoires zeer veel op voorraad.

Aanbeveling
Tot nu toe de beste online shop waar ik iets heb gekocht, mede dankzij het goede telefonische en e-mail contact.

Extra toelichting
Overzichtelijke website met reviews bij alle producten. Verder zeer scherpe prijzen en een supersnelle levering. Ook heb contact met de klantenservice verloopt goed en snel, zowel per telefoon als per mail! Wat wil je nog meer van een webshop?

pepper2010 25-01-2014

M Holdinga 25-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Na wat speurwerk via Google was de keuze van het model snel gemaakt. De Plasma Discounter site geeft alle info die je nodig hebt om een keuze te maken. Alleen het aspect van het product echt zien kan niet via de site. Vandaar het product gereserveerd via jullie site en naar jullie showroom in Naarden gegaan.

Hartelijk ontvangen door de Erwin, een medewerker van de Plasma Discounter die onze laatste vragen op een zeer plezierige wijze kon beantwoorden.
De koop gesloten en blij naar huis vertrokken.

Assortiment
Ruime sortering en als het product niet op voorraad is wordt je middels email vrijblijvend op de hoogte gehouden.

Aanbeveling
Een uitstekende webshop met een goed uitgeruste showroom met vriendelijk en deskundig personeel. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Extra toelichting
Waren op zoek naar een tweede led tv voor in de keuken. Na het speurwerk op internet was de keuze al snel gevallen op de Philips 3D led tv 32PFL4508. Een prachtig design met alle moderne snufjes aan boord. Prijs kwaliteit gaf de doorslag en Erwin van de Plasma Discounter heeft ons perfect geholpen. Zijn nu in het bezit van een prachtig toestel met een beeld dat vergelijkbaar is met een blik uit ons raam...levensecht....moet nu wel de ramen lappen.....

Imrenagel 25-01-2014

Snel en overzichtelijke website

Alles werd geleverd op tijd. Verder geen gebruik hoeven maken van jullie klantenservice

Assortiment
Super, deze blu ray speler zochten wij en was niet overal te koop, daarom kwamen we bij jullie site terecht

Al gedaan!

Coen vd Bogaard 25-01-2014 Via de website gekocht

Zeer makkelijk om producten te kiezen en te vergelijken. Lekker overzichtelijk.

Snelle levering, vriendelijke klantenservice en duidelijke communicatie.
Uitstekende bezorgservice.

Assortiment
Volop keus. Als ze het hier niet hebben, dan wil je echt iets vreemds hebben.

In 1 woord: geweldig

Alfa R 24-01-2014 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website en een punctueel overzicht van specificaties bij ieder afzonderlijk product. Aansprekende videovoorbeelden.

Zeer vriendelijke, objectieve en geduldige verkoopmedewerkers met de juiste technische kennis.
In mijn geval ging het om garantie op een defect toestel en de aanschaf van een nieuwe. Geen 'mits en maar': adequaat optreden en uitermate servicegericht. Zo maak je een klant gelukkig: Die blijft terugkomen en vertelt het door.
Chapeau!

Assortiment
Een breed assortiment met een prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Er is voor vrijwel ieder wat wils.

Aanbeveling
Ik heb inmiddels een uitstekende ervaring met Plasma discounter. Zie: voorgaande punten.
Ik heb de verkoper in de winkel, Michaël, beloofd binnenkort een zeer positieve review te schrijven.

Extra toelichting
Wanneer de aanschaf van huishoudelijke apparaten ter sprake komt is mijn eerste advies, als een soort reflex: Je moet eens naar Plasma discounter (of variant) gaan, al dan niet de website of fysiek.

lex1990 24-01-2014

top locatie makkelijk bereikbaar en snel

goed geholpen, ook als ik problemen heb

Assortiment
van alles wat helemaal goed

Aanbeveling
alleen al voor de service en goede advies

Extra toelichting
geen andere woorden voor gewoon top

Brabanders 24-01-2014

Binnen 24 uur in huis. Geen moelijkheden met ophalen ed

Erg goed.

Assortiment
Jullie hebben eigenlijk alles. Van winterbanden tot tv. En scherp geprijst

Aanbeveling
Al enkele aankopen bij jullie gedaan zonder enkel probleem. Mond op mond reclame meer dan waard.

Extra toelichting
Meerdere aankopen reeds gedaan bij jullie. Altijd snelle levering en geen problemen met de producten. Je hebt zo wie zo het gevoel, dat je een veilige aankoop doet. Zoals reeds gemotiveerd. Mond op mond reclame zeker waard. We hebben onze bevindngen reeds met familie en kennisen ed gedeeld. Als je zoekt naar een scherpe prijs dan komen jullie ook altjf naar boven.

gj.stevens 24-01-2014 Via de website gekocht

Lekker vanaf de bank je aankopen doen.

Was een goede en snelle levering

Ruime keuze

Aanbeveling
Ruim assortiment voor een lage prijs

Extra toelichting
Een bedrijf om vaker naar terug te keren.

Dhr Boeve 24-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alles goed voor elkaar zowel website, winkel, en natuurlijk de handige YouTube filmpjes met uitleg van Tom coronel zelf.

Ik heb de vestiging opgebeld als de tv nog op voorraad was. Ze hadden er nog 11 staan dus ruime voorraad perfect dus. 30 minuten later aanwezig in vestiging Naarden. Daar werd ik vriendelijk op een normale manier ontvangen.10 minuten later weer op weg naar huis.

Assortiment
Er is veel keus betreft de producten. Ik was speciaal voor de tv gekomen, maar ga er vast nog een keertje heen.

Aanbeveling
Ik heb al op mijn werk en vriendenkring plasma discounter aanbevolen, en iedereen die dit leest. Ga snel of bestel bij deze winkel.

In een woord top.

David97 24-01-2014

Prima handleiding

Besteld rond 19.50, op de site stond voor 20.00 besteld volgende dag in huis. Ze hebben het waar gemaakt!

Ruim assortiment

Snelle levering, betrouwbaar

Extra toelichting
Keurig optijd bezorgd, geen beschadigingen

greendragon 24-01-2014

Bestellen ging vlot en makkelijk. Alles op voorraad en dezelfde dag al verstuurd..

Snelle levering. Duidelijk en goede informatie over het bestelproces.

Assortiment
Ik was specifiek op zoek naar een product, dus het hele assortiment niet bekeken.

Extra toelichting
Fijne webshop. Wel zou het mooi zijn als andere manieren van betalen (anders dan IDEAL) ook ondersteund zou worden zonder extra kosten/condities, zoals paypal.

EdwinWijnen 24-01-2014 Via de website gekocht

goed en makkelijk te bestellen

snelle service

uitgebreide keus

voor een goede prijs

Kohnke 24-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke filmpjes over product op web site

Binnen 2 dagen in huis en de prijs was lager als ik via kieskeurig had gezien.
Ook mails over vervoer en 2 uur voor thuis bezorging. Top

Genoeg

Zeker

Extra toelichting
Ik kan nog niet beoordelen of het product perfect is, want ik ga hem vanavond ophangen en aansluiten, maar tijdens het uitpakken was het al genieten. Samsung LED TV UE55F8000 met Vogel's hangbeugel Thin 345

Johan1519 24-01-2014

overzichtelijke website, makkelijk vergelijkingen maken.

super snel!
wel dure montage service

Assortiment
goed assortiment, alleen jammer dat de media streamer die ik er bij wou niet op voorraad was en een stuk duurder was dan bij de concurrent.

zie boven.

JeroenvanderHorn 24-01-2014

Via de website en telefoon de juiste informatie omtrent mijn aankoop verkregen.
Deskundig advies gekregen over de specificaties van de Samsung 46 ue f7000.

's middags besteld, 's avonds een smsje met de verwachte tijd dat de chauffeur langs zou komen en 10 minuten voor aankomst wederom een smsje. Op de minuut af op tijd.

Assortiment
Via de website vele mogelijkheden,merken en eventuele accesoires leverbaar. Erg uitgebreid assortiment en een goed verhouding tussen de kwaliteit en de prijzen.

Aanbeveling
Vanwege het uitgebreide assortiment en de uitstekende service kan ik het een ieder aanraden....TOP!!!

Extra toelichting
Na verschillende websites bezocht te hebben,uiteindelijk bij plasma discounter gekocht vanwege de duidelijke informatie omtrent mijn aankoop en de goede service/levering.

Nelus71 24-01-2014

Gewoon lekker makkelijk alles is duidelijk!
Zoek service van de webshop heel makkelijk en gelukkig niet zo druk met van alles zoals bv saturn of mediamarkt.

Heb hier nog geen ervaring mee alleen de bestelling'voor 8ten besteld is inderdaad de volgende dag binnen!

Assortiment
ruim genoeg voor wat ik en denk de gemiddelde nederlander nodig heeft

Aanbeveling
ik ben op aanraden van een colega bij jullie terecht gekomen en was vollof over de zaak,hij heeft 1 tv opgehaald en ook 1 besteld en hij vond de zaak ook netjes en overzichtelijkin gericht.

Extra toelichting
Zie hier boven! en tot de volgende keer want heb ook nog een tv in de woonkamer nodig. mvg Niels

maris152 24-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Makkelijk een dergelijke winkel met uitgebreid assortiment in de buurt te hebben. Bovendien zijn de prijzen vergelijkbaar met webwinkels.

Marco Nijpjes 24-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
alles aan de site, service, assortiment en het product is gewoon enorm goed te noemen, ultra tevreden!!

Maarten.K 24-01-2014

Geen problemen ervaren, alles duidelijk te vinden en makkelijk te bestellen.

Netjes op tijd geleverd.

Paul Valk 24-01-2014 Via de website gekocht

Merkava 24-01-2014

Duidelijke en heldere website

HAd even conta

Assortiment
Veeeel! We waren op zoek naar een tv met dvd ingebouwd. Meeste websites kunnen niet eens een lever datum aangeven. Hier waren er meerdere modellen gewoon op voorraad.

Aanbeveling
Ik zou iedereen adviseren om hier te kopen! Snel, goedkoop en service gericht!

Victordu 24-01-2014

De site is gemakkelijk in gebruik.

Alle producten die ik heb besteld zijn goed en op tijd bezorgd.

Assortiment
Bijna alles waar ik naar zocht was wel in het assortiment

Aanbeveling
Over het algemeen is plasma-discounter een goede winkel met alles erop en eraan.

Extra toelichting
Plasma-discounter is een goede, gemakkelijke winkel met een goede service.

jasper 125678 24-01-2014

Extra toelichting
Wereld levering! een dinsdagmiddag besteld, die avond een sms ontvangen dat de levering tussen 8:14 en 10:15 volgende dag plaats gaat vinden...9:20 stonden ze voor de deur. strakke tijd , netjes. bij post nl moet ik soms heel de middag thuis zijn, of levering is in een tijdsbestek van 5 a 6 uur. Voor mij een goede ervaring met plasma-discounter.

Sjaak119 23-01-2014

Eenvoudig te bestellen, ruime betaalkeuzen

Goed op de hoogte gehouden van de voortgang

Assortiment
Ruim en qua prijs goed aanbod

Degelijk

Kees van de V 23-01-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke website. Duidelijke informatie. Prima betaalsysteem. Duidelijke terugkoppeling per emial. Zeer helder

Er wordt gesteld dat er een afspraak wordt gemaakt voor levering. Dit is niet gebeurd. Gelukkig was mijn vriendin thuis. Wel een duidelijk track en trace overzicht via PostNL.

Assortiment
Geen klachten voor iemand die op zoek is naar een televisie

Aanbeveling
Deze afhandeling van een bestelling verdient alle lof! Ik heb collega's en kennissen deze webwinkel al aanbevolen

Roy Starreveld 23-01-2014 In de winkel gekocht
naarden

simpel de juiste en goedkoopste tv gevonden via internet.
daarna in naarden het toestel opgehaald.

duidelijk en goeie uitleg tijdens de aankoop.

groot assortiment.

Aanbeveling
heb al iemand naar de site verweze.

Extra toelichting
heb voor de service bij jullie de aankoop gedaan en dus niet bij alle andere grote elektronica winkels.

Joyce Willigenburg 23-01-2014 Via de website gekocht

Voor ons is Naarden slechts 10 minuten rijden en de producten even van dichtbij bekijken is altijd leuk. Maar vanuit de luie stoel is een aankoop ook vertrouwd en vlot in huis.

Wij hebben al vele producten gekocht en natuurlijk kan er eens iets defect zijn. Geen probleem, even terug en onmiddellijk een nieuw product.

Assortiment
Voor elk wat wils in diverse merken en formaten. Ook een groot diversiteit in prijzen. Hierdoor kan iedereen slagen.

Aanbeveling
Centraal in het land liggend en een duidelijke website maakt winkelen uit en thuis zeer plezierig. En de service is optimaal dus een aanrander.
Per slot van rekening gaat het vaak om artikelen voor jaren en koop je geen bosje bloemen.

Extra toelichting
Natuurlijk had ik ook met een 9 kunnen beoordelen maar wij hebben altijd met veel vertrouwen gekocht en nooit een klacht gehad dus vandaar.

Gekopplasma 23-01-2014

Joris Bommers 23-01-2014 Via de website gekocht

De bestelling zeer vlot.

emails gaven constant de stand van zaken.

Assortiment
Mooi en volledig aanbod, met makelijke zoekfunctionaliteit

Aanbeveling
Alles verliep perfect. Ik zal jullie web winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Prefect. Niets op aan te merken, Alles verliep vlot en als verwacht. Een aanrader.

Philippe1981 23-01-2014

Duidelijk overzicht

Goede uitleg en hulp

Genoeg voorraad

Aanbeveling
Dat je goed overzicht hebt en duidelijke vergelijkingen kan maken

Extra toelichting
Goede overzichtelijke winkel met scherpe prijzen!

Jippie367 23-01-2014

Makkelijk te vinden product op site en goede en snelle levering.

Product gereserveerd en ophalen was een eitje vanwege goede bereikbaarheid en snelle afhandeling.

Zie hierboven.

Extra toelichting
Goede site en vriendelijk personeel die de tijd neemt voor de verkoopbegeleing.

Giedo 23-01-2014 Via de website gekocht

zo gebeurd, geen moeite om te bestellen

Alles staat netjes verwerkt en afspraken worden nagekomen

Assortiment
Uitgebreid en makkelijk te vinden

Aanbeveling
goedkoop en toch goede service

Extra toelichting
Prima online winkel. Zal hier vaker aankopen gaan doen en andere ook aanraden deze shop te bezoeken.

Youri Ohlschlager 23-01-2014 Via de website gekocht

Snel en simpel te bestellen. Top!

Snelle en goeie service.

Assortiment
Veel verschillende en mooie producten.

Aanbeveling
Alles is duidelijk en zit goed in elkaar

Goeie totale service.