Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

naamJordi 12-05-2014

Alles staat duidelijk uitgelegd en het kost slechts enkele stappen voor het bestellen van je product. De video over het product laat duidelijk zien wat je er van kan verwachten.

Er was een snelle service. Ik bestelde het product op vrijdag om 19.30 uur en deze werd zaterdag voor 12.00 bezorgd.

Assortiment
Er is keuze genoeg uit het assortiment en Plasma-discounter is heel scherp in prijs vergeleken met andere aanbieders van hetzelfde product.

Aanbeveling
De prijs is goed, er is een ruime keuze, goede informatieve video's van de producten en een snelle levering! Alles wat je van een winkel verwacht!

Jos Groot & Denise van Seumeren 12-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website

Telefonisch diverse vragen gesteld en prima geholpen.
Keurige informatie over levertijd en prettig dat de tijd goed wordt aangegeven. Oude tv is door chauffeur meegenomen. Erg fijn

Assortiment
voldoende keuze, uitgebreid assortiment in diverse prijsklasse

Aanbeveling
Geen min punt, alles prima

Extra toelichting
Zeer tevreden over het telefonische contact, behulpzaamheid en alle antwoorden op onze vragen. Snelle levering en aardige nette chauffeurs. Factuur netjes per e-mail. Geen minpunten, zeer tevreden en we maken al reclame voor jullie in onze vrienden en kennissenkringe

w.kroesen 12-05-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
De winkel is makkelijk te vinden, word vlot en vriendelijk geholpen voldoende assortiment. aanbevelenswaardig

Henk Muhren 12-05-2014

De showroom ligt centraal gelegen en pal naast de A 1 snelweg en er is voldoende parkeergelegenheid.

Ik heb eigenlijk nog niet gebruik hoeven maken van de ongetwijfeld goede service maar ik vond het 'n goede regel dat wanneer de apparatuur binnen 'n week 'n mankement vertoont het dan zonder meer wordt omgeruild. Na die week valt het onder de garantiebepalingen.

Assortiment
Het assortiment vond ik prima. Verder geen commentaar.

Aanbeveling
Fijne en rustige showroom. Geen opgefokte toestanden en vriendelijk en bekwaam personeel.

Extra toelichting
Nadat ik al 'n goede indruk van Plasma-Discounter op de website had gekregen met uitstekende uitleg van de flatscreens via filmpjes werd deze indruk bij 'n bezoek aan de showroom/winkel ook nog eens bevestigd. Prima ervaring!

aly 62 12-05-2014

Een duidelijk instructiefilmpje op de site over t artikel

Ze maken hun belofte waar over de leveringstijd

Veel keus

Aanbeveling
Een duidelijke site en goeie service

Extra toelichting
Ze maken waar wat ze beloven

carla69 12-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Vanuit je luie stoel kun je eerst alle informatie opvragen, zodat je uiteindelijk het juiste product koopt.

Alle vragen worden vakkundig en naar tevredenheid beantwoordt.

Assortiment
Meer dan voldoende keus om te vergelijken om vervolgens het juiste product te kopen.

Aanbeveling
Service en kwaliteit staat bij plasmadiscounter hoog in het vaandel, evenals de deskundigheid van de medewerkers.

Extra toelichting
Wij gingen voor een andere type Sony tv. Toen wij daar waren kregen wij uitleg over de verschillende types. De keuze werd absoluut niet beïnvloedt door de medewerker, waardoor wij onze keuze bewust konden maken. Na thuiskomst hadden wij nog wat vragen. De medewerker legde alles keurig uit, maar wilde dit graag op de mail. Binnen 5 minuten stond alles op de mail keurig uitgelegd. Vervolgens nog een bestelling van een controller die niet op voorraad was. Zodra deze binnen was kregen we een mailtje met de link om te bestellen. Echt een top bedrijf.

Nofje 12-05-2014 Via de website gekocht

ik hoef niet perse als klant vastgelegd te worden, makkelijk via internet bestellen, naar huis, makkelijk betalen via Ideal, gemakkelijk thuis bezorgen zonder extra kosten

Geen 10 omdat de tijd van levering niet precies bekend wordt gemaakt.

Assortiment
het gezochte artikel was opgenomen in het assortiment

Prima winkel.

Extra toelichting
Goede website, snelle levering, mooie prijs.

Y. Zandvliet 12-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goede en zeer overzichtelijke website. Product zo gevonden en talloze specificaties en video's beschikbaar! Dit vindt je niet bij andere webshops!

Ik ben mijn product wezen afhalen in Naarden. Nette showroom, vriendelijk personeel. Nog voordat ik afgerekend had stond mijn bestelling al klaar.. Top!

Assortiment
Zo'n groot en overzichtelijk assortiment heeft geen enkel andere electronica-webshop!

Aanbeveling
Ik heb in het verleden plasma-discounter al eerder bij bekenden aanbevolen. Ik heb dit inmiddels al weer gedaan, aangezien ik erg tevreden ben!

Extra toelichting
Plasma-discounter doet het gewoon erg goed! Dat is niet alleen in mijn recensie terug te lezen, maar alle klanten zijn positief over de opzet van de webshop, want deze is overzichtelijke en zeer informatief! De service is uitstekend en snel. Of je nou online besteld of afhaalt, gewoon goed geregeld! Ga zo door!

S.ony55 12-05-2014

Extra toelichting
Wederom prima geholpen door de medewerkers van Plasma-Discounter in Naarden. Net als alle vorige aankopen is deze ook weer perfect.

whvl 12-05-2014 In de winkel gekocht
naarden

via internet opgezocht, maar wilde het artikel toch met eigen ogen bekijken. gereserveerd, en naar de showroom gereden.

netjes een factuur via je mail

Assortiment
jaren geleden ook een keer geweest in de showroom, maar nu is deze veel kleiner geworden, viel een beetje tegen.

Aanbeveling
Internetsite is perfect, maar de showroom is minimaal,en valt tegen. bijvoorbeeld BCC of de Mediamarkt is daar beter in.

kurt verhaegen 12-05-2014

Extra toelichting
ik had een vraagje over enkele producten en had daarbij enkele mailtjes gedaan een goed antwoord ontvangen zodat ik hem daarna online kon kopen. Nu had ik een fout gemaakt en heb dan telefoontje gedaan, toen hebben mij goed voortgeholpen zodat alles zonder problemen verliep. nu kan ik genieten van mijn Panasonic plasma TX-P42ST60E heel tevreden over de zwartwaardes media speler (dnla) wat ik wou THX Plasma-Discounter.nl

Marco Reuvers 12-05-2014 Via de website gekocht

Snelle levering

L.O45 12-05-2014

Patricia van Delden 12-05-2014 Via de website gekocht

Zo geïnstalleerd, binnen no time tv.

Snelle levering met info.

Assortiment
Goed overzicht in diversiteit.
Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Zeer betrouwbaar, ook met info.

Extra toelichting
Zeer goede webshop, gehoord van familielid. En heb hem zelf ook al doorgespeeld.

Janneke64 12-05-2014

Heel veel keuze en gemakkelijk te vinden wat je zoekt

Personeel heel vriendelijk en behulp zaam

Veel keus

Extra toelichting
Was hier al eens eerder geweest kan alleen maar zeggen het is heel prettig om te winkelen En om de producten te zien als je al op de webshop een keuze heb gemaakt en je wil toch nog even het product zien voor de aankoop

JacovRijn 12-05-2014

Site supercompleet, je zoekt en vindt!

Assortiment
Ze hebben eigenlijk alles, de keuze is reuze!

Aanbeveling
Zeer scherp geprijsd en grote keuze, meer kan je niet wensen!

Extra toelichting
Ik koop al jaren mijn tv's bij plasmadiscounter. Hoe makkelijk wil je het hebben, de site is zeer compleet, de prijzen zeer scherp en hun voorraad zeer groot. Of je nou gaat afhalen of het laten bezorgen, plasmadiscounter is de beste keuze voor als je een nieuwe tv nodig hebt.

fred en lizean 12-05-2014 In de winkel gekocht

duidelijke website

voldoet aan onze verwachting

Aanbeveling
we worden er altijd netjes en vlot geholpen

uitstekend

Tom22 12-05-2014

vandaag besteld morgen in huis!

Assortiment
de tv die ik zocht was bijna nergens te koop maar hier wel!

Aanbeveling
vanwege de snelle bediening en het ruime assortiment!

Extra toelichting
ruime keuze en snelle levering

Baziz 12-05-2014

Veel uitleg over het product en de mogelijkheden.

's avonds besteld de volgende ochtend in huis.

Assortiment
Groot aantal aan verschillende tv's met diverse opties.

Aanbeveling
Niets op aan te merken, helemaal tevreden.

Extra toelichting
Voor de eerste keer besteld bij plasma-discounter.nl en naar volle tevredenheid. Smart tv is precies zoals beschreven en zoals gewenst. 's avonds besteld en de volgende ochtend hadden we hem al thuis en binnen een paar minuten zaten we heerlijk tv te kijken.

jjeffr1980 12-05-2014

Gemakkelijk te bestellen en nog meer tijdsbesparing door te reserveren

Tot nu toe prima geholpen in de winkel.

Assortiment
Voor mij genoeg. Ik denk voor iedereen wat wils

Aanbeveling
Voor mij in de buurt. En snelle service voor een goede prijs.

Extra toelichting
Ben blij met de led tv..heb hem nu 2 dagen beeld. Had hem misschien toch wel groter kunnen nemen. 55 inch went ook al weer snel.

pressie 12-05-2014 In de winkel gekocht
naarden

snel gevonden wat ik wou

snel en netjes behandeld

ruime keuze

Aanbeveling
koop al jaren bij jullie en stuur ook iedereen door

sanderl1972 12-05-2014

duidelijke en accurate voorraad informatie

keurig te woord gestaan door kundige adviseur

Assortiment
alle nieuwe modellen zijn in de showroom aanwezig en kunnen uitgebreid ervaren worden. toch kunnen de producten tegen Internet prijs aangeschaft worden.

Aanbeveling
zeker, de nieuwste producten tegen zeer scherpe prijzen. wie will dat niet?

Andre Sas 12-05-2014

Sanne_86 12-05-2014

Ik ben zeer te spreken over de overzichtelijke website en het gemak waarmee je het gewenste product kan bestellen. What you see is what you get!

Ik had een mail gestuurd met enkele vragen over de levering. Binnen een halve dag had ik een reactie terug. Het product werd zoals beloofd binnen 24 uur geleverd.
Ook het ontvangen van een notificatie als een populair product weer op voorraad is vind ik erg nuttig.

Assortiment
Een ruim assortiment. Voor elke portemonnee wat wils. Fijn dat er veel merken worden vertegenwoordigd op Plasma-Discounter en de prijzen zijn stukken lager dan in de winkel!!

Aanbeveling
Ik heb de tip gekregen van een vriend om mijn TV bij Plasma-Discounter te bestellen. Deze tip heb ik inmiddels meerdere malen doorgegeven binnen mijn netwerk.

Extra toelichting
Enkel 10'en omdat ik niets negatiefs op te merken heb aan Plasma-Discounter. Ruim en kwalitatief goed assortiment, goede en snelle service en simpel in gebruik!

Edwin Odink 12-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Wat een professionele en klantvriendelijke Service. Helemaal TOP !!!

Extra toelichting
Ik heb een nieuwe Samsung Curved TV en een Sonos systeem gekocht bij Plasma-Discounter.nl Nadat ik de voorselectie op de site had gemaakt, heb ik de spullen in de winkel bekeken en beluisterd. Ik ben onder de indruk van de professionaliteit en deskundigheid, maar ook van het gemak en het ongedwongen karakter van de winkel en de medewerkers. Echt complimenten !!

E. van Es 12-05-2014 Via de website gekocht

Bestellen via de website gaat zeer eenvoudig. Een zeer bruikbare toevoeging aan de website zijn de productvideo's waarin de specificaties goed worden weergegeven, wat de keuze voor een nieuwe tv makkelijker maakt. Top!

Binnen 1 werkdag werd mijn nieuwe televisie al geleverd. Sneller kan niet.

Assortiment
In mijn zoektocht naar een nieuwe televisie had ik op Plasma-discounter.nl voldoende keus in de prijsklasse die ik voor ogen had.

Aanbeveling
Gezien de snelle levertijd en duidelijke informatie op de website, zou ik Plasma-discounter zeker aanraden aan iemand anders

Jan van Riel 12-05-2014 Via de website gekocht

de website was duidelijk en de bestelling gemakkelijk.

regelmatig duidelijke berichten over het verloop van bestelling en betaling.

Assortiment
de keus die je hebt is meer dan voldoende.

Aanbeveling
door de uitstekende verzorging van de e-mailberichten geeft dat een gevoel van vertrouwen.

Extra toelichting
deze winkel is mijn keuze geweest door de zeer goede presentatie en uitleg over het product en de gunstige prijs.

Stoutjesdijk 12-05-2014

Plasma discounter heeft een overzichtelijke webshop. Goed te vinden via Google

Assortiment
Het lijkt wel de website met de meeste keuze in

Aanbeveling
Het voordeel van deze site is de filmpjes die eerlijke informatie geeft over een artikel

Geri de Ruig 12-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Eerst kijken op internet en dan in de winkel is erg fijn

Als je wordt geholpen heb je in no time je artikel in de handen

Assortiment
Wij wilden een radio en dat was iets minder in beeld

Aanbeveling
Deze winkel is een aanrader voor ieder ander

Extra toelichting
Wij vonden dat we erg goed werden geholpen en zouden hier zo weer naar toe gaan als het nodig is.

maurice0118 12-05-2014

Makkelijk te vinden site en duidelijk overzicht hou ik van ben zeer tevreden

Service uiteraard 10 zocht een specifieke tv kon nergens vinden bij jullie wel en binnen een dag thuis heb langer over gedaan van winkel naar winkel om het te vinden en geen succes dus zeker een 10

Assortiment
Zocht een tv die ze nergens anders hadden jullie wel dus assortiment dikke +

Aanbeveling
Ik kreeg het ook te horen via vriend maar ben niet vaak te spreken over site bestellen maar.jullie hebben het tegen deel bewezen ik raad jullie zeker aan

Extra toelichting
Zoals hierboven vermeld ik.blijf zeker terugkome naar jullie

Ankie in 't Zandt 12-05-2014 Via de website gekocht

gewoon gegoogeld, goed te vinden. Snel info. Overzichtelijk.

uistekend, vooral mailverkeer, verzending, factuur extra onder de aandacht gebracht door de leverancier als opletter garantiebewijs. Super!

ruime keuze

Betrouwbaar en goed

Extra toelichting
Ik kocht voor het eerst bij deze leverancier en ben heel verrast over de snelle levering, de duidelijkheid, de administratie en de afhandleing.

gert1673 12-05-2014

duidelijke webshop, bestellen gaat snel en eenvoudig

duskundig aan de telefoon, alleen jammer van het dure 0900 nummer

Assortiment
tv met alles qua accessoires is te koop, beugels, kabels etc.

Aanbeveling
complete winkel, goeie site en zekerheid van levering

Extra toelichting
fijn om zaken mee te doen, al meerdere jaren.

IwanBurger 12-05-2014 In de winkel gekocht

Mouton 12-05-2014

Dichtbij, goede parkeergelegenheid

Erg goed geholpen door gemotiveerd personeel.

Ruime keuze

Gemotiveerd personeel,
Goed assortiment, Concurerende prijzen.

Extra toelichting
Wij voelden ons welkom en zijn erg goed geholpen.

Fortuin75 12-05-2014

overzichtelijk en duidelijk

snelle levering

genoeg keuze

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over de levering van onze LED TV. Net voor 20:00 besteld en inderdaad de volgende dag bezorgd. ook handig dat je geen account hoeft aan te maken. Over de levering wordt je goed op de hoogte gehouden. Je ontvangt een bericht dat ze binnen een bepaalde tijd bezorgen, waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te wachten. De volgende keer zullen we zeker weer bij Plasma -Discounter bestellen.

Nancy Lee 12-05-2014 In de winkel gekocht
In Naarden

Gemakkelijk bereikbaar,ruimtelijk winkelen.

Vriendelijk,maar ook zakelijk ervaren.

Assortiment
Ruim assortiment,keuze voor ieder budget.

Aanbeveling
Het is persoonlijker winkelen ,dan zo'n groot winkel concern,en persoonlijkere aandacht,
vooral als je het nog niet helemaal,weet wat je wilt.

Extra toelichting
Prettige winkel met genoeg assortiment,op het gebied van koffiemachines,is het helemaal, top,ervaringsdeskundigen.

Tom65 12-05-2014

overzichtelijke site, geeft aan hoeveel voorraad er is. Makkelijk zoeken naar specificaties.

Heb het product in de winkel opgehaald. wilde graag een demonstratie, wat geen probleem was. Ook hulp gehad met het inladen.

Assortiment
Waar ik naar zocht hebben ze. Ter plekke ook nog een soundbar gekocht, waar ik eigenlijk niet voor naar de winkel ging.

Aanbeveling
Omdat ze vaak goede aanbiedingen goedkoopste)hebben. Het is fijn dat er ook een showroom is.

Extra toelichting
Een webwinkel met showroom is voor mij de ideale manier om producten aan te schaffen.

I.Beukers 12-05-2014

7,3

redelijk gebruikersvriendelijke site

was binnen 24 uur thuisbezorgd

Aanbeveling
tot nu toe geen klachten. alles is volgens de beloften van de site goed nagekomen

Extra toelichting
snel bezorgd. snel antwoord met factuur. snelle bevestiging v.d. bestelling

denise200688 11-05-2014

Duidelijje en ovetzchtelijke informatie en zonder hele aanmeldingen/wachtwoord etc was de tv besteld

Goede en snelle afhandeling. Alles duidelijk via de mail ontvangen en geen verzendkosten! top

Assortiment
Ik wist zelf al welk type tv ik wilde maar het assortiment zag er goed uit salora is gern merk wat veel verkocht wordt maar hier wel

Aanbeveling
Voor de snelle levering en goede prijzen

Extra toelichting
Goede website/vindbaarheid. Voordelige prijzen. Snelle verzending rn geen verzendkosten

Hans Neleman 11-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Op de website waren mijn producten gemakkelijk te vinden. Ik kon direct zien of de producten aanwezig waren. Aangezien ik wilde afhalen, hoefde ik niet een bestelproces door te werken.

Voordat ik ging afhalen heb ik even gebeld. De persoon aan de telefoon begreep direct waar ik het over had, noteerde mijn gegevens en zette alle producten apart.

Assortiment
Hier waren alle producten die ik zocht behoorlijk goedkoop. Dat was bij andere websites vaak anders.

Aanbeveling
Nette winkel met net professioneel personeel. Ik werd vlot en netjes geholpen.
Werd geholpen met producten naar de auto te brengen.

Extra toelichting
Handige locatie van de winkel. Direct naast de snelweg. Geen zoeken, was er in twee minuten.

Luuk Ha 11-05-2014

snel en duidelijke bestelling

prima, geen klachten

Assortiment
veel keus en goede uitleg

zeker

Extra toelichting
goede uitleg op de site en snelle levering

Ronald de Nijs 11-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alles voorhanden in de showroom. Website zeer toegankelijk.

Vriendelijk geholpen. Deskundig personeel.

Wat je zoekt is er.

Aanbeveling
Zoveel mogelijk. Prijs versus kwaliteit is prima in orde, voldoende voorraad.

Linda Janssens 11-05-2014 Via de website gekocht

Op de website zijn de producten makkelijk te vinden en van een goede omschrijving voorzien.

Snelle reactie van de klantenservice als het product niet op voorraad is. Wel vreemd dat de website dit niet aangeeft. Portable dvd binnen een week weer op voorraad en geleverd.

Voldoende keuze

Aanbeveling
Ruim assortiment, snelle service en vriendelijke klantenservice

Paul Eigenhuis 11-05-2014 Via de website gekocht

de filmpjes over de producten zijn erg handig bij het maken van je keuze

Doen wat je belooft ,leveren binnen 1 dag top

Extra toelichting
Prima assortiment ,duidelijke productomschrijvingen snelle levering top

W.schot 11-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goed geholpen in de winkel

Goed ik ben wel op de zelfde dag twee keer terug geweest om dat de afstand bediening niet goed werkte en ben zeer goed geholpen door de mensen in de winkel.

Assortiment
Genoeg om een goede keuze te kunnen maken

Aanbeveling
Zeker wegens de vriendelijkheid .

Luc Willemsen 11-05-2014 Via de website gekocht

Informatie snel voorhanden en 24 uur per dag opvraagbaar

Bestelling binnen 24 uur geleverd met zeer goede info over tijdstip van bestelling

Assortiment
Grote en ruime keus van producten

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden. Is dus aanbevelenswaardig voor anderen

Meriam 41 11-05-2014

Snel en goed geholpen. In 30 seconden deze mooie tv gekocht.

Assortiment
Breed assortiment. Voldeed zeker aan de wensen.

Aanbeveling
Zie het cijfer wat wij hebben gegeven.

Extra toelichting
Fijne winkel met veel keuze.

vansoest 11-05-2014 Via de website gekocht

zeer goede site en gemakkelijk te bestellen

alles goed en snel afgehandeld

ruim en goed assortiment

Aanbeveling
ik heb aan verschillende verteld over het gemak en goede service

Emile H 11-05-2014

Reserveren via internet, ophalen in de winkel, iemand die met je afrekent, een ander die in het magazijn je aankoop vast pakt en binnen 3 minuten ligt je aankoop in de auto, met hulp van de magazijnmedewerker

Na reservering gebeld wegens mededeling dat soms aantal in voorraad niet klopt, vriendelijk te woord gestaan. In de winkel niemand naar me toe gekomen, ze hadden nog kunnen voorstellen of ik de tv werkend in de winkel wilde zien, en een kopje koffie, maar je kan ook alles willen...

Assortiment
Volgens mij hebben ze veel staan en zoudenze veel kunnen laten zien. Grote ruimtes met veel demo mogelijkheden

Aanbeveling
Goeie site, goeie (video)review, goeie prijs, vriendelijk behulpzaam personeel, zaak ziet er netjes uit

Extra toelichting
Ik heb eigenlijk een snelle aankoop gedaan, het personeel zou nog kunnen voorstellen of ze het produkt kunnen showen, misschien even laten zien hoe die aangesloten moet worden, eventueel andere toestellen mrt soortgelijke opties. Uitvragen waar tv voor gebruikt gaat worden, misschien uitleggen waarom voor een andere kiezen... maar gezien de aankoop zoals ik gedaan heb, ben ik erg tevreden. Geen opdringerigheid, vriendelijk, netjes, beleefd, gewoon goed!

Rb1990 11-05-2014

Assortiment
Het assortiment is prima. Ik wist niet goed waar ik moest zoeken omdat ik voor het eerst op mijzelf ging wonen maar heb mijn tv gevonden en ben er heel erg tevreden over!

Aanbeveling
Blij met mijn tv voor een top prijs, daarbij is de kwaliteit/prijs verhouding super.

Extra toelichting
Aangeraden door mijn vriend en blij dat ik naar hem geluisterd geb want nu heb ik een tv voor een leuke prijs en mooie kwaliteit.