Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Paul Schild 19-02-2014 Via de website gekocht

Online zoeken welk type en direct de laagste prijs.

Goed email verkeer. Met updates van de status.

Assortiment
Wat ik zocht via Google, vond ik bij jullie

Zie bovenstaande punten

Zie bovenstaande punten.

Harrie Smeets 19-02-2014 Via de website gekocht

Zoeken op de pc bestellen via de pc leveren betalen, toppie.

Snelle levering, prima site.

Assortiment
Groot voor elk wat wils in iedere prijsklasse.

Zie bovengenoemde punten

Extra toelichting
Mooie makkelijke site snelle levering goede kwaliteit.

Adriaan de Rooij 19-02-2014 Via de website gekocht

uitzoeken op internet en even halen in Naarden

TV teruggeleverd en zonder extra problemen kunnen ruilen.

Assortiment
Ik had slechts een kleine TV nodig maar keek mijn ogen uit in de showroom

Mooie showroom, goede website,
gunstige prijzen.

p.Bervoets 19-02-2014 Via de website gekocht

Goede duidelijke website

Snelle levering binnen24 uur

Voldoende ruim,duidelijke informatie.

Jazeker

Extra toelichting
Overall helemaal wat je verwacht.

Soesza 19-02-2014

Heb online besteld. De site is overzichtelijk. Op elke categorie is wel een filter te zetten waardoor ik het zoeken als zeer gemakkelijk heb ervaren

Ik ben altijd netjes geholpen en te woord gestaan. Ik heb het (gelukkig) nog niet meegemaakt hoe de service is als er een defect aan een apparaat is. Hier kan ik dan ook niet over oordelen.

Assortiment
Zeer divers. Van koffie automaten tot games. Gemakkelijk en overzichtelijk.

Aanbeveling
Reeds gedaan. Vele bekenden bestellen inmiddels bij jullie.

Extra toelichting
Ik ben zeer te spreken over plasma-discounter. Ben al jaren lang klant. Als bekenden een nieuwe tv nodig hebben, verwijs ik ze altijd door naar jullie site. Het personeel is beschaafd en goed opgeleid. De klant is absoluut koning! Blijf zo doorgaan! Mvg, Jeroen Veen

Piet Melenhorst 19-02-2014 In de winkel gekocht
Maarden

Extra toelichting
Duidelijk, snel, geen gezeur, soepel

Daan Visser 19-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Tot nu toe alles in orde. Duidelijke site. Helder wat je koop. Fijn de "reviews" op youtube van de tv's

Erikgoossens 19-02-2014

Extra toelichting
Veel spullen en heel goedkoop! Snelle levering

Rabbit71 19-02-2014

Makkelijker kan bijna niet

De levertijden zijn fantastisch. Dag 1 bestellen, 2e dag geleverd.

Assortiment
Ruime keuze, gedetailleerde beschrijving en gewoon op voorraad, TOP!

Aanbeveling
Absolute aanrader, net even een streepje beter dan wat ik elders meemaak.

Extra toelichting
De prijzen zijn tegenwoording bij webwinkels wel redelijk gelijk, maar waar ik op andere sites fouten zag staan in de specificaties, zijn de specs op deze site gelijk aan de fabrikant. Dit is toch belangrijk bij een aankoop, zeker online. Levertijden zijn al helemaal perfect en snel.

Fred 1957 19-02-2014

Zo overzichtelijk en duidelijk

Even naar de shop gereden om een dongel te kopen en meteen weer volledige uitleg en service.

Assortiment
zeer veel keuze wat het ook wel een beetje moeilijk maakt te kiezen. Maar dan ven contacten en meteen weer geholpen !

Aanbeveling
De keuze, de prijs, de service en de kennis. Daar ga ik gewoon 45 minuten voor rijden.

Extra toelichting
Ik ben en blijf een zeer tevreden klant van jullie. Na de aankoop heb ik voor een andere TV een dongel gekocht (samsung). Op de slaapkamers staan Philips TV's van jullie en op zolder de wasmachine en droger. Een top winkel.

Guido76 19-02-2014

Eenvoudig, duidelijk en uitgebreide betalingsmogelijkheden

Drie keer telefonisch contact gehad en uitstekend geholpen

Assortiment
Uitgebreid, moet gek lopen wil je niet vinden wat je zoekt

Aanbeveling
Alles prima geregeld, dus waarom niet aanbevelen?

Extra toelichting
Snelle en goede service en een afspraak is ook echt een afspraak. Prima alternatief voor de "snelle" jongens bij de gebruikelijk winkels om dit soort artikelen te kopen.

Sharp LC-50LE652E koper 19-02-2014 In de winkel gekocht
naarden

Goede parkeergelegenheid, makkelijk zelf onderzoek in de winkel dmv de klantsystemen die op verschillende plaatsen staan.

Je zoekt wat je wil, vragen kosten niets en de antwoorden zijn onbetaalbaar. Meer service en informatie dan ik verwacht had.

Assortiment
in alle prijsklassen is er iets te vinden. Niemand kletst je naar de duurdere modellen.

Aanbeveling
Het is handig dat je iets weet van de tv's dus klein beetje thuis je huiswerk doen en dan naar jullie toe. scheelt een hoop werk en kun je ook snel je aankoop doen als je dat zou willen.

Extra toelichting
Het concept is slim makkelijk en handig. Als je in Naarden in de tv winkel bent sta ik ook direct in de koffie winkel.... misschien een koffieautomaat? Ik had 10 jaar geleden (ongeveer) al eens een tv bij jullie gekocht, er is een hoop veranderd en dat mogen jullie als een compliment zien.

Johnven81 19-02-2014

Ik twijfelde tussen 2 verschillende home cinema sets maar na alle info gelezen te hebben en eerdere reviews was mijn keuze makkelijk.

Vrijdags besteld, zaterdags in huis. Echt top.

Alles was naar wens

Extra toelichting
Ik was toe aan een nieuwe home cinema set en heb de HTB5510 pas een paar dagen, maar het is een fijne set, voor een mooie prijs. Het aansluiten was erg makkelijk en dus zo gedaan. Het bedienen van de set is duidelijk en overzichtelijk. Het geluid is echt top. Al met al een goede koop. Erg tevreden

Naam17817 18-02-2014

Snelle afhandeling

Summier informatie aan de balie als je vragen stelt.

Ruime keuze

Goedkoop, vlotte afhandeling.
Heb in het verleden betere ervaringen gehad vwb service

Extra toelichting
In de winkel trof ik een weinig geïnteresseerde verkoper, die niet erg enthousiast was om mijn vragen te beantwoorden. Ik heb betere ervaringen met jullie. Verder positief over de winkel

W hemminga 18-02-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Waren erg goed en vriendelijk geholpen en alle vragen werden beantwoord . En de uitleg was prima

W. Maarten 18-02-2014

Zondagochtend reservering op internet gedaan om 10:30, vervolgens om 11:00 me bij de winkel gemeld (ging om 11:00 open) en kon gelijk afrekenen en tv meenemen. Met 10 minuten alles geregeld.

Zie ook gemak. Makkelijk te zien of product op voorraad was en online te reserveren. Afhaalmogelijkheid ook op zondag. Vervolgens netjes en snel geholpen bij het afhalen.

Assortiment
Uitgebreide keuze aan TV's en ook nog eens voor een scherpe prijs. Goedkoper dan aanbiedingen bij de grote (duitse) ketens.

Aanbeveling
Zie boven, totaalplaatje is gewoon top. Goed assortiment, mooie prijzen en supergemakkelijk bestellen en afhalen.

Extra toelichting
Onze oude TV was helaas gesneuveld en dat tijdens de olympische spelen! Zondagochtend daarom gelijk op internet naar een vervangende TV gezocht en uitgekomen bij plasma-discounter. Kon direct zien dat TV die ik wilde op voorraad was en een exemplaar reserveren. Vervolgens kon ik op zondag gewoon terecht bij de winkel om snel en gemakkelijk de TV op te halen (stond al klaar). Binnen een uur was ik weer thuis en kon ik TV aansluiten, zodat ik (bijna) niks van de olympische spelen heb hoeven missen :-). Aanrader!

A.Mulders 18-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk te bereiken. Website duidelijk.grote keuze. Geen ingewikkelde formulieren.Betaling per pin was eenvoudig

Snell doorverbonden en goed telwoord gestaan. Leertijd was exact zoals afgesproken.
Voor de bezorging wordt extra in rekening gebracht.Wat bv voor wasmachines e.d. is het meest aannemelijk dat deze bezorgd moeten worden. Ik zou zeggen maak de bezorgingskosten standaard in de prijs en geef een korting als mensen besluiten zelf af te halen.

Extra toelichting
Assortiment als OK. De prijs was echter niet de laagste. In dit specifieke geval ( de aeg lavamat droger) was de concurrentie op internet ongeveer 5% goedkoper.

Muziek power 18-02-2014

Duidelijke website, producten makkelijk op te zoeken. Weinig gegevens invoeren om toch tot een duidelijke afspraak te komen.

Winkel makkelijk te vinden. Snelle reactie op je emailvragen. Snelle levertijd.

Assortiment
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanbod voldoende.
Goed personeel om duidelijke uitleg te krijgen over producten. Wil je iets weten over sony dan is er een vertegenwoordiger van sony om je te woord te staan en niet iemand die van alles een "beetje" weet. Hetzelfde geld voor samsung en philips.

Aanbeveling
Zelfs op zondag kun je terecht om je product af te halen of om rustig te beoordelen wat je wilt kopen onder het genot van een kop koffie. Koffie die overigens ook te koop is met de bijbehorende variatie aan koffiemachine's.

Extra toelichting
Qua service , duidelijkheid, gemak en assortiment zeker een winkel die in de top 10 thuishoort binnen de elektronika handel.

Marcelt67 18-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Bestellen via de site gaat erg snel een eenvoudig.

We werden door 2 medewerkers te woord gestaan. Ze smeren je ook geen ander toestel duurder toestel aan. Erg goed advies.

Assortiment
Het assortiment was ruim voldoende. Je kunt ook veel demo toestellen bekijken.

Aanbeveling
Ik zou deze zeker aanbevelen. Mocht ik ooit weer een nieuwe tv nodig hebben kom ik zeker weer langs.

Extra toelichting
Zoals ik al aangaf was de service erg goed. Kundig personeel en je wordt niets extra's aangesmeerd wat je bij andere winkels wel ziet. En....ze hebben lekkere koffie :)

yvon111 18-02-2014

Lekker thuis kijken en uitzoeken met ook die mmooie filmpjes en dan ophalen wanneer het uitkomt of gewoon laten versturen

Gewoon goed met garantie en terug stuur mogelijkheid

Assortiment
Jullie mogen van mij nog meer ass. Leveren

Aanbeveling
We gaan regelmatig wat halen met mensen die jullie nog niet kennen

Extra toelichting
Ik vindt deze combi van internet winkel met showroom en bezorgen of afhalen een super concept.

Geessink 18-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Gewoon naar binnenlopen, tv uitzoeken en direct meenemen!

Ze weten gewoon goed waar ze het over hebben, TOP!

Assortiment
Meer dan voldoende keus, voor een scherpe prijs!

Aanbeveling
De hele familie heb ik inmiddels daar een TV laten halen, of ik heb hem voor ze opgehaald.

annemarie1969 18-02-2014

alles netjes aan de muur de tvs

omdat de verkoper vroeg aan mijn man wat hij voor prijs wilde uitgeven heeft mijn man gezegd niet een ander tv in de prijsklasse aangegeven.
komen thuis op de pc zien we in de prijsklasse dat wij wilden wel een tv was. dus weer terug. hebben twee keer moeten rijden voor een tv van uit bunschoten naar naarden

Assortiment
had meer merken gekund van de tvs. en we dachten dat hij groter was maar dat viel ook zwaar tegen kwa grootte

Extra toelichting
omdat de service toch een beetje te wensen overliet.

Mathilda11 18-02-2014

rustig kunnen rondkijken en vooral ook op zondag, handig als je de hele week werkt

Nette keurige behandeling van de medewerkers.

ruime keuze

Aanbeveling
doe ik met regelmaat, mensen die iets zoeken op gebied van electronica en witgoed, stuur ik alvast naar de webwinkel om rond te kijken

tevreden over alles

J1208 18-02-2014

merken makkelijk te beoordelen

snel aan de beurt, duidelijke uitleg en goed geluisterd naar onze wensen

voor ons voldoende keus

Aanbeveling
goede service. auto voor de deur parkeren

zie commentaar hierboven

K Maynard 18-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

website was zeer duidelijk. Ik vond glijk wat ik vond na de zoekopdracht.bestelproces was prima. In eerste instatie gereserveerd voor een andere dag en de zelfde dag toch besloten op te halen. Dat was geen probleem

Service was redelijk tot goed. ik werd zelf na de aankoop naar de auto geholpen nadat ik aangaf dat ik last van een whiplash.er werd professioneel gehandeld nadat ik aangaf dat ik op een andere dag zou ophalen

Assortiment
Vrij goed. Ik heb me niet echt georienteerd op de rest van het assortiment omdat ik specifiek opzoek was naar 1 product. Ik heb wel tijdens het wachten me oog laten vallen op een koffie zet automaat. Dus jullie zien me terug.

Aanbeveling
Snelle afhandeling. genoeg keuze en behulpzaam!

Extra toelichting
Enige jammere vond ik dat de tv ergens anders goedkoper was en ik de tv als een cadeau gaf aan me vriend die die dag jarig was. Ik liet zien waar de tv goedkoper was en de betreffende collega heeft wel geprobeerd in overleg de prijs aan te passenmaar dat mocht helaas niet. Was wel een extra leuk cadeau geweest, maar helaas. Maar gelukkig zegt dit niets over jullie service

tommy watergeus 18-02-2014 In de winkel gekocht
naarden

website is duidelijk. producten worden eerlijk en goed aangemeld. reserveren voor afhalen is eenvoudig

uitmuntend. toen ik een gereserveerd demoproduct uit de koopjeskelder kwam halen was dit niet aanwezig. Zonder problemen kwam er een nieuw product voor dezelfde prijs. Prettige mensen werken in de winkel. zeker vaker heengaan dus.

volop keus. geen aanmerkingen

Aanbeveling
het aanbod is kompleet en leuke producten, vooral oor de fun. schermen, koffieapparaten, BBQ's e.d. te veel om op te noemen en ruim uitgestald. Geen media markt uitstraling.

Extra toelichting
Je zal wel gek zijn om hier niet te kopen.

Jeroen3800 18-02-2014

Top personeel, ze weten alles toe te lichten, kennen de producten volledig en geven goed advies

Assortiment
Niet alle merken, maar van een goede selectie merken wel een volledig aanbod. Netjes opgesteld, top!

Aanbeveling
En ik zou ze adviseren naar de winkel te gaan, dat heeft een toegevoegde waarde.

Extra toelichting
Wij hebben hiervoor ook een Saturn/Mediamarkt ed bezocht, daar is alles massaal, onoverzichtelijk en chaotisch. Bij jullie vond ik een zorgvuldig geselecteerd assortiment, goede prijsstelling en uitstekende service.

D & S de Graaf 18-02-2014

snel

sneller

voldoende

Aanbeveling
goed, snel,voldoende keus, betrouwbaar.

Wvk44 18-02-2014

Productwas snel te vinden. Goede begeleiding door koop proces.

Zoals aangegeven snel bezorgd.

Prima

Aanbeveling
Al meermalen hier iets gekocht , duidelijke en goede site.

Bobslee50 17-02-2014

Ik zocht in de internetwinkel een TV met diagonaal 56-65 cm.
Met alle zoek- en vergelijkingsmogelijkheden was ik er snel uit.

Assortiment
Ik ben niet nagegaan hoeveel merken er zijn of ontbreken. Voor mij was de keus uit A- en andere merken zeer ruim. Van eenvoudig en goedkoop tot de wat duurdere Smart TV's.

Aanbeveling
Wat er op internet wordt getoond, is ook in voorraad. Toen ik wist wat ik wilde, ben ik de TV in de winkel gaan ophalen, zodat ik 'm ook nog even "live" kon zien.

Extra toelichting
Ik heb al eerder gekocht bij de Plasmadiscounter. Als je op internet je produkt selecteert en je gaat kijken in de fysieke winkel en het produkt bevalt nog steeds, dan kan je het direct meenemen. Zo ben ik snel weer thuis met wat ik wil hebben. En ik weet dat ik feitelijk nergens goedkoper uit ben.

Hero K 17-02-2014

prima web site

correcte service

zeer groot assortiment

Aanbeveling
scherpe prijzen en snelle afhandeling

Extra toelichting
gerserveerd on line en 's avonds afgehaald. werkte uitstekend op deze manier.

Peter0101 17-02-2014

via internet zoeken, reserveren en producten snel en makkelijk op te halen in de mooie winkel

zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, niet aangeleerd, maar natuurlijk behulpzaam en "eigen" individuen ipv veel en te vaak geziene "verkopertjes"

Aanbeveling
zeker, goede prijs, snelle en top service, zeer mooie winkel

elizabeth2014 17-02-2014

Het was heel makkelijk om het product te vinden op website

Super goeie service vriendelijke winkelmedewerkers. Snel geholpen en ook met informatie erg duidelijk

Assortiment
Goed assortiment voor ieder wat wils

Aanbeveling
Snelle service, goed bereik, vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit

Adrie van Bommel 17-02-2014 In de winkel gekocht

Goede voorlichting van medewerker

Assortiment
Assortiment is ruim voldoende en overzichtelijk

Kan ik iedereen aanraden

Djebee 17-02-2014

Via website merk en type uitgezocht. Binnenkomend meteen bij medewerker besteld en 5 minuten later weer op straat.

Medewerker gaf nog wat ongevraagde tips en vroeg of ik ook nog andere zaken nodig had, die ik zou kunnen gebruiken.

Assortiment
Alles in elke prijs range aanwezig of te bestellen.

Aanbeveling
Makkelijk bereikbare ligging met voldoende parkeergelegenheid.

Extra toelichting
Prettig zaken doen met de plasma-discounter!

Raym1968 17-02-2014

Aan de hand van het filmpje op de website hebben we gekozen voor onze aankoop van de tv. Het is ook makkelijk toegankelijk met de auto.

we waren al eerder in de winkel geweest en zijn goed geholpen met de keuze die we nu gemaakt hebben. Het personeel hielp ook met het plaatsen van de tv in de auto, goede service.

Assortiment
Diverse keuze aan merken en formaten, dus ook aanwezig om dit te beoordelen en de juiste accessoires voor je tv e.d. te kopen.

Aanbeveling
Je wordt goed geholpen om een keuze te maken en de juiste prijs om een tv te kopen, dus een aanrader voor elke klant.

Extra toelichting
De website en winkel is erg goed, ik heb verder geen opmerkingen hierover. Het personeel is aardig en helpen uitstekend en weten ook veel te vertellen over de aankoop die je wilt maken en bij twijfel ook de verschillen kunnen vertellen, zodat je de juiste aankoop maakt.

MarkvT 17-02-2014

Ik heb eerst georiënteerd in de webshop. Deze is overzichtelijk, producten zijn snel te vinden en er staat een duidelijke uitleg bij elk product. Ook de fysieke winkel is goed te vinden en overzichtelijk .

In de winkel ben ik keurig geholpen door een deskundige medewerker. Op alle vragen heb ik een duidelijke antwoorden gekregen en een goed advies waardoor ik voor mijn gevoel de juiste keuze heb gemaakt voor het product wat ik uiteindelijk heb gekocht. Tijdens het afrekenen werd het gekochte product al bij de kassa afgeleverd.

Assortiment
De webshop bevat een groot up-to-date assortiment met een duidelijke beschrijving per product. De fysieke winkel bevat daarin tegen slechts een beperkt aantal modellen. Dat is echter niet storend want de meeste klanten hebben waarschijnlijk, net als ik, hun keuze al gemaakt via de webshop en komen wellicht alleen nog voor een aanvullend advies of omdat ze gelijk hun aankoop kunnen meenemen en niet hoeven/willen wachten op de bezorging van hun aankoop.

Aanbeveling
Ik had al eerder een product gekocht bij Plasma Discounter en op basis van die ervaring heb ik de winkel ook aanbevolen bij anderen. Ik weet dat er een aantal vervolgens ook bij Plasma Discounter een aankoop hebben gedaan en daar tot op heden tevreden over zijn.

Extra toelichting
De webshop van Plasma Discounter is een prettige site om je te oriënteren en om producten te kopen. Het assortiment is uitgebreid en up-to-date. Daarnaast vind je een uitgebreide uitleg over het product zodat je duidelijk beeld krijgt van het product. De prijs-kwaliteitverhouding is ook een heel sterk punt. Als je de prijzen gaat vergelijken met andere aanbieders dan is Plasma Discounter meestal het voordeligst en heeft een snelle service.

M. v. d. Berg 17-02-2014

Prima informatie ontvangen via email voordat wij de tv aanschaften, dat gaf ons al een goed gevoel.

Assortiment
Ruime keuze van diverse goede merken en het meerendeel live te bewonderen in de winkel.

Aanbeveling
Wij zijn gewoon heel tevreden over de winkel.

Extra toelichting
Al meerdere malen wat aangeschaft en telkens weer een zeer tevreden gevoel over het product zelf, het personeel en de goede service. Wij kunnen iedereen een aankoop bij de plasma-discounter aanraden.

Joffer 17-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke website en daarna de tv's in de winkel kunnen zien en aanschaffen

Zeer goed geholpen door werknemer in de winkel. Deze was zeer goed geïnformeerd!

Ruim assortiment

Zeker. Goede prijs-kwaliteit verhouding

AJBrok 17-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

makkelijk via de site of zelf ophalen

snelle service

zeer ruim

Ben zeer tevreden

Extra toelichting
Snel besteld via de telefoon. Ontving een code en ben gaan racen naar de vestiging in Naarden. Daar stond mijn product klaar! In de auto geladen en na half uur rijden en installeren kon ik mooi schaatsen kijken op mijn nieuwe tv.

anjareinder 17-02-2014

overzichtelijk, produkten makkelijk vindbaar

service is zoals aangegeven op de site

voor mij prima assortiment

doen wat ze zeggen

MGruben 17-02-2014

Gebruik gemaakt van een weekend aanbieding.
De site werkt ook erg makkelijk en is mooi overzichtelijk.

Bevestiging van de bestelling volgt snel.
Levering volgens afspraak.

Assortiment
Assortiment is erg groot. Door deze keer gebruik te maken van een weekend aanbieding niet hoeven zoeken.

Aanbeveling
Er pleit niets voor om dit niet te doen.
Hierbij bedoel ik de web-winkel.

Extra toelichting
Ik zou ten alle tijde een volgende aanschaf weer doen bij een van de discounter web-winkels.

Werner1976 17-02-2014

Prima website, makkelijk te bestellen.

Goeie service, snelle levertijd.

Prima.

EM75 17-02-2014

Makkelijk bereikbaar

Ik moest de verkoper zelf vertellen dat er nog exemplaren op voorraad waren. Dat had ik vooraf online gezien.

Maurice van der Pol 17-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Van bestelling tot levering is alles soepel verlopen

Richard Uithoorn 17-02-2014

Ik heb het afgehaald.Zaak dicht langs snelweg en voldoende pakeergelegenheid.

Bekwaam personeel, ook factuur via mail (altijd handig),veel voorraad.

Assortiment
wat ik zocht stond in de winkel. Ook vergelijkbare modellen.

Aanbeveling
perfect geholpen. laagste prijs, wat niet ten koste gaat van de srevice.

Plasmadiscounter-fan 17-02-2014 Via de website gekocht

Op de website is het product duidelijk omschreven. Het betalen ging makkelijk zonder dat je allerlei overbodige gegevens hoeft in te vullen. Voor 20.00 besteld, volgende dag in huis!

Dankzij de goede service heb ik geen contact hoeven op te nemen met de klantenservice. De tv die ik heb aangeschaft waren bij andere winkels uitverkocht of moest je ze voor 16.00 bestellen. Helaas was het al 16.00 geweest en wou toch graag de volgende dag de tv ontvangen. Dankzij plasma discounter is dit wel gelukt en mooi op tijd de volgende dag bezorgd. Het product bevalt mij prima en hierdoor is van de retourprocedure geen sprake.

Assortiment
Het brede aanbod van het assortiment voldoet aan de verwachtingen en er is voldoende keuze. Ook de laagste prijs met vergeleken de concurrenten!! Zo scheelt het met de winkelprijs maarliefst €120!

Aanbeveling
Goedkope winkel en prima service. Waar je bij andere winkels moet wachten omdat de voorraad op is, heb je hem dankzij deze winkel al de volgende dag in huis! Prima service!

Extra toelichting
Plasma discounter is een prima winkel met een goede service en een lage prijs!

electroplasmaguy 16-02-2014 Via de website gekocht

de site is geheel duidelijk en de emails die ik binnen kreeg waren ook top!

bestelling was zelf verwacht dus niks te klagen

Assortiment
jullie kunnen natuurlijk niet alles hebben

Aanbeveling
ik heb het al aan mensen aanbeveelt

Extra toelichting
niks te klagen qua webshop niet, alles was duidelijk de e-mails ook en het product was nog sneller dan verwacht dus al om al niks te klagen en zeker het aanraden waard bij andere mensen keep on going the good work!!!!

boukehofman 16-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijke website waarin je je aankoop uitgebreid kan uitzoeken.

Voldoende diverse keuze mogelijkheden

Aanbeveling
Reeds al de tweede tv hier gekocht, plus die van mijn schoonmoeder.

Extra toelichting
Top fysieke en online winkel

konijn_nl 16-02-2014

Wij kijken eerst op de website en als we niet willen wachten gaan we naar de winkel om het product op te halen

We kregen goed advies in de winkel

Assortiment
Een groot assortiment van tv witgoed en barberque 's en ongetwijfeld nog veel meer

Aanbeveling
Heb zelf al een paar keer deze winkel bezocht en dingen gekocht

Extra toelichting
Vind het prettig dat je online al een beetje inzicht kan krijgen in de dingen die ze verkopen en wil je niet wachten op je online bestelling dan ga ik gewoon naar de winkel toe