Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

6,9 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Rinke01 28-01-2014

Via internet kan goed een selectie worden gemaakt wat past bij wens en budget. In de winkel zorgt perfecte advisering voor een tevreden keuze uit de selectie.

Geen oordeel over service ná de koop. Tijdens de koop een professionele service voor product en bijproducten.

Assortiment
Veel meer van een product in het assortiment dan je mee kunt nemen in je keuze. Daarom is de service van de verkoper onontbeerlijk.

Aanbeveling
Door product, prijs, hulp bij aanschaf, voorraad en advies van bijproducten is het gemak van aankoop opvallend.

Jordydijk 28-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Welke tv je ook maar wilt, hij is bij Plasma Discounter gewoon op voorraad. ook staan ze mooi uitgestald in de winkel waardoor je ze goed kan bekijken.

Mensen in de winkel weten alles over de tv's. heel deskundig

Assortiment
alle soorten en maten zijn te verkrijgen

Gewoon een top zaak

Extra toelichting
Plasma discounter is een mooie winkel, met goede tv's en veel meer.

Nico Ritskes 28-01-2014 Via de website gekocht

een goed zoekprogramma

zie onder bij motivatie

Aanbeveling
alles zonder problemen geregeld en zeer snel, tevens vertrouwde site door vertrouwde man achter de schermen.

Extra toelichting
ik had een tv besteld voor in de caravan, dus niet zo'n grote, maar een 24inch hd led tv met 3d. 1 dag later na de bestelling werd de tv bezorgd, echter er was schade aan het beeldscherm, volgens het retourformulier moest ik de beschadigde tv binnen 48 uur terugsturen, wat ik ook gedaan heb. Overigens was dit retourneren net zoals het bezorgen ook gratis. Er ging een weekend overheen, maar op maandag werd ik gemaild dat ik aan de voorwaarden had voldaan en dat er een nieuwe tv opgestuurd zou. 1 dag later werd de nieuwe tv bezorgd en nu in tiptop conditie. ik kan niet anders zeggen, dat alles na volle tevredenheid is afgehandeld en daarom zal ik zeker deze site aan anderen aanbevelen.

Hooijmans 28-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goede site . Alleen hebben wij deze aankoop in de winkel gedaan. Maar onze ervaring met online bestellen is positief.

Goede uitleg van de (Sony) verkoper. Goede en snelle afhandeling bij de kassa.

Assortiment
Voldoende assortiment binnen onze wensen.

Alles positief.

Extra toelichting
Wij zijn tot op heden zeer tevreden over de site, contact en producten van Plasma discounter

MdeGoed 28-01-2014

Website is zeer gebruiksvriendelijk. Het is makkelijk om het juiste product en de juiste accessoires bij het product te vinden.

Bij twijfel over bepaalde functies over het aangeschafte product werd ik snel, vriendelijk en van de juiste informatie voorzien.

Assortiment
Veel keuze in merken en prijsklassen. De prijs-/kwaliteitsverhouding is altijd goed.

Goede website.
Zeer goede service.
Snelle levering.

Extra toelichting
Plasma-discounter is voor mij en topper. Ik heb diverse producten besteld voor mij en anderen. Alle keren ben ik perfect geholpen. Leveringen waren ook altijd goed en snel! Een aanrader!

oud45 28-01-2014

prima site gebruiksvriendelijk
winkel lekker ruim

prive telefonisch ondersteunt bij de aankoop.
ook in de winkel prima uitleg

Assortiment
ruim aanbod van de goede merken

zie boven het gebruiksgemak

Extra toelichting
prima internet site en prima winkel voor fysieke aankopen

r.visee 28-01-2014

Opgave van het Samsung produkt (HW-F450) gaf op internet al snel de website "Plasma Discounter" met een beschikbare voorraad van 3, daarbij de ook nog eens de zondag openstelling, om het produkt aan te schaffen. Het installeren en aansluiten gaf geen enkel probleem.

De medewerker aan verkoopbalie, had ook genoeg aan de produkt omschrijving om te constateren dat het op voorraad was en was verbaasd dat ik ook de actule voorraad wist (dank zij de website.
Ook de vraag of ik nog aanvullende artikelen nodig had, geeft aan de de medewerkers goed op de hoogte zijn van de produkten en benodigde toebehoren, zodat de cliënt direct thuis aan de slag kan.

Assortiment
Van koffiemachine's tot "gebogen oled beeldschermen", je komt ogen en oren te kort. Keus in overvloed, praktisch elk merk, overzichtelijk uitgestalt en gedemonstreerd

Aanbeveling
Zeer zeker aan mijn vrienden en familieleden, zeker ook voor de prijzen en natuurlijk de zondag openstelling, de deskundigheid en de snelle levering van uit het magazijn.

Extra toelichting
Plasma Discounter waar je met plezier naar toe gaat en ook nog eens voordelig je produkten aanschaft en dan zeer tevreden weer naar huis gaat.

Kees Rutten 28-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

de website is over duidelijk en je kan een heleboel informatie vinden, ook of hij in voorraad is.

Ik wist precies wat ik nodig had, maar vond het zeer correct om te vragen of ik nog wat nodig had of andere vragen had.

Assortiment
Jullie hebben alles in voorraad aanwezig volgens mij voor elk product wat jullie verkopen.

Aanbeveling
Reeds al meerdere mensen naar jullie toegestuurd en zij hebben ook daadwerkelijk spullen gekocht bij jullie.

Extra toelichting
Ik vind het zeer overzichtelijk op jullie website , en als je in de winkel komt hoe druk het ook is ze nemen alle tijd voor je zodat je echt tevreden de winkel uitgaat.

Baars1992 28-01-2014 Via de website gekocht

Snelle levering, scherp geprijst

Wederom snelle en makkelijke levering, overzichtelijke site en breed aanbod

Assortiment
Zeer breedt assortiment, alle prijscategorieen mogelijkheden

Aanbeveling
In grote mate, aangezien het de scherpst geprijsde elektronica webshop is

Extra toelichting
Site eenvoudig en overzichtelijk, scherp geprijs en goede aanbiedingen

Pauline53 28-01-2014

duidelijk aanbod en goede produktinformatie

Ik had nog enkele vragen over het produkt. telefonisch snel en goed geholpen

Zeer grote keuze

Aanbeveling
Heb nu al meerdere zeer positieve ervaringen, dus vertel dat ook door!

Extra toelichting
Heel makkelijk online bestellen en betalen. direct een bevestiging mail van de bestelling. Goede informatie over de bezorging. De tv is zo mooi en heeft zoveel mogelijkheden. Echt heel erg luxe met allerlei handige opties. Beeldkwaliteit is prachtig!

xcel 28-01-2014

Goede instructies etc.

goed personeel, behulpzaam.

Assortiment
wat is er niet te verkrijgen? Bijna alles te koop hier.

Aanbeveling
Goede service, klant vriendelijk.

Ono 28-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Gratis parkeren voor de deur van de winkel

Snel en vakkundig geholpen

Ruime keuze

vanwege de genoten service

Extra toelichting
Snel geholpen en de verkoper nam de tijd voor uitleg van de TV etc.

johanenab 28-01-2014

alles op voorraad

altijd antwoordt op alle vragen en niet op dringerig in de winkel

Assortiment
zeer uitgebreid goede prijzen en bijna alles op voorraad

Aanbeveling
heb er nu al diverse tv s gekocht en altijd alles naar wens geweest

Extra toelichting
na aankoop van mijn nieuwe philips led vorige week ben ik weer zeer tevreden over de behulpzaamheid van het personeel en na 6 tv s weet ik als geen ander dat de service en het assortiment altijd perfect en uitgebreid is. vrgr:johan

Wim Borsboom 28-01-2014 Via de website gekocht

Een heldere website die met een goede informatie mijn de juiste keuze van aankoop gaf.

De melding van het verloop van de bestelling was perfect.

Assortiment
De website verder bekeken en het filmpje van de firma gaf mijn veel vertrouwen van een goede zaak.

Aanbeveling
De snelheid van bezorging, de duidelijke website, een goede aanbeveling.

Extra toelichting
Ik heb nog niet zo veel ervaring met aankopen van producten via internet maar hier kon ik goede informatie vinden over het product daar er in mijn woonplaats moest gewacht worden voor levering had ik na bestelling het artikel de andere dag al. Geweldig!

Jacobus12 28-01-2014

Voor de prijsaanvraag van de wat duurdere schermen moet wel wat moeite worden gedaan. Echter is deze ook beter dan van de concurrentie...

Netjes geholpen.

Assortiment
Voor zover ik kan beoordelen goed.

Goed prijs goede service

Mikkers 28-01-2014 Via de website gekocht

De webwinkel is makkelijk en duidelijk weergegeven

Om 18.00 uur besteld andere dag om 14.00 uur in huis

het assortiment is veelzijdig

Aanbeveling
Alles is snel en duidelijk

Extra toelichting
de beoordeling is goed omdat alles snel en vlot wordt afgehandeld andere dag product al in huis

Eindhoven2014 28-01-2014

Prima website. Overzichtelijke weergave. Duidelijker dan andere websites.

Volgende dag afgeleverd. Vraag gesteld en dezelfde dag nog een antwoord! Thumbs up!

Assortiment
Voldoende keus, echter was ik op zoek naar een specifiek type en heb dus niet hoeven zoeken naar wat voor een TV ik wilde.

Aanbeveling
Prima geholpen, duidelijke site. Tweede maal dat wij hier TV kopen en wanneer we nog een TV nodig hebben zullen we dat zeker weer doen.

Extra toelichting
Zie bovenstaande toelichtingen. Goed geholpen, snel geleverd, precies wat ik zocht kunnen vinden. Tweede keer dat we een TV kopen hier en zullen nog vaker terug komen!

Joost uut Wisp 28-01-2014

De website is makkelijk door te lopen. Acties worden duidelijk aangegeven en het overzicht van producten en prijzen worden op de website goed weergegeven.

Ik koop al langer via de website maar ook in Naarden. Service is altijd pico bello.

Assortiment
Op de website is altijd in elke prijscategorie en kwaliteitsklasse iets te vinden.

Aanbeveling
De webwinkel zou ik zeker aanbevelen. De winkel in Naarden ontbeert prijskaartjes. Dat mag verbetering.

Anno Bunnik 28-01-2014 In de winkel gekocht
Huizen

Goede voorlichting door diverse medewerkers gehad. Je kunt rustig rond kijken zonder opdringerige verkopers

Ik had een probleempje met instalatie van mijn gekochte TV. Snel opgelost.

Assortiment
Voldoende en overzichtelijke keuze mogelijkheid.

Fijne winkel.

pec 28-01-2014

super snel geregeld

netjes en op tijd geleverd

Assortiment
zeer ruime keuze was zelfs moeilijk om te kiezen

Aanbeveling
zeker de moeite waard om ook te kijken als je op zoek bent

Extra toelichting
alles prima geregeld en erg blij met mijn nieuwe tv

daggieholst 28-01-2014

makkelijk met bestellen duidelijke informatie over het product

snelle survice..goede bezorging

veek keuzes..

waarom niet?

Extra toelichting
mooie tv geen duuren aankoop.mijn docheter is ir heel blij mee...

Marcelaart 27-01-2014

Geen poespas en snelle service

Zie bovenstaand

Zelden voor niets gekomen

Aanbeveling
Heb ik al een paar keer gedaan, en deze hebben ook bij jullie gekocht

Extra toelichting
Gewoon een super winkel waar bijna alles op voorraad is en waar je zeker weet dat je niet teveel betaald

Renedamen 27-01-2014

Extra toelichting
Heb vrijdag de pioneer vsx 923 thuis ontvangen, snelle goede levering en nu is alles aangesloten en ingesteld en het klinkt helemaal super! Heel blij! Vrouwtje minder blij

Paule66 27-01-2014

Duidelijke website en bestellen of reserveren ... zo eenvoudig!

Gewoon prima! Moest wel even wachten (tja, wat verwacht op zondag met een weekend knaller!), maar reservering was bekend en betaling en levering liep vlekkeloos.

Assortiment
Weekend knaller was precies het product wat zocht!

Aanbeveling
Prima producten, prima prijs, prima service.

wrooth 27-01-2014

makkelijk bestellingen te plaatsen.

snelle levering.

voldoende afwisseling.

jan van kuik 27-01-2014 In de winkel gekocht
naarden

dit is mijn tweede tv die ik gekocht heb dus wist ik precies hoe het werkte bij plasma discouter

ik had de sony 42kdl8 serie gereseveerd keurig een mail gekregen alles goed geregeld

Aanbeveling
allesin de winkel is overzichtbaar de prijzen zijn heel scherp het scheelt zo 100 tot 150 euro met de concurentie

Extra toelichting
ik stond in dubio om een philips6008 of een sony te kopen ik liep de winkel binnen en naar een verkoper gelopen werd direcht geholpen ik vroeg welke tv het sherpte beeld had en hij raden mijn de sony aan en heb die ook gekocht werd duidelijk uit gelegd dat de sony het beste was

sanjay025 27-01-2014

Rick Jacobs 27-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Top winkel! Geweldige service, groot assortiment, en zeker niet de duurste, in een woord TOP! Ik zou deze winkel zeker aan Familie, vrienden en/of kennissen aanbevelen!

Peter Lier 27-01-2014

Goeie website maar zou graag nog de mogelijkheid gehad hebben om direct al de smart tv's er tussenuit te kunnen selecteren

Goed te woord gestaan en geholpen.

Heel veel keus

Goede winkel en service met scherpe prijzen

Goede winkel en service met scherpe prijzen

PetersRL 27-01-2014 Via de website gekocht

via internet juiste informatie.

na reservering in de winkel snel geholpen en afgehaald

ruim assortiment

heel veel.

Alex19762409 27-01-2014

Raymond Verpoorten 27-01-2014

Op internet het gamma bekeken, auto ingestapt en naar Naarden gereden.

Top service, zie onderstaand betoog.

Assortiment
Keuze in overvloed. Zowel op de site als in de winkel.

Aanbeveling
We werden keurig (zie onderstaand) geholpen. Genoeg keuze, genoeg parkeermogelijkheden. Geen lange wachttijd na afrekenen. Top!

Extra toelichting
We werden geholpen door xxxxx (staat op mijn factuur). Echt een vreselijk aardige jongen. Mijn vrouw is geen Nederlandse, maar xxxxx sprak zo rustig en goed Nederlands dat het voor haar geen probleem was om hem te verstaan. Hij vroeg nog of hij in het Engels over moest gaan, maar dat was niet nodig. Alles werd keurig door hem uitgelegd. Ikzelf ben een leek op dit gebied, vandaar dat ik naar Naarden kom rijden. Uitleg was meer dan in orde.

Klant1982 27-01-2014

Winkel goed bereikbaar

Werd snel en goed te woord gestaan.

Assortiment
Meer keus in de showroom dan bij een concurrent en meer verschillende merken.

Salsa80 27-01-2014

Overzichtelijke website voorzien van alle info

Goed geadviseerd in de winkel en vriendelijk personeel

Voldoende keus

Aanbeveling
We hebben al vaker een tv gekocht bij jullie en hebben al een aantal mensen doorgestuurd waar we ook een positieve reactie van terug kregen

Extra toelichting
Tot nu toe hebben we al onze tv's bij plasma discounter gekocht en zijn altijd goed geholpen.

ReneB1971 27-01-2014

DGE88 27-01-2014

We hebben een prachtige Blu-Ray van Samsung met zelfs 500Gb harddisk, 3D en CI interface…maar zochten het nieuwste op dat gebied.

Kwamen uit bij de Samsung BD-F 7500..we gingen weer voor het gemak en Samsung maakt mooie producten wisten we. Zoeken bij plasma-discounter.nl was direct raak. Kortom, missie geslaagd.

Als alles op rolletjes loopt is een 10 het maximale. Alles liep volgens planning en netjes via mailtjes aangegeven door Plasma-discounter.

Assortiment
Wat ik zocht, vond ik. Kortom dan kun je niet teleurgesteld zijn toch?

Aanbeveling
Ik beveel altijd aan, en dan moeten de mensen het zelf verder invullen. Maar ik kan deze winkel van harte aan bevelen.

Extra toelichting
Ik heb nog veel nodig …nog een LED TV extra en een volautomaat koffiezetter…daar dubben we al een paar maand over. Er is veel keus maar misschien is de keus makkelijker als we het aanschaf bedrag kunnen terugverdienen….en lukt dat niet "goede vrienden" verder. Ik ga de Samsung BD-F 7500 eerst afrekenen ;-)

WAFM 27-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

In de winkel de tv uitgezocht en meteen meegenomen

Ondanks de drukte nam de verkoper uitgebreid de tijd om onze vragen te beantwoorden

Assortiment
Alles wat wij zochten was voorradig

zie boven

Zie boven

Mary Steur 27-01-2014 Via de website gekocht

Ik ben een vrouw en binnen no time kon ik zonder hulp tv kijken. Zeer makkelijk aan te sluiten.

Snel, overzichtelijk en zeer klantvriendelijk.

Aanbeveling
Goede uitleg en voor de duidelijkheid is er zelfs film materiaal om te zien wat je koopt.

Extra toelichting
Ik ben in het trotse bezit van een Panasonic TX-P40ST60E Wat een tv!!!! In een hand omdraai lig je languit te genieten op de bank van deze geweldige plasma. Makkelijk in de bediening en overzichtelijk. Heel veel mogelijkheden en geen moeilijke instructies. Beeldkwaliteit is geweldig en heeft voor iedereen wat wils. Ik ben er heel erg blij mee en een hele mooie prijs voor zo'n tv.

Ton1037 27-01-2014

de website is overzichtelijk en indien je wilt bestellen is het formulier eenvoudig

Had problemen met de CI module (verkeerde softwareversie) Werd telefonisch en daarna via de mail bijzonder goed geholpen

Assortiment
wat je nodig hebt kan je simpel vinden. De prijs is zeer concurerend

zie bovenstaand

Extra toelichting
Bestellingen worden keurig op tijd afgeleverd en bij problemen wordt je geweldig geholpen.

IvarTiller 27-01-2014

De winkel is makkelijk te bereiken en er staan veel TV's opgesteld. Dat maakt het makkelijk om op je gemak de TV's te bekijken en uit te zoeken welke TV je wilt hebben.

Er zijn veel werknemers in de winkel aanwezig die je willen en kunnen helpen bij je keuze. Er wordt netjes gecommuniceerd.

Assortiment
De meeste nieuwe modellen staan opgesteld en kunnen worden bekeken. Veel modellen kan je ook direct mee naar huis nemen. Super!

Aanbeveling
Dit is mijn derde aankoop in deze winkel en alles is altijd soepel verlopen en volledig naar wens.

Extra toelichting
Het is een prettige winkel zowel online als op locatie. Je wordt goed en deskundig geholpen. Ik heb geen enkele klacht.

HDijkstra 27-01-2014

Eerst op de site gekeken na een weekendknaller e-mail. Op de site prima gevonden wat ik wou maar vervolgens naar de winkel gegaan om eerst de producten 'live' te bekijken en te beluisteren.
In de winkel goed geholpen, de verkoper nam ondanks dat het best druk was, gewoon de tijd voor de vragen die ik had.

Assortiment
Prima assortiment, ik heb kunnen vinden wat ik wou hebben. En daarbij heb je wel genoeg keuze tussen merken en prijsklassen.

Aanbeveling
Na eerder bij de koffiediscounter (zelfde winkel) een koffiebonenautomaat te hebben gekocht nu een TV en Soundbar gekocht. Tot nu toe altijd uitstekend geholpen, zowel online als in de winkel zelf. Levering in de winkel, indien op voorraad, is natuurlijk supersnel.

Jeanet8 27-01-2014

Eerst geen bericht ontvangen dat er deellevering zouden plaatsvinden. Daarna toezegging dat er een nieuwe zending zou worden afgeleverd, maar nog steeds (week later) niet ontvangen. Zelf achteraan moeten bellen om orderstatus te weten te komen. Toegezegd dat het deze week geleverd wordt, ben benieuwd.

Aanbeveling
Ik vind het slecht dat ik niet op de hoogte wordt gebracht wanneer een artikel in nalevering wordt genomen.

Extra toelichting
In eerste instantie tevreden, maar nu ik nog steeds mijn tweede tv niet heb ontvangen, toch iets minder. Men moet de klant tijdig informeren over levertijden.

SjoerdZ 27-01-2014

Even naar binnen gelopen om informative te vragen. Snel, keurig en kundig geholpen. Er warden alternatieven aangeboden (niet allemaal duurder!) en uiteindelijk tot een keuze gekomen. Top geholpen.

Assortiment
Vele modellen leverbaar. Niet alles voorraad natuurlijk, maar dat kan ook niet. Er werd uitgebreid de tijd genomen om te zoeken naar modellen die voldoen aan mijn eisen en wensen.

Aanbeveling
Zowel via internet als live in de winkel een aanrader. Kennis is aanwezig, dat is wel eens anders

Extra toelichting
Ben voorbereid naar de winkel gegaan omdat ik de proucten toch graag even wil zien maar vooral omdat ik nog behoefte had aan advies. Dat heb ik zeker gekregen en daarom ook direct tot koop overgegaan. Kundige medewerkers, niet te beroerd om rustig op internet wat nadere specificities van een product op te zoeken. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

9485676 27-01-2014

duidelijke site ,met veel duidelijke info over het product

snelle levering

erg veel keuze

Aanbeveling
altijd de goedkoopste,snelle levering en goede producten met uitstekende service

Extra toelichting
vaak hier wat gekocht en altijd zeer tevreden over de aankopen.

Janson CM 27-01-2014 Via de website gekocht

Het woord zegt t al gemak en alle tijd om te beslissen

Prima service. Tijdens telefonisch contact vriendelijke ondersteuning .hierdoor doel behaald

Assortiment
Ruim assortiment. Altijd aantrekkelijke aanbiedingen.

Aanbeveling
Een 10 omdat wij tot nu toe uitstekend zijn geholpen. Dit geven wij dan ook gewillig door aan onze omgeving. (Ze kunnen langskomen voor een kijkje naar de gekochte aanwinsten)

Extra toelichting
Uitstekende ervaring. Zeker als je al weet wat je wilt aanschaffen. Om t product te kunnen zien voor de aankoop, tip: ga kijken bij een speciaal zaak in je woonplaats

Loes Aalberts 27-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met een eenvoudige bestelprocedure. Van alle stappen binnen de bestel- en afleverprocedure word je via email op de hoogte gehouden.

Ik heb mijn tv op vrijdagavond besteld, ik verwachtte de levering niet eerder dan maandag. Mijn tv werd echter de volgende middag al meteen geleverd! Snel, duidelijk en overzichtelijk door de track&trace code. Ik ben super tevreden!

Assortiment
Ik heb op verschillende websites de prijzen van mijn tv vergeleken. Plasmadiscounter bleek een van de goedkoopsten te zijn met de snelste levering. Op de website is het gemakkelijk zoeken naar verschillende soorten tv's binnen het assortiment.

Aanbeveling
Ik heb bij koffiediscounter.nl een bonenapparaat gekocht, deze werd ook al zo snel en netjes geleverd. Mijn tv is mijn tweede aankoop (maar dan via plasmadiscounter.nl). Ik ben erg tevreden over de websites, de service, de (snelle) levering en het betaalgemak. Ik zou deze websites zéker aanraden aan familie en vrienden.

Oguzgo 27-01-2014

Ben blij dat ik de keus had om
mijn TV te laten versturen of ophalen. Ik was in de buurt en
ben het maar gaan ophalen.
Kon ik gelijk al in het weekend genieten van mijn nieuwe TV.

Geholpen in de winkel, en objectief geadviseerd (over een HDMI kabel onder andere).
Had het gevoel dat de mensen echt weten waar ze het over hebben. t.o.v. andere TV winkels waar je vooral meningen hoort ipv feiten.

Assortiment
Ruim assortiment waar ik uit kon kiezen. De TV wat ik zocht stond er gelukkig bij.

Aanbeveling
Met een lage internetprijs waarbij je toch een showroom hebt met goed service, is voor mij zeker een motivatie tot aanbeveling.

Extra toelichting
Ik ben tevreden over de service en afhandeling van Plasma Discounter. Ik realiseer het me nu pas. Maar een extra service om je TV te laten kalibreren op locatie, zou ervoor zorgen dat ik de winkel met gemak zou beoordelen met een 10 (gemak & service). Had het nog niet gevraagd in de winkel.

toofan418 27-01-2014

Alles was duidelijk en makkelijk te vinden.

beste klantensevice, snel en overzichtelijke verzending.

Assortiment
best wel uitgebereide assortiment.

TOP bedrijf!!!!!!!!!

Ik was super tevreden.

angelique1828 27-01-2014 In de winkel gekocht
naarden

de winkel is makkelijk te bereiken. je kan het via internet bestellen en dan ophalen in de winkel of je laat het thuis bezorgen

Mijn dochter van 10 jaar stond voor de toonbank met haar spaarpot. Ze wilde een tablet kopen. de verkoper nam echt alle tijd voor haar. Voordat namelijk al dat kleingeld geteld was!!! ;-). Hij richtte zich echt tot haar, was leuk om te zien. Ze was echt een klant

Assortiment
er is van alles. tv's, koffieapparaten, bbq's en noem maar op

Aanbeveling
het is een fijne winkel.

Extra toelichting
Het is een fijne winkel. Het is altijd wel druk. Dat betekent dat je soms wat langer bij de kassa moet wachten. Maar het personeel is erg vriendelijk

BrianGino 27-01-2014

Reserveren via internet is erg makkelijk!

Goede , duidelijke en snelle service.

Voor elk wat wils

Aanbeveling
Goede service , goede prijzen.

Extra toelichting
Plasma discounter is een mooie winkel met een goede en duidelijke uitleg over de producten. Daarnaast is de prijs gewoon goed.