Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

6,9 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

RuudV68 04-02-2014

Duidelijk overzicht op site naar merk, prijs, voorraad.

Vriendelijke medewerkers, die onze nieuwe TV zelfs nog even naar de auto brachten.

Assortiment
De meeste Samsung producten staan op de site, zijn op voorraad of eventueel leverbaar.

Extra toelichting
De plasma-discounter maakt zijn naam waar: de TV was het goedkoopste van alle aanbieders. Verder zijn de medewerkers vriendelijk en behulpzaam, is de service top en de nazorg (zo blijkt uit de klanttevredenheidsenquete) ook goed.

Pitar 04-02-2014

Extra toelichting
scherpe prijzen en snelle levering

TopBob 03-02-2014

Alles is makkelijk & overzichtelijk te zoeken en te vergelijken op de website.

Service is uitstekend! Vooraf gebeld om zeker te zijn dat de gewenste artikelen (TV en wandsteun) op voorraad zouden zijn. Werd hierbij zeer vriendelijk te woord gestaan. Tijdens het ophalen van de gereserveerde artikelen was hetgeen probleem om de wandsteun te wisselen. Snel, goed en vriendelijk geholpen. Echte aanrader voor een top service & kwaliteit in verhouding tot de prijs.

Assortiment
Volop keuze in alle mogelijke tv's en wansteunen van allerlei merken. Ook in de winkel staan zeer veel tv's per merk overzichtelijk opgesteld en kunnen allerlei accessoires worden bekeken.

Aanbeveling
Aan een ieder is deze winkel aan te raden gezien het assortiment, deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel. De bijbehorende prijs is echt scherp (andere internet winkels zijn niet goedkoper). Gewoon een aanrader.

matroze83 03-02-2014

overzichtelijke site met duidelijke info over de verschillende artikelen.
Een vrolijke foto van een snelle Coronel werkt natuurlijk ook goed mee :)

uitstekend op de hoogte gehouden van het bestelproces

Assortiment
breed assortiment met uitgebreide omschrijving van het artikel plus ruimte voor recensies en actuele voorraadstatus.

lekker winkeltje gewoon

Sjaak de Beer 03-02-2014 Via de website gekocht

Via een goede beoordeling op kieskeurig.nl en vergelijken.nl op deze site gekomen. Op de link klikken en klaar! Bestellen op de site is gemakkelijk en duidelijk. Autofill vult al je gegevens in. Binnen no-time klaar!

Op de site staat: Vóór 20.00 bestellen is de volgende dag in huis. Mijn betaling was precies om 20.00 uur... Spannend... Jazeker! Volgende dag in huis. Top!

Assortiment
Ik heb vrij specifiek naar een product gezocht. Niet echt naar het assortiment gekeken. Toch kreeg ik de indruk dat het een ruim en breed assortiment is.

Aanbeveling
Goede website en je aankoop snel in huis. Erg prettig.

Tromp J 03-02-2014

Duidelijke website

TV besteld en binnen afzienbare tijd een reactie ontvangen

Aanbeveling
Correct en netjes geholpen en derhalve een aanrader

Extra toelichting
Duidelijke website met specificaties van de apparatuur en de voorraadstatus. Netjes geholpen door een medewerker bij het afhalen van het apparaat d.m.v. advies en tips

daaaag 03-02-2014

Het bestellen gaat makkelijk. De mails die hierover verstuurd worden (in mijn geval 2 tv's) waren wel wat onduidelijk.

Met name de mail over het niet in voorraad zijn van 1 tv, zodat de bestelling niet in een keer kon worden geleverd valt wat tegen. Onduidelijke mail en waarom staat op de site niet vermeld dat de tv niet in voorraad is.

Assortiment
goede voorraad op de site.

Aanbeveling
de tv die wel in voorraad is wordt netjes binnen 24 uur geleverd.

viperia 03-02-2014

Website is duidelijk en overzichtelijk, ik kwam hier via tweakers voor een led tv en het bestellen ervan ging enorm makkelijk. geen poespas en snel geleverd binnen 1 dag.

Aanbeveling
Door dat alles duidelijk en overzichtelijk is, zijn dingen makkelijk te vinden en zijn de artikelien duidelijk beschreven. Voor mij was uiteindelijk de scherpe prijs en de volgende dag levering de doorslag. Door online te bestellen en daarmee icm de wet koop op afstand eventueel de tv terugsturen, maar dat hoeft niet want hunnen hebben zelfs 14 dagen.

Extra toelichting
Ik heb een 46 inch led tv besteld en ben hier enorm tevreden mee.

jantos 03-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

simpel reserveren en direct afhalen was mogelijk, gelukkig want de gewenste TV was bijna uitverkocht

Prima dat op een drukke zaterdag ruim voldoende personeel aanwezig was waardoor wachttijd nagenoeg nihil is

Assortiment
we hebben al van alles bij deze zaal gekocht, het is inmiddels onze 3 de TV, verder de Longhi koffie automaat, stofzuiger, buiten houtbrander, koelkast, wasmachine enz

Aanbeveling
In hoge mate, alle belangrijke huishoudelijke electr. artikelen zijn aanwezig en voldoende op voorraad meestal

Extra toelichting
Kwalitatief hoogwaardige producten, concurrerende prijzen, gemakkelijk te bestellen en af te halen maar ook de bezorging is snel en accuraat

HanPev 03-02-2014

Rob 1959 03-02-2014

even snel bestellen

op tijd en correct afgeleverd

Assortiment
heel veel type.s uit voorraad leverbaar tegen een scherpe prijs

Aanbeveling
bij vrienden en bekenden een aanrader

netjes en goed georganiseerd en dit is al de 5e aankoop

vrouw1234 03-02-2014

super ,aan huis geleverd. Binnen een zeer korte tijd.
Alles gaaf.
De site kan niet beter. Makkelijk, overzichtelijk , veel keuze.

Super snel geleverd. Op een handige tijd.
Nog geen service verder nodig gehad. Dus ook prima.

Assortiment
Prima en concurrerend met anderen. In combinatie met de snelle levering een succes.

Aanbeveling
Direct en zonder aarzelen.

Extra toelichting
De beoordeling spreek voor zich. De aspecten die belangrijk zijn ,heb ik benoemd in de vragenlijst. Deze winkel is in zijn service ,assortiment en prijsstelling uitstekend. Een tien met de griffel .

Twan Leussink 03-02-2014 Via de website gekocht

Collin82 03-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, makkelijk in het bestellen

Blu ray speler werd bezorgd in originele doos, zonder er verder iets om heen, dit had beter gekund. Verder top en snel geleverd.

Redelijk uitgebreid

Aanbeveling
Niet de eerste keer dat ik er iets besteld heb, alles naar verwachting.

Extra toelichting
Snelle levering, goede prijs. Alleen verpakking van het versturen had beter gekund.

Rob9161 03-02-2014

Simpel, eenvoudig en betrouwbaar

Duidelijke taal en goede raad

Ruim gesorteerd

Goede prijs kwaliteit verhouding

13martijn13 03-02-2014

jan55en 03-02-2014 Via de website gekocht

Verschillende / afwijkende prijzen voor het gewenste product: €275,- i.p.v €173,-
Bij navraag over het prijsverschil, heb ik de instructie gekregen om via site offerte aan te vragen.
Uit de offerte werd weer duidelijk dat een evt. bestelling telefonisch geplaatst moest worden, als het product opgestuurd moest worden.

Gemak? Kan zeker beter.

Vervolgens wel weer zeer vriendelijk geholpen door medewerker in call center (Daphne bedankt)
Al met al een omslachtig bestel proces

Helaas is transport ook niet geheel gegaan zoals verwacht.
Het product zat alleen in de producteigenverpakking en was dus niet (extra beschermd) ingepakt. Van andere shops ben ik gewend dat de bestellingen in een extra laag verpakkingsmateriaal zitten, als bescherming tegen schade, maar zeker ook (gelegenheids)diefstal.
Maar op zich kan ik het ontbreken van een extra verpakkingslaag - uit economisch en ecologich oogpunt - nog wel begrijpen.
Wat ik echter kwalijker vond is dat de verzegeling van de de producteigen verpakking bij nader inspectie ook al verbroken was. verpakking was op geen enkele wijze dichtgeplakt.
Er lijkt niets uit de verpakking te zijn, maar veel vertrouwen wekt dit helaas niet...

Assortiment
Zie ook opmerkingen gemak.

Aanbeveling
Al met al niet een zeer positieve ervaring bij mijn laatste online bestelling.

Extra toelichting
Helaas zeer gemengde gevoelens... Voor meer details zie motivaties bij de genoemde aspecten.

k. van de Wassenberg 03-02-2014 Via de website gekocht

Het product snel gevonden. Op de site ook een goed overzicht van de functies en mogelijkheden.

Product binnen 24 uur in huis, super geregeld.

Assortiment
Voor plasmadiscounter gekozen voor de laagste prijs en ruim assortiment.

Aanbeveling
Ruim assortiment tegen scherpe prijzen.

Van belsen 03-02-2014

Het reseveren van produkten TOP. Je weer zeker dat je produckt er is

Mensen hebben er verstand van welke vraag je ook hebt (als ze het niet weten vragen ze een collega). Je merk ook dat ze onderling plezier hebben in verkopen.

Assortiment
Wat je ook wil ze doen hun best het te regelen

Aanbeveling
Sorry maar ben gewoon super dik tevreden ik slijm dus niet maar heb die mening. Ben zelf werkzaam in supermarkt dus weet hoe je klanten moet helpen. Ik vind dat een groot pluspunt van jullie service (buiten de prijs en voorraad)

Zie laatste vraag

henk modderkolk 03-02-2014 Via de website gekocht

lekker makkelijk online bestellen en thuis let wel gratis laten bezorgen

makkelijk contact te maken en snel antwoord

ruime keuze in alles

Aanbeveling
met zo een service raad je deze webshop makkelijk aan.

Extra toelichting
derde tv hier gekocht,weer super snel geleverd en in uitmuntende staat gewoon super goede winkel/webshop

Goptende 03-02-2014 Via de website gekocht

De site is duidelijk en zeer gebruiksvriendelijk. Er zijn geen lastige velden. De nazorg is snel en je wordt goed op de hoogte gesteld van het bestelde product!!

De service van plasma-discounter is goed. Ze hebben de klant hoog in het vaandel staan. Geen extra kosten voor bezorgen en zoals gezegd binnen 24 uur bezorgen. Ideaal als je op het laatste moment nog iets moet hebben.

Assortiment
Ze bieden een ruim assortiment aan. De keus kan dan lastig zijn, maar de juiste omschrijvingen en video ondersteuning heb je snel een keus gemaakt. De prijzen zijn prima in orde.

Aanbeveling
Als je een tv of iets dergelijks nodig bent, zal ik Plasma-discounter zeker aanraden. Laagdrempelig en geen problemen met betalingen, verzending en advies.

Extra toelichting
Afgelopen donderdag deze tv online besteld en de volgende dag al in huis. Gekocht voor onze dochter haar verjaardag. Ze is er super blij mee. Zoals er gezegd wordt, binnen 24 uur binnen. Installatie van de tv zeer gebruiksvriendelijk. Het was onze eerste ervaring met Plasma-discounter en zal niet de laatste zijn.

damme99 03-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met veel informatie incl filmpjes. Meerdere betaalmogelijkheden.

Snelle levering en track en trace code.

Zeer uitgebreid

Aanbeveling
Vrienden hebben hier al besteld

Extra toelichting
Geweldige winkel, ga hier vaker bestellen.

zelle 03-02-2014

Goed werkende website, overzichtelijk

Snelle levering

Assortiment
Vond wat ik zocht voor lage prijs

Zie bovenstaande

karirijn 03-02-2014

overzichtelijke website en makkelijk zoeken

de levertijd was snel. (fijn) en de mailtjes over de bestelling waren duidelijk en fijn om te hebben je hoopt toch altijd dat je niet betaald voor iets wat je niet krijgt.

goede assortiment zelf voor 19 inch tv en DVD combi ruimste keus van alle sites

Aanbeveling
alles was goed. nu nog hopen de ik jullie service mbt het feit dat de TV het niet meer doet enz.

zie boven

Stefan16384 03-02-2014 Via de website gekocht

Vrijdagavond besteld, zaterdag al in huis. Minder dan 24 uur! Super!

Assortiment
Prima assortiment, niet alles op voorraad (en dat hebben ze bijna nergens)

Aanbeveling
Zeer snelle levering, scherpe prijzen en gewoon een winkel waar je binnen kunt lopen met problemen of je product af te halen. In het afgelopen jaar hebben wij een tv, vaatwasser en home cinema set aangeschaft. Na de levering van het eerste artikel, de overige 2 zonder ook maar enige aarzeling.

Tom Rothuizen 03-02-2014 Via de website gekocht

Met een paar muisklikken heb je zo een nieuwe TV. Review van het model stond er bij, incl. een youtube filmpje. Super simpel en overzichtelijk

Je bestelt en de volgende dag (op zaterdag) wordt geleverd. Post NL deed er een uurtje langer, anders had ik een 10 gegeven.

Assortiment
Ze bieden toestellen aan in elk prijs segment, dus voor ieder staat er wat tussen.

Zie Gemak, Service en Assortiment

Extra toelichting
Dit is de review van een zeer tevreden klant. WAT een verschil met mijn oude, onverwoestbare Philips beeldbuis! Qua prijs-kwaliteit verhouding is dit toestel gewoon top en is -naar zover ik weet- nergens goedkoper dan bij plasma-discounter.nl. (scheelt toch weer zo'n ±15%) Hoe makkelijk kan het zijn? Met een paar muisklikken bestel je en de volgende dag wordt het keurig aan de deur afgeleverd, relaxed hoor.

dennis.kolenbrander 03-02-2014

De site functioneert zoals je mag verwachten. Artikel snel te vinden, levertijd info helder weergegeven. Bestelproces ook volgens verwachting.

Besteld in het weekend, maandag geleverd. PGekozen voor deze site ivm het "geen gedoe retourbeleid". Gelukkig niet hoeven gebruiken.

Assortiment
Wist precies welke TV ik wilde. Prijs voor de TV was goed, maar niet de goedkoopste. Scheelde zo'n 15 EUR met goedkoopste. Keuze mogelijkheden lijken mij prima

Aanbeveling
Ruime keuze; gemiddelde tot lage prijzen; goede levertijden en "geen gedoe retourbeleid".

esther0507 03-02-2014

Goede en snelle service!

H.Rietberg 03-02-2014 Via de website gekocht

Gekocht 2x Panasonic 39inch
Smart-fira eenvoudig gereserveerd via de telefoon met reserverings nummer, direct een e-mail met bevestiging binnen 5 minuten.

Bij afhaling van de 2 TV,s
zeer vriendelijk ontvangen en we kregen gelijk koffie aangeboden, kortom zeer professioneel en correkt.

Assortiment
Onvoorstelbaar zoveel in voorraad.

Aanbeveling
Zeer betrouwbaar en deskundig.

Extra toelichting
Echt een zaak waar je waar voor je geld koopt,alles perfekt geregeld zo als het moet zijn wat een consument mag verwachten van deze zaak.

Vax 03-02-2014 Via de website gekocht

Norbert Dirksen 03-02-2014 In de winkel gekocht

Makkelijk te bereiken

Verkoper had verstand van zaken en kon goed informeren!

Ruime keus

JJ_S 03-02-2014

Super makkelijk, prima website

Ik ben dit tevreden, vrijdag 19.45 besteld zaterdag thuis!

Aanbeveling
In alles, service, assortiment en natuurlijk vriendelijke prijzen :)

Extra toelichting
Ik ben dit tevreden, vrijdag 19.45 besteld zaterdag thuis! Prijzen zijn altijd laag en snel aangepast als andere winkels hebben actie/kortingen. Prima!

arjanie 03-02-2014

elplukko 03-02-2014

je hoeft niet telkens duur parkeergeld te betalen, en je artikel zetten men netjes binnen

mijn artikel werd tot in de huiskamer gedragen

is goed !!

Aanbeveling
zou ik altijd doen, laagste prijs ook nog eens

Extra toelichting
ik zal U zeker aanbevelen, vandaag besteld, morgen in huis ! super

jer123c 03-02-2014 Via de website gekocht

erg gemakkelijk, geen problemen gehad

goed, track&trace e-mail kwam pas nadat het product al binnen was dus dat had geen nut meer

was op zoek naar 1 bepaald product en die was hier voor de laagste prijs

Aanbeveling
alleen als dit de goedkoopste winkel is.

Extra toelichting
goeie winkel, makkelijk en goedkoop

Quattro69 03-02-2014

Thuis bezorgd, ophalen van alle gemakken voorzien!

Veel kennis in huis!
En vooral ook de enthousiasme wat jullie uitstralen

Assortiment
Alles wel aanwezig en op voorraad!

Gewoon de beste deal..

gjhaaksman 03-02-2014 In de winkel gekocht
naarden

lekker thuis in de stoel de site bekijken.

ik ben in de winkel geweest en werd na 5 min al geholpen.
na de aankoop moest ik even wachten totdat het product uit het magazijn was gehaald ondertussen kreeg ik een gratis kopje koffie.

uitgebreid en overzichtelijk.
je slaagt er zeker.

Aanbeveling
ik heb al sommige mensen naar deze site of naar de winkel verwezen

Extra toelichting
winkel is netjes en de producten staan niet op of tegen elkaar zoals bij grote mediafilialen. het personeel is gemotiveerd en geven een duidelijk antwoord op je vragen. ik ben er goed geholpen en ik kom zeker nog een keer terug om er wat anders te kopen.

Lichtstad 03-02-2014 Via de website gekocht

Voldoende informatie en duidelijke specificaties.
Goede overzichtelijke webside.

Voor 20.00 uur besteld en de volgende ochtend 11.00 in huis. Daarbij werd door U ruime informatie over de zending per email verstrekt.
De verpakking was onbeschadigd.
U heeft een hele goede aftersales.

Assortiment
Alles ruimschoots daar en op voorraad.

Extra toelichting
Koop zeker de volgende keer ook weer bij U.

Jan Bart01 02-02-2014

Prijs vragen, reserveren en ophalen binnen een uur.

Alles loopt op rolletjes

Voor mij voldoende keuze

Prima keuze

Extra toelichting
Ik ben een tevreden klant

Roland van der Meer 02-02-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen met goeie prijzen!

Snelle levering, alles afgeleverd volgens opdracht

Assortiment
Veel opties verkrijgbaar bij de modellen.

jmessink 02-02-2014

Niels Kamperman 02-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Via internet kon ik gemakkelijk bekijken welke modellen er waren en vergelijken. Hierdoor kon ik later in de winkel gericht vragen stellen en waren we er snel uit.

De vragen die ik nog had werden goed en vakkundig uitgelegd.

Assortiment
Er waren genoeg modellen te zien in de showroom.

Aanbeveling
Scherpe prijs voor top kwaliteit producten met goede service.

Ik kom zeker terug!

lia bijster 02-02-2014

zeer duidelijk op het net , maar ook zeker in de winkel!

snel en goed geholpen met mijn aankoop!

Assortiment
helaas kon ik niet de juiste maat inbouw magnetron vinden.

Aanbeveling
aan al m,n vrienden en klanten geef ik door wat ik gekocht heb ! en dat is veel , sony plasma tv, sony blu ray speler, LG wasmachine,LG American koelkast, en nu nog de stofzuiger !

Klaas1961 02-02-2014

Extra toelichting
Zeer goede service !! En goedkopen producten !!

Chris Westra 02-02-2014 Via de website gekocht

De site is duidelijk. Bestellen gaat heel simpel.

Top service. Ook direct antwoord op mijn vraag. Ook per mail in de avonduren. Ik moet de doos nog open maken, maar als ik nog vragen heb dan weet ik dat ik een goede service krijg.

Overal was de 6510 al uitverkocht en jullie hadden de tv nog. Fantastisch

Aanbeveling
Ik kan geen reden bedenken om dit niet te doen.

Zie al mijn toelichtingen

Menno van Eekelen 02-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Website was goed en makkelijk in gebruik. Informatie was duidelijk en to the point.

Assortiment
Duidelijke keuze voor kwaliteit spullen en voor de laagste prijs

Aanbeveling
Winkel in Naarden ziet er zeer netjes en professioneel uit. Personeel dat ik gesproken heb was kundig en kon mijn vragen goed en op een vriendelijke manier beantwoorden.

Boschie2011 02-02-2014

Makkelijke site. Alles goed te vinden. Makkelijke filters om product naar wens te vinden! Betaling per ideal gedaan, ging allemaal prima. Miste alleen wat directere informatie mbt levering LCD TV 40" tijdens bestelproces (wanneer kan ik product verwachten? dacht dat ik zelf afleverdag kon kiezen, maar was niet zo). Dus dat kan wat beter denk ik!

Levering is snel gegaan. Donderdag na 20.00 uur besteld, maar zaterdag al geleverd! Kreeg vrijdagnacht verzendbevestiging dat TV zaterdagmiddag geleverd werd! Had TV nog niet verwacht, dacht namelijk dat er eerst gebeld zou worden voor afspraak, maar dat bleek later voor grotere TV's te zijn. Maar alles is goed gekomen, zaterdagmiddag maar thuisgebleven om tv in ontvangst te nemen.

Assortiment
Prima assortiment volgens mij. Heb in ieder geval gevonden wat ik zocht. Prijs was hier het laagst. Alhoewel..... plasmadiscounter was €0.30 duurder dan paar andere aanbieders, maar heb toch voor vertrouwd gezicht van Tom Coronel gekozen! Oh ja... en gratis bezorging !!

Aanbeveling
Heb alleen maar positieve ervaring tot nu toe, dus zie geen reden om deze winkel niet aan iemand anders aan te bevelen. Zou volgende tv weer hier kopen, mits de prijs concurrerend is natuurlijk!!

Extra toelichting
Motivering heb ik per onderdeel gegeven! Maar ben erg tevreden over Plasmadiscounter. Netjes bevestiging van de bestelling en factuur per mail gehad! Snelle levering!

Superboef69 02-02-2014

je kijkt in de categorie van je interesse en maakt een keuze.

kennis over de specifieke eigenschappen is niet altijd aanwezig.
Ik heb ter plekke met mijn zelf meegenomen playstation een hoofdtelefoon getest om zeker te zijn van de goede werking.

Voldoende afwisseling.
Grote tip is wel dat de specificaties beter moeten worden onderzocht en weergegeven.
Voorbeeld is mijn hoofdtelefoon die niet geschikt bleek voor de playstation terwijl dit wel op de website stond vermeld in de categorie van de betreffende spelconsole.

Aanbeveling
gezien mijn ervaring is de shop zeker aan te raden. Wel even goed opletten, informeren en controleren voor je besteld en/of meeneemt.

Extra toelichting
Kort samengevat een prima shop met voldoende assortiment. Zelf goed van te voren informeren over de producten die je wilt aanschaffen.

J van Berkel 02-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijke site om te bestellen, volgende dag in huis

Assortiment
Volledig assortiment, voldoende keus en altijd op voorraad.

Makkelijke site

TRB 02-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, zelfs met informatiefilmpje over het product! Bestellen ging erg eenvoudig.

Levertijd <24u. Vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend bezorgd op ander adres, zonder problemen.

Prima

Aanbeveling
Zou deze winkel zeker aanbevelen!

Extra toelichting
Tot nu toe niets dan lof. Ookal heb ik de winkel niet bezocht, bestellen via de webshop ging uitstekend.