Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Marco Ruitenburg 29-01-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke webwinkel,product is eenvoudig te bestellen.

Bezorgservice is goed. Geen gesjouw, product wordt gratis afgeleverd.

Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Regelmatig geef ik aan derde door dat de Plasma discounter een goede webwinkel is.

Albert_Lelystad 29-01-2014

Eenvoudig en overzichtelijk thuis winkelen.
Duidelijke technische omschrijving

Voor de 6e iets aangeschaft waarbij de laatste 2 keer online. Laatste keer ging helaas iets mis we kregen niet de complete bestelling binnen.
Na één telefoontje snel geregeld en direct de volgende dag alsnog ontvangen.

Gemak van online shoppen en indien nodig de juiste persoonlijke aandacht.

Assortiment
Ruim voldoende keuze voor onze benodigdheden

Zeker een aanbeveling.
Snelle service en je kunt je bestelling tot bijna aan je voordeur volgen.
Je wordt ook bij aanschaf direct op de hoogte gehouden van de voorgang van je bestelling en dat vinden wij een veilig idee...

Extra toelichting
Zie alle eerdere opmerkingen !

YaYA23 29-01-2014

Alex Zomikidane 29-01-2014 Via de website gekocht

Kon de tv die ik zocht snel en makkelijk vinden. De site is niet tijdrovend!

De tv werd 3 dagen zoals aangegeven stond, was daar wel blij mee

Assortiment
Heb mijn tv bij jullie gekocht omdat jullie vergeleken met andere sites wel de goedkoopste waren in de tv die ik wou

Aanbeveling
Je kunt gemakkelijk alles vinden en natuurlijk ook qua prijzen heel gunstig!

Sander evo 29-01-2014 Via de website gekocht

Uitleg filmpje bekeken keuze gemaakt en via
Ideal betaald. Mooi ook een ander aflever adres op kunnen geven, super. Anders was er niemand thuis en moest ik weer wachten.

Goeie duidelijke email over betaling garantie en daarna ook over de levering en track and trace.

Assortiment
Ik heb gekozen voor een aanbieding vanwege de erg mooie prijs. Heb diverse keren hiervoor in het assortiment gekeken voor een 3d tv maar nog niks gekocht. Mijn nwe dolby surround koop ik ook bij jullie!

Aanbeveling
Goeie overzichtelijke site. Mooi op merk oid te selecteren. Uitleg filmpjes zijn super.

Extra toelichting
Erg fijne website en supersnelle verzending. Schoonmoeder had al een tv hier gekocht en nu ik ook. Dolby surround ga ik ook hier bestellen. Aanbieding zag ik op facebook. Dat bekijk ik elke dag en de site helaas niet ;-)

Robbert2 29-01-2014

Extra toelichting
Ik zocht al langer naar een mooie led-tv voor in ons nieuwe huis. Eerst vonden wij de tv's wat te duur allemaal maar deze aanbieding konden we niet laten liggen. Nu kan eindelijk die tv met kast erachter eruit. TOP!!

Xanderm 29-01-2014

Het is gemakkelijk om een bestelling te plaatsen op deze website.

Snelle verzending! En mooie, goede en duidelijke website ik wist gelijk mijn produkt te vinden!

Assortiment
Er is een groot assortiment! Bijna alles van de merken is er tekoop!

Aanbeveling
De winkel is helemaal top! Ook de website, ik vind dit zelf ook een van de leukste winkels. Altijd als ik wat nodig heb kijk ik even op plasmadiscouter.nl en meestal koop ik het ook daar.

Extra toelichting
Plasma discounter is helemaal top! Als je iets nodig hebt bestel het dan op plasma discounter, of neem een kijkje in de webshop of de winkel.

N. Philip 29-01-2014 Via de website gekocht

De website is erg gemakelijk in gebruik. Bestellen ging erg snel en geen moment ergens last van gehad. De site laad snel en loopt niet vast.

Heb geen verzendkosten hoeven te betalen. Je ontvangt meteen een bestelling-bevestiging. De avond voor ontvangst van de bestelling krijg je een nette mail over de procedure bij schade/retourneren. Is erg slim want veel bedrijven leveren het mee bij de bestelling maar dan ben je natuurlijk meer bezig met je nieuwe aanwinst dan dat je een formulier gaat lezen.
Ben ook erg blij met de Track & trace mail. Makkelijk in gebruik en geen moment problemen of onduidelijkheden ondervonden. Gewoon weg TOP!

Assortiment
Erg breed assortiment. Ook veel producten die niet meer verkrijgbaar zijn bij een bcc of een mediamarkt. Maar ook het nieuwste van het nieuwste.

Aanbeveling
Zou het zeker aanbevelen, mooie prijzen, mooie en makkelijk zichtbare aanbiedingen, duidelijk en snelle levertijd. Zondag laat in de avond besteld en dinsdag middag al in huis.

Extra toelichting
In het geheel een dikke 10. Zal jullie van harte aanbevelen. Zit nog te kijken voor een nieuwe surround set via jullie.

Mellevien 29-01-2014

de bestelling verliep makkelijk en soepel. De gegevens waren zo ingevuld en de betaling was snel gedaan. Top!

Super service! Bestlling was zondag avond geplaats en Dinsdag hadden we de tv al in huis!

Assortiment
We hebben al goede ervaring met de tv. ergens anders al meerdere malen getest en de prijs van de tv was de reden van de aanscaf van dit mooie product.

Aanbeveling
Ik zou de winkel/webshop zeer aanraden als je snel iets in huis wilt hebben en tevens met een leuke prijs.

Marc Nous 29-01-2014 Via de website gekocht

snel te vinden op internet en een duidelijke website. prijs die je ziet is de prijs die je betaald. Super

Heb na het bestellen en het verloop hiervan gewoon vertrouwen in dit bedrijf gekregen.

Assortiment
Voor iedereen die zoekt is hier een ruime kans van slagen.

Aanbeveling
sterker nog, ik heb in die korte periode al twee geintreseerden het internet adres gegeven.

Extra toelichting
Ik kan nog niet alles een dikke tien geven omdat de tv goed is, ik kan die service dus niet goed beoordelen. Al heb ik hier wel het volste vertrouwen in. Ga zo door!

huubke63 29-01-2014

goede site goede uitleg evt met een video super

nu heb ik de tweede tv weer bij jullie gekocht.
de levering was net als de eerste keer zeer snel en op tijd.
service kan ik nog niet beoordelen nog niets stuk gehad of zo.
maar durf met een gerust hard te zeggen dat die ook toppie is vandaar toch een 9 !!!

Aanbeveling
aan iedereen die ik ken maar er zijn er verschillende die al bij jullie gekocht hebben door mijn advies..

Extra toelichting
waren al de web winkels maar zo als jullie binnenkort een soudbar en een vogels muurbeugel. 3 keer raden waar ik die koop..

Zivas 29-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Graag e-mail na bestelling met vermoedelijke levertijd

Ruime keuze

Snelle service

Extra toelichting
Op punt bij service na helemaal top

Willi218 29-01-2014

laagdrempelig waardoor je direct het thuisgevoel krijgt

vriendelijk en verstand van zaken. ook behulpzaam en meedenken met de thuis situatie

Assortiment
ruime keuze en toch overzichtelijk

Aanbeveling
dit is nog de ouderwetse service met hoofdletter S

Extra toelichting
leuke winkel met vriendelijk personeel(koffie was super lekker). Verstand van zaken en behulpzaam

ferry1983 29-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, goed te benaderen, aankoopproces loopt goed en snel

Prima. Zondagmiddag de tv besteld, en dinsdag was hij in huis.
Top!

Assortiment
Assortiment is prima. Keuze genoeg. De tv die ik uiteindelijk besteld heb, had ik ook al op het oog, en was dus ook in jullie webshop beschikbaar

Aanbeveling
Goede service, scherpe prijs, ruime keus.

Extra toelichting
Eigenlijk hierboven al alles gezegd. Prima service tegen een mooie prijs

Jur Jongman 29-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Reserveren via de website en dan ophalen, ideaal

Tot nu toe prima.

Misschien wel teveel keus

Aanbeveling
Gelet op mijn positieve ervaring zeer zeker,. Heb het overigens al gedaan.

Extra toelichting
Overwegend positief. Ik vond wel dat ik in de winkel lang moest wachten

Vincent Schip 29-01-2014

Duidelijke website en makkelijk bestel proces

Tv voor 20:00 besteld de volgende dag geleverd. En dat voor een erg scherpe prijs

Assortiment
Groot aanbod in interessante modellen.

Gerben Yedema 29-01-2014 Via de website gekocht

De zoekfunctie werkt uitstekend, de site is logisch opgebouwd.

Er kwam een mededeling dat bij grotere pakketten tijdens bestellen de dag van afleveren kon worden opgegeven. Na invullen van de gegevens heb ik de TV besteld, maar kwam het invulformulier niet. Daarop gebeld met de klantenservice, die ik direct aan de lijn kreeg (!). Zij hebben voor mij het afleveradres nog apart aangepast; klass!

Assortiment
Ruime keuze en voldoende voorraad.

Aanbeveling
Supersnelle levering; klantgerichte en goed bereikbare ondersteuning; topzaak!

Extra toelichting
Plasma-Discounter is een webshop met een bijzonder sterke backoffice. Na bestelling van de TV (ergens 20:00u 's avonds) werd de TV 's morgens keurig voor 12 uur afgeleverd op het goede adres. Alle bevestigingen en facturen kwamen direct per mail binnen. Betrouwbaar adres en zou het zeker aanbevelen.

Vidovic 29-01-2014 Via de website gekocht

De online service is helemaal prima, netjes een e-mail als bevestiging en ook een e-mail zodra het product verzonden is met een Track & Trace code.

Assortiment
Het assortiment is prima, het enige wat ik persoonlijk een beetje vervelend vind is dat bij de duurdere dingen er geen prijs bij staat, maar prijs op aanvraag.

Aanbeveling
Het meest positieve van de website is naar mijn mening zeker de Videoreview, deze heeft mij persoonlijk over gehaald om deze aankoop te doen.

Extra toelichting
Er is eigenlijk niks negatiefs op de webshop aan te merken, prima omschrijvingen van producten, uitgebreide reviews, snelle levering en als mooiste een prachtige prijs.

P.1975 29-01-2014

Extra toelichting
Zeer vriendelijke site waar je erg snel en makkelijk de producten kan vinden en bestellen. De Service is belachelijk goed, nog niet eerder zo'n goede en prettige service mee gemaakt bij een (internet) winkel. De Plasma Discouter heeft een rijk assortiment aan TV's en alle bij behorende rand apparatuur, voor elk wat wils en in iedere prijsklasse. De PLasma Discouter is een prettige internet winkel met tevens een showroom waar veel producten staan om live te zien en te testen. In 99,9% van de gevallen is de Plasma Discounter de goedkoopste met de beste en de snelste service. Mvg. xxxx

posoflu 29-01-2014 Via de website gekocht

+++++++

WillemDeV 29-01-2014

Ongetwijfeld prima service, maar (gelukkig) helemaal geen gebruik van hoeven maken.

Aanbeveling
'Discounter' klinkt toch gevaarlijk, ik zou eerst meer ervaring met jullie willen hebben voor ik echt zou aanraden. Dit was mijn eerste aankoop bij jullie, waarmee alles in orde is, en een winkel kan zich pas echt bewijzen als er wat misgaat en het wordt goed opgelost. De vele positieve reviews zijn wel vertrouwenswekkend (en hebben mij ook geholpen om bij jullie te bestellen).

DB2014 29-01-2014

Eenvoudig en simpele site!

Super! Binnen één dag bezorgd.

Ruime keus

PJH Jacobs 29-01-2014

Duidelijk bestelproces. Mogelijkheid om online aan te geven welke afleverdatum het meest schikt is perfect.Social deal-korting mooi meegenomen.

Levering volgens afspraak. Sms en e-mail 20 minuten voor bezorging is handig.

Ruime keuze

Aanbeveling
Tot nu toe alles perfect gegaan.

Zie beoordelingscategoriën.

BrutusBraafjes 29-01-2014

Overzichtelijke website met geweldige product filmpjes. Eventueel andere benodigdheden gelijk bij type tv weergegeven, zoals muurbeugels en HDMI kabels.

Binnen 1 dag in huis,, in de avond de bevestiging van verzending....en ja hoor volgende dag in huis!

Assortiment
Heel veel keuze in merken en type tv's ...echt geweldig om een goede keuze te kunnen maken

Aanbeveling
Geweldig assortiment, maken waar wat wordt toegezegd.

Extra toelichting
Heel goede ervaring bij aanschaf van televisie, super service voor een hele scherpe prijs

Carin ter Horst 29-01-2014

via een mail ontving ik direct de prijs en een link met telefoonnummer waar ik het toestel op kon bestellen

super goede service, vriendelijke jonge man aan de telefoon. Beantwoorde alle vragen, wist duidelijk waar het over ging en kon prima advies geven

Assortiment
het assortiment is reuze, direct bij de tv ook alle andere benodigdheden besteld. Makkelijk alles bij dezelfde zaak

Aanbeveling
indien iemand uit mijn omgeving een tv of accessoires zoekt zal ik deze winkel van harte aanbevelen

Extra toelichting
een super zaak met een hele snelle levering, goede service en uitermate vriendelijk en professioneel personeel. Een aanrader voor anderen

fjtb 29-01-2014 In de winkel gekocht

ging allemaal vlot

er is geholpen met inladen

prima assortiment en voorraad

Goede prijs en voorraad!

S. van Niewenhuijzen 29-01-2014 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk, goede uitleg.

Helemaal top!

Orso 29-01-2014

De website is duidelijk en geeft voldoende informatie.
De totaalprijs is helder en de betaalprocedure heel gemakkelijk.

Zondagavond TV besteld, maandagmiddag geïnformeerd wanneer die kwam en toen kon de telefonist al de tijd van de volgende dag aangeven. 'savonds kwam de bevestigingsmail. Klasse!

Assortiment
In de groep waarin ik zocht was er voldoende aanbod om te kunnen kiezen. De prijs was met nog een andere aanbieder de laagste.

Aanbeveling
Tot nog toe alleen maar goede ervaring.

Extra toelichting
Tot nu toe is mijn ervaring met Plasma-discounter alleen maar positief, duidelijk aanbod, gemakkelijke bestelling en betaling en een vlotte levering. Ook de informatie over de levering is snel en duidelijk. Telefonische vragen worden vlot en vriendelijk beantwoord zonder te lange wachttijden. Het aantal wachtenden wordt hier tenminste ook aangegeven, dit is niet bij iedereen het geval.

Hans v. E. 29-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

duidelijke en uitgebreide (specificaties)website. Ruime openingstijden winkel om desgewenst op te halen.Ook fijn dat je kan reserveren als je af wilt halen.

Aardig en getraind personeel. Bij ons alleen vergeten HD-kaart te noemen om ook te kopen. Goed te kunnen reserveren zodat je niet voor niets naar winkel komt.

Assortiment
uitgebreid en scherp geprijsd.

Aanbeveling
Echt goede winkel en scherp geprijsd. Goede instructiefilms van T. C.draaien er. Verder ontzettend god dat je product kan reserveren als je op wilt halen. Evt. gratis verzending ook top.

Extra toelichting
Een goed gesorteerde en scherp geprijsde webshop met uitgebreide afhaalmogelijkheden waarbij je het gewenste product kan reserveren. Aardig en goed personeel.Wat wil je meer?

damarisdek 29-01-2014

Op de iPad werkt de site niet optimaal. Als ik bij de LED TV's bijvoorbeeld een maat wil kiezen, pakt hij deze filter niet. Verder prima! Jammer dat er kosten komen bovenop het aanschafbedrag bij betalen met creditcard en dat het dan een dag later geleverd wordt....

Keurige service. Jammer dat je 80 cent per minuut betaalt als je belt, daarentegen zijn de verzendkosten gratis :). Bezorgen ging ook perfect. Netjes een sms de dag van tevoren hoe laat de bezorgservice komt en een sms de dag zelf als ze er bijna zijn. De youtube filmpjes zijn ook erg fijn om te helpen een keuze te maken.

Assortiment
Grote keuze aan TV's. Audio wat minder keuze, maar het heet ook "plasmadiscounter.nl".

Goede ervaring!

Extra toelichting
Zie extra motivatie bij aparte onderdelen.

janaage 29-01-2014

Het artikel wordt duidelijk omschreven.eenvoudig te bestellen en de betaling was een wassen neus

Assortiment
Het bestelde artikel is op het aangegeven tijdstip afgeleverd.

Aanbeveling
Door het uitgebreide assortiment en de snelle,accurate levering zal ik uw bij ierereen aanbevelen

Barco 67 29-01-2014

geleverd volgens afspraak.
niets op aan te merken.

Ton6451 29-01-2014

Simpel via web

Volgende dag in huis en geen verzendkosten. Laagste prijs.

Tim Damrow 29-01-2014 Via de website gekocht

Goede website ook goed vindbaar via Google zoeken.

Helaas net al kennis moeten maken met de service omdat ik een verkeerd product besteld heb, service is super!

Zeer zeker

Leo Pater 29-01-2014 Via de website gekocht

Eigenlijk gaat het veel te makkelijk.
Je hebt een nieuwe televisie nodig, je hebt een Samsung (ook bij jullie gekocht), je wilt weer een Samsung, maar iets groter beeld. En dan kom je vanzelf bij jullie terecht, zijnde de goedkoopste op dat moment. Rest gaat vanzelf toch?

Keurig aangekondigd dat hij werd afgeleverd, binnen 2 werkdagen. En hij kwam ook op de beloofde tijd.

Aanbeveling
Geen reden om hem niet aan te bevelen. Goed en concurrerende prijzen, verder zoeken hoeft niet dan.

Extra toelichting
Assortiment weet ik niet precies. Ik ga altijd doelgericht het internet op en dan niet kijken wat jullie eventueel nog meer verkopen. Volgens mij is jullie website ook zo opgebouwd. Heb volgens mij in het verleden ook wel eens een wasmachine gekocht en afgehaald. Werd toen keurig afgeleverd bij mijn auto herinner ik mij. (Is wel lang geleden hoor!)

ABHAM 29-01-2014 Via de website gekocht

Heel eenvoudig te bestellen,en overzichtelijk

vandaag besteld,en de volgende
morgen in huis,was heel goed te volgen,waar de bestelling zich bevond,en hoe laat het geleverd werd

Assortiment
Wat je nodig hebt kun je vinden op de web side

Aanbeveling
Alles overzichtelijk en heel goed te bestellen

Extra toelichting
Na het bezoek op de web side,was ik verrast door de goede uitleg van de diverse elektrische apparaten,en bijbehorende artikelen,dus gelijk verkocht(gekocht)

AyiaNapa 29-01-2014

Erg gemakkelijke site, en duidelijk!

Duidelijke communicatie en snelle verzending!

Assortiment
Van alles wel wat te vinden!

Aanbeveling
Goede prijzen tegen een goede service!

Timo230995 29-01-2014

Simpele bestelling en betaling ook nog eens snel

Perfecte levering, snel en goed. Ook goede uitleg bij tv

Assortiment
Vele tv's, speciale aanbiedingen !

Aanbeveling
Bij een speciale aanbieding is plasma discounter uitstekende prijs-service en kwaliteit verhouding. Je wordt super goed geholpen en online gaat het gemakkelijk en snel service is snel binnen een dag

Extra toelichting
Goede site, veel keuze, veel uitleg bij tv's waardoor je makkelijker een keuze kan maken. Leuke prijzen en perfecte service!

Marcel Kok 29-01-2014

Vanuit je luie stoel uitgebreid de specificaties tussen producten vergelijken.

Nog niet echt een ervaring mee, maar wel een supersnelle levering. Binnen 24 uur na de bestelling stond de TV bij mij binnen.

Assortiment
Bijzonder uitgebreid. Als een product er niet is wordt een gelijkwaardig product voorgesteld.

Aanbeveling
Vanwege de zeer ruime sortering en snelle levering gecombineerd met een acceptabele prijsstelling.

M. Vonk 29-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Toestel gereserveerd. Bij afhaal was dit model uitverkocht, maar die van mij stond netjes klaar.

Kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen.

Assortiment
Ruim assortiment. Niet alle modellen worden aangeboden, maar dit zie je ook bij andere webshops.

Aanbeveling
Niet altijd de goedkoopste, maar er staat wel een bedrijf achter. Je kunt eenvoudig contact leggen.

Extra toelichting
Deze TV was de weekend-knaller. Gereserveerd en direct afgehaald. Reserveren was echt nodig, want ze waren uitverkocht. TV bevalt prima. Super scherp beeld, goed geluid, eenvoudig te bedienen. Installatie stelt niks voor. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Jeroen Wesselink 29-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

lekker ruime winkel waar je op je gemak rondloopt.

Goed geholpen door de verkoper.

Verbeterpunt: een setup waarmee je ook kan zien hoe digitale TV wordt weergegeven op de TV en hoe de TV schakelt tussen zenders (snelheid etc.)

Veel keuze.
Verbeterpunt vind ik de beschrijving die bij de TV's hangt. Die was niet bij alle tv's aanwezig waardoor vergelijken moeilijk is.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanraden, met name door het grote assortiment

Extra toelichting
Na een tijdje neuzen op de site wilde ik de TV's toch wel in het echt zien om een keuze te maken. DAarnaast wilde ik graag met een verkoper spreken om te weten wat hij adviseert voor mijn wensen.

Cees Zuiderwijk 29-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Door de overzichtelijke indeling van de website kun je snel en goed zoeken naar precies dat wat je hebben wilt. Dat maakt het ook makkelijk om producten onderling te vergelijken.

De bereikbaarheid van de winkel en de openingstijden zijn prima. Daarbij is het personeel heel deskundig, niet opdringerig, maar als je ze hebben moet, zijn ze er. Als je een besluit genomen hebt, heb je binnen een paar minuten je product in de auto.

Assortiment
Als je het hier niet kunt vinden, dan is het er niet.

Aanbeveling
Ik heb al voor de derde keer een nieuwe TV hier gekocht en vele malen aan vrienden en familie aangeraden.

Extra toelichting
Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Assortiment is enorm. Bereikbaarheid van de winkel en openingstijden zijn prima. Kwaliteit en vriendelijkheid personeel is heel goed.

Rein53 29-01-2014

Gewoon duidelijk!

Aanbeveling
Het ziet er allemaal perfekt uit!

Betrouwbaar, betaalbaar, klantvriendelijk!

Marcel Streef 29-01-2014 Via de website gekocht

Alles is heel makkelijk te vinden op de site en via kieskeurig.nl. Betaling via IDEAL probleemloos. Aankoopbevestiging, factuur en info over levering per e-mail snel en volledig. 1 ding vond ik iets minder handig: de email met verzendbevestiging van de bestelling komt van Create2Fit. Ik had niet gelijk door dat dit bericht van Plasma Discounter kwam.

Bestelling via de website en levering ging gemakkelijk en snel. Hierdoor was er geen telefonisch of fysiek contact met de verkoop medewerkers nodig en kan ik hier niets over zeggen.

Assortiment
De tv die ik zocht is bij de meeste webwinkels moeilijk leverbaar, Plasma bleek hem op voorraad te hebben en leverde mijn bestelling snel en volgens afspraak. Dit ging onlangs met een bestelling bij een andere webwinkel mis.

Aanbeveling
Mijn ervaring met Plasma Discounter is positief.
Goede service, duidelijke communicatie en een ruim assortiment met scherpe prijzen. Ik beveel deze winkel daarom van harte aan.

J.P. 1960 28-01-2014

Wordt perfect zonder problemen thuis bezorgt.

Bestelling perfect volgbaar via internet.

Meerdere keuzes en mogelijkheden

Perfect zonder zorgen.

Extra toelichting
Goede begeleiding, zowel telefonisch als na bestelling inclusief bezorging.

De vlinderman 28-01-2014

duidelijke overzichten, gemakkelijke keuzes door aanklikmogelijkheden en als extra steun de informatiefilmpjes

mijn eerste aankoop (zondag 26 januari) ging mis, omdat er een software probleem in de Philips TV zat. De doos was uiteraard al open, maar toch kreeg ik 100% van het bedrag retour, die we direct weer voor een ander gelijkwaardig toestel (LG) hebben gebruikt. De hulp in de winkel was uitmuntend, heel vriendelijk en geduldig. Top!

Assortiment
Op internet lijkt de sortering groter dan in de winkel. Ook waren blijkbaar niet alle modellen voorradig, maar daar wordt in de website ook voor gewaarschuwd ("liever vooraf reserveren")

Aanbeveling
Ik vond de service en coulance na onze eerdere miskoop zo subliem, dat ik deze winkel beslist aan iedereen die een TV wil aanschaffen zou aanbevelen.

Extra toelichting
Ik had al goede verhalen gehoord over Plasma Discounter, maar heb het nu vooral zelf ervaren. Vooral na onze eerdere miskoop, waarbij ik eerst niet veel vertrouwen had in een goede smetteloze afhandeling, maar dat is me echt 100% meegevallen. We zijn uitstekend geholpen en bij de tweede keuze werd echt alle tijd aan ons gegeven met veel geduld, vakkennis en goede raad. Petje af! We genieten nu van een uitstekende LED Smart TV.

R. Veldman 28-01-2014 Via de website gekocht

6,5

website makkelijk te vinden en te gebruiken; goede zoek functie; snelle betaling.

de abominabele service heeft niet te maken met de winkel of het bestelproces, maar alles met de slechte ("gratis") bezorging. Bezorging via Post NL, is niet thuis bezorgd, moest zelf bij afhaalpunt na 4 dagen de 24 kg wegende 42" plasma tv ophalen.

Assortiment
Goede catalogus en goede prijs.

Aanbeveling
winkel functioneert goed en artikelen zijn aantrekkelijk geprijsd.

Extra toelichting
Bij de create2fit winkels hebben we reeds een tv en een espresso apparaat gekocht, ook kopen wij er de bonen koffie. Personeel is kundig en behulpzaam, de bediening is regelmatig door de krappe bezetting aan de trage kant.

Mark00007 28-01-2014

Duidelijke site. Supersnel reactie op prijs opgvraag van een TV. Binnen 10 minuten antwoord!

Mooie ruime showroom met goede parkeergelegenheid. Hulpvaardig personeel met uitstekende adviezen. Kritisch waar nodig.

Assortiment
Ruim aanbod, veel op voorraad. Voorraad staat ook netjes op de site.

Vooral op prijs/kwaliteit verhouding

bgiebels 28-01-2014

Zeer duidelijke voorlichtingsfilms !

Iets te weinig medewerkers in de zaak waardoor ik lang moest wachten. Wel goede kennis van de medewerkers

Assortiment
Zou iets meer 32 inch beeldschermen kunnen neerzetten. Zijn toch slaapkamertv's die nu betaalbaar worden.

Aanbeveling
Eigenlijk weinig op te merken. Goede prijzen, goede voorlichting, makkelijk parkeren, centraal gelegen.

Rinke01 28-01-2014

Via internet kan goed een selectie worden gemaakt wat past bij wens en budget. In de winkel zorgt perfecte advisering voor een tevreden keuze uit de selectie.

Geen oordeel over service ná de koop. Tijdens de koop een professionele service voor product en bijproducten.

Assortiment
Veel meer van een product in het assortiment dan je mee kunt nemen in je keuze. Daarom is de service van de verkoper onontbeerlijk.

Aanbeveling
Door product, prijs, hulp bij aanschaf, voorraad en advies van bijproducten is het gemak van aankoop opvallend.