Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Anel88 24-02-2014

smoussie 24-02-2014 Via de website gekocht

Heerlijk vanaf de bank reseveren, je krijg gelijk mail van de resevering en kan ook zelf de dag bepalen wanneer je het ophaald

Super goed, wordt vriendelijk geholpen en je hoef niet lang te wachten.

Assortiment
Heb me ogen uit gekeken wat een mooie tvs

Aanbeveling
Zou hem zeker aanbevelen bij vrienden, kennissen en familie

Extra toelichting
Ik heb beoordeeld zoals ik het heb beleefd.....was het anders geweest had ik dat zeker wel gezegd.

Raoul Koemar 24-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Hier kunnen een hoop bedrijven nog iets van leren. Makkelijk, snel en goedkoop. Keep up the good work!!!!

de eerste ronny 24-02-2014

vanuit men zetel besteld

nog nooit zo vlug bedient geweest
vrijdagnamiddag besteld ,zaterdag bij mij thuis

zeer mooi aanbod

Aanbeveling
web sale zoals het hoort te zijn

Extra toelichting
bovendien nog redelijke verzendtarieven ook

Lianne5 24-02-2014

Duidelijke informatie over het product.

Perfecte afhandeling

Assortiment
Geweldige producten en groot aanbod

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden over de beschrijving van de producten en de snelle levering . Top

Extra toelichting
Ik zal in het vervolg altijd de plasma-discounter raadplegen .

Vicky1964 24-02-2014

Alle tv's en andere audio apparatuur zijn duidelijk en overzichtelijk op merk opgehangen en neergezet zodat je alleen maar heg gewenste merk hoeft op te zoeken.

In eerste instantie goed en vakkundig geholpen door een 'senior' verkoper. De jongen die het overneemt komt er ook wel, maar kwam wat onzeker over.

Assortiment
Veel keuze en mogelijkheden dus als je niet precies weet wat je zoekt en ook niet merkvast bent, kun je alle kanten op, ook wat betreft de accessoires en 'uitbreidingsmogelijkheden keek ik mijn ogen uit!

Aanbeveling
Alles is aanwezig, service, assortiment en het is makkelijk bereikbaar.

Extra toelichting
Ik wilde een goede en mooie tv met alle mogelijkheden zonder daarvoor gelijk de hoofdprijs te moeten betalen, die heb ik gevonden en ik kom zeker terug voor de audio apparatuur. Ik ben wel blij dat ik van te voren een product vergelijking heb gedaan. Zo was ik snel klaar met kiezen en dat is voor een eeuwige twijfelaar als ik wel heel fijn. Hartelijk dank!

Daphnedm 24-02-2014

Door de overzichtelijkheid van de website snel tot een goede keuze gekomen. Niet teveel gegevens in hoeven te vullen alleen het nodige. Genoeg en snelle betalingsmogelijkeheden met goede toelichting over bezorgtijd per betaling.

De beloofde levertijd keurig nagekomen, zoals op de site vermeld staat voor 20.00 besteld is volgende werkdag in huis.

Assortiment
De keuze binnen het asortiment is goed, voor ieder wat wils voor een betaalbare prijs. conccurend doordat plasmadiscounter de scherpste prijs aanbied.

Aanbeveling
Door een eerdere bestelling van mijn vader en een positief beeld over plasmadiscounter heb ik hier ook mijn product gekocht,en zal het ook zeker aan andere mensen aanraden.

Extra toelichting
Brede product keuze, snelle levering en duidelijke webshop, aan te raden voor een ieder die op zoek is naar een Tv en/of accessoires.

GLJ Aagten 24-02-2014 Via de website gekocht

Vrijdagavond besteld, zaterdag morgen om 10.00 uur geleverd. BRAVO!!!

Assortiment
Veel keuze uit een gamma TV"s.

Zie bovenstaande kommentaren.

tisniewaar 24-02-2014

mijn vrouw wilde graag netflix, onze huidige tv/bluerayspeler was daar wellicht niet voor geschikt. dus in jullie systeemgekeken (tv en speler werden ook bij jullie gekocht). Kon helaas niet, dus nieuwe smarttv aangeschaft. bevalt (met netflix, gratis 1 jaar) prima!

prima geholpen, lekker snel klaar! beetje lullig dat je voor het aanmelden van de netflix aktie bij samsung gebruik moet maken van POSTnl, dat moet toch ook per e-mail kunnen! maar daar kunnen jullie niks aan doen.

Assortiment
meer dan genoeg keuze, volgende keer een espressomachine van siemens.

need i say more?

Jose kraak 24-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, en voldoende informatie over het product!!!! Betaling via i deal ook prettig en snel!

Heel goed!!Stond duidelijk erbij dat er nog 1 op voorraad was, hopen dat jij dat de gene bent die het nog kan bestellen,1 dag ervoor waren er namelijk nog 2 op voorraad!!Op vrijdag besteld, en toch zaterdags al binnen. Ook goed dat het via de mails op de hoogte werd gehouden!!!!

Assortiment
Genoeg keuze en prijzen om uit te kiezen!!!ook nog vergeleken met andere webshops en jullie waren de goedkoopste, voor het zelfde product.

Aanbeveling
Vooral om de snelle leverring, en assortiment!!!!!

Extra toelichting
Mijn beoordeling kort maar krachtig,doe ik omdat ik vind wat ik geschreven heb, en het lijkt mij dat jullie het fijn vinden te horen (lezen ) dat dit een goede en prettige website is!!!!

henkiethepankie 24-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Gewoon langs gaan of via het internet reserveren (was dat weer vergeten).

De vrije verkoper zag me binnen komen en ik werd meteen geholpen. Was dus binnen een paar minuten geholpen.

Assortiment
Gezocht via internet en vond mijn Blu-ray speler meteen hier.

Aanbeveling
Dat doe ik altijd bij mijn vrienden!

Extra toelichting
Goede wijn behoeft geen krans!

Puck de Ruiter 24-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Gemakkelijk te bereiken en voldoende parkeergelegenheid.
Eerst online kijken wat je mooi vindt en daarna even heen- en - weer naar Naarden om de televisies "live" te bekijken.

Ter zake kundige medewerkers.
De verkopers zijn niet opdringerig, laten je rustig rondkijken en bieden hun diensten pas aan als ze merken dat je wat wilt vragen.

Assortiment
Goede vergelijking mogelijk, door het uitgebreide assortiment.

Zie boven.

Extra toelichting
De reclame die ik in mijn mailbox ontving van Plasma- discounter triggerde mij. Mijn man en ik wilden dan ook even naar Naarden om te kijken of de televisie die in de aanbieding was, degene was waar wij al een poosje naar op zoek waren. Uiteindelijk hebben wij een andere televisie gekocht die wij in de reclame gezien hadden. Wij werden uitstekend geholpen en te woord gestaan en al onze vragen werden beantwoord. Toen wij eenmaal een definitieve keuze hadden gemaakt, was de televisie snel gekocht en binnen 5 minuten stond er een medewerker uit het magazijn naast ons met de nieuwe aankoop. Hij tilde het "gevaarte" voor ons netjes naar de auto, waarna wij blij en tevreden naar huis reden.

koos melita 24-02-2014 Via de website gekocht

correct geholpen
eerst via internet daarna bij het ruilen fysiek naar de winkel zie laatste vraag geen combi mogelijk.

Om ruilen door een inschattingsfout mijnerzijds
de grootte
keurig om geruild.

voldoende

Even shoppen op internet
de filialen in de gaten houden niet te ver weg
buiten Groningen om.
centrum naarden OK

Extra toelichting
Correct geholpen iets meer duidelijkheid over het betalen. Ik moest een legitimatie over leggen als het bedrag boven de vierhonderd euro is. Digitaal geen probleem. Dus opgegeven bij aflevering iets meer betalen 4 euro maar geen info over legitimatie.

M van Schaik 24-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Door de duidelijke site thuis al het een en ander uitgezocht. In de winkel nog even gekeken en met de verkoper de voor en nadelen besproken.

Goed en snel geholpen in de winkel.

Assortiment
Veel spullen op voorraad en te zien in de winkel. in elke prijsklasse wel wat te vinden

Duidelijke site
Veel modellen
handige filmpjes erbij

Extra toelichting
Tot nu toe heel tevreden. ook over de andere winkels, heb er al een koffiemachiene en een vaatwasser gekocht. Prettig om online al het een en ander te bekijken en dan in de winkel op te halen.

Marij-tje 24-02-2014

Heel eenvoudig online bestellen en thuis ontvangen. Ook eenvoudig TV's vergelijken.

Zeer snelle levering. Wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.Erg correct!

Assortiment
Uitgebreid assortiment. Veel keuze hierdoor makkelijk te vergelijken.

Aanbeveling
Super winkel. Snel, eenvoudig, goed én niet onbelangrijk...goedkoop!

19Nitram62 24-02-2014

Het bestellen van mijn nieuwe TV was erg eenvoudig

Assortiment
Naar mijn idee is het assortiment heel uitgebreidt

Aanbeveling
Ik zal deze winkel aanbevelen

R1974356 24-02-2014

Online gereserveerd. Ik was toevallig in de buurt en kon hem gelijk ophalen. Binnen 10 minuten zat ik weer in de auto om mijn reis te vervolgen.

Prima geholpen en goed te woord gestaan.

Assortiment
Keuze genoeg. Zoveel dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Met de online keuze /optie hulp toch snel bij het gewenste model uitgekomen

Steef Molema 24-02-2014

Goede site, veel info.

Duidelijke info over de bezorging

Assortiment
Alles wat je zoekt is er!

Goede prijs kwaliteit.i

Hans.A. Solinger 24-02-2014

heldere website maakt het zoeken gemakkelijk

Uitstekend geholpen door vakbekwaam personeel

Assortiment
uitstekend assortiment in diverse prijsklassen. Prijs/kwaliteitsverhouding redelijk

Aanbeveling
Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid. Prettige winkel. Maar als je veel wilt weten, moet je niet op een zaterdag komen, dat is logisch.

Extra toelichting
Er ging na onze verbouwing van alles stuk. Eerst de stofzuiger, toen de magnetron. Als eerste gekocht bij create 2 fit Service was geweldig, dus ook maar onze nieuwe tv gekocht. Er zit ook nog een koelkast en een vaatwasser aan te komen, dus eerst naar create 2 fit. Is trouwens bij ons om de hoek in Naarden.

RKoch 23-02-2014

Bestellen, betalen, klaar :-)

Men doet wat men zegt, betaald met creditcard, dan een dagje later verzenden, echter nog steeds binnen 2 dagen binnen!

Assortiment
Nagenoeg alles van de door PlasmaDiscounter verkochte merken is aanwezig

Aanbeveling
Eerlijk, scherp geprijsd, snel, no nonsens, prima niet goed / geld terug beleid

Extra toelichting
PlasmaDiscounter is een toonbeeld van hoe je als online winkel zou moeten werken!

Anneke Bouman-C 23-02-2014

Alles overzichtelijk gepresenteerd.

Snel medewerker behulpzaam

Assortiment
Heb er niet al te veel verstand van, maar er was in ieder geval ruime keus.

Aanbeveling
Ruim assortiment, prima service. Goed bereikbaar + goed parkeren voor de deur.

Extra toelichting
Ruim assortiment, prima service. Goed bereikbaar + goed parkeren voor de deur.

Six76 23-02-2014

Voor de deur parkeren en wat je nodig hebt wordt voor je in de auto geladen.

Meteen aan de beurt, voldoende personeel.
De medewerker wist goed te vertellen wat de tv allemaal kon en ook de voordelen en nadelen werden aangewezen.

Assortiment
Veel keuze en scherpe prijzen.

Aanbeveling
Zou hem zeker aanbevelen.

ichsaras 23-02-2014

De verkoper wist waar hij het over had en wist mij goed te adviseren en helpen.

Assortiment
Breed assortiment aan televisies. Precies kunnen vinden wat ik zocht.

M.van Os 23-02-2014 Via de website gekocht

Birgit Vincent 23-02-2014 Via de website gekocht

Site is makkelijk en overzichtelijk

Snelle en juiste service

R Hazenoot 23-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

prima, de koop was snel gesloten doordat we op internet al een keuze hebben kunnen maken

we werden gelijk geholpen en kregen nog extra dvies

Assortiment
heel veel keuze, op internet staat alles in de winkel niet maar dat is prima. Anders zou de winkel onwijs groot zijn en nu is hij van prima formaat

Aanbeveling
prima winkel goedkope tv's goede service ga zo door, dit is al de 3e tv die ik bij jullie haal

Extra toelichting
Super winkel, leuke prijzen prima service ga zo door

Ron Magielsen 23-02-2014 In de winkel gekocht

Bereikbaarheid

Snel en duidelijk

Een niet grote collectie

Aanbeveling
Eenieder die bewust, goedkoop en kwaliteit wil kopen

Extra toelichting
Na bezoek op website. Kwam ook bezoek tot z'n recht m.b.t de gemaakte keuze

Fred van Dijk 23-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goeie plek, makelijk parkeren, overzichtelijke winkel

Snel en doeltreffend geholpen

Meer dan voldoende

Goede service, goede prijs

Extra toelichting
Goede winkel, altijd een goede prijs, overigens niet altijd de dgoedkoopste, prijs is niet altijd doorslaggevend.

Fritz6 23-02-2014

Extra toelichting
Mede omdat ik niet meer tot de aller jongste behoor is mijn kennis van de huidige generatie digitale apparatuur, en ook kopen via internet, nu niet direct “mijn ding”. Ben ik toch maar op internet gaan zoeken naar een nieu TV.l. Tijdens het zoeken op internet kwam ik daarbij ook op uw website terecht en, mede aan de hand van de overzichtelijke en uitgebreide informatie daarop, heb ik bij u een Smart TV besteld. De bestelprocedure was zeer eenvoudig en over het verloop daarvan werd ik, inclusief de Ideal betaling, via email goed geïnformeerd. En inderdaad ontving ik het toestel al binnen één dag na de bestelling. Na plaatsing heb ik het toestel d.m.v. een HDMI kabel aangesloten op de UPC mediabox en de installatieprocedure doorlopen. Hierbij verscheen er zelfs een mededeling in beeld dat de oude coaxkabel ( 20 jaar) het TV signaal onvoldoende doorgaf. Na vervanging hiervan door een z.g. ZIGGO goedgekeurde kabel beschikken wij nu over een mooi en scherp TV beeld. Ook het aansluiten van Wifi was geen enkel probleem. Alleen had ik een paar vragen betreffende het gebruik van de meegeleverde afstandsbediening. Op de daarover aan u verstuurde mail ontving ik na enkele uren een reactie waarin e.a. punt voor punt begrijpelijk werd uitgelegd. Tot op dit moment ben ik dan ook zeer tevreden over de gang van zaken en kan ik uw bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

sennajo 23-02-2014

Tv gekocht via internet met consumentengids erbij.Ideaal om zo te weten dat wat je wil kopen er ook is en kan reserveren. Vervolgens alleen betalen en ophalen .

Winkel binnen 1 kilometer en makkelijk bereikbaar met voldoende parkeerplaatsen om hem dichtbij neer te zetten om iets op te halen.

Assortiment
Prijs is wel concurrerend maar in dit geval voor een paar tientjes meer een winkel met aanspreekpunt wat ook makkelijk is mocht je ergens voor terug moeten komen.

Aanbeveling
Hebben wij al bij een eerdere aankoop gedaan en deze persoon is was toen ook tevreden.

Extra toelichting
Na zoeken op internet was de Tv die we wilden kopen bij Plasma-Discounter beschikbaar[oude ging die dag kapot] kapot]. Deze vervolgens laten reserveren en de volgende dag in de winkel opgehaald ,voldoet perfect. Mooi beeld en niet te duur.

chubbyscrubby 23-02-2014

handig zoeken op model type

vlotte respons feedback

Assortiment
de beste en goed geprijste items vaak wel uitverkocht

Aanbeveling
aan ee ware audio freak zeer aan te bevelen

Extra toelichting
goede webshop en klantvriendelijk gebruik redelijk in prijs en garantie ook de bereikbaarheid prima

Jeltje1981 23-02-2014

Ideaal zo via internet bestellen.. de volgende dag de nieuwe tv al in huis.. Heel handig!

Prima!

Genoeg keus..

Aanbeveling
Prima ervaring, dus zou het zeker aanbevelen..

Extra toelichting
We zijn heel tevreden met onze nieuwe tv.. Mooi plat, makkelijk te installeren.. Binneneen dag in huis.. Dikke prima!

pcvdwege 23-02-2014

Alles gemakkelijk te vinden op de site.
Bestellen zonder al te veel rompslomp .
Snel en handig.

Assortiment
Voor ons een ruim voldoende assortiment

Prima site .
Aflevering : goede informatie en nog snel ook.

Een heel tevreden klant

marcovermeer 23-02-2014

Onder garantie een andere tv uitgezocht, dit is snel en prima opgelost!

Hendrik Brands 23-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Producten kunnen via internet tot een paar dagen gereserveerd worden! Plasma-discounter houd je product dan ook gegarandeerd tot afgesproken datum vast. Van deze service heb ik tot volle tevredenheid al een paar keer gebruik gemaakt!

Plasma-discounter heeft kundig en vriendelijk personeel dat je vaak nog op handige tips attendeert.

Assortiment
Er is bijna niets dat door elektronica fabrikanten wordt verkocht wat Plasma-discounter niet in zijn assortiment heeft! Plasma-discounter heeft een ruim en uitgebreid assortiment!

Aanbeveling
In een zeer grote mate! Bij prijsvergelijkingen staat Plasma-discounter vaak hoog boven aan als het om de goedkoopste prijs staat. Verder hebben zij een opruimkelder waar oudere producten zeer scherp zijn afgeprijsd

Extra toelichting
-Het grote voordeel van Plasma-discounter is dat je op de website bij producten vaak filmpjes kan bekijken waarbij Tom Coronel uitgebreid laat zien wat het product is en hoe het werkt. Daarbij geeft hij dan ook een demonstratie! -Bij prijsvergelijkingen bij bijvoorbeeld www.kieskeurig.nl staat Plasma-discounter vaak hoog boven aan als goedkoopste en vaak als goedkoopste! -Bij Plasma-discounter kun je via de website www.plasma-discounter een product reserveren. Ik heb hier al een paar keer tot volle tevredenheid gebruik van gemaakt. Je gereserveerde product wordt echt tot afgesproken datum vastgehouden! -De winkel zelf ziet er prachtig uit! Van alle grote merken zijn alle producten keurig bij elkaar gerangschikt en dat ziet er schitterend uit! Naast het bestellen via internet is het zeker aan te bevelen om de winkel zelf eens te bezoeken.

JT uit D 23-02-2014 Via de website gekocht

Simpel en snel binnen door een paar drukken op een knop.

Kan niet gemakkelijker. Het wordt aan de deur afgeleverd.

Alles is op voorraad.

Aanbeveling
Ik zou het een ieder aanbevelen.

Extra toelichting
De beoordeling is uitstekend, omdat wat ik heb besteld, de volgende dag keurig netjes wordt afgeleverd.

Boom32 23-02-2014

Overzichtelijk op de site, je loopt er snel doorheen.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Ruime keuze

Aanbeveling
Ik zal de winkel zeker aanbevelen, heb dit ook al gedaan.

Helemaal tevreden over het geheel. Snel en servicegericht. Super

Erik726 23-02-2014

simpel online bestellen
levering aan his

Assortiment
wat ik zocht was op voorraad

Aanbeveling
Ik heb nu voor de 2e keer besteld bij Plasma Discounter en het is me beide keren goed bevallen.Ik zal hier zelf ook als ik weer iets nodig heb gaan shoppen.

gjbottenheft 23-02-2014

Besteld via de site en zelf opgehaald. Tv stond klaar, betalen en weg was ik weer.

Er werd meteen gevraagd of ik verder nog iets nodig had en dat was niet nodig.Als ik vragen had altijd contact opnemen.Erg vriendelijk personeel.

Keuze genoeg

Aanbeveling
Overzichtelijke winkel en site.Snelle service

Extra toelichting
Ik heb deze tv gekocht(81 cm) voor mijn ouders omdat ik zelf een grotere samsung(102 cm) heb en uitstekend bevalt.Mooi helder beeld, mooi design en makkelijk om te bedienen wat voor oudere mensen een pre is. Plasma discounter is een prima winkel vandaar dat ik inmiddels alles daar koop wegens de scherpe prijzen. Ik heb gekocht een samsung stofzuiger, Samsung surround set, samsung tv 102 cm en tv 81 cm.

g.hoeijmakers 23-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
snelle correcte levering. goede informatie over tijdstip levering

Frederik Du Moulin 23-02-2014 Via de website gekocht

goede website, zeer duidelijk

Zeer snelle levering. 's-Avonds om 20.30u besteld, volgende dag om 10u werd de display al afgeleverd

Assortiment
Ruimte keuze en goede selectiemogelijkheden op de website

makkelijk en snel

Extra toelichting
alles prima geregeld en komt betrouwbaar over.

Jaap_ 22-02-2014

Extra toelichting
Kwam via Google op de website terecht tijdens het zoeken naar een televisie. Het bestellen en betalen was overzichtelijk en duidelijk. Ruime keuze uit betalingsmogelijkheden en keuze voor levering van het product. De bezorgdienst hield me ook netjes op de hoogte van het tijdstip waarop ze zouden komen. Een minuut of 10 voordat ze ook daadwerkelijk aan de deur stonden werd ik nog per sms en email op de hoogte gebracht dat ze elk moment konden komen. Al met een al een positieve ervaring met plasma-discounter.

ronald.kusters 22-02-2014

zeer overzichtelijke webside,waar je ook nog goed kan vergelijken,naar prijs en details van de tv

vriendelijke bediening die de tijd neemt om je te helpen

Aanbeveling
door de aangename en professionele bediening in de winkel was het eenvoudig een tv te kopen

Extra toelichting
het was heel easy om ten eerste een tv te reserveren en daarna op te halen,de winkel was makkelijk te bereiken en het personeel was open,vriendelijk en verstand van zaken,daardoor stond ik voor ik het wis alweer buiten met een toffe tv buiten....zoo easy...eenvoudig geweldig

Stebedo 22-02-2014

mooi pand, apparaten staan top in de showroom

Snelle hulp, erg klantvriendelijk

Assortiment
In de showroom minder als ik had verwacht

Aanbeveling
Over het algemeen meer dan tevreden

JJJBos 22-02-2014

het gemak om via de mooie en gebruikersvriendelijke website te bestellen en te reserveren was duidelijk en gemakkelijk

service en deskundigheid was ook een pre en kregen wij in naarden

de keuze was reuze

Aanbeveling
ik zou het een ieder aanbevelen

Extra toelichting
kortom geen slechte ervaring tot nu toe

Gino L 22-02-2014

Makkelijke info beschikbaar van het assortiment.

Top verkoper klikte goed! een duit lichter maar met een glimlach weg :).

Assortiment
Niks op aan te merken breed genoeg naar mijn mening.

Aanbeveling
Voor games en tv's raad ik het aan! verdere ervaring met andere producten heb ik niet.

Extra toelichting
Top winkel goede service , aardige staff gewoon goed!

karin hazenberg 22-02-2014

Als er iets niet op voorraad is , dan kun je aangeven of je daar een berichtje van wilt hebben als het wel weer op voorraad is, geheel vrijblijvend.

veel merken

Aanbeveling
in de familie nu al verscheidene keren wart gekocht , zonder problemen.

Extra toelichting
Het is een duidelijke site, met vele opties om te kunnen filteren op diverse onderdelen. Gebruiksvriendelijk en gemakkelijk om te kunnen bestellen. Aflevering ook zeer goed, volgende dag in huis is tot nu toe gebeurd. onderstaande tv , blue ray via mijn zoon en wifi dongel zelf.

van Duren91 22-02-2014

Duidelijke website, makkelijk betaalsysteem.

Klantenservice was beleefd, maar had iets uitgebreider gekund.

Assortiment
Over het algemeen groot assortiment, maar iets meer keuze in het lagere segment zou wenselijk zijn.

Aanbeveling
Goede prijzen en snelle levering, dus ik zou het zeker aanbevelen.

Zie bovenstaande motivaties

RE Schuil 22-02-2014

Makkelijk bestellen

Snelle levering

Keuze genoeg

Aanbeveling
Wij hebben dit al aan meerdere mensen doorgegeven. Zijn erg tevreden.

Extra toelichting
Goede correcte service en levering

Treffers1945 22-02-2014

via de site kan je al een keus maken en in de winkel alles bezichtigen.erg makkelijk en overzichtelijk.

prima geholpen en uitleg gehad

Assortiment
kwamen voor soundbar en daar was keuze genoeg in.

Aanbeveling
voor de klantvriendelijke benadering, ruime keuze en gunsdtige prijs.Service, en indien je niet tevreden bent, mag je het produkt terugbrengen of ruilen.

Extra toelichting
ruime keuze, service en gunstige prijzen.