Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Linschoten13 28-04-2014

Duidelijke website, bestellen was zo gebeurd

Door duidelijke e-mail naar aanleiding van de bestelling is het makkelijk om de zending te volgen

Mooi assortiment

Aanbeveling
Goede betrouwbare levering met acceptabele prijzen

dijk1970 28-04-2014

eenvoudig te bestellen via de website

Assortiment
gevonden wat ik nodig had

Aanbeveling
zeker, kreeg zelf al een tip mbt de website

mark 28-04-2014 Via de website gekocht

h. Anbergen 28-04-2014 Via de website gekocht

lekker thuis achter de pc

snel geleverd

groot

snel en gemakkelijk

Extra toelichting
mooi tv voor een mooie prijs !!!!!!!!!!!!!

Rob00Rob 28-04-2014

Zeer mooie (web)winkel waar voorraadbeheer zover ik heb ervaren op orde is en daardoor keurig geholpen. In tegenstelling tot een andere webwinkel waar ik mijn tv eerder had besteld, maar deze niet leverbaar was. Nu ik deze winkel heb mee gemaakt wil ik ook niet meer switchen!

Perfecte service. Doordat ik eerst bij andere winkel had besteld maar die niet meer kon leveren en ik wel had betaald uiteraard moest ik 14 dagen op mijn geld wachten. Op de website keurig gereserveerd en keer telefonisch verlengd en was geen probleem! Ook met ophalen in de winkel keurig geholpen!!!

Assortiment
In de winkel en website genoeg keuze en voor iedereen wat wils. Daarnaast goede uitleg hoe en wat je nodig hebt. Ik heb hierdoor ook een ophangbeugel uitgekozen en door de filmpjes/uitleg makkelijke keuze.

Aanbeveling
Geen fout woord over te zeggen, beviel mij ten zeerste en mocht ik of iemand een tv kopen dan raad ik deze winkel zeker aan.

Extra toelichting
Zoals hierboven omschreven; top service zonder op of aanmerkingen! Daarnaast werkt de Tv perfect en voldoet compleet aan mijn verwachtingen, maarja had zelf research gedaan dus daar de winkel/medewerkers weinig/niet bij nodig gehad.

IlsetL 28-04-2014

- duidelijk opgesteld

- prijs/kwaliteit verhouding

zoals hierboven verduidelijkt

Silvan Kok 28-04-2014

Ik kon heel makkelijk de TV vinden die ik in gedachten had door de categorieën en filters op de site.
Er stonden vervolgens goede beschrijvingen bij en uitleg over de bezorging of zelf ophalen.

Nadat ik bij een ander bedrijf problemen had gehad met de bezorging, wilde ik mijn TV zelf ophalen. En toen ik Plasma-discounter belde over de tijden etc. waren ze heel duidelijk en behulpzaam.
Alleen in de winkel/showroom zelf duurde het wel een beetje lang voordat er iemand was om mij te helpen. Ook andere mensen stonden al een tijdje te wachten.

Assortiment
Een goed assortiment met veel modellen van verschillende merken op voorraad.

Aanbeveling
Ik zou mijn vrienden deze winkel zeker wel aanraden. Want ik heb hier makkelijk en snel mijn mooie TV gekocht voor een zeer scherpe prijs (vergeleken met de concurrentie).

Extra toelichting
Nadat ik bij een ander bedrijf teleurgesteld was ben ik bij Plasma-discounter wel goed geholpen en ging het zoeken, aankopen en ophalen van mijn TV heel soepel. (Zie verder ook de uitleg bij bovenstaande losse punten.)

fam.grimme 28-04-2014

t'is ofwel online bestellen, waarbij meneer Coronel himself duidelijke info geeft over de artikelen in de Youtube filmpjes. Ook in de winkel is het gewoon makkelijk shoppen. Perfect!

We zijn geholpen door 2 medewerkers. De eerste vroegen wij om een demonstratie van de TV. De medewerker bleef achter de toonbank staan. Maar hij kwam op ons over dat het niet van harte ging. Daar kwamen wij achter toen er een ouder echtpaar door hem werden geholpen bij dezelfde tv. Dit stel kreeg ineens wel een uitvoerige demonstratie van deze medewerker. Uiteindelijk besloten mijn vrouw en ik de tv te kopen. De 2e medewerker vroeg of de 1e medewerker ons voldoende informatie had gegeven over het toestel. Toen ik aangaf dat de mensen die nu geholpen werden door hem een uitgebreide demo kregen en wij niet, hoorde de betreffende medewerker dat, en kregen wij min of meer toch een laat ik zeggen onplezierige blik toegeworpen. Mijn vrouw en ik hebben dit contact met deze medewerker als zeer onplezierig ervaren. De 2e medewerker waarbij wij de betaling deden was gelukkig erg vriendelijk en hulpvaardig. Hij sjouwde de grote doos even naar onze auto en hielp zeer vriendelijk de tv in onze auto te leggen. Dit contact was zeer prettig. Dit maakte een hoop goed gelukkig. Toch jammer dat we bij de aanschaf van dit prachtige toestel nog een beetje een rare nasmaak hebben overgehouden. We zijn dit ook zeker niet gewenst van Plasma Discounter.

Assortiment
ruim opgezette winkel. Rustige en overzichtelijke indeling. Ik mag graag bij jullie shoppen. We hebben inmiddels meerdere artikelen bij jullie gehaald. Ook de wasmachine die we anderhalf jaar geleden online hebben besteld, werd keurig op tijd bezorgd en de service was toen ook top!

Aanbeveling
Ondanks de onprettige ervaring met die medewerker, zijn we over het algemeen zeer tevreden. De 2e medewerker hielp ons zeer keurig met de TV in te laden in de auto. Zijn service en vriendelijkheid maakte gelukkig een hoop goed...

Extra toelichting
Een ander puntje van aandacht. Het bleek dat de medewerkers niet op de hoogte waren van de actie van afgelopen weekend, mbt de gekochte tv. Normale prijs was 749. Toen ik vroeg of er nog een speciale koningsdag actie was oid, werd door de medewerker aangegeven dat dit niet het geval was. Op de demo tv in de winkel werd een reclamefilmpje getoond van de uitgestalde tv. Daarin kwam naar voren dat er weldegelijk een weekendactie was. De tv kostte nu slechts 679. Ook kwam er een andere klant binnen die dezelfde tv de avond ervoor had gehaald, en ook hij was niet ingelicht bij de aanschaf dat de tv de volgende dag in de actie kwam. Hij heeft overigens wel netjes het verschil terug gekregen. Weer een keurige service wat mij betreft!

H. Elders 28-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijke website met voldoende informatie of het desbetreffende produkt.

Top binnen een dag in huis, en ook mogelijkheid om op een ander afleveradres te laten bezorgen, dit ging super.

Assortiment
Keuze genoeg in verschillende prijsklasse, wij vonden snel wat wij zochten.

Aanbeveling
Zowel onze laatste bestelling online ging super, ook de keer dat wij in de winkel zelf zijn geweest zijn wij naar volle tevredenheid geholpen.

Extra toelichting
Zie bovenstaande antwoorden, die zeggen genoeg denk ik. Zeer tevreden klant

NEXT Paul 28-04-2014 Via de website gekocht

duidelijke productbeschrijving!
easy order!

levering conform afspraak!

Assortiment
keuze te over en makkelijke zoekfunctie indien specifiekere eisen worden gesteld...

Aanbeveling
al vaker gedaan, goede correcte prijsstelling van de aangeboden toestellen!
Do zo voort!

manuel1970 28-04-2014

gewoon ,eerst kijken en dan kopen
met een druk op de knop en je
kunt je aankoop afhalen wanneer je wilt.

deskundig personeel die je goed advies geven, en je er ook op wijzen dat er meerdere
mogelijkheden zijn

gewoon goed

Aanbeveling
lekker makkelijk en goed parkeren

Extra toelichting
ik dacht dat het zo wel voldoende is ,en de baas moet ook op de arena boulevaar ook zijn drankje kunnen drinken

Geelen1967 28-04-2014

Extra toelichting
Prettige, duidelijke website. Scherpe prijzen. Tip; laat online aankopen tot bijv. 20.05 toe, zodat bestellingen precies om 20.00 nog wel meegaan met verzending.

Charles Looijestijn 28-04-2014 Via de website gekocht

Vlot te vinden en snel te boeken.

Correcte afhandeling en informatie

Voldoende keus.
Alleen geeft de site op zoekgegevens artikelen aan, die er ook zijn, maar rechtstreeks op de site niet zijn terug te vinden.

Aanbeveling
Ben zeer tevreden over afwikkeling en service.

Extra toelichting
Over het algemeen zeer tevreden. Geen onvoldoende te vinden.

RobV41 28-04-2014

TV gekocht in de winkel in Naarden, makkelijk te vinden, makkelijk parkeren, ruime overzichtelijke showroom. Je kunt rustig kijken en vergelijken, pas als je informatie nodig hebt, ga je naar de balie en wordt je geholpen

Assortiment
Genoeg, overzichtelijk per groep opgesteld

Aanbeveling
Een ruime overzichtelijke showroom,vakkundige en vriendelijke mensen in de winkel, voldoende en makkelijke parkeerruimte. Persoonlijk koop ik liever bij een winkel dan via internet, daarom zijn bovenstaande zaken belangrijk voor mij. Van een TV wil je zeker het beeld zien voor je gaat kopen.

Extra toelichting
Ik geef een goede beoordeling omdat ik prettig werd geholpen en een goede TV, tegen een goede prijs heb gekocht

evroekel 28-04-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Scherpe online prijzen en gewoon direct op te halen.

Prima beantwoording van vragen. En heerlijk om ook als je in de winkel koopt keurig de factuur digitaal te krijgen.

Assortiment
Ruime voorraad en prima showroom.

Aanbeveling
Goede ervaringen op alle aspecten. Aanrader!

Extra toelichting
Aanrader! Het beste van online (zoals scherpe prijzen) gecombineerd met voordelen van offline (showroom, direct af te halen etc).

Batsman 27-04-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik ben zeer tevreden over de ruime openingstijden en bereikbaarheid van de winkel.

De voorwaarden voor internet en winkel zijn niet gelijk.
De 2 weken omruilgarantie bv geldt niet voor de winkel wat ik raar vind. Ik zie de winkel als een toevoeging op de internet verkopen (oa door snelle afhaal mogelijkeden), maar is dat op deze manier niet.

Assortiment
De belangrijkste merken zijn vertegenwoordigd. Per merk is er een zeer ruime voorraad. Je slaagt hier zeker.

Aanbeveling
Er is absloluut geen enkele reden om deze winkel niet aan iemand anders aan te raden

Extra toelichting
Een zeer plezierige aankoop met een verkoper die een helder verhaal vertelde en de tijd had om dit duidelijk uit te leggen. Hij ging in op zowel de positieve als de negatiefe aspecten van de verschillende merken. Een prima winkel met de demo-TV's duidelijk op een rij. Enige minpunt is dat de voorwaarden van winkel en internet niet hetzelfde zijn, hadden PD oa geselecteerd door de mogelijkheid om binnen 2 weken nog te kunnen wisselen.

Brera63 27-04-2014

Makkelijk te vinden wat je zoekt met daarbij een goed advies.

Snelle bevestiging van de aankoop. Verdere service-ervaringen heb ik (nog) niet, want levering moet nog gebeuren.

van der Pijl 27-04-2014 Via de website gekocht

Helemaal geen klachten, het ging simpel.

Via facebook lekker snel reactie.

Assortiment
Ruim voldoende. Was snel geslaagd.

Gewoon goed.

Extra toelichting
De tv via de webwinkel gekocht, maar wel eerst gekeken in de winkel. Was super druk en niemand die je wat kon vragen vanwege de drukte, dus via de webwinkel besteld. De soundplate in de winkel zelf gekocht paar dagen later. Vriendelijk geholpen. Zou het zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Edwin Bos 27-04-2014 In de winkel gekocht

Aanbeveling
makkelijk, goed bereikbaar en goede prijs

Coen1985 27-04-2014

Makkelijk te reserveren voor het winkel bezoek

vriendelijk en kundig personeel

Ronald11111 27-04-2014

Mijn samsung LCD TV bleekt na aanschaf ind e winkel defect. Dezelfde avond weer langsgereden en binnen 5 minuten was de TV omgeruild voor een ander toestel. Prima service.

Aanbeveling
Goed geholpen. Snelle en vakkundige service.

catcher4 27-04-2014 Via de website gekocht

Mooi overzicht, en goeie zoek selecties

Goedkoop en genoeg keus

Extra toelichting
Net een nieuwe samsung gekocht. In veel winkels ook gekeken, maar op deze website toch wel het goedkoopst. Ook mooi is de opruimkelder om daar nog is een extra 20% korting op te krijgen. Fijn bedrijf en is erg snel met leveren.

Hans Vennik 27-04-2014

goed te bereiken en goede info op website

makelijk te reserveren en snelle afhandeling bij ophalen

ruime keus

zie boven

Extra toelichting
zeer tevreden met bestellen en afhandelen en informatie produkt

arefel 27-04-2014

Online selecteren en daarna in de winkel het beeld beoordelen. Vervolgens kopen en meenemen!

Goed advies van verkoper

Assortiment
Nieuwste modellen beschikbaar, gekochte model ruim € 200 onder de adviesprijs kunnen kopen. Niet slecht voor een model dat net op de markt is.

Goed assortiment, scherpe prijs, deskundig personeel

Goed assortiment, scherpe prijs, deskundig personeel

Isabelle85 27-04-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website, product direct gevonden. Ook geen gezeur met account of profiel aanmaken; je vult het adres in, betalen, en klaar. Ook perfecte bevestiging van bestelling en bestelstatus per email.

Snel geleverd en zoals eerder genoemd prima service per email

marschel 27-04-2014

timodean 27-04-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke informatie op de website

Verkoper heeft me goed voorgelicht

Assortiment
Ruime keuze uit diverse merken

Aanbeveling
Snelle service en goede prijs kwaliteits verhouding

R. Koert 27-04-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Keurig door het personeel geholpen, winkel overzicht is prima en niet teveel van het één en ander waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet. Makkelijk bereikbaar en genoeg parkeer gelegenheid.

Han van Spellen 27-04-2014 Via de website gekocht

zo makkelijk bestellen en de volgende dag al in huis

Assortiment
alles op voorraad waar we naar zochten gewoon goed.

Aanbeveling
bij iedereen die iets nodig heeft uit jullie assortiment

Extra toelichting
Grote sortering, veel uit voorraad leverbaar en de volgende dag in huis op de geplande tijd. Geweldig.

mhaa 27-04-2014

Via de website heb ik de TV kunnen reserveren.
Ik ontving een duidelijke bevestiging per e-mail met daarin de afspraken omtrent de reservering.

In de winkel was het lekker rustig. Ik heb eerst rustig kunnen rondlopen alvorens ik de TV heb opgehaald en betaald aan de balie.
De TV werd naar de auto gebracht en de medewerker hielp met inladen.

Assortiment
Goed assortiment aan TV's. Tevens een mooie en duidelijke uitleg op de website omtrent de producten.
Wat ik ook goed vind is de tabel met specificaties die afkomstig is van de fabrikant.

Aanbeveling
Vanwege het gemak, de online mogelijkheden en de service en klantvriendelijkheid in de winkel.

Extra toelichting
De TV voldoet precies aan de door mij gestelde verwachtingen. In de winkel en op de website heb je echt het gevoel klant te zijn. Door de uitgebreide specificaties kon ik een goede keuze maken tussen het ruime assortiment aan TV's. Ik heb de TV gereserveerd via de website en afgehaald en betaald in de winkel in Naarden.

kruimeltje414 27-04-2014

Had mn bestelling binnen 24 uur thuis.en werd tussen door goed op de hoogte gehouden per email wanneer mn bestelling verzonden was.

Goede prijzen!

FoefuR 27-04-2014 Via de website gekocht

skiskien 26-04-2014 Via de website gekocht

Via internet is het het gemakkelijk om wereldwijd te vergelijken en te kopen.

Binnen 15 uur levering.

Assortiment
Wij zochten een TV om op te gamen in ons nieuwe chillblokhut ...dat is gelukt in Naarden..

Aanbeveling
Ik vind het belangrijk dat wanneer er is betaald zo kort mogelijk daarna wordt geleverd.. Dat is bij plasma discounter weer gelukt..dit geeft vertrouwen voor de toekomst!!

Extra toelichting
Veel internet aankopen zijn nog niet zo snel als plasma discounter..dit is bijna boter bij de vis en geeft vertrouwen voor verdere aankopen van nieuwe apparatuur....

petertje45 26-04-2014

fijne gemakkelijke website

supersnelle levering

Assortiment
wat ik zocht had mediamarkt niet en jullie wel

supershop

Extra toelichting
voor de eerste maal wat besteld.Prijs goed,levertijd fantastisch.

thijs 32 26-04-2014

Extra toelichting
Super klantvriendelijke website en een hele snelle levering

Garip O. 26-04-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Om een uurtje of 7 's avonds het product besteld, heb direct een bevestiging ontvangen. Het dag erna om 2 uur 's middags het product ontvangen. Product was ook te volgen via track & trace. Geweldig service.

Extra toelichting
Om een uurtje of 7 's avonds het product besteld, heb direct een bevestiging ontvangen. Een dag erna om 2 uur 's middags het product ontvangen in goede staat. Product was ook te volgen via track & trace, heel fijn. Communicatie was heel goed, constant ge-update via e-mail wanneer nodig. Zeker een aanrader!

pfcthoen 26-04-2014 Via de website gekocht

Klik klik klik, ideal gebruiken en klaar. Ohja en ook nog eens thuis gebracht!

Keurig geïnformeerd wanneer de levering zou zijn en ze waren er 3 minuutjes eerder

Assortiment
Prima keuze alleen de beste modellen van de beste merken

Ruime keuze. Goede prijs. Goede service en keurige GRATIS levering

Kan gewoon niet beter!

helbert 26-04-2014

eenvoudige bestelprocedure

van verzending tot levering wordt je op de hoogte gehouden

groot aanbod

Nickmythos 26-04-2014 In de winkel gekocht
Blaricum

Super lekker in de bediening

Als je geen service nodig hebt verdient het sowieso een 10 toch

Assortiment
Veel te uitgebreid voor de hongerige kopee

Aanbeveling
Iedereen die zijn 13 de maand wilt besteden zou ik deze winkel aanbevelen!

Extra toelichting
Ja heb denk ik nu toch wel genoeg een goed woordje voor jullie gedaan?!

jaapdrooger 26-04-2014 In de winkel gekocht

Super eenvoudig. s'Avonds samen met mijn zoon een tv voor zijn PS3
uitgezocht, en de volgende al binnen.

Netjes verpakt, en mooi snel. Terug brengen binnen 14 dagen geen probleem.

Assortiment
Ruime keuze, eerste klas producten

Aanbeveling
Je koopt wat je belooft wordt.

Extra toelichting
Verschillende artikelen gekocht bij plasma-discounter. Twee via de winkel, en een op internet. Ook fijn dat ze een winkel hebben die zelfs op zondag open is.

zalm2 26-04-2014

Het is een duidelijke webside en veel aan bod voor een goede prijs

Werd goed geholpen en ook al was het druk nemen ze toch de tijd voor je om je zo goed mogelijk te helpen

Veel keuze

Aanbeveling
Goede service is en deskundigheid is moeilijk te vinden dus was blij dat ik goed geholpen werd

Extra toelichting
Was al een tijd opzoek naar een goede soudbar over de tv en wist niet goed hoe dat aangesloten moest worden dus vroeg dat aan de verkoper nam de tijd om dit goed uit te leggen ook al was het druk zij mijn prijs budget een mooie uitgezocht en gekocht en erg blij mee

hafrancois 26-04-2014

5,8

Website was duidelijk jammer dat het product niet in de winkel stond.

Vind het jammer dat het aangeboden product vijf dagen later voor 75 euro minder word aangeboden, misschien had de verkoper dat kunnen vertellen daar baal ik wel van.

Assortiment
Mijn product stond er niet.

Extra toelichting
Ik hoop dat jullie begrip tonen dat de koper hier niet vrolijk van word.

E. van Dorsselaer 26-04-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, goede zoekfuncties en eenvoudig bestellen.

Woensdagavond om 19.45 uur besteld, de volgende dag om 13.00 uur afgeleverd. Supersnel en volgens melding op de website.

Assortiment
Ruim assortiment, al was ik op zoek naar een specifiek merk en type. Goede uitleg van de producten.

Aanbeveling
Eenvoudige betaling, snelle levering, goede service.

Extra toelichting
Deze week mijn tweede bestelling geplaatst bij Plasmadiscounter. Eerste keer tv gekocht via weekendknaller voor super prijs. Nu led tv met ingebouwde dvd voor in de caravan gekocht. Wederom supersnel geleverd. Webshop was voor dit product niet de allergoedkoopste, echter door goede ervaring van vorige bestelling nu weer bij plasmadiscounter besteld.

Twan Hendriks1973 26-04-2014

dit is een bebruiksvriendekijke site!!!

donderdag rond 10 uur besteld en vrijdag middag al geleverd!!

Assortiment
naar mijn mening een ruim assortiment.

Aanbeveling
ga deze site(winkel)zeker aan bevelen bij vrienden en familie :-)

Extra toelichting
Echt een fijne winkel en ga in het vervolg gewoon hier alls bestellen!! hier wordt ik blij van :-)

EddieNX 26-04-2014

Bestelling was snel via internet te regelen.

De TV was binnen 12 uur binnen. De bestelling is snel afgehandeld

Veel producten in huis

Aanbeveling
Tot dusver een goede service, snelle aflevering en een product waar ik tevreden mee ben. Leuk dat Tom Coronel een videoreview gaf over het product.

KoenG14 26-04-2014

Geen problemen gehad, snelle bezorging en deze was ook goed te volgen.

Assortiment
Er is voldoende keuze van de nieuwste technologische items

Aanbeveling
Goedkoop en betrouwbaar. Geen aanmerkingen voor deze aankoop.

Extra toelichting
Zie bovenstaande. Prijs/ serviceverhouding is prima in orde.

M Kockelkoren 26-04-2014

overzichtelijk webshop met een
ruim aanbod en duidelijke uitleg en specificaties.

De bestelling een samsung led, werd perfect op de afgesproken dag en tijdstip afgeleverd. Als extra service via sms op de hoogte gehouden over de status.

Sjoerd033 26-04-2014

Makkelijk te bestellen zonder dat er een account of dergelijke aangemaakt hoeft te worden.

Goede snelle levering, niks op aan te merken

Assortiment
Veel verschillende producten, Ze worden echter gebracht alsof het een hele goede aanbieding is terwijl er gelijke prijzen zijn bij de meeste andere winkels

Aanbeveling
Goede levering zonder gezeur en goede prijs

Valens 25-04-2014

Erg makkelijk te hanteren website, het bestelproces werkte uitstekend, snel via iDeal betaald zonder enige moeite.

Service was geweldig, had meteen de volgende dag de tv in huis!

Assortiment
Het assortiment is uitgebreid en met genoeg keuze voor elke portemonnee. Had dezelfde tv elders kunnen kopen maar dat had me veel meer gekost.

Aanbeveling
Ik kan iedereen deze website aanbevelen. Gemakkelijk, snel en voordelig.

Extra toelichting
Duidelijke webshop met uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en snelle levering. Een welverdiende 10 gezien ik nergens iets op heb aan te merken.

1jeroen2 25-04-2014

lekker vanuit je luie stoel een mooie tv uitzoeken die dan ook nog eens snel geleverd wordt

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het product verzonden is.

Aanbeveling
zeer gebruiksvriendelijke site en goede snelle levering. zeker aan te raden aan anderen.

Extra toelichting
Nette tv zonder al te veel poespas. Instellen is super simpel en hij heeft een mooi beeld. Zelfs het geluid is voor een flatscreen goed te noemen. Er had iets meer bas in gemogen maar voor deze prijs ga ik niet klagen. Goede aankoop.