Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

B.Klomp 27-03-2014

Zeer gemakkelijk om te bestellen en overzichtelijke site.

Zeer snelle levering!

Assortiment
Ruim assortiment, veel keuze.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Zeer goeie televisie met een mooi en scherp beeld. voldoet werkelijk aan alle verwachtingen, ik ben er erg blij mee!

pieter3077 27-03-2014 Via de website gekocht

5,8

wel goed bestellen maar niet de mogelijk te laten plaatsen de grote laten plaatsen via mediamarkt

zie gemak

dit was een 32 inch bij mediamarkt philips 46 inch vorig jaar december

waarom

Aanbeveling
niet mogelijk de tv te plaatsen ik zit in een rolstoel dus wel te zwaar

zie boven

Xmos 27-03-2014

T Angenent 27-03-2014

gewoon goed, zoals je mag verwachten van een goede winkel.

in de winkel werd ik goed geholpen door een verkoper die verstand van zaken heeft

Aanbeveling
goede internetwinkel met een mooie showroom die goed te bereiken is. en de prijs is ook nog aantrekelijk

Irene1987 27-03-2014

Grote winkel, veel keus. Genoeg personeel. Zondag geopend, super!

Nemen de moeite de klant goed te helpen. Tv was te groot voor de auto. Maar bezorgen was ook een optie.

Assortiment
En alles per merk gesorteerd in dr winkel. Heel fijn dat overzicht!

Goedkoper dan andere winkels. Goede service. Groot assortiment

R. Barendregt 26-03-2014 Via de website gekocht

De bestelling heb ik telefonisch gemaakt. Ging vlot, naam en mobiele nummer waren genoeg. Echter de beloofde sms bleef uit. Na mailtje kreeg ik de bevestiging.

Service is goed, echter kreeg ik de maten door van de doos van de plasma tv die we hadden gekocht. Deze maten waren niet correct, werkelijke lengte was 20 cm. langer! Gelukkig een bus meegenomen....

Assortiment
Breeet en diep assortiment, niets van te zeggen.

Aanbeveling
Na in het verleden een slechte ervaring te hebben gehad met plasma discounter heb ik toch overwogen ze een tweede kans te geven.

Extra toelichting
Na een negatieve ervaring, toch een tweede kans! Goed opgepakt! Tv werdt door de mannen in auto gezet, top! Puntjes om het mooie concept bij te schaven: * correcte afmeting van tv doos doorgeven in de bevestiging. Voorkomt teleurstelling, en extra rijden. * bij bestelling > € 2500,-.......melding op bevestiging: let op het maximale pinbedrag van uw bankpas (meedenken met klant). * bij Plasma tv's melden op bevestiging: Let op: verticaal vervoeren ivm glazen plaat. Is nu einde van het plasma tijdperk maar toch.

Heinis 1234 26-03-2014

makkelijk met de auto te bereiken. Was ook nieuwsgierig om de showroom eens te bekijken. zag er piekfijn uit.

werd er uitstekend geholpen , wist ongeveer wat ik wou maar had toch nog een paar technische vragen m.b.t. aansluiten.

Assortiment
zeker meer dan genoeg keuze's en niet allen op gebied van plasma/led T.V.| maar ook dus op hun andere producten

Aanbeveling
Zeker de moeite waard om eens naar de showroom"s te gaan. Had al een goede ervaring maar deze is nu nog beter geworden en zal hun zeker bij familie - kennissen en vrienden aanbevelen.

Extra toelichting
Ben uitermate tevreden in zijn totaaliteit

Loortje854221135788 26-03-2014

Via de website een mooie eerste inventarisatie kunnen doen en daarna naar de winkel.

Aardige mensen die goed helpen. Alleen jammer dat je voor veel informatie dan wel weer het internet (staat gelukkig wel klaar in de winkel) op moet.

Assortiment
Er was genoeg keuze in veel verschillende categorieën.

Extra toelichting
Prettige winkel met veel informatie op de website beschikbaar.

Steve McWilliams 25-03-2014 Via de website gekocht

Van mij krijgt elke webshop een hoog cijfer. Plasma-discounter een 10 voor de toegankelijkheid! Wat een gemak en werkelijk een prima prijs!

Eigenlijk wil ik ook hier een 10 weergeven voor de service. Ik dacht op tijd een TV te bestellen voor mijn dochters verjaardag op 5 april...niet wetende dat alles zo snel binnen zou zijn. Hij blijft dus nog even in de doos.

Assortiment
Ik werd door een vriend getipt om op de site va Plasma-discounter te kijken voor een TV.. maar wat een overige keus hebben ze daar.

Aanbeveling
Naast vele webshops springt Plasma-Discounter er toch wel uit qua toegankelijkheid en prijsstelling.

Extra toelichting
Webshops zijn bij iedereen bekend maar kijk eens naar Plasma-Discounter... wat een keus en wat een prijzen. Zeer toegankelijk en met goede omschrijving van de producten maak je zeker de juiste keuze.

Snelis 25-03-2014

Goed bereikbaar,

Mooie nieuwe producten zoals 4k schermen

Aanbeveling
Goeie service, helpen de tv in de auto te plaatsen. En nog een van de goedkopere ook

Ruben00 25-03-2014

De website geeft de basis om een voorlopige keuze te maken, de winkel geeft de gelegenheid e.e.a. tastbaar te maken.

Snel een verkoper beschikbaar om vragen te beantwoorden. Punt van aandacht is interesse. De verkoper was of erg vermoeid of toonde vanwege een andere reden niet echt interesse.

Assortiment
Netjes op voorraad, echter niet in de winkel te bezichtigen. Blu-ray spelers staan niet ter vergelijk opgesteld. (Was een jaar geleden wel zo, uit mijn hoofd...)

Aanbeveling
Altijd Plasma-Discounter meenemen in de beslissing. Bijna altijd een goede prijs en ook nog een winkel! TOP

Carla69 25-03-2014

Het artikel was nog niet leverbaar. Zodra deze leverbaar was kreeg ik een mailtje met daarin de link, die meteen naar de website en het artikel ging. Ik kon deze dus met 1 klik bestellen.

Wij hebben een medewerker om hulp gevraagd, omdat wij het geluid van de tv niet over de speakers kregen. De medewerker legde mij keurig uit wat ik moest doen. Ik heb vervolgens gevraagd of deze informatie, gezien de hoeveelheid, per mail gestuurd kon worden. Dat was geen probleem en binnen 5 minuten had ik alle info op de mail.

Assortiment
Een groot assortiment van de best verkochte merken. Er is genoeg keus om de verschillende merken te vergelijken, maar oom binnen 1 merk kun je de produkten prima vergelijken.

Aanbeveling
De prijzen liggen lager en de service en kwaliteit is beter dan in de winkel. Dit komt omdat hier mensen werken die kennis hebben van zaken.

Extra toelichting
Wij hebben hier al diverse produkten gekocht, waaronder een Jura Z5 keukenmachine. De service en klantvriendelijkheid staan hier hoog in het vaandel. Ook de medewerkers zijn super vriendelijk en weten waar ze over praten. Dit maakt de aankoop van een produkt erg makkelijk. Je kunt hier niet anders dan een tevreden klant zijn.

JacobAmsterdam 25-03-2014

winkel in een goed bereikbaar gebied met zonder parkeer problemen

voldoende personeel in de winkel, die gelukkig ook zin hebben in hun werk

Assortiment
ik heb kunnen vinden wat ik zocht, in veel andere winkels zie je door de bomen het bos niet

simpelweg de beste

huibsch 25-03-2014

Meerdere merken onder 1 dak, na vergelijk op de internet site

goed geholpen, factuur online!

Jan254 25-03-2014

Product op de website duidelijk omschreven. We hebben toen besloten het product live in de winkel te bekijken en af te halen.

Prettige bediening in de winkel. Product op voorraad

ruim assortiment

Aanbeveling
Gezien bovenstaande graag aan te bevelen.

A. Audenaert 25-03-2014 Via de website gekocht

Het proces van bestellen wijst zich vanzelf en levert nergens vragen op top!Helaas zie je dat vaak anders.
De informatei over levertijd, afleverkosten etc. gemakkelijk te vinden, ook vooraf gaand aan de bestelling.

De levertijd is waargemaakt. Op de overige aspecten van de service heb ik geen aanspraak hoeven doen tot nog toe.

Assortiment
Een enorm assortiment en de prijzen zijn zeker concurrerend.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Enorme keus, soepele bestelprocedure, op tijd geleverd, wat wil je nog meer? Over de service geen oordeel omdat ik die niet nodig heb gehad tot op heden, maar als dat net zo soepel verloopt als de rest, is het voorbeeld voor hoe het zou moeten.

Bakker60 25-03-2014

makkelijk bereikbaar

goed geholpen duidelijke uitleg

groot asortiement

Aanbeveling
goede uitstraling leuk personeel duidelijke uitleg

hacienda 25-03-2014

de site is overzichtelijk en wat je wilt hebben kan je snel vinden en het betalings proces is ook snel gedaan en makkelijk

snelle levering van het product wat jullie zeggen vandaag besteld morgen in huis is ook waargemaakt. een woord :Geweldig

Assortiment
Er is genoeg om uit te kiezen in welke prijs klasse ook je kan het zo duur maken als je zelf wilt.

Aanbeveling
Zie de antwoorden hierboven dit is een site om trots op te zijn

Extra toelichting
Ik ben een tevreden klant en een klant die de volgende keer graag van jullie service en internetsite gebruik zal maken

Mark Roescher 25-03-2014 Via de website gekocht

Alex_R 25-03-2014

De site is overzichtelijk en compleet. De filters zijn erg makkelijk om snel alle producten te vinden die aan je criteria voldoen!

Prettig te woord gestaan, en door de toezegging zonder problemen te mogen ruilen de aankoop gedaan. Hierdoor heb ik een mooie set gekocht en ben ik tevreden over mijn aankoop!

Assortiment
Via internet een groot assortiment, wat in de fysieke winkel niet wordt afgespiegeld. Niet alles staat als demo opgesteld, wat in mijn geval wel handig zou zijn.

Aanbeveling
Goede service én goede prijzen maken deze winkel een aanrader.

Extra toelichting
Ik zocht een Home Cinema Set die niet al teveel ruimte inneemt, maar geen consessies doet aan geluid. Bovendien was de wens alle apparaten met één afstandbediening te kunnen bedienen. Na wat zoeken kwam ik uit bij de Onkyo LS-3100, die aan alle vereisten voldoet. Mooie plus aan deze set is de draadloze subwoofer waardoor deze altijd een passende (onopvallende) plek in de huiskamer kan krijgen. Plasma-discounter.nl had nog één laatste set op voorraad, reden om een bezoek aan de winkel te brengen. Vorige aankopen verliepen erg prettig, waardoor de keuze snel gemaakt was wederom richting Naarden te rijden. Bij binnenkomst was de set waarvoor ik kwam helaas niet te beluisteren. De verkoper bood mij aan de set te kunnen bekijken, maar helaas was luisteren geen optie. Hij was echter zo overtuigd van de kwaliteit dat hij aanbood de set te kunnen retourneren indien dit thuis tegen zou vallen. Met deze toezegging heb ik de set gekocht. En inderdaad, na de set aangesloten te hebben breng ik hem zeker niet terug, de geluidskwaliteit is boven verwachting. Het bereik is meer dan voldoende, en goed in verhouding om muziek te beluisteren, of een film. Nadeel die ik ervaar is het niet kunnen finetunen van de midden- en hoge tonen, enkel de subwoofer is in te stellen.

Enik 25-03-2014

Ging allemaal erg snel en makkelijk.

Zoals beloofd de volgende dag in huis. Super!

Assortiment
Zeer grootv assortiment aan tv's gezien.

Aanbeveling
Er wordt veel aangeboden tegen een scherpe prijs met een snelle levertijd. Beter kan eigenlijk niet.

Extra toelichting
Totaal geen tegenslagen gehad, de service was simpelweg geweldig.

RobertMul 24-03-2014

Extra toelichting
Ik werd prima geholpen door goed vakkundig personeel.

PietjePrik 24-03-2014

duidelijke internetsite,zelf afgehaald, makkelijk te vinden,snel en goed geholpen

Aanbeveling
Omdat het gewoon goed geregeld is, goed concept

Ricardo30 24-03-2014

Duidelijke informatie en makkelijk bestellen, zoals het hoort.

Tussentijds bestelling aangepast naar een maatje groter. Ging snel en makkelijk via mail.

Extra toelichting
Heldere en betrouwbare winkel. Goede en snelle service, makkelijk bereikbaar via telefoon en mail. Kon tussentijds makkelijk mijn bestelling aanpassen naar een maat groter. Deze was zelfs goedkoper. Wacht nog wel op het geld, maar ga er vanuit dat dit goed komt. Dik tevreden met de aankoop.

Michelle1981 24-03-2014

Duidelijke site, makkelijk te bestellen. Goed de verschillen zichtbaar tussen de apparaten. Weinig handelingen om te bestellen.

Vrijdagavond besteld, zaterdagochtend al in huis!!! Nog nooit zo snel mee gemaakt.

Assortiment
(Te) ruime keuze, concurrerende prijzen in vergelijking met andere sites.

Aanbeveling
Duidelijk, snelle levering, ruim assortiment voor scherpe prijzen.

Extra toelichting
Via via op deze site terecht gekomen, ik was al een paar weken aan het rond zoeken in krantjes en op het net. Na alle positieve reacties naar jullie site gegaan, reviews bekeken en meteen besteld. Nog nooit mee gemaakt dat een bestelling zo snel werd geleverd. Top!

L&V vd Linden 24-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Hoewel sommige info voor ons wat (te) technisch was, was een vergelijking tussen de diverse producten makkelijk te maken en dat maakt de keuze eenvoudiger.

We zijn in de showroom in Naarden geweest en kregen daar heldere en adequate informatie op een buitengewoon vriendelijke manier.

Assortiment
Op de website hadden we alles al kunnen vinden, dus het verbaasde ons niet dat de showroom zo compleet is als hij is.

Aanbeveling
Als je niet heel ver van Naarden woont, zou je wel gek zijn om er niet even langs te gaan - 7 dagen per week.

Extra toelichting
We zijn gewoon zeer tevreden en gaan ons vast nog eens verlekkeren aan zo'n gave koffiemachine.

Loodje23 24-03-2014

Woon in Amstelveen, dus met 20 min in Naarden . 10 binnen geweest, als je van tevoren je huiswerk doet .

Prima service , was druk maar werd toch vrij snel goed geholpen!

Assortiment
Ik had voor kpn insteekkaart nodig , die was helaas niet op voorraad.

Aanbeveling
Ten eerste op internet is alles al duidelijk, nu dan ook in winkel geweest alles overzichtelijk en transparant .

Extra toelichting
Ik kan er niets aan veranderen maar alles was gewoon goed geregeld. Vanuit Amstelveen en terug ben ik precies 55 min bezig geweest, inclusief winkel in en uit. Nogmaals het was druk maar ik werd vrij snel geholpen.

poala45 24-03-2014

besteld en de volgende dag,had ik de tv al thuis

Aanbeveling
omdat ik tevreden ben over het snelle verzorgen van het artikkel

Extra toelichting
ik heb er nog geen ervaring mee,omdat ik de tv nog maar een paar dagen in huis heb maar heb er alle vertouwen in en daarom heb ik dat cijfer gegeven

R.Krook 24-03-2014 Via de website gekocht

snel en eenvoudig gevonden wat ik zocht

supersnelle levering (ondanks afsluiting A4 en afrit Hoofddorp)

Assortiment
Zelfs in de opruimkelder voldoende keuze

Zie bovenstaand

Esther Holterman 24-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goede bereikbaarheid tov de snelweg.
Veel tv's op voorraad.

Goede voorlichting. Personeel springt goed op je wensen in. Ook als je er als vrouw alleen komt en geen verstand van tv's hebt!

Voor mij voldoende keus.

Aanbeveling
Prima winkel met veel keus. Een snelle bediening ( ook op een drukke zaterdag)

Extra toelichting
Tv gekocht op zaterdag middag. Werd direct geholpen omdat er voldoende personeel liep. Als vrouw geen verstand van tv's. Maar er werd goed naar mijn wensen geluisterd. En de doos werd keurig in mijn auto gezet!

Arthur33 24-03-2014

Goed bereikbare winkel. Prettig en snel geholpen.

Goede inhoudelijke service.

Assortiment
Heb ik niet erg naar gekeken omdat ik vrij gericht ging voor een specifiek product.

Aanbeveling
Goed bereikbaar, prettige sfeer.

Perry59 24-03-2014

Extra toelichting
Zeer goede service. Ook toen 1 setje niet geleverd kon worden en moest worden geannuleerd. Assortiment was zeer goed.

PetSch 24-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Kon met gemak het artikel vinden

Goed gemotiveerd antwoord op al mijn vragen gehad. Compliment aan de verkoper.

Assortiment
Jammer dat er nog geen showroom voor audio is.

Aanbeveling
Makkelijk bereikbaar en ruim voldoende parkeerruimte.
Groot assortiment.
Vriendelijk en gemotiveerd personeel

Extra toelichting
Mijn vorige aankoop,nog geen 4 jaar oud is defect geraakt. Aangeboden voor reparatie, was m.i. te duur en heb ter plekke besloten om nieuw product aan te schaffen. Heb hem gisteren helemaal geinstalleerd, was een makkie. Goed product voor een leuke prijs.

mirandaroja 24-03-2014

eenmaal gevonden zeer gemakkelijk te bestellen

nog nooit meegemaakt zo'n goede en snelle service te krijgen

Assortiment
zeer uitgebreid en goede info over de artikelen

Aanbeveling
de leveringsinfo hoe die plaats vindt echt super.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over hoe deze firma werkt en de klant op de hoogte houdt van alles. 10 min. voordat de tv geleverd werd kreeg ik weer een sms dat ze mij als eerstvolgend adres hadden en zelfs de tijd dat hij er was en toen ging ook de bel. zal zeker bij een volgende bestelling weer hier kopen en anderen aanbevelen.

marijse76 24-03-2014 In de winkel gekocht
naarden

Makkelijk zoeken
goede filters op de website

Klantenservice goed bereikbaar. alleen raar dat je een 0900 nummer moet bellen a 0.45ct per m.
Medewerker wist niet precies hoe de televisie werkte. Het is dat ik al wist wat ik wilde maar hij was niet pro actief. als ik mijn keuze niet al op het internet had gezien had ik hem zeker niet daar gekocht. Verkoper niet pro actief.
Wel heel vriendelijk

Heel ruim assortiment
kunnen ook alternatieven laten zien.

Aanbeveling
Je moet echt je van te voren al oriënteren op het internet.
Veel jonge verkopers weten niet van alle producten veel

T. Stam 24-03-2014

xtr3me 24-03-2014

Het reserveren op de website werkt erg fijn. Op deze manier weet je zeker dat het product in de winkel ligt voordat je heen gaat.

1 van de gereserveerde items (ophangbeugel) was niet voorradig ondanks dat dit wel zo zou moeten zijn (volgens mijn reservering).
De verkoper gaat regelen dat de beugel deze week wordt nagestuurd.

Assortiment
Het assortiment is uitgebreid, het enige minpunt was dat ik op donderdag de tv uitzocht goedkoper was, dan toen ik deze zaterdag wilde kopen. (10,- euro). Het was dat een andere winkel hem niet op voorraad had, anders had ik hem mogelijk daar gekocht.

Aanbeveling
Ik heb 2x bij jullie een TV gekocht en in beide gevallen tevreden over de winkel en de website. Alle reden dus om jullie winkel aan te raden.

Truus den Hartog 24-03-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het is ontspannend om binnen te komen en vervolgens een meneer of mevrouw aan te schieten om je te helpen.

Mijn man en ik wilde een TV voor op de slaapkamer. Eigenwijs als ik was (vlgs mijn man) vond ik de TV te groot en kocht een kleinere. Thuisgekomen, u begrijpt het was de TV te klein. dus weer terug en zonder problemen de grotere weer meegenomen. Klasse zoals we behandeld werden.

Assortiment
Het assortiment is ruim vertegenwoordigd.
Wat mij aansprak is dat alle toestellen van hetzelfde merk bij elkaar hingen. Zodoende heb je een prima overzicht.

Vanwege bovenstaande coulance
en prijstechnisch natuurlijk.

Extra toelichting
Zie bovenstaande. Hebben al eerder een koffiemachine bij u gekocht en n.a.v. het uitstekende en plezierige contact weer teruggekomen om een TV te kopen.

Roeleey 24-03-2014

Overzichtelijke winkel waar de diverse merken een eigen hoekje hebben. Klein minpuntje is dat niet alle modellen fysiek aanwezig zijn in de winkel. Dit is natuurlijk logisch want met de ruime keuze zou je een fabriekshal nodig hebben. Overigens handig opgelost door diverse computers neer te zetten waar je op je gemak nog even on-line kunt kijken.

Top service! Geen aanklampende verkopers, maar gewoon aanwezig om bij vragen geduldig te helpen. Ik twijfelde na een tijdje rondkijken tussen 2 tv's en heb met behulp van de verkoper uiteindelijk voor mij de beste gekozen en dat was niet eens de duurste.

Assortiment
Er is voor ieder budget een tv te vinden. Op de website kun je door middel van handige filters de voor jou juiste tv's op een rijtje zetten. Als je zoals ik dan nog twijfelt is er goed advies in de winkel.

Aanbeveling
Zou de winkel zeker aanbevelen. Ruime keuze, goede en snelle service en niet geheel onbelangrijk, scherpe prijzen.

Erik19771 24-03-2014

adekler 24-03-2014 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijke website.

Levertijd en levering precies zoals beschreven op de site.

Vrijwel compleet.

Aanbeveling
Tsja , er wordt gedaan wat is beloofd. Zijn maar weinig winkels die dit nakomen.

Extra toelichting
Mijn eerste ervaring met deze winkel is een vrijwel perfecte ervaring. Wat wordt beweerd wordt nagekomen.

raimond M. 24-03-2014

paar muisklikken en volgende dag in huis en ook nog op zaterdag...

mailtje over levering en informatie tijdig en met de juiste informatie

ja keus genoeg

Aanbeveling
zeker gezien gemak en snelheid.

Extra toelichting
Ik ben erg onder de indruk van deze online shop en ik maak veel gebruik van online stores maar deze is super!!

AJ1975 24-03-2014

Extra toelichting
Goede service, kwaliteit en goede prijs

GJ1982 24-03-2014

Het toestel van tevoren gereserveerd op de site, was nog geen minuut werk, en daarna opgehaald in de winkel. Stond met een paar minuut weer buiten met de tv.

De service gekregen die ik wilde, namelijk het snel hebben van de tv. Door het reserveren stond de tv al voor me klaar. Was dus een kwestie van afrekenen en inladen.

Assortiment
Voor zover ik op de site kon zien zijn bijna alle modellen leverbaar.

Aanbeveling
Goede en snelle service voor een lage prijs.

Extra toelichting
Heb een tv op de site gereserveerd en s avonds opgehaald. Ging allemaal makkelijk en snel voor een lage prijs.

Robert Breda 24-03-2014 Via de website gekocht

Alle info is aanwezig

Bij ophalen vriendelijke bediening en product stond klaar (mooie showroom - had ik niet verwacht)

Assortiment
Absoluut meer dan genoeg aanbod van de gehele markt

Aanbeveling
Alles plus; dus aanrader voor anderen

Frank Beunk 24-03-2014

Extra toelichting
Prima geregeld; donderdagmiddag besteld, vrijdagochtend in huis!

DavevdH 24-03-2014

Vanuit je luie stoel producten bekijken en bestellen op een duidelijke en overzichtelijke site met veel informatie.

Personeel dat weet waar ze over praten, dat is nog wel eens anders dan in bepaalde grotere winkel keten. Het product wat ik heb gekocht werkt goed, ik kan dus niet aangeven hoe de service is bij een product dat niet voldoet aan de verwachtingen. Dan begint de echte service.

Assortiment
Ruime keus en veel producten op voorraad en dus meteen leverbaar.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aan iedereen kunnen aanbevelen.

Extra toelichting
Eerst heb ik op de website gekeken en natuurlijk prijsvergelijking gedaan op andere websites. Het was niet de goedkoopste aanbieder van het product, dat ik uiteindelijk heb gekocht, maar de website gaf de doorslag en zag er betrouwbaar uit. Wat ook handig is dat je het product vrijblijvend kan reserveren en dan kunt bekijken fysiek in winkel, zo heb ik het ook gedaan. Het enige puntje van kritiek is eigenlijk de naam van de de winkel. Ik geef ook geen 10 beoordeling omdat er altijd ruimte is voor verbetering.

Arnoud. 23-03-2014

Duidelijk overzicht van alle proudcten die in aanmerking komen. Goeie en duidelijke uitleg over de mogelijkheden (en dus de verschillen).

Levertijd zeer snel, zoals aangegeven. Niks meer en niks minder. En gratis verzending!

Assortiment
Veel keuze, duidelijk gecategoriseerd.

Aanbeveling
Veel keuze, goede uitleg, snelle levering en scherpe prijzen.

Zie hierboven.

Schweinedog 23-03-2014

kwam door link van tweakers.net, direct door naar de juiste artikel, betaling via ideal erg gemakkelijk. Wat beter zou kunnen is dat je mischien een optie hebt om een wens aflevertermijn aan te geven. en dat de bevestiging email (plasma-discounter.nll en verzendbevestiging email (create2fit) van twee verschillene adressen zijn is er misschien ook wat vremd voor enkele mensen.

perfekte informatie per email, spoedig geleverd, perfekt.

Assortiment
ik heb er alleen een keer wat besteld en dat heb ik zo gevonden, dus geen verbetering nodig voor mij op dit moment

Aanbeveling
prima makelijk en goedkoper dan media markt, spoedige levering, prima

Roland Luijer 23-03-2014 Via de website gekocht

Per ongeluk iets te snel via de site besteld. Gebeld en werd keurig te woord gestaan en geholpen.