Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nouri50 27-02-2014

Gereserveerd via de website en meteen opgehaald zonder problemen.

Goede service, de verkoper probeert mij wel altijd extra accessoires aan te smeren.

Groot, van alles wat.

Aanbeveling
Ik adviseer plasma discounter altijd aan andere mensen die op zoek zijn naar een televisie.

Mignon34 27-02-2014 Via de website gekocht

duidelijk omschreven en ook makkelijk te bestellen.

perfect, 13.00 's middags besteld de volgende dag 13.00 bezorgd.

Assortiment
ruime keuze, goed kunnen vergelijken.

overzichtelijk en snel.

A Silva Fernandes 27-02-2014 Via de website gekocht

Informatie was duidelijk en makkelijk te vinden

Op tijd bezorgd

Assortiment
Het produkt was goedkoop maar ik zag het goedkoper op een andere website

Aanbeveling
Het is makkelijk on informatie te vinden en het is makkelijk om te bestellen

Extra toelichting
Ik ben meer dan tevreden, mijn produkt werkt goed. Verzendkost is laag.

h-vd-ham 27-02-2014

Super eenvoudig met een paar keer klikken de bestelling gedaan

we werden goed op de hoogte gehouden van bestelling, betaling en levering

Assortiment
wat we zochten konden we snel vinden

Aanbeveling
overzichtelijke site gerenommeerde naam en een groot assortiment

Extra toelichting
Super eenvoudig met een paar keer klikken de bestelling gedaan. Wat we zochten konden we snel vinden en informatieve video product ondersteuning. Geweldig!!

Ferdinand Kiemeneij 27-02-2014 In de winkel gekocht
Create2Fit Webshops B.V. Bronsstraat 10, Naarden

Afhankelijk van het product van interesse is er een groot assortiment duidelijk uitgesteld en duidelijk voorzien van relevante informatie. De zaak ik gemakkelijk bereikbaar en er is voldoende gelegenheid tot parkeren.

Vanaf het moment dat er een verkoper vrij is gaat alle aandacht uit naar de klant. De meest simpele vragen worden op duidelijke en vriendelijke manier uitgelegd. Ook kreeg ik de indruk dat de uitleg eerlijk was. Over verschillende producten werden niet alleen de voordelen maar ook de nadelen besproken.
daar ons aangeschafte product te groot was om zelf te transporteren werd er heel vriendelijk direct transport geregeld zodat we onmiddellijk van onze aanschaf konden genieten. De chauffeur was zo vriendelijk te helpen het artikel in de woonkamer te plaatsen.

Assortiment
Voor de artikelen waarin wij geïnteresseerd waren was er ruim voldoende assortiment. Waarschijnlijk zijn er veel meer producten op de markt, maar dat werkt niet altijd verhelderend. Een duidelijk overzichtelijk assortiment is wat mij betreft te prefereren boven een "mediamarkt"-achtig assortiment, waarin je verdwaalt tussen de keuzes.

Aanbeveling
Op grond van bovenstaande positieve ervaring is het niet lastig deze zaak aan anderen aan te bevelen.

Menno519 27-02-2014

Overzichtelijke winkel, duidelijke informatie, snel en vakkundig geholpen.

Vakkundig personeel zonder poeha

Assortiment
De keuze is meer dan voldoende, voor ieder wat wils.
Ga snel ook een koffiemachine bij jullie bestellen, keurige service

Aanbeveling
gewoon omdat het goed is

Top winkel

Arjan en Ria Ebing 27-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Gewoon erg goed, alleen wat druk in de winkel als je wat wilt vragen, verkies toch het bezichtigen in real life dan online bestellen

Je wordt totaal op je gemak gesteld, en krijgt goede informatie al naar gelang je wensen zijn.

Erg prettig

Assortiment
Groot assortiment, voor ieder wat wils

Aanbeveling
Zal zeker een ieder die een nieuwe tv wil aanschaffen aanbevelen dit bij plasma discounter te doen.

Extra toelichting
Erg prettig, dat ondanks dat het druk was de medewerker rustig de tijd nam om ons te informeren over de verschillende mogelijkheden. Tevens is dit ook het kleine nadeel, want hierdoor moesten wij (en wellicht ook anderen) even wachten voordat er een medewerker beschikbaar was. De medewerker stelde ons op ons gemak, en vroeg wat onze wensen waren, op basis hiervan zijn we naar de juiste tv's gelopen, en hebben we uiteindelijk de juiste keuze gemaakt, waar we geen spijt van hebben. Namens ons hartstikke bedankt voor het helpen bij het aanschaffen van een nieuwe tv. -

Lindoro 27-02-2014 Via de website gekocht

Site en informatie van het bestelde waren overzichtelijk. Betaling mogelijkheden ruim en vlot afgehandeld.
Per omgaande bevestigingen van het bestelde per mail ontvangen.

Aflevering belofte is keurig en stipt nagekomen.

Aanbeveling
Ik heb zeer goede ervaring tot nu toe bij mijn eerste bestelling.

Extra toelichting
Over het assortiment kan ik nog niets zeggen. Dit was mijn eerste bestelling. Al surfend naar een LED TV kwam ik op de site terecht van Plasma-discounter.nl.

Ewald62 27-02-2014

Site was overzichtelijk. Omdat de ING bank een storing had kon de bestellling eerst niet afgerond worden. Bij de tweede keer hoefde ik niet alle informatie opnieuw in te voeren\.

Informatie over aflevering was prima. Verder is dit punt niet van toepassing

Aanbeveling
Alles is simpel, helder en vlot.

R.Frunt 27-02-2014

Alles is heel duidelijk.

Snelle levering

Extra toelichting
Mooie website, handige instructiefilm.

Tazman80 27-02-2014 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10, Naarden

Via de website gevonden wat ik wilde. Met een duidelijke omschrijving van het product en de reviews gekoppeld aan het product.

Ik kon vervolgens zo naar de winkel komen. Even nog overleg gehad met verkoper over de grootte van de TV en uiteindelijk met zijn kennis van zaken een knoop kunnen doorhakken en ben daar heel blij mee anders had ik spijt gekregen naderhand.
Verder zeer behulpzaam met het inladen van de TV in mijn auto waarbij de persoon die mij geholpen heeft zorgvuldig te werk is gegaan.

Assortiment
Breed assortiment, ik kon alle maten van het model die ik wilde direct meekrijgen. Geen wachttijd of levertijd. Gewoon direct beschikbaar.

Aanbeveling
Ik had deze winkel ook aanbevolen gekregen van een collega-vriend en ik kan zeggen met de prijzen die de plasma-discounter hanteert het assortiment en levering dat ik het zeker zal aanraden bij andere kennissen, vrienden en familieleden.

Extra toelichting
Ik was op korte termijn op zoek naar een goede televisie omdat ik recent een huis hebt gekocht. Via de plasma-discounter website kon ik snel en duidelijk een keuze maken van welk model ik wilde hebben. Aan de hand daarvan ben ik naar de winkel geweest om het model te bezichtigen . Samen met de verkoper een keuze kunnen maken over beeldgrootte en direct mee kunnen nemen naar huis.

Aart Veenstra 27-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Via internet beschikbaarheid gecontroleerd en vervolgens snelkunnen afhalen.

Snelle en uiterst correcte service aan de balie

Assortiment
In tegenstelling tot de laatste jaren valt het op dat er steeds minder artikelen p voorraad zijn. Wllicht begrijpelijk door het grote assortiment vanaangeboden apparatuur in verhouding tot de opslag mogelijkheden. Dus geen kritiek!

Aanbeveling
Al jaren lang zeer goede ervaring in keus, snelle service en bekwaam personeel. of het nu om een TV, Hi-fi of wasmachine gaat.

Extra toelichting
In alle jaren dat ik er kom nog nooit teleurgesteld. Topwinkel!

Ottenhof 27-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met goed uitleg over de producten die ze verkopen.

Uitstekende service heb vaker producten besteld. En mocht het een keer verkeerd dan wordt het probleem snel opgelost.

Assortiment
Goede en uitgebreide sortering met een juiste prijs kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
Door de goede sortering en service is het zeker dat ik jullie bij andere aanbeveel.

JeroenSt007 27-02-2014

Lekker snel kiezen uit groot assortiment en nog de goedkoopste ook.
Levering binnen 24 uur!

Goed en snel en men informeert de klant goed. Ben wel benieuwd hoe het verloopt als er een defect is. Werkt de garantieservice ook zo goed?

Prima

No Nonsens.
Men doet wat de klant verwacht en nog snel ook.

1Gerrit-Jan 27-02-2014

Met het grootste gemak op de website mijn bestelling gereserveerd, door alleen maar mijn telefoonnummer in te vullen.

Goede openingstijden, vriendelijke ontvangen door het personeel, nuttig advies gekregen, hulp bij het inladen van de bestelling

Assortiment
Zeer goed geprijsd, enorm assortiment met alle toebehoren die bij de aankoop van nut kunnen zijn.

Aanbeveling
Vriendelijk en deskundig personeel. Geen opdringende verkopers. Groot assortiment. Mooie showroom. Scherp geprijsd. Een overzichtelijke website met alleen maar de info die van belang is.

Extra toelichting
Dit is mijn derde aankoop bij discounter.nl. De combinatie van Webshop en Showroom bevalt erg goed. Rustig thuis door het assortiment bladeren en een keus maken. Daarna naar de showroom om het product te aanschouwen en er desnoods nog wat advies bij te krijgen. Alle producten zijn voorradig en dus gelijk mee te nemen. Mijn volgende aankoop doe ik weer bij discounter.nl!

L Laporte 27-02-2014

Aanbeveling
Zeer vlotte levering en telefonisch goed bereikbaar.

Extra toelichting
Goede website snelle levering en scherpe prijs.

RapToRrR 27-02-2014

Overzichtelijke website.

Zeer snelle levering, tv besteld om 19:30 `s avonds, die ik vervolgens de volgende dag om 13:00 al binnen had. Minpunt: je betaald verzendkosten, zelfs als je een tv van een paar 100 euro koopt.

Gert-Jan van Klaveren 27-02-2014 In de winkel gekocht
naarden

Jolien vdc 26-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en snelle levering. Je hoeft zelf nergens te gaan.

Snelle service. Je word van elke verandering van je bestelling op de hoogte gebracht.

Assortiment
Enkel opzoek naar dat ene specifieke ding. Dus niet echt verder gekeken.

Snel, veilig, betrouwbaar

Urs Bakker 26-02-2014 Via de website gekocht

Een duidelijke website, je geeft aan wat je zoekt: prijs en kwaliteit en er worden daarna 10 producten voorgesteld. Ik was er hierdoor snel uit.

We dachten dat de HDMI kabel niet meegeleverd was. Ik kreeg een vriendelijke meneer aan de telefoon die mij uitlegde, dat de kabel in een doos zat en wanneer dit niet zo was dat ik contact kon opnemen en dat ze de kabel dan alsnog zouden leveren. De kabel zat inderdaad in de doos van de tv.

Assortiment
Ik had mij van tevoren ingelezen (consumentengids) qua prijs en kwaliteit verhouding, deze apparaten waren allemaal op voorraad.

Aanbeveling
Duidelijke website, goede en mooie prijzen en snelle levering.

Wijckel 26-02-2014

Gemakkelijk relevante zoekcriteria invullen. Goede productinformatie, veel meer dan de fabrieksfolder.

Mail wordt snel, persoonlijk en to the point beantwoord.

Assortiment
Het lijkt wel alsof ze werkelijk alles hebben

Aanbeveling
Vanwege de drie eerder genoemde punten en vanwege het feit dat ze bijna altijd de laagste prijs hanteren

Extra toelichting
Ik kwam op deze site via Tweakers en de Consumentenbond. Vooral het gemak waarmee je door middel van je eigen criteria de voor jou relevante producten kunt vergelijken gaf voor mij de doorslag. Daarnaast was ik aangenaam verrast door de uitgebreide, vaak eigen, productinformatie. De in eigen beheer geproduceerde filmpjes bij het product hebben een enorme toegevoegde waarde. Plasma Discounter stelt een nieuwe norm.

sancal 26-02-2014

Goede overzichtelijke site, met makkelijk in te vullen vragen

Snelle en goede service, goede communicatie middels email's, vlotte bezorging

Assortiment
Voldoende en betaalbare artikelen in het assortiment om een keus te kunnen maken

Extra toelichting
Goede overzichtelijke online-site met een snelle en goede communicatie, middels email's, voldoende en betaalbare artikelen in het assortiment om een keus te kunnen maken. Een volgende keer zal ik zeer zeker weer bij Plasma-discounter.nl kopen

Bart Berkelaar 26-02-2014 In de winkel gekocht

Overzichtelijke opstelling.
Vlak bij de snelweg
ook vanuit Almere snel en makkelijk te bereiken.

Snel en professionele informatie.
Hulp bij het in de auto leggen

Assortiment
de keuze kan nooit groot genoeg zijn ( maakt het wel moeilijker om te kiezen, maar dan heb je een nog veel groter pand nodig

Aanbeveling
Deze winkel heb al voor diverse zaken, koffiezet apparaat, koelkast en wasdroger bij verschillende vrienden/ familie leden aanbevolen.

Extra toelichting
Fijne zaak in Naarden, goed bereikbaar vanaf de snelweg goed gekozen opstelling van de tv's Deskundig advies en vriendelijk personeel die best bereid zijn even te helpen de tv in de auto te leggen. En Last but not least ( belangrijk voor ons hollanders) NIET DUUR.

L.R. van Vliet 26-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Wij zijn hier zeer goed geholpen, hebben volledige uitleg gekregen over alle TV toestellen en dit alles op een vriendelijke manier.

RdJong87 26-02-2014

Overzichtelijke showroom waarin een ieder snel zijn/haar weg kan vinden. Ik heb niet online besteld dus daar kan ik geen review over schrijven.

Prettige verkopers, die graag te hulp schieten zonder je opdringerig te benaderen. Er was rustig aandacht voor mijn vragen ondanks wat drukte van mensen in de showroom. Verkoper had naar mijn gevoel alle kennis in huis over de producten en kon mij een perfect advies geven!

Assortiment
Mooie collectie die prachtig overzichtelijk tentoongesteld staat. Prijzen zijn zeker scherp! In combinatie met de prettige verkoop doorslaggevend om gelijk te beslissen en niet meer verder het internet uit te pluizen.

Aanbeveling
Van A tot Z een prettige ervaring en zeker voor iedereen aan te bevelen!

Extra toelichting
Op aanraden van familie hier naartoe gereden om me eens te laten informeren over tv's. Gelijk met een tevreden gevoel een aankoop gedaan! Echt een aanrader!

Koolen 1959 26-02-2014

Voldoende info op de site om mijn product naar keuze met een gerust hart te bestellen en vooruit te betalen.

Snelle correcte afhandeling en levering. Het samenwerken met track en trace geeft duidelijkheid over de bestelde goederen en voorkomt onnodig dagen thuis wachten op een pakket.

Assortiment
Voldoende alternatieven in de prijsklasse waarin ik mijn product (een TV ) zocht. Tevens prettig om ook meteen een duidelijke en ruime keuze te zien in accessoires in mijn geval een bijpassende muurbeugel.

Aanbeveling
Absolute aanrader voor zij die: zonder stress, onderuit gezakt op de bank, lekker relaxt een aanschaf willen doen.

Extra toelichting
Een tevreden klant die jullie absoluut zal aanraden in mijn eigen netwerk. Als restaurant eigenaar ontbreekt voor mij veelal de tijd om live te winkelen. Via jullie webwinkel waan je je toch even in de stad en vergaar ik simpel alle info en mogelijkheden op jullie site. En dat alles midden in de nacht. Past dus precies in onze 24uurs economie terwijl ik toch de touwtjes zelf in handen hou. Ik vind het altijd prettig wanneer zaken gemakkelijk gaan zodra ze gemakkelijk kunnen gaan. Jullie zorgen daar 100% voor. Bedankt

G.pieterse 26-02-2014 Via de website gekocht

goede website en overzichtelijk.

goede informatie via de mail over levering en aankoop

Assortiment
wat ik zicht kon ik gemakkelijk vinden in jullie assortiment.

Aanbeveling
de duidelijke website,snelle levering en goede informatie

Lenie Rozenberg 26-02-2014 Via de website gekocht

Zeer snelle levering.

Assortiment
Voor wat wij wilde was er genoeg keus

Aanbeveling
Sterker nog. Ik heb hem al aanbevolen

Extra toelichting
Zeer fijn bedrijf. En zeer betrouwbaar

André van Aken 26-02-2014 In de winkel gekocht

geen problemen tegengekomen

het was nogal druk in de winkel, moesten een kwartiertje wachten

Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding

Extra toelichting
Als je zelf voldoende kennis hebt van het product en geen uitgebreide service nodig hebt is dit met afstand de beste winkel in `Nederland

Rkouw 26-02-2014

Eenvoudig besteld via de site en opgehaald in de winkel op de zelf aangegeven dag.

Ik had een demo-model gekocht, thuis aangekomen, geen afstandsbediening. Meteen gebeld en gemaild.
Mail terug dat het 1 tot 1,5 zou duren, weer gebeld en toen werd gezegd dat het 2-3 dagen zou duren. Ik wacht af.
Helaas mocht ik geen afstandsbediening van een winkelmodel krijgen. Maar blijft lastig een smart-tv te gebruiken zonder dat ding.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment en goede prijzen.

Levi Gawi 26-02-2014 Via de website gekocht

Het product kon niet in het winkelmandje worden geplaatst, maar het werd goed opgelost door middel van emailen

Extra toelichting
Hele goede service, snel beantwoorden van emails en zeer scherpen prijzen.

klant25 26-02-2014

Levertijd was zoals te lezen is op de website. Verbeterpunt is de tijdsduur te verkleinen, waarin de levering plaats kan vinden.

Wednesday Addams 1974 26-02-2014

hoewel het online winkelen erg gemakkelijk is vind ik het jammer dat er weinig betaalwijzes zijn waar geen extra kosten bij komen. Credit card en Paypal worden extra belast, dit is jammer.

verzending was zoals beloofd binnen een werkdag. Het bestelde produkt was een geretourneerd model (open doos), volgens de site 100% in orde. Toch waren er al krassen op de behuizing aanwezig, deze schade had genoemd mogen worden in de beschrijving. De specificaties van het artikel waren überhaupt niet beschikbaar, het was tot de ontvangst niet helemaal duidelijk om welke jaargang van de Galaxy Note het ging.

Extra toelichting
Het kopen bij Plasma Discounter is online gemakkelijk en snel, er zou iets meer keuze in kosteloze betaalwijzes mogen zijn. Bij de geretourneerde/demo modellen is de beschrijving erg summier, specificaties worden niet getoond en ook eventuele beschadigingen worden niet genoemd. Voor het overige ben ik tevreden over de service en de snelheid van verzending.

janinesmit 25-02-2014

zeer snelle service

niet zo veel keuze

nette bediening snel leverbaar

Extra toelichting
zeer nette bediening ,snel op te halen

sander102 25-02-2014 Via de website gekocht

G.J.Nollkamper 25-02-2014 In de winkel gekocht
Create2fit B.V.

Na iets meer dan een jaar TV kapot Panasonic tx-p42st60e.Klacht gemeld.Sevicemonteur 2 keer geweest kon het terplaatse nietmaken.Mee genomen.Uiteindelijk heeft Panasonic het geld overgemaakt,en kon ik een nieuwe tv aanschaffen twv aankoop bedrag. Dit vind ik KLASSE

Assortiment
Ruime en Duidelijke arsortiment.Niet door elkaar heen de merken maar bijelkaar.Overzichtelijk

Aanbeveling
Duidelijk van mijn standpunt.De geweldige service.

Extra toelichting
Wat kan ik nog meer zeggen.

Arie C 25-02-2014

G.Reijling 25-02-2014 Via de website gekocht

gewoon een paar klikken op de PC

zeer snelle email afwikkeling

Assortiment
heel compleet en tegen super prijzen

Aanbeveling
alles ging gewoon heel soepel en ook nog thuis afgeleverd

Extra toelichting
geweldig bedrijf!! Via Youtube info over de producten en ook op de website genoeg info. De bestelling is zeer snel verwerkt en de volgende dag al prima bezorgd!! gewoon niets meer te wensen! Een tien!

Jeroen_op_Zondag 25-02-2014

Perfect om zo makkelijk door een web-shop heen te klikken en te onderzoeken wat de functies zijn van de LCD-Tv's. Met drie klikken was ik op de plaats van bestemming.

Ook de service was enorm! op zondag aangekomen om 11:15 uur en was daarmee een van de eerste in de winkel. Na even te hebben rondgekeken, kwam er een verkoper vragen of hij mij kon helpen. En dat kon hij :-)

Assortiment
Voldoende assortiment aanwezig in de winkel om een goede keuze te maken. de verkoper nam hiervoor ook alle tijd en wist ook alle vragen meer dan goed te beantwoorden.

Aanbeveling
Door de service en de ruime openingstijden, kan ik Plasma-Discounter zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Enige dagen geleden een Philips LCD TV aangeschaft. Was al enige tijd op zoek en kwam daarbij ook op Plasma-Discounter. Wat een gemak de site. Goed en overzichtelijk en met een paar klikken op de bestemming. Omdat ik de TV ook in het echt wilde zien voor ik deze aan zou schaffen, op zondag morgen naar Naarden gereden. Wat een overzichtelijke winkel!. Na enig advies over de overgebleven twee toestellen, was het besluit daar. Het is de 47PFL7008K/12 geworden. Vervolgens het advies voor een muurbeugel. Deze was net zo goed als het advies van de TV!. Perfect! Dank voor de assistentie bij de aanschaf en op naar de volgende aankoop bij de winkels van Create2Fit!

lui manntje 25-02-2014

Ik had via de webshop gereserveerd na melden werd door wouter m,n nieuwe tablet gehaald

Na een snelle visuele inspectie heb ik betaald

Assortiment
Voor mij prima er waren nog andere tablet,s maar deze genoot mijn voorkeur

Aanbeveling
Bij m,n beperkte kennisenkring ivm prijs snelheid

Extra toelichting
Prima winkel ruime parkeer mogelijkheid geen pushen van de verkoper meer te kopen dan ik zelf al wilde kopen

Ton Kooijman 25-02-2014

De verkoper doorgrondt perfect mijn vragen waardoor hij exact passend advies geeft.

Goed antwoord, snel geholpen, vlotte afhandeling, informatievoorziening perfect.

Assortiment
Precies de zaken die ik wens.

Aanbeveling
Superservice en absoluut goede adviezen.

Extra toelichting
Superservice, allernieuwste zaken, top-adviezen en het lef om a-commercieel te adviseren waardoor je zeker een volgende keer terug komt.

GvE_87 25-02-2014

De website is overzichtelijk en gemakkelijk te raadplegen. Daarnaast zijn de filmpjes van de diversen producten duidelijk en helpen om tot een goede keuze te komen.

Goede service, waarbij verkoopmedewerker duidelijk de verschillen tussen de merken weet te benoemen. Erg bruikbaar bij het maken van een keuze.

Assortiment
Alle belangrijke merken zijn vertegenwoordigd, zowel op de website als in de winkel in Naarden.

Aanbeveling
Goede service en duidelijke opzet van webwinkel en winkel in Naarden, deze zou ik zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over het concept van Create2fit. Via dit concept heb ik reeds eerder een wasmachine aangeschaft. Vooral de filmpjes over de producten zijn erg handig.

A.Griff 25-02-2014

Twee keer binnen gelopen en rustig rond kunnen en mogen kijken, dat stelde mij op mijn gemak zonder dat je continu word benaderd door verkopers. Gewoon lekker relax zoeken naar dat wat mij aanspreekt. Daarnaast al voorbereiding via de website dat zeker zo veel gemak geeft.

Ik ben vriendelijk geholpen op die momenten dat ik er om vroeg. Mijn handicap enkel is dat ik moeilijk een keuze kan maken en later twijfel of ik wel de goede keuze gemaakt heb. Met de service die Plasma Discounter bied, dacht ik mijn toestel makkelijk om te kunnen ruilen voor het zelfde toestel met zilver kleurige rand KDL-50W656 alleen € 100,00 goedkoper. Helaas de voorwaarden bij een open doos 10% van de aanschaf prijs maakte mijn omruil actie niet veel voordeliger. Ondanks die teleurstelling toch heel vriendelijk geholpen, duidelijk uitleg en e.v.t alternatieven gezocht. Service zeker heel hoog.

Assortiment
Een uitgebreid assortiment op beeldschermen, maar krijg ook een beetje de indruk dat de bekendste merken een vinger in de pap hebben. Ik ben geen merken freak voor mij geld kwaliteit.

Aanbeveling
Een winkel niet te groot waar je technisch goede uitleg krijgt, raad ik zeker aan bij mensen die opzoek zijn naar apparatuur.

Extra toelichting
Een goede duidelijke website en ook zeker in de winkel goed geholpen, alleen jammer dat er voor mij geen tussen klasse geadviseerd werd. Toen ik binnen kwam voor de Sharp van 50 inch/ 127cm voor € 649,00 en twijfelde tussen de Sony die in de winkel als showmodel wel gepresenteerd werd voor € 899,00 had ik graag als advies achteraf de KDL-50W656 voor € 799,00 ook als optie mee willen overwegen.

Anneke Bron 25-02-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen via de website

Snel

Assortiment
Goede kwaliteit en prima prijs.

Aanbeveling
Kreeg zelf ook een aanbeveling.

michel3bergen 25-02-2014

Extra toelichting
Goede prijzen,top service ! En altijd te berijken voor vragen en hulp ? Koop er al jaren !!!

HansBos 25-02-2014

Extra toelichting
Top service, geweldig product!

Kees Verhoeven 24-02-2014 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 Naarden

De website is overzichtelijk en biedt ruim voldoende informatie om een keuze te maken. Zaterdag ochtend even voor de zekerheid gebeld of het apparaat op voorraad was, en direct daarna naar de winkel gereden om het op te halen. Binnen 5 minuten had ik het in mijn bezit. Helemaal top!

Vanwege wat achteraf een vergissing van mij bij het gebruik van de afstandsbediening bleek te zijn, dacht ik dat iets niet werkte. Een medewerker demonstreerde in de winkel dat het wel degelijk werkte. Gerustgesteld keerde ik weer huiswaarts!

Assortiment
Vrijwel het hele assortiment van alle topmerken is aanwezig. Vakbekwame en klantgerichte medewerkers helpen je met vakkundig advies.

Aanbeveling
Absoluut! De combinatie van een zeer breed assortiment, levering uit voorraad, zowel via de webshop als vanuit de "bricks & mortar" winkel, vakbekwaam personeel en de laagste prijzen zorgen ervoor dat je nergens anders meer hoeft te kijken.
Shoppen bij Plasma-discounter is een zeer plezierige ervaring!

Extra toelichting
De combinatie van een zeer breed assortiment, levering uit voorraad, zowel via de webshop als vanuit de "bricks & mortar" winkel, vakbekwaam personeel en de laagste prijzen zorgen ervoor dat je nergens anders meer hoeft te kijken. Shoppen bij Plasma-discounter is voor alle zintuigen een zeer plezierige ervaring!

Monique 1973 24-02-2014

Via de website de tv uitgekozen, bij aankomst gelijk geholpen. Tv stond niet als demo in de winkel maar een ander exemplaar ( hetzelfde merk) werd getoond. Vlak bij snelweg, genoeg parkeerplek, snel geholpen

Duidelijke uitleg, aardig en behulpzaam. Mijn zoon kon ook met (klein) geld uit z'n spaarpot betalen, was geen probleem

Assortiment
Hebben op internet gekeken, thuis, konden zien dat ie voorraad was,

Aanbeveling
Vlak bij snelweg, goede service, goedkoopste prijs, het was druk maar wel snel en goed geholpen

Extra toelichting
Zeer goed, zie bovenstaande opmerking. Top winkel

Sdquint 24-02-2014

Voorraad op peil, afhalen op 45 min afstand en zondag geopend.

Na opnieuw een defecte demo waarbij er bij het retourneren geen ruilvoorstel word gedaan ben ik toch echt wel genezen. Ik dacht dat mijn eerdere ervaring een incident was maar het blijkt eerder regel dan uitzondering

Assortiment
Mooie overzichtelijke site en showroom. Alle merken goed vertegenwoordigd. Voor elk budget een tv

Aanbeveling
De wijze van zakendoen en de klant onvriendelijke aftersales laten me negatief oordelen. Erg jammer want er zijn al diverse flatscreens door mij over de toonbank gegaan.

Extra toelichting
Teleurgesteld door de behandeling bij aftersales. Je zou met de 100% tevredenheid meer klantcontact verwachten en niet enkel " jammer maar we storten u geld terug". Doe een voorstel zodat je een blije klant het pand laat verlaten. Lange termijn relaties zijn beter dan de snelle verkoop.

johanne12 24-02-2014