Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

henniehabets 05-03-2014

naam247 05-03-2014

zeer goed via de email

meteen bericht terug met de verloop van de bestelling

Assortiment
er is voldoende in de assortement waar je naar zoekt, voldoende keuzes

Aanbeveling
aan al onze vrienden want de prijzen zijn betaalbaar

Extra toelichting
wij hebben in het verleden al verschillende producten gekocht. De service in de bestellingen zijn altijd goed geweest en ook na als er een probleem is, hoef je maar te bellen en ze staan meteen klaar voor je

Jankraan1 05-03-2014 Via de website gekocht

de volgende dag al in huis

Danny van Altena 05-03-2014 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk online besteld!
En betaald met iDeal, ik zou Paypal nog makkelijker vinden.
Maar volgens mij stond dat er niet tussen...

Tv gekocht die 2 weken op proef was geweest.
Niks van gemerkt, zag er allemaal keurig uit.
Bij de beschrijving stond, op de voet zitten krassen, ik heb ze moeten zoeken!
Haha, kortom heel netjes allemaal

Super uitgebreid assiortiment!
Onze 2de tv van u, als we een 3de kopen, zeker weer bij u

Aanbeveling
We doen niet anders als zeggen, bij de plasma discounter betaal je de laagste prijs, en heb je de beste service!

Extra toelichting
Wij zijn heel blij met de plasma discounter! De laagste prijs, de beste service, en hele goede uitleg video's van Tom zelf... Kortom, wij kopen alleen nog hier! Onze laatste aankoop was een televisie voor boven, en weer een prima aankoop. En dat voor zo'n lage prijs

kebdorst 05-03-2014

Eenvoudig te bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Genoeg keuze.

Aanbeveling
Goede prijs voor de producten. En snelle levering.

Extra toelichting
Ik wist wat ik wilde hebben en zei geven goede info en houden je goed op de hoogte van je bestelling. Service heb Ik nog niet nodig gehad. Ik vind het goed dat er nog een winkel achter zit.

Joelie 05-03-2014

Op jullie website, stond de voorraad aangegeven. En jullie waren ook nog open op zondag. Dus gelijk even langsgereden bij jullie.

Was een grote doos, netjes deze door 2 medewerkers in de auto gezet.

Had ruime keus uit verschillende Home Theater Systemen in mijn geval

Aanbeveling
Goede service en zeker niet onbelangrijk een scherpe prijs.

Extra toelichting
Mijn beoordeling spreekt wel voor zich zelf. Kom hier zeker terug!

A. van den Hoed 04-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Verschil tussen diverse toestellen was in de winkel goed te zien. Alle gekozen producten waren op voorraad in de winkel.

Prima rustige uitleg. Gelukkig geen "pushende" verkoper.

Assortiment
Voor ons ruim voldoende. In ieder geval zijn Philips en Samsung goed vertegenwoordigd.

Aanbeveling
Gezien de rustige uitleg en de plezierige klantbeleving, zal ik de winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Een in mijn totaalbeeld fijne winkel met plezierig personeel. Een verfrissing t.o.v. de grote ketens!

martin sprong 04-03-2014

prettig, service, presentatie

Ariejan de krantenman 04-03-2014

Prima website, erg overzichtelijk!
Filter makkelijk en snel!

Top!
Afwijkend aflever-adres maar netjes en optijd geleverd!

Assortiment
Nadeel dat combipakketten en accessoires over aan de pagina staan. Zou aan de zijkant beter tot zijn recht komen!

Goede eigen ervaringen!

Extra toelichting
Snel, makkelijk en goedkoop!

HKuitH 04-03-2014 Via de website gekocht

Het bestellen is een peuleschilletje

Het product werd volgens verwachting bezorgd

Assortiment
Met het filter is alles snel te vinden

Alles verloopt zoals verwacht

bubblemaker 04-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Van tevoren goed inzicht in de diverse merken en opties van de diverse TV's

Uitstekend geholpen door leuke jongedame

Assortiment
Voor mij meer dan voldoende keus.

Aanbeveling
Goedkoper dan de rest zonder nadelen wat wil je nog meer???

Extra toelichting
Ben gewoon erg tevreden over mijn inmiddels 3e aankoop bij Plasma discounter. Goed business model met meer dan voldoende aandacht voor keuze, kwaliteit en niet te vergeten SERVICE

Ambassadeur van Plasmadiscounter 04-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

oriënteren op internet en bij het bestellen snel in huis en woon je in de buurt kun je hete zo ophalen. makkelijker kunnen ze het niet maken. ;)

bij aankomst in Naarden was mijn type tv met in het systeem nog 1 op voorraad niet meer te vinden. voor dat ik mijn teleurstelling kon uiten werd er al een opvolgende toestel aangeboden als alternatief met een met een geresideerde prijs. dat is pas service.... als nog met een grote glimlach naar huis.

Assortiment
Overal op internet met prijs vergelijking kom plasma discounter voor maakt niet uit welk type je zoekt.... ik ga standaard eerst naar plasmadiscounter.nl en dan eventueel nog naar een vergelijkingssite maar kom alsnog altijd uit bij plasma discounter wat ik ook zoek. ;)

Aanbeveling
is er een betere!!!! iedereen moet naar plasma discounter.nl op verjaardagen ben ik jullie ambassadeur ;)

Extra toelichting
Nooit teleur gesteld en vertrok met een grote glimlach. boven genoemde motivaties is niet overdreven en dat wil wat zeggen want ik vul normaal nooit enquêtes in ik vind jullie allemaal top! ;)

Bruno Hazebroek 04-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zodra ik thuis was standaard vast gemaakt en ik gebruik thuis kabel en binnen 10 minuten kon ik tv kijken. Met wifi verbinden of via LAN kabel ook zo gebeurd.

Vragen worden in de winkel goed beantwoord en ik heb mijn tv gekocht met korting omdat hij al gebruikt was en daarna terug is gebeurd. Geen krasjes of iets te zien of andere mankementen. Gewoon nieuw maar dan met korting. Kijken in de opruimkelder is dus echt een aanrader

Assortiment
veel keuze met verschillende prijs klassen

Aanbeveling
goedkoper dan de meeste grote winkels zoals mediamarkt, saturn, bcc...

BacoBart 04-03-2014

Duidelijker kan volgens mij niet.

Prima geholpen in de winkel, ondanks dat de verkoper even moest opzoeken wat nu precies het verschil was tussen 2 type TV's, bleek uiteindelijk alleen de kleur :-)

Assortiment
Geen 10 omdat ik graag een plafondbeugel had gehad voor de TV maar die zit niet in jullie assortiment hoewel er wel 1 in de winkel hangt.

Aanbeveling
Absoluut en al meerdere malen gedaan, prima bereikbaar, duidelijke website, en bovenal natuurlijk prima prijzen, dit is onze 2e TV die we bij jullie kochten.

Zie overige beoordelingen.

EWOUTVERHOEF 04-03-2014 In de winkel gekocht

Zeer dichtbij.

Voldoende deskundig personeel

Assortiment
Alle soorten en maten en merken aanwezig

Prijs is aantrekkelijk.

Extra toelichting
Al met al leuke winkel met gemotiveerd personeel.

Denmarjor 04-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

We zagen een demo tv in de opruimkelder, 1 telefoontje gepleegd en hij was gereserveerd,in de winkel nog de andere tv's bekeken,goede info over gehad, toen ons besluit genomen!
Er werd niks opgedrongen, heerlijk!

Super! Zoals hierboven geschreven, reserveren en tot niks verplicht!

Genoeg keuze!

Aanbeveling
Top winkel, top verkopers, top service!

Daan111 04-03-2014

Ben naar de winkel gekomen op zondag top dat jullie dan open zijn. winkel is goed te vinden en had de TV die ik wilden zo gevonden.
de pc's met daar op website in winkel is ook erg handig

werd vriendelijk en goed geholpen door het personeel. en was snel weer buiten met het geen waarvoor ik kwam.

Assortiment
Meer dan genoeg voor mij!!

top

Extra toelichting
zeer tevreden heb eigenlijk geen verbeter punten.

Stas Grigartas 04-03-2014 In de winkel gekocht

Het is komen en halen!

Het was erg druk, duurde even voordat ik werd geholpen. Maar zodra ik geholpen was, was de service prima.

Assortiment
Paar jaar geleden in de oude showroom was er meer keuze.

Prijs /kwaliteit

Extra toelichting
Al met al een goede winkel, ik kom er zeker terug wanneer ik weer een nieuwe tv nodig heb, of als ik iemand adviseer bij een nieuwe koop.

nr 15 04-03-2014

Via de site geresreveerd. Ff nagebeld of jullie hem ind wel op voorraad hadden staan. En toen meteen naar jullie toe gereden

Ik stond binnnen 5 weer buiten. Ik kon eigenlijk meteen geholpen worden. Mn reserverings nr doorgegeven, na dat er werdt gevraagt of ik nog iets anders nodig had. Ging ik afrekenen. En voordat ik mn wisselgeld terug had, komt er een andere medewerker aanlopen met mn tv in zn handen. Top, goed op elkaar afgestemd. Ik hou daar van.

Assortiment
Ik heb eerlijk gezegt niet verder gekeken. Omdat ik wist wat ik nodig had... maar op de site vind ik de video presentatie ook erg netjes en daar werdt wel alles getoond en uitgelegd

Aanbeveling
Makkelijk berijkbaar, mooie nette winkel, duidelijke site. En goede service

Extra toelichting
Nette en goede service, mooie site, de video uitleg over het produkt vind ik erg handig en nuttig. Bedankt voor de goede service

Kawatje 04-03-2014 In de winkel gekocht
langs A1

We werden snel geholpen, de TV was in no time uit het magazijn gehaald en ze hebben nog geholpen 'm in de auto te leggen. Al met al na maximaal 5 minuten weer op weg naar huis!

Assortiment
Voldoende informatie over de verschillende toestellen en absoluut de goedkoopste

Aanbeveling
Prima service, duidelijke informatie en goedkoop; wat wil je nog meer

Edwin Munts 04-03-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website, met een paar korte stappen was de TV besteld. Ook een goeie video van Tom over de specs van de desbetreffende TV.

Zeer goede service, duidelijke emails met de bevestiging van de bestelling en informatie omtrend de bezorging. Ook de berichten van de bezorger zijn super, je weet precies wanneer je bestelling er is.

Assortiment
Ik wist welke TV ik wilde en PlasmaDiscounter bood hem aan voor een zeer scherpe prijs.

Aanbeveling
Gezien mijn grote tevredenheid zou ik deze winkel sterk aanbevelen aan anderen.

Extra toelichting
Ik ben super tevreden over de bestel procedure en het gemak van de snelle levering en ook het precies aangeven van de leveringstijd. Dit laatste scheelt je het opnemen van een gehele dag vrij.

LHarmony 04-03-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Uitstekende service! Erg blij met het nieuwe apparaat.

G. v Dijk 04-03-2014

Realtime voorraad op de site, binnenlopen, bestellen en afrekenen. Top!

Niet zelf slepen met je aankoop, maar er wordt even de moeite genomen om alles naar je auto te brengen en in te laden.

Assortiment
Mijn bestelling kon ik elders niet zomaar vinden, maar bij de plasma-discounter stond het in de showroom en was het op voorraad.

Aanbeveling
Lees de andere motivaties ;)

Extra toelichting
Aardige mensen die goed op de hoogte zijn van het assortiment en de mogelijkheden van het product.

Rebekka78 03-03-2014

De verkoper gaf aan dat er maar twee 3d brillen bij de televisie zaten. Gelukkig hebben we niet ter plekke 2 extra brillen gekocht, want er bleken toch standaard 4 brillen bij de televisie te zitten.

Assortiment
In de winkel is het handig dat de televisies van ieder merk bij elkaar hangen. Dit maakt het wat makkelijker als je al weet van welk merk je een televisie wilt hebben.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen, maar let op het tijdstip als je de winkel wilt bezoeken. Wij waren er zaterdagmiddag en toen was het enorm druk. Als je nog niet weet wat je wilt hebben, dan is dat vervelend omdat het ten koste kan gaan van de service.

Extra toelichting
We zijn zeer tevreden over de snelheid waarmee we geholpen zijn. Het is fijn om te weten dat je bij een defect nog een week de tijd hebt om een tv om te ruilen. Minpuntje was dat we verkeerd werden voorgelicht over het aantal 3d brillen dat standaard in de doos zit.

Wim v.d. Berg 03-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Rustig alles vergelijken en bekijken. Kopen en direct meenemen. Samsung televisies zijn alleen niet echt overzichtelijk geplaatst zoals Sony en Philips

Goede uitleg van de verkopers zonder opdringerig te zijn. Na de aankoop helpen ze om de gekochte spullen in de auto in te laden

Assortiment
Ruime keuze om een goede vergelijking te kunnen doen. Kan ook gelijk alle accessoires aanschaffen.

Aanbeveling
Goede prijs voor aangeschafte spullen. Ruime keuze.

Extra toelichting
Konden rustig rondkijken en konden steeds rekenen op gedegen kennis van de verkopers. Beste advies was om ruim de tijd te nemen bij de televisies die onze voorkeur hadden. Laten de keus echt aan je zelf.

mark01-vb 03-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Heldere uitleg van de verkoper. En....gewoon op voorraad!

krijnen- bekhuis 03-03-2014

Je kan de producten op je gemak bekijken zonder lastig gevallen te worden en als je informatie wilt hebben ze alle tijd voor je

Wij hadden belangstelling voor een nieuwe tv en werden uitgebreid geinformeerd over de verschillende merken uit eindelijk hebben we een sony tv gekocht van 117cm

Assortiment
zoon groot assortiment hadden nog nooit gezien

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen om dat alles er piekfijn en gelikt er uitziet goede service groot assortiment en groot gemak

Algehele beoordeling een 9

Irene62 03-03-2014

Goed bereikbaar en prettige verkopers!

Assortiment
Voldoet geheel aan de verwachting!

Aanbeveling
Prettig geholpen en goede bereikbaarheid.

Hunter52 03-03-2014

alles overzichtelijk opgesteld

prima medewerkers in de winkel die terzake kundig zijn

een groot gevarieerd assortiment

Aanbeveling
Prima medewerkers, servicegericht, nemen alle tijd voor je en in de winkel kunnen alle producten goed bekeken worden

Extra toelichting
Een prettige ervaring om hier iets nieuws te kopen. De winkel voegt echt iets toe aan het plezier

Vapo 03-03-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen,en te betalen via ID.

Levertijd was super, vrijdag tegen 20.00 uur besteld en zaterdag morgen om 10.30 uur al thuis, verder nog geen ervaring wat betrefd service

Assortiment
We wisten wat we wilden hebben en niet verder gezocht. Wel goedkoopste prijs.

Aanbeveling
Is ins tot nu toe goed bevallen

Extra toelichting
Tot nu toe verliep alle sgoed

Pim van Kemp 03-03-2014 Via de website gekocht

lekker makkelijk menu om in te vullen.

supersnelle levering

Aanbeveling
Als ik tevreden ben, waarom een ander dan niet.

Extra toelichting
Assortiment heb ik niet beoordeeld omdat ik gericht naar een LED televisie aan het zoeken was.

Ruben Pijl 03-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Op ons gemak thuis gekeken op jullie overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site.

Bij binnenkomst werd er gevraagd of wij een bakje koffie wilde en daar zeiden we natuurlijk geen nee tegen toen we die super machines in onze linker ooghoek zagen staan

Assortiment
De nieuwste tv,s hangen in de showroom, alles overzichtelijk opgesteld en makkelijk te vergelijken met elkaar

Aanbeveling
omdat het hele plaatje gewoon klopt, website, informatie, parkeren, koffie, overzicht, super technisch personeel waar geen vraag teveel was.

Extra toelichting
Met zo,n grote aankoop zijn we perfect geholpen, hebben de juiste keuze kunnen maken dankzij het goed getrainde personeel met veel kennis,en genieten nu elk tv uurtje.

Opdam35 03-03-2014

Wij hebben eerst op de website de 10 meest verkochte TV's aangeklikt en zijn vervolgens direct naar de winkel gegaan.

Wij werden onmiddellijk door een medewerker begeleid en goed geadviseerd en zijn na een nachtje slapen de volgende dag, weer met een goede advisering, de TV van onze keus komen halen.

Meer dan voldoende.

Aanbeveling
Vriendelijke en vlotte bediening.

Harie0902 03-03-2014

kon op mijn gemak rondkijken en zelfs nog op de site kijken voor alternatieven

nadat ik een keuze had gemaakt werd ik geholpen door een adviseur die nog mij alternatieven doornam waar ik zelf niet aan gedacht had.

Assortiment
en hij mij goede alternatieven aanbood die aansloten bij mijn wensen.

Aanbeveling
goede vragen stellen en ondanks de drukte de tijd en ruimte nemen voor vragen.

geen toevinging nodig.

G.R.Wesselink 03-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het werd mij gemakkelijk gemaakt omdat ik naar de winkel kwam voor een LG toen de verkoper zei dat er net een nieuwe Sony was binnen gekomen die beter was dan de LG en binnen mij budget paste.

Alle vragen werden beantwoordt en wat belangrijker was dat de verkoper niet zijn eigen mening gaf om mij te beinvloeden.

Assortiment
Heel breed scala en geordend.

Aanbeveling
Echt aan iedereen, ik heb zelf op mijn eigen facebook gezet.

Extra toelichting
Prijs, kwaliteit, service en klantvriendelijkheid staan bij mij hoog, dus blijf zo door gaan.

lennard1999 03-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik kon heel makkelijk mijn tv online reserveren

Wij werden vriendelijk geholpen en er werd ook nog de nodige informatie verteld over de tv

Ik had de laatste LG 32la6208
Maar het aanbod is enorm

Aanbeveling
Het is gewoon een goede winkel
Mijn complimenten

Extra toelichting
Ik heb bij plasma discounter mijn LG televisie gekocht, Ik wist al dat ik die tv wou hebben dus ik had hem gereserveerd, dat ging erg makkelijk en ik moest mijn adres en 06 achterlaten. Ik kreeg dezelfde middag een e-mail dat de reservering was gelukt. De zaterdag had ik de tv opgehaald. Ik kreeg nog een paar goede tips en werd vriendelijk geholpen Mijn complimenten voor de service Lennard van Bommel

Dirkmaat 03-03-2014

Op de website had ik een ruime keuze. Makkelijk om ook bij elke televisie reviews van andere klanten te kunnen zien. Nadat de keuze gemaakt was de televisie in de showroom gekocht/opgehaald.

Het was een drukke zaterdag, dus het duurde even voordat iemand ons hielp. Toen we eenmaal geholpen werden, kregen we goed advies en vragen werden vlot en naar tevredenheid beantwoord. Na betaling werd binnen 2 minuten de televisie binnengebracht en ingeladen.

Assortiment
Op de website een zeer breed assortiment. In de showroom iets minder, daarin tegen wel een erg groot assortiment op voorraad!

Aanbeveling
Zeer te spreken over het assortiment/service en prijzen! Zou het zo aanbevelen aan al mijn kennissen!

Extra toelichting
* Overzichtelijke website * Reviews van andere klanten erg nuttig! * Makkelijk te vinden winkel in Naarden * Goede service! * Mooie design van de televisie * Makkelijk in te stellen * Mooi beeld met Full HD * Smart TV echt een uitkomst en makkelijk te bedienen Kortom een erg tevreden klant!

Kok.en.co 03-03-2014 In de winkel gekocht
naarden-bussum

Jammer dat er geen receivers in de winkel waren, maar super geholpen.
Helaas niet aangegeven dat er een HDMI kabel nodig was, dus het werkt nog niet optimaal

Assortiment
Genoeg keuze, jammer alleen dat ze niet in de winkel stonden en we met de verkoper op internet moesten kijken.
maar goed geinformeerd verder

goede service

Extra toelichting
alles onder 1 dak..... toch misschien ook de artikelen die niet in de winkel staan toch te presenteren in de winkel, zodat met niet van een internet plaatje besteld

Torrentje1 03-03-2014

eenvoudige website

Geen hulp bij het inladen

heel veel keuze mogelijkheden

Zeker aanbeveling

van dijk wagenaar 03-03-2014

niets ontvangen.Zie hieronder bij opmerkingen.
Beloof niet iets wat niet nagekomen kan worden maar regel zelf de bezorging.

Aanbeveling
komt beloften niet na. zie bericht hieronder
, zelfs niet na telefonisch contact

Extra toelichting
donderdagavond 27 maart tv besteld. vrijdagochtend zelf gebeld of betaling binnen was. Bleek niet het geval maar als ik meteen opnieuw zou betalen werd mij verzekerd dat de tv de volgende dag bezorgd zou worden. Volgens site bezorging tussen 13.30 en 15.30 zaterdag 1 maart. Zaterdag 16.00 bericht op de site dat hij maandag komt. Ronduit schandalig de hele gang van zaken.

Baas1971 03-03-2014

Na het product op de website gevonden te hebben, heb ik het opgehaald in de winkel.

Voldoende personeel met kennis van zaken.

Genoeg keus.

Zie bovenstaande antwoorden.

Extra toelichting
Combinatie van webshop en winkel vind ik erg prettig.

DS. D 03-03-2014

De volgorde van opstellen is uitstekend. Via internet de voorraad bekijken in de winkel ook prima.

Altijd wel een medewerker beschikbaar. Vriendelijk. Blijft na een vraag te hebben beantwoord niet "hangen" om de koop te sluiten, maar geeft gelegenheid tot overleg.

Assortiment
Bij ieder aankoop die we wilden doen, product direct opvoorraad.

Aanbeveling
Kan niet beter. Zeker de producten in de kelder/afprijzingen geven wij graag door aan vrienden.

Extra toelichting
Snel, vriendelijk, kundig en zeer voordelig.

Niels19860 03-03-2014

website is overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden

de bezorging was snel de volgende dag. Alleen bij track en trace stond er niet bij welke tijdstip of tijdgroep je pakketje wordt gebracht, nu moet je de hele dag thuisblijven. Dit kan verbeterd worden.

Assortiment
De prijs wat ik voor mijn tv heb betaald was goed. vergelijken met andere sites

n.v.t

Extra toelichting
Goede sites en spullen zijn makkleijk te vinden alleen, een klein verbeter puntje is de service, Dat ze een tijdvak op moeten geven bij track en trace, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zijn. Nu krijg je alleen een datum en geen tijd.

onkyo777 03-03-2014

tiny collewijn 03-03-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk en geeft goede informatie. Dat scheelt bij het kiezen van jouw product.

Hele goede service. De chauffeur vraagt of alles naar tevredenheid is. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

ruime keuze

Aanbeveling
Door de duidelijkheid en de goede service

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over het geleverde product en heb er alle vertrouwen in dat als er iets is, ik een beroep kan doen op de service.

Lennart1986 03-03-2014

Makkelijke website. Snelle bestelprocedure.

De tv was de volgende dag al bezorgd en werkt prima, dus meer service had ik niet nodig. Via Tweakers.net had ik wel gezien dat men goed scoort op service indien nodig.

Assortiment
Het is een webshop voor televisies en daar hebben ze er veel van, ook accessoires.

Aanbeveling
De prijzen zijn laag en de service is snel en goed, dus ik kan het iedereen aanraden!

Extra toelichting
Goede ervaring gehad met deze webshop. Een goede deal, niks te klagen!

Boas1010 02-03-2014

Snelle website met gemakkelijk in te stellen sorteringen en slectie

ondanks het feit dat door betalen met creditcard de tv later geleverd worden hadden we deze binnen 2 dagen thuis !!!

Assortiment
Zeer uitgebreide keuze in tv's en allerlei accessoires en tevens demo modellen te koop tegen zeer goede prijzen

Aanbeveling
goed assortiment tegen fantastische prijzen net een korte levertijd

mfg 02-03-2014

Goede service. Erg beleefd en vriendelijke werknemers die duidelijk verstand van zaken hebben.

Assortiment
Groot assortiment om uit te kiezen. Heb op verschillende site's gekeken maar nergens goedkoper te vinden.

Aanbeveling
Aanbeveling voor iedereen. Al mijn electroniche apparaten komen hier vandaan. Van wasmachine en espresso apparaat tot stofzuigers en tv's komen hier vandaan.

Extra toelichting
Ik vind de discounter een fijne winkel. Ze hebben voor ieder wat wils. De werknemers weten waar ze het over hebben en zeer vriendelijk. Al mijn huishoudelijke producten komen hier vandaan.

Folkert28 02-03-2014

Juiste product uitgezocht, offerte opgevraagd via de email. Snel en gemakkelijk proces. Uiteindelijk wel gekozen de tv zelf in de winkel af te halen. Fijn ook de filmpjes met demonstratie van de producten, dit helpt erg bij het zoeken naar het juiste product

Tweemaal gebeld voor informatie over afhalen en beschikbaarheid van het product. Vriendelijk en correct te woord gestaan en duidelijk antwoord gekregen. Ik was onder de indruk van de service in de showroom. Het product moest van hoog komen, maar werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.

Assortiment
Grote keus aan tv schermen, mooie opbouw in de winkel. Producten komen daar goed tot hun recht. Prijs was uitermate interessant door actie.

Aanbeveling
Snelle, goede service. Uitnodigende showroom. Prima!

Extra toelichting
Zie beantwoording subvragen hierboven. Mijn eerste ervaring met Plasmadiscounter, is prima bevallen, ik kom zeker terug!

Dave van Breemen 02-03-2014

De winkel is zowel fysiek als online te benaderen.

Goede service, mensen met verstand van zaken. Ik heb bij hen twee tv's gekocht.

Assortiment
Ruime keuzes in prijsklassen, merken en typen. Tevens heb ik de aanbevolen muurbeugel gekocht en de Ziggo-starterspakketten.