Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Herman van Arnhem 30-04-2014

Eenvoudig besteld via de website, met een goede uitleg van het product

Zoals ook het geval bij vorige bestellingen: snel en stipt geleverd

Assortiment
Zeer concurrerende prijsstelling, met een goede toelichting op het product. Ook erg fijn zijn de klant reviews!

Aanbeveling
Combinatie van bestelgemak, snelheid, betrouwbaarheid en een scherpe prijs maken www.plasma-discounter.nl tot een absolute aanrader

A.J. schonewille 30-04-2014

Snel besteld thuis achter de pad

Snel thuis bezorgd

Voor ieder wat wils

Aanbeveling
Goede service voor goede prijs

Extra toelichting
Top bedrijf waar je zeker goede zaken mee kan doen

Eleni1985 30-04-2014

Binnen enkele minuten heb je je bestelling afgerond.

Geen kleine lettertjes. Duidelijk en direct.

Assortiment
Genoeg keuze tegen goede prijzen. Maar de weekendknaller kon ik niet laten liggen!!!

Aanbeveling
Sommige deals zijn gewoon zo goed dat je ze wel in de gaten moet houden,

Extra toelichting
Simpel, snel en voordelig. Wat wil je nog meer?!

Johan Blom 1 30-04-2014

duidelijke site, duidelijke levertijden, duidelijke prijzen

zondagavond besteld, dinsdagochtend in huis. maandagavond bericht met indicatie van de te verwachte bezorgtijd. dinsdag ochtend, nog een bericht met levertijd op half uur nauwkeurig en mooi op tijd bezorgd

Assortiment
groot assortiment, duidelijke lijst van specificaties en gemakkelijk produkten met elkaar te vergelijken

Extra toelichting
duidelijke site, scherpe prijs. zondagavond gekocht; maandag was de prijs van artikel omlaag gegaan en het verschil wordt gewoon op mijn rekening teruggestort! Dit is klantvriendelijkheid ten top!!

Mike Troost 30-04-2014

zeer snelle levering.

Richard Gravemaker 30-04-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De website is overzichtelijk genoeg, dus heel helder voor een ieder. Gemakkelijk te bereiken gezien jullie bij het woord Plasma al bovenaan staan.

Denk dat de demo-dagen een goede aanvulling is op het assortiment wat jullie verkopen.

Denk wel dat de zin van 'onze showroom is morgen van en tot zo laat open' vervangen kan worden met ''Wij bezorgen gratis in tegenstelling tot alle andere webshops'' of iets dergelijks. Denk dat dat veel meer mensen zou aanspreken, mij in ieder geval wel. De openingstijden, daar ga je toch altijd naar op zoek als je ookhet adres wilt opzoeken.

De verkoper heeft ons een hele goedemiddag gewenst en ook gemeld dat hij of zijn collega zo bij ons kwam. Dit is echt waardevol; men is gezien en behoudt het goede gevoel waarvoor het komt en dat is een aankoop doen. Wanneer de verkopers dit niet doen, verliest de klant dit gevoel en ontstaat er dus al een naar gevoel. Althans, niet het juiste aankoopgevoel. Chapeau dus voor jullie vestiging in Naarden.

Assortiment
Heb me niet verdiept in alles, logisch. Maar zag een grote diversiteit in producten en series. Een groot aanbod kan ook resulteren in het bekende 'door de bomen...' maar jullie weten volgens mij de juiste producten op te selecteren en beoordelen.

Aanbeveling
Heel gemakkelijk aan te bevelen en ga ik ook zeker doen, ook wanneer men niet nar een product op zoek is. Men onthoudt dit altijd en neemt veel meer aan van vrienden en kennissen dan anderen.

Extra toelichting
Mijn beoordelingen heb ik middels de hokjes hierboven geventileerd. Ben zeer, maar dan ook zeer tevreden over de service. Ik kan jullie melden dat ik enige weken al ben begonnen met mailen met jullie, rechtstreeks contact dus. Ook a had ik niet de gemakkelijkste vragen en opmerkingen, jullie bleven correct en uiterst professioneel. Dit waardeer ik niet alleen, maar denk dat een ieder dit enorm zou waarderen. Mijn aankoop is de Samsung UE48H6200. Wat een wonderschoon product en draait hij al op volle toeren. Jullie hebben mij deze geadviseerd en ben ik content met mijn aankoop. Tip: ik zou zeker een soort van koopjeshoek, oude modellen corner of iets in die trant toevoegen op de website. Er zijn altijd mensen die daar als eerste op zullen klikken en niet over de financiële middelen beschikken als iemand anders. Het zou een ware aanvulling zijn op jullie website. Overall; ik ben een blije, nieuwe tv-eigenaar en een zeer contente koper bij jullie. Keep up the good work guys. Mvg, Richard

1968Peter 30-04-2014

Goede site

Snelle levering, compleet. Handige tijdstip indicatie

Zeer breed

Aanbeveling
Al 3 TV's gekocht bij Plasmadiscounter. Eerste 2 opgehaald in Naarden, de derde laten bezorgen. Kwestie van vertrouwen.

Van Amersfoort 00 30-04-2014

Prima, duidelijke website!

Geen gebruik gemaakt van service, maar mijn ervaring met deze webshop bij eerdere aankopen zijn positief.

Assortiment
Prima assortiment, alle gangbare modellen zijn te koop.

Aanbeveling
Prima winkel om je televisie te kopen. Goede prijs en goede service.

Extra toelichting
Prima aankoop in duidelijke website. Aflevering volgens planning en voldoende informatievoorziening tijdens bestelproces. Helaas wel M8 bouten nodig om ede Samsung op te hangen, dit stond nergers vermeld. Eellicht een aandachtspunt om dit expliciet aaan te geven, toch vervelend dat je er achter komt als de winkels dicht zijn.

ronaldt85 30-04-2014

Geen account aanmaken is top!

Voor 20u besteld morgen in huis.. was overmorgen. (Kan door de zondag komen)

Goede prijs, goed aanbod

Extra toelichting
Over service tevreden. (tot nu toe)

FD Zijlstra 30-04-2014

Na toevoegen van tweede artikel een keurige reserveringsbevestiging met beide artikelen in 1 overzicht. Dit voorkomt verwarring bij de klant.

Goed en positief ingesteld personeel in Zaandam. Geeft de klant (terecht)vertrouwen in uw bedrijf.

Assortiment
Zowel op internet als in de winkel in Zaandam een ruime keuze. Goed gepresenteerd en gerangschikt.

Aanbeveling
Weet niet waarom ik hier geen 10 zou kunnen geven. Enige advies om een 10 te realiseren zou kunnen zijn 24/7 open houden jullie bedrijf.

Extra toelichting
Mijn ervaringen zijn ronduit zeer positief. Van de online reservering tot het daadwerkelijk aankopen in Naarden en de factuur(zoals gezegd bij aankoop) binnen een uur in mijn mailbox gewoon keurig behandeld. Ik heb tot op heden dan ook nog geen enkele reden kunnen vaststellen waarom ik de volgende keer voor een ander bedrijf zou moeten/willen kiezen.

Wilbert v. Abswoude 30-04-2014 Via de website gekocht

Fantastisch de video met uitleg over het artikel. Hiermee snap je sneller wat er bedoeld wordt. TOP.

Had een kleine vraag en deze werd zeer adequaat beantwoord. Er werd de moeite genomen om het even na te vragen om zo een volledig antwoord te kunnen geven. van deze zorgvuldigheid hou ik dus van.

Assortiment
Ik meen dat er echt alles is te krijgen voor wat je nodig hebt en voor elke portomone.

Aanbeveling
De filmpjes maken het verkoop proces wel heel gemakkelijk en zal deze winkel dan ook zeker aanbevelen bij vrienden.

Ninke de Boer 30-04-2014 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en snel in huis!

Top! xxxx heeft mij goed geholpen met de keus maken van deze televisie. Kwaliteit en prijsverhouding super.

Assortiment
De tv die ik wilde was er, dus voor mij voldoende;)

Aanbeveling
Aan iedereen. Vriendelijk personeel, makkelijk bestellen en snel in huis!

Gewoon top!

Jeffrey1810 30-04-2014

Lekker vanaf m'n bank bestellen en met iDeal betalen. TOP.

Duidelijke site. Duidelijke mailtjes hoe en wat.

Assortiment
Genoeg om uit te kiezen.

Aanbeveling
Heb ik al gedaan .... lol.

Snel, en gemakkelijk.

Joep Brok 25 30-04-2014

De site goed en overzichtelijk,bij andere sites heb ik daar nog vaak problemen mee

Afspraak is afspraak ook met de levertijd,daarbij heeft onze dochter n paar weken eerder een tv besteld die achteraf niet meer te leveren was en kreeg daardoor een veel beter alternatief aangeboden.

Ruim schoots voldoende.

Snel,goed ,kwaliteit en service

Elwin poolman 30-04-2014 Via de website gekocht

Snel gemakkelijk en efficiënt via internet

Goed op de hoogte gehouden tijdens hele traject van aankoop tot levering

Assortiment
Breed veelzijdig en goed te vergelijken kwa verschillende soorten en types

Aanbeveling
Omdat het snel, betrouwbaar en gemakkelijk is

Extra toelichting
Helemaal goed de services en gemak ideaal en een tien nooit geven omdat je altijd naar kwaliteit en verbetering moet zoeken

Mardith 30-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, het enige minpuntje is dat er niet wordt aangegeven dat de levering van dinsdag t/m zaterdag plaatsvind. Verder perfecte site waar je alles duidelijk kan vinden.

wordt van het moment van aankoop duidelijk op de hoogte gehouden van het verzendproces. Duidelijke mailtjes.

Aanbeveling
Alles is duidelijk en overzichtelijk met daarbij redelijke prijzen.

diny 70 30-04-2014

Extra toelichting
gewoon een makkelijke site met een goed bereikbare klantenservice de duidelijk naar de klant is

Tom Herpers 30-04-2014 Via de website gekocht

Zeer goede en duidelijke site. Veel productinformatie en handige filmpjes.

Zeer snelle levertijd. Verder geen service nodig gehad door duidelijke website.

Assortiment
Breed assortiment tegen verreweg de laagste prijs.

Aanbeveling
Veel goede producten en A-merken tegen zeer scherpe prijs. Snel in huis.

stephan hop 30-04-2014 In de winkel gekocht
naarden

Helemaal toppie

Supper

Genoeg keuze..allemachtig he

Extra toelichting
Super vriendelijk..redelijk goedkoop en groot assortiment. .vet hoor

bvels 30-04-2014

makkelijk zoeken op de website, voldoende keuze wat betreft het assortiment.

enige 'misser' is dat er geen mogelijkheid is om artikelen te vergelijken

zichttermijn wordt prima in acht genomen

Assortiment
zeer uitgebreid assortiment, in verschillende prijsklasses

Extra toelichting
Plasma Discounter is een perfect webshop voor het aanschaffen van allerlei soorten electronica. Eenvoudig te bedienen webshop, groot assortiment, aantrekkelijke prijzen (vergeet ook niet de opruimkelder eens te bezoeken).

Bart Hendriks 30-04-2014 Via de website gekocht

Prima site, makkelijk om producten te zoeken.

Je krijgt dezelfde avond een mail dat je product is overgedragen aan de post.
Dit overdag ontvangen zodat je weet dat je product op voorraad is en verzonden gaat worden, is prettiger.

Assortiment
Ruim aanbod op wat ik zocht.

Aanbeveling
Ruime keus, snelle afhandeling en goede bezorging. (Telefoontje vooraf).

MichelleN28 30-04-2014

Via plasma discounter is een uitgebreid assortiment beschikbaar van televisies en bijhorende accessoires. Door middel van de diverse zoekcriteria is het gemakkelijk om diverse producten met elkaar te vergelijken. Hierdoor weet je zeker dat het gekozen product bij je eigen gestelde wensen en behoeften.

Doordat plasma discounter een fysieke winkel heeft is het gemakkelijk wanneer je verdere vragen hebt of wanneer je het product wilt zien om langs te gaan voor deskundig advies.
In de winkel word je snel geholpen en voorzien van aanvullende informatie.

Assortiment
Plasma discounter heeft een uitgebreid assortiment van alle grote merken en voor een ieder wat wils. Daarnaast zijn de producten scherp geprijsd.

Aanbeveling
Ben je op zoek naar de juiste kwantiteit/kwaliteit verhouding dan raden wij plasma discounter zeker aan.

johan2729 30-04-2014

Makkelijke wenste goed overzichtelijk ook als je kiest om op merk te selecteren

Kreeg netjes email toen de betaling enzo gedaan was, zaterdags besteld dinsdag in huis

Assortiment
Genoeg keuzes kwa merken.

Aanbeveling
Ik zou iedereen deze website aanbevelen mooie scherpe prijzen, top!

David_1988 30-04-2014

Het was erg makkelijk om te bestellen, en gelukkig kon ik ook met creditcard betalen. Er zou daarom een extra leverdag bijkomen, maar dat was niet het geval!

Erg goed. Ik heb gemaild met een vraag over de CI+ module en kreeg de volgende dag al antwoord. Daarnaast vind ik de productreviews door dhr. Coronel erg handig.

Assortiment
Erg uitgebreid, meer kan ik er niet over zeggen.

Aanbeveling
Ik zal hem zeker aanbevelen, coolblue heeft er een concurrent bij!

Extra toelichting
Via een vriend kwam ik bij deze site terecht en ik viel direct met m'n neus in de boter. De tv die ik zocht, was net in de aanbieding! Na het uitgebreide reviewfilmpje (12min.) te hebben bekeken besloot ik de tv te bestellen. Die avond had ik toch nog een vraag, waarna ik gemaild heb en de volgende dag direct reactie kreeg. Enige verbeterpuntje is het ontbreken van een track&trace-systeem. Nu was ik toevallig thuis, maar het is fijn om te weten hoe laat je bestelling geleverd wordt. Verder, topzaak met topservice!

pasterkamp 30-04-2014 Via de website gekocht

alles was heel makkelijk te vinden en in te vullen geen moeilijke toestanden

direct volgende dag thuis! super

Extra toelichting
hele goede ervaringen geen moeilijkheden alles was top

H. van Bergen 30-04-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met een duidelijke YouTube instructie en uitleg van Tom Coronel. Dit maakt webwinkelen natuurlijk een heel stuk makkelijker.

Assortiment
Een breed assortiment van allerlei artikelen in diverse prijsklassen, uitvoeringen en merken

Aanbeveling
Zou ik zeker doen. Dit vanwege duidelijke productuitleg!

Extra toelichting
Prima webshop met voldoende keuze en een juiste prijs/kwaliteitsverhouding.

Marc159 30-04-2014

Zeer duidelijk overzicht. Gemakkelijk om het gewenste product te vinden met een goede uitleg.

Goed op de hoogte gehouden dmv mail verkeer.

Assortiment
Ruime keus. Zelfs nog van producten die bij de Mediamarkt en BCC niet meer verkocht worden

Aanbeveling
Wil je echt geld besparen ga dan eens kijken naar deze website.

MPEG00 30-04-2014

Je zit thuis vanachter je computer en je kan alles op je gemak bekijken en beoordelen en na de keuze gemaakt te hebben je reservering cq bestelling plaatsen/

We hebben het product net in huis en bij het afhalen in Naarden, correct te woord gestaan en goed geholpen.

Assortiment
Voor elk wat wils, er zit voor iedereen en voor elk budget wat bij.

Aanbeveling
Zie de scores bij Gemak / Service en Assortiment...dat zegt genoeg..!

ewoudalexander 30-04-2014

Altijd duidelijk of iets op voorraad is en gemakkelijk afhalen. Goede showroom ook en rustig de tijd om uit te zoeken.

Een keer eerder hier een tv gekocht en deze had problemen. Allemaal keurig opgelost en doorgezet naar de leverancier welke op locatie kwam. T.v. doet het inmiddels nog steeds prima.

Assortiment
Ruime keuze en tegen scherpe prijzen. Kom toch elke keer hier weer uit, ook omdat het voor mij lekker dichtbij is en ik het zelf kan ophalen.

Aanbeveling
Ik ben zeker van vergelijken op prijs en voorwaarden, maar het is allemaal prima in orde en wordt aardig geholpen in de winkel. Waarom ergens anders heen als het goed zit.

Extra toelichting
Prima service voor een scherpe prijs en bijna altijd alles op voorraad wat ik wil hebben. Als ik wat zie, dan wil ik het ook graag direct meenemen, dus dat vind ik er prettig. Goede duidelijke afspraken en lees ook veel positieve reacties. Dit wekt vertrouwen en dit is bij mij ook zeker aanwezig. Verder ben ik blij met mijn aankopen.

Kyona Visser 30-04-2014 Via de website gekocht

Handig met installatie

Snel bezorgd maar via postNL kan je de bezorgtijd zien.

Veel keuze

Heel goedkoop

Prima Winkel

Niekste 30-04-2014

papahuis 30-04-2014

Op zondagmorgen via internet orienteren. In auto stappen en uur later tv kijken.

Prima geholpen vanaf moment keuze maken tot en met in auto helpen van gekochte tv.

Assortiment
Alle vooraf bepaalde alternatieven zijn voorradig en werkend te zien. Tevens zijn de prijzen concurrerend dus is het niet nodig om diverse winkels af te gaan.

Aanbeveling
Met name het gemak dat je je eerst orienteert en dan live bekijkt en direct mee kan nemen zorgen ervoor dat ik deze winkel aanbeveel.

Dit was overigens al derde tv die ik op deze wijze hier gekocht heb dus dat zegt ook wel wat.

Ludo R 30-04-2014

Goed geregeld.

Manfred Oostveen 29-04-2014 In de winkel gekocht
Naarden

easy online reserveren en volgende dag afhalen, door uitgebreide video's op de website een goeddoordachte keuze kunnen maken. Geen verkooppraatjes in de zaak hoeven aanhoren.

snelle afhandeling, doordat er een reservering was, even in de rij, afrekenen en inpakken.

Assortiment
Prima keuzemogelijkheden, al eerder een koffiemachine gekocht. nog steeds geen spijt van

Aanbeveling
Door video's op de site weet je wat je koopt, duidelijke eenvoudige uitleg.

Extra toelichting
In mijn ogen een perfecte combinatie van een webwinkel en verkooppunt. Je kunt rustig op je gemak een keuze maken op de website. Duidelijke filmpjes en het de keuzemogelijkheden op de site maken uiteindelijk dat je tot een bepaalde keuze komt, daarna reserveren en ophalen of thuis laten bezorgen, maar dan moet er iemand in huis zijn.. Ik heb vaak als ik een winkel in loop dat ik rustig wil kijken, maar dat er dan meteen iemand op je af komt om je iets te verkopen. Dan ben ik er eigenlijk al meteen klaar mee. Hier loopt ook personeel rond voor advies, maar die heb ik niet nodig gehad.

Eveline Hijnberg 29-04-2014 Via de website gekocht

zie vraag 2

er wordt aan de afspraak gehouden, prettig om te weten wat je koopt, duidelijke uitleg wat je kan verwachten bij het product wat je koopt, overzichtelijk en prettig dat er een filmpje bij is waarin het bedrijf zich voorsteld , al met al voor mij een bedrijf waar ik zeker meer ga kopen in de toekomst.

Assortiment
ruime keus, voor iedereen wat wils, ruim opgezet, dus rustig zoeken en geen volgeprope pagina's.

Aanbeveling
Ik heb dit bedrijf al aangeraden bij mijn vrienden en collega's en familie. Voor 100% aan te bevelen, zonder enige twijfel.

berthauer 29-04-2014

heel goede uitleg

is goed

Assortiment
het is zonde dat jullie geen witgoed meer hebben

goede service en uitleg

Extra toelichting
een goede service en uitleg over de producten samsung

Jeroen Struijk 29-04-2014 Via de website gekocht

De website is erg gebruiksvriendelijk, er is genoeg keus en de ondersteunende filmpjes zijn er handig.

Prima geregeld en snelle bezorging. De mailtjes houden je goed up to date.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Gebruiksvriendelijk, goede service en groot assortiment,

Extra toelichting
Zie toegevoegde opmerking per actiepunt.

SandyKolle 29-04-2014

Voor alle zekerheid van te voren even gereserveerd, toen ik aankwam werd de televisie direct uit het magazijn gehaald.

Aangezien ik de televisie niet kon tillen (lengte van 1,64 met bijpassende armpjes) is de televisie door een van de magazijnmedewerkers in de auto gelegd. Topservice!!!

Assortiment
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik niet helemaal thuis ben in alle televisies en bijbehorende apparatuur maar voor zover ik heb kunnen inschatten hebben ze voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Vooral vanwege de prijs/kwaliteit verhouding zou ik deze winkel aanraden. Daarnaast perfecte service!

Extra toelichting
Ontzettend blij met mijn televisie, gekocht als weekendknaller voor een prachtige prijs. Vooraf heb ik wel wat info ingewonnen via internet maar heb deze televisie niet goedkoper kunnen vinden :-D Zeer tevreden met de service en het gemak van reserveren en ophalen. Als ik in de toekomst nog toebehoren nodig heb zal ik zeker weer richting Naarden gaan!

SmuldersG 29-04-2014

Overzichtelijk

zeer behulpzaam personeel

Assortiment
dacht dat er alleen tv waren

Aanbeveling
nette goede bediening goede prijs

Jolanda44 29-04-2014

Het was een regachtige zondag middag. We hebben de website gekeken. En hebben besloten de winkel in Naarden even te gaan bezoeken. De winkel was gemakkelijk te vinden.

We hebben in de winkel veel uitleg gehad over verschillende televisies. Wat de voordelen van de ene waren en van andere. We hebben gekozen voor de Panasonic TX-L39EM6E omdat deze televisie wel erg mooi beeld heeft!

Assortiment
Erg veel verschillende maten, merken, en mogelijkheden qua televisies.

Aanbeveling
Als je een televisie zoek en je gaat naar de winkel van Plasma Discounter, dan weet ik zeker dat je met een televisie naar huis gaat!

Extra toelichting
Goede duidelijke website. Goed gevulde winkel. Genoeg keuze uit merken en maten. Vriendelijke medewerkers. Televisies op voorraad. Ik heb nog even telefonisch contact gehad omdat mijn digitale kaart niet opstarte. Duidelijke uitleg gekregen, zodat het probleem was opgelost! Kortom! Dik tevreden!

John Vorenholt 29-04-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Door de goede en overzichtelijke website is het goed zichtbaar hoeveel items er nog zijn van een bepaald artikel. En als het de laatste is kan je die zelfs nog reserveren!

Het op afstand reserveren van een item is top! In het verleden al eens een artikel aangeschaft en deze bleek achteraf defect na een paar dagen ingebruikname. Mijn dochter was 20 dagen na aankoop pas jarig en toen pas in gebruik genomen. Dus zaten ruim over de directe omruil heen en kregen zo een nieuwe!
Nog nooit ergens zo een goede service gehad!!

Assortiment
Op internet ruim aanwezig!!
In de winkel minder als op internet! maar door het gevarieerde aanbod kan ik mij voorstellen dat het niet mogelijk is om deze allemaal tentoon te stellen!

Aanbeveling
Ik vind discounter.nl, welk onderdeel dan ook een goede onderneming, die gaat voor de klant en de scherpste prijs voor de beste service. Daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen.

Extra toelichting
Ze zijn niet alleen zomaar de goedkoopste! Ze leveren goede kwaliteit kennis en service. Elke andere zogenaamde "goedkoopste" levert u dit niet. Deze onderneming is voor mij de beste!

Robert Jan 57 29-04-2014

Iedereen van de winkel was super: zeer deskundig en erg vriendelijk. Site erg duidelijk.

Prima

Assortiment
Zeer ruime keus. Je wordt goed geholpen om een goede keus te maken.

Super in 1 woord!.

Extra toelichting
Zee goede verkopers, overzichtelijke winkel en zeer snelle afhandeling van datgene dat je gekocht hebt.

naam Cijvat 29-04-2014

bereikbaarheid is goed,ruime winkeltijden,de winkel is overzichtelijk

Prettige behandeling, klantvriendelijk, goede service. Alleen was er op zondag wat weinig personeel in verhouding tot het aantal klanten

Ruim voldoende assortiment

Aanbeveling
Zeker aanbevelen gezien assortiment en levering

Extra toelichting
Maakt zijn reclame waar. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

B. Koot 29-04-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alles ruim op voorraad en hulp en toelichting van personeel die goed op de hoogte zijn van de producten en toepassingen.

Personeel neemt alle tijd om alles uit te leggen. Laat zich niet afleiden en gaat echt een gesprek met je aan.

Assortiment
De grootste merken zijn ruim vertegenwoordigd.

Aanbeveling
Genoeg keuze. Lage prijzen en goede hulp bij het maken van de juiste keuze.

Bert_63 29-04-2014

Via de website is kan van te voren een keus gemaakt worden waarna in de winkel 'slechts' betaald en afgehaald hoeft te worden. Heldere website met meer dan voldoende informatie om een keuze te kunnen maken.

Vriendelijk personeel. Men denkt mee met de klant en biedt zonodig alternatieven aan

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment van grote hoeveelheid merken

Glennwell 29-04-2014

website zeer duidelijk. ook met voorraad meter.
En dat je het kan reserveren, netjes met reserveringsnummer.

Winkel makkelijk te vinden snelweg af en je bent er bijna. In de winkel erg druk. Dus weinig mogelijk voor meer info of advies

Extra toelichting
zeer tevreden met de service en de snelle afhandeling.

Jesse90 29-04-2014

De website is duidelijk en zal er verder niks aan veranderen. Ik kon de producten makkelijk vinden en alles was duidelijk qua het betaalproces etc.

Service is uitstekend en levering op tijd en gratis, ideaal zo als het hoort!

Assortiment
Er is ontzettend veel keus met duidelijke informatie! Prijs van mijn product was erg goed! (weekend knaller)

Aanbeveling
De website is duidelijk, levering is gratis en snel! Producten zijn goedkoper of zelfde prijs! Ruim assortiment, goede service en erg gemakkelijk. Kortom alles een 10!

Extra toelichting
Ik ben erg blij met mijn Samsung UE46F6500! Hij past mooi in mijn woonkamer en dit alles door de goede beschrijving en filmpjes op de website! Ik heb de juiste keuze gemaakt! Nogmaals alle punten zijn uitstekend, gemakkelijkheid, service, prijs/kwaliteit, assortiment! Hartstikke bedankt!

M_vd_H 29-04-2014

mark004 29-04-2014

Kiezen, langsrijden, inladen, 5 minuten werk.

Duidelijk, geen gezeur, tv werd nog netjes naar de auto gebracht.

Wat jij zoekt is er.

zeker, zeer prettige ervaring

Extra toelichting
Zeer prettige ervaring, ga ik zeker nog een keer doen.