Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

6,9 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Roland Luijer 23-03-2014 Via de website gekocht

Per ongeluk iets te snel via de site besteld. Gebeld en werd keurig te woord gestaan en geholpen.

Bart L 23-03-2014

Winkel is makkelijk te vinden en er is voldoende parkeerplaats.

De service in Naarden is zeer goed, een behulpzame medewerker hielp me de aangeschafte TV naar mijn auto te tillen en in te laden.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende

Aanbeveling
Deze winkel zou ik bij iedereen aanbevelen die niet teveel wil betalen voor een goede service en snelle levering.

Extra toelichting
Op vrijdagavond rond 17 uur een TV gereserveerd en om 19 uur opgehaald in Naarden. Service terplekke was zeer goed. Een goede winkel waar ik waarschijnlijk binnenkort ook een keer een espresso machine zal kopen.

hondius50 23-03-2014

Het is goed aangegeven waar je moet zijn en te vinden

men staat niet direct omje heen te springen zoals bij de meeste winkels en je kunt je rustig orienteren

Assortiment
ik vindt dat jullie een zeer ruime keuze hebben

Aanbeveling
in prijs vergelijk zal ik jullie bij iedereen die ik ken aanbevelen wat ik in een paar gevallen al gedaan hebt

jaap Busman 23-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met alle nuttige informatie

Alles liep zoals beloofd

Veel keus

Aanbeveling
Makkelijk relex en snel in huis.

Extra toelichting
Eerste keer iets besteld maar zal zeker meer bestellen in de toekomst.

Karin2109 23-03-2014

Op Plasma-discounter uitgebreide informatie over de produkten; bestel- en betalingswijze is duidelijk en simpel uit te voeren.

Na orderplaatsing snelle reactie betreft reservering en afhandeling in winkel + direkte mail met faktuur supersnel en correct!

Assortiment
Voldoende keuze in assortiment naar ieders bestedingsbedrag; snelheid van levering en goede service heeft dan voorkeur boven bezoek aan andere winkel

Aanbeveling
Na eigen ervaring jullie winkel al aanbevolen aan anderen en die delen zelfde positieve gevoel.

Extra toelichting
Door de duidelijke website met genoeg keuze en makkelijke betaling, levering c.q. afhalen geeft deze manier van aankopen de voorkeur boven bezoek aan "gewone"winkel.

Ron Kruiver 23-03-2014

Binnen 4 minuten, na binnenkomst, was ik klaar en stond ik alweer buiten met mijn aankoop. Top!

"Wat wilt u? Dit! Prima, alstublieft" Kijk, zo moet het dus!

Assortiment
Ruime keuze, prima spullen.

Al aan velen aangeraden!

Extra toelichting
Gemak dient de mens. Dat is niet vaak meer te vinden. Kundig personeel, goede spullen en prima service. Keep up the good work!

Robbertdegraaf 23-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Snel, en direct. Het product dat ik gereserveerd had stond klaar en voldoet naar verwachtingen.

Klantvriendelijk en efficient.

Assortiment
Goede prijs voor erg goede producten. Super tevreden!!

Aanbeveling
Een goede tv voor een goed bedrag is altijd aan te raden!!

Extra toelichting
Super tevreden, product is goed en advies was prettig.

pollux 23-03-2014 Via de website gekocht

Met een paar klikken besteld en geen lange aanmeld procedure.

Zeer snel geleverd (volgende dag).

Aanbeveling
Al vaker besteld hier en ook andere mensen op mij aanbeveling.

Extra toelichting
Al met al fijne winkel om te kopen. Zowel online als in de winkel.

dwk 23-03-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
alles goed gegaan we zijn super blij met de tv

J.Brand 23-03-2014 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 Naarden

Via het internet op de website gestuit. Drie smart TV's thuis uitgezocht. Volgende dag naar de winkel, binnen 10 minuten één van de drie gekocht.

Dacht de Philips 55PFL4908, welke door een medewerker op een karretje naar de auto werd gebracht, mee te kunnen nemen,paste niet in de auto.. Geen probleem, wordt thuis bezorgd.

Assortiment
De interesse ging alleen naar de smart TV's, waar een grote vooraad van verschillende merken en prijsklassen van aanwezig zijn

Aanbeveling
De TV moet nog geleverd worden, het weekend zit er jammer genoeg tussen. We hebben er alle vertrouwen in dat het keurig wordt afgehandeld.

mpholland1 23-03-2014

duidelijke productinformatie en een zeer goede website

nog onbekend maar de levering was snel en duidelijk

Aanbeveling
reeds de 3e keer hier gekocht en het is altijd goed en ook belangerijk vaak voor de laagste prijs van het net.

Oebele Douwstra 23-03-2014 Via de website gekocht

'S middags besteld en zelfs op zaterdag begin van de middag geleverd! Direct kunnen genieten!

Veel mailtjes van verkoper, wat vertrouwt aanvoelt. Ook aftersales is goed

Assortiment
Wat hebben jullie niet..?

Aanbeveling
Bestel gemak en snelle levering is een goede reden om aan anderen door te geven.

Extra toelichting
Al met al een zeer prettige indruk en blij met onze nieuwe tv! Goede en snelle service.

Jesse79 23-03-2014

Kon voor mij niet makkelijker: Afgezien van het feit dat de winkel voor mij erg dichtbij is, is de website superuitgebreid. Zo kon ik thuis al uitgebreide video's bekijken over de tv's waar ik over twijfelde en stond mijn keuze al nagenoeg vast voor ik naar de winkel ben gegaan.

De enige winkel waar ik ben geweest waar de verkoper meer weet dan wat ik zelf ook op internet kan lezen. Echt verstand van zaken, werkt heel erg fijn.

Assortiment
Bijzonder uitgebreid assortiment, volgens mij zijn alle A-merken aanwezig met een ruime collectie modellen, en voor zeer scherpe prijzen. Ook lijkt de voorraad prima te zijn, waardoor

Aanbeveling
Ze hebben 't juiste personeel (vakkennis!), de juiste prijzen, een ruim assortiment, een duidelijke website. Zo hoort een (web)winkel te zijn!

Extra toelichting
Al met al een heel erg prettige ervaring gehad om hier mijn nieuwe TV te kopen. Het begint al met een duidelijke website waar je makkelijk alle modellen kunt filteren op wat je belangrijk vindt aan een TV. Zodra je een paar modellen overhebt, kun je van de modellen een uitgebreide video review bekijken en hierna weet je zelf eigenlijk al wel nagenoeg zeker welke tv je wilt hebben. Vervolgens ben ik naar de winkel gegaan om de TV toch ook nog even live te bekijken, en heb daar nog een zeer fijn gesprek gehad met een medewerker welke echt verstand heeft van z'n producten (iets wat ik eerder bij andere winkels totaal miste, na een uurtje research op internet wist ik eigenlijk altijd meer...). In de winkel met de verkoper dus nog even de diverse merken langsgelopen (alle A-merken zijn ruim vertegenwoordigd), maar uiteindelijk toch uitgekomen bij de TV die ik al op het oog had.De prijzen bij Plasma Discounter zijn ook zeer concurrerend en gelukkig was mijn gekozen model nog op voorraad ook dus heb 'm gelijk mee kunnen nemen. Al met al very happy!!

Dick Broer 23-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik kreeg een mail met jullie aanbiedingen en ik had op dat moment interesse omdat onze oude tv niet meer goed werkte. Ik zag op de site toen een mooie tv en had deze toen gereserveerd want ik weet uit ervaring dat jullie de laagste prijzen hebben en al een keertje achter het net gevist omdat ik toen naar jullie gereden was en deze niet meer voorradig was.

Perfecte en overzichtelijke site en dat is belangrijk tegenwoordig omdat mensen en ik vaak al via de site een indruk krijgen van de winkel en hun inzet / uitstraling. Je kunt er snel je weg in vinden en selectief een productgroep snel aanmaken en bekijken. Ook de aftersales is goed en verzorgt. Mailtje met factuur, mailtje met overige bijproducten en bijv. zo'n enquete als deze om continu te blijven verbeteren en te leren. Echt Top!!

Assortiment
Er is natuurlijk voldoende keus en hoe meer soorten en merken des te ingewikkelder de keuze, dus zo is het voor mij perfect. Maar helaas is het niet mogelijk om van een afmeting bijv. 5 soorten te zien, maar dat is voor mij geen probleem. Vandaar een 9 als score maar via de site is er voldoende aanbod en dan anders eerst even ergens anders kijken voor de uitstraling en afmeting en daarna naar Naarden voor de beste keus en prijs en service

Aanbeveling
Ik ben tevreden en goed geholpen. En ervaar het gemak van reserveren, afhalen en goede bereikbaarheid als zeer positief. Dus vertel en adviseer dit dan graag bij vrienden en familie

Extra toelichting
Ja zoals al omschreven in de overige motivaties: ik ben zeer tevreden over jullie concept / bedrijf en zeker een aanwinst voor de consument die net als ik service en prijs graag beide hoog in het vaandel hebben staan ;-) Vandaar ook dat jullie die mooie cijfers verdienen. Ga zo door. Met vriendelijke groet, -

Heerjohan 23-03-2014

Het kiezen van het product ging erg makkelijk met hulp van de digitale verkoper. Bestellen en betalen verliep makkelijk en vlekkeloos.

De aflevering en de communicatie hierover verliepen perfect.

Assortiment
De keuze is uitgebreid en de prijzen zijn zeer concurrend.

Aanbeveling
Assortiment, voorlichting, bestel- en betaalgemak, en de vlotte levering zijn voorbeeldig.

Extra toelichting
Bij Plasma-discounter is het erg prettig kopen.

w.kors 23-03-2014 In de winkel gekocht
Plasmadiscounter - Bronstraat 10 Naarden

Goede website met makkelijke zoekfunkties.

Bij omruilen of garantie goede en snelle service.

Assortiment
Ruim gesorteerd in alle grote merken, meeste hangen demonstratie klaar.

Aanbeveling
Medewerkers zijn vriendelijk en servicegericht met kennis van zaken.

Extra toelichting
Heb al meerdere producten gekocht steeds to volle tevredenheid . Ook vrienden en kennissen zijn tevreden.

Devilx111 23-03-2014 Via de website gekocht

Super makkelijk, als altijd.

Extra toelichting
Fantastische en snelle service.

HeenJo 23-03-2014

duidelijke site, snel bestellen, volgende dag (zelfs op zaterdag) in huis!

duidelijke site, snel bestellen, volgende dag (zelfs op zaterdag) in huis!

Assortiment
Ik had zelf moeite met kiezen! De keus was namelijk zo groot, maar overzichtelijk weergegeven. Zeker een shop waar ik vaker zal gaan kopen en zeker aan te bevelen!

Aanbeveling
Assortiment, prijs, voorraad, snelheid van leveren zijn voor mij belangrijk. Ik denk dat er veel klanten op dezelfde wijze over denken. Zeker aan te bevelen dus!

Extra toelichting
Ben blij dat ik via Kieskeurig op de site van deze ondernemer terecht ben gekomen! Alles gebeurde precies op de wijze waarop ik gehoopt had. Helemaal super!

Albert Zee 23-03-2014

De ene dag besteld, de andere geleverd. Je hoeft er de deur niet voor uit.

Wat wordt beloofd wordt nagekomen.

Assortiment
Ik heb niet het hele assortiment bekeken, omdat ik gericht op zoek was naar een bepaald merk.

Aanbeveling
Alles liep zoals verwacht en via email werd ik goed op de hoogte gehouden.

Geen negatieve aspecten.

Alpina 23-03-2014

Wel, de site is zeer duidelijk en het klopt wat er staat.
Het bestellen is bijna maar een enkele klik en werkt zeer goed en duidelijk.

Assortiment
De Philips televisie was bijna als enige direct leverbaar bij plasma-discounter.
De wifi dongle stond echter niet bij de accessoires, elders weer wel.
En deze dongle hoort eigenlijk vanuit Philips er vast bij te zitten.

Aanbeveling
Duidelijk, snel, compleet en echt de laagste prijs.

Extra toelichting
Duidelijke en eerlijke club, laagste prijs en compleet assortiment, op de wifi dongle na.

HJ van beek 23-03-2014

makkelijk via de site te bestellen

ik koop regelmatig spullen bij plasma discounter altijd goed verzorgt en geregeld

Assortiment
groot assortiment vind altijd wel wat je wilt hebben

Aanbeveling
service is altijd goed ook als er wat kapot is.

bgroeneveld 23-03-2014

Aanbeveling
Gemak van uitzoeken thuis, en toch de mogelijkheid hebben om in een fysieke winkel je keuze door te kunnen nemen.

huijbers1979 23-03-2014

Makkelijk zoeken naar producten, makkelijk bestellen en snel geleverd

Wordt overal goed van op de hoogte gehouden en wederom snel geleverd

Assortiment
Ruim aanbod van led tv's van bekende en voor mij onbekende merken

Aanbeveling
Gewoon makkelijk, snel en ruim aanbod

Extra toelichting
Had nog nooit van deze site gehoord maar de volgende keer bestel ik hier weer. Ben enorm tevreden.

noordkaper1947 23-03-2014

jan10mei 23-03-2014

duidelijk

goede behandeling

Assortiment
ruim alleen jammer datje niet alles kan zien

helemaal top

S.H.M Rinkens 22-03-2014 Via de website gekocht

ja jullie zijn een hele gemakkelijke site

ik had gebeld voor mijn product en ik werd zeer vriendelijk geholpen

Assortiment
ja jullie assortiment is groot en keus baar.

Aanbeveling
ja ik had jullie gevonden via kieskeurig en ik hoop dat iedereen jullie zo vind goede serves en zeer klant vriendelijk

Extra toelichting
ja vind wel dat Tom Coronel na het racen hier goed is aan begonnen.

Ron Keur 22-03-2014 Via de website gekocht

Op de bank bestellen, makkelijker kan toch niet

Waar vind je dit, 19.55 uur bestellen en volgende dag om 16.45 tv in huis

Assortiment
Zeer ruime keus. Heb hier naast tv ook al espressoapparaat gekocht.

Aanbeveling
Zie eerdere motivaties. Ik kan niet anders dan een dikke 10 geven.

Extra toelichting
Zie motivaties. Niets meer aan toe te voegen. Super gewoon.

werkleemk 22-03-2014

Eenvoudig, simpel en snel bestellen.

Prima informatie omtrant betaling en levering

Aanbeveling
Alles keurig afgehandeld en volgens afspraak.

Extra toelichting
Duidelijke. webshop en zeer snelle levering. Geeft een betrouwbaar gevoel want men houdt zich aan afspraak en beloftes ! Zeer tevreden! Een aanrader voor iedereen!

Xuthus 22-03-2014

Duidelijk te zien wat je koop met goede specificaties, in een paar klikken was de aankoop gedaan.

direct mailtje ontvangen met bevestiging van aankoop, separaat mailtje met betaal bevestiging. een dag later was de factuur ook netjes binnen evenals de tv.

Assortiment
voor elke situtie (en prijs) geschikte tv te vinden

Aanbeveling
al diverse apparaten hier gekocht, nooit een miskoop of verkeerd specificaties en altijd op tijd geleverd.

carel94 22-03-2014

goed

prima

prima

heel goed

Frank987651234 22-03-2014

Duidelijke website, betalen met ideal en goedkoopste via kieskeurig.
TIP: het zou nog makkelijker zijn als je vanuit een gekozen tv op de website zelf kan doorklikken naar assessoires die passen op de gekozen tv , zodat je niet een hele lijst muursteunen door moet die toch niet passen.

Prima afleverservice: zelf de afleverdatum aangeven is erg prettig.

Assortiment
Voor een tv erg veel keus. Voor tv-wandsteun minder keus.

rjcdieters 22-03-2014

Op Google gezocht op type, goedkoopste prijs bij Plasma Discounter aangeklikt en met een paar muisklikken besteld. Easy as that.

Snelle levering en goede communicatie over status bestelling.

Aanbeveling
De goedkoopste en de gemakkelijkste

De goedkoopste, De gemakkelijkste, Én de snelste

Bos2014 22-03-2014

Ik ben naar de winkel geweest in Naarden en super geholpen!!!

Super geholpen wilde zelfs mee naar de auto!!!

Ze hebben alles

Extra toelichting
Eerlijk gezegd kopen wij er alles lekker dichtbij en super assortiment

meintvandervelde 22-03-2014 Via de website gekocht

Snel bestellen op het internet en lekker gemakkelijk betalen met IDeal

Supersnelle levering! Mijn dank!

Assortiment
Ik weet natuurlijk niet alles over jullie assortiment, maar wat ik zocht, kon ik gemakkelijk vinden en ook in diverse soorten. Wat een keuze, zeg!

Aanbeveling
Beter gaat het volgens mij niet, dus zal ik jullie aanbevelen wanneer iemand iets zoekt wat ju verkopen

Extra toelichting
Ik kan jullie slechts met één woord beoordelen: fantastisch! Zie verder wat ik hierboven heb geschreven.

Joshua de Hek 22-03-2014 Via de website gekocht

Het was makkelijk om een tv te vinden en kopen bij jullie online winkel. Daar hou ik van..

De volgende dag was het al in huis. Beter service kan niet.

Assortiment
Dank zij jullie assortiment had ik makkelijk en tv kunnen vinden dat voldoet aan onze eizen. Dank je wel.

Aanbeveling
Dit is nu de tweede keer dat ik hebt iets gekocht bij jullie online winkel. Makkelijk, eenvoudig en kwaliteit bedankt voor het goede service.

Mrs Lianne 22-03-2014

Het personeel stelt je erg op je gemak en licht alles netjes toe.

Bij onze aankoop gaven ze aan dat mocht er wat zijn we altijd kunnen bellen.

Assortiment
alle modellen waar je naar opzoek bent zijn aanwezig

Aanbeveling
ik maak vanaf het moment van aanschaf al reclame bij mijn familie en vrienden

Extra toelichting
Ik zou iedereen aanbevelen om bij jullie in de zaak en op de webshop zijn apparatuur te kopen. erg vriendelijk verstand van zaken, das erg belangrijk. kortom ik ben super tevreden en kom zeker terug. gr marco

Blokkies 22-03-2014

Eenvoudig bestellen en duidelijke informatie

Supersnelle levering met voorafgaand een email met track trace inclusief aflevermoment

Extra toelichting
Bij plasma discounter had ik de scherpste aanbieding in combinatie met een supersnelle levering (24h). Ook wordt de mogelijkheid geboden om het product opzet halen in Naarden wat erg handig kan zijn.

krokant2000 22-03-2014

Heldere site en gebnruiksvriendelijk

goede en snelle service, compliment.

Assortiment
uitstekend en uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
zonder meer vanwege positieve ervaring.

Extra toelichting
Maak regelmatig gebruik van aankopen via internet. In vergelijking met andere sites de meest positieve ervaring.

Rinter 22-03-2014

Was totaal geen moeite om het produkt te bestellen Een kind kan de was doen

Het klopte inderdaad, een dag na de bestelling werd de bestelde tv bij mij afgeleverd.

Uitgebreide keuze.

Aanbeveling
Dit is de eerste keer dat ik hier iets besteld heb. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik over de afwikkeling zeer tevreden ben.

Extra toelichting
De beoordeling is gebaseerd op de levering. Omdat ik de tv gisteren heb ontvangen kan ik over de kwaliteit/prijsverhouding op dit moment natuurlijk nog niks zeggen. Een puntje van aandacht is misschien dat er geen kabeltje voor de netaansluiting was meegeleverd. Ik kon dit niet in de omschrijving terugvinden Zou bij het kopen van een tv toch wel wenselijk zijn denk ik.

Rieneman 22-03-2014

De website is overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden door de uitgebreide zoekopdracht. Hier kunnen concurenten nog wat van leren.

Als het gaat om verkoop dan is alle informatie voorhanden. Maar heb je een vraag dan heeft Plasma-Discounter een duur 0900 (80 cent\minuut) als drempel ingesteld. Dit zal waarschijnlijk wel zijn om ervoor te zorgen dat er niet voor elk wisje wasje wordt gebeld maar vriendelijk oogt het niet. Ook wordt er nog een wachttijd gehanteerd.

Assortiment
We hebben zelf ook nog een Sharp televisie en die had ik graag eens willen bekijken. Sharp is naar mijn mening een ondergewaardeerd product. In de winkel vindt je overwegend de merken Sony, LG, Samsung en Philips. Met Sharp wordt haast geen zaken meer mee gedaan en een Sharp televisie vind je dan ook niet terug in de winkel.

Aanbeveling
Indien je geen 'After Sales' nodig hebt, dan is Plasma-Discounter geen verkeerde zaak. Personeel is vriendelijk en deskundig. Auto kun je voor de deur parkeren. Je wordt niet gepusht om een product af te nemen. Allemaal wel zaken die ik kan waarderen. Ook wordt het product 'gratis' geleverd. Ook wordt je rekening nog digitaal nagestuurd. Het zijn niet de allerlaagste prijzen meer die worden gehanteerd maar de prijzen zijn nog steeds concurrerend.

Extra toelichting
Al met al krijgt Plasma-Discounter als cijfer een 8 van me. Doordat ik zelf een technisch beroep uitvoer, heb ik geen 'after sales' ondersteuning nodig. Voor: - Winkel is redelijk tot goed compleet. - Personeel is vriendelijk en deskundig. - Auto voor de deur parkeren. - Concurrende prijzen. - Website is naar mijn mening overzichtelijk en informatief. Tegen: Duur 0900 nummer indien je ondersteuning nodig hebt.

AJP Peters 22-03-2014

Het was supermakkelijk zoeken op bepaalde critieria.

19.ooh besteld en ondanks dat we in een uithoek van NL wonen toch de volgende dag netjes op tijd bezorgd.

Extra toelichting
Goed en snel, dat is precies wat je wil als je ver weg van de grote winkels woont.

Rein v Kr. 22-03-2014

Het is nog net geen drive-in, vlot geholpen en na betaling keurig een medewerker meeglopen om een en ander in de auto te zetten!

Extra toelichting
Na wat voor-informatie op de website bekeken te hebben naar de winkel in Naarden gereden. We twijfelden tussen twee modellen en met behulp van de verkoper de knoop doorgehakt. Met 15 minuten weer buiten, vlot geholpen!

dverhallen 21-03-2014

Duidelijke omschrijving van opties en mogelijkheden van de TV en meteen makkelijk de beugel erbij gezocht.

Snel bezorgd.

Assortiment
Alles op voorraad en meteen geleverd.

Danny Janse 21-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Simpel easy en relaxt , zowel online als in de winkel . In de winkel word je vriendelijk te woord gestaan en op de site is alles overzichtelijk en makkelijk te vinden .

Perfect ! Niet veel woorden voor nodig ;)

Assortiment
Diversiteit is heerlijk aanwezig !

Extra toelichting
Geen slecht woord over plasma discounter ! Goede service . Alles is duidelijk . Vriendelijk personeel ! Geen slecht woord en super blij met me tv !!

ronpaape 21-03-2014 In de winkel gekocht
naarden

het uitzoeken duurt langer dan de fysieke uitlevering. alles is snel geregeld

aandacht voor de persoonlijke wensen en vragen

Assortiment
veel keus in modellen van de meest gangbare merken

Aanbeveling
prijs is goed, service wordt veel aandacht aan besteed en er wordt op een relaxte manier goed/vakkundig advies gegeven

Extra toelichting
aan alle facetten van de aankoop (keuze maken op basis van persoonlijke wensen) en aflevering, wordt met veel aandacht voor de klant in een ontspannen sfeer gehandeld.

strijker1969 21-03-2014

Aanbeveling
Hele snelle levering. Woensdag avond bestelt, donderdag in huis!

Extra toelichting
Makkelijke overzichtelijke site Prima snelle service

Roy 1974 21-03-2014

Prima, goed te begrijpen en helder

Alles via de site gedaan, prima. Geen telefonisch contact gehad

Wat hebben ze niet...

Ja, betrouwbaar en degelijk

Extra toelichting
Tv geïnstalleerd zonder problemen. Ondanks mijn twee linkerhanden ging het allemaal makkelijk en snel.

Daniel brink 21-03-2014 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar dr dre solo hd. Ik kon het gewoon bij zoeken intikken en kreeg gelijk alles te zien wat ik wilde!

De service was top! Nadat mijn bestelling geplaatst was kreeg ik gelijk een bevestigingsmail. En het beste was dat m'n bestelling de volgende dag al geleverd werd.

Assortiment
Ik heb niet echt op het assortiment gelet omdat ik me product zocht en gelijk afrekende, maar wat ik heb gezien is een hoog kwaliteit assortiment.

Aanbeveling
Als iemand naar elektronica op zoek is zal ik deze site zeker aanbevelen!

Extra toelichting
Al met al is mijn ervaring met deze site top! Ik vond me product snel, kon makkelijk betalen, kreeg gelijk een bevestiging van me betaling en het werd de volgende dag keurig geleverd.

Ollysmit 21-03-2014 Via de website gekocht

Online bestellen, betalen, hoppakee

Verkeerde maat tv besteld voor de slaapkamer, retour no problemo..

Assortiment
Allematen aanwezig voor het merk wat ik zocht

MisterX13 21-03-2014

Gemakkelijk te sorteren, bestelproces duidelijk. Enige minpunt is de e-mails die ontvangen worden in verband met de bestelling met een andere merknaam

Op zaterdag besteld en dinsdag in huis. Misschien toch een verwachte leverdatum aangeven? Verder dezelfde opmerking over het gebruik van de verschillende merknamen in de correspondentie.

Assortiment
Vooral de andere productgroepen dan schermen is dun gezaaid anders had daar ook mijn nieuwe receiver besteld.

Aanbeveling
Gemakkelijk en qua schermen een uitstekend assortiment.

Extra toelichting
Eerste bestelling bij Plasma-Discounter.nl en een uitstekende ervaring. De TV is werkelijk veel waar voor zijn geld, staat waarin de doos binnenkwam was uitstekend en alles volgens belofte afgehandeld. Nu al 4 dagen met plezier van het scherm gebruik gemaakt en vol vertrouwen uitkijkend naar het WK in Brazilië (in ieder geval wat de TV betreft...;-)