Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Rob 07-12-2017 Via de website gekocht

communicatie kon beter maar het resultaat mag er zijn

Ik heb op black friday een bestelling geplaatst en deze is pas de vrijdag daarop geleverd. Ondanks dat ik op aan het begin van de week naar de status van mijn bestelling heb gevraagd via de chat is hier geen reactie op gekomen. Donderdag kreeg ik een factuur met daarop de datum van levering als besteldatum, handig aangezien je dan ook langer garantie hebt maar in mijn geval zou ik hierdoor een cashback mislopen. Dit heb ik teruggemaild en ik kreeg zeer snel een nieuwe nota. De volgende dag kreeg ik mijn pakket geleverd en ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Annelieke 07-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Via google zijn we bij deze website terecht gekomen. Het product was goed geprijsd, op voorraad en zou de dag erna geleverd worden. Dat bleken geen valse beloften.
De extra aanbeveling van soundbar bij de tv blijkt achteraf een hele mooie en spijtig genoeg hebben we deze niet direct aangeschaft.
We komen hier zeker terug in de toekomst.

Ailady 07-12-2017 Via de website gekocht

Super!

Heb al 2x Televisie besteld bij televisiewinkel.nl. Snelle levering! De tweede Televisie heb ik op blackfriday gekocht en had 1 dagje langer geduurd maar ze hebben netjes doorgegeven. Ben super blij mee!! Zal zeker aanraden. In maart plan ik nog een televisie te kopen voor de kamer van mijn zoon.

Mau 06-12-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Veel producten in opstelling om zelf te vergelijken. Goede kennis in huis bij vragen, als er onduidelijkheden zijn.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dirk 06-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering

mooie overzichtelijke website, leuke aanbiedingen want daar ga je toch voor als consument.
snelle levering, zodat je snel plezier kunt beleven aan je aankoop.
Ik zou hier zo weer wat kopen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dhr. Bakker 06-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Geweldige producten met geweldige prijzen en service.

Via deze duidelijke en informatieve website alle informatie kunnen vinden voor een nieuwe 40 inch TV voor in ons TV meubel bij ons nieuwe bed. De keuze was gevallen op de Samsung UE40MU6400S wat echt een superscherp beeld heeft met perfecte vormgeving. Heel erg blij mee en heerlijk om vanuit bed naar te kijken.

Dennis hogendoorn 06-12-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen!!

Ik heb deze sonos telefonisch besteld,werd voor me apart gehouden en volgende dag opgehaald.was black friday weekend erg druk maar had m met 5 minuten al en ook nog lekker bakje koffie geproefd,allom zeer tevreden

Aryeh 06-12-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen

Mijn betaling leek voltooid, maar dat bleek niet zo te zijn. Enige verwarring, maar ik werd uitstekend en snel geholpen. TV was er de volgende dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jeanbaptist 06-12-2017 Via de website gekocht

Snel safe en simpel

Ik heb bij deze shop gekocht, omdat hun wel de tv hadden die ik zocht. Ik was op zoek naar een low-budget full hd tv voor op de slaapkamer. Andere winkels hadden alleen hd ready toestellen.

Erwin 06-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en prima levering

Mooie shop overzichtelijk en zeer ruime keuze in apparatuur,alles wordt prima omschreven .
Voornamelijk de recencies bij desbetteffend apparaat is ideaal om een goede keuze te maken

Sarina 06-12-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Mijn smart tv was bij jullie een stuk voordeliger geprijsd dan in andere webshops. Aangezien ik dan ook nog eens erg positieve reviews zag, was ik helemaal verkocht. Helaas had PostNL het allemaal wat moeilijker met leveren, maar met een email naar jullie toe werd dat snel opgelost. Hartelijk dank voor de goede service!

Ralph 05-12-2017 In de winkel gekocht

Druk maar juiste keuze gemaakt

Het was erg druk in de winkel. Iedere 5 minuten ging er een tv de deur uit. Ik heb bij verschillende klanten/verkopers meegeluisterd voordat ik asn de beurt was. 2 vragen stellen en 3 minuten later de tv gekocht. Vervolgens na betalen nog wel een kwartier op de tv staan wachten. Tot nu toe veel plezier van.

E. Veenstra 05-12-2017 Via de website gekocht

Levering op gewenste datum.

Ik ben erg tevreden over de afhandeling van mijn bestelling! Nadat ik geen track&trace code had ontvangen, ben ik door de servicedesk goed geinformeerd over het tijdstip van de levering. De chauffeur heeft mij 30 minuten voor aankomst gebeld.
De TV doet het prima en was scherp geprijst.

Frank 05-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekend geholpen!

Telefonisch en via mail een Sonos set besteld. Echt heel goed afgehandeld. Levering in 2 delen , maar daarover prima geinformeerd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TWM 05-12-2017 In de winkel gekocht

Goed en eerlijk advies

Goed en eerlijk advies over de producten, netjes geholpen, kon het product meteen meenemen. Verkoper was zo vriendelijk om ook even te helpen met inladen.

Max 05-12-2017 In de winkel gekocht

Snel en goed

Op zondag Snel even een Philips tv en sonos playbase kopen hier kan dat. Op voorraad en hulp bij het inladen

Mayzu 05-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Overzichtelijke site met aantrekkelijke prijzen. Mooie winkel met hulpvaardig personeel... ontzettend blij met mijn aankopen.

Christian 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, klantenservice niet optimaal

Een televisie gekocht in de Black Friday periode. Goede prijs, snelle afhandeling.
Maar PostNL heeft alles verknoeid, zij hadden de drukte helemaal onderschat en hiervoor vind ik dat televisiewinkel beter in had kunnen communiceren en op voorhand in zo een periode realistische levertijden moeten vermelden op de bestelbon. De levering heeft 4 dagen i.p.v. 2 dagen geduurd en dat vond ik niet ok.
Ik koos voor televisiewinkel omwille van de prijs en de levering in 2 dagen.

Dat PostNL problemen heeft is voor televisiewinkel om op te lossen en alternatieven of compensaties te voorzien. De klant is wederom de dupe.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

C Colsters 05-12-2017 Via de website gekocht

Top service

Helaas was bij de bestelling iets mis gegaan,
Maar na contact is de probleem met succes opgelost.
Een dag later is mijn LG 49 inch UJ 630 V, tv met succes geleverd.
En een geweldige tv, super geluid en beeld.

ASN 05-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en goede communicatie!

Ondanks dat het artikel eigenlijk uitverkocht was met Black Friday, toch nog nageleverd gekregen voor dag bedrag. Uitstekende service en gelukkig correct verstuurt via DHL Europlus. Niks anders dan lof!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wout 04-12-2017 Via de website gekocht

erg duidelijke site!

als je belt over vragen word je zeer goed geholpen, het advies die ze geven voor een andere tv is zeer klant gericht!
de levering kwam een dag laten als aangegeven maar dat lag bij de bezorger (kwam door drukte van sinterklaas.).dus daar geen verkeerd woord over ben correct op de hoogte gebracht!

en de tv met muursteun is echt buiten gewoon geweldig!

zeer goed advies gehad!

top!

campers & zo 04-12-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering

duidelijke site en verkopen onderdelen die je niet overal kunt kopen.
Ook heeft de winkel een groot assortiment en heel divers.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Jelle 04-12-2017 Via de website gekocht

Late levering, geen informatieverstrekking

Helaas werd het product niet op de toegezegde leverdatum ontvangen. Twee dagen na de leverdatum, zelf contact opgenomen hebben met de klantenservice. Het product zou de volgende dag bezorgd worden. Helaas weer niet bezorgd. Na weer zelf contact met de klantenservice zou het product dan echt maandag (weer drie dagen later) bezorgd worden. Helaas kon dit ook niet waargemaakt worden. Nu hopen dat het product morgen komt. Vertraging kan gebeuren maar bijzonder storend; dat er geen enkele informatie verstrekt wordt na de eerste mail met de initiële leverdatum.
Officiele reactie van Create2Fit 07-12-2017

Beste Jelle,

Ten eerste onze welgemeende excuses dat u uw bestelling niet op de afgesproken datum heeft mogen ontvangen.

Door de enorme drukte die is geweest met de Black Friday actie hebben de bezorgers door het gehele land een flinke vertraging opgelopen welke tot op heden nog niet helemaal is opgelost.
Door de vertraging bij onze vervoerders konden zij ons geen meer informatie geven over de exacte leverdatum, voor u als klant ontzettend vervelend, voor ons een stukje onmacht.

Mocht u uw bestelling nog niet hebben ontvangen dan vernemen wij dit graag, wij gaan hier graag nogmaals voor u achteraan.

Nogmaals onze excuses voor de vertragingen en ongemakken.

Team Televisiewinkel.nl

Sander 04-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service, prima prijs.

Prima site, prima prijs, snel geleverd.
DHL had wat vertraging door sinterklaasdrukte, maar een dagje vertraging was voor ons geen probleem.
Inzicht de status van de bestelling betaling kan nog wat beter, maar dat was via e-mail ook snel opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robin 04-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Op Black Friday een Sonos Playbar gekocht (voor een hele goede prijs!). Site zag er goed uit en ik werd netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de bezorging (via PostNL). Ik kon zelfs kiezen op welke dag ik het product thuisbezorgd wil krijgen. Aangezien ik geen problemen heb met mijn product heb ik geen ervaring met het after-sales proces.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robbers 04-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en levering!

Na bestelling volgende dag in huis. Erg tevreden!! Ook erg tevreden met de gelochte producten. Na jaren eindelijk besloten om een nieuw beeld en geluid te kopen. Tot nu toe geen spijt gehad!

Shirley 04-12-2017 Via de website gekocht

Prima Service!

Met Blackfriday een SONOS playbar besteld en die is keurig netjes bezorgd enkele dagen later. Het was ontzettend goed ingepakt en beschermd. Ik hou de site zeker in de gaten want ze hebben goede aanbiedingen!

EPR67 04-12-2017 In de winkel gekocht

Ongecompliceerde service!!!!

Ontzettend vriendelijk geholpen!Nadat er een defect aan het gekochte toestel bleek zonder problemen opgelost!Ontzettend goede service!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patty 04-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service goed ingepakt geweldige service

Ik heb gekozen vanwege de snelle levering. Ik kreeg netjes de volgende dag mijn bestelling binnen en precies op tijd. Kreeg netjes een mail dat ze onderweg waren en pakket was goed ingepakt en product naar wens! Kortom top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alex 04-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Snelle levering via een gastsite waar deze winkel gebruik van maakt, echter mag de omschrijving van het product beter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gerard 04-12-2017 In de winkel gekocht

Leuke winkel

Prettige winkel je word goed geholpen, maar soms is het wat druk waardoor je langer moet wachten op je beurt, maar dat is niet anders, deze winkel is niet de goedkoopste maar daar kwam ik zelf te laat achter, als je goed op internet rondkijkt zit er best wel veel verschil tussen, er ging iets mis met de levering, maar naar een belletje was dat opgelost en kreeg ik mijn bestelling 1 dag later.

J den Hollander 03-12-2017 Via de website gekocht

Niet op voorraad maar toch op tijd geleverd super!

Had een Sonos playbase bij de Televiesiewinkell besteld in weekend van Black Friday.
Dag daarop een mail dat hij niet meer op voorraad was. Maar hij is toch op de dag geleverd dat ik hem besteld had. In een woord geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simmelink 03-12-2017 Via de website gekocht

Top site snel levering en mooie prijzen

Top site met snel levering en mooie prijzen en goede kwaliteit. Kortom echt waar voor je geld en makkelijke site om door te snuffelen

Sjattuh 03-12-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede service!

Televisiewinkel.nl doet wat je verwacht. Producten worden netjes en snel afgeleverd en bij eventuele problemen staan ze direct klaar om het op te lossen. Ik zou deze site zeker aanraden aan een ieder die een product zoekt welke ze aanbieden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 03-12-2017 In de winkel gekocht

Snelle reactie's Coronel snel

Via internet gezocht naar een speciaalzaak en wat mails met een vraag verstuurd. Medewerker van de winkel reageerde snel en kwam meteen met een goede offerte. In de winkel dezelfde persoon (Tim) (nee niet Coronel) heeft mij de verschillen goed laten zien in de showroom en mede door deze service mijn tv hier gekocht.

Nick 03-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goed advies en een ruim assortiment

In de winkel werd ik super goed geholpen door Dennis.
Heb in het verleden al eerder een tv gekocht en was daar erg tevreden over, daarom ben ik weer gekomen.
Super advies en goede service.
Kreeg de tv niet in de auto en toen werd er als service aangeboden hem gratis thuis te bezorgen.

ECHT TOP.

Bart 03-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Ruime keuze en direct mee naar huis

Mooi concept van een televisiewinkel, ruime keuze van de nieuwste televisies in de showroom en ruime online keuze. Zeer handig om je televisie te selecteren op de website, om hem daarna direct mee te kunnen nemen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Olaf Hoogeveen 03-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette levering

Duidelijke en overzichtelijke shop. Nette prijzen en snelle levering.
Prettig om zaken mee te doen. De TV van de woonkamer gaat de volgende worden die hier gekocht gaat worden
Ga zo door.

Peter 03-12-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

De webshop is erg inzichtelijk. Fijne snelle reactie via de chat. En de belofte van leveren gewoon prima nagekomen!
uiteindelijk zenden ze ook nog de factuur en het garantiebewijs netjes toe!

Peter 03-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Goede en overzichtelijke site, scherpe prijs en een snelle levering binnen 24 uur ondanks de drukte rond de feestdagen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 03-12-2017 In de winkel gekocht

Zo hoort het!

Super winkel! Goede service, voldoende personeel, goed vergelijkingsmateriaal en vooral belangrijk; ook een goede prijs!
Ondanks de drukte in de winkel toch de aandacht.
Indrukwekkend! Zie je niet zo snel meer in een electronica winkel.

Klaver 03-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

We hebben via bol.com besteld, verder prima service. Het product wat wij gekocht hebben was via Bol.com goedkoper dan rechtstreeks via de site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 02-12-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Mooi ruim op gezet overzichtelijk. Alleen de prinsen van de tv`s kunnen beter zicht baar geplaatst worden

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lennart 02-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snel bezorgd!

Via bol.com besteld, gelijk de volgende dag bezorgd. Goed verpakt en zo geïnstalleerd. Erg goede kwaliteit geluid.

Vincent 02-12-2017 Via de website gekocht

Super goeie service

ik ben bij jullie terecht gekomen sowieso door de goede recensies die ik had gelezen... Altijd belangrijk bij een grote aankoop als een tv.
Daarbij een aantal kerel contact gehad met het service center, ook goed, snel en duidelijke antwoorden!
Levering optijd, tv perfect en goede service!!!

Top winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sander 02-12-2017 Via de website gekocht

Prima steun voor een prima prijs! Snel geleverd!

Het zoeken van een goede steun voor wandmontage van mijn TV was echt een eitje. Duidelijke zoekfunctie en goede beschrijving/foto’s plus een handige YouTube link. Ik wist dus al wat ik kocht vóór ik betaalde. En snel in huis ook!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

charlottelief 02-12-2017 Via de website gekocht

Super tv en goede service

Goede site en duidelijke omschrijving van het artikel zeer uitgebreid.
Complimenten. Ook voor de service van de bezorger was uitstekend.
kopen zeker nog eens bij deze web winkel en geven deze positieve indruk zeker door aan familie en vrienden

Ken 02-12-2017 Via de website gekocht

TV besteld en na 5 werkdagen nog steeds niet geleverd

Het positieve is dat de TV aan een zeer degelijke en concurrerende prijs werd bekomen. Echter, na vijf werkdagen is de TV nog steeds niet geleverd. Dit is een grote teleurstelling op de belofte dat de bestelling de volgende dag in huis komt indien voor 22u is besteld.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Officiele reactie van Create2Fit 04-12-2017

Beste Ken,

Ten eerste onze welgemeende excuses dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen.

PostNL heeft door de weekend actie (Black Friday) een flinke achterstand opgelopen waardoor pakketten niet op tijd zijn geleverd.

Inmiddels zie ik staan dat de bezorger onderweg is, u kunt uw bestelde televisie vandaag in ontvangst nemen.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Team Televisiewinkel.nl

GerJan Dane 02-12-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreid geïnformeerd.

Na even te hebben rond gekeken, werd ik door een medewerker uitstekend en correct te woord gestaan. Op een aantal vragen over android TV, beeldgrootte in combinatie met zitafstand, de mogelijkheden om andere apparaten via WIFI te koppelen etc., heb uitgebreid antwoord op gekregen. Na thuis de TV te hebben geïnstalleerd, kwam ik tot de conclusie dat ik op advies van de medewerker de juist keuze heb kunnen maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

RZ 02-12-2017 Via de website gekocht

Beste prijs!

Al lang op zoek naar Sonos play1.Nu overal in de aanbieding, maar bij televisiewinkel.nl toch €10 voordeliger.👍