Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

KajBro 21-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Gebruiksvriendelijke website, overzichtelijk en snelle levering!

van Keulen M.G. 21-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het toestel wat ik wilde hebben was op voorraad.

Antwoorden op de vragen waren
duidelijk.

Assortiment
De merken en afmetingen waren aanwezig

Aanbeveling
Men is makkelijk en zakelijk.

Extra toelichting
Wanneer we het hadden gewild, konden we met 15 minuten met het gewenste toestel op de terugweg zijn. We hebben het nog wat gerekt, vanwege de file op de A1. De prijs was wat hoger dan ik gevonden had . Dit werd direkt aangepast.

Kosirev 21-05-2014 Via de website gekocht

Via de website het filmpje bekeken met de uitleg over de mogelijkheden van de Samsung F8000, duidelijke uitleg, ook de verdere website geeft voldoende informatie om een grotere aankoop met vertrouwen te kopen.

Zelfde avond nog bevestiging per mail, plus factuur per PDF, volgende dag voor 14.00 uur geleverd!

Voldoende keus en vergelijking

Aanbeveling
Vrienden zou ik deze site, winkel zeker aanbevelen ( anderen ook)

Extra toelichting
Gewoon prima webwinkel, prima keus, uitstekende service, prima prijs/ kwaliteit verhouding!

Edenreen 21-05-2014 Via de website gekocht

Internet shop is helder, goed uitgebreid en duidelijk

na contact over het ophalen ipv opsturen werd ik zeer vriendelijk geholpen

Assortiment
als je iets zoekt kun je het hier nagenoeg allemaal vinden

vanwege de ervaringen

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met de aankoop

markbart 21-05-2014

eerst de website geraadpleegd en meteen gevonden waarna ik op zoek was

In de winkel prettig en op een klant vriendelijke manier geholpen

Assortiment
Ruime keus en alles wordt op een fijne manier gepresenteerd en getoond.

Aanbeveling
Doordat je wordt geholpen door ter zake deskundige personeel en op een klantvriendeklijke manier.

luukvr 21-05-2014

Extra toelichting
Duidelijke site, groot assortiment, snelle levering. Compliment!

Toos Visser 21-05-2014 Via de website gekocht

R. Wirken 21-05-2014

Makkelijk zoeken op merk, kenmerken en type producten.

Geweldige uitleg video's bij de producten waardoor je globaal maar ook hier en daar specifiek weet hoe het product eruitziet, werkt en wat je ervan mag verwachten.

Die meneer Coronel kan het allemaal wel ;)

Gewoon absoluut niets op aan te merken. Van A tot Z is onze online bestelling geweldig en met zeer veel gemak verlopen.

Met name de communicatie rond het afleveren van onze bestelling ging geweldig. Werd per SMS in kennis gesteld van de leveringsdatum en te verwachten tijdstip en kort voor de daadwerkelijke levering ontving ik 15 minuten daarvoor een bericht dat wij de eerstvolgende waren en stipt op de in het bericht genoemde tijdstip belde de transporteur ook echt aan.

Was perplex! Kunnen veel bedrijven nog wat van leren!

Assortiment
Goed uitgebreid assortiment. Welk merk en type ik ook via Google zocht... ik kwam telkens bij de webshop van Plasma Discounter uit.

Aanbeveling
Ik zou iedereen willen aanraden om hun flatscreen en bij producten bij Plasma Discounter te kopen. Betrouwbaar, makkelijk, zeer snelle levering en voor een geweldige prijs kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
Winkelen bij Plasma Discounter - Top, makkelijk, snel en de beste prijs. Service bij Plasma Discounter - Super snelle service en geweldige informatievoorziening rond de levering. Assortiment bij Plasma Discounter - Enorm, zoek niet verder! Je komt toch wel bij Plasma Discounter uit. Zeer aanbevelenswaardig! Betrouwbaarheid, look & feel, prijs kwaliteit verhouding, bestelgemak en de service is ronduit uniek in z'n soort!

Barrys1979 21-05-2014

Hansvanlierop 21-05-2014

Gewoon gemakkelijk!

Snelle levering

Ruime keuze

Makkelijk en snel!

Jerden 21-05-2014

Vooraf duidelijk op internet georienteerd en in winkel laatste advies ingewonnen. Daarna was het heel snel afrekenen, in de auto en klaar!

Duidelijke uitleg over producten. Eerlijk is eerlijk, scherp toezicht. Bij uitleveren was verkeerde TV meegegeven. Verkoper zag het toevallig bij verlaten van pand. HIerdoor kon hij het snel aanpassen en liep hij vervolgens mee naar auto om TV in te leggen. Bijna was een 46 inch meegegaan ipv de aangekochte 40 inch. Scherp en goed gezien, ik had het persoonlijk niet door, excuus!

Assortiment
Alles wat je wilt is aanwezig

Aanbeveling
Schoonmoeder gaat nu ook nieuwe TV kopen.

Budgetkoper 21-05-2014

Thuis vanaf de stoel en dan ook nog
veel keus en een scherpe prijs

Een ruime keuze

Extra toelichting
Ruime keuze, scherpe prijs en dat vanaf de lekkere stoel thuis.

joyce1961 21-05-2014

je hoeft de deur niet uit

snelle levering

gewoon goede zaak

emilia21 21-05-2014

snel met prijsopgaven

Assortiment
vrijwel alles wat ik zocht heb ik bij jullie gevonden

Aanbeveling
gemak, service en assortiment ok, prijzen nog beter!

Extra toelichting
gemak, service en assortiment ok, prijzen nog beter! als je op je 93ste nog een nieuwe tv aanschaft heb je recht op het beste!

N van Muiden 21-05-2014 Via de website gekocht

Louisvdd1976 21-05-2014

Snel makkelijk betalen via ideal

Netjes orderbevestiging en track en tracé via de mail

Extra toelichting
Zondag tv besteld, dinsdag in huis. Top.

Carla Stroobach 21-05-2014

Zeer duidelijke omschrijving van het aangeboden product en bestel procedure met als waardevolle indicatie de voorraad barometer.

Levering als beloofd door postnl binnen de aangegeven bezorg tijdstippen.

Assortiment
Veel keus echter dit maal voor de actieknaller gegaan.

Aanbeveling
Al eerder inkopen bij plasma discounter.nl gedaan en altijd naar volle tevredenheid.

Extra toelichting
Maak al vele jaren gebruik van de diensten van Create2fit.nl en waardeer de mogelijkheid van de showroom om product vergelijkingen te kunnen maken. Helaas in de weekenden vaak druk bij ophalen echter er wordt heel efficiënt met de bestelling behandeling omgegaan. Via internet bestellen en bezorgen is een goed en snel alternatief.

Hansje1975 21-05-2014

In een paar drukken op de knop was de bestelling en betaling gereed.

Over de service kan ik weinig melden. Alleen in deze categorie kan ik iets zeggen over de levertijden en deze waren conform afspraak.

Assortiment
Na eerst onderzoek te hebben gedaan via vergelijkingssites hebben we de televisie aangeschaft via plasma-discounter. Dus wat we zochten was aanwezig in het assortiment.

345roos 21-05-2014

Handig zoeken op de site naar het voor jou meest geschikte product!

Supersnelle levering en een sms wanneer je je product kunt verwachten. Zelfs een half uur voor de levering nog even een bevestiging van het tijdstip.

Assortiment
Groot assortiment tv's, met reviews zodat je een eerlijk advies krijgt.

Aanbeveling
Goed assortiment tegen een goede prijs!

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden met onze keuze en hebben het gevoel dat we een scherpe prijs betaald hebben.

Martin Wittebrood 21-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

alles duidelijk en helder op de website te vinden.

offerte aangevraagd en binnen 3 dagen was de koop gesloten, tv opgehaald, geplaatst en laat de wk nu maar komen!

Assortiment
ik zocht en vond de samsung tv die ik wilde hebben gemakkelijk en voorzien van alle informatie

Extra toelichting
Mooie winkel met uitgebreide series tv, s gerangschikt op merk. Vriendelijke verkoper met een goed verhaal, advies maar geen opdringerig gedoe. De uiteindelijke keus gemaakt tijdens een korte timeout voorzien van een lekker kopje koffie. Voorlopig geen spijt van de aankoop.

Hans de Kleine 21-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke vlotte bestelling en zeer overzichtelijk!

Binnen een dag geleverd door een zeer nette pakketservice! Duidelijke mailwisseling geeft veel vertrouwen!

Assortiment
Ruim assortiment, duidelijk gerangschikt en beoordeelt met fijne filmpjes!

Aanbeveling
Goede prijs goede service, duidelijke informatie en betrouwbaar! Altijd/gewoon doen!

Extra toelichting
Oriënteren, bestellen en leveren ging super soepel en snel. Je hoeft echt de deur niet uit of verdere websites te bezoeken! Ga zo door!

Alberto del Parana 20-05-2014

Eenvoudig om een keuze te maken uit een zeer ruim assortiment mede door de mogelijkheid om vergelijkingen te maken.En dan is het vervolgens zeer eenvoudig om een bestelling te plaatsen, te betalen en de volgende dag je bestelling in ontvangst te nemen.

Een welgemeend compliment voor de snelle verzending.Dat de zending pas 3 dagen later werd bezorgd is niet de schuld van Plasma-discounter maar van PostNL.

Assortiment
Ruim assortiment met als extra een weekend knaller aanbieding dat beduidend lager in prijs was dan andere aanbieders van het zelfde product.

Aanbeveling
Dikwijls goedkope aanbiedingen ruime keuze, snelle afhandeling.

Ellendw71 20-05-2014

alle stappen soepel doorlopen en naar verwachting

het eerste contact was een e-mail met de melding dat er een na-levering moest plaatsvinden. Hierin geen tijdsindicatie; wacht nog steeds.

Aanbeveling
kwam op deze site, omdat ik op zoek was naar een specifiek product. Veel productinfo van de mogelijkheden, helaas niet van wat er niet mogelijk is.

zie specificaties

Dennis Schaafsma 20-05-2014

Joey666 20-05-2014

het gemak bij de producten was ook zeer goed aanwezig, zo kon je makkelijk hulp vragen bij elk toestel en kreeg je de juiste informatie bij elk product

klantvriendelijke services zoals het moet en met goede uitleg bij elk apparaat

Assortiment
Er is zat keuze uit TV's
en de tv's staan mooi opgesteld, apparte hoek voor ieder merk

Aanbeveling
Goede services en aangename klantvriendelijkheid, met mooie productten in de schappen

Ik geef deze winkel/webshop gemiddeld een 9 en dat is een zeer hoge beoordeling

CarloB46 20-05-2014

Extra toelichting
Goede prijs en uit voorraad leverbaar. smorgens online besteld en smiddags opgehaald in Naarden.

Michael266 20-05-2014

Op basis van de overzichtelijke website en de filter opties heb ik uiteindelijk de LED tv gevonden die ik graag wil voor een zeer aantrekkelijke prijs

Goede service, ik heb op zondag een bezoek gebracht aan plasma-discounter in Naarden, ik liep naar binnen, werd vriendelijk ontvangen en aangesproken, ik werd snel en goed geholpen en stond binnen de kortste keren weer buiten met mijn nieuwe tv. Goed geregeld allemaal.

Assortiment
Mooie winkel, veel televisies en apparatuur uitgestald zodat je goed kan vergelijken.

Aanbeveling
Vanwege de aantrekkelijke prijzen, het grote assortiment en de goede service zou ik plasma-discounter zeker bij iemand anders aanbevelen.

Extra toelichting
Zeer tevreden met de manier hoe ik werd geholpen, de zeer interessante prijzen en zeer tevreden over de televisie. Hier een blije klant :-)

RainbowSyl 20-05-2014

Extra toelichting
Online eerst uitgezocht wat voor TV ik nou eigenlijk wilde Vervolgens heb ik de TV vrijblivend gereserveerd en ben em gaan bekijken in de winkel Doordat ik op de site de video over deze TV had bekeken wist ik al wat de mogelijkheden waren. Daardoor liep ik na het bekijken van de TV met 20 minuten helemaal heppiedepeppie de deur uit met mn TV onder mn arm ;-) Ik had wat problemen met het instaleren van de TV, heb vervolgens gebeld met plasmadiscounter en ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Achteraf bleek dat ik de smartcard niet juist de module had gedaan... ( stiekem toch blond geboren :-P) Als iemand me het vraagt zal ik zeer zeker plasmadiscounter aanprijzen. Gewoon weg TOP!!!

Maikel Spee 20-05-2014 In de winkel gekocht
Vesting Naarden

Lekker dicht aan de snelweg en ruime keuze gewoon top!

Ik was van plan een panasonic neoplasma tekopen en dankzij de goeie hulp van de verkoper heb ik nu samsung gekocht waar wij uiterst tevreden over zijn erg zuinig in gebruik en super mooi uiterlijk

Assortiment
Ruime keuze en deskundig advies als je een tv wilt kopen en je weet er totaal niks van af dan helpen ze je op weg de juiste tv te vinden

Extra toelichting
10x betere service als saturn en mediamarkt en veel deskundiger echt een aanrader Dit is nu onze 3e tv die wij hier gekocht hebben en zolang de shop blijft bestaan blijven we dit doen Top bedrijf kan helaas geen hoger cijfer als een 10 geven anders had ik het gedaan!

Wim Verbakel 20-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alles te vinden op de site van prijs tot wat de tv allemaal kan

kijken betalen en het word snel gebracht

Alle merken op voorraad

Aanbeveling
Aan iedereen stukken goedkoper als mediamarkt

ROY023 20-05-2014

MOOI JE WINKEL

GAAT LEKKER SNEL

ER IS VEEL

GOED EN SNEL

Derk23 20-05-2014

De showroom is makkelijk te bereiken en er is voldoende parkeergelegenheid.

Geen onnodige verkooppraatjes maar goede no nonsense voorlichting.

Assortiment
Ruim voldoende keus van goedkoop tot duurdere modellen. Mooie aanbieding voorhanden.

Aanbeveling
Al met al een hele prettige winkel. Voldoende keuze, heldere voorlichting en goede prijzen. En de keuze tussen online bestellen en laten bezorgen en zelf shoppen in de showroom.

Willem-Jan 1983 20-05-2014

Extra toelichting
Tv 's avond eenvoudig besteld.Alleen het nodige in hoeven vullen. Volgende dag reeds thuis afgeleverd. Prima verlopen.

Matthijs E. 20-05-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Veel artikelen in de webshop

familybrum 20-05-2014

duidelijke website en makkelijk om bestelling te doen

zeer goed ze houden zich aan de levertijden en de heren van de bezorging zijn keurig.

Voor ons ruim genoeg

Aanbeveling
Alles is keurig geregeld zowel bestellen betalen aflevering en factuur zeer tevreden

Extra toelichting
Wij hopen dat deze service kan blijven bestaan het is heerlijk om zonder problemen je gekozen artikelen te ontvangen.

E. Klaassen- de Boer 20-05-2014 Via de website gekocht

Niet sjouwen om het apparaat in huis te krijgen

woensdagmiddag besteld, donderdagochtend in huis

Assortiment
Zocht naar een bepaald product.
Deze was aanwezig. Niet verder gezocht.

Zie boven

om 16.oo u besteld op woensdag, donderdag om half 11 thuis. Prima

jaar2013 20-05-2014

je loopt binnen en wordt snel geholpen. Daarna even wachten en je loopt met je gekochte product de deur uit

keurig en netjes

Assortiment
Heb niet alles gezien, want kwam voor een gericht product.Reeds thuis keuze gemaakt.

Aanbeveling
Aan iedereen. Makelijk bereikbaar en snel geholpen

r.trouw 20-05-2014 Via de website gekocht

Door een goede technische omschrijving op de site was de keuze snel gemaakt.

Tv kwam binnen de afgesproken levertijd keurig verpakt aan.

Assortiment
Breed assortiment mis alleen de extra aansluitsnoeren welke je apart kunt bestellen voor de TV

Extra toelichting
Gezien de reële prijsstelling zonder extra kosten zal ik de site aanbevelen. Daarnaast is het gamma aan diversiteit ook een belangrijk punt.

r. kaspers 19-05-2014 Via de website gekocht

Goede site, via google snel gevonden, mooie vergelijking-mogelijkheid van de tv's

Snelle en nette uitleg gekregen over een backordermail welke in mijn ogen niet duidelijk was

Assortiment
De bestelde tv was degene die ik zocht, wat wil je nog meer?

Al gedaan...

Extra toelichting
Via dagaanbiedingsite de bestelde tv willen kopen, maar was voor het middaguur uitverkocht(betrof europees model dus niet ziggo certified) via google gezocht op nederlandse uitvoering en vond deze voor dezelfde prijs (en wel ziggo proof) en zonder 9 euro verzendkosten..

M.J.Öfner 19-05-2014 In de winkel gekocht

Vlot en vriendelijk geholpen. Zeer efficiënt. Tijdens afrekenen haalde een
ander personeelslid de tv op.
Stond binnen 3 minuten weer buiten.
Prima.

vincentenmanon 19-05-2014

P.Nolting 19-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De website is duidelijk, de winkel is goed bereikbaar met de auto. De parkeerplaats is niet overbemeten , maar mijn tv werd keurig in de auto gezet

Ik vind een 0900-telefoonnummer voor 80 ct per minuut echt een reden om NIET te bellen. Dus ben ik maar naar Naarden gereden, waar ik redelijk snel en vooral goed geholpen ben

Assortiment
De winkel heeft een uitgebreid assortiment voor een goede prijs

Aanbeveling
Door de goede website, de goed bereikbare winkel en de mogelijkheden om dingen gratis thuis bezorgd te krijgen.

Extra toelichting
Ik heb nu wat kleine dingen en een tv gekocht bij Plasma-discounter. Mijn ervaringen zijn goed, winkelpersaoneel is goed, maar durft ook als antwoord op een vraag te zeggen: "dat vraag ik even aan een collega "of "dat zoek ik even op" in plaats van dat ze een onzinnig antwoord geven.

Tim F. 19-05-2014 Via de website gekocht

Het is heel makkelijk om een tv te vinden die aan je eisen voldoet. Even door de filteropties heen klikken, en je beperkt je keuze tot aan paar tv's waar je uit kan kiezen, of je geeft in de zoekbalk het door jezelf uitgezochte typenummer in. En een paar muisklikken later heb je betaald en is het wachten tot de tv op de stoep staat.

Ik had (ivm de verkoop van de slaapkamer tv) een nieuwe tv nodig, en het liefst voor zaterdagavond. Vrijdag even gebeld of een 46" tv ook wel door PostNL op zaterdag geleverd werd; het antwoord, kort en bondig; jazeker! Snel besteld, en net na 8en (dan wordt alles verzonden) Netjes een mail met het T&T nummer. De volgende dag stond de tv bij mij in huis. Vriendin ook weer blij! (want die mag graag tv kijken vanuit bed 's avonds)

Assortiment
Groot assortiment, tegen mooie prijzen. De tv's worden voor een concurrerende prijs verkocht. Misschien niet de allergoedkoopste, overal kan net weer een paar euro af, maar dit wordt in snelheid en service weer ruimschoots goed gemaakt. Dit is ook de reden dat ik ipv 20 euro te besparen door bij een ander te bestellen, juist hier besteld heb!

Aanbeveling
Ik zou iedereen aanraden hier te bestellen. Gewoon vanwege het snelle opnemen aan de telefoon, het snelle leveren en de mooie prijzen.

Extra toelichting
Al met al dus zeer tevreden over Plasma-Discounter, vandaar mijn zeer positieve beoordeling!

E. Barnar 19-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

prima presentatie van de artikelen

bereikbaarheid goed, parkeren goed, we werden aangesproken toen we de winkel binnenkwamen, alleen toen we daadwerkelijk wilde overgaan tot de koop moesten we een verkoper zoeken - aanspreken.

Voldoende keuze

Aanbeveling
Goed als vrienden en collega's ook een kijkje gaan nemen en de winkel meenemen in de vergelijking, ipv alleen naar de meer bekende winkels zoals de Mediamarkt te gaan.

Jannyne 19-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De website is heel gebruiksvriendelijk; de winkel is daarnaast een heel plezierige plek, netjes en overzichtelijk.

Er is voldoende en ook deskundig personeel aanwezig, dat zich bovendien correct en plezierig opstelt.

Assortiment
Wij zijn slechts kort geweest, want hadden niet veel tijd. Maar hebben in de gauwigheid toch heel veel verschillende producten gezien. En ook nog even van de lekkere koffie geproefd :)

Aanbeveling
Trefwoorden: voordelig,deskundige uitleg,retourmogelijkheid, mooi assortiment.

Extra toelichting
Wij zijn gewoon heel tevreden over het geheel. Niets meer en niets minder !! Wij hebben online gereserveerd, en het product in de winkel afgehaald, na nog enige informatie te hebben ingewonnen.

Stanley Martha 19-05-2014 In de winkel gekocht
in Naarden

A van Woudenberg 19-05-2014

Jeannette0512 19-05-2014

TV is makkelijk aan te sluiten, zenders zijn makkelijk gevonden. Duidelijk en overzichtelijk menu op de tv om diverse instellingen aan te passen.

Op vrijdag voor 16.00 uur besteld en op zaterdag voor 16.00 uur de tv binnen. Duidelijke website die aangeeft wat de voor- en nadelen van het produkt zijn.

Assortiment
Breed assortiment van elektronica produkten tegen de scherpste prijzen.

Aanbeveling
Van koffie apparaat tot tv beveel ik aan bij vrienden en familie omdat ik zeer tevreden ben om de prijs/ kwaliteit verhouding maar vooral ook om de duidelijke produktinformatie

Extra toelichting
Het totaal pakket van de plasma-discounter van prijs, kwaliteit van produkt, levering en de goede informatie voorziening zorgt voor de aankoop bij deze webwinkel.

JDrijver 19-05-2014

Super easy bestellen! Makkelijk zoeken, overzichtelijk. Prima.

Extra toelichting
Bellen na mijn bestelling voor een aanvullende vraag. Snel en doeltreffend te woord gestaan door een vriendelijke dame die de tijd nam. Top! Kon vinden wat ik zocht en daar ging het voor mij om. Kwam een dag later de zelfde tv tegen voor €20 minder. Dat is dan ergens toch balen maar de prettige service maakt een hoop goed. Prima, snel, overzichtelijk. Zou deze webshop zonder twijfel aanraden bij relaties.

ellis kl 19-05-2014

De website niet heel intensief gebruikt, omdat we naar de winkel zijn gegaan.

Heel goed. Toevallig was er een medewerkers aanwezig van Sony. Deze persoon heeft ons goed geadviseerd terwijl hij vrij was!

Assortiment
Jammer dat de nieuwste sound bar van Sony nog niet aanwezig was in de winkel.

Aanbeveling
Zeer waarschijnlijk, vriendelijk personeel.

Extra toelichting
Prima winkel, zeker de moeite waard om deze te bezoeken!