Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

rbertens 02-02-2014

Het gehele proces is makkelijk te doorlopen. Ik verbaas me wel dat ik geen account heb hoeven aanmaken. Bij een eventuele volgende bestelling mag ik alles nog een keer invoeren. Ook kan ik het proces verder op de site niet volgen.

Tot nu toe is de service goed. Product pas net in bezit en hier nog geen problemen mee, dus ook nog geen service hoeven verwachten

Assortiment
Keuze genoeg, omdat ik wist wat ik wilde hebben.

Extra toelichting
Besteld op vrijdag, zaterdag al in huis. Ik was bang voor de levering door Selektvracht, maar het is goed gegaan. De keuze voor levering door bijvoorbeeld PostNL zou ik zeker fijn vinden, desnoods tegen kleine meerprijs.

PZ27 02-02-2014

stefankemps1990 02-02-2014

Website was duidelijk en overzichtelijk, bestelproces was lekker snel en alleen de. Benodigde gegevens hoefden ingevoerd te worden. Erg tevreden over het gemak!

Uitstekende service, product is op de aangegeven tijd geleverd. Alle informatie kreeg ik duidelijk en snel via de mail.

Aanbeveling
Erg tevreden met de service die ik heb gekregen, het product voldoet ook aan alle wensen.

mina.bak 02-02-2014

duidelijke webshop

snelle levering

veel keus

ronald van der schriek 02-02-2014 Via de website gekocht

m_mcfly 02-02-2014

Geen gedoe, goed uit kunnen zoeken en bestellem maar!

Prima emailcorrespondentie over ontvangen order en verzending, snelle levering.

Extra toelichting
Als een van de weinigen nog de juiste Sonos Play:1 op voorraad. Snelle verzending en levering!

Bernard D 02-02-2014 Via de website gekocht

Niets bijzonders over te melden. Via tweakers op de website terecht gekomen en zonder problemen bestellen.

Assortiment
Ruim 2000 tv's op de site, lijkt me keuze genoeg.

Extra toelichting
Plasmadiscounter ging mee in een aanbieding op de andere site, met als voordeel dat het een nederlands model betreft. Goed prijs dus en binnen één dag was de Televisie bezorgd.

JJMars 02-02-2014

De site is overzichtelijk en de fysieke winkel is ook lekker ruim, waardoor je een goed overzicht van het aanbod krijgt.

We kregen meteen nadat we gebeld hadden via de mail een link naar de gebruikershandleiding van de nieuwe tv.

Assortiment
De belangrijkste merken zijn goed vertegenwoordigd in alle prijsklassen. Je kunt daardoor goed vergelijken voordat je een keuze maakt.

Aanbeveling
We werden goed geadviseerd door deskundig personeel. Dat hadden we vantevoren niet verwacht. Voor ons was dat een belangrijk argument om hier te kopen.

Extra toelichting
Wij wilden liever niet via internet een tv kopen en waren daarin blij dat we ook terecht konden in de fysieke winkel en mooie showroom met deskundig personeel. Daardoor hebben we het gevoel echt de beste keuze gemaakt te hebben. Na een telefoontje onzerzijds met nog een vraag betreffende de installatie kregen we meteen een link via de mail toegestuurd. Echt service.

Rianne76432 02-02-2014

Gemakkelijk en vooral snel!

Alleen te bereiken via een 0900 nummer

satshow 02-02-2014 Via de website gekocht

Ik wist van te voren wat ik wilde hebben en van welk merk. In dit geval een led tv van samsung 40 inch en minimaal 3 HDMI poorten. Hierop heb ik na een selectie gemaakt te hebben van de juiste maat tv en merk alle specificaties doorgelopen en kon ik vrij snel mijn keuze maken.
Daarna de bestelling doorlopen waar alles duidelijk werd uitgelegd zodat ik zonder problemen kon bestellen en betalen.

Ik zag bij de keuze van mijn tv staan vandaag dat als je de tv voor 20.00 uur besteld op werkdagen hij de volgende dag binnen zou zijn en dat is bij keurig zo gebeurd.

Assortiment
Ik zag dat er van verschillende merken in verschillende grootte verschillende televisies te koop zijn met bij ieder toestel ook verschillende toebehoren met korting daarop als je die samen met de tv besteld. Dit schilt toch in de kosten.

Aanbeveling
Je hebt televisies in verschillende prijsklasses, verschillende merken.
Er is dus voor iedereen wat wils.

Extra toelichting
Een aantal jaren geleden heb ik een tv gekocht via de weekendknaller. Deze is toen keurig afgeleverd en heb er geen problemen mee gehad. Ik wilde nu eens wat anders aangezien er nu smart tv's zijn en ben als eerst gaan kijken bij plasma-discounter aangezien mijn vorige tv ook hiervan kwam. Ik had van te voren de keuze gemaakt dat het een samsung moest zijn, 40 inch en minimaal 3 HDMI poorten. Nadat ik via de filter de keuzes had ingegeven heb ik de specificaties doorlopen en kwam in bij de Samsung UE40F5500 uit die ook nog eens niet te duur geprijsd was. Ik had snel mijn keuze gemaakt en heb de bestelling gedaan. Daags na de bestelling gedaan te hebben is de tv binnengekomen zonder problemen. Ik moet zeggen dat het beeld prima bevalt en het geluid ook, beter dan mijn vorige tv. Er zijn verschillende apps te vinden, wil je er meer moet je wel eerst een samsung account hebben ingesteld, daarna kun je extra apps installeren. Ik heb de tv nu een paar dagen in mijn bezit maar moet nog genoeg ontdekken gezien de vele mogelijkheden die het toestel heeft.

SanP 02-02-2014

Extra toelichting
Duidelijke website, snelle levering, artikel goed verpakt.

Roger C 02-02-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk en goede review filmpjes, zo dat de klant weer wat hij/zij koopt.

Snelle levering!!

Aanbeveling
Voor mij was deze winkel een win win situatie, dus alleen maar lof.

Extra toelichting
Zeer goed!! Met een mooie dagaanbieding een zeer mooie TV op de kop getikt. Ruim beneden de retail prijs. En de dag erna gelijk binnen, helemaal top! Bedankt!

Beeba 02-02-2014

Bestellen en ophalen... Zo gebeurd

Leuk toch als ze je 'kennen' als je je bestelling komt halen?

Assortiment
Ja, veel keuze, overzichtelijk op de website

Aanbeveling
Goede prijs, goede service, waat wil je nog meer?

Sjaak Soest 02-02-2014

Opzoeken op de site, in de winkel nog even bekijken, informatie krijgen en direct meenemen.

Snel en deskundig advies

Assortiment
Zeer uitgebreid op de site

Aanbeveling
Ruim assortiment en snelle service

Extra toelichting
Op de site een keuze maken, eventueel in de winkel verder bekijken en advies inwinnen!

M V. 02-02-2014

Extra toelichting
Zeer goede en snelle levering. Blij met het product.

E vd Putte 02-02-2014 Via de website gekocht

thuis bestellen achter de pc,makkelijk.

zeer goed

Assortiment
veel artikelen op voorraad.

hoge mate aanbevelen

Extra toelichting
Ongeloofelijke snelle levering van het bestelde artikel.Fijne website.

arno1967 02-02-2014

Makkelijk en snel bestellen.

Duidelijke snelle communicatie. Snelle levering volgens afspraak.

Assortiment
Veel keuze, scherpe prijzen.

Aanbeveling
Altijd keus, lage prijzen.

Extra toelichting
Godee prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Suuszanne8 02-02-2014

Veel en duidelijke informatie over het product

Assortiment
Zeer scherpe prijs voor het product dat ik graag wilde hebben

Zeer tevreden

Extra toelichting
Duidelijke website, snelle levering en geen problemen met het product

Marian Born 02-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Eigen zenderindeling zeer ontslachtig.

Vriendelijk personeel, en snel geholpen.

Zeer ruim assortiment

Klantvriendelijk

Extra toelichting
Vriendelijk personeel, en snel geholpen.

EB67 02-02-2014

Extra toelichting
Goede overzichtelijke site met duidelijke omschrijvingen en specificaties van de aangeboden producten, eventueel ondersteund met informatieve video. Goede en duidelijke communicatie in het bestel- en afleverproces op de site en via e-mail. De dag na bestelling keurig volgens afspraak netjes afgeleverd.

Belgium 02-02-2014 Via de website gekocht

Henny Jore 02-02-2014

Gewoon alle online regelen; hoe gemakkelijk wil je het hebben...

Selecteren, bekijken, beoordelen, bestellen en betalen gaat zo makkelijk, betrouwbaar, goed en veilig!

Assortiment
Er is genoeg om uit te kiezen, zelfs uit minder courante toestellen...

Zie hiervoor!

Extra toelichting
Ik koop hier gedurende een paar jaar mijn spullen en ben zeer te spreken over het aanbod, info, gemak en service niveau. Kortom, een aanrader!

Kees20033 02-02-2014

Kan niet beter

Site zeer gebruiksvriendelijk. Alleen bij het bestellen via ipad kun je niet pakketkorting selecteren.

Assortiment
Prima voor hetgeen wij zochten

S. Prinssen 02-02-2014

Extra toelichting
Zowel de online als de offline winkel hebben een breed assortiment en een goede service. Prijzen standaard tot goed en met de weekendknaller zelfs erg goed.

Johnnybegood_59 02-02-2014

Bellen, onderhandelen en ophalen.

Goede info gekregen, daardoor juiste keuze kunnen maken.

Assortiment
Mijn gekozen tv was op voorraad.

Aanbeveling
Twee keer een tv gekocht naar volle tevredenheid.

Extra toelichting
Heb slecht een puntje van kritiek: En Klantenservice bellen voor 80 cent per minuut is niet meer van deze tijd !!!

Glenn Willemse 02-02-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, die misschien een klein beetje leuker aangekleed kan worden. Ik kon gemakkelijk een bestelling plaatsen die de volgende dag geleverd werd.

Netjes de nodige bevestigingsmailtjes ontvangen en het product was binnen de aangegeven tijd bezorgd.

Assortiment
Uitgebreid assortiment. Weinig op aan te merken.

Aanbeveling
Ik heb hem al aanbevolen aan een vriend en zal het er waarschijnlijk nog met anderen over hebben.

Extra toelichting
Een product bestellen was makkelijk, de website overzichtelijk en een betaling doen kon gemakkelijk via iDeal. Ik heb netjes een bevestigingsmail en een mail toen het product verzonden werd gekregen. De volgende dag had ik mijn product in huis en ben zeer tevreden over de snelle levering.

Roelof 36 02-02-2014

Extra toelichting
Het assortiment is uitgebreid en gemakkelijk te sorteren naar eigen wensen. De levering was snel en goed te volgen via de pakketcode.

edith Derksen 02-02-2014 Via de website gekocht

De site is logisch ingedeeld. Zoeken gaat makkelijken is erg handig dat je op meerdere dingen kan selecteren.

Zeer aangenaam verrast door de snelheid van levering. Vrijdag middag besteld. Zaterdag ochtend om elf uur geleverd. Mails ter bevestiging werden ook direct verstuurd.

Assortiment
Ruim assortiment en voor elke portemonnee wat wils.

Aanbeveling
Ik had deze site op aanraden van mijn zoon en hij had helemaal gelijk. Ruime sortering tegen scherpe prijzen. Je wordt na je bestelling goed op de hoogte gehouden en de levering is super snel.

Extra toelichting
Ik vind dit een zeer prettige site. Handig om te zoeken . Prijzen zijn scherp en snelheid van leveren is top.

Richard Amme 02-02-2014

alles is te regelen met een paar muisklikken. en als je meer wilt weten 1 belletje en het is gepiept

wanneer je contact opneemt wordt er goed de tijd voor je genomen.ook per mail wordt je keurig stap voor stap op de hoogte gehouden van je bestelling.

Assortiment
er is een ruime keus uit diverse merken. en ook voor elk merk zijn er passende accesoires leverbaar

Aanbeveling
wanneer je op zoek bent naar een goede tv met scherpe prijs, en je niet blindstaart op 1 type. dan ben je hier aan het goede adress

Extra toelichting
dit is mijn tweede tv die ik heb gekocht bij plasma discounter in beide gevallen waren alle specificaties duidelijk te vinden op de site. ook waren ze de goedkoopste met tevens een snelle service in beide gevallen 1 werkdag levertijd.

joppie28 02-02-2014 Via de website gekocht

duidelijke website

snelle reactie,s

zeer groot

goed en vertrouwd

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn aankoop

marthuls 02-02-2014 Via de website gekocht

henk leiden 02-02-2014 Via de website gekocht

goede overzichtelijke site met duidelijke product omschrijving
makkelijk betalen via ideal

snelle reactie op bestelling en snel en goed geleverd

Assortiment
veel div merken en modellen niet alleen tv's maar ook audio ed

Aanbeveling
ik heb nu al 7 tv's bij hun gekocht oa voor familie maar altijd keurig geholpen(in het begin ging ik nog naar de winkel van hun)en altijd netjes en snel geleverd
zeer goede leverancier

Extra toelichting
zoalsal eerder aangegeven ging ik vroeger altijd naar hun winkel in Naarden maar omdat ik altijd keurig geholpen werd ging ik het eens via internet proberen aangenaam verrast door de goede site en snelle levering heb ik intussen meerdere malen bij hun besteld zij zijn niet met alles de goedkoopste,scheelt soms 10,0/15,0,maar de goede service doet mij toch beslissen bij hun te bestellen kortom een bedrijf met goede service en goede prijzen

Tom Nagelkerke 02-02-2014 Via de website gekocht

makkelijk besteld en betaald.

netjes mails gehad over factuur en levering

EDje82 02-02-2014

duidelijk

snel in huis

Assortiment
Van goedkoop tot duur.voorr iedereen is er wel wat.

snel en goedkoop!!

Extra toelichting
makkelijk en snel. en mooi geluid!!

Jori Kooiker 02-02-2014

Makkelijk online vindbaarheid. Daarnaast is de content op de webshop goed overzichtelijk ingedeeld.

Via de mail goed op de hoogte gehouden van de order, de order is makkelijk te volgen

Assortiment
Breed assortiment biedt de mogelijkheid om te kiezen tussen veel verschillende modellen.

Aanbeveling
Makkelijk en snel een order geplaatst, tevens betrouwbaar.

Extra toelichting
Goede service, betrouwbaar, snel en goede kwaliteit/ prijs verhouding. Dit zijn belangrijke elementen voor een webshop en plasma-discounter voldoet aan deze elementen.

pierino123 02-02-2014

Top en betrouwbaar

DKA 02-02-2014

duidelijke omschrijving en vooral de filmpjes zijn top

ondanks webshop een winkel met kennis als een speciaalzaak

bijna alle modellen aanwezig/leverbaar

Aanbeveling
scherpe prijs met top service

Extra toelichting
Scherpe prijs maar perfect service en vooral kennis in huis

depoll 02-02-2014 Via de website gekocht

1730 besteld 0800 in huis vanuit je luie stoel

service weet ik nog niet dus moeilijk te beoordelen , maar after service opvolging mail voor rekening en info perfect

Assortiment
alles wat in andere grote ketens ook hier

al aan velen aanbevolen

Extra toelichting
zoals gezegd ongeloofelijk snelle levering , grote keuze , helemaal goed !

Irisnv 02-02-2014

Klik-betalen-en bezorgd!

Vraag gesteld en binnen een dag antwoord!

Assortiment
Veel keuze in verschillende prijscategorien!

Aanbeveling
Goede ervaring, service en betrouwbaar

Peter657 02-02-2014

Gaat volgens gebruikelijke weg en je hoeft niet eerst een account aan te maken

Levering zoals aangegeven binnen 24 uur. Geen extra kosten en de retour procedure heb ik gelukkig nog niet moeten testen.

Assortiment
Was op zoek naar specifiek apparaat en had de laagste prijs en bovendien een orting van 50 euro omdat ik de aankoop bekend gemaakt heb op facebook.

Aanbeveling
Tot nu toe alles volgens afspraak.

nick451 02-02-2014

Site eenvoudig te navigeren, bestelproces simpel.

De dag erna al in huis, super.

Assortiment
Ze hadden precies de TV die ik zocht.

Aanbeveling
Plasma-discounter levert gigantisch snel en was het goedkoopst op het moment van aankoop.

Extra toelichting
Laten we eerlijk zijn. Ik zou graag mijn TV willen terug verdienen zodat ik nog een vette toevoeging kan kopen voor bij mijn TV.

xxtrebronxx 01-02-2014 Via de website gekocht

In een paar klikken heb je met gemak je product besteld

voor 22:00 uur besteld en de samsung smart tv gelijk de volgende dag gratis thuis bezorgd

Assortiment
keuze uit veel zoniet alle modellen

echt een aanrader plasma-discounter

Extra toelichting
Mooie tv als je nog van tv kan spreken met deze alles-kunner kan je internetten en films streamen van je PC via Samsung Link met je ingebouwde wifi tv programmas opnemen enz enz[ je kan er zelfs tv op kijken ;) ]

piet-koop 01-02-2014

zeer gemakkelijk te bestellen.
duidelijk menu makkelijk op merk,inch,prijs te zoeken/bekijken

super goede service paar jaar geleden een tv gekocht
en vorige week een super set van een home cinema

Assortiment
zeer ruim assortiment met zeer goede prijzen

Aanbeveling
ik beveel deze winkel zeker aan bij vrienden,familie!

Extra toelichting
via de webshop LG HX773W besteld bezorging's tijd keuring op tijd volgens de afgesproken tijd via de website. zeer mooie set perfect geluid echt waar voor je geld! heb gekozen voor de after-pay optie aangezien het toch een dure set is maar doos is keurig netjes bezorgd doos vlekkeloos door de bezorg dienst naar binnen getild. echt een aanrader voor mensen die deze set nog niet in huis hebben!

GPVD 01-02-2014 Via de website gekocht

Lekker thuis vanaf de bank uitgezocht en besteld en thuis afgeleverd.

Ook nog telefonisch contact gehad en goed geholpen.

genoeg keuze

Aanbeveling
omdat alles oke is gegaan

Extra toelichting
uitermate tevreden. Nog wel 1 tip: doorlinken van deze site naar bijv stofzuiger discounter mis ik. Geen idee wat jullie allemaal nog meer verkopen.

Tommyf 01-02-2014

Makkelijk en snel besteld en voor een prima prijs

Supersnel snel geleverd, binnen 2 dagen al binnen

Assortiment
Op het gebeid van 3D brillen misschien niet de grootste keuze maar wel precies het model wat ik zocht.

Aanbeveling
Ik heb al meer gekocht bij de Plasma Discounter en altijd tevreden geweest over de service.

Extra toelichting
Gewoon een prima winkel met goede service en prijzen.

Luuc1987 01-02-2014

Bestelling en bezorging verliep makkelijk en snel.

Zie kopje 'gemak'. Geen problemen ondervonden.

Assortiment
Uitgebreid kunnen vergelijken, keuze uit vele televisie's. Prima voor elkaar.

Aanbeveling
Reeds meerdere malen gedaan. Aanrader, ook voor de prijs.

Extra toelichting
Uitgebreide informatie per televisie, bestellen en bezorgen verliep zonder problemen (binnen een dag in huis). Aanrader.

Jannine de Vries 01-02-2014 Via de website gekocht

Heel vriendelijk en ter zake kundig te woord gestaan, toen ik opbelde met wat technische vragen

Aanbeveling
Deze winkel is niet alleen een internet opslag ,maar biedt ook de mogelijkheid om de producten te bezichtigen en ze op te halen.
Verder biedt deze winkel de producten voor de laagste prijs aan.

Extra toelichting
Betrouwbaar - snelle afhandeling- goed telefonisch te bereiken - duidelijke informatie. Kortom voor mij een keten die ik blijf bezoeken.

Hans2201 01-02-2014

Goede website

Assortiment
Precies wat ik nodig had voor een goede prijs

Jazeker

SVH010 01-02-2014

Extra toelichting
2 tv's besteld en de volgende dag al geleverd.

Dankawronska1 01-02-2014

Lekker op mijn stoel blijven zitten

Alles is er

Aanbeveling
Zou hoger kunnen zijn als jullie ook de goedkoopste waren

Extra toelichting
Gemak dient de mens en er word gelukkig niet bezorgd met PTT Post