Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

bandofbrothers 07-03-2014

bestellen ging erg makkelijk

Assortiment
Ruime keuze aan tv's met duidelijke omschrijving

Aanbeveling
Bestellen gaat makkelijk en snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voorgang van je bestelling.

Extra toelichting
Ruime keuze aan tv's met duidelijke omschrijving en bestellen gaat makkelijk en snel. Tevens wordt je goed op de hoogte gehouden van de voorgang van je bestelling.

elianne234 07-03-2014

Fijn dat er een mogelijkheid is om na levering pas te betalen

Snelle levering

Vanwege de goede ervaring

Smit99 07-03-2014

Goede, duidelijke en overzichtelijke site met vele keuzes. Ook de review filmpjes zijn een waardevolle aanvulling.

Goede betaalmogelijkheden, duidelijke omschrijvingen en antwoorden en daarbij een snelle service (voor 20.00 besteld, de volgende dag in huis)

Assortiment
Zoals aangegeven bij 'gemak', ruime keuze

Aanbeveling
Gezien de scherpe prijzen en snelle levering een aanrader voor anderen.

Extra toelichting
Sinds enkele dagen zijn we in het bezit van een Phillips 47pfl7008k led televisie. Een mooi en goed toestel, die we voor een scherpe prijs en met veel service bij plasma-discounter hebben kunnen bestellen. Tot nu toe alleen maar top! Wij komen zeker terug bij de plasma-discounter

Meijvogel035 07-03-2014

Bestellen is belachelijk makkelijk met diverse hulpmiddelen voor de assecoires zoals muurbeugels e.d..

Besteld en de volgende ochtend geleverd. Duidelijke bevestiging en factuur via de mail.

Zeer ruim assortiment!

Extra toelichting
Ik had persoonlijk al spullen aangeschaft in de winkel en nu ik voor mijn werk meerdere tv's moest bestellen was de keuze eigenlijk makkelijk. Net zo makkelijk als bestellen.

V.Tielemans 07-03-2014

Ik had geen enkele moeite te vinden waar ik naar op zoek was. Misschien niet de mooiste site om naar te kijken, maar wel helder en functioneel.

De dag na de bestelling werd het product al geleverd. Wat ik ook goed vond is de optie om zelf aan te geven op welke dag je het product graag bezorgd ziet.

Aanbeveling
Geen enkele klacht en de producten zijn scherp geprijsd.

Extra toelichting
Uitstekende ervaring gehad. Kan de shop aan iedereen aanbevelen. Snel, duidelijk, scherp geprijsd en bonuspunten voor de filmpjes op de website die extra transparantie geven aan een anders onzichtbare webwinkel.

Remco Kist 07-03-2014 Via de website gekocht

Super makkelijk via het internet besteld en de volgende dag al in huis

Nooit klachten gehad

Assortiment is ruim voldoende

Aanbeveling
Zeker de moeite waard om eens te kijken

Extra toelichting
Prima winkel niets mis mee zowel via het internet als afhalen in naarden

jobber 07-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Online gezocht naar TV's die een ingebouwde satelliettuner hadden. Website van Plasma-discounter gaf snel de juiste informatie

Uitstekende kennis van zaken bij de verkoper, gaf de juiste adviezen.Vriendelijk en niet gehaast.

Assortiment
Zeer grote keuze en uit voorraad leverbaar

Aanbeveling
Lage prijzen,groot assoriment, op voorraad, deskundig personeel

Extra toelichting
Ik was op zoek naar een lcd TV voor de slaapkamer, die een ingebouwde satelliettuner had voor Canaldigitaal. Zoeken op internet leverde een klein aantal mogelijkheden. Daarbij kwam de Sony KDL-32W655 als goedkoopste en beste uit de bus. Plasma-discounter had deze op voorraad tegen de laagste prijs en de Sony voldeet qua specificaties, mogelijkheden en uiterlijk precies aan onze wensen. Goede en vriendelijke verkoper. Direct geinstalleerd en enkele minuten later waren de satellietkanalen zonder problemen ingelezen en hadden we een schitterend beeld. Zeer tevreden!

Lambertus1231 07-03-2014

overzichtelijke opstelling

vakkundig personeel

niet teveel, dus overzichtelijk

tot 2 maal toe een positieve ervaring

Extra toelichting
2e bezoek was n.a.v. van eerdere positieve ervaring bij het kopen van een wasmachine.

Liesbeth Bakker 07-03-2014 Via de website gekocht

Het gemak dat je rustig alles kunt doorlezen vind ik heel fijn.

Snelle aflevering ......goede service.

Assortiment
Voor iedereen wel iets in het assortiment. ....

Aanbeveling
Iedereen die het wil weten waar je een leuke tv kunt kopen voor weinig geld.

Ton van de Belt 07-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke uitlegfilm van TC op de website

Assortiment
Website is uigebreider dan de showroom.

Aanbeveling
Heb ik reeds meerdere keren gedaan

Extra toelichting
5 jaar geleden gerenomeerd merk Philips gekocht in de veronderstelling dat dit een oerdegelijk product was. Echter na krap 5 jaar niet meer te herstellen foetsie €817 ,= Na restwaarde voorstel Philips (wat ik wel waardeer)toch gekozen voor een prijstechnisch voordeligere televisie van LG.

ecort 07-03-2014

Website overzichtelijk (wij waren op zoek naar '(kelder)aanbieding'. telefonisch contact duur maar wel zeer snel en perfect geholpen. Vriendelijk. Parkeren voor de deur en televisie in de auto gezet

Website en Telefoon super. In de winkel kan het beter.

Assortiment
fijn dat u zoveel heeft. hele goedkope aanbiedingen (oude modellen / mindere kwalieit) zouden wat ons betreft er nog zelfs bij kunnen.

Aanbeveling
Perfecte service. het idee dat je ook makkelijk terug kan brengen is echt heel erg goed. Vorige televisie ook bij jullie gekocht en voor de volgende komen we zeker weer.

Extra toelichting
Wij vinden jullie vestiging in naarden met al het aanbod en de prima website/telefoon prima. Jullie flexibiliteit rondom ruilen/ terugbrengen maakt het heel laagdrempelig.

Sebastiaan de Hollander 06-03-2014 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis. In één woord perfect.

De online uitleg is echt fantastisch.
Heel duidelijk en uitgebreid uitgelegd.

Heel breed en divers

Aanbeveling
Ik ben hier ook via aanbeveling gekomen en zal deze winkel zeker aan al mijn vrienden en familie aanraden.

Extra toelichting
De perfecte winkel voor al je elektronica aankopen.

Mylyem 06-03-2014

Gelijk gevonden wat we zochten

Super snel geleverd!

Assortiment
Breed assortiment, keus genoeg!

Prima webshop!

Extra toelichting
Fijne winkel, alles duidelijk en snel geleverd!

Stephan 1948bd 06-03-2014

De website is overzichtelijk. Je kunt de zoekopdracht goed instellen.

Je wordt goed op de hoogte gehouden over je aankoop en betaling

Assortiment
Er is een ruim assortiment, waardoor je een goede keuze kunt maken.

Aanbeveling
Ik vind het een hele prettige winkel en zou iedereen de winkel aanbevelen.

Extra toelichting
Plasma discounter is een prettige winkel. Je wordt goed geinformeerd over je aankoop en betaling. De betaling kan tevens achteraf plaatsvinden wat ook heel prettig is.

Jan Bunk 06-03-2014 Via de website gekocht

Goede en duidelijke info op de website zodat de keuze snel gemaakt kan worden

Snel en makkelijk bestellen en betalen. De verzending is daarna goed te volgen. Levering al na 1 werkdag.

Ruim voldoende

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden over plasma-discounter en zal deze winkel zeker aan anderen aanbeveslen

Extra toelichting
Goede en snelle service met ruime keuze uit een uitgebreid assortiment. Snelle levering.. Een fijne winkel.

Salora24inch 06-03-2014

Gemakkelijk online bestellen.

Goede service

Uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Ik zou iedereen deze winkel adviseren

Extra toelichting
Betrouwbare winkel met uitstekende service en uitgebreid assortiment.

Esther Aldenhoven 06-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Product was gemakkelijk te vinden. Het bestelproces was helder en simpel. De stappen waren goed te volgen en na het invullen van minimale gegevens was het eenvoudig om te betalen.

Zeer heldere communicatie. Ik ontving een ontvangstbevestiging van de bestelling, een betalingsbevestiging en een digitale factuur. Op de ochtend van verzenden ontving ik, exact zoals op de site beschreven, een verzendbevestiging. Een paar uur later kon ik het pakket in ontvangst nemen.

Assortiment
Uitstekend assortiment met ruime keuze. Ik was zeer gericht op zoek en heb het perfecte product gevonden voor de beste prijs!

Aanbeveling
Duidelijke en overzichtelijke informatie, goede service, lage prijzen.

Extra toelichting
Ik heb echt het perfecte product voor de beste prijs gevonden. Het gemak, de service en het assortiment zijn zeer goed. Mijn aankoop is ook nog eens erg mooi, iedereen die er naar vraagt verwijs ik door naar de Plasma Discounter.

ArjanNijkerk 06-03-2014

Snel en makkelijk via de site gereserveerd.

Snelle en correcte afhandeling in de winkel.

Assortiment
Veel keuze op een overzichtelijke site.

Aanbeveling
Alleen maar goede ervaringen.

r.westenberg 06-03-2014 Via de website gekocht

6,8

het is gemakkelijk om van je huis een product te bestellen, het bestelformulier is heel makkelijk en begrijpelijk.

wacht nu al bijna een week op mijn tweede pakket(bestelling bestond uit twee pakketten)heb hier al drie keer telefonische contact over gehad, met de belofte dat ze mij die dag nog terug zouden bellen, wat niet gebeurde, dus zelf maar weer bellen!
tot op heden nog geen nieuws over mijn pakket!!

Assortiment
er is veel keuze in producten!

Aanbeveling
als men zich bij problemen nou houden aan de beloftes die ze uiten, dan beveel ik deze site ook veel eerde bij vrienden en kennissen.

Extra toelichting
een mooie tv gekocht met accessoires,tot op heden nog geen tv, maar wel de accessoires.

Create2Fit Naarden 12-03-2014

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Vervelend dat het tweede pakket ( de televisie ) niet tijdig bij u was gearriveerd, onze excuses hiervoor.

Wij hadden begrepen van onze vervoerder dat het tweede pakket bij hun is zoek geraakt. Inmiddels hebben wij een nieuwe zending ingezet voor de televisie en heeft u deze volgens ons vervoerder ook ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen wij dat uiteraard graag van u.

Nogmaals onze excuses voor de verlate levertijd.

Klantenservice Plasmadiscounter

Chris van der Willik 06-03-2014 Via de website gekocht

Site heel overzichtelijk alles wijst zich vanzelf

Simpel om een bestelling te doen en te betalen. Ook de levering werd duidelijk uitgelegd. Volgende morgen ook een mail met een track and tracé code.

Assortiment
Wat je ook maar zoekt op televisie danwel home cinema set is hier te vinden. Ook de video van de verkoper zijn duidelijk en vermakelijk gemaakt.

Aanbeveling
Gewoon omdat de service uitleg en levering van hoog niveau is.

loxc 06-03-2014 Via de website gekocht

duidelijk en snel

goed en snel

uitgebreid

door snelle service

A. van Zijp 06-03-2014 Via de website gekocht

Ideaal om op deze manier iets te bestellen wat zeker door de goede website komt.

Jullie doen wat jullie zeggen. Vandaag bestellen, de andere dag in huis. (Een kind kan de was doen).

Assortiment
Een hele ruime keuze met scherpe prijzen.

Aanbeveling
Ik zou iedereen aanraden jullie site eens te bekijken vanwege het bovenstaande.

Extra toelichting
Het is jammer dat jullie zo ver uit buurt zitten. Maar omdat de website en het assortiment zo goed is kunnen we alles on-line doen. Helemaal TOP !!!

JSO3 06-03-2014

Heldere duidelijke site en zonder account aan te maken te bestellen. Erg fijn!

Assortiment
Nog maar 1x iets via deze site besteld, maar de prijs was prima en ik vond wat ik zocht.

Aanbeveling
Snelle levering. Oogt betrouwbaar.

Extra toelichting
Overzichtelijke en makkelijke site. Snelle levering en niet te duur.

m.swiers 06-03-2014 In de winkel gekocht
naarden

thuis op mijn gemak alle producten dank zij goede info kunnen vergelijken

ben zeer vriendelijk en vakkundig geholpen bij de definitieve keuze voor de t.v.

Assortiment
zeer veel keuze uit modellen en merken

Aanbeveling
omdat ik zeer tevreden ben

Extra toelichting
door de ruime keuze en de scherpe prijzen bij deze zaak beland. ben zeer vriendelijk geholpen, en heb goede adviezen gekregn, waardoor ik erg blij ben met mijn aankoop. het apparaat voldoet zeker aan de verwachting, zeker gelet op de prijs.

verbetenkind 06-03-2014

dichtbij, goede prijs, producten zijn altijd op voorraad

moesten best lang wachten totdat er een verkoper beschikbaar was voor uitleg. Vervolgens moesten we in de rij om het produkt te kopen en af te rekenen.

Assortiment
grote merken zijn met een ruim assortiment beschikbaar

Aanbeveling
het is de perfecte oplossing tussen de gewone retail en internet.

Thijs79 06-03-2014

Extra toelichting
De internetsite is helder en gebrukksvriendelijk. De pijs van het aangeschafte product was het scherpst van NL. Het afhandelen van de aankoop ging eenvoudig doordat op het betaalgedeelte alleen de benodigde gegevens worden gevraagd. Levering was zoals op de site beloofd (binnen 1 dag). Prima site met een uitgebreid assortiment. Beslist een aanrader om wat te bestellen. met vriendelijke groet, -

L. Limpens 06-03-2014 Via de website gekocht

Nadat keuze was bepaald, was het 'n kwestie van 'n paar klikken.

Uitstekend en zéér professioneel advies.

Extra toelichting
vriendelijke en ter zake kundige medewerker.

Michiel Kuijs 06-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Je rijd zo naar de bestemming toe.
Gemakkelijk te parkeren.
Duidelijke showroom.

product gekocht , moest 2 minuten wachten na de betaling , en ik kon de net gekochte tv zo meenemen.

Assortiment
De gekochte tv hadden ze niet in de showroom staan. Ik moest de tv vergelijken met andere modellen.

Aanbeveling
Vanwege de scherpe aanbiedingen, en de locatie is goed te bereiken.

Extra toelichting
Ik zocht een 32 inch led tv met 200 hz, en deze hoefde geen smart tv te hebben ivb met deze willen gebruiken als computer scherm. Na een lange tijd zoeken kwam ik op deze site terecht en vond de tv voor een leuke prijs. Het enigste nadeel was dat de tv niet in de showroom stond. Nu eindelijk een groter scherm, en het is perfect voor battlefield 4 online.

Jur1981 06-03-2014

Goed bereikbaar, zowel telefonisch als via de A1.

De medewerker heeft het ook nog in de auto geladen.

Assortiment
Er stonden alleen maar de beste producten, geen b merken.

Snel en niet duur

Extra toelichting
Prettige winkel, snel, helder.

Joop Bouman 06-03-2014 Via de website gekocht

Het was snel te vinden en ook het doorlopen van de bestelling ging zonder problemen

Vrijwel direct erna bevestiging, faktuur die opgestuurd was. En track en trace

Assortiment
Breed assortiment, en er wordt aangegeven hoeveel er op voorraad is

snel, duidelijk en goedkoop

Extra toelichting
Al met al een duidelijk verhaal, zonder toeters en bellen.

Beerens06 06-03-2014

Duidelijke menu's en handige filters zorgen voor een snelle en makkelijke navigatie door de site.

Levertijd goed zoals geplanned, aan het eind van de middag besteld, volgende dag nog in huis.

Assortiment
Een breed assortiment met een groot aantal tv's van vele merken.

Extra toelichting
Dit is de eerste keer dat ik iets bestel via deze site, maar mijn ervaringen hier zijn meteen erg positief. Een groot assortiment, handige site en snelle levering zorgen er voor dat de site erg aan te bevelen is.

W van loenen 06-03-2014 Via de website gekocht

Vlug gevonden en snel besteld !

Snelle levertijd

Prima genoeg te vinden

Prima webshop, snelle levering

Greide 06-03-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk uitzoeken op de bank

Snel te vinden via Google

Ruime keuze

Ideale no nonse webshop

judith kuiperij 06-03-2014

Ging heel gemakkelijk alles was erg overzichtelijk

Kleine vertraging van een dag maar wel netjes alles per mail doorgegeven

Assortiment
Ja zeer ruime keuze!mooi assortiment van alles te vinden.

Aanbeveling
Ik heb het al gedeeld met vrienden en familie, gewoon mooi produkt voor zeer veel minder geld Top!

Extra toelichting
Ga zeer zekers genieten van mijn aankoop en de volgende keer kijk ik graag eerst hier

EllesRobbe 05-03-2014

Makkelijk bereikbaar. Op voorraad en als het niet in de auto past... Wordt het gewoon thuis gestuurd!

Netjes en vriendelijk te woord gestaan en voor,- en nadelen uitgelegd gekregen.

Assortiment
Alle mogelijkheden kunnen bekijken in de winkel

Aanbeveling
Goed geholpen en een goede prijs!

Graatje1000 05-03-2014

Makkelijk zoeken op de site

Super !!!!! snelle bezorging toch nog binnen 2 dagen ook al was het bij ons in brabant carnaval.

Zeer veel

Extra toelichting
Super snelle levering en een snelle afhandeling als het terug gestuurt moet moet worden. Alles bij elkaar een aanrader van een online winkel

Maurice de Vos 05-03-2014

Vooral de site is gebruikersvriendelijk.

Zeer snelle levering!

Assortiment
Persoonlijk vond ik de winkel niet geweldig. Weinig beproevingen voor de apparatuur. Daar in tegen is de website zeer compleet.

Aanbeveling
Dit is al de 3 televisie die ik heb aangeschaft bij plasma discounter. Dat blijkt wel dat ik veel vertrouwen heb in deze leverancier!

Extra toelichting
Goede prijs, zeer snelle levering en zeer goede uitleg bij elk soort type tv op de site! Ook mijn 4e televisie zal waarschijnlijk weer hier vandaan gaan komen.

Sjors Delissen 05-03-2014 Via de website gekocht

Super toegankelijke website. Overzichtelijk en helder

Edke29 05-03-2014

Eenvoudig product te vinden op site met daarbij de benodigde technische info.Werkt zeer goed.

Heldere communicatie over levertijd, betalingen en levertijden

Assortiment
Zo ver ik kan beoordelen zijn meest gewilde producten voorradig en snel leverbaar tegen concurrerende prijzen.

Aanbeveling
Eenvoud, beschikbaarheid, prijs en bereikbaarheid zijn overtuigend.

Cornellmos 05-03-2014

Duidelijk op de site wat je besteld en verder duidelijk in gegevens, verzending en betaling

Voldoende info via mail, misschien soms iets teveel...

Assortiment
Voor een leek als ik méér dan voldoende keus

Zeer tevreden

Extra toelichting
Goede prijs, maar wat lange levertijd...

Karel82 05-03-2014

Vanuit huis bestellen.

Duidelijke site. Heldere informatie en super vlotte levertijd. Komt afspraken na.

Assortiment
Compleet en scherp geprijst.

Zie bovenstaande motivaties.

E.Lammers 05-03-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en gebruikersvriendelijk

Wat men beloofd doet men ook, over de service achteraf als het apparaat kapot gaat oid kan ik uiteraard nog niet oordelen

Assortiment
Alle gangbare types die bij anderen te koop zijn staan hier ook te koop.

Aanbeveling
Zoals al aangegeven, men doet wat men beloofd

Extra toelichting
Ik kende de website niet en na wat doorzoeken kwam ik erachter dat de broers Coronel er achter stonden, dit gaf mij voldoende vertrouwen en toen ook later bleek dat het product bij hun het goedkoopste was hoefde ik niet langer na te denken en ben tot aanschaf overgegaan.

Edwin.koster 05-03-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen

Pakketje Makkelijk te volgen

Assortiment
Prijs is de laagste prijs

Goede service en goedkoop

Goed apparaat

RonaldK73 05-03-2014

Omdat ik het toestel eerst wilde bekijken, besloten deze zelf in de winkel af te halen. Er was er nog maar 1 voorradig dus deze via de telefoon gereserveerd. Diezelfde avond stond het toestel keurig voor mij klaar, evenals een heerlijke bak vers gemalen koffie :-)

Assortiment
In alle segmenten voldoende keus. Led, Plasma, Oled, alles is aanwezig.

Aanbeveling
Een eerlijke en nette zaak zonder kleine lettertjes (of ze zijn te klein voor mij om waar te nemen). En vooral: nette prijzen.

Extra toelichting
Bij Plasma-discounter is de klant nog koning. Bij het toestel had ik ook een CI+ module en een HDMI kabel nodig. Van beide waren de gewenste types niet meer voorradig en kreeg ik een duurder model mee voor dezelfde prijs. Dat is nog eens service! Na het afrekenen liep een winkel medewerker mee naar de auto om te helpen de gigantische doos in te laden. Dat is nog meer service! Al met al zijn ze bij Plasma-discounter een zeer tevreden klant rijker.

Stefan90 05-03-2014

De goedkoopste en zeer overzichtelijke website. Even klikken en de volgende dag binnen. Super!

Al eerder een televisie hier besteld en nu een surround set. Allebei de volgende dag binnen en helemaal goed werkend. Niets te klagen.

Assortiment
Ruim assortiment en goede prijzen. Alleen vind ik bij sommige artikelen prijs op aanvraag dubieus. Dit vermoeilijkt het vergelijkingsproces.

Aanbeveling
Reeds gedaan. Mijn vrienden hebben intussen ook meermaals bij jullie besteld.

Extra toelichting
Goede persoonlijke service en de beste prijzen van internet. Vandaag besteld is ook morgen in huis en je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestelproces.

P.J.A. Hofman 05-03-2014 In de winkel gekocht
naarden

het gemak om op de site alle informatie tot je te nemen en alle specificaties op je gemak door te nemen.

De service is als vanouds.
Wij laten het gewenste product reserveren en via de mail krijg je dan een reserveringsnummer die je afgeeft aan de balie. paar minuten later staat de aankoop gereed om mee te nemen

Assortiment
Of het nu gaat om een tv, homecinemaset of andere producten. alles is in huis en direct leverbaar. de wens van de klant wordt hierdoor direct ingewilligd!

Aanbeveling
De winkel wordt al aanbevolen in de vrienden, familie en kenissenkring. de formule werkt uitstekend

Extra toelichting
De eindbeoordeling kunnen we kort en krachtig houden. Gemak, service en de totale dienstverlening van de organisatie is een toegevoegde waarde voor de consument. Alle medewerkers beschikken over voldoende vakkennis op allerlei gebied. dat geeft een prettig gevoel als je een grote aankoop wenst te doen en zelf weinig tot geen verstand van de materie hebt. Mijn eindbeoordeling is daarom ook een 9 omdat het prettig winkelen is.

Hellen Hoogeveen 05-03-2014

Lekker snel, alleen nu nog even wachten of ik snel antwoord krijg op mijn vraag of mijn aankoop wel geschikt is voor mijn televisie

chriscorona74 05-03-2014

Extra toelichting
in principe zeer tevreden over plasma discounter.enkele jaren geleden homecinemaset bij jullie gekocht,en van de week een 3d tv van lg. vond het alleen jammer dat de remote die op de film wordt getoond,en waarbij gezegd word,dat deze erbij geleverd word,er niet bij zat

A.J.Brinkman 05-03-2014

Makkelij bereikbaar. Voldoende parkeerplaatsen.

Snel, vriendelijk en professioneel geholpen.

Niet veel keus. Ik was op zoek naar een 22inch TV

Aanbeveling
Gezien de tegenwoordige behoefte aan grote TV was er meer dan voldoende keus. Prachtig beelden op de div. schermen.

Extra toelichting
Dit was mijn eerste bezoek aan uw zaak.Was onder de indruk van het assortiment en de prachtige uitstraling.

Demi Steenwijk 05-03-2014 Via de website gekocht

Bestellen ging zeer gemakkelijk via de website.

Snelle levering.

Extra toelichting
Bestellen via de website is makkelijk en snel waardoor je graag hier wilt bestellen.