Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

remcojacht1971 13-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

eerst gekeken op site en rustig uitgezocht, vervolgens naar naarden gereden even overleg met medewerker voor verdere info en 5 minuten later met TV de deur uit

perfect geholpen, duurde wel even aangezien het druk was en een paar voorgaande klanten veel tijd nodig hadden met vragen

keuze zat, merken, maten

Aanbeveling
zeker aanbevelen, is 2e TV die ik daar koop, maar zou er voor BBQ ook zeker langsgaan

Extra toelichting
prima cijfer, goede service van mensen die weten waar ze het over hebben, zeer vriendelijk en goede service, gekochte TV ord zelfs voor je in de auto gezet

Hunter24 13-02-2014

Makkelijk toegankelijk , veel keuze, merk bij merk en diversiteit is groots !!
Na het bekijken van de website hebben wij besloten om het product bij jullie af te halen en gewoon open op zondag !! Wat wil je nog meer ?!!

Ik ga ervan uit dat het personeel gekwalificeerd is om klanten te bedienen zoals men dat wenst. Dat is bij ons zeker gebeurd op een rustige en goede manier ! Het heeft onze keus versterkt om voor dat product te kiezen !

Extra toelichting
Ik zou niet naar jullie zijn gekomen als ik niet zeker wist dat hier bij jullie de beste en dus de goedkoopste prijs wordt betaald ! De winkel is zo aangekleed dat je alles op een goede manier kan bekijken naar de diversiteit van de producten.

Henry Veenstra 13-02-2014

Lekker makkelijk online reserveren en gelijk op kunnen halen, ideaal.

Werd netjes gevraagd of dat ik nog iets nodig had.

Assortiment
Meer dan genoeg keus, lekker groot assortiment

pieter van hoorne 13-02-2014 In de winkel gekocht
naarden

goed bereikbaar op industre terein top..

goed geholpen op de zondag door een van de mede werkers.

50 inch was niet op voorraad toen maar voor 55 inch gegaan
haha

Aanbeveling
fijne webshop winkel waar je ook kan afhalen stuk goedkoper dan meeste winkels

Extra toelichting
leuke aktie hoop dat ik win dit is mn derde tv die ik hier heb gekocht dus.als ik win koop ik nog een 32 inch erbij haha bedankt plasmadiscounter gr Pieter van hoorne

Jolida Winter 13-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Op de website uitzoeken en reserveren. Danssimpelweg afhalen ....simpeler kan het toch niet

De medewerker droeg de enorme doos naar mijn auto op eigen initiatief

Assortiment
Breid het assortiment gerust uit.....kom ik vaker

Zie boven

Prima service, website.....

Fred Bogaards 13-02-2014 In de winkel gekocht

7,3

Eeen handje helpen om de tv in te laden zou leuk geweest zijn.

Adekamps1958 13-02-2014

het vinden van de winkel en het parkeren.erg gemakkelijk
geen gehannes met je auto

zaterdag jl een cinemaset van samsung aangeschaft.S'middags geinstalleerd.dvd bleek defect
Zondags teruggegaan en zonder enige moeite nieuwe speler gekregen.Das pas SERVICE

Assortiment
Eerlijk gezegd is dit geen winkel om te vergelijken met de allegrootste.Je gaat meer gericht hierheen omdat je keus eigenlijk al vaststaat.

Aanbeveling
na zo een service altijd.
en erg aardige Jongens die je met plezier helpen

Gyro 13-02-2014 Via de website gekocht

Reserveren ging eenvoudig

Werd netjes geholpen, maar als cadeau verpakken kon niet.

12Mariette 13-02-2014

Goede parkeermogelijkheid.
Goed te bereiken. Je neemt het product meteen mee.

Goede, niet opdringerige verkoper.

Veel keus en merken.

Ik ben zelf tevreden.

Extra toelichting
Goede winkel met een ruim assortiment.

Thijs van breda 13-02-2014 In de winkel gekocht
Naarde

Kijken en gelijk kopen en mee kunnen nemen

Kregen alle uitleg en informatie die we wouden

Alleen zou ik als ik jullie was op de drukkere dagen wat meer personeel neer zetten nu moesten we toch wel een half uurtje wachten voor er iemand beschikbaar was

Genoeg keuzen

Panal 13-02-2014

Soms een "beetje" lange wachtrij. Dat komt omdat voor elke klant de tijd genomen wordt.

Geen gezeur want ze doen wat ze beloven. Je gaat als tevreden klant naar huis

Assortiment
Véél te groot! Maakt de keuze er niet gemakkelijk op maar gelukkig krijg je goed en deskundig advies.

Aanbeveling
Goed assortiment, goede en deskundige adviezen en een prima service.

Extra toelichting
Mijn aankoop bleek ons toch niet te bevallen. Zonder enig gezeur werd de koop ongedaan gemaakt en konden we een andere tv uitzoeken. Daarbij kregen we de juiste adviezen en werd waarachtig de tijd voor ons genomen. "iedere klant verdient aandacht" is hier de regel.

Anne_85 13-02-2014

Bij de televisies staan vertegenwoordigers van de betreffende merken die je alles kunnen vertellen over de producten. Als je je keuze hebt gemaakt, ga je naar de kassa waar je afrekent en ondertussen wordt het product uit het magazijn gehaald. Heel efficiënt!

Duidelijk advies, garantie wordt even besproken en alleraardigste medewerkers.

Assortiment
Ik had op internet al wat voorwerk gedaan en wist daarom eigenlijk al welke tv het moest worden. Ik wilde deze alleen nog even 'in actie' zien. Maar ik vond echt dat er een ruim assortiment beschikbaar was, alle bekende, mooie merken zijn aanwezig. Voor elk merk is een aparte hoek ingedeeld.

Aanbeveling
Voor ons was het best een stukje rijden, maar het was absoluut de moeite waard. Na een slechte ervaring met de Mediamarkt, was de plasma discounter echt een verademing als het gaat om service. Bovendien hebben ze scherpe prijzen en werken ze erg efficiënt!

Extra toelichting
Ik ben erg enthousiast over de Plasma-discounter. Scherpe prijzen, snel en klantvriendelijk. Ik ging met een blij gevoel de winkel uit!

Albers-weesp 13-02-2014

Als je weet wat je wil hebben is het kopen afrekenen en weg.

Prima

Prima

Wat meer heb je nodig

Extra toelichting
Ik vind het wel een echte "mannen" winkel. Als mutsige moeder die niet echt nog weet wat ze moet hebben is het wel veel testosteron.

daniel jellema 13-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te reserveren via internet

Wisselgeld duurde wel erg lang

Goed arsortiment op voorraad

Aanbeveling
Prettig geholpen en goede bediening

Al met al Zeer tevreden

Arno Breedveld 13-02-2014

Even van tevoren gebeld. Het toestel was op voorraad.
Het toestel gereserveerd en daarna ff opgehaald! Goed en snel geholpen! Top!!!

Ze staan zo klaar voor je!

Ze hebben daar alles!!

Aanbeveling
Zweer vol en intiem. Goed en voldoende opgeleid personeel.

JanMarrom 13-02-2014

Zelf opgehaald in Naarden, goede parkeergelegenheid. Snelle levering.

1e exemplaar bleek niet helemaal goed te zijn. Is zonder vragen stellen onmiddellijk omgeruild voor een nieuw exemplaar met de excuses voor de overlast. Prettige service.

Assortiment
Heel breed, volgens mij kun je hier heel veel direct op voorraad bestellen en laten bezorgen of ophalen.

Aanbeveling
Goede service, breed assortiment en uiterst prettige prijzen. Waarom zou je dit niet gunnen aan anderen?

G.v Duinen 13-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het gemak is gratis thuis bezorgen.Maar meestal bestel ik online en haal ikzelf het artikel op.

nog geen problemen gehad.

Altijd ruime voorraad

Goede uitleg.

Extra toelichting
Het toestel is makkelijk te instaleren en een primabeeld En dat voor zo lage prijs.

Jean1970 13-02-2014

Het assortiment is behoorlijk ruim en zeer goed gepresenteerd. De mogelijkheid tot het kiezen van filters is beperkt en ook worden artikelen getoond die niet volgens filters getoond zouden moeten worden.

Op zondagochtend gebeld en gevraagd naar prijs en voorraad. Direct werd actuele prijs en voorraad genoemd, zodat ik keuze kon maken om de showroom te bezoeken.

Assortiment
Vrijwel alle populaire tv's zijn aanwezig en kunnen (grotendeels zittend) rustig en goed worden bekeken.

Aanbeveling
Goede assortiment, gratis voor de deur parkeren, helpen met inladen en scherpe prijzen. Naar keuze ophalen of bezorgen, dus wat wil je nog meer?

Extra toelichting
Zeer tevreden over de algehele opzet van de (online)winkel. De uitgebreide videopresentaties per toestel, de ruime showroom waar je alles in levende lijve kunt zien en rustig kunt bekijken en de plezierige verkopers maken een goede en plezierige aankoopbeslissing mogelijk. De centrale ligging en goede bereikbaarheid en de hulp bij inladen maken het plaatje compleet.

Franka50 12-02-2014

gemakkelijk te bestellen en zeer snelle levering.

Ik kan niks bedenken wat niet goed gaat bij Plasma-Discounter.

Assortiment
Keus genoeg!En de laagste prijzen.

Aanbeveling
Wij hebben deze winkel al vele malen aanbevolen bij familie en vrienden.

Extra toelichting
Wij hebben al meerdere aankopen gedaan bij Plasma-Discounter de laatste jaren en altijd dik tevreden geweest.Een paar weken geleden kreeg onze 10 maanden oude TV voor de 2de keer geluidsproblemen.Na het probleem gemeld te hebben kregen we de volgende dag al telefoon dat de TV niet meer opnieuw gerepareerd werd en dat wij,het aankoop bedrag teruggestort konden hebben,of een andere TV konden uitzoeken.De keuze was geheel aan ons.Dus we hebben een nieuwe TV besteld bij Plasma-Discounter en die stond na 'n paar dagen al weer bij ons in huis.Dus van ons een 10+ voor de service en klant vriendelijkheid!

patriciak 12-02-2014 Via de website gekocht

De producten die ik zocht had ik snel gevonden. Ook het bestellen van de producten ging snel en makkelijk

De levertijd van de producten was zoals op de site aangegeven binnen 24 uur.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding en de snelle levertijd.

tashima 12-02-2014 Via de website gekocht

alles verloopt vlot

Cedric Jansen 11-02-2014 Via de website gekocht

Handige filmpjes en een overzichtelijke site! Je kunt dan ook snel je bestelling plaatsen.

Vandaag besteld en morgen in huis komt plasma-discounter ook echt na! En je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling op de mail.

Assortiment
Veel keuze aan televisies en accessoires!

Aanbeveling
Gewoon echt een topwinkel! Goedkoop en een goede service!

Extra toelichting
Goedkoop, veel keuze en een goede kwaliteit! Ik ga zeker vaker hier eeen bestelling plaatsen. Voor mij een dikke 10!

Robert de Niet 11-02-2014

Overzichtelijk. Logische indeling.

Vragen niet nodig, website duidelijk. Binnen een dag geleverd conform afspraak.

Assortiment
Voor wat betreft mijn wensen prima tav tv's meer dan voldoende keuze in het geboden assortiment. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen, toch?

Aanbeveling
Aan een ieder die graag een duidelijke en snelle service wenst.

Fred Hetter 10-02-2014

Duidelijke website
Makkelijke indeling van de te zoeken artikelen
De betaling heb ik in de winkel gedaan, maar de te nemen stappen waren simpel en duidelijk.
Het noteren van de gegevens was zoals verwacht, niet te veel en niet te weinig.
Het bestelproces was simpel en duidelijk, kan in principe niet fout gaan.
De te nemen stappen waren duidelijk en je wist waar je was en de mogelijk werd geboden om terug te keren naar de vorige stap.

Na de bestelling gedaan te hebben, kreeg ik via een sms en via de mail een bevestiging van de order. Bij het ophalen van het bestelde, werkte dit goed en was de levering snel geschiedt.
We kregen in de winkel goede uitleg.

Assortiment
Er was veel meer dan dat ik verwachtte. Zag er zeer goed en professioneel uit.

Aanbeveling
Aan een ieder van wie ik hoor dat deze iets nieuws wil aanschaffen, hetgeen in jullie assortiment is, zal ik naar jullie internetsite verwijzen.

Extra toelichting
Goede en professionele uitstraling van zowel de site als van de winkel. Duidelijke uitleg van het gebodene. Goede prijs!! ik hev de tv gekocht via online en afgehaald bij de fysieke winkel!

Herman Dronten 10-02-2014

Erg gemakkelijk om tot een goede keuze te komen. Een goede beschrijving van de specificaties en mogelijkheden. Gemak door makkelijke betaling en goede verzending.

Assortiment
Televisies te kust en te keur, een erg groot en divers aanbod.

Aanbeveling
Voor prijs en kwaliteit bewuste kopers een goed alternatief t.o.v. andere winkels.

Extra toelichting
Een prettige koop gedaan bij Plasma-discounter. Voor mijn vader van 83 jaar een televisie gezocht met gebruiksgemak, helder beeld en goed leesbare teksten ( tv en teletekst). Ons gekochte product eerst via andere sites op gebruiksgemak en eigenschappen bekeken. Na een aantal televisies te vergelijken uitgekomen op deze Samsung. Goed beeldformaat, full hd, ondanks zijn mogelijkheden weinig overbodige zaken voor de gebruiker. Televisie kon via andere site met actieprijzen niet geleverd worden. Even verder gekeken als onze neus lang was. Plasma-discounter kwam met een zelfde prijs en kon wel leveren. Via mijn zoon al eens goede ervaringen gehoord over zijn wasmachine ook gekocht bij Tom Coronel. Op dit moment dik tevreden met de service, afhandeling en de geleverde televisie, voor een goede prijs.

molies 10-02-2014

perfecte webste, product makkelijk te vinden

bij bestelling, duidelijke en overzichtelijke bevestiging

Assortiment
Ervaringen met tv's en beats, wat ik zocht was aanwezig

Aanbeveling
Ruim assortiment, goede prijzen en fijn dat 't produvt goed omschreven wordt,zelfs mogelijkheid dmv filmpjes met uitleg

J.F.W. Tibbe 09-02-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk en overzichtelijk

Super snelle levering

Erg uitgebreid

Aanbeveling
Modern en Correct ! Vooral de introductie filmpjes zijn handig.

Doen !!

ZRFilmmaniak 09-02-2014 Via de website gekocht

Een geweldige actie van Plasma Discounter leverde mij een Samsung ue46f6500, met een paar klikken, binnen 24 uur thuis.

Zoals beloofd hebben ze de tv de volgende dag geleverd bij mij thuis. Via een track & trace systeem kon ik de levering volgen, wat fijn was.

Assortiment
Ze hebben een ruim assortiment en en extra accessoires voor de tv's. Fijn om alles met 1 bestelling geleverd te kunnen krijgen.

Aanbeveling
Plasma Discounter is met zijn scherpe prijzen en goede service een betrouwbaar website. Vanwege een goed ervaring zal ik mijn volgende tv aankoop ook via plasma-discounter regelen.

Extra toelichting
Al met al levert maakt plasma-discounter zijn beloftes waar. Scherpe prijzen is waar ieder consument op zit te wachten maar een leverancier moet het wel kunnen waarmaken. Plasma-discounter is daar een van.

Jootje71 09-02-2014

Alles was duidelijk te vinden op de website

Ik heb telefonisch besteld en ben goed ter woord gestaan.
En de levering was snel.

Assortiment
Alles wat ik wilde bestellen was in het assortiment te vinden op de website

Aanbeveling
Prijs/kwaliteit en service zijn erg goed

Extra toelichting
Ik ben zeer te spreken over de service.

Brian96 09-02-2014

Site is goed bereikbaar en bestelling makkelijk te plaatsen

Track en trace code ontvangen en product op tijd ontvangen

Assortiment
Goed assortiment met leuke prijzen

Aanbeveling
Goede service, groot assortiment, product op tijd geleverd. Prima webshop!

Frits145 08-02-2014

Snel het gezochte gevonden, en nog een scherpe prijs ook

Levering de volgende dag

Royaal

Prima vlotte webshop

Prima webshop

Jasper van der Meulen 08-02-2014 Via de website gekocht

Bestellen van de tv zo gepiept!

Aanbeveling
Ja bestelling verliep zonder problemen en de tv werd zelfs al de volgende dag (Zaterdag) afgeleverd.

Extra toelichting
Plasma-discounter een prima webshop. Elke stap in het bestel proces krijg je een status mail. Verzending binnen een dag. Prima prijzen! aanrader!

Bing1998 08-02-2014 Via de website gekocht

overzichtelijk en begrijpbare site

vlekkeloos en snel

ruime keuze

zo als het hoort

pgeijteman 07-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Simpelweg goed geregeld allemaal van de zoektocht tot de aflevering. Omdat er natuurlijk altijd ruimte is voor verbetering geef ik allemaal 9's maar heb zelden zo een fijne internetaankoop gedaan welke tevens de volgende dag netjes werd afgeleverd. Helemaal top!

wdj47 07-02-2014 Via de website gekocht

Je kan bestellen van uit je stoel

Alles goed verlopen

Keuze genoeg

Aanbeveling
Goede service en mooi op tijd

Als is prima verlopen

mjjo1964 07-02-2014

Overzichtelijke site

een paar keer kontakt gehad, goed geholpen

Assortiment
ruime keus voor een goede prijs

Aanbeveling
Makkelijk om van thuis uit te bestellen voor een goede prijs met een goed advies

Henkie 1967 07-02-2014

Heel gemakkelijk,click and pay,tv uitzoeken-bestelling plaatsen -betalen-klaar||

Bestelling afgeleverd,binnen 1 dag super.

Assortiment
Voldoende keuze,met uitgebreide specificaties,prijsverschil tov winkel zeer de moeite waard.

Aanbeveling
Alles wat op de site staat,word tot nu toe waar gemaakt.Maar mensen zijn vaak te bang om via internet dit soort aankopen te doen.

Extra toelichting
Als je het goed nagaat,gaat dit nergens over,ik bedoel,s avonds om 19.45 uur de tv besteld,en de volgende dag om 16.00 uur thuis bezorgd.Super!!

Charles 1949 07-02-2014

erg duidelijke site

word direct op mail gereageerd

ontzettend veel

Aanbeveling
zeer snelle levering en wbt de prijzen erg gunstig

Mirabis 07-02-2014 Via de website gekocht

Website is duidelijk ingedeeld. Specs netjes onder de algemene informatie en aanbevelingen daaronder.

Netjes de facturen gemailt gekregen en tv was er binnen no-time.

Aanbeveling
Mooie prijzen en overzichtelijke website.

Extra toelichting
1e keer dat ik hier iets heb besteld, maar ik kom zeker terug!

Dave F 07-02-2014

manfred 34 07-02-2014

hij is goed maar ik hat graag een aan en uitknop er op zitten , om ook de tv uit te zeten

service zeer goed

zeer goed

Aanbeveling
aan iedereen wand de service
is zeer goed en ook de rest is zeer goed

Extra toelichting
de service is zeer goed, ook als hij niet goed is kun je een afspraak maken en dan is het ook nog snel geregeld hoor, dus dat vind ik zeer goed. verder vind ik dat het jammer is dat er geen aan en uit knop aan zit, maar verder is het een goede TV. en ik hoop inde toekomst dat het ook bij de beschrijving staat dat er geen aan en uit knop zit

Priscillas1984 07-02-2014

Leyla Mohseninejad 07-02-2014 Via de website gekocht

Cristiano van Schaik 06-02-2014 Via de website gekocht

Donderdag besteld en vrijdag al in huis, gemak dient de mens

Was zeer eenvoudig via de website te bestellen en het was makkelijk om de bestelling te volgen.....

Assortiment
We kijken vaak op u site om veel te weten te komen over allerlei producten.

Aanbeveling
Duidelijke website en een super levering.

Extra toelichting
Mooie televisie gekocht die snel bezorgd werd en een duidelijke website.

Redi59 06-02-2014

Alles is eenvoudig te vinden, wat in een overzichtslijst staat wordt ook waar gemaakt

Wordt belooft dat het vanaf 5 feb wordt geleverd (produkt was niet op voorraad)en zelfs op 5 feb wordt geleverd

Aanbeveling
geen problemen bij bestellen, leveren en betalen

Extra toelichting
Alles werd keurig vermeld, niet op voorraad wel leveren 3 dagen later en inderdaad alles goed verlopen

se611838 06-02-2014 Via de website gekocht

24/7 kunnen kiezen en bestellen. eindeloos. omdat het online is kun je direct vergelijken met andere retailstores

duidelijke online correspondentie over aankoop bevestiging en afhandeling levering.

Assortiment
ruim voldoende. eerder meer als minder dan vergelijkbare online winkels (en ik heb er een paar bekeken hoor)

Aanbeveling
zou dit van harte aanbevelen nav mijn recente ervaring. werd mij ook van harte aanbevolen door anderen

Extra toelichting
word snel (door computer?) gereageerd op bestelling. toonzetting van e-mails is vriendelijk, maar vooral heel duidelijk, zonder allerlei hokjes etc aan te vinken. dit was mijn eerste ! aankoop via internet en is niet slecht bevallen !

Damyra 06-02-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen op internet. Bezorgen gratis. Dus hoefden niet naar de winkel toe. Wisten precies wat we hebben wilden.

Bij aankoop van vorige TV vriendelijk geholpen, ook nadat de garantie verlopen was.

Enorm groot.

Alles was goed.

Extra toelichting
Goede informatie. Vriendelijk te woord gestaan. Onze vorige TV hier ook gekocht en deze dus weer. Levering binnen 24 uur na de bestelling. Top.

nantje82 06-02-2014

Extra toelichting
Super product tegen een superprijs. Erg tevreden met mijn nieuwe TV. Magic remote wordt er niet standaard bijgeleverd maar is erg handig als je wilt internetten via tv. Service van de webshop is ook goed. Alles wordt netjes en snel afgehandeld en men krijgt tijdig info over wanneer het product afgeleverd wordt.

Ralphievw 06-02-2014 Via de website gekocht

Heel simpel te orderen via internet.De website is zeer duidelijk. De reservering die ik geplaatst had, werd gelijk verwerkt op de site qua voorraad. Om te betalen had je genoeg keuze mogelijk heden. Overal was het geheel gemakkelijk om te bestellen.

Het personeel is zeer op de hoogte van hun assortiment. Kunnen veel informatie verschaffen. Ik had een product dat op voorraad was, en ik kon deze de volgende dag gelijk ophalen. De ochtend dat ik mijn tv ging ophalen kreeg ik netjes een herindering via sms, daar stond in het product en je reserveringsnummer en zelfs het adres nogmaals waar het product op gehaald kon worden. Bij aankomst was de winkel druk maar ik werd al binnen 2 minuten gehopen, binnen paar minuten stond ik weer buiten om de tv in de auto te laden met een medewerker die mij hierbij hielp.

Assortiment
De informatie die je krijgt via de site is juist, ik kreeg hier bij alles wat beloofd is. De prijs vergeleken met andere winkels is zeer goed. Ik heb de prijs vergeleken via verschillende sites en kwam steeds uit bij plasma discounter.

Al gedaan

Extra toelichting
Ik heb verschillende producten bij verschillende winkels gehaald. De surves is prima. Maar tot nu toe ben ik zeer teverde over.

Rob EduardKarel 06-02-2014

Goede website met veel uitleg over de producten

Ik heb een tv gekocht die een week lang in de aanbieding was, maar was uitverkocht. Zondagnacht heb ik hem in de pre-order besteld en tegen de gereduceerde prijs. De tv kwam aan op de beloofde datum.

Ruim voldoende

Aanbeveling
Ik heb de tv in pre-order besteld op basis van de goede referenties.