Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

KDRVH 04-05-2014

De Website van Plasma-discounter is prima. Maar toch loont het om naar de winkel te komen. Enkele prijzen waren scherper dan op de website (b.v. van de Sonos soundbar).

Aanbeveling
Uitstekende prijzen, ruim assortiment, lage drempel voor bezichtiging en vragen stellen

Extra toelichting
Plasma discounter is niet voor niets een begrip. Ik ben bewust bij deze speciaalzaak gaan shoppen, in tegenstelling tot de gangbare electronica zaak, omdat ik me goed heb verdiept in de specs, maar van een expert graag feedback wilde hebben qua opstelling en gebruik. Ik ben in ieder geval zeer geslaagd en kom voor de volgende kekeer beslist weer terug.

r.minis 04-05-2014 Via de website gekocht

duidelijke web-winkel met zeer uitgebreide zoekmogelijkheden

Omdat ik een leek ben en niet precies wist welke smartcard en ci-cam bij deze televisie nodig had, maar even gebeld. Keurig geholpen en binnen 1 minuut een mail met een link naar de benodigde artikelen.
Duidelijke antwoorden en direct geholpen. Is mij tijdens mijn zoektocht in diverse winkels niet overkomen.

Zeer ruim assortiment

Aanbeveling
medewerker was heel behulpvaardig. Keurig over de voortgang van bestelling tot de levering op de hoogte gehouden.

super winkel en maakt 100% waar wat zij beloven

RGlas 04-05-2014

Ideaal dat de website in de winkel toegankelijk is en met de verkoper de juiste televisie uit te zoeken.

Genoeg verkopers met deskundige kennis.

Assortiment
Ik had meer televisies in de winkel verwacht en daarbij de mogelijkheid om een televisie te bekijken. Dit was echter niet mogelijk.

Aanbeveling
Ik zou zeker deze winkel aanbevelen omdat ik over het algemeen zeer tevreden ben.

ckosip 04-05-2014

Prima site, makkelijk te navigeren. Bestelling makkelijk te plaatsen en verder af te handelen.

Zeer snelle levering!Heb voor het overige geen gebruik hoeven maken van service.

Assortiment
Zeer concurrerende prijs. Bovendien een pluspunt dat er geen bezorgkosten in rekening worden gebracht terwijl dit bij andere online shops wel het geval is... en het product óó'k nog eens een keer duurder is.

Aanbeveling
Eerste keer dat ik zelf iets koop bij Plasmadiscounter maar ik zou deze shop vast en zeker aanraden bij anderen.

Extra toelichting
Prima afhandeling van mijn bestelling. Zéér snelle levering en het product was precies zoals omschreven. Begeleidende filmpje bij het product is bijzonder prettig.

Pietje2014 04-05-2014

Thuis uitgezocht, in Naarden opgehaald!

Direct geholpen en tv meteen (op voorraad) mee naar de camping, dus s´avonds al kijken.

Assortiment
Was voor ons nu niet van toepassing maar wel indrukwekkend!
Zeker goed voor later.

Aanbeveling
Gewoon omdat het en goed concept is. ( en ik mag die jongens van Coronel wel...)

Relhorst 04-05-2014

Snel en duidelijke site, bestelopties en info ook erg overzichtelijk en duidelijk.

Bevestiging mail en bezorging kon niet sneller of duidelijker

Assortiment
Genoeg optie om een leuke of goeie keuze te kunnen maken

Aanbeveling
Geen negatieve punten of ervaringen alleen maar postieve, dus zou raar zijn om het niet aan te bevelen bij iemand anders

rlepair 04-05-2014 Via de website gekocht

Binnen een aantal minuten, besteld en betaald.
Wist wat ik wilde hebben, perfect.

Volgende dag in huis.

Had even gebeld over de levertijd, was snel en goed geholpen.

Voldoende keus

Aanbeveling
Zou vertellen dat dit gemakkelijk ging en snel geleverd.

Dingen die je hoopt te ervaren.

Extra toelichting
Heb geen redenen tot klagen. De keuze was snel gemaakt, prijs was goed en het is snel geleverd. Heb geen redenen tot klagen.

ol2014 04-05-2014

Je hoef niet al te veel gegevens in te vullen

Ik heb alles goed ingevuld en heb een dag langer moeten wachten en werd niet met bedank voor de dag dat ik thuis heb gezetten voor niets de bost bode dee ook geïrriteerd tegen me

Assortiment
Veel leuke dingen voor niet te duur

Aanbeveling
Kan een hoger cijfer maar ik weet niet veel mensen die elektrische spullen kopen

Extra toelichting
Het is een goede winkel maar ik heb de vervoer niet goed mee gehad ik hoop de volgende keer wel

Marcant1 04-05-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Thuis makkelijk gereserveerd, na aanleiding van e mail aanbieding. Ter plaatse verliep alles prima.

Filip Van fleteren 04-05-2014 Via de website gekocht

makkelijke website

Assortiment
assortiment kan wel iets meer

Aanbeveling
goeie site en snelle levering

Extra toelichting
het assortiment kan net iets beter

Sarina M 04-05-2014

Duidelijke en overzichtelijke site. Jammer dat er geen vergelijkfunctie is.

Levertijden conform hetgeen is aangegeven op de site. Personeel stond mij meermaals heel erg goed te woord en heeft alles uitgezocht en nagekeken. Mijn complimenten!

Assortiment
Goede verschillende producten. Prijs-kwaliteit goed, ook in verhouding tot de concurrent.

Aanbeveling
Goede en betrouwbare internetwinkel.

David Teuben 04-05-2014 Via de website gekocht

De website is mooi en overzichtelijk. Alle belangrijke informatie wordt gegeven en de toevoeging van een youtube filmpje vind ik een groot pluspunt. De enige toevoeging aan de website zou een vergelijk optie kunnen zijn om de specificaties van verschillende producten te vergelijken naast elkaar. Het bestellen van producten gaat snel en er kan gekozen worden welke dag je het product wilt ontvangen. Ik ben goed op de hoogte gehouden en kreeg een mail waarin de uren stonden waarop mijn tv werd bezorgd. Dit vond ik een groot pluspunt.

Ik heb 1 vraag gesteld aan de klantenservice. Deze werd snel en goed beantwoord. Informatie over het product wat niet beschikbaar was heb ik via de fabrikant opgevraagd en uitgewisseld met plasma discounter. Hier kreeg ik een dank mail over waarop de informatie op de product pagina werd aangevuld. Informatie over mijn factuur en retour optie s werden per mail verzonden wat ik erg prettig vond.

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid. Ik heb veel tv's kunnen bekijken voor ik een keuze maakte. De prijzen zijn erg goed en doorgaans is deze winkel het goedkoopste.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aan een ieder aanraden die een tv online wil kopen. Snel kunnen bestellen en leveren, goede service en betrouwbaarheid zijn hier de redenen van.

Extra toelichting
Plasmadiscounter is een betrouwbare webshop die voor zeer concurrerende prijzen goede service, snelle verzenden en een divers assortiment heeft.

Reiziger 2012 04-05-2014

De door ons uitgezocht TV was niet meer beschikbaar maar in goed overleg met uw medewerker
in de winkel hebben wij een andere keus kunnen maken.

Aanbeveling
Wij hebben al meerdere malen apparatuur bij u gekocht en nog nooit zijn wij met een ontevreden gevoel blijven zitten!

Extra toelichting
Zolang wij geen klachten hebben en de prijzen tot de laagste behoren is er geen enkele reden van leverancier te veranderen.

Justus 04-05-2014 Via de website gekocht

In tegenstelling tot sommige andere webshops overzichtelijke website. Vrijdag besteld, zaterdagochtend in huis. Ideaal.

Aanrader!

Zeer tevreden!

Ronald Beljaars 04-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Lange openingstijden, reservering mogelijk. Afhalen en/of kostenloos bezorgen is mogelijk. Bij twijfel of onduidelijkheden kunnen er vragen gesteld worden.

Keurige behandeling bij bestelling en eventuele uitleg was mogelijk indien er nog onduidelijkheden zijn. Tevens werd er direct gevraagd of er nog andere zaken nodig waren om in ons geval de Home Cinema set in één keer goed aan te sluiten voor gebruik.

Assortiment
Voor dat gene waar we naar op zoek waren, was het assortiment zeer uitgebreid tegen een zeer scherpe prijs

Aanbeveling
Wij hadden ook nog niet eerder van Plasma-Discounter gehoord. Maar door even te zoeken op internet zijn we aan dit bedrijf gekomen en we zijn zeer tevreden over de service en het gemak wat er geboden wordt. Wij zullen zelf zeker nog eens kijken bij dit bedrijf als we iets nodig hebben, maar we zijn er ook 100% van overtuigd dat we mensen hier op willen attenderen als ze op zoek zijn naar iets.
Gezien de zeer scherpe prijsstellingen, kunnen mensen een hoop geld in de knip houden ten opzichte van de prijzen bij andere bedrijven en iedereen is daar heden ten dage gevoelig voor.

Extra toelichting
Wij zijn ZEER tevreden over de geboden service en het gemak wat er wordt geboden door te reserveren, af te halen en de behulpzame service bij het afhalen van ons gekochte product.

henk schouten 04-05-2014 Via de website gekocht

goede overzichtelijke site waarvan uit je kunt bestellen,met alle vindbare informatie

nu reeds twee keer besteld en prima in orde beide keren geen problemen met levering en als er iets is kun je altijd bellen met correcte afwikkeling.

Assortiment
ruim voldoend wat ik zoek kan ik meestal wel vinden

Aanbeveling
tot op heden geen problemen met leveringen en service daarom heb ik het in mijn kennissenkring vaak over plasmadiscounter als zij ook wat willen bestellen via internet

Extra toelichting
goede internet winkel met de daarbij behorende service die je mag verwachten voor en na levering ben uitermate tevreden hoe zij hun spullen leveren en ondersteunen na aankoop

Laatste poging 04-05-2014

Prijs op site en winkel komen niet overeen. (1750,= site en 1599,= winkel.

Op de site staat een andere prijs dan in winkel (1599,=) Uw telefoniste zei dat dat klopt en dat de prijs in de winkel juist is. Besteld maar moest in de winkel 1648,= betalen.

Assortiment
Genoeg keuze, fijne uitleg (alle tijd) prijs lager dan elders. Heb alles kunnen vinden en meenemen.

Aanbeveling
Goede uitleg over het product en voldoende assotiment.

Extra toelichting
Over het algemeen goed op een paar puntjes na zoals hiervoor beschreven.

m.hoeneveld 04-05-2014 Via de website gekocht

Het is allemaal erg duidelijk.
Producten zijn makelijk te vinden.

Het is een gemakelijke pagina.
Vooral dat de bestelling snel word geleverd.Je word netjes op de hoogte gebracht door een duidelijke email.

Assortiment
Er is meer dan genoeg keuse.

Dat zou ik zeker doen.

Mooie en nette site.

Dennis van Hinte 04-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Degelijke website met alle bruikbare informatie

Oprechte aandacht en meedenken met de klant. Daarnaast know how

Aanbeveling
Goede service. Goed personeel. En een persoonlijke touch.

de Smitjes 04-05-2014 Via de website gekocht

Waren op zoek naar deze TV maar bij veel zaken uitverkocht. En kwamen toen hier terecht overzichtelijke site en snelle levering.

Eerst gebeld of de TV nog op voorraad was en of er ook op Zaterdag werd bezorgd. Prima geholpen!!

Assortiment
Wat ik zo snel kon zien hebben ze genoeg spullen die je kunt bestellen. En wil je het eerst zien kan je ook naar de winkel gaan om het te bekijken.

Aanbeveling
Het was voor ons ook de eerste keer dat we hier bestelden maar zou het zo weer doen.

Extra toelichting
We waren dus op zoek naar een andere tv maar deze was bij veel zaken of uitverkocht of niet voorradig. Na ge googeld te hebben op internet kwamen we bij Plasma Discounter uit en na een telefoontje over de voorraad en het leveren op Zaterdag de tv daar besteld. Kregen netjes een bevestiging mail en het T&T nummer van post NL en de volgende dag kwam hij keurig binnen. Dus mensen bij twijfel gewoon doen !!!

ralphsimons 04-05-2014

Het bestellen op de site ging zeer eenvoudig. Alle voorwaarden en informatie over het product goed onderbouwd. Het filmpje bij het product heeft een hoge toegevoegde waarde.

De bevestiging van de bestelling direct per mail ontvangen. De producten de volgende dag geleverd. Klantenservice altijd bereikbaar, zeer tevreden!

Assortiment
Duidelijke indeling met de verschillende online shops. Ruime keuzes binnen de zoekcriteria. Benodigde informatie per product concreet en goed vermeld.

Aanbeveling
Het is een zeer betrouwbare webshop, transparant, vriendelijk en klantgericht. Kan eenvoudig concurreren met overige bekende webshops. En een vervolg aankoop zal ik in ieder geval zeker overwegen.

Extra toelichting
De webshop biedt precies wat je als klant mag verwachten. Producten eenvoudig te vinden op de site, een vergelijking is goed te maken, en de informatie per product is zeer betrouwbaar. De betalingsmogelijkheden zijn prima de bestelbevestiging direct na de bestelling. De levering is perfect levertijd zeer kort, je kunt genieten van het gemak van online winkelen zoals dit bedoeld is. De servicediensten zijn zeer goed verzorgd, goed bereikbaar en behulpzaam.

1977-Richie 04-05-2014

De winkel is zeer overzichtelijk. Makkelijk te bereiken en men kan goed parkeren.

De jongens hebben een zeer goede kennis van de producten en kunnen je goed te woord staan.

Assortiment
Je kunt er eigenlijk geen miskoop doen. Het assortiment bestaat uit de beste producten die er op de markt te vinden zijn.

Aanbeveling
Goede prijs/kwaliteit verhouding, deskundig personeel. Een aanrader voor iedereen.

JW7172 04-05-2014

Zowel een winkelshowroom alle een webwinkel

Verkoper kwam iets wat arrogant over

Assortiment
We hadden een grotere winkel verwacht

Aanbeveling
Omdat je zowel een webwinkel als een showroom hebt is het wel ideaal

Extra toelichting
We hadden een grotere shop verwacht.

Joost197538 04-05-2014

Winkel ligt centraal en voldoende ruimte voor parkeren. Personeel helpt bij maken van keuze, alsook met inladen van de gekochte spullen. Top.

Had gekozen voor een 40 inch TV waarvan ik wist dat deze mogelijk te groot zou zijn voor kast waar deze in geplaatst wordt. Helaas klopte dit en TV was net te groot. Zonder enig probleem kon ik de TV weer inpakken en ruilen voor een kleinere TV (32 inch). Top.

Assortiment
Zeer breed, maar nog belangijker: Personeel loopt door het gehele assortiment in haar advisering. Top.

Aanbeveling
Ik heb hier louter goede ervaring. Dank.

John van Veen 04-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Overzichtelijke en goed te 'bedienen' website, goed gevarieerd aanbod assortiment, snelle reacties via website. Levering aangekochte artikel binnen gestelde termijn. Heel tevreden over dienstverlening en geleverde artikel. Prijskwaliteit verhouding uitstekend. Ik kom zeker terug.

helicopter52 04-05-2014

Makkelijker kan niet zou ik zeggen !

Nog geen service nodig gehad.

zeer compleet

Aanbeveling
wegens prima website en duidelijke overzicht en compleetheid en natuurlijk prima prijzen.

Extra toelichting
Gemak dient de mens , aankoop en levering prima verlopen.

Bart baaijens 04-05-2014

Gewoon bestellen zonder eerst een account te hoeven maken! Werkt gied via iPhone

Doen wat je zegt en zegt wat je doet

Overzichtelijk en genoeg keuze

Aanbeveling
Betrouwbaar ook omdat r een fysieke winkel bestaat

Van Zadelhoff 03-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke mogelijkheden. Verschillen duidingen aangeven van de specificaties zoals waarom 400 Hz ipv 100 Hz

Snelle respons. Weet precies wanneer het gebracht wordt

Assortiment
Ruime keus in merken en formaten. Meer dan voldoende wellicht zelfs eist teveel

Zeker gezien eerdere punten

Extra toelichting
Zie mijn commentaar per punt. Het moet simpel makkelijk em. Duidelijk zijn.

Chris de Graaff 03-05-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Je wordt geweldig geholpen en geadviseerd,zonder advies waren wij hier niet uitgekomen, gewoon een geweldige zaak, ik zou iedereen adviseren bij jullie te kopen.

J den Breejen 03-05-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website

Erg snelle en goede levering

Extra toelichting
Kan niet anders zeggen dan erg goede en snelle service.

PlasmaFanLimburg 03-05-2014

Duidelijke site en goede uitleg

Snelle levering, en goed geinformeerd over verloop van levering

Assortiment
Ruime keus, al meerdere tv's gekocht bij plasma-discounter.nl

Eigen ervaring is supet

Extra toelichting
Plasma-discounter.nl is de winkel voor de beste tv voor in de woonkamer en goede tv's voor de kids!

slmok 03-05-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site

snelle levering

breed assortiment

goede service en prijs/kwaliteit

Clubbers 03-05-2014

Het bestellen ging zeer snel en makkelijk.

Ik heb genoeg duidelijkheid qua factuur en garantie via mail ontvangen.

Assortiment
Zeer uitgebreide keuze en duidelijk aangegeven qua resolutie etc.

Aanbeveling
Mijn ouders hebben al keer eerder een televisie gekocht en opgehaald in Naarden dus ik wist al dat de service goed zou zijn. Ik had echter niet verwacht dat ze ook zo snel naar mijn huis in Belgie zouden bezorgen!

Extra toelichting
Zeer tevreden met plasma discounter en mijn product! Ik wist al via een eerdere bestelling dat het makkelijk en snel zou gaan maar ik had niet verwacht dat het ook zo makkelijk vanuit Belgie ging!

linde9 03-05-2014 Via de website gekocht

makkelijke site en snelle service

supef snelle service

jan9898664 03-05-2014

Website gevonden via tweakers. Product in enkele minuten besteld.

Snelle levering.

Extra toelichting
Ik heb een tv gekocht bij plasma-discounter. Rond 4 uur besteld en ik had hem de volgende dag al binnen. Top!

innovator65 03-05-2014

Extra toelichting
Prima voor elkaar, tvtje besteld, snel geleverd

Baer 10 03-05-2014

Goed vindbaar.

Goede en duidelijk informatie.

Assortiment
Als enige webwinkel het betreffende product nog op voorraad

Aanbeveling
Kende plasma-discounter nog niet. Maar is een zeer goede en betrouwbare webwinkel gebleken.

Extra toelichting
Goede en duidelijke informatie. Betrouwbaar.

Martijn Holthaus 03-05-2014 Via de website gekocht

Ik geef een 10 omdat via internet bestellen echt heel gemakkelijk was. Ik had om 16:00 in de middag besteld en de volgende ochtend om 09:15 werd mijn TV geleverd.

Voordat ik mijn TV kocht had ik gebeld met de klantenservice, de vrouw die ik aan de telefoon kreeg was erg aardig en behulpzaam en binnen 3 minuten had ik mijn keuze gemaakt om bij Plasma-discounter te bestellen.

Assortiment
Ik heb gezien dat bijna alle actuele tv's te koop zijn bij Plasma-discounter. ik wist alleen al wel model ik wou.

Aanbeveling
Ik geef wederom een 10 omdat plasma-discounter in 99 van de 100 gevallen het goedkoopst is !

Extra toelichting
Hele goede ervaring met Plasma-Discounter ! Ik had via een review mijn oog laten vallen op een LG 55LA6208. Op kieskeurig zag ik dat deze TV bij Otto iets goedkoper was maar er zat een lange "onzekere" levertijd op. Aangezien ik mijn nieuwe huisje net had wou ik ook zo snel mogelijk mijn nieuwe tv. Woensdag om 16:00 besteld en donderdag om 09:15 al geleverd. De tv die ik heb gekocht is echt super ! Ik ben heel erg blij dat ik er toch voor gekozen heb om bij Plasma-Discounter mijn tv aan te schaffen. Top winkel, Top prijzen, goede service en super snel geleverd. In 1 woord, Super !

Roswitha78 03-05-2014

achter de pc iets bestellen en de volgende dag in huis.. makkelijker kan het niet.. binnen 3 minuten besteld en betaald..wat wil je nog meer?

het feit dat je de bestelling direct de volgende dag in huis hebt, het bezorgen binnen nederland gratis is en je de bestelling kunt volgen via track and trace, welke via de mail wordt aangeboden vind ik een hele goede service

Assortiment
ik heb niet het gehele assortiment bekeken, dus heb er eigenlijk geen mening over..vandaar het gemiddelde van 6

Aanbeveling
doordat het door mij bestelde product goedkoper is dan elders, het een zeer gemakkelijke manier van bestellen is en zeer betrouwbaar, zal ik deze winkel zeker aan anderen aanbevelen

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de bestelling, het is gemakkelijk, snel en betrouwbaar en zal zeker nog een keer via deze webwinkel iets gaan bestellen

Arjan vd Brug 03-05-2014

wenon 03-05-2014 In de winkel gekocht
naarden

naar binnen met tv weer weg

Extra toelichting
goede service alleen jammer dat mijn hcs het nu niet meer doet is ook een philips was al blij dat de tv het na reset het weer deed

goaze 03-05-2014

juiste informatie over produkt en gemakkelijk via internet te bestellen tegen een voordelige prijs

prima alles netjes af gehandeld

ruime sortering

Aanbeveling
goede prijs kwaliteit verhouding en keurige verwerking van bestellingen

prima zaak zie hierboven

grode1 02-05-2014

ruime sortering in de showroom en goede uitleg over de producten door het personeel

wordt vriendelijk te woord gestaan zonder vervelende opdringerigheid

ruim voldoende keus

Aanbeveling
heb een prettige ervaring met het kopen van een product. wordt snel geholpen en goede uitleg

Extra toelichting
prima prijs/kwaliteit verhouden t.a.v. de producten. Ook het bekijken van de site op internet, het bestellen van een product en ophalen daarvan is prima gegaan.

EEJJSS 02-05-2014

6,8

Extra toelichting
Ik was al een tijdje naar deze 50LA6208 opzoek en kwam per toeval een DEMO model tegen in de "opruimkelder" van deze website. Op dat moment vroegen ze 768 euro voor dit DEMO model, en aangezien hij elders dit ook kosten maar dan geheel nieuw heb ik een mail gestuurd met de vraag of er nog wat aan de prijs gedaan kon worden. Het antwoord was kort gezegd NEE. Ik heb toen aangegeven dat dit jammer was en ik dan maar verder moest gaan kijken. Een dag later ging ik toch nog even kijken op deze website en tot mijn grote verbazing stond nu het toestel er eens op voor ruim 100 euro goedkoper. zonder dat ze mij even op de hoogte hebben gebracht van deze prijs daling, dit vind ik wel een hele slechte service. Ik heb toch het DEMO toestel besteld voor de scherpe prijs van 674 euro, omdat ik al 3 keer eerder een tv heb gekocht bij de plasma-discounter en hier hele goeie ervaringen mee heb gehad. Alles liep nu ook weer geheel naar wens qua levering en voldeed weer aan mijn verwachtingen. Al met al dus weer te vreden en hoop dat de plasma-discounter wat met mijn slechte ervaring qua communicatie gaat doen, zodat dit probleem ook tot het verleden behoort...

Djaffie 02-05-2014

Overzichtelijke website!

19:30 tv besteld, volgende ochtend om 11:30 ontvangen.

Assortiment
Alles wat ik zocht kon ik vinden. Makkelijk vergelijken dus.

Goede service.

Ilse de Bruin 02-05-2014 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

J.M.Goossen 02-05-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Een ruime keus van toestellen uitgestald in de winkel

Aanbeveling
ondanks de soms grote drukte, neemt men voor elke klant voldoende tijd naar behoren te helpen

Extra toelichting
Men dringt niets op geef wel deskundig advies

Dave Shakur 02-05-2014 Via de website gekocht

Goede snelle service.

Assortiment
Groot assortiment, leuke aanbiedingen en lage prijzen zeker waard om te kopen.

Extra toelichting
Super overzichtelijke website, snelle service, snelle levering, groot assortiment, leuke aanbiedingen en lage prijzen. Echt een super site, ben hartstikke blij met mijn nieuwe televisie.

Ralph070 02-05-2014 Via de website gekocht

Het is een duidelijke en overzichtelijke site,ik kon makkelijk mijn keuze maken.

Aan de telefoon werd ik netjes en professioneel geholpen.

ruim assortiment

Aanbeveling
mooie site ,met duidelijk video-"reviews" over de betreffende tv`s.

Extra toelichting
Ik vind het een zeer fijne webwinkel en site ,ik hou deze site in gedachten als ik weer een nieuwe tv zou willen bestellen.

Ligthartjulianadorp 02-05-2014

1200 uur besteld volgende ochtend 1000 afgeleverd .

Idem

Prima

Superservice

Extra toelichting
Fantastische service,waarom nog in de auto stappen als het ook zo kan. Dhr Coronel is beter in televisies verkopen/ leveren dan in tv-progamma' s presenteren ; )