Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

C. Lochen 02-03-2014

Snel en goed geinformeerd. Via de site kan je al kijken wel model interessant is

In de winkel bijna direct aangeboden om te helpen. Kreeg gelijk eerlijk advies

Aanbeveling
Online zijn veel modellen beschikbaar. In de winkel qua show minder

Extra toelichting
Top service! Eerlijk advies en prima prijzen

A.C.46 02-03-2014

Zeer duidelijk en eenvoudig

Zeer correct en snel

Een heel uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Mijn eerste ervaring is dat ik dit een ieder aanraadt

Extra toelichting
Dit was mijn eerste aankoop bij de Platte Tv Discounter maar absoluut niet de laatste. Klasse Shop

Peter Wegman 02-03-2014 Via de website gekocht

Vele soorten en tentoongesteld

Gemotiveerd personeel en zaken kundig

Assortiment
Ruim en goede vergelijking.

Aanbeveling
Zeer tevreden geholpen en prijs technisch interessant.
Geef zeker door.

Extra toelichting
Ik zal zeker de volgende aankoop weer bij jullie doen.

charlotte1852 02-03-2014

Of je gaat naar de winkel en daar zie je het gehele assortiment, je je kruipt achter de computer en daar vind je alles, incl. uitleg

Zowel in de winkel als aan de telefoon 100% medewerking en inzet van het personeel

Assortiment
Geweldig, in alle prijsklassen iets te vinden, nergens goedkopere aanbiedingen gevonden.

Aanbeveling
Nog nergens zo een winkel of internetwinkel tegengekomen.

Extra toelichting
Ik ga voor een 10, omdat ik echt niets kan vinden wat negatief is aan deze zaak.

jolandaklooster 02-03-2014

De site is duidelijk en wat erop staat hebben ze ook werkelijk.

Assortiment
Het assortiment in televisies vond ik niet al te groot.

Aanbeveling
Een goede winkel met goede service.

Extra toelichting
Ik had voor mijn kleindochter een 7 inch tablet gekocht voor haar verjaardag maar bedacht me een dag later en wilde toch liever een 10 inch kopen. Dit was geen probleem en ik kon de tablet gewoon omruilen ...Dit betekend voor mij een topservice met ook nog zeer vriendelijk personeel die weten waar ze over praten.

A-Huisveld 02-03-2014

daar ik zeevarende is dat de gemakkelijkste manier om in kopen te doen

snel bezorgd

genoeg om te zoeken

de sevice

ovls 02-03-2014

degelijke en uitgebreide info. goed te vergelijken.

Supersnel. Gratis bezorging en de 14 dgn zichtgarantie is natuurlijk ook een heel prettig ding in webwinkelwereld.

Assortiment
Veeeel. Ook in randapparatuur en accessoires.

Aanbeveling
Zonder enige twijfel en in vol vertrouwen: Als je het hier niet vindt en / of slecht bediend wordt dan eet ik mijn hoed op!

Extra toelichting
Fijn gewinkeld! Dagelijks geniet ik van mijn aankoop, die vlekkeloos verliep en geheel naar wens heeft uitgepakt.

HansW22 02-03-2014

Prima website, bestellen ging gemakkelijk

Zeer ruime keuze

Aanbeveling
Op basis van deze ervaring kan ik deze webshop aan iedereen aanbevelen

Extra toelichting
Dit was mijn eerste bestelling hier maar alles liep precies zoals gepland. De bezorging was weliswaar laat op de avond terwijl deze door PostNL was aangekondigd voor 's middags maar dat is de verantwoordelijkheid van PostNL. Verder alles keurig voor elkaar.

David & Jess 02-03-2014 Via de website gekocht

Snelle, duidelijke website vrijdag besteld en zaterdag avond konden we al op de bank genieten van onze nieuwe TV. Dat norm ik gemak.

Snel, makkelijk en duidelijk

Assortiment
Uitstekend, ik ben geslaagd!

Aanbeveling
Ben echt helemaal om! Snel, makkelijk ruime en geordende keuze. Zonder twijfel een aanrader.

Extra toelichting
Wij zijn heel blij met onze nieuwe Samsung Tv. Dankzij de website verschillende opties kunnen bekijken, vervolgens razend snel alles in huis en via de mail netjes op de hoogte gehouden. In een woord "Awesome"! Bedankt voor de goede service, David & Jess.

t v d schaar 02-03-2014 Via de website gekocht

snel en simpel

Besteld,beloofd en geleverd

Zeer breed

Alles wordt keurig geregeld

intosi 02-03-2014

7,3

Bestellen was snel en gemakkelijk, ik mis echter wel een mijn-account-pagina op de site.

Reactietijd op een vraag was ongeveer een dag, want niet echt snel is, maar ook zeker niet de traagste onder de webshops.

Assortiment
Niets te klagen op dit gebied, het product waarvoor ik kwam was verkrijgbaar.

Extra toelichting
Vrij zuur dat ruilen van in-ears niet kan, want het aangekochte product blijkt niet te voldoen aan mijn smaak. Ik heb echter begrip voor het feit dat geretourneerde producten vanuit hygiënisch oogpunt niet meer verkocht zouden kunnen worden.

Remco Overeem 02-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Je kan makkelijk op internet kijken maar ook even naar de winkel gaan en is zeer goed overzichtelijk

Zeer goed geholpen. Had een vogels muurbeugel gekocht maar moest nog een verloopstuk bij. Gebeld en gemaild en meteen antwoord gehad en kon het meteen GRATIS ophalen of kon worden opgestuurd ECHT TOP SERVICE

Zeeeeeeeeerrrrr ruime keuze

Aanbeveling
Zeer snelle en fantastische service

In een woord geweldig

Brenda Bos 02-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Voorraad te zien op internet, eerlijk advies

Mijn zoontje had gespaard voor een TV. Geen verkooppraatje maar een eerlijk advies in voor hem (en ook voor mij) begrijpelijke taal.

Aanbeveling
Ik ben een voorstander van zo veel mogelijk kopen bij lokale ondernemers. Voor de plasma discounter maak ik daarvoor graag een uitzondering. Ik heb meer vertrouwen in de service van jullie dan in bijvoorbeeld die van de BCC die in onze stad zit. (helaas door ervaring rijker) Ik beveel jullie dan ook regelmatig aan.

Extra toelichting
Dit is al de 3e TV die wij in de loop der jaren bij de Plasma discounter gekocht hebben en dat zegt genoeg.

oreste55 02-03-2014

Judith 01-03-2014

Terence van Rossum 01-03-2014 In de winkel gekocht

Goede service

Alles is mooi te zien.

Aanbeveling
Goede service, je word vriendelijk geholpen

Extra toelichting
Sinds ik in oktober mijn samsung wasmachine heb gekocht ben ik erg onder de indruk van al jullie discounters. Daarom wilde ik persee mijn samsung tv, sonos playbar en samsung blue ray 3d dvd speler bij jullie kopen. Je word altijd goed geholpen en je krijgt altijd eerlijke antwoorden op al je vragen. Kortom een goede service!

Marque uit Helmond 01-03-2014

Was op zoek naar een goedkope tv. Op internet kwam ik op de site van plasma discounter terecht. Overzichtelijke pagina met direct de actuele voorraad zichtbaar. Vervolgens ook nog het gemak om direct online te reserveren.

Service, had tv gereserveerd en heb hem in Naarden afgehaald. Het toeval wilde dat ik toevalig in Naarden moest zijn. De manier hoe ik geholpen ben, de mails die ik nadien ontvangen hebben mijn gevoel bevestigd dat het om een zeer goede zaak gaat. Vind het moeilijk om een groot bedrag bij een webwinkel te besteden maar zal het bij de plasma discounter in het vervolg zonder te aarzelen doen.

Assortiment
Mooie ruim opgezette showroom met een goede voorraad.

Aanbeveling
Prijs kwaliteit verhouding is helemaal top.
bevestigd door bovenstaande.

Extra toelichting
Hoe het bedrijf met haar klanten omgaat is top. Ik voel me als klant helemaal koning. Zal in de toekomst zeker terug komen en zal iedereen aanbevelen!!!!!

SimonTol 01-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Je rijd er zo op af en binnen 3 min staat je tv op je te wachten..

Ze weten precies elk detail te vertellen over alle tv's. En was er zo uit welke tv het werd. Perfect

Assortiment
Alle merken en alle maten staan te schitteren voor je neus..

Aanbeveling
Alle goede merken tv's en goede service tegen een goede prijs..!

Klasse tv!

ilonavw33 01-03-2014

Internet bestelling is makkelijk

Snelle mail bevestiging en duidelijke uitleg

Assortiment
Had graag meer kleine tv keuzes gewild

Makkelijk en snel

Extra toelichting
Makkelijk kiezen, snelle bevestiging en levering

Lilian Arissen 01-03-2014 Via de website gekocht

Goede website, veel keuze en duidelijke uitleg. Is de uitleg niet duidelijk genoeg, dan kun je bellen voor extra uitleg.

Tot nu toe nooit problemen gehad. Heb al vaker gekocht deze zaak en heb er alle vertrouwen in dat als er een keer iets aan de hand zou zijn, dat de zaken keurig worden opgelost.

Assortiment
Veel keuze in verschillende prijsklassen.

Aanbeveling
Ik stuur iedereen naar deze zaak. Top bedrijf!

Extra toelichting
Sinds ik een paar jaar geleden deze zaak heb ontdekt, koop ik nergens anders meer apparatuur. Ik ben echt heel tevreden.

joeri freke 01-03-2014

Eriks78 01-03-2014

een overzichtelijke site.
word duidelijk aangegeven wat de kosten zijn.
en je kunt kiezen voor evt.opties.
hoeft alleen de nodige gegevens in te vullen.
al met al een 8 waard.

een gratis levering voor de produkten die ik besteld heb.tevens was het binnen 24 uur in huis.heb ook geen klachten wat betreft, hoe de spullen geleverd zijn.

Assortiment
Alles wat ik nodig had was aanwezig.wat niet op elke site die ik bezocht heb het geval was.vandaar ook mijn keus.en de prijs van mijn produkten waren ook zeer gunstig in vergelijking met andere sites.

Aanbeveling
het gemak de service het assortiment en natuurlijk de prijs zijn voor mij reden genoeg om de site aan te prijzen.

Chrissie Roetje 01-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, duidelijke prijzen, prima gewoon.

Bezorgservice was top, volgende dag al bezorgd!

Aanbeveling
Voldoende keus, snelle bezorgservice en redelijke prijzen.

Leon2014 01-03-2014 Via de website gekocht

heldere en overzichtelijke website, vooral de filmpjes over het produkt (in mijn geval een TV)

snelle levering (1 dag) door PostNL, je krijgt de avond vantevoren een timeslot van 2 uur waarop geleverd wordt; nog mooier is als je dit zelf kan kiezen

Assortiment
de TV die ik wil, tegen de laagste prijs op het internet!

vorige TV kwam ook van Plasma Discounter, deze dus ook en de volgende ook weer

Extra toelichting
Breed assortiment, goede website, snel en makkelijk betalen, snelle levering, ook een winkel waar je terecht kan voor showroom, advies, etc. Koop al jaren bij Plasma Discounter, altijd tot volle tevredenheid.

Rachelleke 01-03-2014

Zeer overzichtelijke, helder gedocumenteerde website met, als je daar prijs op stelt, uitgebreide video-uitleg

Directe terugkoppeling na bestellen en betalen m.b.t. bezorging, goed opgestelde digitale factuur met uitleg i.v.m. garantie, supersnelle levering. Top!!

Assortiment
Met Plasma-discounter doen jullie je eigenlijk tekort. Ik vindt jullie de "HOME ENTERTAINMENT SPECIALIST"

Aanbeveling
Ik ben nog nooit in de winkel geweest maar zou de webwinkel aan iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
Hoewel prijs altijd de belangrijkste factor zal blijven is aftersales natuurlijk ook enorm belangrijk. Ik heb mijn aangekochte producten pas twee dagen in huis maar, gezien de afwikkeling tot nu toe, verwacht ik bij eventuele technische problemen in de toekomst, totaal geen problemen. Ik heb er alle vertrouwen in dat e&a ook dan voor 100% zal worden opgelost.

mmpdijkie 01-03-2014

zonder enige problemen binnen een paar minuten besteld

snelle levering netjes op de hoogte gebracht van ontvangst van betaling tot de levering

ruime keuze in artikelen

Aanbeveling
zonder enige twijfel goeie service snelle levering

Extra toelichting
product op voorraad snelle levering ga zeker vaker bestellen op deze site

plekke 28-02-2014

als je alles goed leest weet je wat je te wachten staat en wat je moet doen

snelle reactie op d besteling mat dat op het formulier wat je nodig heb

Assortiment
Voor de liefhebber die van groot en luxe houd.En voor de gewone man die op elke cent moet letten voor dat hij uitgeeft .Overal een duidelijke bechrijving van van het toestel kan enz.

Extra toelichting
De winkel verkoopt dat waar het mee adverteert .niet meer en of minder .Voor een ieder die kn lezen duidelijk en overzichtelijk Enigste puntje van kritiek is de bezorger selekt vracht die onduidelijk zijn bericht aangeeft .En ook nog leugens verteld dat hij sávonds ook niemand aantrof .terwijl wij gewoon in de woonkamer waren. Terwijl hij in zijn berichtgeving aangegeven had dat hij een dag later zou komen tussen 14-18 uur

Rico1991 28-02-2014

De site is er makkelijk. Je vult je wensen in en prijsklasse, en zo vind je snel een tv

RonaldK33 28-02-2014

Jacques1947 28-02-2014

Makkelijk te vinden en snel te bestellen.

Snelle bezorging.

Veel keuze.

Aanbeveling
Super gegaan, aanbeveling altijd.

Graag gedaan.

Jaap Both 28-02-2014

Alles is makkelijk te vinden, bestellen en betalen !

Duidelijke communicatie tijdens en na het bestellen. Ook voor de levering wordt goed gecommuniceerd.

Assortiment
Bij alles wat ik de laatste tijd aan electronica en huishoudelijke apparatuur heb gezocht of gekocht, kwam ik steeds hier terecht. Niet altijd de allergoedkoopste, maar qua levertijden en wijze wel de meest betrouwbare!

Aanbeveling
Zou deze shops zeker aan mijn vrienden aanbevelen. Het is gewoon goed!

Extra toelichting
Ik vindt dit een hele fijne webshop. Veel producten worden met een filmpje uitgelegd of gedemonstreerd, er is ruime keuze en de levertijden zijn super. Daar kunnen een hoop webshops nog een puntje aan zuigen! Heel fijn is ook dat je van te voren precies te horen krijgt wanneer en hoe het product geleverd gaat worden. Kortom een echte aanrader!

Bartman1971 28-02-2014

Mooi gewoon doen wat er beloofd wordt..

Erg blij met het enorme gemak over thuis bestellen. Alles loopt op rolletjes

Prima assortiment

Aanbeveling
Absoluut aanbevelen aan anderen want het gaat gewoon gesmeerd

Extra toelichting
Erg tevreden. Binnen 1 dag binnen zonder gezeur en de communicatie verloopt middels e-mail helemaal prima. Kortom erg goed bevallen

Björn Borkent 28-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Eerst telefonisch contact gehad, werd goed geholpen. Daarna opgehaald in de winkel. Goede parkeergelegenheid

Werd prettig geholpen. Kreeg later de factuur ook per email

Aanbeveling
Professioneel personeel, wel prettig bij z'n aankoop.

Extra toelichting
Doe graag weer een aankoop in jullie winkel

Floris van Zanten 28-02-2014 Via de website gekocht

Met gemak bedoel ik de manier waarop je iets kan bestellen via de website , dit gaat duidelijk en makkelijk.

De bereikbaarheid om vragen te stellen is prima , dit heb ik ook voor de bestelling ook gedaan. Mijn probleem zit 'm in de bezorging (wellicht niet uw schuld , maar wel belangrijk om te weten) , de bezorging zou op woensdag plaats vinden vol verwachting naar de bezorging uitgekeken , maar er is niemand geweest. Dat de bezorging op dat moment om serieuze redenen niet plaats kan vinden , daar heb ik alle begrip voor , maar tot mijn grote schrik zag ik s ávonds laat via track en trace dat de bezorger aan de deur zou zijn geweest , toen ontplofte ik bijna , omdat ik zeker weet dat de gehele dag er iemand thuis is geweest. Gelukkig werd de volgende dag de HTC alsnog bezorgd , maar toch een naar gevoel over de eerdere melding van het niet thuis zijn. Wel vond ik het jammer dat er geen Nederlandstalige handleiding bij zat.

Assortiment
Het assortiment is zeker prima te noemen , en de prijzen zijn zeker concurerend.

Aanbeveling
Ik heb het geheel als prima ervaren , nogmaals behalve de eerder genoemde bezorging , ondanks dat zou ik u zeker aanbevelen.

Extra toelichting
De service en afhandeling van uw kant is prima , alleen de handleiding in de Nederlandse taal die ik via het internet heb gedownload is niet erg duidelijk , dat vind ik wel jammer.

Thijs Ruisendaal 28-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel is overzichtelijk en een goeie aanvulling op de site.

In de winkel staat er altijd direct iemand voor je klaar.

Guido Bas 28-02-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke website met goede ondersteunende informatie over producten. Bijvoorbeeld het filmpje geeft nuttige extra informatie.

Prima service en klantvriendelijkheid

Zeer breed

Aanbeveling
Fijne webshop en prima winkel fysiek.

Extra toelichting
De plasmadiscounter is een prettig winkel en heeft een goede webshop. Bovendien zit deze zeer dicht in de buurt van mijn eigen woonadres.

Pionier84 28-02-2014

Gewacht op de weekend knaller voor dit toestel (Panasonic p42st60) en de laagste prijs.
's Middags besteld volgende dag geleverd. Keurig via e-mail op de hoogte gehouden

Goede telefonische bereikbaarheid. Deze was nodig omdat Post.nl de tv liggend had vervoerd. Zijn hierover afspraken met de vervoerder?
Advies van klantenservice laat de tv twee dagen staan en controleer op glasbreuk.

Aanbeveling
Pasma Discounter doet wat het beloofd en daarbij staat service hoog in het vaandel.
Lees de verdere motivatie over service hierboven.

Extra toelichting
Twee dagen later de tv uitgepakt en gecontroleerd, gelukkig geen glasbreuk. Bij het monteren van de poot bleek één van de schroefdraden te kort. Opgelost door zelf een kortere schroef te monteren Na de installatie constateerde ik dat de ci+ module niet werd geaccepteerd. Ook constateerde ik op lichte achtergronden op bepaalde plaatsen een groene waas over het beeld. Wederom gebeld met klantenservice, advies stuur de tv op. Zelf heb ik gekozen om de tv naar Naarden te brengen, was wel 1,5 uur rijden. Medewerker in de winkel constateerde mijn bevindingen niet. Hierbij valt op te merken dat er niet gecontroleerd is op een totale lichte achtergrond. Maar het was geen probleem om de tv om te ruilen. Dit vind ik een SUPER SERVICE. Tenslotte: het is mogelijk om via het menu van de tv de module naar versie 1.3 te updaten. Dit is niet voor alle modules van toepassing.

Jetco 28-02-2014

Heb de nieuwe tv gewoon in de winkel gekocht

Super fijn dat de Vogele houder van de oude tv eraf werd geschroefd door een medewerker. Jammer dat - ook na een keer terug komen - er toch echt grotere schroeven nodig zijn voor de nieuwe tv. Die weer niet in de bestaande Vogele pasten... Die hebben we dan maar bij de Karwei gehaald....

Assortiment
uitgebreid assortiment, voor elk wat wils en in elke prijsklasse

Aanbeveling
Zeker wel. Goede service, prima prijs.

Rob5804 28-02-2014

Duidelijke site met scherpe prijzen. Zeer snelle levering.

Assortiment
Zocht tv + Dvd, uitgebreid assortiment en ruime toelichting.

Aanbeveling
Groot assortiment, scherpe prijs. Snelle levering

Extra toelichting
Zocht tv + Dvd, uitgebreid assortiment en ruime toelichting.Scherpe prijzen. Zeer snelle levering.

RobinM 28-02-2014

snel iets opzoeken en snel leveren.

Heb ik nog geen gebruik van gemaakt

voldoende

Aanbeveling
zeer geschikt voor electronica.

Extra toelichting
Het is de eerste keer dat ik via Plasma-Discounter iets bestel. Maar nu al tevreden. Snelle levering en grote assortiment.

Chav1212 28-02-2014

Duidelijke site met volledige info en youtube video van product.

Binnen 1 dag geleverd , sms met tijdsindictie voor levering avond ervoor klopte precies.

Aanbeveling
Producten in showroom te beoordelen en in de regel laagste prijs van alle internetwinkels .

W. Huizing 28-02-2014

Duidelijke website en werd goed uitgelegd hoe de bestelling procedure verliep

Miste op de site een datumprikker waarop de bestelling geleverd kon worden. Moest hiervoor even bellen. Werd wel goed geholpen, maar de desbetreffende persoon kwam wel nonchalant over.

Assortiment
Ik wist van tevoren wat ik wilde bestellen.

Aanbeveling
Werd goed geholpen en ze kwamen de afspraken na.

Extra toelichting
Goede site en overzichtelijk met duidelijke uitleg over de tv. Dit vond ik een pluspunt. Wat ik miste was een datumprikker voor de levering van het product, hiervoor moest ik even bellen. Maar ben verder geheel tevreden hoe de levering verliep. Dus bedankt ;-)

M.VB 28-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website. Kunt op verschillende manieren vinden wat je zoekt.

Kreeg netjes binnen 24 uur reactie. Er wordt contact met je opgenomen als er vragen zijn, bij terugbellen ook goed geholpen. Levertijd is top.

Assortiment
Een bepaald Sony model hadden jullie niet. Maar het eerder gevraagde alternatief met bijbehorende accessoires was dik in orde.

Aanbeveling
Goede eerste ervaring met de winkel, zeker aan te bevelen.

Extra toelichting
Het proces van bestellen tot levering is soepel verlopen. Goede en snelle service.

DA Meijer 28-02-2014

vriendin gaf aan dat jullie niet duur waren haar tv komt ook bij jullie vandaan ik klikte jullie naam en en ja hoor het was overzichtelijk en bestelde gelijk

super snel binnen...geweldig..

genoeg keus

Aanbeveling
goedkoop, snel en veel keus

Extra toelichting
mijn zoontje kan nu in zijn eigen kamer filmpjes kijken en op de wii spelen voor een redelijke prijs

joan 49 28-02-2014

Het zoeken naar het produkt wat ik wilde hebben ging heel gemakkelijk.OOk het betalen ging vlotjes.

er werd beloofd op de site dat het produkt wat ik bestelde er binnen 1 dag zou zijn en inderdaad tot mijn verbazing was dat ook zo.Bij andere site's is dat eigenlijk nooit is mijn ervaring.

Assortiment
Eigenlijk kan ik daar nog niet zo goed over oordelen omdat dit de eerste keer is dat ik op deze site iets bestel.maar wat ik nodig had dat was er.

Aanbeveling
gewoon omdat ik bij mijn eerste ervaring een heel goed en plezierig gevoel heb over gehouden.

Extra toelichting
lees mijn motivatie hierboven dat zegt denk ik genoeg.

Suzanne Raggers 28-02-2014 Via de website gekocht

Ik vind de website overzichtelijk en duidelijk. Ik wist ongeveer wat ik wilde maar door een duidelijk overzichtelijk beeld was mijn keuze snel gemaakt. De stappen om tot het betalen te komen zijn zeer duidelijk en eenvoudig.

De service krijgt van mij een 9. Ik heb op jullie website een tv gekocht en heb eerlijk gezegd daar niet veel verstand van. Door te kijken naar het filmpje waarin alles werd uitgelegd en de informatie op de website kon ik snel en makkelijk en vooral vertrouwd een keuze maken

Assortiment
Der is genoeg keuze. Zowel op de website als ik de winkel in Naarden.

Aanbeveling
Mijn vader heeft ze tv bij jullie gekocht, daarna mijn broer en nu ik. Ik denk dat onze familie een trouwe klant blijven en bevelen jullie ook echt aan!

Extra toelichting
Mijn complimenten voor zowel de website als de winkel. Ook voor mensen die niet inhoudelijk de kennis hebben over de apparaturen wordt het toch duidelijk en overzichtelijk. Door voornamelijk een duidelijke website, het filmpje (een groot pluspunt) en de informatie!

Mark Stevens 27-02-2014 Via de website gekocht

Uitstekende informatie, overzichtelijk. Handig dat er direct bruikbare tips voor accessoires in een pakket (met korting!) worden aangeboden indien je een artikel in het winkelmandje plaatst.

Keurig op tijd geleverd en gedurende het hele traject te volgen.

Zeer ruime keuze

Betrouwbaar en goed!

steef jonker 27-02-2014 Via de website gekocht

19.45uur tv besteld volgende dag zoals beloofd 13.30uur binnen fantastisch

snelheid perfect

Assortiment
erg veelzijdig en demofilmpjes geeft vertrouwen

snel,goed,overzichtelijk

Henri26 27-02-2014

Artikel was snel gevonden op de site

Binnen de aangegeven verzendtermijn mijn TV ontvangen. Handig die track & trace link.

Aanbeveling
Ruim assortiment en scherpe prijs. Betrouwbaar.

Mieke A 27-02-2014

Makkelijk in gebruik en veel mogelijlheden

Snelle perfecte levering

Aanbeveling
Goede snelle service en een overzichtelijke internetsite

Extra toelichting
super en snelle service en uileg van producten