Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Ronhwijk 18-03-2014

Goede voorlichting, snelle afhandeling

Alle vragenwerden professioneel beantwoord

Meer dan voldoende keuze

Goede prijs/kwaliteit

Absolute aanrader

BassX 18-03-2014 Via de website gekocht

Makkelijk online te bestellen. Heel duidelijk en overzichtelijk.

Geen valse beloften met de levertijd. 's avonds besteld en de andere dag al in huis.

Assortiment
Prima prijs in vergelijking tot andere shops.

Aanbeveling
Absoluut aan te bevelen aan anderen.

Erikegel 18-03-2014

Alles was duidelijk. Door de filmpjes op de website had je een goed beeld van het product dat ik wilde kopen. Het bestellen was zo gedaan.

Aan e hand van e-mail werd ik steeds goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Assortiment
Ik had natuurlijk maar een ding nodig.Hier heb ik ook gericht op gezocht, dus over het assortiment kan ik verder weinig zeggen. Maar jullie verkochten de bluray speler wel voor de beste prijs.

alles keurig op orden

schubkarper33 18-03-2014 Via de website gekocht

super makkelijke site om te bestellen

snelle reactie op alles en direct geleverd. topppppp.

Assortiment
in dit geval een led-tv gekozen waar er meer dan genoeg keuze in is met goede uitleg

Aanbeveling
heb ik al gedaan, heb jaren gelden al iets gekocht en de meeste van me vrienden zijn er ook naar toe gegaan.

Extra toelichting
super goed qa prijs kwalitiets verhouding, goede service en goed contact.

Christian Prins 18-03-2014 Via de website gekocht

Vlotte bestel procedure op de website. Alles in 1 keer duidelijk en geen verborgen kosten

Product direct uit voorraad leverbaar. duidelijke communicatie m.b.t. status van de levering

Assortiment
Was erg specifiek op zoek naar dus weinig naar het overige assortiment gekeken

Vlotte afhandeling, geen onduidelijkheden

Extra toelichting
Al met al een tevreden klant

Maureen en Niek 18-03-2014

Product was eenvoudig te vinden op de website. Het bestelproces verloopt soepel en je wordt via mail netjes op de hoogte gehouden van de voortgang

De tv was na de bestelling niet leverbaar. Ook dit is goed, snel en netjes opgepakt door de klantenservice

Ruim voldoende

Aanbeveling
Prijs en snelheid zijn prima. Ook de gratis bezorging is netjes verzorgd

Extra toelichting
Al met al zeer tevreden over de bestelling, service en bezorging

Marcel_67 17-03-2014

Op de website is veel informatie te vinden. De combinatie met de winkel waar je het product daadwerkelijk kunt zien, maakt het makkelijk om eerst thuis een keuze te maken om deze vervolgens in de winkel te bekijken.

Assortiment
Het ruime assortiment maakt het mogelijk om de producten goed onderling te vergelijken.

Aanbeveling
Veel keuze voor een goede prijs

Extra toelichting
Vooraf een selectie maken op de website om deze vervolgens in de winkel te bekijken. In de winkel krijg je duidelijk uitleg over de voor en nadelen van een product. Het ruime assortiment en de scherpe prijzen staan er garant voor dat je altijd wel iets naar je zin kunt vinden.

Mitah 17-03-2014

Alles was goed duidelijk en zichtbaar

Bestelling was op tijd geleverd(zoals vermeld werd).
De klantenservice is ook erg vriendelijk en hulpzaam

Assortiment
Ruime assortiment. Klant heeft de mogelijkheid om soort gelijke producten te vergelijken.

Aanbeveling
Alles is simpel duidelijk en goed. perfecte service

Extra toelichting
Alles is al uitgelegd bij ieder punt. In het kort ben zeer tevreden.

Wafae Amantubillahi 17-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Voordat wij opzoek gingen naar welke tv wij precies zouden willen aanschaffen besloot ik de website te raadplegen. Wat een ontzettend duidelijke website!!

Wij zijn als vaste klant langs geweest in de winkel. Wij werden voor de zoveelste keer op de juiste manier behandeld. Er is ons goed advies gegeven over het product en zijn daarom gelijk doorgegaan tot de aanschaf van dit product!

Assortiment
Het assortiment voldoet aan de verwachtingen die wij van de winkel hadden.

Aanbeveling
De werknemers zijn klantvriendelijk en zullen altijd in staat zijn om je op de juiste manier te helpen. Verder zijn de meeste prijzen een stuk goedkoper dan in andere winkels!!

Extra toelichting
Wij raden een ieder aan om zijn of haar producten te kopen bij plasma discounter. Dit is een winkel waar het personeel klantvriendelijk is en het personeel in staat zijn om je het juiste advies te geven over het product. En het aller belangrijkste, ik weet zeker dat je nooit spijt zult hebben van de aanschaf van het product!!

Nico Puister 17-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goede ligging en parkeergelegenheid, binnen lopen betalen en wegwezen!

Werd snel en prima geholpen

Alles wat ik zocht

Doe dit al vele jaren.

Extra toelichting
Ik vind dit een perfect concept, snel vakkundig en scherp geprijst !!

ManMetDeHamer 17-03-2014

Overzichtelijke webshop, zonder enige moeite geregistreerd en betaald.

Eerstvolgende werkdag de bestelling binnen gekregen.

Assortiment
zeer ruime keuze aan producten voor een prijs die nergens anders zo laag is.

Aanbeveling
de prijs is lager dan bij elke andere winkel. Dat in combinatie met de betrouwbare service maakt plasma discounter een winkel/webshop die ik anderen zeker aanraad

Extra toelichting
De winkel/webshop heeft een enorm aanbod aan elektronica. Niet alleen heb ik met gemak een led-televisie gevonden die ik mooi vind, de prijzen van de producten (waaronder de tv die ik gekocht heb) zijn (veel) lager dan bij andere winkels. Door de review filmpjes worden alle specificaties van een product duidelijk uitgelegd, waardoor je weet wat je van het product kan verwachten.

Joke Bakker39 17-03-2014

Alles overzichtelijk in de winkel. Goede parkeergelegenheid.

We werden goed geholpen maar het kan allemaal wat vriendelijker. Wel vreemd dat jee geen korting krijgt al je je eigen product meeneemt. Bezorgen kost ook geld.

Assortiment
Ruim assortiment en veel dingen op voorraad.

Extra toelichting
Zoals reeds aangegeven. Ruim assortiment, overzichtelijk winkel en behulpzaam personeel.

hba15 17-03-2014

Otto57 17-03-2014

Heerlijk vanuit je stoel bestellen

Na het verkeerd ontvangen van de verkeerde tv ,gebeld en gelijk goed geholpen zodat alles weer goed kwam

Aanbeveling
Heb jet inmiddels al gedaan

dreetje69 17-03-2014

Site is gebruikersvriendelijk.
I

Ik had eerst een reservering gedaan. Later kwam het toch beter uit om thuis te laten bezorgen. Telefonisch contact was vlot en deskundig

Assortiment
Ik wist precies wat ik wilde hebben en dat heb ik vlot gevonden

Aanbeveling
Voldoet aan de eisen die ik aan een webwinkel stel

Extra toelichting
Goede website Goed en deskundig personeel Met levering heb ik nog geen ervaring

H. Struijk 17-03-2014 Via de website gekocht

Supergoede website, alles makkelijk te vinden. Direct afhalen in Naarden. Echt een super shop!

Ik werd zeer goed goed geholpen en geadviseerd over mogelijke en benodigde assecoires voor mijn aankopen.

Assortiment
Zeer breed assortiment EN: alles op voorraad. Vrijwel elk apparaat ook werkend te zien in de winkel. wederom: echt super!

Aanbeveling
Heb hier zelf al meerdere aankopen gedaan en ben afgelopen weekend dan ook met een familielid een TV gaan kopen, omdat dit echt de beste shop is!

Extra toelichting
Ik ben echt zeer tevreden over Plasma-discounter! Het assortiment is zeer groot, de adviezen echt goed en de prijzen zeer scherp. Ook de aanbiedingen uit de Opruimkelder zijn echt super met prima garantie voorwaarden!

Van der Heijden123 17-03-2014

Duidelijke site waardoor je snel vindt wat je nodig hebt.

Wij dachten dat de mount voor de tv niet in de doos zat en belden naar de klantenservice. Zeer vriendelijk werden we geholpen en zonder mokken zou zsm de mount volgen.

Assortiment
Uitgebreid assortiment, voldoende keuze.

Aanbeveling
Gemakkelijk, snel en accuraat!

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over Plasma-discounter.nl omdat je daar de meest verkochte artikelen vindt en ze zijn snel leverbaar. Er is een goede service, bereikbaar 6 dagen in de week.

h.b.bakker 17-03-2014

Melding via email als 'uw bestelling is verzonden' ontbreekt. Verder contact was niet nodig.

Assortiment
Veel keuze tegen scherpe prijs

Doet wat beloofd wordt. Netjes

Bagas Marsudi 17-03-2014 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 1411 AV, Naarden

I was amazed at the service you gave and, especially when you email the receipt to every customers email, this is very handy and something I rarely find anywhere else

The staff was very friendly, he greeted me, asked me where Im from and almost always polite to me. Definitely high quality service in my book

Assortiment
The selection of items you offer in your store are vast. I was only there to buy headphones, however if i decide to buy any other electronic device/appliance I will definitely come there again and reccommend to my friends and family. Also, late night shopping is a must!

Coen1981 17-03-2014 Via de website gekocht

Ruim assortiment en er is een goede productkiezer aanwezig

Snelle levering volgens afspraak

Assortiment
Ruim assortiment met kwalitatief goede producten

Aanbeveling
Ik vind het een betrouwbare webshop met een goede productkiezer en een ruim assortiment

Extra toelichting
Ik vind Plasma-discounter een betrouwbare webshop met een ruim assortiment. Het is fijn om eventueel terug te kunnen vallen op een fysieke winkel waar goed geïnformeerd personeel staat om je te helpen bij je keuze. De productkiezer op de website helpt ook goed bij het maken van je keuze.

Remco van Achthoven 17-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik heb de tv gereserveerd en kon de tv bij het ophalen de volgende dag in de winkel na drie minuten mee naar huis nemen

Goed geholpen via email en in de winkel

Laatste modellen op voorraad

Geen redenen waarom niet

Zeer tevreden klent

Grieteke32 17-03-2014

Extra toelichting
Overzichtelijke site, snelle reactie, snelle levering. Perfect!

J. Taal 16-03-2014 Via de website gekocht

Vragen worden snel beantwoord en bestellen via website gaat erg makkelijk.

Alle afspraken worden keurig nagekomen.

Extra toelichting
Tweede maal dat ik via deze site mijn tv heb gekocht en beide keren verliepen erg goed.

Scaramanga03-1972 16-03-2014

Duidelijke website. Bestellen gaat snel en makkelijk.

Je wordt heel duidelijk (en snel) op de hoogte gehouden van de statts van je bestelling. Ook de track&trace op de dag van verzending werkre prima.

Aanbeveling
We bestelden al meer via deze site. Nooit problemen gehad. Steeds goede en snelle levering/service.

Rick352 16-03-2014

Website heeft weinig menuknoppen waardoor je niet wordt afgeleid. Levertijd duidelijk.

Assortiment
Tv's, kabels en steunen, alles bij elkaar!

Aanbeveling
Bestellen tot 22:00, de volgende dag geleverd zou nog mooier zijn. Voor de rest geen opmerkingen!

Extra toelichting
Rustige en overzichtelijke webshop.

Theo Wijntjes 16-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Keuze via webshop gemaakt,en bij vergelijking in Naarden tot een snelle beslissing gekomen .

Wensen kenbaar gemaakt , en keuze werd bevestigd.

Assortiment
Voldoende keus, goede presentatie. Gemoedelijke sfeer!

Aanbeveling
Vooraf via website al informatie inwinnen en absoluut de winkel bezoeken.

Extra toelichting
Relaxt, snelle levering, goede afhandeling. ( geen "hijgende" verkopers)

Bugs2010 16-03-2014

Vooraf goede informatie op Internet. Goed bereikbaar

Netjes ontvangen. Goed ingelicht en voor je het weet word je aankoop overhandigd.

Ruime keuze

Nette zaak. Scherpe prijs en service. Top toch

h.Oosterink 16-03-2014 Via de website gekocht

Makkelijker en sneller iets bestellen kan toch niet.

avonds voor 20:00 uur besteld de andere dag voor 11:00 uur thuis, en het is nog waar ook.

Assortiment
We hebben in de buurt overal naar deze TV gezocht, maar zo voordelig als bij de Plasma-discounter waren we nog niet tegen gekomen.

Aanbeveling
We zouden de web-winkel Plasma-discounter aan onze familie, vrienden en bekenden zeker aan kunnen prijzen.

Extra toelichting
Wij zijn verast door het gemak en snelheid van het bestellen via internet. Deze TV waren we al een jaartje naar aan het kijken en voor aan het sparen, door collega's aangemoedigd en op internet bekeken de stap gewaagd, de moeite waard en een stuk voordeliger. Zo konden we deze TV eerder kopen. TV kijken en Xbox spelen is nu veel leuker geworden, bedankt.

KoenV1953 16-03-2014

Bestellen ging heel makkelijk.

Weinig gebruik van gemaakt.

Assortiment
Mooie keus in plasmaschermen.

Aanbeveling
Prijs is beter dan concurrentie.

Michel Goos 16-03-2014 Via de website gekocht

6,8

Alles duidelijk vindbaar en redelijke product uitleg

Assortiment
Mooi assortiment voor ieder wat wils

Aanbeveling
Zeer goede webshop, betrouwbaar en zeker aan te bevelen.

Extra toelichting
Al met al een goede webshop die duidelijke product uitleg geeft en die ik ook zeker zou aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen.

Marco Nieuwenhuis 16-03-2014

Prettige en snelle website! Genoeg betaalmogelijkheden.

Helaas bleek de voet van het plasmascherm beschadigd (productie foutje fabrikant). Keurig opgelost na wat e-mail verkeer heen en weer. Zelfs nog even de voicemail ingesproken dat de voet onderweg was. Binnen een week kwam de nieuwe voet binnen. Top!

Aanbeveling
Gezien de service ervaring kan ik dit niet tegenspreken. Prijs is daarnaast ook gewoon goed.

Daphne j 16-03-2014

de prettige sfeer in de winkel en de duidelijke verdeling per merk.

attente en duidelijke uitleg, zonder opdringerig te zijn.

Assortiment
voldoende keus voor elk budget.

Extra toelichting
inmiddels van ouders op kinderen overgebracht, altijd prettig ontvangen en goede service niet alleen voor tv maar ook voor witgoed.

Elf11 16-03-2014

Superoverzichtelijke site

Net voor 8 uur besteld. Meteen bevestiging en volgende ochtend al een mail over de levering die dag.

Assortiment
Vergeleken met andere aanbieders de grootste keus. In alle projsklassen voldoende re vinden.

Aanbeveling
Ik kan het iedereen van harte aanbevelen.

Extra toelichting
Ik kijk altijd naar de overzichtelijkheid vd site en wil snel reviews kunnen zien. Dat is er beide. Verder volop keus in alle merken en prijsklassen. Gewoon superhandig.

wiggertolsma 16-03-2014 In de winkel gekocht
naarden

In de buurt, makkelijk te bereiken

Werd vrijwel gelijk geholpen, moest wel een kwartiertje wachten op mn bestelling.

Assortiment
Was de goedkoopste die ik op internet kon vinden, en precies wat ik wou.

Goedkoop en dichtbij.

Extra toelichting
Ben over het algemeen zeer tevreden over jullie service. Iets om te verbeteren zou de wachttijd zijn, maar dit is niet iets wat vreselijk erg is.

AvH68 16-03-2014

Je kan alles makkelijk op de site vinden en bestellen, ook voor een vrouw!

Perfecte service, ik heb mijn bestelde spullen opgehaald en ze leggen het ook voor je in d auto. Je kan alles vragen zelfs als je thuis op problemen bij het installeren stuit. Super!

Assortiment
Zeer ruime keuze en zeer mooie en verzorgde showroom.

Aanbeveling
Altijd, ruime keus, goede service en een zeer mooie showroom.

Q7. 16-03-2014

De website is erg duidelijk. Goede specificaties en zelfs een review overhet toestel zelf zodat je nog kan checken van tevoren of de tv wat je in gedachte had echt is wat je wou.

De service was heel.erg goed. Ze zijn erg klantvriendelijk en weten heel over elk toestel.

Assortiment
Het assortiment is best wel groot en van elke gemak voorzien. Voor elk wat wils. Veel verschillende merken en maten.

Aanbeveling
Iedereen die voor een mooie prijs een mooie tv zouden willen is deze site erg goed.

Extra toelichting
Wil je klantvriendelijk geholpen worden, een mooie prijs voor je producteb dan is deze winkel zeker wat voor jou.

Spartivento 16-03-2014

Mogelijkheid door uit te zoeken op internet, eventueel laten bezorgen of bezoek aan winkel met goede parkeermogelijkheden.

Zeer goede service. Heb al veel bruingoed gekocht (waaronder 4 t.v.'s) en tot nu toe ontzettend tevreden. Bij één tv kort na aankoop een defect en binnen enkele dagen vervangen.

Assortiment
Zeer ruim assortiment maar een enkele keer toch net een product niet aanwezig maar is niet storend omdat er daarnaast meer dan genoeg keus over blijft.

Aanbeveling
Ik heb deze winkel al aan veel mensen aanbevolen. Zeker omdat je op je gemak thuis via een begrijpbare website alles kan lezen en uitzoeken.

Extra toelichting
Ik heb al veel producten via deze winkel aangekocht. Ik heb jaren geleden eerst producten vergeleken met andere aanbieders maar nu ga ik direct naar deze aanbieder en zoek mijn product uit, ook nadat we een keer een productfout hadden was deze in zeer korte tijd verholpen. ook bij een bezoek in de winkel wordt je zeer correct en deskundig geholpen.

W46 16-03-2014

Extra toelichting
Goed bereikbaar adres met uitgebreid assortiment en hulp bij het laden van de grote doos in de auto

B. de Bruijn 16-03-2014

Twee keer geweest met 2 verschillende medewerkers. Prettig in omgang en helder qua uitleg.

Assortiment
Alle soorten en maten TV's aanwezig. en binnen de diverse TV type's ook meerdere maten aanwezig.

Aanbeveling
Uitgebreid assortiment. Medewerkers hebben kennis van zaken en proberen je niet in een bepaalde richting te sturen en laten de keuze aan jezelf.

Extra toelichting
Alles bij elkaar een zeer prettige winkel om rond te lopen. Medewerkers zijn kundig en niet opdringerig. Als je met ze praat geven ze gedegen uitleg over verschillende producten / mogelijkheden.

Ferry2912 16-03-2014

Makkelijk om tv's te vergelijken, met uitgebreide toelichting en soms zelfs filmpjes. Ook eenvoudig te vinden rechtstreeks vanuit google en via prijsvergelijkingssites. Duidelijke bestelprocedure.

Door de duidelijke stappen was geen extra contact noodzakelijk. Alle stappen werden bevestigd door emails, en de smsjes met verwachtte levertijd waren keurig: eerst met een bandbreedte van 2 uur en later zelfs nog nauwkeuriger. Ook tips gekregen van de bezorgers, fijn.

Assortiment
Alle gebruikelijke tv's van dit moment die in Nederland te koop zijn worden aangeboden, prima.

Aanbeveling
Prima winkel, en ook nog eens het goedkoopst! Ondanks dat het een webwinkel is wordt met Tom toch een persoonlijk tintje meegegeven.

zie boven.

Mrt74 15-03-2014

M.G. Kempenaar 15-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Onwijs handig gewoon. Via internet gereserveerd en een dag later opgehaald in de winkel.

Was ook fantastisch. Kon gelijk na het afrekenen binnen 2 minuten het product meenemen. Ideaal gewoon!!

Assortiment
Ik was tevreden met wat de winkel heeft geleverd. Ik was op zoek naar iets specifieks dus hoefde verder niet te kijken.

Aanbeveling
Goeie service. Goed assortiment en het gemak was geweldig. Makkelijker en beter ken ik ze niet!

Extra toelichting
Over het algemeen een goeie combinatie van internet en een fysieke winkel. Via internet gereserveerd en een dag later heb ik het product kunnen ophalen. Ik ben zeer tevreden over de service, gemak en het assortiment.

Whopper23 15-03-2014 Via de website gekocht

Online bestellen, op een moment en tijdstip dat jou uitkomt. Daarnaast bestellen voor een bepaalde tijd dan de volgende dag geleverd!

Volgens afspraak verlopen, nog geen verdere service nodig gehad.

Assortiment
Specifieke product wat ik zocht zat in assortiment en op voorraad.

Aanbeveling
Nu 1 ervaring, deze is prima dus geen reden om niet aan te raden.

Extra toelichting
Na specificaties vergelijken op deze tv uitgekomen. Alhier op voorraad en de volgende dag geleverd. Ook prijs prima. Produkt volgens afspraak geleverd, en prima conditie. Tot nu toe zeer tevreden over Sony tv.

MaGie 15-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Producten makkelijk te vergelijken. Ook duidelijke uitleg van technische termen op site.

Kan erg druk zijn in winkel. Lang wachten.

Assortiment
Zeker net zoveel als bv. Mediamarkt.

Aanbeveling
Altijd, en hebben we ook beel gedaan.

stone65 15-03-2014

Lekker vanuit huis uitzoeken en bestellen.

Bi pech fabriekfoutje gemakkelijk te regelen.

Voldiende keuze

Aanbeveling
Goede zorg en aandacht voir de klant

Joepieeee

zipfer 15-03-2014

r.wilde3 15-03-2014

In winkel getoonde producten zijn op voorraad en direct mee te nemen.

Assortiment
Van topmerken zijn de gangbare modellen zijn aanwezig.

Aanbeveling
Prettig en kundig geholpen.

Extra toelichting
Ik ben snel en terzake kundig geholpen.

Mevr. Kempff-Middleton 15-03-2014 Via de website gekocht

Lekker thuis, goede en duidelijke uitleg . Het filmpje is ideaal.

Netjes binnen 24 uur geleverd, met duidelijke meldingen van statusveranderingen via mail.

Assortiment
Zeer ruime keuze waarin duidelijk gefilterd kan worden naar je eigen wensen

Aanbeveling
Alle bovengenoemde, enige nadeel is dat achteraf misschien kan blijken dat de maat anders is dan dat je had gedacht, zoals bij ons het geval, maar dat is niets ten nadele van Plasmadiscounter maar heeft alles te maken met het niet fysiek zien bij het kopen.

Extra toelichting
Dit is onze tweede aankoop bij Plasmadiscounter, en we zijn nog steeds zeer tevreden, alles duidelijk, snelle levering. Ook de derde aankoop gaat hier komen.

Rmv-cav-jpj 15-03-2014

Bellen en bestellen binnen vijf minuten!

Geen verzendkosten! top

Assortiment
Zeer uitgebreid met zeer aantrekkelijke aanbiedingen en dus scherpe prijzen!

Aanbeveling
Altijd even checken of het product bij jullie te koop is en vergelijk voor tot aankoop over te gaan met ander aanbieders !

Extra toelichting
Het grote gemak waarmee ik mij aankoop kon doen beviel mij erg goed.

H.Wiss 15-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

We hebben online informatie ingewonnen, en de filmpjes met uitleg waren heel duidelijk. vooral de uitleg wat wat allemaal is.

We zijn naar de winkel gereden in Naarden, werden perfect geholpen,ook weer met goede uitleg.