Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Uenky 02-12-2017 Via de website gekocht

Netjes

Nette prijs, heldere communicatie en op tijd geleverd.
Prettig dat betalen via AfterPay mogelijk is.

Marcel 02-12-2017 Via de website gekocht

Latere leverin, prima service.

Prijzen zeer scherp, met een mooie aanbieding op Black Friday.
Helaas werd de levering vanwege de drukte later dan beloofd uitgevoerd, maar hierover werd netjes meerdere malen gebeld om alles zo goed mogelijk te regelen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

arnold 02-12-2017 Via de website gekocht

GOED GEREGELD !

super geregeld
geleverd de volgende dag na bestelling
netjes verpakt en correcte besteldienst
zeker aan te bevelen !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bram 02-12-2017 Via de website gekocht

Keurige service en levering

De betaling mail kwamen netjes binnen had de garantie bij ik de tv had ontvangen en de levering precies volgens de datum en tijd die aangeven was

Dinesh Gajadhar 02-12-2017 Via de website gekocht

Topservice met een extra nadruk op de service!

Naar aanleiding van een eerder prettig koopmoment (mijn broer heeft hier eerder een tv gekocht) heb ik ook maar besloten om mijn tv via deze zaak te kopen! Het gevoel en de service moeten bij mij goed zijn.

Op 21 september persoonlijk contact gehad met Mike via de telefoon. Perfect alles netjes uitgelegd hoe alles te werk gaat en een extra korting gekregen op mijn Sony 55XE9005 plus de Sony Soundbar HTC-290 (bij de mediamarkt was deze goedkoper, maar televisiewinkel heeft de prijs netjes aangepast). Top!

Aangezien ik niet op de eerst volgende moment thuis zou zijn als de TV geleverd zou worden via mail contact een ander aflever moment afgesproken! Betaallink via de mail ontvangen en hoppa! Alles afgerond!

Via de mail op de hoogte gehouden wanneer mijn TV geleverd zou worden! Alles netjes en top geregeld! Idem dito voor de service achteraf! Mijn gevoel had het bij het juiste eind! Top winkel!!

bergitte 02-12-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie en uitleg

Ik ben zeer goed geholpen .ook de klantenservice achteraf was zeer behulpzaam.
Helaas is er een minpuntje . Men zou echt in zee moeten gaan met een ander vervoersbedrijf want DHL maakt niet waar wat u zou willen en dat is snel leveren.
Ik heb over DHL geen goed woord over. de info die ze verstrekken is niet up to date en hierdoor heb ik 8 uur voor niets thuis gezeten. OVerigens garantie dat het een dag later zou komen kon DHL ook niet geven.. slordig

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Marco J 02-12-2017 Via de website gekocht

Prima service, maar niet de volgende dag geleverd

Website, de mails en de verpaaking zijn prima in orde. Levering was echter niet de volgende dag zoals beloofd op website, .Maandagavond besteld en donderdagmiddag pas geleverd. Mede ook door problemen bij tnt door blackfriday, maar het verzenden zeld gebeurde ook pas dinsdag vanuit tvwinkel.nl

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christa 02-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Een duidelijke site, snelle levering en ik ga zeker deze site raadplegen bij een volgende aanschaf van audio oid.

Jasper85 02-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, nog betere service

Scherpste prijs tijdens black friday. En zelfs de verzending snel binnen. Zeker een aan te raden winkel.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Seabass 01-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling thumbs up

Doet wat hij beloofd , jammer dat de pakjesdienst minder goed communiceerd.voor de rest was alles perfect !!!

Erwin 01-12-2017 Via de website gekocht

Scherpe Prijs, Geen Levering

Ben verdrietig.
Op black vrijdag sta ik in de start opstelling om een mooi deal te scoren. Een nieuw tv ik had me helemaal voorbereid voor een bepaald type en model. Gevonden bij Televiesiewinkel en nog scherp geprijst en vol op voorraad. Ik denk die is morgen binnen.
Want "op werkdagen voor 22:00, morgen in huis" ik lees op de website dat er zaterdag ok geleverd kan worden via DHL. Denk super mooier kan het niet worden.

Ik afrekenen, netjes mijn gegeven ingevuld. ik krijg zelf een mogelijkheid om een levertijd als voorkeur in te stellen. Zaterdag de dag erop is mogelijk!. moest twee keer een poging doen om te betalen via ideal (bleek later dat er een ideal storing was)

krijg hierna mooi een bevestiging mailtje waarin ook netjes staat:
"Verzenden
Uw bestelling wordt geleverd met DHL of PostNL. Zodra wij uw pakket meegeven ontvangt u per mail een track&trace nummer van de zending. Hiermee kunt u uw pakket volgen. Gemiddeld wordt uw bestelling binnen 1 werkdag geleverd, ook op zaterdag. "

Ik heb hierna niks meer iets gehoord over mijn bestelling. :(
Dinsdag tijd gehad om even te bellen even kijken of er iets aan de hand is. Krijg te horen mevrouw Kim dat tv groter dan 50inch via een apart koerier wordt geleverd.
na dat er een paar telefoontje gepleegd zijn krijg ik te horen dat de koerier Maandag voor de deur stond en 2x heeft gebeld en nu staat hij over een uur voor de deur staat. Ik denk handig en ik zit om mijn werk. als ik van de voren had geweten dan had ik netjes vrij genomen.

gevraagd om te leveren op vrijdag 01/12/17 dat kon heb ook een netjes een bevestiging gekregen.

Nu op vrijdag heledag gewacht niks gehoord om 14:30 gebeld ze zijn vertraagd tijds indicatie: tussen 15:00 en 17:00.
16:45 weer gebeld. krijg als antwoord ze komen eraan zitten in de file, problemen met een aantal vervoer auto's. ik moet zeker afwachten tot ik gebeld wordt.
rond 19:00 ik ben nul gebeld winkel is dicht ik hoor helemaal niks.

Ik zal wel de grote pech vogel zijnen ik kan begrijpen dat het een drukke maanden zijn november december. maar ik had meer begrip als er netjes gecommuniceerd wordt.
klant op te hoogte houden. Waarom kan het bij andere wel? (2x pakkets via postnl volgende dag binnen)

Ik wil alleen iedereen waarschuwen bij grote tv's pas op! het kan even duren!

verbeterpunten:
- website is traag
- er had makkelijk duidelijk gegeven kunnen worden als je een bepaald formaat tv koopt dat er een andere lever proces is.
- Tijds indicatie ochtends/ smiddags/ savond/ of niet
-bij klachten het klikken op Klachtenafhandeling ga je opeens naar Barbecueshop.nl klachten afhandeling. schoonheids foutje.

nu wel wat frustraties kwijt, maar ben nog steeds verdrietig.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van Create2Fit 04-12-2017

Beste Erwin,

Ten eerste nogmaals onze welgemeende excuses dat de levering van uw bestelling niet goed is gegaan.

Door de actieperiode "Black Friday" is het enorm druk geweest bij onze vervoerders waardoor de communicatie helaas niet overal goed is gegaan.
Normaliter ontvangt u altijd een bericht met een tijdsvak waarin geleverd zal gaan worden op de door u gekozen dag.
Wij hebben dit probleem dit niet direct kunnen oplossen, wel hebben wij dit meegenomen om dit in de toekomst te voorkomen zodat al onze klanten netjes op de hoogte worden gehouden.

Het foutje op onze website was ons nog niet opgevallen, wij zullen dit direct aanpassen, bedankt voor uw oplettendheid.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging/ onduidelijkheden!

Fabian 01-12-2017 Via de website gekocht

Top zaak!!

Een product besteld op vrijdagavond tijdens Black Friday en ondanks alle drukte kreeg ik het netjes op zaterdag geleverd. Bij de “rode” concurent tegelijkertijd ook iets besteld(dit had de Televisiewinkel niet) en inmiddels een week verder en nog niks ontvangen. Dus alle lof voor de Televisiewinkel!!

Eenkhoorntje 01-12-2017 Via de website gekocht

Goeie mooie tv

Het is een prettige site, snelle levering. Het is een goeie tv voor een zeer mooi prijsje. Erg mooie kleuren en goed geluid. Makkelijk in te stellen, zitten erg veel functies op. Via samsung telefoon en tv link kun je foto's er video's van je telefoon op tv laten afspelen. Je kan er mooie screensavers met geluid op afspelen, of een openhaard zodat het net lijkt of je een openhaard aan hebt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Erik 01-12-2017 Via de website gekocht

Door de populaire aanbieding is de belofte niet waargemaakt

Mooi bedankt voor de excuses voor de late levering en de belofte dit te compenseren door de grote hoeveelheid bestelling

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Mark 01-12-2017 Via de website gekocht

Conform afspraak!!

Prima geregeld! Goede www, goede vergelijkingsmogelijkheden, kloppende info. makkelijk besteld, tijdig geleverd! G

Co Bouman 01-12-2017 In de winkel gekocht

Toppers!!!!

Zijn met veel geduld en met een duidelijke uitleg geholpen, daar wij ongeloofelijke nitwits zijn op dit gebied. Dus duimpje omhoog voor Joseph die ons met veel geduld alles duidelijk heeft gemaakt . Ook is ons niets opgedrongen en dit gaf ons veel vertrouwen. Dus duim omhoog en bedankt. Co en Marian

andre 01-12-2017 Via de website gekocht

lage prijzen en snelle levering !

ik zag je advertentie in FaceBook. Uw prijzen zijn goede, flexibele marketing, goede reclame voor goederen en een zeer snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 01-12-2017 Via de website gekocht

Telewinkel

Vragen om een goede beoordeling, is vragen naar de bekende weg! Als je de kleine lettertjes leest, zul je altijd moeten betalen als er iets kapot of ongewenst is. Een apparaat mag je wel bekijken, maar beluisteren of zien niet. Voor garantieafhandeling word je doorverwezen! Waar koop je het? Niet bij hun leverancier! Levering ging vlotjes.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Create2Fit 04-12-2017

Beste John,

Wij begrijpen dat je niet tevreden bent over je aankoop, is deze kapot gegaan?
Graag zouden wij met mee willen kijken of er misschien toch nog iets mogelijk is.
Helaas kan ik met de genoemde gegevens geen order terug vinden in ons systeem.

Wellicht dat u ons een e-mail bericht wilt sturen met uw ordernummer?
U kunt een e-mail bericht sturen naar: klantenservice@create2fit.com.

DM 01-12-2017 Via de website gekocht

Nette service

Duidelijke online shop, snel en overzichtelijk filters. bestelling snel geleverd. Klein minpuntje was dat de bestelling niet op de afgesproken dag werd geleverd, maar eerder. Doordat we natuurlijk niet thuis waren konden we de tv niet aan nemen. Desondanks hebben ze de tv afgeleverd aan onze buren waar we vervolgens de tv alsnog eerder dan gepland in ontvangst konden nemen.

De Tv is super mooi qua uiterlijk en mogelijkheden. I.c.m. de Black friday aanbieding was deze overigens het voordeligste bij televisiewinkel

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring bij bestellen TV

Aangezien ik interesse had in de Sony KD-43XE7000 en dit model tijdens het black friday weekend het goedkoopst was bij Televisiewinkel.nl, heb ik dit toestel hier besteld. 2 dagen later (op zondag besteld) netjes geleverd in de originele verpakking. TV doet het perfect en voldoet aan alle eisen!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dees 01-12-2017 Via de website gekocht

Rete scherpe prijs

Via Bol.com site een rete scherpe prijs voor het artikel!
Snelle levering.
Jammer dat je alleen niet de bezorgdatum kan aanpassen, op een moment dat je thuis bent. Is overigens wel goed gekomen met de bezorging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Froon 01-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, relatief lage prijs.

Goede ervaring uit het verleden met aankopen van een tv screen, koffie apparaat en nu weer met Sonos boxen en Ipad air. Vertrouwen ook nu weer volledig waar gemaakt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sebastiaan 01-12-2017 Via de website gekocht

Super webshop!

Wat een fantastische webshop is dit toch, ik kom hier elke keer super deals tegen met lage prijzen die bijna te mooi lijken om waar te zijn. Toch wordt iedere keer een uitstekend product geleverd met een goede service, snelle levering en fijne betaalmogelijkheden. Voor zeer goede apparatuur tegen de laagste prijs ben je hier aan het juiste adres!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wouter 01-12-2017 Via de website gekocht

Leve black friday - Soundbar Philips HTL5160B

Ik ben zeer tevreden over de prijs (249 euro) van het artikel. Door de black friday deal was het artikel (Soundbar Philips HTL5160B) bij televisiewinkel.nl veruit het goedkoopste. Bij een bol.com betaalde je 70 euro meer in hetzelfde weekend.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 01-12-2017 Via de website gekocht

Top service met hele goede prijzen

De levering was helemaal prima, duurde iets langer door black friday drukte bij PostNL, maar toen het er eenmaal was, was alles in orde. Alles wat je zou verwachten en mag hopen bij een winkel. Had een demo model gekocht, dus een tv waarvan een vorige eigenaar de 14 dagen retour mogelijkheid had gebruikt, maar hij leek 100% nieuw.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jac. 01-12-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende Service !!!!

Eerste maal een bestelling gedaan een ZEER TEVREDEN , verzending s avonds besteld volgende dag thuis in Belgie.
Verkopers in Belgie kunnen van de Nederlanders nog veel leren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ank 01-12-2017 Via de website gekocht

Heel snelle service

Grote keuze via website, zeer snelle levering, snelle reactie via de email en correcte afhandeling van de bestelling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ale 01-12-2017 Via de website gekocht

Super Black Friday deal

Ik had een Sonos Playbar besteld tijden de Black Friday dagen. Televisiewinkel was de goedkoopste en had ook nog een nette service. Er was enige vertraging met de levering van het pakket maar hier ben ik netjes van op de hoogte gebracht.
Super service en een aanrader!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede duidelijke service!

Door middel van de duidelijke beschrijving bij elk product de juiste tv kunnen kiezen. Snel geleverd en erg blij mee!

Peter 01-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

Op Black Friday een bestelling gedaan bij Televisiewinkel.nl vanwege uitstekende aanbieding voor de TV die ik wilde aanschaffen. Duidelijke communicatie via E-mail. Aflevering was helaas niet de dag erna (zaterdag) maar wel op maandag binnen het vooraf gemelde tijdvenster.
Teleurstelling over de vertraging in de levering was snel verdwenen na het uitpakken van de TV.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rick van de Laar 01-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice

Door omstandigheden was er onduidelijkheid rondom de levering van mijn bestelling. Hierover 2x gebeld, duidelijke antwoorden en er is uiteindelijk nadat ik via de klantenservice mijn klacht heb neergelegd, gereageerd met een net aanbod ter compensatie begeleidt met een net excuus.

Hierdoor is mijn vertrouwen hersteld en ik kan juist door deze uiterst correcte afhandeling van mijn klacht iedereen die ik ken aanraden om hier hun tv te kopen.

Kunnen andere webshops maar ook de Mediamarkt nog wat van leren.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem R 01-12-2017 In de winkel gekocht

snelle en goede levering

televisie op internet uitgezocht en ter afhaling in de winkel gereserveerd.
bij binnenkomst heel erg druk, maar voor je het weet al geholpen. betaald en binnen drie minuten komt er iemand met de tv. die loopt ook nog met je mee naar de auto.
helemaal goed

C_Yuan 01-12-2017 In de winkel gekocht

Super snel geholpen met de juiste informatie.

Tijdens Black Friday zag ik dat de TV die ik al een tijd wilde hebben in de aanbieding was. Gelijk werk van gemaakt om het aan te schaffen. Helaas waren velen andere mij al voorgegaan waardoor de voorraad snel uitgeput was.
Middels de klantenservice geïnformeerd wanneer de voorraad weer aangevuld zou worden. In de ontvangen reactie heb ik vernomen dat er weer voorraad was waardoor ik snel een online reservering heb gedaan. Deze kon ik gelijke volgende zonder te wachten in de winkel ophalen.

Inmiddels geniet ik volle tuigen van mijn nieuwe TV.

Super Service!!

Vanrooijkock 01-12-2017 Via de website gekocht

Goed en snel dinsdag besteld een tv en woensdag al geleverdd

Goed en snelle levering hebben de tv dinsdag besteld en woensdag ak geleverd.
We konden al meteen zien waar de bestelling was.

John R. 01-12-2017 Via de website gekocht

Sonos play 5 (gen2)

Het apparaat is geweldig. Goed geluid uit, zeker i.c.m. de Play 1.Het is wel een zoektocht geweest naar de beste condities. Via bol.com heb ik deze gekocht. Net zoals de vraag om een review te geven, is ook het eventuele retourneren vreemd. Je mag het bekijken, maar er niet naar luisteren. Bij retournering betaal je zelf de kosten! Garantietermijn staat haaks op het Europees recht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Create2Fit 01-12-2017

Beste John,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de Sonos play 5!

Wanneer u online een product heeft besteld mag u deze uitpakken en uittesten voor zover dat nodig is. Dit houdt in dat wanneer u bijvoorbeeld een televisie heeft gekocht, deze mag controleren op de juiste kleur, de juiste voet etc. U mag zelfs uw apparatuur er op aansluiten om de specificaties te controleren. Het product mag echter niet in gebruik worden genomen.

Ik wil u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.

Raymon 30-11-2017 In de winkel gekocht
Televisiewinkel.nl

Zo laag de prijzen zijn, zo hoog is de kennis en service!

Winkel is top! Vaak de laagste prijzen. De kennis die ze daar hebben maakt je keuze een stuk makkelijker. Je wordt snel geholpen en het extra stukje service van het meelopen naar de auto met je aankoop zodat je zelf niet hoeft te tillen is ook top! Het is echt een winkel/webshop waar je als eerste uitkomt wanneer je een nieuwe tv, surround system of een koffie apparaat zoekt. Dus 1 woord “TOP”!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ivan Amatdakoen 30-11-2017 In de winkel gekocht

Topwinkel

Supergoede service zal een ieder televisiewinkel.nl
Onlangs een tv en Heos systeem gekocht werken beide top!! Zeker een aanrader

Jerrold1987 30-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website

Ik heb via telvisiewinkel.nl een samsung tv gekocht. De prijs was erg goed ! Het gebruiksvriendelijke van de site en de snelle levering van de tv was geweldig !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ekalle 30-11-2017 Via de website gekocht

Prima prijs, en snelle levering

Gewoon het goedkoopst, en goede service. Had nog niet gehoord van de Televisiewinkel, maar ga hier zeker meer bestellen. Levering net zo snel als Tom Coronel rijdt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hans 30-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs!

Met black friday een sonos gekocht. Levering duurde langer dan op site vermeld, vrijdag besteld en dinsdag ipv zaterdag geleverd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Robo 30-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Op zondag een Sonos Playbase besteld bij televisiewinkel. De volgende dag al netjes bezorgd. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis 30-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Afgelopen vrijdag, tijdens Black Friday, een nieuwe televisie gekocht. Ondanks de drukte werden wij snel geholpen en werd de tv, welke wij thuis al hadden uitgekozen, binnen enkele minuten uit het magazijn naar onze auto getild. Top service dus!

Theo Rieken 30-11-2017 In de winkel gekocht

Audio toppers

Een zaak waar mensen werken die weten wat ze verkopen en dan is ook de prijs nog eens goed en alles lekker op vooraad voor mij geen andere winkel meer ook voor de koffie , machine een topper

Robbert 30-11-2017 Via de website gekocht

snelle correct levering

Via televisiewinkel.nl besteld omdat ze een hele scherpe prijs hadden, maar bovendien ook snel leveren. Maakt de beloftes waar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 30-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Super snelle levering en dat zelfs tijdens het hoogseizoen qua pakket bezorgingen tijdens/voor de feestdagen. Kan ook niet anders vanwege de coureurs achtergrond van Tom

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hugo 30-11-2017 Via de website gekocht

Amazing experience

During the black friday i bought a OLED TV via the website and i choose the option to pick it up. So late int he evening i went to their shop, due that they were opened until 00.00, wooooowww! Well at my arrival i was attended very fast. I asked a pair of questions that i had to the personal that attended me and they answered very well, i could feel that they really know what their were saying. After that i went to paid to the desk. There we could find some little "tapas" for the visitors, really nice detail from their side. After paying, they brought me the TV from the storage and that took about around 5 minutes, no more. Then when i was goin to take the tv, the personal helped me (and all the other customers) to bring their shop to their cars and also helped to put the things inside the car. Amazing service they provided! Guys your are TOP in products, prices and service. i give you a 10!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jeffry 30-11-2017 In de winkel gekocht
naarden

service en kennis

mooie winkel alles duidelijk zichbaar.
veel personeel aanwezig en ook nog met kennis werd meteen aangesproken
en geholpen.

Melanie 30-11-2017 In de winkel gekocht

Snelle en goede service!

Erg blij met de tv die ik heb gekocht, de snelle service in de winkel en zelfs hulp met naar de auto brengen. Ik ga er ook een voor mn vader kopen :-)

John B 30-11-2017 Via de website gekocht

Black friday zoals deze hoort te zijn ;-)

Op Black Friday een mooie Samsung 48” besteld, binnen 12uur thuisbezorgd. De bezorger heeft de tv zelfs naar 4 hoog voor me gelopen.

Dennis W. 30-11-2017 In de winkel gekocht

Top service met PER-FEC-TE garantie

Tijdens Black Friday heb ik keurig een TV kunnen reserveren (hoefde geen aanbetaling te doen)...deze eind van de dag kunnen ophalen waarbij ze ook nog hebben geholpen met inladen (het was erg druk!).

De mensen zijn ontzettend vriendelijk, hebben alle tijd genomen (ondanks dat het ontzettend druk in de winkel was) om mij te adviseren welk model, merk en type nu voor mijn situatie goed zou zijn.

Oh...er is voldoende parkeergelegenheid (en koffie) :) en de telefonische bereikbaarheid is ook top!

Dank voor de zoveelste fijne aankoop!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -