Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Bar 23-12-2017 Via de website gekocht

Snel en keurig

Keurig op tijd(de volgende dag) geleverd en alles naar wens! iPad air is heel mooi en werkt perfect!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Joke 23-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Overzichtelijke en duidelijke website. Ondanks de drukke tijd voor Kerstmis werd mijn bestelling de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roos 23-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

vond televisiewinkel.nl toen ik ging googelen. Mijn dochter had gespaard en wou graag een eigen i-pad. Deze was betaalbaar en als nieuw!
Ze is apetrots en geniet er elke minuut van. Hij is inderdaad als nieuw en ik kan het iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred Cloeck 23-12-2017 In de winkel gekocht
Televisiewinkel Naarden

Geweldige service en zeer klantvriendeijk personeel

Grote keus in tv en ongelofelijk deskundig personeel Alles wat je wel en niet wilt weten wordt hier uitgelegd waardoor ik een goede en duidelijk keus kon maken. Ik ben dan ook zeer tevreden !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rene 23-12-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Lekker snel geleverd . Mooie prijs. Lekkere bediening kopen die Samsung. Geen problemen helder beeld.redelijk geluid.

W.S de Vries 23-12-2017 Via de website gekocht

Het is leuk en erg handig winkelen! Top snelle bezorging

We zochten naar via het web naar een product kwamen op de website van televisie
Hier erg makkelijk het product gevonden en via beoordeling de keuse kunnen maken. TOP 👍🏻

Karin Brand 23-12-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Ik vind het een geweldige service en ook duidelijk vermeld hoe de tv werkt en wat er allemaal bij zit ben er zeer tevreden mee:))

CB 23-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Het was een hele snelle levering ook een goede service.ik heb 2 televisies gekocht via de website en ze waren ook duidelijk over de levertijd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jeroen 23-12-2017 Via de website gekocht

Prima, maar nu wel spam

Bestelling ging prima. Wel kapotte tv, maar snel omgeruild. Krijg nu wel spam met de vraag of ik een review wil geven. Hier geen toestemming voor gegeven. Daarom 5 van de 10 sterren.

H.Engelsman 23-12-2017 In de winkel gekocht

goede service

fijne shop men kan rustig rondkijken de verkoper neemt alle tijd voor je en zet geen druk op je om te beslissen wij zijn voor de 49 q7f gegaan

acer91 23-12-2017 Via de website gekocht

gewoon een goede service

de site is overzichtelijk en ruime keus met aantrekkelijke aanbiedingen van huishoudelijke artikelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michel Hendriksen 22-12-2017 Via de website gekocht

In 1 woord geweldig !

Via de chat contact gehad en daar een reservering gedaan. Volgende dag netjes alles geregeld en de dag erna had ik mijn prachtige Samsung tv in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jitse 22-12-2017 Via de website gekocht

Supersnel bezorgd

Ondanks dat ik vlak voor de kerst een bestelling gedaan had, was het volgende dag al op te halen bij het servicepunt. Netjes geïnformeerd en prima geregeld. Absolute aanrader.

Ronald 22-12-2017 Via de website gekocht

Snelle zorgvuldige levering

Op zaterdag de bestelling gedaan. Maandag geleverd. Netjes een telefoontje van te voren. Dag later de rest van de bestelling. Alles mooi snel binnen en super kwaliteit. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

monique Baard 22-12-2017 In de winkel gekocht

Deskundige service

Een super winkel met deskundig personeel, snelle service en klantvriendelijkheid.
Goede informatie zodat je een weloverwogen keuze kunt maken.
Ook goede ervaring met de webshop!

Edwin 22-12-2017 In de winkel gekocht

Klasse zaak,top service en goed geholpen!

Ik kan iedereen aanraden bij Televisiewinkel zijn tv te kopen.
Goede service,snel geholpen en men weet waar ze het over hebben.
Mijn nieuwe tv werd zelfs in m'n auto gezet,helemaal TOP!!
Dat noem ik nog eens service!

Victor 22-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snel

Beste prijs voor de dashcam en snelle levering. Pakje goed verpakt, netjes nieuw in doos met alle beschermplakkers op hun plaats, alles 100% in orde.

Dick van Eck 21-12-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter !

Snel gevonden op internet duidelijke website en snel afgeleverd, dus kan het niet beter 10!
Via kieskeurig als beste eruit gekomen.

Koppenol 21-12-2017 Via de website gekocht

Soundbar LG, prima aankoop !!

Internet afgespeurd, aanbieding Televisiewinkel het meest gunstig. Gemakkelijk te bestellen, erg snelle bezorging !!

gerard 21-12-2017 In de winkel gekocht
naarden

prima service

goede en eerlijke informatie bij twijfel welke tv ik wilde aanschaffen.
top. Goede service en en netjes te woord gestaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.W. de Graeve 21-12-2017 In de winkel gekocht
Create 2 Fit B.V. Naarden

Mooie overzichtelijke winkel vriendelijk personeel l

zou deze winkel aanraden bij vrienden en kennissen overzichtelijk en ruim ingericht goed personeel aandacht voor de klant.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

d visser 21-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

ruime keus , overzichtelijke site, en nog daarna tel contact om te zeggen dat het serie nr iets anders was maar de tv beter was dan het oorspronkelijke type,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arsenio adamson 21-12-2017 In de winkel gekocht

Top personeel goeie service

Ik ben heel goed geholpen en product is netjes in mijn auto geplaatst goeie service ben er super blij mee winkel is voor herhaling vatbaar voor een bezoek

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

DASI 21-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

We hebben besteld via bol.com. Na enig prijsvergelijk was dit voor ons het goedkoopste adres. En we zijn ontzettend tevreden over de snelle levering en het product zelf. Prachtige sound. Maar dat hadden we elders al even getest. Van ons een dikke like!. We genieten dagelijks.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Kris willekens 21-12-2017 Via de website gekocht

Zie commentaar

Oude tv werd niet teruggenomen, hoewel gestipuleerd in de voorwaarden, alsook het verkeerde type.cxxxccxcccccccccccccx

Officiele reactie van Create2Fit 21-12-2017

Beste Kris Willekens,

Dat is erg vervelend om te vernemen. Helaas kan ik niks vinden op uw naam. Zou u aub contact met ons willen opnemen hierover? Dan kunnen we alsnog kijken voor een oplossing.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,
Team Televisiewinkel.nl

Robert 20-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Duidelijk site met duidelijke product omschrijvingen. Meerdere betaal opties mogelijk. Tv besteld en deze was netjes binnen 1 dag aan huis geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Remco en Petra 20-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Superservice, eerlijke mening van personeel.

Topservice en voordelige prijzen. Personeel dat eerlijk uitleg geeft over kwaliteit. Tv was op voorrad dus gelijk mee. Wij hebben het er voor over om vanuit Rotterdam naar Naarden te rijden!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans 20-12-2017 Via de website gekocht

Spannend

Had net lang genoeg gewacht met bestellen van Sony soundbar HT-NT-5. Bij Televisiewinkel.nl werd die als eerste verlaagd van 449,- naar 399,- in combinatie met de 100,- euro refund-actie van Sony een mooie prijs. Spannend was het, dat ik op zaterdagavond artikel bestelde maar pas maandagavond rond 22.00 uur zag dat het pakket ook echt in beweging kwam. Een mailtje naar klantenservice bevestigde mij ook dat het echt dinsdag geleverd zou worden. Jammer is dan weer dat je pas een half uur voor 'aanbellen' zag wanneer DHL-pakket zou komen, tot die tijd stond er 'tussen 08:00 en 18:00 uur', da's beetje ruim begrip, maar dat ligt natuurlijk niet aan Coronel c.s. ;-)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Nico 20-12-2017 In de winkel gekocht

Goede servers prima winkel

Prima winkel om. Even langs te gaan wij gingen voor een tv en hebben ook nog even stil gestaan bij de vele mogelijkheden van koffiemachine goede uitleg en eerlijkheid

Prima 20-12-2017 In de winkel gekocht
Cornell Naarden

Het kan niet beter, direct geholpen.Verkoper deskundig!

Zeer snelle en goed service ondanks drukte. Vriendelijke begripvolle verkoper! Bestelde artikelen werden uit magazijn gehaald na afrekening natuurlijk en vriendelijke jongeman bracht alle artikelen naar mijn auto. Het kon niet beter!

w.v. 20-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service en deskundig

Na een deskundige telefonische voorlichting en reservering mijn TV gekocht.
Service tot in de auto, geweldig

Ronald 20-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goed (en eerlijk!) advies waar je wat aan hebt.

Ik heb eerst goed op de website gekeken en vergeleken. De website bood mijn heldere informatie om een goede keuze te maken, in mijn situatie was het budget het uitgangspunt (...je moet toch ergens beginnen).
Ik had een keuze gemaakt voor een LG tv en ben vervolgens naar Naarden gegaan om de tv te halen.
In de winkel toch nog even voor mijn geruststelling extra advies gevraagd bij een van de verkopers. Hij gaf aan dat mijn keuze zeker niet slecht was maar dat er een aanbieding loopt van een ander merk - Sony - dat daardoor niet alleen bij mijn budget past maar tevens veel en veel beter is.
Het resultaat is een veel betere tv, cash-back actie van de producent van €100 én twee vliegtickets, beter kan toch niet!
De tv voldoet volledig aan onze wensen en eisen. Een genot om te kijken!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 18-12-2017 Via de website gekocht

Toppie

Na veel zoeken naar een betaalbare,smart televisie, ben ik bij déze webshop terecht gekomen.
De prijs was sterk concurrerend met de "bekende groten" lag 40,- lager!!!
Óók telefonisch contact gehad en werd prima te woord gestaan mét duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Óók de administratieve afhandeling ging naar de volle tevredenheid; ná het bestellen direct een bestelbevestiging,daarna de verzendinformatie en digitaal de factuur met garantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Jean 18-12-2017 Via de website gekocht

Prima reacties en afhandeling

Via de webshop bestelling en betaling gedaan, hiervan direct via de mail reacties als ook de dag van bezorging vermeld. Op de bezorgdag in de ochtend een mail van de televisiewinkel dat de bestelling deze dag bezorgd zal worden. Zeer attend.Het transportbedrijf nam een half uur voor de bezorging tefonisch contact op. Alles prima geregeld en tot in de huiskamer neer gezet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Familie van Eijk 18-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en vlotte levering !

Snelle service en op voorraad leverbaar ! De kleur die wij zochten was elders niet leverbaar, echter wel bij de TeleVisie winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 18-12-2017 Via de website gekocht

Verkeerde TV geleverd en geen betrokkenheid

Samsung ku6400 besteld hier. Zou de volgende dag geleverd worden. Volgende dag gebeld wanneer ik de TV kon verwachten aangezien ik geen bevestiging heb gekregen. Toen bleek dat ze een storing hadden, waardoor mijn bestelling te laat was binnengekomen. Toen gaf ik aan graag de zaterdag erop de tv te willen ontvangen aangezien ik doordeweeks werk. Alsnog is de TV donderdag geleverd en was ik dus niet thuis. Vervolgens vrijdag thuis gaan werken om toch maar de TV te kunnen ontvangen. Bleek dat ze de verkeerde TV hebben geleverd.

Contact opgenomen en werd mij verteld dat het ging om de opvolger en dat ze daarom die maar hebben opgestuurd. Toen ik zei dat ik die niet wilde (die scoorde veel slechter online) werd mij verteld dat de TV die ik oorspronkelijk had besteld niet leverbaar was. Vervolgens moest ik een discussie aangaan over het wel of niet beter zijn van de TV die ik heb gekregen. Het feit dat het bizar is dat er zonder overleg een verkeerde TV wordt geleverd was blijkbaar niet belangrijk.

Ik had bewust bij deze site besteld omdat zij de enige waren die deze TV nog aanboden. Toen ik zei dat ik graag een compensatie zou willen voor deze slechte service boden ze mij 20 euro aan. Ik heb aangegeven dat ik dit niet realistisch vind op een aankoopbedrag van 800 euro. Toen moest ik maar genoegen nemen met 25 euro.

Ik raad echt iedereen die ik spreek deze webshop af. Slechte communicatie en totaal geen bereidheid om de klant tevreden te stellen.
Volgens mij is de eerst review die ik ooit in mijn leven heb geschreven. Maar als ik hiermee zorg dat mensen met enige voorzichtigheid deze webshop benaderen dat is dat de moeite voor mij waard.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Theo 18-12-2017 Via de website gekocht

fijn advies gekregen

fijn advies via chat wat later ook gemaild is, makkelijk bestellen, geleverd volgens afspraak, heel tevreden met de speaker

Hanny Brekhof 18-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

dat is nog eens service !

Op een vrijdagmorgen een mooiePhilips TV gekocht in Naarden. WIj zijn goed geadviseerd en de TV werd door de verkoper tot in onze auto afgeleverd. Dat is nog eens service. Complimenten !

Rowin 17-12-2017 In de winkel gekocht

Duidelijk en scherp

Overzichtelijk en duidelijk. Scherpe prijs en juist geïnformeerd. Na een verkeerde aanschaf was ruilen geen probleem en direct geregeld.

Rene 17-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Eenvoudige en duidelijke site, gemakkelijk produkten vinden en snelle levering zoals vermeld staat. Compleet en goed verpakt en alles compleet ontvangen.

robve66 17-12-2017 In de winkel gekocht

Alles super ! :-)

Dit is alweer de derde t.v. die ik bij Televisiewinkel gekocht heb.
De prijs was wéér super! De hulp in de winkel was wéér super!
En het belangrijkste: de t.v. is wéér helemaal super !
Wat een beeld zeg...wauw !
Welke t.v. ik deze keer gekocht heb ?? De LG OLED C7 55 "...
Helemaal te gek !

Heidi 17-12-2017 Via de website gekocht

Pima service, snelle levering

Makkelijke site om te bestellen, snelle levering. Ideaal!! Heb hier zelfs een refurbished iphone gekost, de prima werkt en eruit ziet als NIEUW

Hans 17-12-2017 In de winkel gekocht

Redelijke prijs

Redelijke prijs. In de winkel veel personeel aanwezig maar die leken er niet veel zin in te hebben om je te helpen. Niet veel uitleg gekregen over de aangeschafte Sonos (playbar,sub en 2play 1 speakers) installatie. Vinden wij toch een beetje jammer. Overigens wel geholpen de spullen in de auto te laden (top).Gaan ook niet mee met de prijs van een andere (web)shop. Wat toch een verschil van €70,00 is. Het is dat wij geen geduld hebben anders toch een klant misgelopen. Over de service hebben wij (nog) geen mening omdat de Sonos perfect werkt.

Jordie 16-12-2017 Via de website gekocht

Top winkel!

Goede prijs en prima service! Levering was stipt en snel, Tom had het het pakketje zelf nooit zo snel kunnen bezorgen ;)

Margreet Feenstra 16-12-2017 Via de website gekocht

Ook de live chat is goed, perfect, en snel in het antwoorden

De winkel is als je niet veel verstand heb met online winkelen (zoals mijn man) ook goed te doorlopen.
Hij heeft gevonden wat hij zocht een goedkope led tv, met uitstekende reviews.
De levering wordt na de betaling erg goed aangegeven

Margreet Feenstra 16-12-2017 Via de website gekocht

snelle service, website is goed overzichtelijk!!!

Ik vond deze winkel door Google door te spotten, daar zag ik de nieuwe tv met een top aankoopbedrag en op de site een uitgebreide beschrijving.

Frank 16-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Via bol.com bestelling gedaan. Prima leverbetrouwbaarheid. En goede track en tracé. Goed verpakt. En goede aflevering. Doos was niet beschadigd.

Paul 16-12-2017 In de winkel gekocht

Wederom een beleving

Al meerdere producten hiervandaan en blijf terug komen , Zeer goed advies en goede prijs kwaliteit verhouding . Brengen de gekochte spullen netjes naar de auto .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Robbertvlak 16-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Super snel geleverd, netjes verpakt en goede kwaliteit. Alleen de bijpassende schroeven had wel fijn geweest voor de standaard!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris 15-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Perfecte TV. Precies wat ik er van had verwacht. Voor te game is dit zeker meer dan prima. Oftewel gewoon goed!