Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

DKV 16-05-2014 In de winkel gekocht
Huizen

Goed overzichtelijk

Snel en kundig geholpen

Assortiment
Precies gevonden wat we nodig hadden

Goede prijs!

Extra toelichting
Helemaal tevreden: precies gevonden wat we zochten en bovendien goedkoper dan elke andere aanbieder.

J. Hansen 16-05-2014 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk online te bestellen

Volgens belofte inderdaad binnen 1 dag afgeleverd. Ook de ruime keus in betaalmogelijkheden vind ik perfekt.

Bijzonder ruim assortiment

Aanbeveling
In zeer hoge mate omdat de hele procedure van bestellen tot leveren vloeiend is verlopen.

Extra toelichting
De zeer verhelderende live demonstratie van Tom is werkelijk uniek. Vooral voor mij: schriftelijke specificaties doorlezen is saai en met te weinig praktische toelichting. Nu zie je tenminste wat er gebeurd met de technische termen.Voor iedereen veel duidelijker maar ook sneller dan specs doorspitten.

ChielB 16-05-2014

Extra toelichting
Afgelopen dinsdag besteld via internet. De volgende dag keurig bezorgd en dezelfde avond gemakkelijk geïnstalleerd. Keep it simple, daar houd ik van en het mooie is, je betaald een top prijs. Ga zo door plasma discounter.nl !! Voor mijn volgende aankoop, check ik zeker weer jullie aanbod.

streep29 16-05-2014

makkelijk bestellen via internet, levering keurig op tijd.Al meerdere bestellingen gedaan, gaat altijd goed.

Ik had een probleem met de betaling via credit card, even bellen, pro-forma in vijf minuten in de mail, gelijk betaald, en binnen twee dagen de bestelling in huis!

Assortiment
Keus genoeg, en alles uit voorraad leverbaar.

Wambo 16-05-2014 Via de website gekocht

Er was geen sprake van ongemak, de website is erg overzichtelijk en makkelijk te bedienen.

De service van plasma-discounter.nl vind ik er goed. het product was er bij mij de volgende ochtend al.

Assortiment
Ik heb een weekendknaller gekocht die via de nieuwsbrief bij mij binnen kwam en vond het een goede prijs voor dit product. het assortiment is voor de rest erg breed zodat je in elke klasse voldoende keus hebt.

Aanbeveling
Ik beveel plasma-discounter vaak aan bij mij vrienden en familie.

Extra toelichting
Ik vind het een erg prettige webshop. Bij bijna elk product is er een filmpje met uitleg van Tim Coronel waarin hij uitgebreid uitlegt hoe het product eruit ziet, hoe het werkt en wat je er allemaal mee kan. Dit is naar mijn mening het beste punt van deze webshop. De lage prijzen zijn natuurlijk ook niet erg.

Jos 0168 16-05-2014

Zowel webshop als winkel. Duidelijke site.
Veel artikelen zijn ruim vorradig

Zowel in de winkel als telefonische ondersteuning verliep prettig. Ik heb de spullen afgehaald deze werden keurig in de auto gelegd

Assortiment
Alle gangbare merken en modellen zijn voorradig. Rest is ook leverbaar

Aanbeveling
Ik zou iedereen Plasma - Discounter aanbevelen. Scherpe prijzen. goed assortiment en je hebt de mogelijkheid om te gaan kijken voor je koopt.

Zie overige motiovaties

pietdekoning 15-05-2014

De zoekfunctie is eenvoudig maar toch handig in gebruik.

De service tot zover ik nu kan beoordelen. Als het voortgangstraject en op de hoogte daarvan prima. De bezorging accuraat.

Assortiment
Alles wat ik zoek kan ik tot nu toe vinden, wat mij aangaat ideaal.

Aanbeveling
Al mijn vorige opmerkingen opgeteld. Kun je alleen tot deze conclusie komen dat ik deze internetwinkel ten zeerste kan aanbevelen.

Leen66 15-05-2014

overzichtelijke website met handige zoekfunctie

snelle levering na bestelling

Guido Krejenzang 15-05-2014 Via de website gekocht

Heel overzichtelijk en lage prijzen

Goed op de hoogte gehouden via de mails. Product ook netjes binnen de tijd geleverd!

Assortiment
Ruim assortiment. Genoeg keuze en duidelijke specificatie. Vooral met het uitgebreid zoeken

Aanbeveling
Aan iedereen want de prijzen in combinatie met de service doen het hem juist!

Extra toelichting
Top internet winkel. En zeer gebruiksvriendelijke website. Komt netjes de afspraken na en ben zeer tevreden over de Sony Led Tv

RoyB1980 15-05-2014

Zeer uitgebreid

Extra toelichting
Prima site, uitgebreide uitleg bij ale apparaten, snelle levering.

SjoerdSmits 15-05-2014

Simpel en snel zoeken naar het meest geschikte product middels de uitgebreide zoekfuncties.

Zeer heldere en uitgebreide informatie per product. Heldere communicatie betreffende de voortgang van de geplaatste order. In aansluiting daarop, snelle en nette levering.

Assortiment
Zeer zeker voor iedereen het juiste product te vinden én voorradig.

Aanbeveling
Het gemak, de goede heldere uitleg van het assortiment, de heldere communicatie bij het plaatsen van een order, en de geboden service zijn goede redenen om Plasma-Discounter.nl aan te raden bij mijn familie en de vriendenkring.

Extra toelichting
Prima geregeld bij Plasma-Discounter.nl!

Nitro.nori 15-05-2014

Duidelijk en overzichtelijke website. Met veel informatie over het product incl video.
Genoeg betaling mogelijkheden.
Bestelproces is makkelijk te doen.

Dinsdag bestelt woensdag in huis, super.
Direct mail met duidelijke instructies qua retour sturen en garantie.

Assortiment
Echt veel keuze,alle bekende merken zijn aanwezig in iedere prijsklasse.
De prijzen zijn zeer scherp vergeleken met de concurrentie.

Snelle levering,duidelijke voorwaarden.
Scherpe prijzen.

Extra toelichting
In mijn ogen een geweldige webshop. Goed en overzichtelijk in elkaar gezet. De bestelling is zeer goed te volgen en betalings mogelijkheden zijn er genoeg. ook alle bekende en gerenommeerde merken zijn aanwezig.

Wiebe1957 15-05-2014

je kan vrijblijvend rondkijken en geen opdringerige verkopers, super relaxed

men weet waar men over praat, alle gestelde vragen worden goed beantwoord en je wordt in je eigen waarde gelaten

Assortiment
beperkt maar voldoende keus .

Aanbeveling
prettig geholpen door deskundig personeel

Extra toelichting
lekker vers stukje appeltaart ging er wel in, milkshake er achter aan en dan lekker pinnen, mijn tv en soundbar is binnen.

Joe 80 15-05-2014

levering snel en goed geregeld

Snelle reactie op een onjuiste bestelling.
Tot nu toe zeer klantvriendelijk afgehandeld

VERDER GEEN MENING

Aanbeveling
Goed georganiseerd en zeer klantvriendelijk

M.van Waardenburg 15-05-2014 Via de website gekocht

Site alles gemakkelijk te vinden wat je zoek.
Gemakkelijk bestelling plaatsen.

Klasse service.

Prima assortiment.

Aanbeveling
Heb al de winkel/site aan andere aanbevolen.

Extra toelichting
Zoals ik hier boven al heb aan gegeven. Echt top service, snelle service. Binnen 24 uur tv geleverd .

Ed Blomvliet 15-05-2014

Snel configureren naar het type waar naar ik op zoek was.
Bestelprocedure snel en efficiënt.

Snelle accurate bezorging.
Prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Assortiment
Groot assortiment aan alle soorten tv's.

Aanbeveling
Topwebsite waar genoeg mogelijkheden zijn om een TV naar keuze uit te zoeken.

Extra toelichting
Deze hele positieve beoordeling is tot stand gekomen doordat mijn zoon van 14 mij de input heeft gegeven. Hij heeft de TV nl. zelf betaald van zijn gespaarde geld van zijn krantenwijk.

De oversteek 15-05-2014

De site is zeer goed toegankelijk, overzichtelijk, en gebruiksvriendelijk. Of je nu via de website besteld of in de winkel koop, het is beiden super

Ik heb via de website een tv gereserveerd, in de winkel heb ik na goed advies toch voor een nieuwer model gekozen, door het goede advies heb ik nu een tv waar ik zeer tevreden mee ben

Assortiment
Er is een ruime keuze beschikbaar. Wat ik zeer prettig ervaren heb is de merken hoek zoals die van Sony, goed opgezet en zo kan je een goed vergelijk maken.

Aanbeveling
Medewerkers hebben veel kennis van hetgeen te koop is, zijn klantvriendelijk, geïnteresseerd, en snel.

Freekbui 15-05-2014

ik kon makkelij vinden wat ik zocht

advies via de web site verliep soepel

Assortiment
ik had ruime keuze in mijn wensen

keurige website goed overzichtelijk

naam1565 15-05-2014

Eerst de site bezocht, de grote in voorraad zijnde keuze viel op, ook de aanvullende accessoires. De telefonische nadere info was vlot, vakkundig en netjes.

Vervolgens in de winkel nader gekeken. Veel spelend te zien. Ook veel accessoires daadwerkelijk te zien, werd goed uitgelegd/geadviseerd in winkel. Kon gelijk meenemen.

Assortiment
Wilde een toestel in de hogere klasse. Bleek ook in diverse varianten en merken in voorraad te zijn. In Nederlandse uitvoering en in origineel verzegelde doos. Kon dus direct mee genomen worden.

Aanbeveling
Was met aankoop al zeer tevreden, de bijgeleverde Garantie en Retourvoorwaarden waren ook duidelijk en service gericht. Geeft je als klant het gevoel dat je daar graag -ook met anderen- terug komt.

Extra toelichting
Gemakkelijk kiezen, zeer groot assortiment, zowel op de site als ook daadwerkelijk in de winkel met daarbij goede adviezen. Service gericht. Kon direct pinnen en mee nemen. Originele verzegelde doos in Nederlandse uitvoering. Service- ruilen- garantie goed toegelicht. Kom daar graag weer terug.

MartijnA 15-05-2014

Bestellen ging heel gemakkelijk. S middags bestelling gedaan en volgende dag in huis. Zoals het tegenwoordig hoort.

Geen opmerkingen

Assortiment
Breed assortiment en goede uitleg verschillen in producten.

Aanbeveling
Prijs, levertijd en assortiment zijn voor mij bepalend. Op alle drie punten prima gescoord.

Von Richtoffen 15-05-2014 Via de website gekocht

erg simple amar toch doeltreffend

bebed of ene tv op voorraad was, was het geval besteld en volgende dag email dat de TV nieta voorradig was..

Assortiment
Voldoende keuze voor ene interesante prijs

Aanbeveling
Desondanks ene kleine tegenslag, de aardige dame heeft toch jets anders geregeld en binnen 1 dag geleverd zonder extra hoofdpijn

Extra toelichting
goede website, selle reactive op tegenslagen dux aanradertje

R.J. Visser 15-05-2014

Zittend de goedkoopste en voor mij de beste tv uitkiezen.

Nog geen service nodig gehad, maar het de volgende dag leveren is toch uitzonderlijk goed.

Assortiment
Uitgebreid, In alle maten en soorten tv's

Extra toelichting
Zelf een TV gekocht en ben er erg blij mee, plus was ook nog eens erg goedkoop

MarcoM1968 15-05-2014

Naar innenlopen, zeggen wat je hebben wilt, afrekenen spullen bij magazijn ophalen en wegwezen!

Ik had via de site een HDMI kabel uitgezocht. Er bleek een betere kabel in de aanbieding te zijn voor hetzelfde bedrag.

Assortiment
Ruim aanbod. Jammer dat bij de selectie het aantal staat en dat bij doorklikken blijkt dat er dan een aantal niet leverbaar zijn.

Aanbeveling
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Prima service, snel en omruilen (indien nodig) is geen probleem.

Daniel_2 15-05-2014

Snel gevonden wat ik nodig had met de benodigde info

Snelle correcte levering

Prijs /kwaliteit Ok met goede service

Extra toelichting
Fijne internet winkel waar ik zeker nog gebruik van ga maken

Wartena 15-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik heb weinig verstand van televisies. Het was de eerste keer dat ik er een ging kopen. Ik had hulp van een werknemer nodig. Ze hadden weinig personeel voor het aantal klanten (kan aan het tijdstip gelegen hebben), daardoor moest ik even wachten. Dus geen 10.

Ik werd goed geholpen

Assortiment
Ik heb een televisie gevonden die ik top vind. Erg tevreden.

Aanbeveling
Toen ik eenmaal geholpen werd hielp de werknemer mij uitstekend. De televisie is precies wat ik zocht! Vriendelijke werknemers en een fij assortiment.

Extra toelichting
Weinig personeel voor het aantal klanten. Wel was ik er rond lunchtijd, kan daaraan gelegen hebben. Verder werd ik uitstekend geholpen. Top televisie!

he1305 15-05-2014

Extra toelichting
Een soepele bestelprocedure + good value for money + supersnelle bezorging!

Loesje Donker 15-05-2014 Via de website gekocht

Ik was snel waar ik wezen moest en had de bestelling zo gedaan en betaald

Product werd volgens belofte snel bezorgd.

Aanbeveling
Ik ben niet zo snel van aanprijzen, maar degevraagd zou ik wel vertellen aan anderen wat mijn (positieve) ervaring was.

Extra toelichting
Prima site, prima producten, prima prijzen. Over service bij problemen met de TV kan ik nog niks zeggen. Dat sppeelt pas als er een probleem is.

JohnDot 15-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Via internet al keuze gemaakt

Snelle bediening en goede voorlichting

Ruime keuze

Aanbeveling
altijd de hoogste kortingen en de beste service

Extra toelichting
Totaal geen klachten, koop al mijn televisie of stereoaparatuur daar.

Arie van der Waal 15-05-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige manier om producten waar ik naar opzoek ben op te zoeken.

De bevestiging van de bestelling, een speciaal bericht met een verwijzing naar de factuur en de bevestiging van het versturen van de bestelling met de koppeling naar Track & Trace

Assortiment
Wij hebben al eerder een product bij Plasma-discounter.nl aangeschaft en hebben toen ook het product van onze wensen op de website kunnen vinden.

Aanbeveling
Het Gemak, de Service en het Assortiment hebben ons er van overtuigd dat wij de Plasma-discounter.nl aan vrienden, bekenden en mensen die om onze menig vragen aan te bevelen.

Extra toelichting
Het gemak van het opzoeken van producten, de service, het assortiment en de aanschafprijs van een product van een website zijn voor ons de motivatie om websites wederom te bezoeken en een bestelling te plaatsen. De Plasma-discounter heeft ons, op alle vier de punten, overtuigd om ook in de toekomst wederom producten via deze website aan te schaffen.

stef_num7 15-05-2014

Extra toelichting
Wij zijn heel erg tevreden met onze nieuwe TV. En binnen twee dagen al in huis. Wij zullen zeker nog eens wat bestellen bij plasma-discounter.

M. van Reenen 15-05-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk en het is vrij gemakkelijk om een bestelling te doen. Je komt in zeer correcte schermen terecht.

Indien je iets op Zaterdag of Zondag bestelt dan duurt de verzending meestal 2 hele dagen. Zeker ook met PostNL die op maandag nooit bezorgt.

Assortiment
Het assortiment van Plasma-Discounter is redelijk. Er kunnen nog wel wat meer verschillende televisies bij denk ik.

Aanbeveling
In goede mate, ik heb 3 jaar geleden mijn vader over deze website getipt met een Philips televisie. Hij heeft ook het promo-filmpje daarvan met Tom Coronel bekeken, hij raakte in vertrouwen en kocht het product. Het werd ook snel bezorgd.

Extra toelichting
Over de gehele linie vind ik Plasma-Discounter een prima betrouwbare website met goede producten. Het kan wel iets stijlvoller aangekleed worden met b.v. een mooier webdesign.

Dennis-pdnl 15-05-2014

De website is zeer professioneel en biedt al het gemak om goed te kunnen segmenteren. Waardoor het aanbod steeds verder toegespits kan worden naar het product wat voldoet aan de eisen.

Zeer vriendelijk ontvangen in de winkel en deskundig te woord gestaan. Het vooronderzoek had ik zelf al gedaan, maar bij de vragen die ik had, kwam een onderlegd antwoord. Ongeacht het prijsverschil in mijn voordeel, is toch op basis van de specificaties het toestel aangeraden welke ik had uitgezocht. Wat klantgericht is en transparant.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende. Het bedrijf is zeer goed gepositioneerd in de markt en heeft een goede prijs/kwaliteit.

Aanbeveling
Wij hebben in totaal twee (2010 en 2014) producten gekocht bij Plasma-Discounter, beide fysiek in de winkel. Gemak, Service en Assortiment over deze periode constant gebleven.

Extra toelichting
Cadeau voor Moederdag Wij hebben enkele jaren geleden (2010) ook een LED televisie gekocht bij Plasma-Discounter.nl, hierna verder te lezen als PDNL. Vanuit dat oogpunt en na een vergelijk van aanbod en prijzen van de concurrenten, is PDNL wederom goed gepositioneerd in de markt. Daarnaast is de service en de kwaliteit daarbij de extra meerwaarde om wederom te doen besluiten om een product bij PDNL te kopen. Alvorens de definitieve keuze te hebben gemaakt, hebben wij het aanbod van de website gesegmenteerd naar onze wensen. De website van PDNL is hier uitermate geschikt en dat maakt het aanbod en de keuze mogelijkheden nog overzichtelijker. Ons oog was allereerst gevallen op de Panasonic TX-L42E60E met een aanbiedingsprijs van 459,-. Helaas was het model na een aantal dagen niet meer op voorraad. Wij hadden immers niet gelijk besteld, omdat we nog een kleine twijfel hadden ten opzichten van een model van LG. Gezien het cadeau voor Moederdag was bestemd, hebben wij gekeken naar een alternatief en daar is het oog gevallen op de Panasonic TX-L42ET60E, welke als retourmodel werd aangeboden met een prijs van € 517,75. PDNL geeft zeer professioneel en transparant aan, dat het gaat om een retourmodel. Daarbij wordt correct aangegeven wat dit inhoudt en dat er ondanks de geopende verpakking volledige fabrieksgarantie op rust en de gebruikelijke omruilgarantie, indien het product niet voldoet aan de verwachtingen. Deze voorwaarden zijn van doorslaggevende factor geweest om te doen besluiten om voor dit model te gaan. De televisie heb ik afgelopen vrijdag 9 mei, in de winkel te Naarden gekocht. Ik ben zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Tevens heeft de verkoper mij zeer deskundig geholpen en het product geleverd. Het product hebben wij tijdens Moederdag uitgepakt en daarbij was alles, lees retourmodel, zeer goed verpakt en niet te onderscheiden van een nieuw product. Enkel dat te zien is dat er nieuw stuk tape aan de bovenkant van de doos is geplakt. De televisie kan worden opgehangen met een separate beugel (los verkrijgbaar) of gemonteerd op een voet (welke wordt meegeleverd). Wij hebben de televisie gemonteerd op de voet en dit was zeer eenvoudig. Binnen 10 minuten was de televisie klaar voor gebruik. Het beeldkwaliteit is zeer goed tot uitstekend. In vergelijking met de 47-LG-8500-Infinia welke destijds ruim 1000 euro heeft gekost, is de Panasonic qua beeld van zeer goede functionaliteit. De applicaties en de webbrowser zijn zeer mooie features die uitstekend werken met de ingebouwde Wi-Fi, enige minpunt is dat het soms wat traag reageert als je de applicatie opstart. Geluid is goed, maar dient wel afgestemd te worden naar de ruimte waar de televisie staat, dit maakt een zeer groot verschil. Conclusie: PDNL goed gepositioneerd in de markt qua aanbod en prijs. Deskundige verkopers, goede service en klantgericht. Aanwinst van Panasonic TX-L42ET60E met zeer goede resultaten.

P. Knoester 15-05-2014 Via de website gekocht

Website werkt makkelijk.

Vandaag besteld morgen in huis.Factuur werd direct gemaild.

Alles werkt goed.

TK66 15-05-2014

Extra toelichting
Mooi product voor een scherpe prijs en een zeer snelle levering

mevrouw R. Kruiswijk-Hol 15-05-2014 Via de website gekocht

Gewoon thuis achter de pc samen met moeder, voor wie de tv is, rustig een tv besteld.

heel snel en duidelijk ook voor mijn moeder van 73.

Assortiment
ruim assortiment, want moeder zocht een grotere tv zonder al teveel poespas voor niet teveel.

Aanbeveling
een duidelijke en overzichtelijke site met een ruim assortiment en ook nog een snelle en correcte service. Toppertje

Extra toelichting
zie hierboven de promotie van uw bedrijf aan anderen

persoon8 15-05-2014

Het was allemaal duidelijk, en het bestelproces bestaat uit logische stappen.

Zondagavond besteld en dinsdag geleverd. Goede informatie mbt levertijden, via sms en mail. Aardige chauffeurs.

Assortiment
Precies de TV die we wilden hebben was op voorraad.

Aanbeveling
Er zijn veel online-aanbieders, en dan zijn service en klantvriendelijkheid onderscheidend.

Extra toelichting
Prima online webshop. Snel, duidelijk en met goede service.

caesarw 15-05-2014

Richard1510 15-05-2014

Duidelijke, overzichtelijke en efficiente site

Duidelijk aangeven voorraad en leverdatum
Wordt in de praktijk waar gemaakt
Snelle levering

Ruime keuze

Aanbeveling
Altijd bij kenissen, vrienden en familie

Extra toelichting
In het vervolg zal ik voor mij zelf de site benaderen en bekijken bij een eventuele aankoop. Ook de aanbiedingen zijn interessant Prima ervaring voor wat betreft de verhouding prijs en onderdeel, levering artikel en assortiment

Bert Jan Haitsma 15-05-2014 In de winkel gekocht
naarden

Had de TV op basis van consumentenbond gevonden inclusief een link naar plasmadiscounter.

Gekozen voor plasmadiscounter omdat dat de enige internetwinkel is met een echte winkel waar de tv te zien en te beoordelen is alsmede uitleg/toelichting te krijgen

Assortiment
Ruime keuze maar niet alle tv's zijn in winkel daadwerkelijk te bezichtigen

Aanbeveling
Ben erg tevreden over keuze, prijzen en service

aschwin1988 15-05-2014

De site is duidelijk en overzichtelijk. Enig puntje als je met je mobiele telefoon wilt filteren op maat of dergelijke is dit moeilijk aan te klikken.

Had binnen 2 minuten de tv en een medewerker heeft deze mee in de auto getild.

Assortiment
Duidelijk merk bij merk en veel keus

Aanbeveling
Goede prijzen, goed service. Duidelijk geinformeerd door uw medewerker

sydalg 15-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

veel op voorraad dus wil je dezelfde avond genieten van je nieuwe tv is dat zeker mogelijk.

Medewerker was super.Goeie informatie gegeven over de tv die ik graag wilde hebben. En zeer vriendelijk ,dat kom je niet vaak meer tegen.

Assortiment
genoeg om uit te zoeken, dat is heel fijn om te weten.

Aanbeveling
ik als ondernemer zal jullie zeker aanbevelen, ik weet namelijk hoe het in winkels gaat.

Extra toelichting
Eigelijk niets op aan te merken. Parkeerplek voor de deur,ruime winkel, genoeg personeel die je goed en vriendelijk behandeld.

Tom Verst 15-05-2014

De site is overzichtelijk, snel en makkelijk. Ik waardeer ook zeer de instructie-filmpjes, deze heb ik tot nu toe nog iedere keer bekeken.

Het enige wat ik hierover kan mededelen is dat jullie een snelle service hebben qua leveren, ik had na de bestelling de tv 2 dagen erna binnen.

Assortiment
Er is voor mij een groot en breed aanbod wat jullie bieden, zowel op prijsklasse als op functionaliteit

Aanbeveling
Ik heb tot nu toe al 14 mensen blij kunnen maken met jullie site en service, zo hoor ik ook van deze personen dat zij erg gelukkig zijn met hun aankoop die zij via jullie hebben gedaan!

Extra toelichting
Als ik aan prijs/kwaliteit/service denk op het gebied van entertainment, staan jullie in de top 3 van mijn persoonlijke favorieten.

Fatihlinho 15-05-2014 In de winkel gekocht

6,2

Dit vraag begrijp ik niet zo goed, hoezo gemak............... ?

Het personeel nam de tijd en gaf ons de nodige informatie want ik twijfelde een beetje dus het personeel heeft zeker bijgedragen aan mijn keuze en ik ben er blij mee, gebruik de tv nu al 3 dagen :)

Assortiment
Ja toch een beetje kleine assortiment... Rand apparatuur etc mag best wat verbreed worden

Aanbeveling
Het personeel luisterd aandachtig en helpt je heel goed bij het maken van je keus, daar ga ik voor naar een winkel...

Mischa Huijers 14-05-2014 Via de website gekocht

Fijne en duidelijke site. Zelfs een verkoop video over de mogelijkheden van de tv.

Snelle levering. 14 dagen op zicht maar verwacht niet dat ik hier gebruik van ga maken.

Assortiment
Ruim assortiment. Duidelijk overzicht.

Aanbeveling
Zal het zeker aanbevelen bij vrienden.

Extra toelichting
Zeer tevreden over de aankoop en de service van de site.

anjahof 14-05-2014 Via de website gekocht

Super snelle service. Wij waren bij een andere winkel geweest waar de televisie niet op voorraad was. Hier directe levering!

Prima te woord gestaan door de klantenservice duurde wel wat lang.

Voor ieder wat wils

bert de kleermaeker 14-05-2014 In de winkel gekocht
naarden

Dichtbij

Net advies en correcte behandeling

Prima

Gewoon doen

ruuddegroot 14-05-2014

Goed en snel geleverd.

Y. Van Dongen 14-05-2014 Via de website gekocht

6,8

Duidelijke informatie op de website. Niet te veel en ook niet te weinig.

Wel oké, helaas was onze tv niet op voorraad en werden we daar 's avonds pas over geïnformeerd

Ruime keus.
Aantallen op voorraad die vermeld staan op de website was bij ons niet correct.

Aanbeveling
Voldoende keus in producten.
Informatie over voorraad en levering van producten kan verbeterd worden.

Extra toelichting
Gebruiksvriendelijke website. We hebben een tv besteld, die (later blek) toch niet nog op voorraad was. Telefonisch hebben we niet op al onze vragen antwoorden gekregen. Twee dagen later was de voorraad weer aangevuld en is onze tv meteen verstuurd. De berichtgeving daarover verliep prima.! We zijn tevreden over de levering.

Erik vd berkmortel 14-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke webshop, fijne aanbiedingen, snelle afhandeling

Helder, transparant, snelle reacties, fijne nazorg

perfect!

Absolute aanrader

Extra toelichting
Gedurende 1,5 jaar de site gevolgd en aanbiedingen bekeken. Nu uiteindelijk een product gekocht en heel erg tevreden! Ik ga absoluut mensen attenderen op de site. Heel erg tevreden

jasper de vries 14-05-2014 Via de website gekocht

de indeling van de website met uiteraard de best verkochte tv's maakte mijn keuze een stuk makkelijker

de televisie voor de woonkamer opgehaald in naarden, degene voor de slaapkamer gewoon thuis laten bezorgen. vertrouwen in het bedrijf.

Assortiment
voor de kennis die ik heb over de huidig technologie is de keuze breed genoeg voor de klant.

Aanbeveling
het vertrouwen zoals eerder vermeld is groot. en dit beschamen ze naar mijn inzien nooit.

Extra toelichting
Makkelijk, betrouwbaar en uiteraard is de prijs goed.