Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Denyse de Jong 15-12-2017 Via de website gekocht

Géén andere winkel meer voor ons!

Meerdere malen al een tv besteld (voor de kinderen, camping en slaapkamer) prima service en snelle levering. Bij een aantal vragen vakkundig maar ook zeer vriendelijk geholpen via de chat.

Voor ons geen andere winkel meer qua apparatuur!!👍

Denyse de Jong 15-12-2017 Via de website gekocht

Géén andere winkel meer voor ons!

Voor ons geen andere winkel meer qua apparatuur!!👍

oskamp 15-12-2017 In de winkel gekocht
naarden

eerst verkeerd advies, vervolgens perfect opgelost!

alle producten zichtbaar en voelbaar. adviseurs toegankelijk en denken mee. resultaat een tevreden klant na oorsponkelijke teleurstelling.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joep van Brink 15-12-2017 In de winkel gekocht

alles naar wens!

Een 4K TV als weekend aanbieding gekocht.

Opgehaald in Naarden en snel en keurig geholpen.

Zeer tevreden over zowel de afhandeling als de tv zelf.

Tamer Helmy 15-12-2017 Via de website gekocht

Great service, great TV

The delivery came on time , and the TV is very good, fast processing, and well functioning.
The screen colours are natural and audio is good.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christoph D. 15-12-2017 Via de website gekocht

Top Notch!

Super snelle en correcte service!
Duidelijke info bij bestelling, afhandeling en levering.
Voor product en klanteservice een dikke 10!

Wit 14-12-2017 In de winkel gekocht

Top service

Personeel zeer bekwaam en geduldig, en voor een lolletje in , klant is zeker koning zo wil je overal behandeld worden

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

erik 14-12-2017 Via de website gekocht

duidelijke uitleg en snelle levering

shop is erg duidelijk, diverse modellen goed met elkaar te vergelijken. duidelijke uitleg over de diverse mogelijkheden van de diverse modellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arie Knetsch 14-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zeer Handig winkelen, snelle service en levering!en past precies goed op slaapkamer, met vriendelijke groet Arie

Gea Schuurman 14-12-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Wij hier erg goed geholpen en ook word er goed uitgelegd hoe het werkt zijn we erg blij mee en wij komen zeker terug om nog meer te shoppen 👌om zeker een sonos boxen erbij te halen met deze goed uitleg

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gulsum Ozdemir 14-12-2017 Via de website gekocht

Geveldige service en heel snel geleverd!

Alles was heel vlot gegaan, de volgende dag aan huis geleverd. Zeker een aanrader! Ik ben een tevreden klant!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JM 13-12-2017 In de winkel gekocht

TOP

Snel geholpen, adequate kennis, produkt tot in de auto bezorgd door medewerker, administratie per mail direkt ontvangen, super!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Floris 13-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Snelle service, klantgericht en alles op voorraad

Deze shop has it all, super keuze uit diverse merken en persoonlijke en snelle service. Openingstijden zijn perfect en hebben alles op voorraad. Aanrader!

Leon 12-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloos. Scherm geknakt in de doos.

Duidelijk te zien dat de TV al eerder uit de doos geweest is. Slecht ingepakt. Scherm volledig geknakt. Is dit scherm kapot ingepakt? Het was nl de laatste.
Ook vertrouwen geknakt.
Create2Fit4995 13-12-2017

Beste Leon,

Dat is heel vervelend om te vernemen. Wij hebben natuurlijk niet opzettelijk een kapot toestel naar u opgestuurd, en wij weten ook niet hoe het komt dat de tv al eerder uitgepakt lijkt te zijn, maar we zullen ons best doen om dit op te lossen.

We hebben u net ook een mailtje gestuurd.

Paul 12-12-2017 In de winkel gekocht

Top service

Kundig personeel, keurig netjes geholpen. Weten waarover ze praten en geven goed advies. En weten op alle vragen antwoord.

Laurens 12-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goed en eerlijk advies in de winkel.

We zijn naar de winkel in Naarden gegaan om advies voor een Game TV. De verkoper probeerde ons absoluut geen dure TV te laten kopen en gaf ons meerdere keuze mogelijkheden, waarvan hij eerlijk aangaf niet voor de duurdere te gaan, maar voor de goedkope variant. Voor een game PC voldoet deze prima. Alleen wanneer het alleronderste uit de kan gehaald moet worden dan zou de duurdere (5x zo duur) de beste keuzen zijn. Met tevredenheid zijn we met een mooie 40"TV naar huis gegaan die na installatie natuurlijk goed getest is. En eerlijk is eerlijk de TV voldoet 100%.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Brambo 12-12-2017 Via de website gekocht

Dr 6de televisie.

Wederom perfecte levering van "de mannen"..inmiddeld al 6 beeldschermen met tevredenheid gekocht..De eerste ruim 10jaar geleden en de laatste vorige week....En belangrijk zijn de scherpe prijzen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H. Hoogstraten 12-12-2017 In de winkel gekocht

Super service

Rustig rond kunnen kijken, geen gigantische hoeveelheid flakkerende tv's zodat je door de bomen het bos niet meer ziet. Prima geholpen met het maken van een keuze. Duidelijk antwoord op alle vragen.
En uiteindelijk naar huis met een toestel waar we heel blij mee zijn.

Erwin 11-12-2017 Via de website gekocht

Goede presentatie filmpjes en altijd weer snel geleverd.

Om tv uit zoeken erg handig om de promoties te zien waarin kort en duidelijk de specs verteld worden, meteen de volgende dag geleverd.

Michel 11-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering !

Super snelle levering van mijn blu-ray speler, om 17:45 besteld, dag erna om 11:00 geleverd, helemaal top !

A.J. Molenaar 11-12-2017 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Wij kwamen voor een tv en vonden al snel wat wij wilden hebben. In uw winkel is veel keus en overzichtelijk neergezet. Uw verkoper informeerde ons deskundig en hielp ons over de streep naar het juiste model.

Loek Tuijt 11-12-2017 Via de website gekocht

Communicatie

Ik heb een goede Nikkel platenspeler gekocht met AfterPay.
Dit gaat soepel alleen de Track en Tracé code kreeg ik Maandag terwijl de Nikkei de Vrijdag ervoor werd geleverd met dat slechte DHL.
Dat loopt erg rommelig bij jullie.
Officiele reactie van Create2Fit 14-12-2017

Beste Loek,

Onze welgemeende excuses voor de verwarring!
Wij zijn op de hoogte dat de track en tracé code's later zijn verstuurd, inmiddels hebben wij de fout gevonden en hersteld.

Nogmaals onze excuses.

Piet 11-12-2017 Via de website gekocht

Doelbewust foutief adverteren

Televisiewinkel.nl adverteerd via bol.com met een model die goed uit een test van 2016 kwam. Deze heeft ze niet meer op voorraad, en leveren doelbewust ongevraagd de ‘opvolger’ uit 2017. Zonder overleg, totaal andere specs. Hoop gedoe, tv weer retour. Model staat nog steeds ‘te koop’ Via bol.com

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Create2Fit 12-12-2017

Beste Piet,

Bedankt voor uw review.

We hebben inderdaad een opvolgend model uitgeleverd voor een bepaalde type, omdat daar de voorraad van opgeraakt was, en wij onze klanten wel nog verder wilden helpen. We hebben er daarom voor gekozen om een beter, en nieuwer model uit te leveren, die tevens ook duurder is.

We vinden het jammer dat u hier geen genoeg mee neemt, maar we hebben het geprobeerd op te lossen. Mocht een soortgelijk situatie voorkomen, dan zullen wij dit vooraf communiceren met onze klanten.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Danny 11-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service.

Vrijdag een tv besteld welke zaterdag bezorgd zal worden. De zaterdag thuisgebleven en geen tv. Zondag met de klantenservice gebeld. De dame was heel behulpzaam en ging kijken wat er aan de hand was, tevens een ongemakskorting gekregen. De afspraak was dat er maandag teruggebeld zal worden met verdere informatie aangezien ik dan gewoon werk. Er is netjes gebeld, ik kon alleen niet praten vanwege werkzaamheden. Later heb ik teruggebeld en kreeg een andere medewerker aan de lijn. Met de mededeling dat de TV geleverd werd tussen 1400 en 1800. Op mijn reactie dat er dan niemand is en dit niet de afspraak was werd bot gezegd dat dit nou eenmaal zo is en dat ik het er maar mee moest doen. De bezorger gooit een briefje in de bus en dan moet ik het zelf maar regelen.
Ik bestel niets bij de bezorger ik bestel bij deze winkel. Dus de bezorgproblemen moeten niet bij mij liggen. Door de dame goed geholpen naar uiteindelijk niet concreet. Door de mannelijke medewerker ronduit zeer slecht behandeld. Mijn eerste ervaring met deze winkel is dat ze hun eigen voorwaarde niet kunnen uitvoeren en het daarna het probleem van de klant is. Ik zal deze winkel zeker niet aanbevelen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Create2Fit 12-12-2017

Beste Danny,

Bedankt voor uw review.

Helaas kunnen wij uw bestelling niet terug vinden met alleen uw voornaam. We vinden het echter wel heel vervelend dat uw bestelling niet op tijd bezorgd is.

Zodra een bestelling onderweg is met DHL, dan kunnen wij dit helaas niet veranderen. Dit kan alleen door de 'ontvanger', u in dit geval, aangepast worden met behulp van een niet-thuis code, indien de bezorger u thuis gemist heeft. Helaas hebben wij geen mogelijkheden om de zending op afstand aan te passen, ook DHL zelf niet, want anders hadden we dit natuurlijk voor u geregeld.

De mannelijke medewerker heeft u simpelweg verteld wat de huidige situatie was, maar had ook geen mogelijkheid om u op een andere manier te helpen. We hopen op uw begrip hiervoor.

Uiteraard onze excuses voor het ongemak. Indien u contact met ons opneemt, dan zullen we ons best doen om nog met een compensatie te komen. Alvast bedankt.

Suzette 11-12-2017 Via de website gekocht

Top service!!!!!

Helemaal blij met mijn iPhone die ik met spoed nodig had. Ik hoopte dat ik de telefoon in huis zou hebben zoals beloofd was op de site maar door de drukte ivm sinterklaas en kerst wist ik niet of dat daadwerkelijk het geval was. Wel dus!!!! Helemaal top.

Herman Maes 11-12-2017 Via de website gekocht

Geweldig goede en snelle service.Hartelijk dank

Heb de shop via bol.com bezocht.Ik vind de service zeer goed en prijs versus kwaliteit is zeer goed.Ook zeer snelle levering van het produkt,op zondag besteld en reeds dinsdag geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels Rehe 11-12-2017 In de winkel gekocht

Top zaak, geweldige service

Als je ergens met zorg en plezier geholpen wil worden ga je naar Televisiewinkel.nl. Zeer professionele mensen die echt weten waar ze het over hebben.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.P.Leenhouts 10-12-2017 Via de website gekocht

soundbar

prima levering en snel en goede verpakking en ook prima informatie op de website voor de volgende bestelling zou ik zo weer een bestelling doen bij televisie winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mike 10-12-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Opzoek naar een nieuwe tv ben ik op deze site uitgekomen. Alles duidelijk en overzichtelijk.
Ik heb wat gekozen uit de koopjeshoek en ook daar alles netjes uitgelegd waarom hij daar stond.
Ik heb hem gereserveerd en s avonds kon ik hem al ophalen en werd hij netjes in de auto voor mij geladen.
Ook in de shop zelf ziet alles er overzichtelijk en netjes uit

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Albert de Vries 10-12-2017 Via de website gekocht

Super service snelle levering

Mega ding super geluid en Televisiewinkel.nl is de goedkoopste van heel Nederland toppppp zaak als ik weer wat haal is het bij hun

Johan Wolbers 09-12-2017 Via de website gekocht

Top service !

Snel geleverd en top service, tevens nog contact gehad met de klantenservice ook er heel vriendelijk en behulpzaam !

Wim T. Huizen 09-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer goede en prettige service!

Ik was op zoek naar een televisietoestel voor de slaapkamer en zocht een toestel voor een redelijke prijs.
Het werd, na wat oriëntatie op het internet, een Philips 43PFS5301. Ze hebben in Naarden het toestel telefonisch voor me gereserveerd en ik heb het zelf opgehaald. Prettige bediening, het toestel werd keurig achter in mijn auto gelegd en thuis hadden we het vlot geïnstalleerd!

Ed 09-12-2017 Via de website gekocht

Iphone. gekocht

Iphone gekocht via de websiten prima prijs goede informatie en nog snel geleverd ondanks de sinterkerstennieuw drukte bij de postbezorgers.
tevreden met het product.
top

Alida 09-12-2017 Via de website gekocht

een Geweldige smart TV met WiFi

Een geweldige smart TV met WiFi 1.09 gekocht voor een ongelooflijke lage prijs een snelle levering wij zijn er ongelooflijk blij mee en raden dit bedrijf zeker aan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mario 08-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering

schop gevonden in internet
goed koper dan andere aanbieders
goed levering
goed produckt
duidelijke webwinkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jean Clarijs 08-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering

ik heb al meermaals een bestelling geplaatst bij "plasmadiscounter" en nu bij televisiewinkel steeds met grote voldoening

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 08-12-2017 In de winkel gekocht

Accuraat en snel

Het filiaal in Naarden is goed bereikbaar en dat is voor mij de reden om deze te bezoeken. Producten zijn overzichtelijk uitgestald en je kunt rustig rondkijken. Het personeel wil je graag adviseren.

MB 08-12-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!!

Prettige website. Product is makkelijk te vinden. Leuk dat er filmpje bij het product zit met wat uitleg van een "Bekende Nederlander". Uitleg lekker kort en bondig en voldoende om een weloverwogen beslissing te nemen. Dank daarvoor!!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

gerardo 08-12-2017 Via de website gekocht

uitatekende service

ik bestelde een tv bij jullie via bol.com. voor de levertijd stond 2 dagen maar de volgende dag was hij al binnen! uitstekende service en een geweldige kwaliteits tv.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Noortje Godefroy 08-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Tv werd zoals beloofd een dag later op de afgesproken locatie geleverd.
Voldeed aan de verwachtingen die vermeld stonden en ik ben dik tevreden.

Bedankt voor de fijne service!

Erwin 08-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Prima overzichtelijke shop met een ruime keus.
Veel apparaten op vooraad en snekle levering.
Makkelijk betalen en door de revieuws makkelijk een keuze te maken van apparaat.
Zeker een shop om aan te bevelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Veerle Mariën 08-12-2017 Via de website gekocht

Prima service bij TV aankoop!

Een SMART TV gekocht en na 2 dagen in perfecte staat alsook de verpakking, thuis geleverd.
De prijs van de TV was het voordeligst bij deze leverancier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Antoine H. 08-12-2017 In de winkel gekocht

Absolute aanrader !!

Op Black-Friday een mooie LG TV gekocht. Al direct na uitpakken bleek dat het beeld op sommige plekken lichter was (vooral de hoeken). Na contact met LG opgenomen te hebben en wat resets, bleef het probleem.

Hierop contact opgenomen met Televisie Winkel. Ik werd netjes te woord gestaan en na het uitleggen van het probleem mocht ik langskomen om de TV om te ruilen. Er zou een paar dagen een exemplaar op mijn naam gereserveerd blijven staan zodat ik kon kijken welke dag het beste voor omruil uitkwam.

In de winkel werd verder niet moeilijk gedaan, ik leverde de oude doos in en kreeg een compleet nieuw exemplaar. De medewerker was me al aan het "uitzwaaien" toen ik hem er toch maar even aan herinnerde om de inhoud van de oude doos te bekijken of alles erin zit :-) ... meer voor mijn eigen gevoel en dat er later geen onduidelijkheden kunnen ontstaan.

Al met al top service. Daar ik nooit een 10 geef in reviews, er blijft voor een bedrijf/product altijd wel ergens wat te verbeteren, anders dreigt er stilstand ;-) ... geef ik mijn hoogste score, een dikke 9

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruim assortiment voor elke potemonnee 07-12-2017 In de winkel gekocht

Ruime keuze

Zowel op de site als in de winkel een ruime keus en voor elke portemonnee . Na eerst de website te hebben bezocht en reviuws te hebben bekeken een keuze gemaakt . Na de voorraad te hebben gecheckt op internet , hebben wij de tv opgehaald in Naarden . Doordat wij wisten welke tv wij wilde hebben stonden wij 15 minuten later weer buiten en werd de tv zelfs in de auto gelegd door jullie zeer vriendelijke personeel .

Paul Immers 07-12-2017 Via de website gekocht

degelijke, betaalbare producten en zeer snelle levering

de website heeft een goede "zoek machine" waardoor je snel bij het gewenste product bent. Goede prijs en kwaliteit verhouding e een zeer snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjoerd 07-12-2017 Via de website gekocht

Beste prijs/kwaliteit!

Televisiewinkel had de beste prijs/kwaliteit en ik ben nog steeds erg blij met de tv, topshop wat mij betreft!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mat 07-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte Service

Ik had geen track en trace e-mail ontvangen en op de dag van levering toch even gebeld met een dame van de Service afdeling. Ze kon me haarfijn vertellen dat het pakket onderweg was. Binnen een half uur was het ook geleverd. Top dat ze even mij track en trace was!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Sjoerd Brink 07-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

De webshop is zeer overzichtelijk en de prijzen zijn ook aantrekkelijk
We zijn ook via mail erg snel en vriendelijk geholpen.
De service is ook zeer goed de televisie was de volgende dag al thuis zoals beloofd
Helemaal TOP

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MB Building 07-12-2017 In de winkel gekocht

Goede keuze

Uitgebreid assortiment en vakkundig personeel. En heel leuk dat er buiten een foodtruck stond waar we een heerlijk broodje pulled pork konden halen.

Hans 07-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goed geweldig

Ik raad iedereen deze winkel aan zeer goed survars ook zeer goed.zeer goede uit leg de nummer 1.van nederland