Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J. van Veenendaal 01-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Prima geholpen, als je wilt zetten ze tv zelfs in je auto.

Goede na service, een lage communicatiedrempel wat erg fijn is.

Assortiment
Alles wat je nodig hebt is in de winkel aanwezig.

Cherrie 01-02-2014 Via de website gekocht

Keizerpam 01-02-2014

Je kan bijna alle artikelen in de winkel in "levende lijve" bekijken en zodoende nog makkelijker een keus maken.

Tekst en uitleg van de verkoper(s)is uitstekend. Ook een aankoop terug brengen (niet tevreden, geld terug ) is geen probleem.

Assortiment
De keuze mogelijkheden zijn formidabel.

Aanbeveling
Alvorens je iets wilt kopen moet je echt bij de Plasma-discounter geweest zijn.

Extra toelichting
Gewoon een heel goede, vriendelijke en goed gesorteerde zaak.

gertjan struik 01-02-2014 Via de website gekocht

Bestellen ging snel, website is overzichtelijk.

Twee keer telefonisch contact gezocht: beide keren snel iemand aan de lijn en goed geholpen

Assortiment
Tja, jullie eigen video zegt al genoeg... heel veel voorraad

Extra toelichting
We hadden kort hiervoor een tv besteld bij een concurrent... dat ging moeizaam vanwege het feit dat de eigenaren? niet goed met elkaar commmuniceerden. Stom want toen ik de tv aan het uitzoeken was bekeek ik eigenlijk best wel vaak jullie eigen video's. Dus na deze teleurstellende ervaring waarbij we de tv uiteindelijk hebben afgezegd heb ik zonder dralen direct bij jullie besteld en waren we binnen een mum van tijd geholpen. Jullie pakken het professioneel aan en ik zou deze site dan ook aan iedereen aanraden.

Xander Kremer 01-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Tv online gereserveerd en hier afgehaald. Bezorgen kon ook, maar vind het geen straf om de winkel te bezoeken.

Altijd zeer vriendelijk personeel met verstand van hetgeen ze verkopen. Goede tips meegekregen en alles goed uitgelegd.

Assortiment
Heb nog nooit hier iets noet gevonden.

Aanbeveling
Ik stuur al mijn hele familie en vrienden hier naar toe.

Extra toelichting
Ben super blij met mijn aankoop. Heb zoals altijd nooit getwijfeld waar ik de tv zou aanschaffen. Zou wel megablij worden als ik dan ook nog eens iets zou winnen :-) In ieder geval bedankt voor al het bovenstaande.

F. Sleijser 01-02-2014 Via de website gekocht

alles was prima te vinden,genoeg extra info, bestellen en betalen verliep ook zonder problemen

product is de dag na bestelling netjes thuis afgeleverd en binnen gezet waar ik het wilde hebben. De website met de bezorgings gegevens was ook prima up to date

Assortiment
Genoeg te kiezen qus merk, formaat en extra's. De eventuele extra's op de tv werden ook prima uitgelegd

Aanbeveling
Genoeg keuze, gemak van betalen, snelle levering, ruim voldoende info per product

Extra toelichting
Dit is nu de 2e keer dat ik via de plasmadiscounter iets koop en wederom ben ik zeer tevreden over mijn product en de afhandeling en bezorging van de door mij gedane bestelling

Stephan de Bruijn 01-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Thuis online je keuze maken.
Zelf ophalen wanneer het uitkomt.

Geen verkooppraatjes.
Doen wat de klant vraagt.
Aanbieden om tv in auto te zetten.

Assortiment
Ruime keuze uit de beste producten. Altijd iets wat past.

Gewoon strak en goed!

Extra toelichting
Een kwaliteitsproduct vraagt om een kwaliteitsbehandeling. Professioneel en duidelijk. Klasse!

theo hessels 01-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden Bronsstraat 2

makkelijk te vinden
parkeren super !

we werden snel geholpen en een goede uitleg is wel nodig met zoveel keus

Assortiment
alle merken kan je met je ogen goed zien staat goed opgesteld

Aanbeveling
door de belevenis van het Gemak de service en het assortiment van het plasma-discounter.nl hetzelfde geld ook voor wasmachine.nl waar onze droger en wasmachine gekocht zijn.

Extra toelichting
we zijn ontzettend blij met T.V wat een mooi beeld wij keken eerst met een beamer tv maar met deze Sony is het beeld 100% beter geweldig

Tom nu 01-02-2014

Heldere site groot aanbod

Snel bezorgd met aankondiging en dat wekt vertrouwen, maar wat er gebeurt als er iets stuk is, heb ik nog niet kunnen beoordelen.

Groot aanbod

Aanbeveling
Lijkt me goede zaak, dus doen!

Extra toelichting
Wekt vertrouwen daarvan ze waar maken wat is aangekondigd.

Daniel Sajet 01-02-2014 Via de website gekocht

Toegankelijk en gebruiksvriendelijk

Goed en snelle relevante informatie

Aanbeveling
Vanwege het gemak, toegankelijkheid en snelle service

Prima en betrouwbaar

Majahe 01-02-2014 Via de website gekocht

Super makelijke side met heel veel info de testen van producten

Assortiment
erg ruim heb nog niets kunnen ontdekken wat ik niet kon vinden

snelle en goede prijs

Extra toelichting
zoals gezegd hier boven perfecte winkel om te kopen

bloomm 01-02-2014 Via de website gekocht

Alles is super duidelijk en je kunt alle producten die je nodig bent in een keer kopen. Ook zijn er duidelijke filmpjes en dat maakte voor mij de doorslag

Hele goede en nette service. Je wordt stap voor stap door het proces meegenomen en ze zijn heel duidelijk in hun communicatie. Geen achteraf verassingen en wat ze zeggen dat doen ze ook.

Assortiment
Ze hebben een breed assortiment en vertellen ook waarom ze voor deze producten kiezen. Goede kwaliteit en voorraad.

Aanbeveling
Omdat ze echt goede service hebben, zich houden aan de afspraken. Je krijgt van elke stap, netjes een mailtje en ook de verzending is super overzichtelijk. Ik had de televisie de volgende dag al thuis staan.

Extra toelichting
Eigenlijk geen negatieve punten. Je krijgt wat je ziet en hoort. Gewoon netjes en ook de levering ging heel netjes. Geen beschadigingen aan het pakket en heel voorzichtig binnengebracht. Dus een echte aanrader!

Manon vdL. 01-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goed bereikbaar vanuit mijn woonplaats

Assortiment
Zowel mijn espresso-apparaat als mijn LED-TV hier kunnen kopen.

Aanbeveling
Als het voor mij werkt kan het ook voor anderen werken.

Peter36 01-02-2014

Lekker makkelijk vanachter de computer.

Bijzonder snelle levering, top!

Groots.

Aanbeveling
Goed bedrijf, heb er al eerder gekocht, het is alleen erg jammer, dat ik vlak na de betaling om 20.30 uur aan plasma discounter een spotje op TV zie, die laat horen, ' 21% BTW weg ermee. Dan krap je wel even achter je oor, want dat had me bijna € 100,00 gescheeld.

Reza1996 01-02-2014

Prettig, moet nog de SMART tv functionaliteit uitproberen

Afspraak is afspraak. Voor 20.00 besteld morgen in huis.
Perfect!

Assortiment
Ruime keuze tv's, zowel qua merk als qua afmetingen.

Aanbeveling
Dit is 2e tv die ik via Plasma discounter heb besteld. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Canins 01-02-2014

Het kan niet makkelijker! Je bestelt via internet wat je wilt en de volgende dag is het in huis! Snel en makkelijk dus.

Niet veel ervaring mee omdat we via internet besteld hebben. Maar wij waren er niet op het moment dat de bestelling geleverd werd dus stonden de bezorgers voor een dichte deur. Gelijk de volgende dag kwamen ze weer. We hadden tel nr op deur geplakt , dat hebben ze gebeld zodat wij gelijk naar huis kwamen en de bestelling in ontvangst konden nemen. Helemaal prima geregeld dus. Wij zijn tevreden 😃

Aanbeveling
Prima winkel. Mooie prijzen, goede service, niks op aan te merken dus!

Extra toelichting
Lees beoordeling boven ! De ervaring was prima.....

Pau2014 01-02-2014

kort, duidelijk

levering op tijd, goede info

Aanbeveling
snelle,juiste levering is wat de klant wil

Pieter Kort 01-02-2014 Via de website gekocht

Van begin tot eind een simpel proces om te zoeken en daarna te bestellen.

Ik kan alleen oordelen over de bezorging en deze was correct en snel genoeg.

Assortiment
Enorm assortiment met merken die bijna of helemaal nergens anders te koop zijn.

Aanbeveling
Groot assortiment tegen kleine prijzen.

Extra toelichting
Groot assortiment, veel betaal mogelijkheden en enorm voordelig. Enige nadeel was, ik kon alleen via Salora een Wifi dongel krijgen.

mark678 01-02-2014

Duidelijke website, zeer informatief.
Duidelijke en overzichtelijk bestel en betaal proces

Service uitstekend en duidelijk.
Goede info over betaling en leveringstijd via mail.
Levering makkelijk te volgen
Snelle leveringstijd, ik verwachte 3 tot 5 werkdagen, pakket werd binnen 2 werkdagen geleverd

Assortiment
ruim assortiment, goede concurerende prijzen en zeer scherpe aanbiedingen.
Vooral weekendknallers zijn goed geprijsd

Aanbeveling
Ik zou zeer zeker deze winkel aanbevelen, goede prijzen, uitstekende service, zeer snelle levering.

Extra toelichting
Zeer fijne webwinkel. Eerdere aankopen hier gedaan, ga ik zeker weer doen. Scherpe prijzen, snelle levering, goede service. Vooral extra kopij van aankoopfactuur apart gemaild vond ik zeer fijn.

J Klaster 31-01-2014

Je kunt dingen gemakkelijk bestellen zonder eerst een account aan te moeten maken.

Kreeg netjes emails over de status van de bestelling.

Aanbeveling
Bij het hooren dat iemand een tv of iets wil bestellen zou ik diegene zeker adviseren deze site te bezoeken.

wageningen123 31-01-2014

Adams123 31-01-2014

Het zoeken naar de tv die het beste bij je past is erg gemakkelijk en in een mum van tijd besteld.

Op zondag had ik mijn Sony led tv besteld en binnen 2 dagen werd de naam tv afgeleverd. Ontzettend snelle service!

Assortiment
Veel verschillende tv's in alle soorten en maten tegen een scherpe prijs.

Aanbeveling
Veel keus, snelle levering. Kortom goede service!

Extra toelichting
Tot op heden ben ik erg tevreden met mijn Sony Varia tv. Ziet erg mooi en strak uit met een uitstekende beeldkwaliteit voor een scherpe prijs. De volgende tv bestel ik zeker weer bij plasma discounter.

marcoR41 31-01-2014

Het was prettig en makkelijk om de bestelling te maken en duidelijk met betalen.

Ik heb de winkel nog even opgebeld om te vragen, als je lid bent van ziggo je ook een nieuwe smartcard nodig hebt, of alleen de module voldoende was toen kreeg ik een dame aan de telefoon, die vrij kort was en zei dat dat niet nodig was zonder teks en uitleg, dit gaf een vrij ontevreden gevoel.

assortiment is ruim voldoende

Aanbeveling
ja ik zou de winkel wel aanbevelen aan vrienden omdat het professioneel en snel afgehandeld werd

Ard en Petra 31-01-2014 Via de website gekocht

mooie overzichtelijke site
prima introductie filmpje
gebruikvriendelijk
zeker zeer tevreden

na bestelling van onze TV goed geïnformeerd via de email over de levering. De TV werd op de doorgegeven dag en tijdstip geleverd.

Assortiment
Wij hebben gevonden wat we wilden en het voldoet precies zoals omschreven in de omschrijving. Prijs/kwaliteit prima in balans.

Aanbeveling
we hadden nog nooit van deze winkel gehoord. Via Kieskeurig zijn we er terecht gekomen en de afhandeling is zeer netjes. Nu hebben wij tot nu geen probleem met onze aankoop, dus geen negatieve ervaring. Dus is Plasma Discounter voor ons een aanrader!

Extra toelichting
Wij geven Plasma Discounter een dikke 8. Wij zijn zeer tevreden over de site, zeer overzichtelijk, informatief en zeer gebruiksvriendelijk. Tevens zijn wij zeer tevreden over onze aankoop. Voordat wij overgingen tot aankoop hebben we ook de recenties gelezen op Kieskeurig en zijn mede daardoor overgegaan tot aankoop. Zonder dat we de TV in een winkel hebben gezien!.

Mariamarie1973 31-01-2014

Deze lcd televisie was zonder problemen aan te sluiten, het kon niet makkelijker!

Zeer snelle bezorging, gelijk de volgende dag.

Aanbeveling
Goede service, duidelijke site en snelle levering.

Trotse Ouders 31-01-2014

Wij lazen 's avonds een e-mail met de weekend knaller van Plasma Discounter: een Samsung T.V. Kort daarna belde onze dochter: "ik heb mijn bachelor gehaald". Diezelfde avond nog een reservering gemaakt bij Plasma Discounter. De volgende dag, onderweg van Apeldoorn naar Leiden, in Naarden de 3D T.V. opgehaald. Die stond al klaar en alles werd heel snel en vriendelijk geregeld. Installeren in Leiden ging probleemloos. Wat relaxed om zo een mooi cadeau te kunnen geven. Trotse Ouders

zie hierboven

Aanbeveling
Perfect concept, klantvriendelijke medewerkers en snelle, ook administratieve afhandeling

Zie hierboven onder "gemak'

Petrez 31-01-2014

Johann_46 31-01-2014

Duidelijke website. De prijs van de tv ontving ik direct per email na opgave van mijn email adres. Het was mogelijk om de tv vrijblijvend te reserveren.

Ik heb per telefoon enkele aanvullende vragen gesteld via het nummer dat in de email was vermeld, dat was een "gewoon" nummer en niet het 900 nummer waar 80 ct per minuut kost.

Assortiment
Groot assortiment met concurrerende prijzen. Het model dat ik zocht was ook werkend te zien.

Aanbeveling
Op basis van mijn ervaringen tot nu toe wel.

wouterkoelewijn 31-01-2014 In de winkel gekocht
naarden

via internet een mogelijke keuze gemaakt qua TV type, deze gevonden bij Plasmadiscounter.nl. vervoglens naar de winkel locatie gegaan van Plasmadiscounter. Keuze gemaakt een gelijk mee nemen. SUPER! geen levertijd oid

goede info op site van plasmadiscounter. Zelfs een filmpje van de desbetreffende tv met de kenmerken/eigenschappen van deze TV op de site. In de winkel deskundig personeel die je goed kan helpen met vragen en uit zichzelf ook interesse toont en weet waar het over gaat en soms ook met dingen aankomen waar je zelf even niet aan dacht.

Assortiment
veel verschillende types en merken aanwezig. mijn keuze was zo makkelijk te maken omdat je ook vergelijking heb van verschillende TV's in een winkel. de PRIJS is zeker goed

Aanbeveling
heb zelf al 3 Televisies aangeschaft in een paar jaar tijd. service was en is goed. Makkelijk bestellen, informatie verkrijgen en de winkel om eventueel de televisies te kunnen zien is redelijk dichtbij voor mij. Heb het al aan meerdere mensen verteld hoe super het daar gaat.

Extra toelichting
erg veel gemak: kijken, kopen, meenemen! Assortiment is goed. veel verschillende merken en types ook extra benodigdheden als kabels. CAM modules, surround sound sets aanwezig. alles wat je nodig hebt om mooi/goed TV te kunnen kijken. Voor ons al de 3e TV en nog geen enkele keer teleurgesteld. Ik zou de Plasmadiscounter zeker aanraden. De Prijs is Super en de service daarbij is ook Super.

gerard veentje 31-01-2014

Bestellen en dag later in huis

Retouren ed zonder probleem, goede en attente klantendienst

Extra toelichting
Ruim voldoende, voor elk wat wils

Y. Logtenberg 31-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Snel product gevonden, besteld, volgende dag in huis.

Snelle bezorging. Via mail voldoende informatie over levering en factuur.

Extra toelichting
Makkelijke website, voldoende keus in assortiment en snelle levering. Super.

E van Zanten 31-01-2014

prima parkeren en snel geholpen

verkoper kwam snel naar ons toe op eigen gelegenheid!

Assortiment
Mooie opstellingen waardoor goed te vergelijken tussen heel scala

Prima prijs/kwaliteitverhouding!

Extra toelichting
vakkundige bediening waardoor snel juiste keuze te maken was terwijl ingewikkelde zaken eenvoudige en doeltreffend werden uitgelegd.

mark rudolf goedman 31-01-2014 Via de website gekocht

je bestelt het artikel online voor 20.00 en als het voorradig is heb je het een dag later in huis

ze laten je weten doormiddel van een smsje om hoelaat ze bij je zijn perfecte service

Assortiment
groot voor ieder wat wils

Aanbeveling
de beste winkel voor alle hifi

Extra toelichting
heb gisteren 30-01-2014 mijn home cinema set van samsung aan gesloten en het geluid is perfect je beleeft nu een film hoe het bedoeld is van links rechts en van voor achter n door de 3d sound ook van boven komt het geluid

Wouter Pronk 31-01-2014 Via de website gekocht

Het selecteren van de filters loopt niet altijd even soepel. uiteindelijk we een keuze kunnen maken.

Omdat ik twijfelde tussen twee type tv wilde ik met de helpdesk bellen. jammer dat je dan een 0900 nummer moet gebruiken tegen koste. Als je de bestelling geplaatst heb is er blijkbaar wel een normaal telefoonnummer. Ik neem aan dat in de echte winkel van plasma discounter niet betaald moet worden voor advies. Het advies dat ik betaald kreeg was goed.

Assortiment
ruime keus, van alles wat

Aanbeveling
Nu ik het gewone telefoonnummer heb zeker.
Nee Plasma discounter is goed, maar met wat verbeteringen een echte topzaak.

Extra toelichting
Geen verdere toelichting nodig.

Maxim B. 31-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Heerlijk om van uit huis op deze duidelijke en gebruiksvriendelijke site te shoppen! Prima service en duidelijke communicatie via mail. Fijn dat het verzendproces nauwkeurig is te volgen via track and trace! Jammer alleen dat je twee dagen klaarzit om het pakket te ontvangen , maar de Post.nl beambte niet de moeite neemt om het bij je thuis af te leveren... Kan je hem alsnog zelf ophakken bij het post.nl kantoor! Maar ik ben er blij mee! Thnx -

H.de Vos 31-01-2014 Via de website gekocht

Niet weer de zoveelste winkel aflopen

Nog geen ervaring mee

gevarieerd

voor 80%

Sander van Slooten 31-01-2014 Via de website gekocht

Ik zag de link op Facebook voorbij komen en zodoende had ik nog 11 uur om de tv te bestellen, gewoon super!

Goede snelle levering, waar ik van hou!

Assortiment
Verder niet naar gekeken omdat deze aanbieding gelijk in de smaak viel. Echter twijfel ik er niet aan dat jullie assortiment super is en prima service.

Aanbeveling
Delen op facebook en natuurlijk mond op mond omdat ik erg enthousiast ben over Plasma Discounter!

In 1 woord, super!

MSM Music Services 31-01-2014 Via de website gekocht

Via de site kom je snel op de goede pagina voor de bestelling. Ook het overzicht van de diverse type's is goed en snel en ook de specificaties zijn meteen op te roepen.

Na het plaatsen van de bestelling is het fantastisch dat de volgende dag de spullen binnen zijn zodat ook de klant meteen tevreden is en vooruit kan.

Assortiment
Er is een breed assortiment van diverse merken en opties. De kans is erg klein dat er niet een passend product tussen zit dat aan de wens van de klant voldoet.

Aanbeveling
Ik heb al vele site gezien en ook met vele leveranciers samengewerkt. De service is snel en adequaat dus reden om dit door te seinen naar collegabedrijven.

Extra toelichting
Kortom wij zijn als tussenleverancier erg tevreden en denken zeker nog vaker inkopen te doen via plasma-discounter.

P.J. Segers 31-01-2014 Via de website gekocht

duidelijke product omschrijving
en makkelijke bestel procedure

telefonische informatie kan sneller

ruime keuze

Aanbeveling
doen wat op de site beloofd wordt

Extra toelichting
De digitale verkoper geeft duidelijke uitleg over het product wat de aankoop makkelijk maakt.

Nadia12 31-01-2014

Goede site alles duidelijk. Makkelijk om op model te zoeken. Snel reactie op vragen!

Top!!!! Om 5uur gebeld met een hele vriendelijke man die gelijk de televisie voor ons reserveerde!!! 6uur in de winkel weer geholpen door vriendelijk personeel die openstond voor alle overige vragen. Volgende dag 5uur tv gratis thuis bezorgd.

Assortiment
Breed assortiment maar niet zo verwarrend als dat je in de mediamarkt ofzo staat.

Aanbeveling
Iedereen die naar een tv op zoek is zeg ik dat ze niet ver hoeven te zoeken plasma discounter uit meerdere keren ervaring is echt de beste en goedkoopste

Extra toelichting
Goede prijs, kwaliteit en klantvriendelijkheid is tegenwoordig ver te zoeken bij plasma discounter kan je het nog allemaal vinden!!! Dit is de derde keer dat ik hier een tv koop en ik zal in de toekomst zeker terug komen.

freek_susan 31-01-2014

Bestelling was eenvoudig te plaatsen

Het artikel is 's avonds besteld en was de volgende ochtend al in huis.

Assortiment
Kan hier niet echt goed over oordelen gezien ik gericht voor één artikel op de website heb gekeken, maar op het eerste gezicht ziet het assortiment er compleet uit.

Aanbeveling
Gezien alles naar wens is gegaan zou ik deze webwinkel zeker aan andere aanbevelen.

Extra toelichting
Eenvoudige bestelling, snelle levering, kortom goede en betrouwbare (web)winkel! Een voorbeeld voor anderen!

PnaamG 30-01-2014

Snelle service, echter blu-ray film zou bijgevoegd worden. Hierover nog bericht gestuurd maar niets meer vernomen, toch jammer.

E.Kemperman 30-01-2014 Via de website gekocht

geen problemen, duidelijk en vlot bestellen voor de beste prijs

vlot geleverd als afgesproken..

Assortiment
vond er wat ik nodig heb

Aanbeveling
ligt aan de prijs... maar in dit geval zeker wel!

Extra toelichting
Vlotte levering tegen de beste prijs...

U. Bos 30-01-2014 Via de website gekocht

Super makkelijk met laptop besteld, betaald en het werd gelijk de volgende dag afgeleverd

Van de 4 bestelde tv was1 de verkeerde en 1 deed het nier, werd gelijk de volgende dag omgeruild, niet moeilijk niks

Ik wilde 4 tv dvd combo's en daar waren een heleboel soorten van

Aanbeveling
Lekker makkelijk en geen gesleep

Extra toelichting
Makkelijke manier van een tv kopen, goede service via de telefoon en erg snel

Marcel Paijmans 30-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website waarop je heel makkelijk kunt navigeren om op zoek te gaan naar jouw product.
Super gebruiksvriendelijk en het betaalproces doorloop je met een paar klikken!

Supersnelle levering, want de producten zijn uit voorraad leverbaar. Top dat jezelf heel simpel aan kunt geven wanneer je het thuisbezorgd wil hebben!

Assortiment
Keuze genoeg uit de diverse merken en producten. Mijn Home Cinema Set was trouwens nergens goedkoper.

Aanbeveling
Goede site met ruime keuze. Perfecte eerste ervaring die ik anderen niet wil onthouden.

Jan21964 30-01-2014

Zeer duidelijke website

Duidelijke communicatie over de status van de bestelling

markiedarkie1 30-01-2014 Via de website gekocht

joellp 30-01-2014

Ontzettend duidelijk wat er qua producten wordt aangeboden. Bovendien bieden de filmpjes extra toegevoegde waarde waardoor het voor mij zeker een 10 krijgt!

Na aankoop werd ik voortdurend op de hoogte gehouden over de status van mijn product. Perfecte service!

Assortiment
Duidelijke website en goede A-producten met bodemprijzen. Bovendien een zeer prettige dashboard indicator die exact aangeeft hoe groot de huidige voorraad is.

Aanbeveling
Alleen al vanwege de bodemprijzen en de goede services zou ik dit zeker aan vrienden, familie en kennissen aanraden.

Extra toelichting
Top service, top kwaliteit en bovendien zeer professioneel.

dik.gielen 30-01-2014 Via de website gekocht

EASY VANUIT JE LUIE STOEL

ALLES BIJ ELKAAR, VAAK STATUS MAILS GEKREGEN

WAAROM NIET!

Losaltos 30-01-2014

dat je de spullen makkelijk via internet kan bestellen

doen niet moeilijk over producten die geruild mogen worden

ruim

Aanbeveling
heel makkelijk en veel service

Extra toelichting
dat er niet moeilijk gedaan wordt over een product die uiteindelijk niet bevalt en die dan zo omgeruild kan worden. Helemaal te gek en fantastische service