Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Dhr. Mulders 10-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Helaas geen 10, want is nogal ver rijden voor mij.

Extra toelichting
Na enige tijd denken heb ik besloten om de Panasonic TX-L55WT60 te kopen bij plasma discounter. Ik heb via Internet gereserveerd en ik heb het toestel in de winkel opgehaald. Eenmaal in de winkel kregen we een kopje koffie uitgereikt. Altijd lekker na een lange reis. (vanaf het zuiden). Goed, afgerekend en naar huis gegaan. De volgende dag geïnstalleerd. Brrr... mooi scherm, maar ik vind het LED 3x niks, te felle beelden. (ook na div. instelligen) Oude plasma ernaast gezet en ja hoor, plasma kan ook de snelle beelden beter aan dan LED. Goede service dat je aangekochte producten kan terugbrengen. Dat heb ik dus ook gedaan. Netjes 3 dagen later mijn geld terug gestort gekregen. Tijdens het terugbrengen zeer goed geholpen door een verkoper met heeeeel veeeeel geduld. Ik wil nu namelijk een plasma en geen LED meer. Ik weet alleen nog niet welke grote. Ik kon zelfs van de verkoper een plasma scherm meenemen om te kijken of deze zou passen, en als het niet zou passen 100% geld terug. Echt Super service!!! Op dit moment nog geen nieuwe tv, maar de service in de winkel is Top. Ik kom zeker terug om de definitieve tv aan te schaffen.

Ronaldvdm 10-03-2014

prudukt presentaties op de site

levering correct zonder veel poespas

actueel assortiment

prima service

Extra toelichting
Plasma-discounter levert correct en snel tegen redelijke prijzen

Stand-in 10-03-2014 Via de website gekocht

Eenvouding besteld en bezorgd, verder geen problemen

fijne sms, precies op tijd!

Geen plasmapistolen

gewoon handig

Extra toelichting
Snel besteld, snel bezorgd, betrouwbaar Ideal betaald en bezorgd zonder ook maar enige schade aan zelfs de doos!

Chris 1945 10-03-2014

goede uitleg enservice

ruim voldoende

Extra toelichting
goede uitleg en service en hulp bij het inladen.

ABCDEF456456 10-03-2014

De website is duidelijk en overzichtelijk met een goede zoekfunctie kun je de meeste producten snel vinden.

Klein minpuntje: ze bieden pakketten aan bij de producten, maar als je het product al In het winkelmandje hebt, is het even onduidelijk hoe je het kunt veranderen in het pakket. Je kunt niet de items van het pakket toevoegen en het wordt automatisch het pakket. Je moet het product verwijderen en dan het pakket kiezen.

Goede service, zou nog beter kunnen met een chat functie of goedkopere telefonische ondersteuning.

De digitale verkoper (filmpjes van Tom, die alle features uitlegt) is een leuke en nuttig aanvulling. Kleine opmerking: misschien meer nootjes van kritiek in de filmpjes?

Groot, breed, alles

Aanbeveling
Scherpe prijzen, breed assortiment, goed advies als je in de winkel langsgaat en goede service.

Extra toelichting
Alles bij elkaar zeer tevreden over de winkel

Coby19 10-03-2014

Het bestelproces is makkelijk.

Ik hoop van de service achteraf geen gebruik te hoeven maken. Vooraf doet Plasma-discounter wat ze beloven....voor acht uur 's avonds besteld, de volgende dag in huis.

Assortiment
Er is veel aanwezig en vergelijkbaar.

Extra toelichting
Plasma-discounter heeft een uitgebreid assortiment en doet wat ze beloofd.

Daniel Tajari 10-03-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Alles was meer dan geweldig. Goed duidelijk website, goed service, en goede posting update.

alex2680 10-03-2014

snelle levering

ruime keuze

zie voorgaande

Rachel Jekel 10-03-2014

Super overzichtelijk menu. Heel makkelijk mee te werken.

Netjes en op tijd geleverd.

SPWH 10-03-2014

Goed bereikbaar met auto.
Snel keuze kunnen maken en tv werd van uit het magazijn snel gebracht

erg goed geholpen. Tevens nog informatie gekregen over nieuwe lijn van Sony.

Ruim voldoende. Mooie showruimte van oa Philips en Sony

Aanbeveling
erg goed. De winkel is volledig opgezet om het doel van je bezoek te bereiken. Dus een tv kopen zonder onzin. Kennis personeel goed en erg vriendelijk

Extra toelichting
Zie bovenstaande. De totale ervaring is erg goed. Je weet waarvoor je komt en de winkel voorziet in deze behoefte en geen onzin of poespas eromheen

Sony 32 inch 10-03-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Overzichtelijke en duidelijke webshop. De opruimkelder is altijd even leuk om in te kijken.

Chantal van der Sluis 10-03-2014 Via de website gekocht

Alles wordt duidelijk aangegeven op de website. je kunt ook bovenin makkelijk zoeken naar een muurbeugel, wat wij bijvoorbeeld erbij moesten hebben! Top!

Toen we de televisie hadden besteld kregen we elke keer een email dat de bestelling goed was ontvangen, daarna een mail dat die opgestuurd was, en toen konden wij met de track en trace code bekijken hoever het pakket was.

Assortiment
Het is een groot en breed assortiment. het werd ons een beetje moeilijk gemaakt met alle keuze die we hadden. uiteindelijk hebben we de televisie gevonden en zijn wij er heel erg blij mee!

Aanbeveling
Top service, Groot assortiment, Duidelijke website, kortom Super!

Extra toelichting
Super service. ik zou iedereen aanraden hier hun Tv of andere benodigdheden te halen.

breny111 10-03-2014

Duidelijke stappen voor maken bestellinf niet te veel info hoeven doorgeven, ging snel. Site verder niet echt doorlopen want kwam bij product via link van google.

Artikel kwam netjes bezorcht op tijd binnen. Was duidelijk terug te vinden via track en trace dus je hoeft niet heel de dag thuis te gaan zittte wachten

Aanbeveling
Zover als ik de site gezien heb en afspraken zijn na gekomen zou ik deze site zeker aanbevelen. Vooral de snelle en gratis bezorging

Juliaatje 10-03-2014

Zeer duidelijke omschrijving van het product, met name het filmpje waarin persoonlijk nog even de details uitgelegd wordt.

Helemaal oké! Op donderdagavond iets na 19.00 uur besteld en op vrijdag al voor 12.00 uur in huis, super service!

Aanbeveling
Het gemak, de persoonlijke toelichting, de snelle service en natuurlijk niet te vergeten de prijs/kwaliteitverhouding!

Extra toelichting
Na lang zoeken naar een goede en betaalbare tv voor op de slaapkamer, uitgekomen op deze Samsung full HD. Mede dankzij de recensies op jullie website en de duidelijke omschrijving en het filmpje, heeft ons doen besluiten deze tv te gaan kopen. Wat een prachtig beeld, en dat voor dit geld! Ook het geluid is helemaal prima. Enig minpuntje is dat de tv niet helemaal uitgezet kan worden, bij standby blijft het rode lampje rechtsonder (fel) branden, iets wat niet zo prettig is in een donkere slaapkamer. Enige oplossing is om de stekker eruit te halen, waardoor ik toch nog het bed moet uitstappen... Maar we zullen bij een volgende aankoop van een product zeker weer bij jullie bestellen, goede service en betrouwbaarheid!

guppie1969 10-03-2014 Via de website gekocht

Heel simpel met betalen,duidelijke uitleg in de filmpjes en kan zo een goede keus maken.

Alles loopt zoals afgesproken, niets op aa te merken.

Assortiment
Vind elke keer wat ik nodig heb!

Aanbeveling
Kan er niets op aanmerken.

Extra toelichting
Dit is mijn tweede aankoop bij jullie,en alles gaat snel en goed geregeld!

Kapitein Haak 10-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goed geholpen, goed advies en een prima assortiment! Ik raad iedereen Plasma-Discounter aan die opzoek is naar onafhankelijk advies in een winkel met een ruime selectie aan top schermen!

Clarence Engel 09-03-2014 Via de website gekocht

Bestelling eenvoudig te plaatsen.

Goede informatievoorziening over status van de bestelling en aflevering.

Assortiment
Niet uitgebreid bekeken. Gangbare apparaten lijken veelal in het assortiment te zitten.

Aanbeveling
Gebaseerd op mijn hiervoor gegeven beoordelingen.

Extra toelichting
Prima webshop. Simpel, snel en met goede informatievoorziening.

6 Maart 2014 09-03-2014

Duidelijke beschrijving van producten op de website.
Geen problemen met het invullen van naam en afleveradres. Eenvoudige betaling via Ideal

Prima service. Afspraken goed nagekomen. Voor 20.00 uur besteld de volgende dag geleverd.

Assortiment
Uitgebreid assortiment met goede beschrijvingen.

Aanbeveling
Als je zelf tevreden bent praat je daarover en beveel je iets makkelijk aan.

VHH 09-03-2014

twee fanatieke gamers 09-03-2014 Via de website gekocht

Er wordt zelfs op zaterdag geleverd.

Je doet wat je op je site belooft.

Aanbeveling
Absoluut een aanrader. Je betaalt iets meer (in ons geval) maar er wordt per direct geleverd.

Extra toelichting
Wij wachten al 13 weken op een playstation 4 bij Bol.Com. De levering werd steeds uitgesteld. Uiteindelijk hebben we (zeer teleurgesteld) de bestelling afgelopen vrijdag ingetrokken. Vervolgens bij Tom Coronel besteld en Hoera! in één dag netjes geleverd, op zaterdag nota bene! Wij zijn erg gelukkig. Vandaar een 3 x10 beoordeling.

ed xx 09-03-2014

makkelyk bereikbaar met auto

binnen paar minuten geholpen

veel keus

snelle service

goedkoop, kwaliteit, snel

Fam J.G de Bruijn 09-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden.

Website duidelijk.Verder alles vlot afgehandeld.
Goed bereikbaar.

Zéér goed! Géén opdringerige verkopers,Verder waren de verkopers in de buurt voor vragen en advies.
Als extra service werd ons iets te drinken aangeboden.

Assortiment
Genoeg keuze in alle soorten merken.

Aanbeveling
Ik zou andere mensen deze winkel zéker aanbevelen.

Extra toelichting
Al met al zéér tevreden,zeker voor een evt.volgende aankoop.

F. Dumas 09-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Eerst rustig kijken op de site en vervolgens opgehaald in de winkel

Goed geholpen en de medewerker wist waar hij over sprak

Assortiment
Op het gebied van tv's hebben ze een groot assortiment

Extra toelichting
Ik werd zeer goed geholpen in de winkel in Naarden en de persoon die mij geholpen heeft had goede kennis van zaken. Een echte aanrader om daar je tv te kopen. De prijs is ook zeer scherp.

jh1946 09-03-2014

Extra toelichting
Ik ben in alle opzichten zeer tevreden (prijs,kwaliteits en service)

naam2012345678 09-03-2014

lekker vanuit je luie stoel

Snelle levering .Ik werd perfect geïnformeerd via email.Afspraken worden nagekomen

Assortiment
Meer dan voldoende keuze.

Alles perfect geregeld

Betrouwbaar -goede prijs -snelle levering

hhjm van de graaf 09-03-2014 Via de website gekocht

website is duidelijk en overzichtelijk.

heb schade aan ons toestel bij levering en moet dus nog kijken of de service goed is.

keuze genoeg.

Aanbeveling
als de schade afhandeling goed is zal ik de winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
kan nog geen echt duidelijk oordeel geven dit omdat we schade aan ons toestel hadden.

Thomassytopie 09-03-2014

Extra toelichting
Goede en snelle service...top!

PP.P 09-03-2014

Wat ik zo makkelijk vond was dat je niet eerst een password oid moest aanmaken. Inmiddels heb ik al zo'n 30 - 50 passwords en ik word daar een beetje moe van.
Heerlijk deze manier.

Ik ben vol lof

Extra toelichting
Het is een prima winkel die doet wat 'ie' zegt. Wat wil je nog meer?

joostvanderheijden 09-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, rechttoe rechtaan bestelformulier en thuis bezorgd. Wat wil je nog meer?

Dinsdagavond laat besteld, donderdag bezorgd. Top. De klantenservice heb. Ik gelukkig nog niet nodig gehad. Haha.

Assortiment
Volgens mij een prima assortiment. Wat ik zocht zat er in ieder geval bij.

Extra toelichting
Alles eigenlijk Ik al wel gezegd: goede website ensnelle bezorging

jan van ooijen 09-03-2014

Dicht bij de deur..
Gunstige tijd open (s,avonds)

Goeie verkoper! Marcel
Kundige man!
ik kom zelf uit de TV wereld en hij sprak geen bullshit:-)
Overgens prettige sfeer!!
Snel geholpen, niets dan lof

Assortiment
Niewste Sony flatscreen gekocht, eerder bij de mediamarkt geweest en daar zat hij nog niet in het assortiment.
de verkoper zij dat mediamarkt een probleem met Sony had.
Zijn toen direct naar Naarden gereden en de flatscreen meteen meegenomen na een goeie en prettige babbel met Marcel.

Aanbeveling
In mijn TV wereldje zal ik voldoende ventileren over mijn bevindingen bij de Plasma discounter,

Extra toelichting
Nogmaals niets dan lof, Flatscreen werd netjes door 2 man in mijn autootje gezet, Super service

gecko298 08-03-2014

Site is helder en overzichtelijk, en product snel geleverd

Jan van Swam 08-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Snel gevonden wat ik zocht op internet. En in de winkel van Plasma gaan kijken omdat ik wil zien wat ik koop.

De winkel in Naarden is goed te bereiken en het personeel is vaktechnisch zeer goed vriendelijk en geven mij een vertrouwd gevoel.

Aanbeveling
Ondanks dat de winkel voor mij een uur rijden is zou ik toch naar Plasma gaan. Mijn ervaring over plasma zou ik zeker delen met familie en vrienden zodat zij zelf dit ook kunnen ervaren.

1961jb 08-03-2014

Ben thuis aan het klussen ,en ging zo met de kluskleding naar de winkel , en werd vreemd aangekeken! Wie weet wat er in mijn achterzak zit!?

Sebastiaan34 08-03-2014

Extra toelichting
Geweldige winkel... behulpzaam aardig en onwijs klant gericht!

rots1966 08-03-2014 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en bestellen

Aanbeveling
Een aanrader en continue op de hoogte gehouden

Klaas Wortel 08-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke Website

Goede informatie m.b.t. status order en snelle levering

Richard Gramme 08-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De tv was in voorraad en kon direct meegenomen worden.

Het was geen gangbaar model en stond niet in de showroom. Beeld vergeleken met aanwezige modellen en aankoop toch gedaan.

Zeer uitgebreid

Extra toelichting
Uitgebreide keus, goede bediening, laagste prijzen.

Jesse Oving 08-03-2014 Via de website gekocht

Nadat de TV was bezorgd kon ik hem zelf aansluiten zonder problemen. De TV kon ik makkelijk uit de doos halen en klaar maken voor gebruik. Eenmaal toen de TV aanstond kreeg ik een duidelijk overzicht van de verschillende instelling die ik naar eigen wil kon aanpassen.

Mijn bestelling was geplaatst op donderdagmiddag rond 18.00 en de volgende dag werd die al bezorg rond 11.00. Dit was ideaal, want nadat je iets online hebt besteld wil je het natuurlijk meteen in handen hebben. Ik werd per e-mail goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Deze e-mails waren zeer informatief en handig.

Assortiment
Ik wist van te voren dat ik een 32 inch Smart TV wou hebben, dus hier heb ik naar gekeken. Verder zag ik wel dat er veel aanbod is en dan niet alleen televisies, maar ook handige accessoires. De opruimkelder is ook zeker iets om naar te kijken!

Aanbeveling
De snelle levering, de service, het contact vanuit de winkel met de klant, het aanbod zijn allerlei positieve punten van deze shop.

Extra toelichting
Deze beoordeling heb ik naar mijn ervaring met deze winkel ingevuld. Ik ben zeer tevreden over hebt product zelf, de snelle levering, het contact naar de klant toe en uiteraard de goedkope prijs van mijn aangeschafte product.

Paula Panneels van Rijn 08-03-2014 Via de website gekocht

Bestelling ging vlot maar betaling gaf herhaaldelijk problemen. Uiteindelijk bestelling 4 x moeten opnieuw inzetten. Eerste twee maal met Bancontact, dan 2 x met Maestro en uiteidelijk met duurdere VISA moeten afrekenen.
Het is ook niet handig dat als de betaling niet lukt je geen tweede poging krijgt om te betalen zonder de bestelling te moeten volledig herbeginnen.

Ik heb mijn problemen gemeld en kreeg vlug antwoord. Soms echter niet volledig. De afleveringskosten stonden als GRATIS aangemeld, werden toch aangerekend, toen ik dit signaleerde zij men dat ze getest hadden en de kosten niet in rekening kwamen.... Mocht het toch gebeuren zouden ze terugbetalen.
De kosten werden toch aangerekend en uiteindelijk NIET terugbetaald, was nochtans beloofd ( mondeling). Bleek niet geldig voor België. De info op de site moet dan ook accurater zijn en jullie moeten doen wat je beloofd zowel op de site als via de telefoon.

Assortiment
Gevonden wat ik zocht en vlug geleverd

Aanbeveling
als betaling vlotter zou werken en de afleveringskosten correct toegepast.

zie hoger

E. Lubbers 08-03-2014 In de winkel gekocht

Heel makkelijk allemaal

Gewoon goed

Assortiment
Alle belangrijke producten zijn er te koop

Geen negatieve punten

Laclavere 08-03-2014 In de winkel gekocht
naarden

Marclootje 08-03-2014

Zoals je mag verwachten, 'de volgende dag bezorgd' werd waargemaakt

Extra toelichting
Duidelijke website en handig dat een aantal beoordelingen van het product direct beschikbaar zijn. De service is zoals je mag verwachten, 'de volgende dag bezorgd' werd waargemaakt.

drummer1 08-03-2014

Aanbeveling
snel en je wordt correct behandeld.

Wim van Ginkel 08-03-2014

Aggie75 08-03-2014

Gemakkelijk vanaf je eigen bank iets bestellen

Wat jullie beloven doen jullie! Mijn pakket is netjes de volgende dag verstuurd!

Assortiment
Jullie hebben een ruim assortiment.

Aanbeveling
Mijn volgende aankoop gaat ook via jullie. Ik ben erg tevreden over jullie en meld dit ook tegen andere mensen

Extra toelichting
Supersnelle levering, netjes op de hoogte gehouden via mail.

S_Z 08-03-2014

6,2

Ik had gevraagd om een reactie als mijn gevraagde LED TV weer op voorraad zou zijn; en dat kreeg ik (slechts één stuks) maar helaas was de prijs wel € 25 verhoogd; verlaging tot de eerdere prijs was niet mogelijk. Het bestelproces starten was geen probleem maar het (via Ideal) on-line betalen haperde: het doorzetten naar het betaalproces van de ING bank haperde meerdere keren, zonder een nadere melding. Na een paar uur weer geprobeerd maar opnieuw hetzelfde probleem. Daarom snel gebeld en de bestelling telefonisch doorgegeven, dit omdat er slechts 1 exemplaar op voorraad was! Ik ontving direct de bestelbevestiging, de betaling-link de dag daarop. Die direct betaald maar ik kreeg geen nadere reactie wanneer het pakket verzonden en afgeleverd zou worden (geen track&trace ontvangen). Daarom zelf maar gebeld en toen bleek de TV al verzonden te zijn en dezelfde middag afgeleverd zou worden; de track&trace daarvan kreeg ik alsnog toegestuurd! Hierdoor moest ik, ongewild, thuis blijven.
Het pakket werd dus toch nog één dag na betaling netjes afgeleverd.
Ergo: de communicatie kan wel wat beter.

Zeker bij een duur 0900 nummer verwacht je snel "aan de beurt" te zijn. Helaas viel dat tegen: soms twee of drie wachtenden en dan leg je neer. Dat resulteert dan in feite tot matig bereikbaar. Ook een melodietje tijdens "heeft U even een momentje geduld" werkt in deze niet altijd stimulerend...

Assortiment
Geen klacht(en) hierover: beoordeling van een winkelassortiment is veelal toch een persoonlijke keuze.

Aanbeveling
Jazeker. On-line betaling zal in de meeste gevallen toch wel goed gaan; anders valt er ook weinig te verdienen....
Reviews van aangeboden artikelen zijn ook goed; ik heb daarover geen klagen.

Extra toelichting
Goed: assortiment, duidelijke site. Verbeterpunten: bereikbaarheid en klantcommunicatie. Zie de onderbouwing hiervoor.

artco3 07-03-2014

Het is gewoon bijzonder simpel, gemakkelijk om je bestelling te plaatsen. Geen onduidelijkheden. En als er al een vraag zou kunnen opborrelen, staat het antwoord er eigenlijk al bij.

Prima, snelle bevestiging van bestelling én betaling.

Assortiment
Vond meteen wat ik zocht. Maar op zoek naar een subwoofer..... niet een twee drie gevonden.... Niet in het assortiment??? Een losse component zou er wel bij horen (heb receiver gekocht.

Aanbeveling
Ga ik zeker doen als dat aan de orde komt. In ieder geval als vergelijking.

Extra toelichting
Dat het allemaal zo eenvoudig en vanzelfsprekend gaat, zegt feitelijk voldoende. Ben alleen nog niet van het assortiment op de hoogte, kan zijn dat dit wat beperkt is.

Remco 2014 07-03-2014

Nou in een paar klikken is je apparaat besteld.

Keurig met track and trace. En dat werkt prima.

Assortiment
Apparaat was hier wel in assortiment. Bij veel normale winkelvestigingen niet.

Aanbeveling
Gewoon omdat het een heel betrouwbare winkel is. Bleek ook al uit het verleden

Extra toelichting
Zoals boven al beschreven. Een top winkel.

fam huijsman 07-03-2014

grote en up to date selectie online en in de winkel
mooie en duidelijke informatieve website
winkel te naarden met de nieuwste showroom modellen

helaas wat lang wachten op een beschikbare medewerker ondanks dat het niet echt heel druk was in de winkel
eenmaal geholpen een uitstekende nette service

Assortiment
verrast van de selectie in de winkel met de nieuwste showroom modellen

Aanbeveling
assortiment, selectie en vooral de scherpe prijzen welke vaak in de winkel nog scherper zijn dan deze online worden aangeboden

Extra toelichting
voor volgende producten ga ik zeker langs bij het filiaal te Naarden

luckyxjr 07-03-2014

Gewoon zoals het is, wat je zoekt, vind je snel.
En dan natuurlijk die prachtige uitlegfilmpjes van mijnheer Tom

De enige service die ik tot nu toe kan beoordelen is de levering en daar mankeert niks aan, daarom een 10

Assortiment
Als je hier je Tv niet vind, stop maar met zoeken

Aanbeveling
Als je toch nog verder zoekt, kan het vaak goedkoper, maar dat zou ik er niet bij zeggen, want als dan de service niet goed is, word ik er op aangekeken.

Extra toelichting
Wat hierboven staat is duidelijk genoeg, dunkt mij !