Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Hannie2217 06-05-2014

personeel is heel gemotiveerd

goed

Extra toelichting
altijd goede artikelen kunnen kopen tegen scherpe prijs,maar heb nu mee gemaakt dat ik de volgende dag de TV terug wou geven, omdat ik er niet mee kon doen wat we wilde ondanks dat de verkoper echt enorm zijn best had gedaan om het uit te zoeken! wij wel 10% moesten inleveren en afwachten of het geld retour via bank zou komen.

ruudmarion 05-05-2014

binnen 5 minuten gereserveerd

medewerker zeer vriendelijk

Assortiment
zeer leuk om rond te kijken en zoveel keus

Aanbeveling
al een aantal keren gedaan

Extra toelichting
ze zijn elke keer de goedkoopste als ik iets nodig heb

Ron Kersten 05-05-2014 In de winkel gekocht

voorraad klopte , snel geholpen

aankoop werd in de auto getild, deskundig advies

Assortiment
keuze was bepaald maar winkel zag er overzichtelijk en netjes uit

Aanbeveling
alles wat ik wilde was aanwezig

Extra toelichting
motivatie lijkt me overbodig met deze beoordelingscijfers, ga door zo.

PHK40 05-05-2014

Makkelijk een en ander vanaf je luie stoel te bekijken (video's zijn ook handig) en makkelijk te bestellen/volgen

Heb er (naast de bestelling van mijn vorige tv hetgeen uitstekend verliep) nog geen gebruik van hoeven maken (gelukkig)

Superbreed en helder overzichtelijk

Aanbeveling
Goede produkten, eerlijk neergezet. Snelle service

Extra toelichting
Na zeer positieve ervaringen met mijn vorige TV (2012) op aanraden van een collega, wederom mij tot Plasmadiscounter gericht. Niets anders dan lof!

R.v.Antwerpen 05-05-2014 Via de website gekocht

Het niet hoeven aanmaken van een account en een snelle invoer zonder allemaal poespas

duidelijk bericht op korte termijn wanneer het bestelde wordt geleverd

uitgebreid

iverband met bovenstaande redenen

is van zelfsprekend

Annemieke Remmerde 05-05-2014 Via de website gekocht

de dag na de bestelling op internet is de tv al bezorgd. Super!

Assortiment
Ruime keuze en eenvoudige zoekopties

Aanbeveling
Een scherpe prijs en uitstekende uitleg van het product. Ideaal voor dit soort aankopen. Niet in een drukke winkel een aankoop doen maar een rustige omgeving waar je op internet kan zoeken en beslissen.

J. Quellhorst 05-05-2014 Via de website gekocht

Mijn order werd vlot verwerkt en had ik binnen een dag in huis.

Duidelijke taal in de ontvangstbevesting van mijn order.

Assortiment
Voor elke portemonnee wat wils.

Aanbeveling
Snelle service, goede prijzen en veel keus!

Extra toelichting
Deze webwinkel heeft de zaken goed op orde. Goede prijzen, snelle service en veel keus. Ook het filmpje dat je nadat je een order hebt geplaatst kan zien geeft een consument vertrouwen.

Willem Labree 05-05-2014

Extra toelichting
Top site goede uitleg van het product zeker met de video erbij echt perfect Ik beveel deze site bij alle vrienden en kennissen aan ook de levering binnen 24uur Top!!!

Ronald Teel 05-05-2014 In de winkel gekocht
naarden

Goede parkeerruimte.. tv op voorraad

Binnen 5 minuten na betaling tv in ontvangst kunnen nemen

Assortiment
Keuze genoeg.. moet ook niet teveel zijn anders wordt nog moeilijker keuze te maken

Aanbeveling
Zie boven.. en goede prijs

Marcovg28 05-05-2014

goed bereikbaar met juiste voorraad

goed personeel met kennis van zaken

mooie collectie

Aanbeveling
goede service met het juiste personeel voor advies

M.Kahlen 05-05-2014

Het gewenste product s'ochtens online gereserveerd en s'middags opgehaald. Zoweet je zeker dat je niet voor niets een bezoek brengt.

Nog een voordeel van online reserveren; wanneer de prijs tijdens de reservering en het daadwerkelijk ophalen is verhoogd, geldt de prijs waarvoor het product is gererveerd. Daarnaast vriendelijke en deskundige medewerkers, die je aankopen, indien gewenst, zelfs naar je auto brengen!

Assortiment
Hier heb ik iet specifiek op gelet, omdat ik mijn keuze reeds had gemaakt.

Aanbeveling
Persoonlijke aandacht, servicegerichtheid en deskundigheid zijn drie dingen die men hier hoog in het vaandel heeft staan. Mijn ervaringen bij de concollega's zijn wel eens anders geweest. dus ik zou ze zeker aanbevelen.

Bart Ploeg 05-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Even kijken op de website, belletje, reserveren en later op de dag ophalen.

Snel en vakkundig

Keuze te over.

Aanbeveling
Never change a winning team, dus hier ook niet!

Extra toelichting
Ben al eerder gewwest voor een plasma-tv, nadat ik een keer blikseminslag had gehad en de hoofdvoeding er uit lag, was een belletje voldoende om de TV kosteloos te laten repareren.

Imix_pacal 05-05-2014

overzichtelijk webpagina en snel de specificaties te vinden

meteen email met bevestiging aankoop, verdere emails mbt verzending en bevestiging betaling...zeer prettig

Extra toelichting
Snel, goede service en goed op de hoogte gehouden vanaf moment dat je een bestelling plaats!

Wesley van Laanen 05-05-2014 Via de website gekocht

De site werkt goed en is duidelijk. Geen enkel probleem of hinder hiermee ervaren.

Super snelle levering.

Assortiment
Wat rond gekeken in de webshop en kon behoorlijk wat naar mijn smaak vinden.

Aanbeveling
Goede en duidelijke website. Super snelle levering.

Extra toelichting
Zie bovenstaande motiveringen. Ik zal zeker nog een keer de winkel binnen komen lopen. Dank voor de snelle en goede service!.

Sjingen1978 05-05-2014

Van tevoren contact gehad per mail over prijs en reserveren. Het was betalen en afhalen. Topservice.

Super service, vriendelijk en kundig personeel. Ook niet moeilijk met extraatje toevoegen dmv goede kwaliteit hdmi kabel. Super.

Assortiment
Wat je wilt... hebben ze en mooi ingerichte zaak.

Aanbeveling
Ik zou plasma discounter bij iedereen aanraden. Scherpste prijs en super service. Top geregeld.

Extra toelichting
Super service en scherpste prijs en meedenkend... erg belangrijk. Daarnaast nog eens goed personeel en super snel reactie per mail. Kunnen diverse anderen nog wat van leren.

w. denekamp 05-05-2014 In de winkel gekocht

Stelly 05-05-2014

Makkelijke site om te bestellen.
Maat, uitvoering, prijs ed is eenvoudig aan te geven.

Op goede vrijdag een tv besteld, (inmiddels alweer de derde bij Plasmadiscounter) en niet in de gaten gehad dat de banken dan niets overschrijven.
Maar direct na de Pasen moet het geld dan toch wel binnen zijn, ook volgens Buckaroo die de ideal betalingen regelt was het geld binnen, echter kon de klantenservice hier niets van terug vinden.
Op woensdag was dan toch eindelijk het geld binnen en kon de tv dan toch 6 dagen na bestelling geleverd worden.
Nu weet ik uit ervaring dat Plasmadiscounter een betrouwbare zaak is dus ging ik er vanuit dat alles wel goed zou komen, zeker na het contact met de klantenservice, maar € 1800.- die zomaar weg is, is toch zeker geen lekker gevoel.

Assortiment
Ruim aanbod met eerlijke prijzen.

Aanbeveling
Ook als er eens een keer wat fout gaat, is de service gewoon goed.
En geen vervelende lange wachttijden bij de klantenservice.

Extra toelichting
Deze tv telefonisch gekocht via de klantenservice, de vorige twee online. Dus mijn vierde tv wordt zeker weer bij Plasmadiscounter gekocht, al gaat dit hopelijk nog even duren.

Jos Honkoop 05-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alles was duidelijk vanaf het begin. Was niet moeilijk om als " amateur" onderscheid te maken tussen de verschillende producten.

De jongeman die ik trof in de winkel was zeer deskundig, binnen een paar minuten was alles duidelijk. Keuze werd echt aan mij gelaten, welke eisen ik stelde bepaalde mijn uiteindelijke keuze.

Assortiment
Wist niet wat ik zag, groot, klein, elk soort ruim aanwezig.

Aanbeveling
Hier is echt alles te zien. Het deskundige advies met uitleg was indrukwekkend.

Extra toelichting
Zéér tevreden met mijn keuze, binnen enkele minuten wist ik precies wat ik wilde.

Pel29 05-05-2014

Thuis uitzoeken en informeren, offerte aanvragen en de volgende dag ophalen.

Bestelling stond keurig gereserveerd en klaar, attente verkoopster.

Assortiment
Op de website staat volgens mij ongeveer alles wat er op de markt is verschenen.

Goede prijzen, uitstekende service

Extra toelichting
Deskundig personeel, scherpe prijzen en zeer breed assortiment

RavdB 05-05-2014

Erg druk in de winkel, lange wachttijd. Bij het wisselen van een product wel vlot geholpen

rvdpol57 05-05-2014

Ruime keuze op overzichtelijke website met ruime informatie

Klantvriendelijke medewerkers in de winkel

Assortiment
Ruim assortiment met voldoende vergelijkbare artikelen

Jos en Annie 05-05-2014

Winkel is snel en goed te bereiken met voldoende parkeerruimte

Voor de televisie die we gekocht hebben was zowel iemand aanwezig van het betreffende merk (Sony) als iemand van plasma-discounter. Beide met eigen verhaal en goede productkennis

Assortiment
Uitgebreid assortiment met ook diverse merken als keuze

Aanbeveling
Gewoon goed geholpen, goed advies tegen concurrerende prijs, Top!

Radouxane Sdira 05-05-2014 Via de website gekocht

The website is very easy

the service give me the correct answer and also more info

yes there all everythings

correct online shop

Extra toelichting
the website is okay and you found all information needed and plus video ,

kevin wink 05-05-2014 Via de website gekocht

prima uitgelegd op de site
en met een paar knoppen makkelijk te bestellen

Jullie komen afspraken na

Assortiment
Heb eerlijk gezegd alleen gekeken naar wat ik nodig had, maar wel veel voorbij zien komen

iedereen prima zaak

Extra toelichting
Klanten van plasma-discounter koop hier u producten

Ton Hover 05-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met prima navigatie.

Goed telefonisch advies gekregen, medewerker beschikte over goede productkennis

Assortiment
Was op zoek naar specifieke modellen en deze ook gevonden; modellen waren ook nog op voorraad tegen een uiterst scherpe prijs!

Om bovenstaande redenen....!!

goeda 05-05-2014

wij hadden op internet gekeken en vergeleken en toen de tv gereserveerd in naarden. toen we op een zaterdag kwamen, stond ie netjes klaar.

een prettige sfeer in de winkel. vooral door de vriendelijke verkopers.
(ik viel in de winkel en schrok erg, het personeel ook, een kwam met water en een stoel, een ander met een kopje koffie. en er werd mij de rust gegeven om weer van de schrik bij te komen)

Assortiment
omdat wij van re voren het toestel hadden uitgezocht, heb ik niet erg op het assortiment gelet. Was wel onder de indruk van de koffiezetapparaten en keukenapparaten die ik zag.

Aanbeveling
Prima winkel, fijn personeel. Over de service kan ik nog niet veel zeggen. De tv doet het goed. Prijstechnisch is het ook goed. Dat merk je als je eerst op internet zoekt.

Extra toelichting
mooie winkel, prettig personeel. Een aanrader

Ab Bom 05-05-2014

Alles bijelkaar

Breed

Extra toelichting
Er staan voldoende merken en types van de aan te schaffen artikelen. Alles overzichtelijk opgesteld. De bejegening van de verkopers is prima; zij zijn voldoende op de hoogte van de verschillende specificaties.

Irmakarsten 05-05-2014

Vanuit je luie stoel bestellen

Snelle service

Goede assortiment

Aanbeveling
Al eerder bestellingen gedaan. Er was iets mis mee. Maar werd keurig opgelost.

Extra toelichting
Snelle levering, je word goed op de hoogte gehouden over je bestelling. Ook de service na levering is goed. Ik ben zeer tevreden!

Marc2323 05-05-2014

Het online reserveren van de tv, zonder al meteen te hoeven kopen, is een unieke en handige service. Makkelijk met de auto bereikbaar.

De verkoper adviseerde ipv de gereserveerde tv een aanbieding die 50 euro duurder was, maar wel veel beter.

Assortiment
Ruime keuze Samsung tv's.

Aanbeveling
Zie vorige punten plus scherpe prijzen en geen vervelende verkopers...

Dennastiaan 05-05-2014

Eenvoudige installatie van de TV. Eerst een probleem met een wat oudere CI module van Ziiggo, maar na een update werkt alles uitstekend.

Zeer vriendelijke mensen achter de balie. Weten eigenlijk alles van het product en kunnen vragen direct beantwoorden.

Assortiment
Als Plasma Discounter het niet heeft in het assortiment, zal het wel niet goed zijn, dus leveren zij die producten niet!!

Aanbeveling
Snel, goedkoop.(misschien niet de goedkoopste, maar wel een goede voorraad, dus direct leverbaar(scheelt van maar enkele euro's))

Extra toelichting
De LG 47LN5708 is uitstekende kwaliteits/prijs verhouding. Ik denk zelfs 1 van de goedkoopste smart TV's die momenteel verkrijgbaar is in 47inch. Na een snelle installatie, gaf alleen de CI+ module van Ziggo een error. Maar na een update was deze direct verdwenen. Ook mijn thuisnetwerk werd direct gevonden en we konden direct foto's, films en andere media direct afspelen, zonder enige vertraging. Dit is nu de 3e TV die ik daar heb gekocht en ik ben bang dat de volgende TV of Home cinema set ook weer uit Naarden gaat komen. Ik zeg dus alvast, Plasma Discounter, tot de volgende keer!!!

vesteraal 05-05-2014

Duidelijke website en makkelijk te bereiken vestiging aan de snelweg.

Prima geholpen door iemand die geduldig en vakkundig uitleg gaf en ondanks de drukte op zaterdag in de winkel ons even keurig behulpzaam was met het inladen van de gekochte tv in de auto

Assortiment
De fabrikanten waar het echt om gaat waren in de showroom/winkel aanwezig zodat je door de bomen nog wel het bos ziet!

Aanbeveling
Door het deskundig advies een aanrader.

Extra toelichting
De combinatie van een website en een fysieke winkel om de mogelijkheden te bekijken en te beoordelen is een prima formule die naar mijn opvatting de toekomst heeft. Daarenboven was ik onder de indruk van de vaktechnische kennis en dat geeft vertrouwen en de doorslag bij de aankoop.

Luna14 05-05-2014

Werden erg prettig geholpen en ze namen de tijd voor ons

Genoeg keuze in alle soorten en maten tegen een mooie prijs

Genoeg keuze in alle soorten en maten tegen een mooie prijs

Extra toelichting
Genoeg parkeergelegenheid, makkelijk te vinden, goeie service, mooie producten tegen een mooie prijs met vriendelijke verkopers die vooral niet doordrammen en je de keuze vrij laten wat je wilt. Niets moet alles mag.

Arndt 05-05-2014 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10, 1411 AV, Naarden

De website had uitgebreide informatie over wat wij zochten en adviseerde ook om de extra benodigde artikelen in een voordeel bundel te kopen. De winkel was goed bereikbaar en makkelijk te vinden.

De afhandeling van onze bestelling ging zeer snel en correct. De bijbestelde CI+ card werd geactiveerd bij Ziggo waardoor we sneller konden genieten van onze nieuw HD TV. Zelfs een melding per mail van een ontbrekend onderdeel werd snel en doeltreffend de volgende dag na een telefonische opvolging opgelost.

Assortiment
Wij vonden precies wat we zochten en deze was nog op voorraad ook met alle benodigde extra's.

Aanbeveling
Prima (online) winkel met dito assortiment en service.

Extra toelichting
Plasma-discounter.nl heeft het vertrouwen waar gemaakt als Online discounter. Kwaliteit tegen een scherpe prijs en een hoge service.

Thomson31 05-05-2014

De site is gebruiksvriendelijk en producten zijn makkelijk te vinden.

Ik had wat extra vragen mbt de bezorging, dus heb telefonische contact gezocht met de klantenservice. Erg vriendelijke medewerker en ben zeer goed te woord gestaan.

Assortiment
Het assortiment is breed en er is voor ieder wat wils. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Aanbeveling
Met het brede assortiment, goed service en snelle kwalitatieve afhandeling ben ik zeer tevreden over deze organisatie. Ik kan iedereen aanbevelen een kijkje te nemen op deze site als je een nieuwe tv of toebehoren nodig hebt.

Extra toelichting
Mijn beoordeling is zeer positef omdat er een kwaliteit product is afgeleverd tegen een zeer schappelijke prijs. Daarnaast was het contact met de klantenservice zeer prettig en zijn al mijn vragen positief beantwoord.

Marcel. van Os 05-05-2014 Via de website gekocht

Goede en overzichtelijke site

goed en compleet overzicht, perfecte service achteraf mbt de bestelling

Assortiment
ruim assortiment, heel veel keuze en variatie

Aanbeveling
Als je op zoek bent naar een tv is dit een van de beste sites

Desmond73 05-05-2014

zeer duidelijke website.

moest een artikel hebben voor mijn smart-tv. medewerker wist meteen om welk artikel het ging, en zocht ook meteen het artikel nummer erbij.

Assortiment
veel keuze met duidelijke omschrijving.

Aanbeveling
zeer duidelijke web-site, en personeel weet waar ze het over hebben, vandaag besteld morgen in huis!!!!!!!!!!!

Extra toelichting
kwam toevallig terecht bij een actie voor een smart-tv. belde even wat er nodig was voor het internet. mijn werd geadviseerd een dongel van phillips voor wifi. er werd meteen een artikel nummer bij gezocht. al met al top service!!!!!!!!!!!

Blije kids 05-05-2014

Eerst via de site type uitgezocht en toen in de winkel verder gekeken en geinformeerd

Aardige, behulpzame medewerker

Assortiment
Wij zijn voor een specifiek model gegaan maar zagen dat het assortiment erg groot was, dus voor in de toekomst zeker een aanrader

Aanbeveling
Goede prijsverhouding, service en afhandeling. Top!

Zie reactie hierboven

Masselink65 05-05-2014

met een klik op de knop ben je waar je wezen wilt.

Ik vroeg via de mail of het nog gevolgen voor de smart tv had dat ik via de satelliet televisie moet kijken. Kreeg hier een snelle en goede reactie op. Daarom besloten om tot aankoop over te gaan. Op vrijdagavond bestelling geplaatst, op zaterdagmorgen stond de tv al voor de deur. Super!!!

gewoon goed.

Aanbeveling
daarvoor heb ik te weinig vergelijkingsmateriaal. Maar ik ben tot nog toe zeer tevreden.

Ben gewoon blij...

WernerAZ 05-05-2014

Duidelijke website

Product werd voor mij apart gehouden. Omdat dit een speciaal geval was.
Product met een schoonheids foutje.

Veel keuze

Jack Th 05-05-2014 Via de website gekocht

Met een paar 'klicken' was de bestelling geplaatst en het betalen is ook simpel en veilig.

Assortiment
Mijn zoon had site aanbevolen omdat Plasma-discounter erkend is als officiële dealer voor Philips producten (ik wilde een Philips product kopen).

Aanbeveling
Mijn ervaring is zéér positief. Product werd zelfs de volgende ochtend al geleverd, wat ook via internet te zien was.

Zie opmerkingen hierboven.

JoshB 05-05-2014

Elders informatie ingewonnen over het product (TV).
Bijhorende muurbeugel via plasmadiscounter gezocht. Hierbij kreeg ik beugels aangeboden (via een geautomatiseerd systeem) die niet op de betreffende TV passen.

Geen service gebruikt. Op het automatische systeem wat Vogels beugels betreft na. Hierbij kreeg ik verkeerde beugels aangeboden.

Assortiment
Assortiment TV's is breed.

Extra toelichting
Zie motivatie bij eerdere punten.

Pascalle Smeekes 05-05-2014

Bij de balie bestellen , binnen 5 minuten weer weg met het juiste apparaat

Vriendelijk personeel die voor een ieder de tijd neemt , en kennis paraat heeft

Assortiment
Keuze in overvloed , prachtige showroom , en handige punten om de juiste TV en specs te vinden.

Aanbeveling
Wil je iets kopen , moet je bij de Plasma Discounter naar binnen lopen.

Extra toelichting
Goede overzichtelijke winkel , personeel met kennis...

Martijn de V. 05-05-2014

Binnen een minimum aantal muisklikken van je beeldscherm naar je voordeur!

Assortiment
Al meerdere malen iets afgehaald of besteld bij de Plasma-Discounter, dus goed.

Aanbeveling
Zeker met T.V.'s in gedachte is dit de eerste plek waar ik vrienden/kennissen naar verwijs.

Extra toelichting
Top zaak. Zowel online als de fysieke winkel (bij deze laatste stond trouwens wel een rij tot bij de deur de laatste keer dat ik er was, kennelijk zijn meer mensen op de hoogte :-))

Rachelle Beckers 05-05-2014 Via de website gekocht

Een heerlijk overzichtelijke site, met goede beschrijvingen, voor en nadelen, en super instructie filmpjes!

In de avond besteld en in de ochtend erna al geleverd. werkelijk top!

Assortiment
Genoeg keuze , dus voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Ik zou er zeker nog eens bestellen en aanbevelen aan mensen!

Extra toelichting
Werkelijk een top webwinkel met een prima service!

Koot Automation & Service B.V. 05-05-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig zoeken op de site

Product is nog niet opgehaald maar verder één maal telefonisch geholpen en meteen een telefoontje dat de betaling binnen was.

Assortiment
Heb ik niets mee te maken gehad omdat ik enkel een 55 inch tv zocht voor weinig geld

Extra toelichting
Telefonisch niet goed genoeg te bereiken. Antwoordt apparaat is onduidelijk, er wordt gezegd wat de openingstijden zijn maar op dat moment wordt de telefoon niet opgenomen.

Conrad Bekker 05-05-2014 Via de website gekocht

Kind kan de was doen!

s'middags het product besteld , volgende dag al in de morgen geleverd! Super!

Assortiment
Goed aangegeven of het product er nog is... Prima!

Aanbeveling
ik zou en zal mijn familie zeker aanraden om deze site te bezoeken als zij een tv of iets dergelijks willen bestellen en zeker na mijn ervaring .. Super!

Extra toelichting
petje af dames en heren , echt goede service en goede producten! levering is helemaal top!

Erik v L 1964 05-05-2014

overzichtelijk website + makkelijk om informatie op te zoeken over je product.
kortom erg prettig om hier iets te kopen.
ik heb hier een Panasonic TX-L42ET60E gekocht.

wat me opvalt aan deze site (1ste keer) dat er regelmatig mailtjes krijgt over de status van je gekochte spullen(betaling ontvangst+afhandeling,factuur, linkje naar het te verzenden pakket)

Assortiment
ruime keuze met goede informatie over de producten.

Aanbeveling
ik zou zeggen mensen gewoon doen, ik kom zeker nog terug.

Extra toelichting
om niet in de herhaling te vallen van deze Web winkel. het is goed, snel en ze maken de belofte waar donderdagavond besteld en vrijdagmiddag was ik bezig om de deze TV in te stellen. Toppie ga zo door

Snollebollekes 05-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De website is over het algemeen overzichtelijk; je product is makkelijk te vinden. Reserveren van een product is makkelijk en duidelijk. Afhalen gaat snel.

Vriendelijk personeel met, over het algemeen, genoeg kennis van zaken en duidelijke antwoorden op je vragen. Klein minpunt was dat de verkoper bij mijn laatste aankoop mij nog een hdmi kabel probeerde te verkopen terwijl dat op dit product niet eens aangesloten kan worden.

Assortiment
Zeker qua televisies een breed assortiment. Qua randapparatuur als bijv soundbars en mediastreamers zou het aanbod groter mogen.

Genco 04-05-2014 Via de website gekocht

Cees Plasma 04-05-2014

Gemakkelijk zoeken op de site en goede duidelijke informatie bij de producten.

Supersnelle levering. Bij bellen snel en deskundig te woord gestaan over aanschaf van extra module voor digitale tv.

Assortiment
Zeer ruim assortiment en de winkel heeft de ook de nieuwste modellen

Aanbeveling
Voor de service gecombineerd met een zeer concurrerende prijs zou ik de winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Ik heb al meerdere malen bij deze winkel gekocht. Goede service, duidelijke uitleg op de site over het product en heel snelle levering, bovendien zonder extra kosten.