Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arthur7654321 02-05-2014

De bestelling ging prima en was snel geleverd.

Goede prijs

Extra toelichting
De bestelling ging prima en was snel geleverd.

John Ineke 02-05-2014 Via de website gekocht

Via de site snel en overzichtelijk de gegevens beschikbaar

Makkelijk, snel en probleemloos

ruim, gespecificeerd en overzichtelijk

Aanbeveling
Met het bovenstaande staat niets in de weg om uw bedrijf als referentie af te geven

Extra toelichting
Vooral ook als 60-plusser en bepaald geen 'nerd' met automatisering, computers ed was het een fluitje van een cent om de besteling te plaatsen en af te laten wikkelen

Robert Jan Paape 02-05-2014 In de winkel gekocht
Muiden

Handige website met duidelijke informatie over de producten. De filmpjes van Tom geven extra info. Prijzen zijn scherp.
Ook de optie om artikel te reserveren is super handig.

Vragen per mail of telefonisch worden adequaat beantwoord.

Assortiment
Hiervoor geldt dat assortiment van de verschillende winkels uitgebreid is.

Aanbeveling
Al meerdere malen vrienden, kennissen en collega's geattendeerd op deze shops.

Extra toelichting
Al meerdere malen aankopen gedaan bij Plasma discounter. Prima winkel.

nico pas 02-05-2014

overzichtelijke website

ik probeerde net na half vijf de klantenservice te bellen en kreeg het antwoordapparaat die vermeldde dat men tot 5 uur beschikbaar was

bestelling snel verzonden,
vriendelijk telefonisch te woord gestaan, daarna

Extra toelichting
er ging iets fout bij de verzending, maar dat ligt aan post.nl. het gaat erom dat het door de klantenservice goed en vriendelijk opgepakt is. ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden en bekenden

aliescloo 02-05-2014 Via de website gekocht

thuis uitzoeken en vergelijken en dan blijkt dat plasma dicounter gewoon goedkoop is

prima service, mijn bestelling duurde 2 dagen, toen ik daar over belde werd ik netjes en correct te woord gestaan en ik moest ook zeker terug bellen als er iets was, keurig

Extra toelichting
Ik ben erg te spreken over PLasma-discounter, het bestellen is makkelijk en duidelijk, klantenservice is goed te bereiken en geen lange wachttijden, prijzen zijn goed. Ik zou zeggen, wat ik er tot nu toe van heb gezien een prima winkel.

BellySlider242 02-05-2014

Kan online bestellen en aangeven waneer je het op komt halen. Zeer eenvoudig.

Kwam aan bij BBQ Discounter en werd vriendelijk doorverwezen naar de Plasma Discounter. Ondanks dat werd mijn bestelling wel herkent bij BBQ discounter.

Sonia Vaid 02-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Geweldig... wat een gemak & snelheid.

Ninon01 02-05-2014

Online reserveren is super extra service gemak

Lang wachten voor je geholpen wordt, als je geholpen wordt oke

Assortiment
Groot en goed, Veel v productsoort aanwezig in alle maten en merken etc Veel zichtbaar en te zien, proberen etc

Alle bovenstaande redenen

Goed!

Michiel'84 02-05-2014

De website is duidelijk, en de filmpjes erg leuk en informatief. Op het bestelproces is ook niets aan te merken.

Tijdens het bestelproces en de levering van het door mij bestelde product, werd ik prima op de hoogte gehouden van de status. De door mij bestelde televisie werd de dag na bestelling al tussen 9 en 11 geleverd.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel warm aanbevelen bij anderen.

Extra toelichting
Ik heb een mooie televisie gekocht voor een zeer mooie prijs, werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling en daarnaast werd de televisie de volgende dag al netjes bezorgd. Super!

Basheefteensaloratv 02-05-2014

Online bestellen, super!

Vanaf het moment van bestellen tot aan de deur wordt je keurig op de hoogte gehouden via mail. Perfect! Dat geeft veel vertrouwen!

Assortiment
Bijna alles op gebied van televisie aanbod is er te vinden en uitstekend te vergelijken!

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden en heb geen aanmerkingen. Perfecte service, durf ik wel aan te bevelen.

ShivaRS 01-05-2014

Je kan je weg makkelijk vinden op de website en in de winkel goed geholpen.

Had een aantal vragen over de televisie die ik wou weten en dit is in de zaak duidelijk uitgelegd. De medewerker zocht de informatie op en legde me het uit.

Veel 3d led tv´s op voorraad

Aanbeveling
Op het gebied van televisies goedkoper dan andere zaken zoals bijv. de Media markt. De winkel is vlak naast de snelweg gelegen dus goed bereikbaar.

Extra toelichting
Via kieskeurig.nl gezocht naar de Samsung tv en plasma-discounter kwam als een van de goedkoopste naar voren. Ook goed advies gekregen van de medewerker na het vertellen van mijn voorkeuren.

JMGD de Leeuw 01-05-2014

Tekk 01-05-2014

Richard 2018 01-05-2014

Makkelijk bestellen via Internet, op voorraad gelijk te zien, site overzichtelijk. Was de eerste keer dat we bestelden en absoluut niet de laatste keer.

Snelle levering, zoals beloofd. Goed verpakt.

Assortiment
Niet verwacht zoveel zaken terug te vinden. De titel van de site doet vermoeden dat er sprake is van een kleine beperking, maar niets is minder waar.

Aanbeveling
Bovenstaande argumenten maken deze winkel tot een ideale koopsite.

Extra toelichting
Alle onderdelen met een 10 beoordeeld. Niet vaak kom je een verkoop site tegen waar bestellen, betalen en leveren zo gemakkelijk gaan en vooral ook binnen de gestelde termijn. De informatie via e-mail is voortreffelijk. Het was de eerste keer dat we een bestelling hebben geplaatst. Je vraagt je toch af of het allemaal helemaal goed gaat, die twijfel is helemaal weg.

Ralph H 01-05-2014

Extra toelichting
Fijne webshop en prima tijdige aflevering. Ik kom ook geregeld in de winkel maar zat er deze week niet in de buurt en heb nu dus online besteld. Net als in de fysieke winkel weer prima geregeld.

Raco 01-05-2014

6,5

Assortiment
Het assortiment is beperkt maar de prijzen zijn concurrerend.

Aanbeveling
Concurrerende prijzen en gemakkelijk met parkeren. Het personeel is deskundig.

voltron2t 01-05-2014 Via de website gekocht

goede prijs

Paul den Daad 01-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Jullie zijn goed bereikbaar met de auto en later ook telefonisch

Ik werd uitstekend geholpen zowel in de winkel als aan de telefoon

Assortiment
Alles is goed, jammer alleen dat niet alle bekabeling te koop is

Aanbeveling
Prijs kwaliteit is goed en zo als hierboven vermeld

klaartje van der meij 01-05-2014 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen in huis

Assortiment
we konden bestellen waar we naar op zoek waren.

geen bezorgkosten.

prima ervaring

F.Ohm 01-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

goed bereikbaar en het toestel was op voorraad

snel en goed geholpen en prima uitleg

Assortiment
keus uit veel merken wel goed op de website kijken wat er op voorraad is

Aanbeveling
alles ziet er keurig netjes uit goede en vakkundige bediening

Katja van der Kwast 01-05-2014 Via de website gekocht

Goed overzichtelijke site

Bestelling is snel binnen. Top!

Assortiment
Veel keuze en goede prijs

svandenbergh 01-05-2014

Men neemt de tijd voor je en is inhoudelijk goed op de hoogte van de producten. En dat voor een bijbaan!

Assortiment
Voor elk budget en wens is er keuze genoeg.

Aanbeveling
Met een goede service vanuit het personeel en de ruime keuze is dit een goede winkel!

Daarnaast werd ik op 1 front verkeerd geïnformeerd (door de productexpert ter plaatse) en dit is meteen gecompenseerd.

Extra toelichting
Een collega bedeelde mij de winkel aan. Vervolgens voor meerdere producten geslaagd. Men neemt de tijd is inhoudelijk goed op de hoogte en service staat hoog in het vaandel, wat mij betreft genoeg om de volgende keer weer terug te keren.

Madela 01 01-05-2014

Vandaag besteld morgen in huis

We zijn tijdens vragen over het product heel correct geholpen

Jackie164 01-05-2014

Erg gemakkelijk online besteld. Website is overzichtelijk met een makkelijke zoekfunctie.

Snelle levering! Zelfs nog sneller dan werd aangegeven. Duidelijke communicatie via mail, zodat direct duidelijk werd, wanneer ik het product kon verwachten.

Aanbeveling
Vanwege goede service, scherpe prijs en snelle levering, zeker een aanrader!

Martin Hoegee 01-05-2014

Een keuze maken van het product is dankzij gedetailleerde informatie eenvoudig te doen.

In de winkel was het heel druk maar werd toch rustig geholpen. Minpuntje is dat bij de Sonos Playbar tijdelijk een Sonos Bridge gratis geleverd wordt, maar dat ik dez niet gekregen heb.

Assortiment
Ruime keuze en veelal ook voorradig.

Aanbeveling
Ruime keus, veel voorraad en je wordt fijn geholpen. Wel opletten met speciale aanbiedingen die soms toch niet zo speciaal zijn.

Extra toelichting
Snel en goed geholpen, wel met minpuntje van het niet geleverde Sonos Bridge.

N.Gavrelis 01-05-2014 Via de website gekocht

De website is heel makkelijk en snel, je hoeft weinig te doen.

Ookal was het Pasen kwam hij toch snel aan.

Assortiment
Hij had de meest goedkope prijs op de website.

Aanbeveling
Ik heb de winkel al aanbevolen aan mijn vrienden en heb ze hierover verteld.

Extra toelichting
De website is heel gemakkelijk en je hoeft niet zoveel te doen, en hij kot snel aan ookal was het Pasen toen ik de tv bestelde. De tv was best goedoop voor zo'n goede kwaliteit, en al mijn kennisen moeten deze website gebruiken voor de volgende keer als ze iets willen kopen.

BruceEngel 01-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De website is duidelijk en overzichtelijk. Producten zijn zeer gemakkelijk te vinden. Het bestelproces verloopt vlekkeloos. Van betalen via Ideal is geen sprake geweest, aangezien ik een reservering heb gedaan en in de shop mijn aankoop heb voltooid.

Zeer klantvriendelijk personeel. Nemen de tijd om je te woord te staan en geven goede tips en adviezen. Ik heb zelfs een afdruk voor de installatie van UPC ontvangen dat voor mij op het internet werd opgezocht. De uitlevering uit het magazijn is uitstekend en werd zelfs geholpen met het inladen van de TV in de auto.

Assortiment
Assortiment is omvangrijk. Veel keuze, waarbij in de shop de meeste producten zijn opgesteld. De prijs is zeker concurrerend en zelfs de goedkoopste. Prijs-service verhouding is meer dan optimaal!

Aanbeveling
Zeker een aanrader als je goedkoop wilt aankopen met zeer hoog servicegraad/kwaliteit.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over het productassortiment, de service en de prijs.

Machiel1 01-05-2014

goed info en heel eenvoudig via imnternet te bestellen

afgeleverd op afgesproken moment

Assortiment
zoevr ik heb kunnen zien veel keus tegen goede prijs

o.b.v. bovenstaande een aanrader

Degens ives 01-05-2014 Via de website gekocht

Alles is duidelijk ingedeeld op site!!

Vrijdag bestelt en woensdag geleverd in belgie!! Top!!

Aanbeveling
Zou de winkel aan iedereen aanbevelen!! Beste prijs voor goeie producten!!

De bolletjes 01-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer goed snel en direct Goede zoek functie op de website Bedankt voor de snelle service Mvg -

omajo 01-05-2014 Via de website gekocht

Je kan eerst kijken welke tv goed is,en daarna meteen bestellen

Duidelijke bestelinstructies,makeelijk betalen en je weet meteen wanneer het toestel geleverd wordt.

Assortiment
Onze tv was in veel maten beschikbaar.

Aanbeveling
We zijn supertevreden en raden deze winkel aan bij al onze bekenden

Extra toelichting
Wij warden op zoek naar een tv voor onze stacaravan. Onze eisen: niet te duur,niet te groot maar wel van goede kwaliteit. Daar voldoet deze winkel aan en daarvoor hoef je de stad niet in!

koeriertje 01-05-2014

goede product omschrijving

ik werd snel en correct met mijn vragen en tevens e-mail geholpen.

Assortiment
de keuze aanbod is prima

Aanbeveling
bij grote winkelketens is het vaak een opdringerige benadering via online kan je gerust op je gemak kijken in uw winkel.dat geeft een rustige gevoel.

Gerrit vgs 01-05-2014

Goed te vinden op internet, te reserveren zonder aanbetaling en in de winkel binnen vijf minuten geholpen. Precies zoals ik graag winkel, geen seconde teveel :-)

Prima. Klantvriendelijk, snel en werd zonder te hoeven vragen geholpen de led-tv in m'n bus te laden.

Assortiment
Niet super-uitgebreid, maar dat is wat mij betreft juist een pluspunt.Ten eerste zie je dan door de bomen het bos niet meer, en ten tweede zouden ze dan waarschijnlijk niet zulke scherpe prijzen kunnen rekenen.

Aanbeveling
In hoge mate, sterker nog twee vrienden van me gaan komend weekend een nieuwe tv halen daar.

Extra toelichting
Foutloos geholpen, goed geregeld. Daar zien ze me vaker.

D. Meulenbelt 01-05-2014 In de winkel gekocht

Zeer duidelijk omschreven.

Jammer dat de bezorger de doos met Plasma TV zo neer kwakte.
Hij gaf te kennen van: had ook een handje kunnen helpen.Gaat moeilijk als je nog bezig bent om de deur wat verder open te doen zodat die grote doos naar binnen kon.

Assortiment
Ruime keus en blij met deze weekend aanbieding.

Extra toelichting
zeer tevreden over deze bestelling.

toonkreuger 01-05-2014 In de winkel gekocht
naarden

Ideaal, reserveren via de website en ophalen. Ik woon in de buurt van Amsterdam en had in 2 uur mijn TV in huis.

Ik was echt verbaasd dat ik in de winkel zo snel werd geholpen. Ik had nog wat andere vragen en er werd gewoon tijd genomen door de verkoper om mijn vragen te beantwoorden. Vroeg me zelfs of ik geholpen moest worden om de TV naar de auto te brengen.

Assortiment
Ik wilde eigenlijk een 37 inch LED TV maar die waren niet aanwezig in het assortiment. De 42 inch die ik uiteindelijk gekozen heb had dezelfde prijs als een 37 inch ergens anders.

Absoluut een aanrader!

Extra toelichting
Voor mij is dit het beste van twee werelden. Ik kan rustig een product uitzoeken en reserveren. Daarna haal ik het op in de winkel en betaal ter plekke. Ik heb het product meteen in handen en hoef niet thuis te blijven als het bezorgd wordt. Ik vind het ook erg prettig dat ik in de winkel gewoon nog even met een verkoper kan praten en wat extra informatie kan vragen.

Rietje52 01-05-2014

Extra toelichting
Heb onlangs een Samsung smart TV gekocht in de winkel. Je wordt er prima geholpen, ze nemen ruim de tijd voor je. Goede kennis van het product. De gastvrijheid was ook perfect. Koffie/thee werd aangeboden. Na aankoop werd de TV netjes voor ons in de auto gelegd. Top!

Jantien1961 01-05-2014

Webpagina zeer overzichtelijk. Je komt direct daar waar je wilt wezen.

goede uitleg over factuur, manier van bezorgen, tijd van bezorging, garantie, werking van het toestel, etc. Top

Assortiment
Assortiment is uitgebreid en onderling zijn apparaten goed te vergelijken. Nogmaals duidelijke site

Aanbeveling
Heb voor de 1e keer iets besteld bij Plasma-discounter, maar ze kunnen mij vanaf nu bij vaste klantenkring scharen. Goede weekendknallers.

René1977 01-05-2014

Snel en duidelijke site

Levering erg snel!

Assortiment
Ruime keuze! en makkelijk vergelijken!

Aanbeveling
Zeker aanrader! Prijzen zijn erg scherp en heb met veel googelen maar 1 artikel iets goedkoper gevonden maar daar moesten weer verzendkosten betaald worden dus dan werd het weer duurder :)

Extra toelichting
Goed aanbod, super scherp in prijs dus je hoeft niet bang te zijn teveel te betalen! En levering is super snel!

Jan van den Broek2 01-05-2014

Duidelijke site, eenvoudige manier om te bestellen, uitstekende voortgangsinformatie

Geen mogelijkheid zelf afleverdatum te kiezen

Assortiment
Voor zover ik dat kan beoordelen: goed

Aanbeveling
Dat is duidelijk, dunkt mij

Extra toelichting
Jammer dat je niet zelf een afleverdatum, laat staan dagdeel, kunt kiezen. Snel, snel, snel, typisch Coronel... Soms echter is haastige spoed minder goed

keesdevos 01-05-2014 Via de website gekocht

Op je gemak kun je thuis een apparaat uitzoeken en door tom coronel duidelijk op internet laten uitleggen

Na bestelling van tv binnen 2 dagen bezorgd

assortiment is erg uitgebreid

Aanbeveling
Gezien de service; de snelle bezorging en de duidelijke uitleg van de tv

Oner Yucel 01-05-2014 Via de website gekocht

Binnen 2 minuten was de betaling al geregeld.

Tijdige relevante informatie wat betreft de facturen en de verzending

Weinig sony televisies

Goeie acties en betrouwbaar

Ga zo door!

Siemkje 01-05-2014 Via de website gekocht

Heerlijk vanuit je luie stoel uitzoeken welke tv je wilt.

Assortiment
Heel veel keus waardoor je kan vergelijken

Aanbeveling
We hebben nu 2 tv's gekocht via de plasma discounter. 1x in de winkel en nu online. Beide keren top behandeld.

Jans74 01-05-2014

Assortiment
Had er graag een geheugenkaartje bij gekocht.

Jorrit89 01-05-2014

Zeer duidelijke website, kon de televisie via de website een paar dagen vantevoren reserveren. Via de telefoon kon deze zelfs een week van te voren apart gehouden worden.

Prima geholpen, zowel telefonisch als in de winkel. Ondanks dat de televisie in prijs was gestegen kon ik deze tegen de prijs op de dag van reserveren meenemen, was geen probleem. Daarnaast werden we prima geholpen bij het uitzoeken van een muurbeugel. En hielp iemand ons bij het inladen va de tv in de auto.

Assortiment
Van tevoren al keuze gemaakt dus in de winkel alleen even rondgekeken, maar ruim genoeg assortiment. Televisie was bij andere winkel enkele tientjes goedkoper, maar door de goede verhalen van vrienden/familie toch gekozen voor plasma-discounter. Absoluut geen spijt!

Aanbeveling
Alhoewel we de televisie ergens anders iets goedkoper konden krijgen, toch heel blij met plasma-discounter. Zal iedereen dit aanraden, service is uiteindelijk ook belangrijk!

Bas vd Berk 01-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke voorlichting, ook door het promotiefilmpje. Handig dat van de televisie ook de achterkant wordt getoond met de aansluitingen, zodat je weet waar je rekening mee moet houden als je deze tegen de muur wilt bevestigen.

Zeer snelle levering, keurig per email op de hoogte gehouden van de voortgang

Aanbeveling
Zeker, scherpe prijzen en mooi assortiment

Pascal Driever 01-05-2014 Via de website gekocht

Tot in huis geleverd.

Netjes geleverd. Ruim op tijd. Beleefde breng service.

Voldoende asortiment. En goedkoop

Aanbeveling
Omdat de service / prijs zich heel netjes met elkaar in verhouding zijn.

Mathijs Roermond 01-05-2014

duidelijke site, makkelijk doorzoekbaar en uitgebreide productomschrijvingen en -videos.

goed, snel, duidelijk. laatste bestelling had ik de spullen al in huis voor ik de verzendbevestiging in de mailbox had!

Assortiment
compleet en voldoende te kiezen

Aanbeveling
wat mij betreft een van de beste en meest betrouwbare webshops die er is!

Extra toelichting
Al vele jaren bestel ik zowel zakelijk als prive met regelmaat bij plasmadiscounter. Altijd goed, snel en nog nooit problemen gehad. Ook niet onbelangrijk: bijna altijd zijn ze de goedkoopste! Kan het iedereen aanraden!

katje53 01-05-2014

werd goed uitgelegd welke TV kon kopen voor al de betekenis van internet op je TV

de post kwam precies op tijd lekker makkelijk voor al dat je kon kijken hoe laat hij werd geleverd.

Assortiment
geweldig assortiment genoeg keus in elke prijs klasse.

Aanbeveling
werkt perfect. geen klachten. En goede prijs.

Extra toelichting
Kon deze TV voor mijn vader kopen en ook op zijn adres laten leveren wat een voordeel is.De website is goed verzorgd.

fhvdw 30-04-2014 Via de website gekocht

heldere info, snelle levering, scherpe prijzen ..... heel aanbevelenswaardig!

Assortiment
We hebben zowel nu als in het verleden diverse producten gekocht tegen scherpe prijzen. De producten worden op de site helder gepresenteerd

Aanbeveling
Vooral de weekend aanbiedingen en de heldere info filmpjes zijn super!

Extra toelichting
De motivatie is hierboven duidelijk aangegeven. Op de servicedienst heb ik (gelukkig) nog geen beroep hoeven te doen.

Louk88 30-04-2014

Op vrijdag besteld, maandag in huis!

Snelle service

Assortiment
Veel keus in verschillende tv's en snelle service!

snelle service en geamk

Extra toelichting
Krijg maandelijks mails met goede aanbiedingen. Bij bestellen makkelijke betaling en snelle verzending!