Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

carla beetz 25-04-2014 In de winkel gekocht
naarden

geode regeling => reserveren en afhalen.

prettig geholpen.

voldoende keuze

goed bevallen

K. Boon 25-04-2014 Via de website gekocht

Davyvdaarsen 25-04-2014 Via de website gekocht

Alles ging gemakkelijk!

Service is gewoon zeer top

Assoritment zeer top

Aanbeveling
Aan iedereen omdat het gewoon een topwinkel is.

Extra toelichting
Korte antwoorden geven, lukte niet steeds om naar volgende pagina te gaan, maar ze zeggen korte antwoorden zijn meestal het krachtigste

Charles Sieberichs 25-04-2014 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 Naarden

Ruime parkeergelegeheid.

Wij werden uiterst vriendelijk, geduldig en zeer behulpzaam geholpen door een van uw verkopers Michaël.

Assortiment
Wij hebben niet alles bekeken, maar kregen wel de indruk dat het assortiment wat aanwezig was, meer dan voldoende moet zijn voor ieder klant.

Aan iedereen !

Extra toelichting
Zelden heb ik zo'n proffesionele personeel aanwezig mogen zien. Uiterst behulpzaam en zeer vriendelijk.

A.M.F. van Drongelen 25-04-2014 Via de website gekocht

Makkelijker kan het niet!

Bestelling geleverd volgens afspraak!

Assortiment
Keuze is meer als voldoende en bijbehorende filmpje over het apparaat is een uitvinding!

Aanbeveling
Ik gun andere klanten hetzelfde!

Bickel2902 25-04-2014

Het wordt je ontzettend makkelijk gemaakt om vanuit je luie stoel een nieuwe tv ( in ons geval) uit te zoeken.
Super goede uitleg erbij, kan niet beter!Goede uitleg bij bestellen en verdere afhandeling.

Om 19.30 s avonds besteld, de volgende dag 10.30 in huis, super! En geen extra verzendkosten,ga je auto tegenwoordig eens parkeren!!!!

Assortiment
In iedere prijsklasse een prima aanbod en niet te vergeten de opruimkelder, ook altijd de moeite waard om daar te kijken

Aanbeveling
Waarom niet? Zie bovenstaande, wij zijn duidelijk een tevreden klant!!

Extra toelichting
Zijn overstag, hadden nog nooit tv gekocht via internet. Maar ging super, volgende dag in huis. Geen ergernissen meer bij parkeren in de stad, wachten in de rij bij de kassa en tegenwoordig ook niet altijd eeen professionele uitleg meer! Hier op de site staat alles duidelijk uitgelegd! Top!!

Sue Denim 25-04-2014

aanmelden ging snel en eenvoudig

heel uitgebreid

prima zaak

Extra toelichting
Eén van de ruimste assortimenten, snelle levering

jan 2014 25-04-2014

heethaar 25-04-2014

Makkelijk een keuze kunnen maken, mede door de filmpjes

volgende dag in huis

1999 e 25-04-2014

makkelijk thuis te bestellen

savonds besteld volgende dag in huis

Assortiment
zeer uitgebreid en goede info

als geweldig

snel , goed , ruime keuze

martijnnijhof 25-04-2014

NdeJong 25-04-2014

Stap voor stap eenvoudig tv te selecteren

Extra toelichting
Zeer zorgvuldig en compleet in informatieverstrekking per email en sms omtrent bestelling en bezorging

Caat24 25-04-2014

Snel besteld zonder moeite

Snelle levering

Extra toelichting
Goede snelle service erg tevreden

Plancius 24-04-2014

Simpel om een keuze te maken

Redelijk snel thuis bezorgt

Voldoende aanbod

Aanbeveling
Ondanks een fout van de fabrikant doet de webwinkel er alles aan om het op te lossen

Extra toelichting
Zover ik al huiverig sta tegenover aankopen op internet en zeker kopen bij een relatief onbekende webwinkel voor een groot bedrag, is het me erg meegevallen. Hierdoor zal ik zeker in de toekomst vaker een bestelling bij deze webwinkel doen.

Jeroen Borsboom 24-04-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel is prima bereikbaar, goede parkeergelegenheid en zodra je de winkel inloopt, waan je je midden in het assortiment van tv's. Alles staat goed opgesteld

De verkoper legde mij alles duidelijk uit en ook voor mensen zonder teveel technische kennis is dit een prettige ontvangst. Ik heb een demonstratie gekregen van een tv die bij mij mij in de smaak viel en dit heeft mij doen besluiten deze bij Plasma-Discounter aan te schaffen. Vooral het feit dat merk en prijs niet zoveel zeggen. Het gaat om de kijk-ervaring en hoe het beeld is. Dit heeft mij overtuigd, mede dankzij de expertise van de verkoper

Assortiment
Assortiment in de winkel is ruim, er staan/hangen genoeg tv's om je ogen de kost te geven en heb het idee dat alles ruim op voorraad is bij Plasma-Discounter

Aanbeveling
Fijne winkel, prettig personeel, ook diverse andere shops in het pand aanwezig, dus er is voor iedereen wel iets te vinden!

Extra toelichting
Ik kom hier zeker nog eens langs voor een volgende aankoop!! Bedankt voor de uitstekende service!! :D Groeten van een zeer tevreden klant

Domien Debruyne 24-04-2014 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken, prijzen duidelijk, eenvoudig bestellen

Snelle aflevering

Assortiment
Ik zocht op een specifiek product en dat hadden jullie

Beste prijzen

Extra toelichting
Alles top, alleen: zitten jullie niet op Kelkoo? Daar kunnen jullie de concurrentie op alle fronten verslaan...

edwin lechner 24-04-2014 In de winkel gekocht
naarden

via de website gezocht wat ik wilde hebben en in naarden opgepikt daar werd ik keurig geholpen

Assortiment
voldoende keus in allerlei prijsklassen

Aanbeveling
voor de goedkoopste keus raad je dit altijd aan bij bekenden en vrienden

Sander-033 24-04-2014

Gewoon een goede website. het meeste is duidelijk, spreekt voor zich. De balk met het filter om makkelijker te zoeken vond ik echter niet opvallend genoeg. Ik was in de verondersteling dat die keuzes links in de kolom stonden. Het betaalgemak kan ik niet over oordelen, want ik heb in de winkel betaald. Het bestellen/reserveren van mijn product was erg makkelijk. Prima qua gemak dus!

Toen ik mijn product afhaalde in Naarden, moest ik wachhten totdat ik aan de beurt was. De reden dat ik moest wachten, kwam omdat beide verkopers de tijd namen voor twee klanten. Hetgeen kwam professioneel op mij over.

Mijn product was al gereserveerd, en werd binnen 2 minuten voor me afgeleverd door een magazijnmedewerker. Hij zette de TV in mijn auto. Klasse service!

Assortiment
Het assortiment is groot. Mijn eerste keus ging naar een andere winkel, maar die had de TV niet op voorraad. Qua assortiment zit het bij plasma-discounter dus wel goed. De prijs ligt tussen een webwinkel en een gewone winkel in en kan dus goed concureren met beiden.

Aanbeveling
Makkelijk online te bestellen of te reserveren. De mogelijkheid om de producten real-life te bekijken. De mogelijkheid om advies van een verkoper die de tijd voor je neemt wordt vast als prettig ervaren. Het geheel komt professioneel en bbetrouwbaar over.

Extra toelichting
Een TV gekocht bij Plasma-discounter. Ik was al lang online op zoek naar een goede en betaalbare TV en vergelijk meerdere TV's. Ik ben naar diverse verschillende winkels geweest om producten real-life te bekijken. Het filmpje van Tom Coronel met de TV naar mijn keuze had ik al een paar keer bekeken. De TV kon ik ergens anders iets goedkoper krijgen, maar bleek niet leverbaar. Zodoende bij Plasma-discounter terecht gekomen. Het geheel maakte een verzorgde, professionele en betrouwbare indruk. De mogelijkheid de producten real-life te zien met professioneel advies is zeer prettig. Mogelijkheid te kiezen tussen afhalen of laten bezorgen is fijn.

Edith Verharen 24-04-2014 Via de website gekocht

Wij hadden al dezelfde TV. Doordat wij de muur gingen behangen, moest hij er afgehaald worden. Duim tegen het scherm en dat betaald de verzekering niet uit. Net een half jaar oud. Dus prijsvergelijking doen en kwam Plasma-dicounter.nl er goed uit.

Binnen now time was de TV binnen. En daar wij al eerder bij Coronel in de winkel aanschaffen hebben gedaan, wisten wij dat de service goed was. Daar wij bij het espresso-apparaat problemen hadden. Zelfde dag terug gebracht. Nieuwe meegekregen en als "troost" een pak espressobonen meegekregen.

Assortiment
Wat wij tot nog toe wilden aanschaffen, was aanwezig. Het zou kunnen zijn dat dat een keer niet zo is. De prijzen zijn tot nog toe interessant geweest ten opzichte van andere winkels.

Aanbeveling
Zie mijn antwoorden hierboven. Dit is ook al eerder gebeurt.

Extra toelichting
Ik zou niet weten wat ik zou moeten motiveren, daar ik alles al heb weergegeven. Prijs/kwaliteit is prima. Service is prima. Wat moet ik hier nog aan toe voegen.

Miranda B. 24-04-2014

De website biedt veel mogelijkheden om te zoeken en te filteren. Dat maakt het overzichtelijk en helpt om een goede keuze te maken.

Ik heb eigenlijk alleen ervaring in de winkel. Daar word je vriendelijk, snel en deskundig geholpen.

Assortiment
Er is een zeer ruime keuze, van zowel dure als goedkopere varianten.

Aanbeveling
Het is een breed assortiment, de prijs is scherp en de service is goed.

Extra toelichting
Het aanbod is ruim de prijzen zijn scherp. De site is heel overzichtelijk, je kunt goed zoeken en filteren. De service in de winkel is goed.

Go4fitness 24-04-2014

Vrij eenvoudige invulling van gegevens.

zeer snelle levering.

Assortiment
Ruim aanbod van artikelen.

Aanbeveling
Zoals hierboven mijn motivering, daarbij prijs ook nog goed.

Extra toelichting
Deze tijd willen we sne;l bediend worden voor een goede prijs, met deze site wordt ik goed geholpen. Zo wil ik mijn eigen klanten ook bedienen, je bied een product waarbij service hhog in het vaandel dient te staan.

Thei1965 24-04-2014

Prima

Je wordt van elke stap in het bestel- en afleverproces actueel op de hoogte gehouden.

Aanbeveling
Prima....een 10 zou ook kunnen maar dat motiveert niet om scherp te blijven:-)

Extra toelichting
Doen wat zij beloven! Niks op aan te merken!!!

Jessica06 24-04-2014

Ik wist van te voren hoe groot de tv moest zijn dit klik je dan aan op de site en je krijgt een overzicht van alle tv's die verkrijgbaar zijn in die maat. Daarnaast zag je ook een tv die in de top 10 als best vekochte stond. Toen was voor mij de keuze snel gemaakt.

Snelle levering en goed dat ie moet tekenen voor ontvangst. Tevens wordt je per mail goed op de hoogt gehouden van de status van je bestelling

Genoeg keuze!

Aanbeveling
Wij doen vaak onze aankoop in Naarden service en aandacht is er zeer uitgebreid

Extra toelichting
Goede service in de winkel bij bestellen snelle levering en goede kwaliteit producten.

RichardSpijk 24-04-2014

de site is helder, duidelijk en overzichtelijk.

ik heb er 2x wat besteld en beide keren ging de bestelling vlot en de levering boven verwachting.

Assortiment
ik kan er voor mij voldoende vinden, genoeg keuze. Niet teveel en niet te weinig.

Aanbeveling
een internetwinkel die mij als klant geen minpunten kan laten benoemen , doet het gewoon erg goed

Adje Sporenberg 24-04-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Handig om je product af te halen ipv bezorgen

Accurate informatie

Assortiment
Goede vergelijking mogelijk andere producten

Al vaker gedaan

Extra toelichting
Al meerdere malen iets gekocht. Elke keer naar tevredenheid geholpen!

duuker 24-04-2014

Kan het nog makkelijker?

Even gebeld, gelijk goed antwoord.

Assortiment
Wist niet dat er zo veel tv`s waren.

Extra toelichting
En gewoon de volgende dag voor 14.00 uur in huis. KLASSE.

Dikkie1980 24-04-2014 Via de website gekocht

toestel is makkelijk te plaatsen en de installatie is een eitje.

toestel was ruim binnen 24 uur binnen! netjes verpakt en geen beschadigingen

Assortiment
Het assortiment is zeer ruim! alle soorten en maten zijn aanwezig

Aanbeveling
wij hebben nu 3 bestellingen gedaan en zijn zeer tevreden.

Extra toelichting
Plasma-discounter is een prima webwinkel om je aanschaf te doen. De kwaliteit en service is prima! Top!

hj15041 24-04-2014

Goede site. Leuk en handig filmpje ij de producten.
bestellen kan bijna niet fout.

Vooraf wordt aangegeven hoe lang de levering duurt. dit klopte exact. over klantenservice kan ik tot op heden geen oordeel hebben.

Assortiment
prima assortiment waardoor je ook onderling kunt vergelijken.

Aanbeveling
Kan op moment van schrijven niks negatiefs over de shop bedenken.

Extra toelichting
Zoontje had het geld bij elkaar gespaard om een mooie tv te kopen. doordat we tot nu toe goede ervaringen met Samsung hebben, hebben we wederom hiervoor gekozen. De tv heeft een mooi strak beeld met goede kleuren. wat betreft Plasma discounter, tot nu toe alleen maar lof. ze hebben bij de bestelling aan gegeven wat de levertijd is, en dit klopt exact. "gelukkig"nog niks met klantenservice van doen gehad, en hopelijk blijft dat ook zo :-).

Brittnie 24-04-2014

Heel duidelijke website, volledige informatie eigenlijk niets te vragen na het bekijken van de informatie en het filmpje. Gemakkelijk dat het online kan en gratis wordt bezorgd!

Gratis bezorgen en erg snel leveren! Zelfs met de Paasdagen er tussen!

Jagald 24-04-2014

Overzichtelijke site.

Super snelle levering.

Extra toelichting
Overzichtelijke site, bestellen een fluitje van een cent en scherpe prijsstelling!

Lars N 24-04-2014 Via de website gekocht

Het zoeken en de complete informatie zijn top. De filmpjes voegen regelmatig wat toe. Ik geef 2 minpunten omdat de vorige knop alle ingevulde preferenties overhoop gooit en de zoekopties mogen iets uitgebreider.

Ze gaan zelfs zover om filmpjes te maken! De klant wordt uitstekend op de hoogte gehouden.

Wat hebben ze nou niet?

Aanbeveling
Ik raad de winkel al aan mensen aan, ik ken geen beter alternatief.

Extra toelichting
Ik ben geen betere winkel qua service en assortiment tegengekomen.

SZeedijk 24-04-2014

Via een PC browser is de website top. Filters werken goed waardoor voor mij het gebruiksgemak hoog ligt.
Waarom dan een 7? Omdat de filters zo goed als niet te bedienen/gebruiken zijn vanaf mijn tablet (iOS)
Om dus goed de website te kunnen gebruiken ben ik aangewezen om een PC te gebruiken.

Niets over te klagen. Is zoals het wezen moet.

Assortiment
Ruime keuze in GOEDE producten. Dat is in mijn ogen wezenlijk anders dan alleen maar een ruime keuze aanbieden met ook mindere producten.
Je weet dat je hier aan het juiste adres bent voor goede producten.

Aanbeveling
Naast het feit dat de prijzen hier heel goed zijn speelt ook het feit dat het goede producten zijn mee.
Daarnaast is de service goed.
Maar wat zeker niet onbelangrijk is maar vaak vergeten wordt: Er is echte kennis in huis! En dat is heel prettig kopen!

Extra toelichting
Zoals aangegeven heel tevreden over zowel de online als fysieke shop. Het door mij gekochte product kwam uit de opruimkelder. Eigenlijk schandalig dat dit verkocht moet worden als opruim artikel. Waarom? Voor mij heel plezierig omdat de prijs gunstiger was. Maar bij dit product was alleen de doos opengemaakt. Misschien is het scherm er even uitgetild geweest maar daar hield het mee op. Alles zat nog in de ongeopende plastic verpakkingen. Maw, alles ongebruikt en dus 100% nieuw! Iedere andere winkel had deze TV weer als nieuw verkocht. Plasma discounter niet. Enorm veel respect voor de manier van handelen!

DJ1967 23-04-2014

familie de Graaf 23-04-2014

Extra toelichting
Eerlijke en deskundige medewerkers. Goede en snelle service. De voorbereiding kan je op de site doen. waardoor je snel je keuze kan maken. binnen een kwartier stonden we weer buiten me een TV. Top

jacquelinebrijder 23-04-2014

De TV was gemakkelijk te vinden op de site je kunt het aantal inch opzoeken

snelle levering

Genoeg keuze

Betrouwbaar

DavidH87 23-04-2014

Makkelijk te bereiken

Erg goede service. Personeel weet alles van hetgeen ze verkopen

Veel, volop keuze

Aanbeveling
Zeker, goedkoper en betere service dan concurrenten

Extra toelichting
Heel vriendelijk en personeel weet veel van wat ze verkopen

J Koning 23-04-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zelf opgehaald in Naarden. Showroom is redelijk makkelijk te vinden.

Goede verkoper van SONY zelf. Goede voorlichting.

Assortiment
Veel merken en modellen beschikbaar.

Aanbeveling
Veel modellen met zeer scherpe prijzen.

Extra toelichting
Groot assortiment, goede voorlichting en prijstechnisch één van de goedkoopste. Echte aanrader om hier je tv te kopen.

Knot1980 23-04-2014

KevinD1984 23-04-2014

Zeer overzichtelijke webshop met goede beschrijvingen van de producten.

De prijs van het product was op aanvraag. Gebeld en direct een goede prijs gekregen. Product gereserveerd en een uur later in de showroom betaald en opgehaald,

Abdel1993 23-04-2014

Extra toelichting
Heb een resevering geplaatst via de site. Alles ging heel makkelijk. Dag erna ben ik langs geweest, ik had meer een loods verwacht. Was verbaasd zo een mooie winkel te zien. Veel personeel heeft gezorgd voor een snelle doorgang. Kortom, het was allemaal dik ik orde. Een 10

Aanradertentop 23-04-2014

Goede parkeergelegenheid en goed bereikbaar

Kundig personeel en vriendelijk. Werken hard en nemen de tijd voor klanten. Hierdoor ben je bereid om te wachten...

Assortiment
Duidelijk, gevarieerd en overzichtelijk assortiment.

Aanbeveling
Winkels (en online) van Coronel zijn stop-and-go. Met vertrouwen kun je hier je spullen kopen tegen de juiste prijs.

Extra toelichting
Er is altijd ruimte voor verbetering. Dit is een zaak die openstaat voor suggestie, dat merk je bij binnenkomst. Suggestie? * Helpen aangekochte zaken naar de auto te brengen? * afgifte van aangekochte zaken in de winkel verloopt rommelig en tevens staan mensen te wachten op een plek waar potentiele kopers orienteren

Paul Smits 22-04-2014

Lekker overzichtelijk thuis op de bank een tv uitzoeken. Wat wil je nog meer.

Racend snel

Precies wat ik zocht.

Snelle en betrouwbare service

Extra toelichting
Betrouwbare site die snel levert. Iedereen aan te raden. Wat wil je nog meer. Volgende aankoop wordt sowieso eerst bij plasma disconteer gecheckt. En bij aanwezigheid daar gekocht.

WT van der Pouw 22-04-2014 Via de website gekocht

keurige nette enduidelijke website die makkelijk te sorteren is
En natuurlijk een duideliijke product info video van Tom zelf

werd uitstekend op de hoogte gehouden middels email en sms over de bezorg data en tijdstip

ruime keus

Aanbeveling
als ik er tevreden over ben dan waarom iemand anders daar van niet op de hoogte brengen

Extra toelichting
Mooie website met duidelijke informatie Staat ook ver boven aan op verglijkings websites zoals kieskeurig

annemiekevb 22-04-2014 Via de website gekocht

Goede site, veel info over de producten. als minpunt: zelfs iets te veel info, wat kiezen uit het enorm uitgebreid e assortiment moeilijk maakt

Super snelle bezorging, om 1930 besteld, de volgende dag in huis

Assortiment
Alle bestaande televisie s te koop?

Aanbeveling
Uitgebreid, snel, niet duur, wat wil je nog meer?

mark-31 22-04-2014

Goed geholpen door het personeel.

Aanbeveling
Ziet er netjes uit de winkel en genoeg keuze.
Vriendelijk personeel.

Extra toelichting
Na eerst flink twijfelen toch de sony kdl-55w905 genomen. Door goed uitleg van de verschillen tussen een ander model. Personeel heeft veel geduld en legt het goed uit. Ben zeer tevreden.

Petrus9 22-04-2014

Makkelijk bereikbare locatie

Snel geholpen, voldoende (deskundig) personeel aanwezig

Ruime keuzemogelijkheden

Aanbeveling
Assortiment/kwaliteit, service staan op hoog niveau tegen een zeer concurrerende prijs

Van Acker Yves 22-04-2014 Via de website gekocht

Bestellen van uit je zetel en makkelijk thuis geleverd!

Extra toelichting
De bestelling, opvolging en levering verliep super vlot en zal in de toekomst zeker nog wel iets bestellen!

Jeroen299 22-04-2014

Website erg traag en ergernis om te zoeken.

Het is niet van deze tijd om 80ct/minuut te moeten betalen voor het servicenummer.

Behoorlijk ruime keuze.

Extra toelichting
Algemeen redelijk tevreden goede punten maar zeker ook punten ter verbetering.

F. Ipenburg 21-04-2014

Site is duidelijk, veel uitleg

snel geleverd

ruim, met duidelijke uitleg

Aanbeveling
vanwege snelle levering en extra informatie op de site

goede verhouding prijs / snelheid / kwaliteit

1970 Bas 21-04-2014

Extra toelichting
Na een eerdere teleurstellende aankoop bij een andere internet winkel kwam ik bij Plasma-discounter terecht, ik kan niet anders zeggen dat het een geweldige winkel is. Omdat ik al wist wat ik wilde was het bestellen en geld overmaken en wat ze zeiden is waar voor 20.00 uur besteld de volgende dag geleverd en inderdaad de volgende dag ging voor 11.00 uur de bel en daar was mijn nieuwe TV Kort samengevat Snelle Geweldige sevice