Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Goirle Plasma 19-05-2014 Via de website gekocht

Goede website. Niet inloggen voor aflever tijdstip. SMS geeft goede tijd weer.

Tv werd verder dan drempel getild.

Verkopen echt alles...

Aanbeveling
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Super tevreden!

Nivea 19-05-2014

Via kieskeurig kwam ik rechtstreeks terecht bij het product dat ik wilde kopen op plasma-discounter. Ik kon bij het artikel meteen kijken of het ook op voorraad was, wat voor mij belangrijk was omdat ik het de volgende dag in huis wou hebben.
Betalen kon zonder te hoeven registeren en gemakkelijk, snel en vertrouwd met iDeal.

Voor mij was het belangrijk dat ik het pakketje de volgende dag zou hebben. 'S avonds na het eten kon ik nog mijn bestelling plaatsen en het werd dezelfde dag verwerkt. Later de avond kreeg ik een bevestiging met t&t code De volgende ochtend rond negen uur bood de pakketbezorger mijn pakket aan. Dit was een zeer snelle service van beide partijen, zeer goed op elkaar afgestemd.
De gratis verzendkosten is de beste service die ik me kans wensen.

Assortiment
Ik zocht een speciaal artikel wat net nieuw op de markt was. Plasma-discounter had er een van op voorraad en dat was voor mij voldoende. Heb verder niet hoeven zoeken en alle speificafies stonden duidelijk vermeld bij het product. De prijs van het artikel was scherp ten opzichte van andere aanbieders. Voordeel van plasma-discounter was de gratis verzendkosten en goed retour beleid (waar ik overigens geen gebruik van heb hoeven maken).

Aanbeveling
Het is een duidelijk overzichtelijke site dat goed functioneert. Het aanbod is goed en de prijzen zijn scherp en concurrerend. Gratis verzendkosten en een goed retourbeleid. Iets dat ik zeker zou aanbevelen bij anderen.

Extra toelichting
Alle voorwaarden staan duidelijk vermeld op de website. Na het afrekenen wordt in een filmpje nog duidelijk gemaakt wat er verder gebeurd ma de bestelling. Zeer uniek en geeft een helder vertrouwd beeld. Ik ben dan ook zeer tevreden over mijn aankoop en zal voor mij volgende aankoop een op plasma-discounter kijken.

AlexvanS 19-05-2014

Makkelijk bestellen en betalen, geen gezeur en tv een dag later al in huis.

alles duidelijk, iDeal betalen en bijna meteen een track&trace code.

Assortiment
Een van de weinige online winkels waar ik een tv met de(voor mijn huiskamer) ideale afmetingen. Bovendien ook nog een erg mooie prijs.

Extra toelichting
Ik was oorspronkelijk een beetje huiverig omdat een tv te bestellen bij een webshop die ik niet kende. Na alle goede reviews (en aanrader van vrienden) toch besteld en geen seconde spijt van gehad. Snelle levering, ruim assortiment en mooie prijzen! 10/10 Zou weer bestellen.

renatedollee 19-05-2014

online, reserveren en ophalen en betalen. Veel in huis en alles op voorraad

Snelle en vakkundige hulp, ook extra navraag voor hulpmiddelen oa. scart, hdmi enz.

Veel in huis

Aanbeveling
Zie vraag beantwoording onder 1.

Extra toelichting
zeer vakkundig en snelle serice

Jeronimo2014 19-05-2014

Producten makkelijk te vinden, duidelijk instructie van Tom (=USP). Jammer dat Pay-Pal extra kost en later wordt geleverd.

Duidelijke communicatie over de levering en snelle levering, conform de belofte. Pakjes in goede staat zonder beschadiging ontvangen.

Assortiment
Altijd de laatste nieuwe producten tegen competitieve prijs.

Aanbeveling
Fijne winkel om te kopen. Je weet vooraf duidelijk wat je krijgt en wanneer!

Extra toelichting
Deze web-shop kan ik iedereen aanbevelen. Eindelijk een winkel die waarmaakt wat die beloofd. Kom hier zeker terug.

maart2011 19-05-2014

Prima website, goede uitleg van de producten.

Duidelijke e-mail berichten en exact afgeleverd volgens afspraak.

Assortiment
Goede en ruime keus in TV's

Aanbeveling
Keus,uitleg per product, voorraad vermelding en levering op tijd.

Youri W 19-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Gemak: De TV die ik wilde kopen stond opgesteld. Dit is gezien het aanbod niet van zelf sprekend.

Service: wachttijd was meer dan 15 minuten. Gezien de drukte en aanwezigheid personeel geen bezwaar. Wel een toevoeging; de tv word tentoongesteld maar het is echter niet mogelijk om de mogelijkheden van TV m.w.b. zappen uit te proberen in de zaak. Verkoper gaf aan dat dit niet mogelijk was omdat er geen provider op het terrein is die dit aanbied. Wellicht een puntje voor in de toekomst. Nog een kort puntje van kritiek, bij de aanschaf van een muurbeugel voor montage tegen de muur aan is het wel van belang om de klant te informeren over de aansluiting welke benodigd zijn. Samsung heeft de digital output aan de achter zijde zitten en niet aan de zijkant. Een haakse digitale kabel is niet te koop.

Assortiment
Groot assortiment, met de best verkochte tv's in de etalage \ winkel.

Aanbeveling
Goede service, goede uitleg van de mogelijkheden van de TV

Extra toelichting
Goede winkel, zowel webshop als fysieke winkel stralen juiste eigenschappen uit en en word voldoende informatie gegeven over de producten.

Geert Albert van Urk 19-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke site, kon goed de producten vergelijken.
Mooi overzichtelijk, ik had zo vooraf een goed duidelijk idee naar welke toestellen ik ging kijken in de winkel.

De service was goed, er werd duidelijk geantwoord op mijn vragen.

Er was genoeg keuze,

Aanbeveling
Prima service, ruim assortiment.

B Verstijnen 19-05-2014 Via de website gekocht

Lekker gemakkelijk vanuit je luie stoel een aankoop doen! De video's geven je het gevoel dat je werkelijk in de winkel bent en geven je een realistisch beeld van het product.

Bestellen en de volgende dag in huis. Wie wil dat nou niet? Via het track&trace kun je heel gemakkelijk volgen wanneer je pakketje wordt bezorgd. Geen onnodige tijd thuisblijven dus.
Terugsturen kan ook gemakkelijk. Via de site kun je tevens alle "rand" materialen bestellen zoals kabels en steunen. Handig!

Assortiment
Er is een zeer uitgebreid assortiment. Ik heb het zelfs met andere sites vergeleken. Ook de prijzen zijn uitstekend.

Makkelijk. Goedkoop. Vertrouwd.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de zaken die ik met plasma-discounter heb gedaan.

H2ocontant 19-05-2014

Duidelijke website
Makkelijk bereikbaar
Gratis parkeren

duidelijke berichtgeving na je bestelling.
bestelde artikelen staan voor je klaar.

Breed assortiment.
te zien beluisteren en voelen in de winkel.
Netjes gepresenteerd

Aanbeveling
Duidelijke website,met een goede begeleiding na je bestelling.

Extra toelichting
Plasmadiscounter bied een breed assortiment en een goede service organisatie die het volledige aankoopproces duidelijk en eenvoudig houd,de bereikbaarheid van de winkel was ook prima

sanpn 19-05-2014

goed en overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en te betalen

snelle levering

Assortiment
goede site en ruim assortiment

Aanbeveling
wel aanbevelen..mijn familie had al ervaring dus vandaar dat ik het ook heb gedaan en zal het zeker aanbevelen

roeltje62 19-05-2014

Extra toelichting
Tv op vrijdag besteld, op zaterdag geleverd. Groot assortiment en de goedkoopste in vergelijking met andere webshops.

joh.s.binnema 19-05-2014 Via de website gekocht

kan niet vlotter

duidelijk en snel

Extra toelichting
niets negatiefs op aan te merken.

Tattoo263 19-05-2014

Op de website wordt het bestellen door de uitgebreide en heldere omschrijving van het aretikel voor iedereen eenvoudig en gemakkelijk gemaakt Daarbij heeft het video filmpje een verhoogde toegevoegde waarde.

Het artikel wordt, zoals toegezegd op de website, de volgende dag bezorgd. Dit verhoogt het vertrouwen van de klant en een impuls de volgende keer weer bij deze winkel te bestellen.

Assortiment
Het assortiment is behoorlijk uitgebreid waardoor de prijstelling de laagste prijsgarantie van de gevestigde electronica winkels overtreft.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel aan bij kennissen, vrienden en familie omdat de winkel op mij een uitstekende en vertrouwde indruk maakt.
Daarenboven zijn er al mensen in mijn vriendenkring die gebruik hebben gemaakt van deze winkel en er uistekende ervaringen mee hebben.

Extra toelichting
Een winkel met zijn uitstekende, overzichtelijke website, die de klant door het grote en uitgebreide assortiment, de uitgebreide artikelomschrijving met de aanvullende videofilmpjes en de scherpe prijsstelling, de klant het vertrouwen geeft bij deze winkel bestellen.

Hans Weber1 19-05-2014

Is mijn 5e tv al die ik bij de Plasmadiscounter bestel:-)

Heb nog nooit op ze hoeven terugvallen ivm pech of zo!

Assortiment
Er zal echt wel iets zijn dat ze niet leveren, maar er is voor ieder wat wils

Aanbeveling
reeds meerdere keren gekocht bij Pd. Ging allemaal prima, de goederen zijn erg snel in huis en de prijs is meer als prima

O.Poll 19-05-2014 Via de website gekocht

Zeer goede web site en informatie

prima en accuraat

Assortiment
Zeer uitgebreid en up to date modellen

Aanbeveling
Ik heb de winkel al aan diverse mensen aanbevolen vanwege assortiment, prijstelling en service

Extra toelichting
Zeer goede webwinkel geen poespas maken waar wat de verkopers zeggen.

R.8383 19-05-2014

Product was gemakkelijk te vinden op de website.

Geen op of aanmerkingen over. Bestelling werd geleverd op de aangegeven tijd. Perfect.

Assortiment
Omdat ik wist voor welk product ik op de website moest zijn heb ik niet veel verder in het assortiment gekeken. Echter door de menuindeling is al te zien dat deze zeer uitgebreid is.

Aanbeveling
De winkel biedt precies wat je verwacht.

René Koning 19-05-2014 Via de website gekocht

Groot assortiment waaruit snel en gemakkelijk een voor mij goede keuze kon worden gemaakt. De afhandeling, betaling was zo gepiept!

Ondanks dat er een verkeerde afstandsbediening en netsnoer was meegestuurd, werd alles zeer snel(zelfs op zondag!) en correct afbehandeld!! Anders weer een 9!

zie boven

Aanbeveling
Goede website die makkelijk te bedienen is met groot assortiment.

wilby66 19-05-2014

snel levering

erg goed

Assortiment
goed , ik heb alleen gekeken wat ik mot

goed en snel

Extra toelichting
goed en snel erg blij !!! bedank !!!

michelle Roosendaal 19-05-2014 In de winkel gekocht
naarden

Extra toelichting
Medewerkers hebben verstand van de televisies en geven passend advies. mooie aanbieding!

tostieijzer11 19-05-2014

Extra toelichting
Dit is al onze tweede keer dat we hier iets besteld hebben. En nu ook weer is het vlekkeloos verlopen! Ik kreeg de avond van tevoren een sms hoe laat ze zouden komen, en een paar minuten van tevoren weer een om te zeggen dat ik het volgende aflever punt zou zijn! Goede winkel, goede service en betrouwbaar! Als ik weer wat nodig heb zou ik eerst hier kijken of ze het hebben. Ik kan het iedereen aanraden. Vaak zijn ze ook nog het goedkoopste nog een voordeel dus :)

Aaldert60 18-05-2014 Via de website gekocht

Zonder problemen snel kunnen bestellen en netjes afgewikkeld.

Het product was goed te volgens t.m. leveren.

Aanbeveling
In mijn beleving/ervaring is Plasma-discounter.nl een vertrouwd bedrijf.

Extra toelichting
Zie hier boven, dat lijkt mij duidelijk.

Trihornomatic 18-05-2014

Mark121 18-05-2014

Extra toelichting
Prima overzicht met heldere zoekcriteria en eenvoudig zoeken. Ruime keuze en uitstekende informatie bij elke product. Snelle levering, op donderdag betaald, zaterdag geleverd.

20Wim14 18-05-2014

Het bestellen spreekt voor zich.

Prima.

Assortiment
Alleen tv's ed, geen andere producten.

Zeker, prima site.

Extra toelichting
Prima site, gemakkelijk & snel, veilig gevoel.

Tderoos 18-05-2014

Een Philips 32PHK4309 LCD TV besteld via de website. Duidelijke bestel instructies op de website, bevestiging via e-mail. Goede product demonstratie via filmpje, geweldig alles goed voor elkaar.

's-middags 17:30 besteld, volgende dag om 09:00 uur geleverd, uitlever proces perfect geregeld, ben echt onder de indruk van de snelle levering.

Assortiment
Ruim assortiment, ongelofelijke scherpe prijs zonder aflever kosten in 1 woord geweldig.

Aanbeveling
Ik zou plasma-discounter zeker aanbevelen aan iemand anders. Afhandeling en de prijs van het product echt super.

Extra toelichting
Ik ben best kritisch als het gaat om service en bedrijfsprocessen, maar heb in het gehele proces bij plasma-discounter geen zwakke schakels kunnen ontdekken. Geweldig echt een aanrader. Kleine kritische noot: De Philips 32PHK4309 LCD TV wordt verkocht als HD TV, maar heeft een Schermresolutie van 1366 x 768 meestal worden deze aangeduid als HD ready i.p.v. mijn (verkeerde) aanname full HD, maar ik moet zeggen dat ik hier in de praktijk geen verschil kan ontdekken met mijn 50 inch full HD, de Philips 32PHK4309 heeft een haarscherp beeld als een HD input signaal wordt aangeboden, kortom een echte aanrader.

Koos van Katwijk 18-05-2014 Via de website gekocht

Zo van Vergelijk.nl naar deze webwinkel.Besteld en Betaald via IDEAL. 2 dagen later afgeleverd door post NL.

Heb nauwelijks op de Webwinkel gezocht.Werd afgeleverd als verwacht.

Assortiment
Jammer dat ik niet extra werd getipt op de aanbiedingen van SONY.

Aanbeveling
Wat besteld word is goed en op tijd afgeleverd.

ybeerenfenger 18-05-2014 Via de website gekocht

Zeer goed website structuur. Makkelijk te navigeren zonder onnodige informatie.

Uitstekende service en snelle levering. Zelden kom ik deze mate van hoge service tegen. Een absolute aanrader!

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende,echter mag het altijd groter en gevarieerd zijn. Met name voor de grotere vergelijking in televisies.

Aanbeveling
Dit heb ik inmiddels al bij een aantal kennissen gedaan. Zeker met het WK voetbal in aantocht.

Extra toelichting
Zeer goede webshop, een absoluut aanrader! goede service met uistekende correspondentie. Service waar concurrenten zich aan moeten meten. Ga zo door!

S.P. de Bruin 18-05-2014

Heerlijk vanuit je luie stoel een afstand-bediening kopen.
Hoe lui ben je dan!!

Prima medewerker aan de lijn gehad die het eigenlijk allemaal voor kauwde .Dus eigenlijk ook van uit de luie stoel wachten op de rekening en betalen maar.

Assortiment
Nou dat is eigenlijk een nog mooier verhaal , de afstand-bediening wilde iemand niet en die had een 14 dagen niet goed geld terug regeling.Dus ik had mazzel want ik hoefde nu niet het volledige bedrag van uit mijn luie stoel te betalen maar bijna € 13,00 minder en geen verzend kosten. E hoe lui kan je zijn mijn zoon naam twee dagen later het pakketje aan en gaf het aan mij in mijn sta op stoel . Dat is service toch.

Aanbeveling
Altijd al maar niemand wil luisteren stom hoor ,allemaal bang dat ze worden bedonderd nou ik niet hoor lekker lui.

Fantastische service bedankt.

Hdb1964 18-05-2014

Klik en bestel. Na eenvoudig zoeken had ik in no-time mijn artikel gevonden. OK ik wist wat ik zocht maar toch!

Laat op de dag pas mijn bestelling geplaatst en toch de volgende dag om 09.00 bij mij aangeboden. Top

Ruim voldoende aanbod!

Aanbeveling
Mooie artikelen en vaak veel goedkoper dan bij de concurrent.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de service, snelle levering en gemakkelijke wijze van betalen.

Erik Haartman 18-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Keuze was al gemaakt voor bezoek website. Ondanks dat was het makkelijk om eventueel de keuze nog te wijzigen

Product afgehaald in de winkel. Nog extra uitleg gekregen van verkoper en gewezen op beter model tegen geringe meer prijs

Assortiment
Meer keuze dan in welke winkel ook.

Aanbeveling
Alles bij elkaar lijkt het niet beter te kunnen

Bassie67 18-05-2014

Overzichtelijke website en voor mij dichtbij, zodat ik de tv heb afgehaald.

Ik wist welke tv ik wilde kopen en deze was op voorraad. Binnen een kwartier was ik weer weg met de tv die ik wilde.

Assortiment
Voor mij voldoet het assortiment en ook de prijs is ok. Wat betreft de prijs had ik de tv ergens anders voor €50,- minder kunnen bestellen. Bij jullie kon ik hem zelf afhalen en dat vind ik met een tv prettiger.

Aanbeveling
Je wordt uitstekend geholpen, ook telefonisch.

Extra toelichting
Gewoon een goede winkel met scherpe prijzen en met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Pietro1 18-05-2014

Makkelijk en snel!

Gewoon goed. Geen problemen gehad dus niet echt ervaring opgedaan.

Zeer compleet

Dakarfan 18-05-2014 Via de website gekocht

Geen enkel probleem bij het installeren

Snelle levering

Ruime keuze in tv s

Aanbeveling
Een te vertrouwen onderneming mede gezien overige beoordelingen

Martin van Kleef 18-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Je kunt een keuze maken op de uitgebreide website. Door je wensen in te geven komt je goed product naar voren

We hebben een keuze gemaakt op de website en zijn naar Naarden vertrokken.
Het personeel in de winkel heeft ons op een nette manier geholpen met de vragen die we nog hadden. We zijn dik tevreden.

Assortiment
Ik denk dat er voor iedereen wel een goed product tussen zit. Het is een ruim assortiment.
Top

Aanbeveling
Het is easy. Zoek het product uit op de website of in de winkel. Het is allemaal voor super scherpe prijzen. Wie wil dat nu niet in deze tijd. Een top winkel

Extra toelichting
Alles is perfect service, vriendelijk en een goede prijs!

oma van 5 18-05-2014

Het produkt was zo gevonden op de website en makkelijke te bestellen.

Zondag besteld en op dinsdag lag het in de bus (bestelling paste in de brievenbus)

ruim assortiment

Aanbeveling
makkelijke website en snel geleverd

Extra toelichting
makkelijk te bestellen en snel geleverd

driesenries 18-05-2014

Klik en bestel! eenvoudiger kan het niet.

Direct na betaling een factuur via de mail en een opdrachtbevestiging.
Niet veel later een track&trace.
Pakket was de volgende ochtend in huis.

Assortiment
Veel producten, groot assortiment en verschillende prijs nivo's

Aanbeveling
Na een aantal aankopen bij de plasma discounter heb ik deze winkel al verschillende keren aanbevolen bij vrienden, kennissen en collega's op het werk.

Extra toelichting
Elke keer weer een prima service. Goede prijzen met regelmatig goede aanbiedingen. Ook de andere shops van Coronel zijn aan te bevelen.

papamischa 18-05-2014 Via de website gekocht

Even gebeld voor de juiste levertijd van dit product..

Zie vorige antwoord, gebeld.. netjes te woord gestaan, product vrijdag rond vier uur besteld, zaterdag voor 10 uur in de ochtend in huis..

Assortiment
met 4 op voorraad, gelukkig niet zo als de concurrent, dat er 4 in voorraad zijn, terwijl ze eigenlijk bij 4 winkels aan de muur hangen...

Aanbeveling
Dit is mijn 2de Panasonic tv, vorige was ook bij de Plasma-Discounter, toen bij een te late levering, product binnen 10 uur geleverd gekregen, nu ook weer een prima bezorg service...

Extra toelichting
Onze eerste Tv, die we hier kochten was al weer 5 jaar geleden ( deze doet het nog )... LCD is toch iets minder zuinig dan LED.. Maar LED wat een mooie tv hebben we nu.. Nogmaals bedankt voor de snelle levering..

Alflin 18-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke side

Zeer snelle levering

Jan Willem 1964 18-05-2014

Heerlijk vanuit je luie stoel alles bekijken en vervolgens je artikel bestellen.

Netjes een mail voor iedere bestelling

Zeer ruim assortiment .

Aanbeveling
Al met al een aanrader voor iedereen. Ga zeker aanbevelingen doen

Extra toelichting
Complimenten voor de goede service en afhandelingen

jeroen20021974 18-05-2014

gemakkelijk vinden wat je zoekt

prima service veel betaalmogelijkheden en snelle levering plus een goede prijsteling

genoeg keuze

Extra toelichting
je betaald nooit teveel goeie service en prima aanbod

HarryRink 18-05-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke website. Vriendelijke mensen aan de telefoon.

Snelle levering. Kundige mensen aan de telefoon.

Assortiment
Heel breed en indien niet in de collectie, dan gaat men op zoek.

Aanbeveling
Uitsluitend positieve contacten gehad met een aantal verschillende mensen, dus geen toevalstreffer.

Extra toelichting
Een prima leverancier met een breed assortiment. Ik koop er graag.

Arco van Dijk 18-05-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijk en gebruiksvriendelijk!

Zondag besteld en dinsdag al mijn TV in huis!

Assortiment
Assortiment is voldoende groot, misschien wel te groot, voor mij persoonlijk was het eenvoudig om een goede keuze te maken.

Aanbeveling
In 2010 bestelde ik voor het eerst een TV bij Plasma Discounter. Vanwege de scherpe prijs en snelle service ben ik inmiddels vertrouwd met Plasma Discounter. Zondag bestelde ik mijn TV en dinsdag had ik 'm al in huis, en ook nog eens 70 euro goedkoper dan MediaMarkt! Mijn aanbeveling hebben jullie!

vanbovens 18-05-2014

zeer eenvoudige duidelijk site

vrijdag besteld en betaald; zaterdag bezorgd!

Dexieflexie1985 18-05-2014

Alles staat duidelijk op de site beschreven.

Ik heb verder geen service nodige gehad. Alles ging goed.

Ontzettend omvangrijk.

Aanbeveling
Goed, snel, duidelijk en goedkoop!

Extra toelichting
Een mooie tv gekocht via deze site zonder problemen. Van begin tot het eind is het goed verlopen en ben ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Bert Klos 18-05-2014 Via de website gekocht

Simpel een bestelformulier invullen en klaar!
De volgende morgen wordt het artikel al afgeleverd.

Kan ik niet veel over zeggen omdat ik die afdeling nog nooit nodig heb gehad. Al meerdere artikelen bij jullie aangeschaft.

Assortiment
Ruim voldoende verscheidenheid. In assortiment!

Aanbeveling
Vanwege snelle levering en feedback zeer aanbevelenswaard!

RickL5 18-05-2014

Inlog ontbreekt. Bestellen is verder wel gemakkelijk.

Een email over nalevering van een product zou idealiter na een aantal dagen opgevolgd moeten worden met een status update over wanneer het product te verwachten valt.

Jordi Vink 18-05-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld. Paar klikjes.

Prima service. Geen problemen gehad.

Assortiment
Ik geef een 8 omdat mijn tv op voorraad was. Verder weet ik niet hoe het assortiment er uit ziet.

Aanbeveling
Makkelijk te bestellen en binnen 24 uur in huis, prima website om je televisie in huis te halen.

Extra toelichting
Alles was perfect, van bestelling tot en met de levering. Top service!

hban 18-05-2014

In eerste instantie bestelde ik de TV via mijn tablet, maar dan vond ik de TV wel, maar was de bestel knop verdwenen!

Bij een probleempje snel telefonische hulp.

Snelle hulp. Snelle levering

Hans Hilhorst 18-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alls makkelijk kunnen vinden !

Keurige behandeling

Assortiment
Niet alles is in de winkel,
echter wanneer je op de site kijkt hebben ze alles in voorraad !

Goede service -
Goede antwoorden op alle vragen !

Beter kan gewoon niet !