Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

6,9 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Treffers1945 22-02-2014

via de site kan je al een keus maken en in de winkel alles bezichtigen.erg makkelijk en overzichtelijk.

prima geholpen en uitleg gehad

Assortiment
kwamen voor soundbar en daar was keuze genoeg in.

Aanbeveling
voor de klantvriendelijke benadering, ruime keuze en gunsdtige prijs.Service, en indien je niet tevreden bent, mag je het produkt terugbrengen of ruilen.

Extra toelichting
ruime keuze, service en gunstige prijzen.

Olga de Ruiter 22-02-2014 Via de website gekocht

vanuit je stoel bestellen via een overzichtelijke website, wat wil je nog meer....

Zeer snelle levering, precies volgens afspraak.
Goed via de mail op de hoogte gehouden en correcte rekening.

Voor mij ruime keuze

Aanbeveling
Op advies van mijn zoon naar deze winkel gekomen, ik kan het een ieder aanraden

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden en zal voor een volgende aankoop zeker deze winkel weer bezoeken.

CD G 22-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Op internet gekeken. Op site prima te zien of er nog op voorraad was, dus weet je dat je niet voor niets naar Naarden rijdt.

Afdingen is geen optie, daarvoor zijn ze te scherp in prijs gaven ze aan. Dat is dan weer jammer, voor de man die daar een sport van maakt.
Ik wist precies welke 2 tv's ik wilde en werd meteen geholpen.
Het werd wel netjes in de auto gezet

Assortiment
Volgens mij staat er alles. Winkel ziet er verzorgd uit, maar ik ben zelf meer van onderzoek via internet

Aanbeveling
Heb eerder al koffieapparaat gekocht en wasmachine. Prima op tijd geleverd en van service ivm defecten heb ik nog geen gebruik hoeven maken.

Peter Beter 22-02-2014 Via de website gekocht

Vanuit je stoel een TV bestllen. Hoe kan het beter ??

Assortiment
Er is echt voor elk wat wils.
En de prijs is ook uitstekend.

Aanbeveling
Hier in mijn straat, de Eikenlaan te Zwanenburg al zeker drie TV,s gekocht bij jullie op mijn aanraden. Kan het beter ?

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden op de wijze zoals jullie je manifesteren. Ga zo ddor !!!!

wim vanmeerhaeghe 22-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Heel snelle levering van product, met een ruime keuze aan producten in de onlinewinkel.

SusanneB 22-02-2014 Via de website gekocht

De site is erg duidelijk opgesteld, de betaling ging gemakkelijk en het bestelproces was duidelijk.

De levering was erg snel, binnen een dag, zoals op de site stond. Verder heb ik geen problemen ervaart dus ik heb geen andere service-elementen hoeven beoordelen.

Assortiment
Er zijn veel verschillende apparaten om uit te kiezen, ook van verschillende merken. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Aanbeveling
Ik heb deze winkel al aanbevolen aan een van mijn vrienden. De service is uitstekend, de prijs/kwaliteit verhouding is goed en er is veel te kiezen.

Extra toelichting
Ik heb de televisie op donderdag besteld en ik kreeg hem op vrijdag direct binnen. De instructies erbij zijn duidelijk, hij is makkelijk aan te sluiten. De televisie werkt prima, dus over het product heb ik niets te klagen. De levering was erg snel, dus dat was zeker mooi. De prijs/kwaliteit verhouding is ook erg goed. Ik raad deze televisie en deze website zeker aan aan anderen en ik ben erg tevreden met mijn beslissing hier de televisie te kopen.

1321 22-02-2014

maklijk pakeren dicht bij

prima geholpen

Helicon_2 22-02-2014

Filterfunctie werkt slecht; niet alle producten worden hiermee gevonden. Geen goede reset na verwijderen van een filter. Toelichting bij filter ontbreekt. Wat betekent bijv. Social Media Deal? enz. Bestelpagina's zijn telang waardoor veel scrollwerk.

Zeer snelle reactie op mailtje. Verzending was dag later dan verwacht, maar verder geen probleem.

Assortiment
Breed assortiment tegen bijna laagste prijs.

Aanbeveling
Omdat er een fysieke winkel aanwezig is geeft dat maximaal vertrouwen.

Extra toelichting
Ruime productinformatie, behoorlijke site, fysieke winkel, snel en correct reageren op mail en vlotte levering bevestigen het veronderstelde vertrouwen.

123pat 21-02-2014

Gewoon lekker simpel en duidelijk t bestellen.

Bestelling de volgende dag in huis. Bon digitaal is erg prettig. Ook goed op de hoogte wanneer mijn artikel werd verstuurd. Top!

Aanbeveling
Snelle levering zoals beloofd.

Extra toelichting
Goedkoopstecen super snelle levering, perfect. Ook duidelijk hoeveel producten er op voorraad liggen.

Marc Sony koper 21-02-2014

Goede uitleg van de producten op de site en een eenvoudig bestelproces.

's Avonds voor een uur of acht besteld en de volgende ochtend al in huis!

Assortiment
Uitgebreid assortiment. En belangrijk: ook het model dat ik op 't oog had. En alles op voorraad.

Extra toelichting
Dit is wat internet-winkelen leuk maakt!

bert meester 21-02-2014 In de winkel gekocht
naarden

makkelijk parkeren. ruime keuze

konden eerst zelf even rondkijken zonder dat er meteen een verkoper in je nek staat te hijgen. stonden wel meteen klaar toen we advies nodig hadden.

Assortiment
ruime keuze in ieder prijsklasse

zie bovenstaande punten

Extra toelichting
kwamen via internet bij deze zaak terecht. waren verrast door de goeie service en ruime keuze

Sem80 21-02-2014

Product was gemakkelijk te vinden en geen problemen gehad tijdens de bestelprocedure.

Keurig binnen een dag teruggemaild na een vraag, snelle levering en prima product geleverd.

Ruim voldoende keuze!

Aanbeveling
Zeer zeker, goede aanbiedingen ook!

bert9736 21-02-2014

kees vermeer 21-02-2014 Via de website gekocht

lekker makkelijk in je luie stoel

tv zou worden opgestuurd echter ik wilde de tv afhalen.
geen probleem 1 belletje en geregeld

Assortiment
groot assortiment, makkelijk vergelijken per merk.de keuze is reuze!

Aanbeveling
dit is onze 2e tv van de plasmadiscounter, prima bedrijf en goede service en flexibel!

Extra toelichting
Vandaag 2e tv opgehaald bij de plasmadiscounter, tv zou worden opgestuurd echter ik wilde op het laatste moment de tv ophalen. geen probleem 1 belletje en het was geregeld. vandaag dus in Naarden opgehaald. service dus!

Jurgen Latz 21-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving van de producten

zeer snel geleverd

Het Assortiment is ruim genoeg

Aanbeveling
Goede informatie en snelle levering

Extra toelichting
De Blu-Ray speler is netjes op tij afgeleverd, alleen stond er op de Website een gratis film bij die niet is meegeleverd. Naar het sturen van een e-mail kreeg ik het antwoord dat het om een op=op actie ging en deze niet meer na gestuurd werd . Dit stond er niet bij toen wij het product bestelden, het is een cadeau voor onze zoon , en mede dat er een gratis film bij zat deed ons besluiten de Blu-Ray speler via jullie website te bestellen. Het product is keurig geleverd , ik vind het alleen jammer dat ik naar het sturen van nog een e-mail geen reactie meer terug kreeg.

Els Verlaan 21-02-2014 Via de website gekocht

Ruime winkel waardoor je alles goed kunt bekijken

Goed geholpen en ook snel

Assortiment
Echt veel keuzes en ook goed te bekijken

Aanbeveling
Ruime, veel aanbod en goede prijzen

Mitybu 21-02-2014

De televisie waar wij heen op zoek waren, was direkt leverbaar via jullie webshop

Levering was perfect en precies op tijd. Fijn hieraan was dat we nog een extra sms kregen net voor dat de levering arriveerde

Assortiment
Assortiment is groot, zeker voor de extra grote televisies vanaf 65 inch. We hebben gevonden wat we hebben wilden

Aanbeveling
Zeker een aanrader, mits je (wij komen uit het zuiden van Limburg) wel via de website wil bestellen

Extra toelichting
Het was de eerste keer dat we iets via jullie webshop besteld hebben, ondanks dat ik de eerste bestelling niet betaald kreeg en ik de bestelling nog een keer gedaan heb (heb de dag er na gebeld om dit door te geven en werd vriendelijk te woord gestaan door jullie medewerkster), zijn wee zeer tevreden hoe de bestelling afgehandeld is en de belofte van levering precies op tijd nagekomen is.

Jan-61 21-02-2014

duidelijke website en productomschrijvingen

Snelle levering!

Zeer veel keus!

Aanbeveling
Zeer tevreden over alle facetten van de aankoop.

nook13 21-02-2014

de winkel is zondag open

vriendelijk geholpen bakkie koffie goede uitleg over de diversen vragen over aansluiting enz..

duidelijk de merken gescheiden,
verschillende prijsklasse

Aanbeveling
prettige sfeer ,aantrekkelijk geprijsd vlotte afhandeling

Extra toelichting
in de familie al vaak in aankoop gedaan bij jullie allemaal zeer tevreden daarmee

Lau58 21-02-2014

Duidelijke website met eenvoudige bestel- en betaalprocedure.

Opvolging bestelling door mail mbt tot levering en Track& Trace. Na levering factuur per mail, perfect! Bestelde waar zoals beloofd binnen 24 uur geleverd. Helemaal Top!!

Assortiment
Alles wat je zoekt op multimedia in webshop aanwezig tegen zeer concurrerende prijzen.

Aanbeveling
Zoals uit bovenstaande blijkt behoeft de mond-op-mond reclame geen nadere omschrijving.

Extra toelichting
Plasma Discounter heeft het allemaal. Bij telefonische vragen geduldig te woord gestaan. Perfecte levering. Perfecte afhandeling. En niet te vergeten: perfecte electronica!

resietje 61 21-02-2014

Sytze Jan 21-02-2014 Via de website gekocht

Heel overzichtelijk en gemakkelijk te bestellen van producten.

Ook hier een goed cijfer voor snelle levertijd en goed te volgen.

Assortiment
Elk type is er wel te krijgen.

angelinha 21-02-2014 Via de website gekocht

Internet altijd makkelijk:-)

Gewoon goeie service

Assortiment
Voor tv's ben je hief wel op de juiste p, ek, naar de rest heb ik niet gekeken

Aanbeveling
Gewoon goed, kan ook een 10 geven maar die geef ik nooit, 9 is bij mij het hoogste, want niemand is perfect, lol

Extra toelichting
Deze stond bovenaan in de beoordeling, ik kan hier achteraf betalen, voor mij belangrijk want ik heb geen internet bankieren, veel keus, goede prijs, blij, superhappy met mijn nieuwe tv, blij met plasma discounter :-)

gabytje20 20-02-2014

het was erg gemakkelijk om te bestellen.........alles duidelijk vermeld, en de betaalprocedure was prima in orde

de service is uitstekend
de bereikbaarheid via klantenservice is ook prima!
alleen mogen de openingstijden van de klantenservice iets langer zijn bijvoorbeeld tot 18.00u

De levering via jullie is goed.......alleen postNL mag zich daar in verbeteren want die kunnen jullie garantie binnen 24 uur leveren niet na komen. wat ik erg vervelend vind voor jullie reclame

prima assortiment
goede prijs in verhouding met concurrent

Aanbeveling
via jullie was alles prima geregeld, duidelijke mails
website duidelijk, alles goed en makkelijk te vinden
toppie

Extra toelichting
Ik beveel jullie graag aan bij mede aan kopers! en zal mijn mond op mond reclame kenbaar maken voor jullie!

Hans van zuidam 20-02-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Fijne winkel mooi assortiment met vakbekwamen medewerkers, Service is uitstekend Hier is de KLANT NOG KONiNG Kom hier zeker terug en beveel het aan bij andere

haneef 20-02-2014 Via de website gekocht

manrot 20-02-2014

Tv makkelijk te vinden op website, bestellen is eenvoudig.

2 dagen later thuis afgeleverd, netjes via mail op de hoogte gehouden van de voortgang

Assortiment
Grote keuze, goed kunnen vergelijken

Aanbeveling
Prijs is concurrerend, service is prima

Extra toelichting
Zoeken op site eenvoudig, bestellen verloopt makkelijk, aflevering prima

csjah 20-02-2014

Heerlijk op de bank een tv besteld op mijn tablet bij Plasma-Discounter. Super gemak!!

Snelle service! Snelle bevestiging mails ontvangen.

Assortiment
Ruim assortiment voor zeer scherpe prijzen

Hele fijne webwinkel. Zeer betrouwbaar

Extra toelichting
Een ruime keuze, scherpe prijzen, nieuwste producten, snelle goede service. Kortom alles wat je nodig hebt

jamoki 20-02-2014

makkelijk te vinden

snelle service 1 dag bestellen volgende dag al in huis

genoeg keuze
en makkelijk in je luie stoel te bestellen

Aanbeveling
je hoeft niet door de kouw, netjes veroakt en netjes en snel bezorgd

Extra toelichting
we zaten te twijfelen of we niet bij radio modern.nl zouden bestellen omdat radio modern een bekende naam is bij ons en site/naam plasma discounter onbekend was. Toch maar keer uitgeprobeerd en goed bevallen

Arts 76 20-02-2014

Kiezen en bestellen is echt een piece of cake. Duidelijke en volledige omschrijving van de producten. Je kunt zelfs een infofilmpje per product bekijken.

s'Avonds voor 20.00u besteld en de volgende dag geleverd om 15.00u. Helemaal super!

Assortiment
Omdat ik vooraf al zo'n beetje wist wat ik zocht ,heb ik me niet in het assortiment verdiept , maar lijkt mij wel okay.

Aanbeveling
Goede service , producten en betalingsmogelijkheden en natuurlijk een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
Een paar dagen geleden een t.v. besteld en een dag later hangt hij al aan de muur. Het gemak dient de mens vooral als je niet van ouderwets winkelen houdt zoals ik haha. Super dus.

Bettine 20-02-2014

Assortiment
Jammer dat de televisie niet in de showroom te zien was.

Aanbeveling
Veel verschillende soorten en afmetingen.

Kees van Leeuwen56 20-02-2014

Via een minimaal aantal handelingen was de aankoop zo geregeld

Eerste bestelpoging ging mis, hoewel we wel aanwezig waren

Aanbeveling
Laagste prijs met toch goede service en snelle levering

Extra toelichting
Zelden zo makkelijk de goedkoopste leverancier gevonden.

Antonino1 20-02-2014

Zowel de winkel als de onlineshop zijn goed overzichtelijk plus de demofilms geven een duidelijk beeld van het product.

Prima service, ook bij omruil.

Assortiment
Genoeg keuze in alle prijscategorieën, wat je ook zoekt.

Aanbeveling
Goede prijzen, goede service, genoeg assortiment.

Snijmes 20-02-2014

Werd attent gemaakt op deze winkel door een andere winkel, die mij vertelde dat ik mijn artikel veel goedkoper kon krijgen dan ergens anders. Nou ging het mij niet om het bedrag maar jullie werden aangeprezen vanwege het op voorraad hebben van dit artikel.

Service lijkt me prima, ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn aankoop. Keurig verpakt en afgeleverd binnen de tijd die er voor staat. Vind alleen dat de bezorging wel mag laten weten dat ze een pakje in de brievenbus proppen, maar ja, dat is bekend bij Selektvracht,daar werken boeren, ik betaal liever iets meer zodat het door PostNl gebracht word dan Selektvracht. ( Altijd slechte ervaringen mee gehad.)

Assortiment
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om zoveel verschillende dingen te verkopen? Assortiment is enorm veel, heel veel.

Aanbeveling
Simpel gezegd: als je iets wil hebben, ga daar nou toe, geheid dat je het vind met mooie prijzen en goede service.

Extra toelichting
Tja, ik kan eigenlijk niet veel meer toevoegen, ik vind wat ik geschreven heb spreekt voor zich en ik vind het oprecht zo, dus met andere woorden.....I close the case.

Wim20145 20-02-2014

lekker vanuit je luie stoel klik en klaar

Volgende dag in huis niet goed?
gewoon omruilen geen gezeur .Top

Assortiment
Heel veel keuze, duidelijke omschrijvingen, nuttige info

Extra toelichting
Gewoon een eerlijke winkel die doen wat ze beloven

N de jong 1984 20-02-2014

was snel en simpel..
Hoefde ook geen account aan te maken dus super!!

werd goed op de hoogte gehouden en voor 20:00 besteld de volgende dag afgeleverd.

Assortiment
super... van kabels tot complete sets

Aanbeveling
goede service en goedkoop.

Extra toelichting
Helder en goede service ga zo door...

Thomas ED 20-02-2014

Duidelijk overzicht van producten, makkelijk parkeren en product staat binnen paar minuten klaar.

Goed geinformeerde verkoopmedewerker die niet te opdringering is maar rustig van dienst is.

Assortiment
Op de site genoeg keus, in de winkel een selectie hiervan te vinden.

Extra toelichting
Prima service en goed geinformeerde verkoopmedewerkers, iets wat je tegenwoordig niet vaak meer tegenkomt. En dat voor een prima prijs!

staopshop 20-02-2014

van der Weerd 20-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Thuis vanaf de bank supersimpel met product video`s je ultieme nieuwe TV uitzoeken, uitstekende website!

Top om je TV online te kunnen reserveren, ik kwam de volgende dag kort voor sluitingstijd aan, maar mijn TV stond er keurig.

Assortiment
Ook nog begeerlijke audio aanwezig in Naarden, ik moet nog terug komen voor een installatie vrees ik...

Aanbeveling
Plasma-discounter.nl biedt voor mij de ideale combinatie van online een TV uitkiezen, deze ook kunnen reserveren, en uiteindelijke in een service gerichte winkel afhalen.

Barry02 20-02-2014

Heel erg gemakkelijk! Voor 8 uur besteld volgende dag in huis helemaal top! Beloftes die ze maken die maken ze waar! Erg veel vertrouwen in dit bedrijf!

Service is super als er iets is een mail of belletje en word meteen opgelost helemaal top!

Assortiment
Teveel keuze! Ik zou elke week wel een tv bij jullie willen kopen! Is nu me 2e in 2 jaar ongeveer niet omdat ie stuk is maar gewoon nooit vind de nieuwe technologie! Krijg ook elke week een mail ga altijd wel even kijken :)

Aanbeveling
Ik beveel het aan iedereen aan! Vrienden kennissen en familie! Als al iemand zeg ik ga een nieuwe tv kopen/kijken dan zeg ik al plasmadiscounter.nl! 2 familieleden en 1 vriend heb al naar me geluisterd enen mooie tv bij jullie gekocht!

Extra toelichting
Ik heb hellemaal tevreden over dit bedrijf! En ben nog genees in de winkel geweest! Service top! Volgende dag in uit erg relaxt! En ga bijna op mezelf dan zal ik zeker op jullie andere websites kijken! Helemaal TOP!en ik overdrijf niet! (Blije klant)

Albér 19-02-2014 Via de website gekocht

Een prima overzichtelijke site waar je lekker lui op de bank top kunt rondneuzen en shoppen.

De service is goed. Ze houden zich prima aan de afspraak en houden je netjes via de mail op de hoogte over de status van de bestelling.

Assortiment
Zeer ruim assortiment waar keus genoeg is voor iedereen.

Aanbeveling
Prijs, service, assortiment en behandeling is prima inorde! Deze site zou ik zeker aan vrienden en kennissen aanbevelen.

Extra toelichting
Dit is de eerste keer (zeker niet de laatste keer) dat ik een aankoop op deze site gedaan heb. Het viel mij op dat er toch een aanzienlijk verschil is qua prijzen dan met de andere on-line winkels. Na mijn bestelling gemaakt te hebben kreeg ik gelijk een mail binnen met de bevestiging. Na de betaling kreeg ik binnen een dag mijn aankoopbewijs en garantiebewijs per mail opgestuurd en de bestelling volgende dag erna en dat binnen 2 dagen. Dus met 1 woord TOP!

Boub 19-02-2014

Goed en corect

Goed en correct

Assortiment
Goed voldoende, je kan nooit ALLES hebben.

De correctheid.

Reeds weergegeven.

ina1952 19-02-2014

achter je pc alles regelen, geweldig toch

en volgende dag thuis bezorgd

Extra toelichting
heerlijk achter je pc alles regelen, betaling doen, andere dag word je bestelling thuis afgeleverd, betere service is er niet

Rickert1337 19-02-2014

Prima duidelijke site die handig te bedienen is

Perfect snel thuisbezorgd! Top

Assortiment
In het algemeen de goedkoopste met een ruim aanbod

Aanbeveling
Geen klachten. Prima prijs en goede service

Extra toelichting
Zeer tevreden over de snelle service en prima prijs kwaliteitverhouding van het product

Niels Brouwer 19-02-2014 Via de website gekocht

duidelijke site

je had je bestelling supersnel binnen

Assortiment
er misten wat dingen maar het was een mooi arsortiment

Aanbeveling
handige site snelle levering top misschien wat meer tv's

Extra toelichting
ik vind het een prima site waar je makkelijk je tv of dergelijke kan kopen.

Fam. van der Wijst 19-02-2014 Via de website gekocht

De producten worden voorzien van een goede uitleg/specificaties

Ik kreeg 's nachts een mail dat ik de volgende dag mijn bestelling kon volgen via PostNL. De bestelling werd echter die dag al afgeleverd. Dus super snel.

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid. In elke prijsklasse is een goed product te vinden.

Extra toelichting
Je kunt via deze website de producten tegen zeer scherpe prijzen kopen. De aflevering van de bestellingen zijn erg snel en worden correct uitgevoerd.

Sander245 19-02-2014

Super duidelijke site, met voldoende informatie. Ook nog eens een snelle levering. Top!

Ik had een Tv met wandsteun besteld. Bij levering de volgende dag bleek de wandsteun er niet bij te zitten. Hij stond wel op de pickbon. 1 telefoontje gepleegd en ze gingen het navragen. Volgende dag kreeg ik keurig het "vergeten" pakketje geleverd. Fouten maken is menselijk , de manier van het oplossen daarna kan dan onderscheidend zijn. Keurig opgelost!

Assortiment
Na mijn mening voldoende, heb niet heel veel rond gesnuffeld.

Aanbeveling
Zal de site zeker aanbevelen. Duidelijk en netjes.

Extra toelichting
Ben overall zeer tevreden. Scherpe prijzen, duidelijke site, snelle levering, telefonisch goed bereikbaar en keurige service.

H. Numan 19-02-2014 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk via internet bestellen en betalen

Binnen een dag geleverd, prima service.

Assortiment
Ruim voldoende merken om te kunnen vergelijken.

Aanbeveling
Voldoende keuze uit verschillende merken, makkelijk betalen via internet en zeer snelle levering binnen een dag.

sije1971 19-02-2014

Bij de media markt geweest, wat een ... winkel.
Op jullie site gekeken, overzichtelijk, snelle service gewoon top, aan te bevelen voor velen.

Super snel geholpen

Assortiment
Nergens een groter assortiment gezien.

Aanbeveling
Aan een ieder, zeker de web shop

Extra toelichting
Alle beorrdelingen zijn zeker niet om een bedrag te winnen, maar alleen maar oprecht gemeend.

Marco1552 19-02-2014

Voor mij was de hoogte van de televisie erg belangrijk en dit staat echt keurig op de Website

De levering verliep vlot en erg soepel.

Assortiment
Precies gevonden wat ik zocht

Aanbeveling
Alles is te vinden en de service is top!

Extra toelichting
Nu mijn tweede televisie via de Plasma-discounter.