Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

wil reiche 30-01-2014

makkelijk te bereiken en een groot assortiment en goede service.

wat ik al zei een zeer goede service en zeer klantvriendelijk personeel en ze helpen je vlug en vakkundig.

Assortiment
er is genoeg om een keuze te maken.

Aanbeveling
vriendelijk, vakkundig personeel, dat je kan helpen om een keuze te maken.

Extra toelichting
voor een eventuele volgende aankoop van een artikel, zullen wij zeker daar weer. naar toegaan.

vakantiepark bewoonster 30-01-2014 In de winkel gekocht

PlasmaPaul 30-01-2014

Ik had interesse in een bepaalde TV, ik reserveerde deze bij Plasma-Discounter.nl en kon de bestelling diezelfde avond nog ophalen in de showroom.

Ik ben erg te spreken over de service. In de showroom werkt personeel met veel kennis van zaken en de openingstijden zijn riant.

Assortiment
Plasma-Discounter.nl heeft niet alle TV's van alle merken maar wel het beste van het beste. Daarnaast is het accessoires assortiment erg uitgebreid.

Aanbeveling
Als je op zoekt bent naar service, kwaliteit en een scherpe prijs voor je TV dan raad ik plasma-discounter.nl aan.

Extra toelichting
Al met al goede service en kwaliteit voor een goede prijs. Ook erg handig dat de producten worden toegelicht met productvideo's.

A. van den Bergh 30-01-2014 Via de website gekocht

Zocht naar een Blu-ray speler op Kieskeurig.nl en zag dat jullie deze op voorraad hadden. Door naar jullie site en direct besteld. Prima verlopen en lekker snel.

Aanbeveling
Vanwege de overzichtelijkheid van de site en omdat ik erg snel ben geholpen bij het ophalen.

Extra toelichting
Hebben al eerder bij jullie een lcd tv gekocht. Verliep ook erg vlot. Met de service afdeling tot nu toe nog geen ervaring.

Alwer een tevreden klant 30-01-2014

Duidelijke webshop, vloeiend bestelproces, niks op aan te merken.

Half 7 's avonds besteld, volgende dag gewoon in huis, super! Maar dat mag eigenlijk ook wel voor die bezorgkosten.

Assortiment
Redelijk ruim assortiment, voorraadbeheer zit volgens mij wel snor daar!

Aanbeveling
Heldere duidelijke webshop, goede service, goede prijzen! Zeker een aanrader.

Extra toelichting
Tv nu een paar dagen in gebruik, voor die prijs echt een zeer goede aankoop. Prima beeld, veel functies, alleen geluid laat te wensen over, maar dit is gebruikelijk bij dunne tv's.

Fanis1971 30-01-2014

Heel simpel mijn tv gevonden goeie site!

Snelle service van bezorging en goedkope tv's

Assortiment
Goeie Tv's En mooie site.

Aanbeveling
Als iemand een tv wilt dat ik hem deze site aanraad

Extra toelichting
Goeie site zeker een aanrader.!

ramondep 30-01-2014

joey1978 30-01-2014

je hoeft niet overbodig veel gegevens in te vullen. zeer overzichtelijke website en complete productbeschrijving.

volgende dag in huis! Tussendoor goed op de hoogte gehouden via email.

voldoende keuze

Aanbeveling
bestelling en levering zonder enig probleem verlopen

Extra toelichting
Bestelling en levering goed en vlot verlopen, volgens afspraak/opgave.

LisetteL 30-01-2014

De site is overzichtelijk, fijn dat je criteria kunt selecteren. Dat houdt overzicht over alle producten.

Super snelle levertijd. Handig dat ik via mail en track en trace op de hoogte was van het leveringsproces.

Assortiment
Heel ruime en diverse keuze aan producten. Genoeg keus in elke prijsklasse.

Aanbeveling
Het was gemakkelijk en simpel om online te bestellen en de site biedt veel informatie over de producten.

Extra toelichting
Ik ben al met al erg tevreden met het online bestellen bij Plasma-discounter. Ik kon genoeg informatie vinden over het product en alle aankoop stappen waren duidelijk. Het product werd binnen een dag geleverd en dat vond ik ook heel fijn. Het product is in goede orde aangekomen en voldoet aan mijn verwachting.

jesse zandvliet 30-01-2014 Via de website gekocht

het werd super snel thuisgestuurd

het ging allemaal super snel en binnen 1 dag had ik het in huis

Assortiment
er waren nog maar een paar in het magazijn

A. Schefferlie 30-01-2014 Via de website gekocht

Ik hoef de deur niet uit en vind het goedkoopste bij Plasma-Discount.

Goede berichtgeving via mail en snelle bezorging aan huis
op de afgesproken tijd, Toppie

Assortiment
hiervan is mij nog niet zoveel mee bekend, maar ga zeker meer op jullie side kijken.

Aanbeveling
Ga het zeker doorgeven aan anderen. Geweldige service.

gert enklaar 30-01-2014

overzichtelijk en direct

alle info voor mogelijke retour en transparant image

Extra toelichting
breed scala van in mijn geval blue ray spelers met complete beschrijving

HBacon 30-01-2014

Vanuit je luie stoel kan je bestellen. Je krijgt keurig een bevestiging van je bestelling, betaling en daarna de factuur. Je krijgt keurig een bericht over de verzending/aflevering.

Kan ik nog niet veel overzeggen maar ze hebben tot nu toe alles gedaan wat ze beloven. De TV kwam werd op het afgesproken tijdstip bezorgt.

Assortiment
De keuze is reuze en vele merken.

Aanbeveling
Zeker, de ervaring is zeer positief. Het enige puntje van kritiek is dat ze 2% extra rekeningen bij betaling met creditcard.

Extra toelichting
Tot op heden een hele tevreden klant :)

Leon van Halteren 30-01-2014 Via de website gekocht

Goede uitleg dmv filmpjes op de Site en de site is zeer goed overzichtelijk

Heb vorig jaar een kapotte TV gehad en is door bemiddeling van jullie met Philips goed opgelost. zeer tevreden

Assortiment
Goed aanbod in alle segmenten en duidelijk te vinden

Aanbeveling
zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die ruim de tijd voor neemt. echt top!

Extra toelichting
Ik heb nu voor de tweede keer een product bij jullie besteld en ben super tevreden

pmathiasp 30-01-2014

Alles duidelijk en makkelijk en de goedkoopste

Levering was op tijd

Snelle en vlotte service

Rayn9000 30-01-2014

Webshop zeer duidelijk!

Snel geleverd, nog geen gebruik van garantie oid gemaakt.

Assortiment
Hetgeen ik wilde was op voorraad

IrmaH 30-01-2014

Extra toelichting
Het enige wat niet goed verliep was de bezorging. De tv was “bezorgd” bij een ander. Bleek uiteindelijk weer terug bij de herkomst en is een dag later alsnog bezorgd. Dit ging verder prima. Maar heel vervelend, zo heb ik dus 2x thuis moeten wachten en na dag 1 enkele telefoontjes moeten plegen. Ben wel goed geholpen en serieus genomen.

k .toppen 30-01-2014 Via de website gekocht

vanuit de luie stoel te bestellen.

prima vervolgtraject.

overzichtelijk aanwezig.

Aanbeveling
Is al meerdere keren gebeurd.

Extra toelichting
Uitstekende website met heldere uitleg en dito filmpjes ,en snelle accurate bestelling. Dit is de vierde maal dat wij hiervan gebruik hebben gemaakt.

Eric Cl. 30-01-2014

Website is zeer gebruiksvriendelijk

Bestelling was na één dag reeds geleverd

Ton van Esveld 30-01-2014 Via de website gekocht

Wanneer het probleem zich voor doet (tv stuk), heerlijk in de luie stoel bij een goed bedrijf een nieuwe bestellen.

`s morgens gebeld, volgende dag in huis, en oude tv meegenomen, klasse !

Assortiment
Alles is te koop, wat je keus ook mag zijn !

Aanbeveling
Altijd, omdat het heel toegankelijk is !

Angela Stork 30-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, duidelijk informatie en prijzen.

keurig, zoals al was beloofd, ontving ik de Tv de volgende morgen al.

Assortiment
Ik was echt op zoek, naar deze tv, dus heb eigenlijk niet verder gekeken.

Aanbeveling
Mijn zoon had al een keer een tv bij jullie gekocht en voor mijn zwager had ik ook al eens een tv bij jullie gekocht. over al de aankopen waren wij zeer tevreden.

Ricardo Snel 30-01-2014 Via de website gekocht

Plasma discounter is een site waar je een goed overzicht hebt. Ik heb zelf een Samsung 3d led televisie bestelt en deze was binnen 2 werkdagen in huis!

Plasma-discounter heeft een goede service mbt. vragen etc. Ze zijn niet beroerd om je een handje te helpen!

Assortiment
Ik heb me aardig verdiept in tv's aangezien ik een andere wilde. Na veel research kwam ik bij het grote assortiment van plasma-discounter uit. Ze beschikken over een duidelijk uitleg mbt. de specificaties en Tom coronel laat zelfs een filmpje zien waar alles haarscherp uitgelegd en uitgebeeld wordt. Tevens zijn de scherpe prijzen erg aantrekkel

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel absoluut aan voor andere mensen omdat er een groot aanbod is. Je wordt duidelijk van de uitleg die overal bij staat. De absolute knaller is de weekend aanbieding waar super scherpe prijzen worden gehanteerd. De service is goed wat heel belangrijk is. Concluderend kan ik zeggen dat kopen bij plasma discounter niet alleen voordelig is, maar het je ook goed op weg helpt bij het aanschaffen van een nieuwe tv.

Extra toelichting
Mijn beoordeling heb ik berust op de goede service van jullie. Tom Coronel is een bekend persoon voor mij in de autosport wat me ook een vertrouwt beeld gaf mbt. de winkel. Ik heb wat research gedaan en zag dat create2fit een dochter van Wehkmap was/is. Wat me ook een goed vertrouwen gaf. Uiteindelijk hoop ik dat meerdere mensen naar jullie winkel gaan zodat de prijzen nog scherper gemaakt kunnen worden.

Rob.Dordt 30-01-2014

Alles wordt uitgezocht voor je

De volgende dag keurig bij je thuis bezorgd!

Assortiment
Je kunt het zo gek niet noemen of ze hebben het type wat je wilt

Aanbeveling
Wat een keuze en uitleg en vooral. "Wat een prijzen"

Extra toelichting
Ik wil iedereen aanraden, bij Plasma-discounter, je TV te kopen! Als je hier niet slaagt, slaag je nergens.

Desiree Groningen 30-01-2014

Ik vind de website overzichtelijk en binnen no-time had ik een prachtige tv in mijn prijsklasse gevonden. Ook makkelijk te vinden op google.

De tv had ik op zaterdag besteld en op dinsdag in huis. Supersnel dus, en ook nog eens een hele aardige bezorger :)

Assortiment
Genoeg keuze in meerdere prijsklasses, dus hierover niks te klagen.

Aanbeveling
je moet niet meer betalen als het niet nodig is!

Extra toelichting
omdat ik ga scheiden heb ik mijn eigen meubeltjes nodig. ik heb niet veel te besteden dus een website als deze is daarvoor ideaal!

Robwee 30-01-2014

Zo gevonden zo besteld
Erg gemakkelijk dus

Vandaag besteld, en morgen in huis dat is service zoals het hoort

Assortiment
Lijkt mij voldoende maar ik heb alleen gezocht naar wat ik zocht

Zie de bovenstaande motivaties

Dik in orde

J De Smet 30-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
de tv is zeer makkelijk te gebruiken, kwaliteit beeld goed geluid en haar scherp. zeer goede service. zaterdags besteld en dinsdags om half 10 was de tv netjes bij huis afgeleverd het assortiment is klasse, mooi assortiment, duidelijke omschrijving van het product. direct een kijkje nemen, niet aarzelen. kijken kan geen kwaad en je komt gegarandeerd iets tegen.

peternaatje 30-01-2014

Waar ik voor kwam klopte niet met de gegevens op de site. Ik zou dit direct corrigeren als dit bekent is. Verkoper bood direct een goed alternatief aan.

Meer dan genoeg

Aanbeveling
Mooie shop en ruime keus.

DiBy 30-01-2014 Via de website gekocht

Ik wist eigenlijk al wat ik zocht en heb dit bij de Plasma Discounter snel gevonden

Bestelling via de webshop ging eenvoudig en snel. De volgende dag stond de TV al in huis.

Assortiment
Ruime keuze aan TV's, monitoren en accessoires.

Aanbeveling
Ik ben bij de Plasma-Discounter terechtgekomen nadat ik op andere sites had gevonden wat ik wilde hebben. PD was daarbij de goedkoopste en levert snel.

Wesley de Veer 30-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke webshop al zouden naar mijn mening de specificaties van tv's iets duidelijk weer gegeven mogen worden. Verder dik in orde!

Goed te woord gestaan aan de telefoon en duidelijke informatie gekregen over levertijd etc!

Aanbeveling
Goede service en snelle levering!

Extra toelichting
Op zoek naar een nieuwe tv voor de playstation 4. Ik was in bezit van een LG 32 inch hd ready maar voor de playstation was het toch wel beter om een minimaal 100 hertz ( liefst hoger ) en led te hebben. Toevallig een weekend aanbieding voorbij zien komen op internet en meteen toegeslagen. Heel erg tevreden met de TV en het beeld is uitstekend.

Wiebje1969 30-01-2014

Je kan eerst dingen zelf vergelijken en dan beslissen wat je doet.

Ze leveren binnen de afgesproken tijd. Mocht er iets niet voorradig zijn dan melden ze dat meteen. En krijg je gelijk bericht als ze het wel weer voorradig hebben.

Assortiment
Er is voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Door de goede service en de snelle levering zal ik jullie gauw bij andere mensen aanbevelen.

Extra toelichting
Ik heb eerder bij de gebroeders Coronel een koffie apparaat gekocht. De service en levering waren toen ook goed en daarom bij hun een televisie gekocht. En nu ook binnen een dag thuis.

holcol 30-01-2014

Super service, s'avonds om 19.30 besteld en de volgende ochtend om 10.00 uur in huis.

Assortiment
Veel beats waren uitverkocht.

Aanbeveling
Ik zou iedereen het aanraden, snelle service en de goedkoopste qua Beats dus zullen ze met de andere producten ook wel goedkoper zijn en dat kan iedereen goed gebruiken in deze tijden.

Extra toelichting
Omdat ik nog nooit zo snel een product via een internet bestelling in huis heb gehad verdienen ze al een dikke 10. De mogelijkheid van de 14 dagen retour service is een ook een prettig idee. Maar dat is voor mij niet nodig want ik ben helemaal happy met mijn nieuwe Beats! Na wat Google, was Plasma discounter de goedkoopste dus dat toverde al een smile om mijn gezicht en het lijkt wel of ik in de studio sta, zo'n geluidsbeleving .... te vet! Het is geen straf meer om met dit koude weer buiten te lopen want de Beats houden je oren letterlijk en figuurlijk warm.

Hans Otten 30-01-2014 In de winkel gekocht
naarden

De website is makkelijk te gebruiken. Ik wist wat ik wilde en het was snel te vinden.

De voorraad indicatie was duidelijk en het as echt op voorraad in de winkel. Veel advies had ik niet nodig, en er werd geen nutteloze poging gedaan me iets anders te adviseren.

Extra toelichting
Via de diverse zoekmachines deze shop gevonden. Prijs is concurrerend, ik woon vlakbij en ophalen is dus goed te doen.

mrksmts 30-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer overzichtelijke website, op het moment dat het product niet meer beschikbaar was kon ik m'n mail adres en telefoon nummer achter laten zodat als het product weer beschikbaar was ik een berichtje zou ontvangen. Mis alleen op de webshop dat als ik naar een 46'' TV zit te kijken dat daar dan of in dezelfde serie grotere of kleinere formaten voorbij komen of vergelijkbare TVs

Ik had een uur van te voren de TV gereserveerd en ben deze toen gaan ophalen, met het reserveringsnummer hoefde ik alleen nog te betalen en werd het product voor me opgehaald uit het magazijn. Erg gemakkelijk en snel

Assortiment
Bij Plasma Discounter hebben ze een zeer uitgebreid assortiment en de meeste producten zijn ook nog in de showroom te bekijken. De uiteindelijk aangekochte TV was verreweg het goedkoopste bij Plasma Discounter

Aanbeveling
Het gemak en prijs, lokatie is goed te bereiken.

Extra toelichting
Plasma Discounter is een fijne winkel met deskundig personeel. Bij het aankopen van de TV bieden ze aan om uitleg te geven over het toestel, iets wat niet overal gebeurd. Ze zijn gemakkelijk te bereiken met de auto en als je het product wil afhalen kan je het product van te voren reserveren. Daarnaast bieden ze een goede concurrerende prijs en passen ze deze aan als een andere shop aan het stunten is. Kortom een fijne winkel ervaring.

A. Menger 30-01-2014 Via de website gekocht

Meerdere keuze en je kan het lekker thuis bekijken en niet gebonden aan winkeltijden. de website is duidelijk en makkelijk te bekijken.

Het pakketje was er met 2 werkdagen ook al hebben we het in het weekeind besteld

Assortiment
veel keuze we hebben hier al eens eerder wat weg gehaald.

Aanbeveling
website is duidelijk makkelijk alles te sorteren en veel keuze, voor ieder wat wils

Extra toelichting
Wij hebben een paar jaar terug hier een tv weg gehaald en die bevalt ons nog steeds, dus was de keuze makkelijk om weer deze stap te nemen, om voor iemand anders die er moeilijk weer op uit kan er 1 te bestellen.

FerdyN 30-01-2014

tzoeteweij 30-01-2014 Via de website gekocht

goede omschrijving van het product

goede service ook van de klanten service

voldoende uitzoek

Aanbeveling
gewoon prijs technisch en alles er om heen

Extra toelichting
kortom goede webwinkel met een groot assortiment

Danny Sarton 29-01-2014 Via de website gekocht

duidelijke website

snelle service

veel keus mooie prijs

Aanbeveling
goede, duidelijke site en aantrekkelijke prijzen.

Extra toelichting
in een woord geweldig! we genieten van onze aankoop die zonder enig probleem is geleverd.

Knutzel 29-01-2014

Gewoon lekker thuis shoppen en via you-tube ondersteuning.

Snelle levering, goed advies in de winkel, duidelijke website.

Assortiment
Meest ganbare en modellen te zien en in de winkel.

Aanbeveling
Goed assortiment en snelle service

Extra toelichting
Gewoon een betrouwbare web-shop en winkel met vakbekwaam personeel. Duidelijke informatie en snelle levering.

Kras85 29-01-2014

Overzichtelijke en duidelijke met veel informatie.

Na een vraag aan de servicedesk meteen een duidelijk antwoord

Zeer tevreden!

FrankR. 29-01-2014 Via de website gekocht

Lekker vlot en duidelijk

Er is genoeg keuze

Aanbeveling
Ik heb hier geen slechte ervaring mee, dus kan het iedereen (tot nu toe) aanbevelen.

Extra toelichting
Van het bestellen tot de levering ging alles vlekkeloos.

ThijsVisser123 29-01-2014

Het is zo geregeld geen moeilijk gedoe.

Het is verzonden en bezorgd zoals beschreven en helemaal compleet en onbeschadigd binnen gekomen. Super

Assortiment
Heel veel verschillende keuzes dat er voor iedereen wel een product is om te kopen.

Aanbeveling
Het is bij mij super gegaan en geen commentaar op niks. Heel erg betrouwbaar ook al zijn het grote bedragen! Helemaal goed.

Extra toelichting
In één woord: Super! Helemaal niks op aan te merken. Het is mijn allereerste dure aankoop en ben echt helemaal tevreden. Kom wel eens nog een keer langs. Op de webshop! :)

Thomas1904 29-01-2014

Prima, niks op aan te merken!

Snelle service!

Ruim assortiment

Extra toelichting
Snelle service, mooie tv. Prima.

Rkennes 29-01-2014

Gemakkelijk via de site besteld en kunt gewoon met ideal betalen

Assortiment
Ze hebben een breed assortiment

Aanbeveling
Heb al meer dingen hier besteld. Goede prijs en goede informatie over de producten. Ook worden ze snel geleverd

Extra toelichting
Een fijne en duidelijke site. Producten voor een goede prijs en goed uitgelegd wat de specificaties van het product zijn

Mevrouw Hof 29-01-2014

De site geeft veel informatie en je hoeft geen lastige inlogcodes te gebruiken om iets te bestellen. Ook de e-mail zijn lastig. Het enige wat ik onduidelijk vond is of de tv ook echt de dag erna kwam. Dit stond op de site aangegeven, maar ik kreeg hier pas heel laat 's avonds bevestiging van. Echt super dat de tv de volgende dag al binnen was! Weet alleen niet of het mogelijk is bij de mail er nog eerder in te zetten wanneer het product aankomt?

Super! De tv was binnen 24 uur binnen! En hier was hij goedkoper dan op bol.com

Assortiment
Ik zat al een tijdje naar deze tv te kijken dus heb niet echt gekeken naar het verdere assortiment, maar je hebt hier genoeg keuze!

DeNnZ20 29-01-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik was opzoek naar een bepaald model televisie, ze hebben zowel in hun webshop als in hun vestiging in Naarden alles overzichtelijk opgesteld staan om te bekijken. Ik had mijn gewenste TV gereserveerd en dezelfde dag nog opgehaald, ideaal!

Ik werd aan de balie in Naarden snel en goed geholpen.
Ik vroeg de medewerker of er vergelijkbare televisie modellen waren als degene waar ik naar opzoek was, dit om te vergelijken en eventueel mijn keuze bij te stellen.

Gewoon veel keus!

Aanbeveling
Ik kan niet anders zeggen dat ik uitermate tevreden ben over de winkel.

Extra toelichting
Een zeer goede winkel met uitstekende service (ik heb geen ervaring met aftersales). Het enige puntje wat in mijn geval wat meer uitleg kon gebruiken was de 1 jaar gratis Netflix actie bij Samsung actiemodellen. Bij het uitpakken van de TV thuis vond ik nergens een briefje met instructies hoe ik me kon opgeven voor deze actie. Dit had m.i. even gemeld mogen worden hoe dit in zn werk zou gaan.

naam 54321 29-01-2014

Assortiment
Het aanbod van de producten in de winkel was bijna overweldigend te noemen.

Aanbeveling
Bij gelegenheden, die zich voordoen, zou ik zeker melding maken van deze winkel
Helemaal, nu we zelf de ervaring hebben met enkele aankopen.

Extra toelichting
Eerste keer naar de winkel om ons te informeren over welke tv-soort en welke tv-maat en prijs etc. Goede uitleg over merken en specificaties en vergelijkingen van in aanmerking komende tv's. Een week later weer terug om daadwerkelijk een tv en ook dvd-speler aan te schaffen. Bij onze vraag om alles voor ons te plaatsen en aan te sluiten EN of de platenspeler er ook op aangesloten zou kunnen worden, werden we vervolgens door een andere zeer deskundige medewerker te woord gestaan, die echt ALLES weet over de techniek en de verschillende verbindingen/kabeltjes en nog veel meer. Er werd een duidelijke schematische tekening gemaakt, zodat het voor ons heel duidelijk werd. En ook werd ons geadviseerd bij een collega-bedrijf mooie kwaliteit boxen aan te schaffen, om zodoende optimaal van tv-dvd-cd-platenspeler te kunnen gaan genieten. Over enkele dagen wordt alles voor ons geinstalleerd en zullen we thuis zowel een bioscoop- als concertzaal verkrijgen !!!!!!! Super, een nieuwe fase wordt ingeluid qua beeld en geluid.

E. Baan 29-01-2014

De website werkt prima maar als je op een Ipad de website benadert kun je niet altijd de juiste keuze aangeven, bijvoorbeeld welk type kabel je wilt, welke maat TV je wilt. De website zelf zit super in elkaar, makkelijk overzichtelijk en heel duidelijk.

Geen mail is teveel, je krijgt snel antwoord en er wordt niet moeilijk gedaan als de offerte nogmaals moet worden aangepast. Bij het ophalen en betalen staat alles keurig voor je klaar, topservice!!

Assortiment
Alles wat je wilt kopen voor de TV is te vinden. Er is duidelijk een keuze gemaakt voor kwaliteit spullen tegen een betaalbare prijs.

Aanbeveling
Niets op aan te merken. Ik hoop dat er winkels/ketens/webshops zijn die hier een voorbeeld aan nemen.

MKwa 29-01-2014

Johan Stuart 29-01-2014

De website werkt heel makkelijk en de tv die ik op het oog had was nog leverbaar!

Ik had gehoopt dat de tv die ik zaterdag had besteld, maandag geleverd zou worden. Dat lukte helaas niet.

Assortiment
Elders uitverkocht, maar hier nog leverbaar.

Prima webshop

Fred Smit 63 29-01-2014

De aankoop gaat op een overzichtelijke site met div..betaalmogelijkheden.

Er wordt gratis bezorgd en er wordt op tijd geleverd.
Bestelling goed te volgen op track & trace

Assortiment
Kijk maar bij de betere toestellen op kieskeurig, hier vind je ze voor de beste prijs.

Aanbeveling
Het prettige van dit bedrijf is dat het ook een winkel is waar je heen kunt gaan.
En in vanuit de randstad is de afstand goed te doen.

Extra toelichting
Prettige winkel met schitterende aanbiedingen en goed bereikbaar.