Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

goedkoop en goed

zeer tevreden

2oldengineer 09-05-2014

Alles online te regelen

Meteen doorverbonden en mensen aan de lijn die weten waar het over gaat.

Assortiment
Alle topmerken + ook nog wat minder bekende

Zie bovenstaande

Plezierige ervaring overall.

Guy Coopmans 09-05-2014 Via de website gekocht

Fijne, overzichtelijke site! Gemakkelijk besteld, snel geleverd..

Snelle levering

Assortiment
Meer dan de gemiddelde electronicazaak!

Fijne ervaring

Hilbert Schuyl 09-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Vlak om de hoek van amsterdam

Meteen geholpen, vriendelijk.

Veel en divers

Aanbeveling
Alleen maar positief, dus als er iemand vraagt, zal ik zeker plasma discounter aanbevelen

AlbertS81 09-05-2014

Extra toelichting
Groot assortiment. En lage prijzen. Ik heb mijn panasonic TX-P42ST60EST60E online gereserveerd en ben hem de volgende dag op wezen halen. Fantastisch product! Schitterend beeld zoals ik verwacht had.

Pech00 09-05-2014

duidelijke site, snelle service

Assortiment
veel keuze, veel op voorraad

Extra toelichting
service kan ik nog niet helemaal beoordelen: na de TV geïnstalleerd te hebben, bleken er 'vlekjes' in beeld (ingebrand?) te zitten. Toestel is retour gestuurd.

herman 1980 09-05-2014

zeer duidelijke website

vandaag besteld en morgen in huis op een bepaalde tijd die afgesproken is.

Assortiment
in de categorie waarin ik gezocht heb meer dan voldoende

Aanbeveling
duidelijke website, makkelijke te vinden en snelle leveringen. niets is omslachtig.

Bonka 09-05-2014 Via de website gekocht

Willem-Jan Liersen 09-05-2014 In de winkel gekocht
Plasma discounter

Op de website gekeken of product op voorraad was en toen in de winkel afgehaald

Vakkundig en vriendelijk personeel

Voor televisies super uitgebreid

Aanbeveling
Al diverse producten gekocht en goed bevallen

Extra toelichting
Heb de Logitech Harmony 650 afstandbediening gekocht en werd vakkundig geholpen in de winkel. Thuis gekomen moet je er even voor gaan zitten om het product te laten werken, maar eenmaal als geïnstalleerd is het super en geen vier afstandsbedieningen meer op tafel. Ook de telefonische service van Logitech is top.Had een probleem met een functie te installeren en ze gebeld en via de telefoon is de functie geïnstalleerd.

een fan 09-05-2014

bestellen was easy

netjes geleverd

ruime keuze

Aanbeveling
prima webwinkel niets mis mee

Extra toelichting
keurig en snel geleverd aardig personeel

Marije1981 09-05-2014

Duidelijke website met actuele voorraad.

Snelle levering, tv was de volgende dag al in huis! Ook contact met de klantenservice was goed, ik kreeg meteen duidelijk antwoord op mijn vragen.

Assortiment
Wij wisten al welke tv we wilden hebben, maar hier de beste prijs en snelste levering.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen, snelle service en goede prijzen.

Extra toelichting
Prima webshop waar je ook nog eens je producten kunt afhalen. Goede bereikbaarheid, goede prijzen en snelle levering.

J.H.1972 09-05-2014

Website is overzichtelijk, Als je een productnummer zoekt, vind je hem snel met de zoekfunctie en je Zi et meteen hoeveel nog op voorraad is . Daarnaast is het bestelproces heel makkelijk te volgen.

Na bestelling meteen een email met een overzicht van je bestelling en je betaalingsoverzicht. Dezelfde avond krijg je een track and tracé nummer met de info wanneer het geleverd zal gaan worden.Echt super geregeld.

Assortiment
Heel veel keus, goede aanbiedingen, ergens anders was het Product minimaal 30 Euro duurder .

Aanbeveling
Goede aanbiedingen, makkelijke website, snel te zien hoeveel nog in voorraad, bestelproces makkelijk, levering volgende dag , met track en tracé makkelijk te volgen. zeer tevreden

Extra toelichting
Wij hebben bij jullie een Samsung Televisie gekocht en zijn zeer tevreden over de service, snelheid, prijzen en duidelijkheid: zowel per email als de website. . Zeker aan te bevelen bij anderen.

Thieu M 09-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goede en duidelijke site.
ben de tv gaan ophalen, goed te vinden, goede pakkeergelegenheid en goed en snel geholpen

Na eerst een verkeerd product te hebben besteld werd dit zeer snel veranderd en aangepast en werd het zelfs in mijn auto gezet

Assortiment
Zeer ruime keuze met een goed voorraad assortiment

Aanbeveling
Groot assortiment, goede voorraad, goede prijs, nette hulp, goede en duidelijke snelle website

Extra toelichting
Kan alleen maar tevreden zijn over de prijs kwaliteits verhouding

G. ZEEWOLDE 08-05-2014

alles makkelijk te vinden

goede op de hoogte gehouden via mail,s berichten

prima assortiment

Aanbeveling
ik zou plasma discounter aanraden aan bekenden vanwege de goede servise goede info via mail en telefoon

Extra toelichting
ik ben zeer tevreden over de service die ik eerst inwon via telefoon contact (prettig geholpen) en de bestelling was de volgende dag in huis. gewoon jullie hebben de boel goed voor elkaar. TOP

Tommy1981 08-05-2014

Goed geregeld, snel en efficiënt

Dinsdag gemaild, woensdag nieuwe tv in huis

Assortiment
Er was aanwezig wat ik wilde,

Aanbeveling
Te weinig ophaal punten, maar vanuit de randstad perfect. Goede service vriendelijk en goed geholpen.

G. Hoegen 08-05-2014 Via de website gekocht

Website is voor iedereen begrijpbaar

Keurig een bevestiging in mijn mailbox van de bestelling, wanneer het verzonden is enz

Alles ruim aanwezig

Betrouwbaar en snel.

Zie eerdere opmerkingen

Ghenk 08-05-2014

Speciale prijs aangevraagd
en geweldig ik heb de TV meteen gekocht.

Assortiment
Ik wist al welk TV toestel ik graag wilde hebben, maar het assortiment is werkelijk super.
Van sound bar tot ophangsteun.
het is er allemaal te vinden.
Van alle merken

We zijn en blijven Hollanders
Ik beveel mijn vrienden en kennissen de Plasma-discounter aan Super scherpe prijs.

Extra toelichting
Lees bovenstaande, meer hoef ik niet uit Te legen.

de haan53 08-05-2014

Ik was specifiek opzoek naar de Sonos playbar. Bij het zoeksysteem deze naam ingetypt en kwam direct bij het juiste product

Ondanks we nog niet alles hebben ontvangen, ontvingen wijhet hoofdproduct 1 dag later. Het andere komt binnen 2 dagen. Heel snel, netjes verpakt.

Assortiment
Assortiment is prima, ik zie graag nog andere merken van smartphones

Aanbeveling
Wij hebben eerder besteld en zijn altijdtevreden

JolienSlager 08-05-2014

Makkelijk te vinden via google en beslist.nl, besteld binnen 2 minuten mijn aankoop

Prima, product was snel in huis en goed verpakt. Ik zou het prettiger vinden als ik een uitgeprinte bon zou krijgen in plaats van een digitale.

Veel keuze!

evanencense 08-05-2014

Ideaal om via internet te kunnen kopen, en veel goedkoper dan in de winkel.

Duidelijke uitleg op de site en binnen 2 dgn had ik mijn bestelling binnen.

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden en zal dit zeker aan andere aanbevelen.

Extra toelichting
Via vriend op jullie site gekomen en eigenlijk meteen een bestelling gedaan. had al verschillende winkels gehad en vond bij jullie hetzelfde artikel goedkoper en gratis thuisbezorgd.

Nancy_nl 08-05-2014

Vanuit je luie stoel dat bestellen wat je nodig hebt voor een goede prijs

Assortiment
Wat ik zocht bleek ook voorradig te zijn.

Aanbeveling
Alles was prima in orde.

Extra toelichting
Vanuit je luie stoel dat bestellen wat je nodig hebt voor een goede prijs en super snelle levering.

Lianehoudijk 08-05-2014

Lekker vanuit de luie stoel makkelijk zoeken naar een mooi product met hierbij goede specificaties en fijne you tube filmpjes waar je de tv kan bekijken!

Snelle levering van max 24 uur. Goede communicatie betreffende de levertijd. Nette chauffeurs en ook bij het afleveren wordt er tijd genomen om een controle uit te voeren!.

Assortiment
Welke tv je ook op tv, reclame folder etc gezien heb. Het is te leveren door jullie!.

Aanbeveling
Door jullie mooie scherpe prijzen, kwaliteit, goed vindbare website en vooral jullie toch persoonlijke ( d.m.v. de YouTube filmpje van de grote baas ;-) )service, heb ik niet alleen vertelt dat ik een nieuwe tv gekocht heb, maar zeg ik automatisch : '" Joh heb van de week savonds toch die ene tv gekocht die ik al zo lang wilde, bij de PLasma Discounter en de volgende dag kreeg ik direct in de ochtend een sms dat ze tussen 13:00 - 15:00 dat ding al kwamen afleveren.. WAUW!

Extra toelichting
Ik ben gewoon super tevreden. Tuurlijk heb ik eerst tijdje gekeken naar een tv, wat wil ik en wat voor prijs!. Tuurlijk heb ik vergeleken met een andere site. Toch kies je dan voor de layout van de site. De beloftes die gedaan worden en de algemene informatie en hoe deze wordt omschreven en hoe via you tube het product wordt weergegeven!. Super... Je kan er niet omheen en eenmaal besteld worden de beloftes ook gewoon nageleefd. Ik ben uitermate tevreden!

donny1960 08-05-2014

Lekker overzicht op de site

Snel en makelijk.

Meer dan genoeg

Zie de antwoorden

Snel ,makelijk ,service,mooie website

Mike uit S 08-05-2014

Duidelijke site. Met een prima online adviseur.
Het mooie is dat er ook een fysieke winkel is waar je je product af kan halen!

Je wordt keurig op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. In het verleden ook al eens een tv gekocht. Na installatie bleek er een klacht in te ziten. Tv onder de arm terug naar de winkel. Mankement werd gecontroleerd en na bevestiging van de klacht werd de kapotte omgeruild voor een nieuw exemplaar. Top service dus!

Zeer ruim assortiment

Aanbeveling
Hier kan je echt prima kopen. Scherpe prijzen, goede service en een echte winkel!

JdB133 08-05-2014 Via de website gekocht

Ik vind het mooi dat er een goede uitleg bij de producten vermeld staat.

Assortiment
breed en naar mijn mening compleet

Aanbeveling
Goede en duidelijke service!

Extra toelichting
Service is zeer goed. Er was bij mij een foutje bij de levering (buiten de schuld van P-D) en dit werd direct en netjes opgelost.

P. P. P. 08-05-2014

5,7

Aanbeveling
Een klein probleempje voor wat betreft de geboden snelle levering zorgt voor een wat kritische blik ten opzichte van de levertijden. Zie verder de motivering van de beoordeling.

Extra toelichting
Via Tweakers.net de goedkoopste leverancier, met een goede beoordeling gezocht, die bovendien snel kon leveren. Zaterdag de bestelling geplaatst en daarbij gekozen voor levering op maandag. Vervolgens ervoor gezorgd dat het toestel (Sony TV)in ontvangst genomen kon worden. Wordt er om 16:45 gebeld dat levering levering op maandag niet mogelijk is (?). Een foutje op de website, ja,ja,... Dat klonk natuurlijk als een standaard smoesje, vervelend. Indien de website had aangegeven dat levering pas op dinsdag mogelijk was, dan hadden wij maandag niet hoeven wachten. Daarnaast was in de bevestiging een deel van ons huisnummer weggevallen, slordig. Na even e-mailen werd dat rechtgetrokken, maar de chauffeur had nog steeds het incomplete nummer op zijn verzendlijst staan. Gelukkig stond het op de verpakking wel juist. De chauffeur had ook een kritische blik t.a.v. het afleveradres.

RubenPlasmaTV 08-05-2014

Bestellen werkt erg gemakkelijk met ruim voldoende betaalmogelijkheden waaronder acceptgiro.

Ik had geen e-mail ontvangen van Post NL dat mijn pakket onderweg was, dus halverwege even opgebeld en binnen een minuut wist ik precies hoelaat ik mijn TV kon verwachten.

Assortiment
Meer dan genoeg keus uit alle maten soorten en modellen.

Aanbeveling
Ik weet uit ervaring dat jullie erg betrouwbaar en snel zijn. Voor mij genoeg reden om jullie bij elke kennis die een nieuwe tv nodig heeft aan te raden.

Extra toelichting
Dit is inmiddels mijn tweede tv geweest die ik in jullie webshop besteld heb, en indien nodig zullen er zeker meer volgen. Snelle levertijd, goeie service en voldoende voorraad. Erg tevreden dus!

JJJ.Leeflang 08-05-2014

De webshop is overzichtelijk en snel.

's avonds om 19:30 uur een tv besteld. De volgende ochtend om 10:00 uur in huis.

Assortiment
Van simpel tot ultra uitgebreid van vele merken zijn nagenoeg alle modellen te koop.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeer zeker ook aan anderen aanbevelen.

Extra toelichting
Een snelle duidelijke webshop, een goede snelle service en een uitgebreid assortiment. Eigenlijk wil je dit alleen voor jezelf houden!

Jan en Maria 08-05-2014

Vanuit je luie stoel is toch makkelijk

Wij bestellen vaak bij hun ook de koffie en is altijd oke

Ze hebben van alles

Aanbeveling
Omdat het gewoon goed is en niet duur

Extra toelichting
Fantastisch echt waar, dus gewoon doen

HBvO 08-05-2014

makkelijk en eenvoudig

besteld en volgende dag geleverd. prima dus

gewoon goed

alles goed

W. Palmen 08-05-2014

Het maken van een selectie werkt zeer makkelijk. Wat echter ontbreekt is de mogelijkheid van het maken van een vergelijking binnen de selectie om zo specificaties naast elkaar te zetten. Verder zou een zelf te definiëren keuzefilter misschien nog een goed idee zijn. De website is trouwens lekker snel.

Een zeer snelle bezorging via de post.

Assortiment
Ruim aanbod van toestellen samen met - heel belangrijk - goede product informatie.

Aanbeveling
Goede prijzen met een ruim aanbod in combinatie met het makkelijk verkleinen van het totale aanbod d.w.v. de filters.

Extra toelichting
De beoordeling van gemak, service, assortiment en aanbeveling heb ik gedaan op basis van mijn zoektocht naar een LED-TV die voldeed aan alle specificaties die ik eraan stelde samen met hoe de website werkt. Al met al dus een zeer goede beoordeling van de site en het aanbod.

Arslan10 08-05-2014

p.derks 07-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Het gekochte product (een Panasonic TX-L32E6E) scheelde meer dan € 100,- met de winkel waar ik hem gezien had. Ik heb de tv zaterdagavond via internet besteld en dinsdag was hij al bij mij thuis. Een hele mooie tv voor 'n hele mooie prijs! De duidelijke instructie-video op de site van Plasma-Discounter heeft zeker bijgedragen aan mijn aankoop!

PeterPeerPetern 07-05-2014

Via internet is het helder en snel bestellen. Maar ook regelmatig gewoon zaken opgehaald. Een nette winkel met doeltreffende opstelling.

Zoals je van een A label mag verwachten. Nemen ook de tijd voor uitleg en goed bereikbare backoffice/klanten service.
Er zelf een keer een defect apparaat bij mij thuis opgehaald ter reparatie en weer netejes terug gebracht. Binnen de afgesproken tijd!

Assortiment
Diverse A merken en types en anders gewoon snel te bestellen.

Aanbeveling
Dat doe ik al jaren en terecht.

Extra toelichting
Snelle kundige en compleet volgens afspraak no nonsens bedrijf .

Gilvano Johannis 07-05-2014 Via de website gekocht

Was heel erg makkelijk te bestellen ! hoefte niet eens een account aan te maken, waar ik super blij mee was! want 1000x een account aanmaken op elke site waar je iets wilt bestellen is ook niet altijd even fijn.

Rond half 11 product bestelt, het lag niet in de planning om ook naar de showroom te komen want ik wou hem de volgende dag ophalen maar plasma-discounter is zo snel dat ze hem dezelfde dag al hebben verstuurd! op ZONDAG! super shop!

Assortiment
Ruime voorraad voor TV's, erg goede aanbiedingen ! erg ruim en goede prijzen overall!

Aanbeveling
Toen ik thuis kwam en op teamspeak (spraakprogramma for games) kwam, vertelde ik gelijk dat ze daar moesten bestellen en hoe goedkoop ik het product heb gekocht.

Extra toelichting
Erg goede shop! online bestelt en gekeken en naar de showroom gegaan wat uitermate goed eruit zag! Snelle levering aangezien ik dacht dat ze hem nog in bezit hadden was hij ondertussen al onderweg en heb ik hem de volgende dag in ontvangst genomen. Super tevreden met alles en het personeel is ook erg vriendelijk.

Ferit Camci 07-05-2014 Via de website gekocht

Goeie snelle service.

EvdPutte 07-05-2014 Via de website gekocht

Het gemak en veelzijdigheid van de web winkel zijn uitstekend en erg vanzefsprekend bij het zoeken naar producten. De online 'realtime' indicatie over de voorraad is ideaal.

Service op en top. Bestellen en de levering waarmaken de volgende dag. Subliem!

Assortiment
Een zeer veelzijdig assortimentmet voor ieder wat wils.

In een woord: Superduper

Extra toelichting
Ik was op zoek naar een specifiek model LED TV (een witte Samsung 32") en plasmadiscounter was een van de weinige stores die nog voorraad had. De realtime voorraad indicatie is erg accuraat en helpt je een indicatie te geven over de turnaround van een product. 's Morgens gekeken wat de voorraad was (nog 5 stuks). In de middag nog maar 2 op voorraad en een uurtje later nog maar 1.......dus snel besteld en de volgende dag om 17:00 afgeleverd. Helemaal toppie!

R.W.Keuken 07-05-2014

Online besteld en betaald en binnen 24 uur levering.

We hebben een samsung lcd televisie geleverd gekregen met een defect scherm, opgebeld en de volgende dag is de tv omgewisseld. Super service !

Assortiment
Het gewenste model op voorraad en de mogelijkheid om te vergelijken

Aanbeveling
Jammer dat er een tv is verzonden met een defecte doos, mogelijk fout gegaan bij PostNL maar daarom iets punten aftrek.

stanley657 07-05-2014

Carolien44 07-05-2014

Alles ging vanzelf. Zoeken, bestellene en betalen. Zeer gebruikersvriendelijke website.

Zoals op de website vermeld, werd de bestelling de volgende dag geleverd. Track en Trace hield zich ook aan de bezorgtijd.

Assortiment
Philips televisie aangeschaft. Elders 5 euro goedkoper, toch gekozen voor Plasma discounter omdat jullie officiele Philips dealer zijn.

A. Wagevoort 07-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke, overzichtelijke website.
Ook na de bestelling en betaling word je goed op de hoogte gehouden van de voortgang en levering.

Levertijd is zoals beloofd, snel en makkelijk te volgen met track and trace code.

Assortiment
Ruime keuze aan apparatuur van vele merken.
Door de goede omschrijving van de producten is de keuze makkelijk te maken.

Prijzen zijn, zeker binnen Nederland, vaak lager dan bij de concurrent.

Aanbeveling
Prima keuze, mooie webwinkel, snelle levering.

nl.kok 07-05-2014

Makkelijk en duidelijk

Snel

Goedkoop

Al regelmatig gedaan

Gewoon doen!

Kips P. 07-05-2014

Ik had slechts te surfen en kiezen...

Tot hiertoe alles perfect verlopen!

Assortiment
Enkel het nieuwste model kon ik niet vinden...

Aanbeveling
Heb u al aan 3 anderen aanbevolen.

Extra toelichting
Tot nog toe alles perfect in orde, tv werd de dag na bestelling reeds geleverd, dus dat kan niet beter zijn he!

Y.maassen 07-05-2014 Via de website gekocht

Snel en makkelijk besteld

Alles is duidelijk

Assortiment
Veel keuze en goede prijs

Goed en snel

Kevinmbg 07-05-2014

Super overzichtelijk en heb de tv's goed kunnen vergelijken

Super snelle verzenden. Zondag avond besteld, dinsdag in huis en werd prima op de hoogte gehouden

Assortiment
Een hoop verschillende tv's in verschillende categorieën

Aanbeveling
Alles is zoals ik had verwacht!

Extra toelichting
Top winkel, zeker een vaste klant!

bakker1919 07-05-2014 Via de website gekocht

Prima telefonisch te bereiken en een goed systeem voor betaling en (indien gewenst) thuisbezorging.

Goede voorlichting en prima hulp bij "achteraf vragen".

Assortiment
Voor wat betreft mijn interesse (TV's) waren alle modellen waaruit ik wilde kiezen wel in voorraad.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aanbevelen omdat alles perfect en soepel wordt geregeld.

Extra toelichting
Ik heb geen negatieve aspecten bij deze winkel ondervonden.

patrick 0580 07-05-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk artikel gevonden

Alles duidelijk aangegeven hoe je het bijvoorbeeld terug moet sturen. En de factuur krijg je op de mail

Extra toelichting
Ik vind het een goede web winkel. Je kunt snel en duidelijk alles vinden. uitleg over het product met een filmpje. En natuurlijk de prijs is altijd scherp. Dus heb je een nieuwe tv nodig voor een scherpe prijs dan raad ik de plasma discounter aan.

Lamyboy 07-05-2014 Via de website gekocht

Het gaat bijna vanzelf

Hoewel het argument "in voorraad" op de site door een toevallige "gelijktijdige" aankoop aan de balie teniet zou zijn gedaan, ben ik daarna toch redelijk snel en netjes verder geholpen.

Assortiment
Veel om te kiezen; maar vast niet alles.

Aanbeveling
Ik heb zelf al 3 toestellen bij jullie gekocht (voor mijzelf, mijn dochter en een goede kennis) heb ik een andere kennis geinformeerd die meteen bij jullie gekocht heeft. Deze laatste aankoop (22"TV) is ook voor een kennis gedaan.

Extra toelichting
Tot nu toe goede producten tegen een redelijke prijs bij jullie in de winkel in Naarden gekocht. De laatste aankoop voor de slaapkamer van een oudere man (22"TV Samsung) via bezorging ging niet geheel vlekkeloos.

Herman Gorree 07-05-2014 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel makkelijk uitzoeken uit een prachtig assortiment en simpel bestellen....heerlijk

betaalgemak met Ideal
snelle afwikkeling

uitstekende bevestigingen per mail. alles duidelijk en helder
is onze 2e TV die we bestelden jaren geleden ook al een expresso app.

Assortiment
prima keuze mogelijkheid, breed aanbod en merken
zeer concurrenrende prijzen

Aanbeveling
ik zou het iedereen aanbevelen
mede door de uitmuntende prestatie en goede uitlevering
ondanks dat het via internet gaat heb je het gevoel
dat iedereen voor je klaar staat

prachtig, mijn dank voor de mogelijkheid om bij jullie te winkelen

Extra toelichting
heeft geen motivatie meer nodig, kijk maar naar de gegeven motivatie per item