Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

CMO 16-02-2014

Extra toelichting
In eerste instantie een philips smart tv gekocht. Deze werkte echter niet goed. Naar verwachting had dit met een software fout te maken. Na contact met de helpdesk, perfect geholpen en werd de mogelijkheid geboden om in de winkel (ik woon in de buurt) om te ruilen. Uiteindelijk voor een ander merk gekozen. Uitstekende service!

Marieke2014 16-02-2014

Extra toelichting
Zeer ruim assortiment, duidelijke informatie, snelle bezorging. Kortom een heel prettige manier om je aankopen te doen.

Ennas 16-02-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, betalen met ideal is ideaal.

Donderdag avond een tv besteld zaterdag ochtend in huis (in België) Dat was sneller dan verwacht dus ik ben zeer tevreden.

Juttertje 16-02-2014

Makkelijk uitzoeken via duidelijke website.

duidelijke bestelinformatie via de mail. Service in de winkel goed alhoewel ik al wist wat ik wilde hebben.
Reserveerservice prima!

Assortiment
Heel ruim assortiment, echter niet alle modellen ruim op voorraad. Door de reserveerservice komt je toch niet voor niets naar Naarden rijden.

Aanbeveling
Goed, duidelijke en eerlijke communicatie. Lage prijzen.

Extra toelichting
Plasma discounter valt op door de duidelijke video's en uitleg op de website. Bestellen via een duidelijke website waar direct te is zien wat de voorraad is. Heel fijn is het on-line reserveren als je wat verder moet rijden zodat je zeker weet dat het bestelde product er nog op voorraad is. Misschien handig om na de reservering aan te geven wat de maten van de doos zijn. Bij mij paste de let tv doos net achterin. moest ook niet een cm breder zijn!

Edwin van der Veen 16-02-2014

Eenvoudig online alles bekijken en daarna reserveren en/of betalen.

Assortiment
Veel keuze. Voor elk budget is er wel iets te vinden.

Nicoline21 16-02-2014

Site was overzichtelijk, was bij het product gekomen via een andere site (consumentenbond). De site was zoals ik verwachtte en vergelijkbaar met andere online bestelsites.

Vooral het feit dat het product de volgende dag al bezorgd is was erg fijn.

Assortiment
Ik wist al welk product ik ik ging bestellen dus het assortiment was verder niet echt van toepassing.

Aanbeveling
Was makkelijk en snelle site.

Extra toelichting
Goede site en sneller levertijd

ThomSIMC 16-02-2014

Ik koos voor afterpay. Ik zal wel niet goed opgelet hebben maar was wel wat verbaasd dat ik de volgende dag gebeld werd ivm een credit check. Vind ik niet zo charmant.

Aanbeveling
Goed assortiment, goede informatie, scherp geprijsd. Bovendien een gerenommeerd 'veilig' adres.

naam 6111947 16-02-2014

op een duidelijke en eenvoudige wijze kan je op het moment dat je dat uitkomt uitgebreid winkelen en aankopen.

wel vaan druk in de winkel maar dan staat de koffie klaar en is er genoeg om te bekijken

Assortiment
al kom je voor een tv, je kijkt ook altijd even bij een van de andere hoeken met aanbiedingen.

Aanbeveling
het reeds enkele malen gedaan en altijd een tevreden reactie terug gehad, zou bijna willen voorstellen een provisieregeling in te stellen voor de aanbrengen van veel nieuwe klanten

Extra toelichting
kom reeds jaren in de winkel daar deze vlak bij mijn woonadres is. Reeds vele zaken gekocht, van tv naar koffiezet apparaat, BBQ en wasmachine en ik kom er nog stads graag. De voorlichting is bijna altijd to the point en als men het antwoord niet weet, dan wordt dit direct nagevraagd. Ook vaak mogelijk bij de tv/audio afdeling het product waar men naar op zoek is life te testen.

Tijmen zijpveld 16-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Snel klaar wist wat ik wilde

Moest even naar balie lopen om geholpen te worden

Helaas was de sony 40 inch er niet meer dus toen voor de samsung gegaan

Goede prijs makkelijk parkeren

Extra toelichting
Had van te voren al een idee wat ik wilde via de website keuze gemaakt toen snel even langs gereden

Meteren1979 16-02-2014

Overzichtelijke website en snel bestelproces.

Assortiment
Ruime keuze en ruime voorraad.

Extra toelichting
Eenvoudige en snelle website en de afspraken zijn netjes nagekomen.

t.dijkstra 16-02-2014 Via de website gekocht

Zeer snel gereageerd op mijn bestelling/

Levertijd onmiddellijk binnen de kortste keer.

Genoeg keuze.

Aanbeveling
Uitstekende behandeling en zorg en nazorg van mijn bestelling.

Extra toelichting
Alles is uitstekend door U behandeld en gerealiseerd.

kefvedie 16-02-2014

zeer makelijk te bestellen

Assortiment
ze hadden hem op voorraad dus ik vind het gewoon goed

Aanbeveling
als iemand er naar zou vragen zou ik deze site aanbevelen maar niet dat ik ga zeggen wil je een nieuwe tv? ga dan daar naartoe

Extra toelichting
het is een zeer goede site snelle levering. ook een prachtige tv voor die prijs. ik heb nu een grotere tv dan mijn ouders lol. ik heb er zelf voor moeten werken maar het is het dubbel en dwars waard

Jurre Genders 16-02-2014 Via de website gekocht

De website is makkelijk te bezoeken en alles is duidelijk aangegeven. Het was duidelijk hoe is moest betalen en wat ik voor gegevens in moest vullen. De televisie was super snel bezorgd ik ben dan ook erg tevreden!!

De televisie was bezorgd op de gewenste datum en dit was ideaal!!

Assortiment
De televisie die ik wilde zat erbij dus het assortiment was goed

Aanbeveling
Alles is makkelijk, snel en duidelijk te regelen.

Extra toelichting
Ik vond het prettig via deze site wat te bestellen en zal er zeker vaker gebruik van maken. Ik raad het anderen aan ook via deze site te doen.

ron w. 1964 16-02-2014

de site zit zeer gebruikers vriendelijk in elkaar en het bestel proces was helder en snel. Vooral de overeenkomst met kieskeurig is fijn want je kijkt toch eerst op een consumenten site of een product goed beoordeeld wordt!

product 's avonds 19:50 besteld de volgende dat voor 15:00 in huis! prima

Assortiment
groot assortiment en makkelijk te vergelijken. Prijs van het product is zeer laag vergeleken bij andere winkels!

Aanbeveling
zal deze winkel zeker aanraden aan vrienden en kennissen.

Extra toelichting
Na uitzoeken via consumentensite welk product het best bij me past is deze site zeer snel en eenvoudig om je product te vinden en het product is dan ook nog eens zeer aantrekkelijk geprijst. Vlotte afhandeling van de bestelling en de bezorging. Echt super!

hajoveen 16-02-2014 In de winkel gekocht
naarden

Geen extra kosten voor CC betaling

Vriendelijke verkoper, kreeg nog 100 euro extra korting.

Assortiment
Product was niet altijd op voorraad

Aanbeveling
Zeker aan te raden, goede prijs en service

Extra toelichting
Tot nu toe goede ervaring. Prijs was zeer scherp en goede service.

robert worst 16-02-2014 In de winkel gekocht
naarden

alles zeer goed en overzichtelijk geplaatst

zeer goed geïnstrueerd personeel
en allemaal zeer kundig

Assortiment
enorme assortiment met alle top merken aanwezig

ik ben al vaker geweest
en als je tevreden bent
vertel ik graag aan vrienden
wat voor een top winkel dit is

Extra toelichting
in alle antwoorden heb im eerlijk mijn mening gegeven ik vindt dit een uitstekende winkel met goede service en zeer kundig personeel

cees den boef 16-02-2014 In de winkel gekocht
naarden

kan via internet bestelling, maar je kunt je ook in de mooie showroom laten overtuigen

goede, en deskundige verkopers, de factuur stond al op internet toen wij thuis kwamen.Toen wij vertrokken kwam er een magazijnbediende naar de auto hollen en vroeg of wij het goede model hadden gekregen,hij twijfelde en overtuigde zichzelf of alles in orde was, prima

Assortiment
duidelijk aangegeven, je kunt kiezen voor een wat duurder model, of een wat ouder model wat dan weer wel in jouw prijsklasse valt

Aanbeveling
Meest duidelijk winkel op internet met nieuw, wat oudere, en demomodelen waaruit een klant kan kiezen, met tevens de mogelijkheid om in de showroom je te laten overtuigen door het deskundige personeel, en een eerlijke prijs berekenen.

Extra toelichting
motivatie staal al bij de vragen, vind het een heel goede winkel qua opzet, misschien zou een showroom in het noorden en zuiden van het land een idee zijn dan is ook daar een landelijke dekking, omdat de echte liefhebber zich in een showroom wil laten overtuigen, en de bevesting wil krijgen van zijn voorkeur, of door de verkopen met een alternatief overhalen

Victor22 15-02-2014

Gebruiksvriendelijke site en snelle bezorging aan de deur.

Schroefjes de TV standaard waren niet meegeleverd. Bellen kost 80 ct per minuut. Helaas duurt het terugmailen van de winkel eventjes.

Assortiment
Ruim voldoende keuze in tv's

Snelle/gratis bezorging

Extra toelichting
Over het algemeen een topsite met strakke prijzen en een snelle bezorging!

CMVG 15-02-2014

Toevallig erg gemakkelijk zo'n winkel bij mij om de hoek

Ik werd uitstekend geholpen door een vriendelijke jongeman die alles helder uitlegde. Er was ook tijd voor een grapje.

Assortiment
Jullie hadden wat ik zocht. Daarbij zag de winkel er helder, overzichtelijk uit.

Hoort en zegt en voort

Extra toelichting
Nu ik weet dat jullie ook een goede winkel hebben, kom ik daar zeker terug. Tenslotte is het fijn de spullen fysiek te zien en niet alleen maar als plaatje op internet.

W.G. Moorlag 15-02-2014 Via de website gekocht

Ik zou niet weten wat er te verbeteren is.

Niet de eerste keer dat wij hier aankopen hebben gedaan en dat zegt volgens mij genoeg

Assortiment
Gigantisch grote zeer concurrerende voorraad.
En dat je dan weer bij plasma-discounter besteld is dus niet meer dan logisch.

Extra toelichting
Waarom iemand naar een andere winkel sturen als je uitermate tevreden bent met plasma-discounter.

Kuijp793 15-02-2014

Website duidelijk , vooral de uitleg met de videos,

Bediening in winkel ok, verder nog geen ervaring met enige afterservice, voldoende parkeergelegeneid bij de winkel, telefonische service e

Assortiment
Showroom in Naarden wat klein, maar groot voordeel dat alles in voorraad lijkt te zijn, biedt niet aan tegen de laagste internet prijs, maar zit er niet ver vanaf

Breed assortiment
Enigzins cocurrende prijs
Goede bereikbaareid
Goede service

Zie bovenstaand

Rahimi1966 15-02-2014

het was echt zo gepiept om mijn tv te bestellen

helemaal geweldig laat in de middag besteld en de volgende dag in huis TOP

prima en overzichtelijk

ik zeg meteen doen

Extra toelichting
Alles staat hierboven al vermeld.

vikinghts 15-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Super snel en goed. Mooie deal ook nog. Bijna voor de helft van het geld. Erg tevreden.

ramon de leeuw 15-02-2014 In de winkel gekocht
naarden

we hebben nadrukkelijk 3D brillen op accu gevraagd en niet gekregen, bij aanname nogmaals gevraagd verkoper verklaarde weer dat deze op accu waren. bij thuiskomst bleek dit niet zo te zijn

Extra toelichting
heel te vrede. alleen jammer van de brillen.

familie ter Haar 15-02-2014 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment Grote voorraad Snelle levering Gunstige prijzen

GerritAstra 15-02-2014

De webshop is goed en netjes opgebouwd, perfect filter waarmee ik in no time op een rijtje heb wat ik kan kiezen.

Meerder malen een vraag gesteld en kreeg daarop snel antwoord en vooral ook een zinvol antwoord waar ik wat mee kon. Het heeft uiteindelijk geleid tot de aan koop van een aantal producten die ik met tevredenheid gebruik.

Assortiment
Ik was op zoek naar een bepaald product waar ik eisen aan stelde die niet 'normaal' zijn en ik had daarom de keuze uit 1 product. Wat andere producten betreft had ik genoeg keuze om daar het product uit te halen wat ik gekocht heb. Er was te koop wat ik wilde dus voor mij is het assortiment prima.

Aanbeveling
Zodra iemand zegt dat hij iets wil gaan kopen wat bij plasma-discounter te koop is zou ik direct deze naam aanbevelen.

Extra toelichting
Snelle service op zowel levering als vragen die ik gesteld heb en producten hebben tot zo ver de verwachtingen waargemaakt.

Hapert 15-02-2014

duidelijk en makkelijk te vinden

direct antwoorden op vragen

Assortiment
weet ik niet, heb gericht gezocht...

makkelijk en goed!

Patjedia 15-02-2014

Gewoon thuis online kijken en zeer duidelijke uitleg en bestellen ook super simpel

Donderdag 19.30 besteld en de volgende dag om 15.00 in huis

Assortiment
Nog meer dan de mediamarkt

Aanbeveling
Heb nu al verschillende keren besteld en bevalt gewoon super

Extra toelichting
Dit bedrijf zit zo goed in elkaar en zo servicegericht kunnen een hele boel andere nog voorbeeld aan nemen!!

japie1957 15-02-2014

Vanachter de computer bestellen.

Vriendelijke mensen.

Groot assortiment

Aanbeveling
Goedkoop, groot assortiment, goede service en snelle levering.

J.Minekus 15-02-2014 Via de website gekocht

snel en eenvoudig bestellen en beantwoorden van cragen

wil iets terugstureb, geen probleem mits het produkt terecht doet aan de voorwaarden daarvan

Assortiment
denk dat het reusachtig is gezien de diverse produktgroepen.

Aanbeveling
tot heden zeer positieve ervaringen

Extra toelichting
produkt, gelevrd de 2e dag na koop, en reactie op probleem snel en afdoende behandeld

Bjongkind 15-02-2014

Super makkelijk via internet bestellen

Bestellen en de volgende dag geleverd krijgen

Genoeg keuze

Extra toelichting
Super makkelijke bestelling Snelle levering Top bedrijf!!!

R. Tijmensen 15-02-2014 Via de website gekocht

De reservering ging snel en gemakkelijk op internet

De tv was eerst uitverkocht maar binnen 4 dagen hadden we de tv toch al binnen. Geweldig

Aanbeveling
Ik zal zeker de service en de levertijd aanbevelen. Wel jammer dat in de winkel geen reservering mogelijk is en dat dit thuis dient te gebeuren.

sebizzlebazzle 15-02-2014

Makkelijk zoeken naar de peoducten doordat de filters goed ingesteld zijn. Veel informatie over het product en overzichtelijke site.

Assortiment
Genoeg keuze in de producten die er zijn.

Aanbeveling
Zie motivatie van hiervoor.

Extra toelichting
Overzichtelijke site met veel producten waaruit je makkelijk kan vergelijken en kiezen. Prijzen zijn goed voor de producten die er aangeboden worden.

mellep 15-02-2014

uitermate simpel om een product te bestellen of te vinden, inclusief de technische beschrijving en, zonder teveel toeters en bellen!
ga zo door!

Verder nog geen ervaring, deze beoordeling op basis van eerste indruk gegeven.

Assortiment
ruim voldoende, breed en diep assortiment, wat wil je nog meer.

Aanbeveling
zoals voorgaand omschreven, maar dit is mijn eerste order, met als kant-tekening dat dit mijn eerste order is, gezien de hr. Cornel zijn automotive prestaties, gekoppeld aan zijn winkel kun je gerust iemand deze winkel aan bevelen.

Extra toelichting
Het bovenstaande lijkt mij duidelijk genoeg. Veel succes en ga vooral zo door, wees vernieuwend.

P.M. Berendsen 15-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke site. Met mooie aanbiedingen. 1x besteld via de site en nog steeds zeer tevreden.

Zeer goede service. Veel kennis over de producten. Had op al mijn vragen antwoord! Ga zo door.

Assortiment
Goed assortiment. Voor iedereen zit er wat bij. Goedkopere modellen tot duurdere.

Aanbeveling
Al gedaan. Zeer goede ervaring gehad.

Extra toelichting
Zeer tevreden over deze aankopen. En ga zo door.

J. Duindam 15-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Veel keuze bij het uitzoeken en bestellen. Snelle levering. Duidelijke site! Alleen jammer dat het postbedrijf een televisie aflevert bij de buren. Ik vraag me af of dat wel de juiste gang van zaken is.

Peternet 15-02-2014

Had een reservering gedaan en tv bleek toch niet op voorraad kwam wel uit Den haag gereden vond niet zo prettig.Nu op gestuurd verder vriendelijk geholpen!

Ronbothof 14-02-2014 Via de website gekocht

Je hoeft niet de deur uit,lekker in je luie stoel winkelen.

Je wordt continu op de hoogte gehouden met emails hoe je bestelling er voor staat.

Zeer ruime keuze.

Aanbeveling
Volgens mij de aller goedkoopste webwinkel.

Extra toelichting
Goede service, goedkoop en groot assortiment.

A. Gosens 14-02-2014 Via de website gekocht

Het bestellen op de website is heel gemakkelijk!!

Super Service !!
De dag er na werd mn nieuwe tv al thuis bezorgd!!

Assortiment is fantastisch!!
Prijs & kwaliteit verhouding ook!

Aanbeveling
Op kantoor is iedereen al op de hoogte van deze website en ook mn vriendinnen en kennissen beveel ik deze webshop aan!

Extra toelichting
Een uitmuntende 10 met vlag & wimpel! Nog nooit zo snel een tv gekocht en thuis bezorgd gekregen! Fantastisch! 👍

Dekker67 14-02-2014

Had het gereserveerd en het stond klaar toen ik het kwam halen. Super.

Zie punt gemak

Er is geneg

Aanbeveling
Goede spullen en voldoende aanwezig

Extra toelichting
Super mooie en nette zaken wordt er correct geholpen

poldervrouw 2014 14-02-2014

duidelijke uitleg, de handleiding is zeer duidelijk.

besteld en binnen 24 uur was de tv thuis. keurig afgeleverd.tel info: duidelijk correct en zeer vriendelijk werd alles uitgelegd/

volop keus

Aanbeveling
na schroom om via internet een tv te bestellen , kunnen wij nu zeggen schroom NIET en ga naar plasma-discounter

Extra toelichting
wij zijn heel erg tevreden met de tv. alle uitleg en service. Dit zullen wij zeker hier aan de mensen door gegeven. Ook het filmpje met uitleg, was heel erg fijn, dit heeft mede de doorslag gegeven.

jangerrits 14-02-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Bestelling duurde een dag later dan bedoeld, maar voor de rest erg tevreden over deze webshop.

Job750 14-02-2014

Producten zijn makkelijk te vinden en te vergelijken. Betalen gaat snel en makkelijk online. Bezorging is top. Ik had het product om half 6 besteld en het werd de volgende dag al om half één bezorgd. TOP!

Service is goed. Je krijgt duidelijke mails waarin de staat van alles in staat.

Assortiment
Assortiment is goed. Veel te vinden en te vergelijken.

Aanbeveling
Ik zou deze site zeker aanbevelen aan anderen.

Extra toelichting
Al met al een goede winkel, waarin alles snel en goed word geregeld.

HenkJanvD 14-02-2014

Heldere duidelijk site met volop selectie mogelijkheden om de TV te selecteren die ik zocht.

Vandaag besteld, morgen in huis. En dat is dan ook echt zo. helemaal goed.

Assortiment
Prima assortiment met volop keuze.

Aanbeveling
Deze winkel geeft je zonder meer de beste prijs/kwaliteit verhouding met ook nog eens de prima service.

Jaap.V 14-02-2014

Je kan rustig door de winkel lopen waar een groot assortiment aanwezig is

Je word professioneel geholpen

Zeer ruim

Aanbeveling
Door de professionele aanpak, prijs en service.

Extra toelichting
2 toppers op een dag!!!! 1e topper de Plasma-Discounter waar door professionele verkopers veel aandacht wordt besteed aan de klanten, tegen een zeer concurrerende prijs. 2e topper een Sony TV de KLD 42W805A gekocht welke zeer eenvoudig te instaleren was toen we thuis kwamen. Snel een prachtig beeld. Een aanrader om bij Plasma-Discounter aankopen te doen.

renij 14-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site

Snel thuis bezorgd veel betaalmogelijkheden

Veel merken en soorten

vanwerven g 14-02-2014 Via de website gekocht

Keurige aflevering

precies wat je wenst

Extra toelichting
Wij zijn met onze SONY tv dik tevreden

Feestvieren 14-02-2014

Zoals het er staat, gemak!

Assortiment
Ik kon vinden wat ik zocht

Aanbeveling
Geen reden om het niet te doen

Erik Hagen 14-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Soepele website, uitgebreide informatie (en ontzettend handige filmpjes), mooie prijzen en aanbiedingen. Na bestelling ook zeer vlotte afhandeling en snelle bezorging. Top!

M.Boer 14-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alle producten op een rij, gemakkelijk te filteren.

In de winkel goed geholpen, deskundig advies!

Assortiment
Alle grote merken op voorraad en binnen 24 uur in huis! Helemaal super!

Gemakkelijk in gebruik!

Extra toelichting
Gemakkelijk in gebruik en de filmpjes helpen bij het maken van de juiste beslissing! Kortom een aanrader voor elke koper!