Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Anne_Mol73 26-05-2014

Het was eenvoudig bestellen, geen ingewikkelde registratieprocessen.

Geen problemen mee gehad. Alles netjes op tijd.

Assortiment
Prima, zowel goedkopere schermen (bijv. 2e televisie)als betere kwaliteitsproducten.

Aanbeveling
Ik heb het al doorgegeven aan mensen, zeer tevreden.

D.Meijboom 26-05-2014 Via de website gekocht

duidelijke website

Als je de bestelling niet de volgende dag laat bestellen kun je niet kijken wat de status van de bestelling is. Je moet er dus op vertrouwen dat dit goed gaat. In mijn geval was dit goed gegaan. Maar het zou wel fijn zijn dat je zelf kan kijken dat hij idd die dag wordt geleverd. Is namelijk erg handig voor vrij nemen op je werk

genoeg keuze

Aanbeveling
Afhandeling en sms-jes de dag voor bezorgen en op de dag van bezorging zijn erg makkelijk.

koffie liefhebber 1956 25-05-2014

Zag TV aanbieding in de winkel, meteen meegenomen.

Verkoper wilde zelfs met TV meelopen naar de auto

van groot tot klein

Extra toelichting
Wij worden hier altijd bijzonder goed geholpen

Bram van Hamersveld 25-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Simpel via de site een tv vast laten leggen en meteen op kunnen halen

Uitmuntend

Assortiment
Wat je zoekt kun je kopen

Aanbeveling
Je bent gek als je elders gaat kopen. Goede service, scherp geprijsd.

Extra toelichting
Je merk gewoon dat ze weten waar ze goed in zijn en dat stralen ze uit. Perfecte service en legio opties. En wees eerlijk.... Als je in de rij moet staan om een tv te kopen (in deze tijd) dan ben je goed bezig!!!!

remco en kim 25-05-2014

Geen gezeur. Gewoon zeggen wat je wilt en de verkoper helpt je

Gewoon super. Niks anders op te zeggen

Assortiment
Ruim assortiment. De nieuwste tot wat ouder. Alles is er wel

Aanbeveling
Al meerdere malen gedaan. Heb iedereen gezegt dat ze het beste naar de plasma discounter kunnen gaan.

Extra toelichting
Ik ben gewoon heel netjes behandeld. De verkoper luisterde perfect naar onze wensen

BJF Roood 25-05-2014 Via de website gekocht

Goede, duidelijke site.

Keurige levering, op tijd zoals afgesproken.

Ronaldooo 25-05-2014

Via internet was het super snel gereserveerd!

Helemaal top, wij waren om 19.00 uur in de winkel en hebben toen de tv gekocht. Omdat we een kleine auto hadden en wij eerst wat wilden eten. De tv kon makkelijk in de winkel blijven zodat wij hem na het eten konden meenemen. En top uitleg. En nog een weekend aanbieding ook!

Assortiment
Giga veel merken en types. Maar onze keuze was al lang gemaakt.

Aanbeveling
Ik heb zelfs een paar vrienden gebeld die meteen gingen kijken op de site!

Extra toelichting
Echt een top bedrijf met prima service!

Bert197-5 25-05-2014

Fijne uitleg van Tom bij elk product

oj martis 25-05-2014 Via de website gekocht

een kind kan zelfs wat bestellen zo makkelijk/ overzichtelijk

grandioos vrijdag besteld zaterdag in huis geweldig

Assortiment
goed ook voor de budget koper

Aanbeveling
als iemand naar me toe zou komen met een vraag waar die een bepaald produkt zou moeten bestellen dan zou ik zeker jullie aanbevelen

Extra toelichting
ik kan niets anders schrijven dan prima, ik zou hier eerder wat bestellen dan bij een bol.com of een wehkamp, goede produkten snelle levertijd

Kees oosterveld 25-05-2014

Vriendelijk om te bestellen

Goede service en vriendelijk

Mooi assort.

In hoge maten

Extra toelichting
Goede service en vriendelijk personeel aan de telefoon.

vandenhoeks 25-05-2014

Duidelijk op de site en overzichtelijk in de store

Snel en goed geholpen

Ruime en voldoende keuze

Zie alle bovenstaande punten

Extra toelichting
Goede overzichtelijke website en overzichtelijke winkel. Goede service ruime keuze

T.C. Korsten 25-05-2014 Via de website gekocht

De bestelling is gemakkelijk en snel te doen via internet.

Je wordt ook na je bestelling van iedere handeling per email op de hoogte gehouden. De bestelling en levering service is zeer goed. Helaas kan ik nog geen aftersales service beoordeling geven daar ik de tv net pas heb.

Assortiment
Het assortiment is vrij uitgebreid en tegen zeer concurrerende of gelijke prijzen als de concurrent verkrijgbaar. Dus zeker aan te bevelen om bij plasma-discounter.nl te kijken voor een nieuwe tv.

Aanbeveling
Met de ervaring(behalve aftersales) en het gemak waarmee op internet besteld kan worden en de snelle levering.zou ik plasma-discounter.nl zeker aanbevelen als men op zoek is naar een nieuwe televisie.

Extra toelichting
De vlotte, nette en snel afhandeling van de bestelling waarbij je na je bestelling stap voor stap op de hoogte wordt gehouden per email is in mijn ogen uitstekend. Ik doe redelijk veel aankopen van elektronica en pc hardware via internet, maar bij plasma-discounter.nl is wat mij betreft de beste in het afhandelen van bestelling en levering.

W. de Graaf87 25-05-2014

Overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen. Prima.

De volgende dag in huis. Super, heb ik wel eens anders gezien.

Aanbeveling
Aan eenieder wie mij de vraag stelt waar een elektronisch product, met name televisie en bijbehorende zaken, te kopen.

Extra toelichting
Snelle levering, keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ik kijk de volgende keer dat ik wat nodig heb eerst hier.

c j kerssens 25-05-2014 Via de website gekocht

Bestellen de volgende dag is het in huis

Nog nooit problemen gehad

Geweldig

Servie is optimaal

arie14 25-05-2014

zeer duidelijke site , en alles makkelijk te vinden

produkt in de winkel opgehaald
duidelijk uitleg van personeel
en zeer vriendelijk

Assortiment
het produkt wat ik gekocht hebt stond niet in de winkel, heb het via de site opgezocht

Aanbeveling
goede service en klant vriendelijk

Extra toelichting
al met al een zeer goede winkel , wel jammer dat alleen de nieuwste produkten getoond worden in de showroom , en niet de wat oudere modellen , die vind je alleen maar op de site

Michel 1972 25-05-2014

Extra toelichting
Goed concept, goed bereikbaar en de prijs is ook erg goed.

Rein de Jong 25-05-2014 Via de website gekocht

De avond voordien besteld,een dag later geleverd, top.

Minpuntje vindt ik dat er beloofd werd dat er een mail gestuurd zou worden met een track&trace code. die is nooit verstuurd.Het was geluk dat ik thuis was, op het moment van bezorging.Ik ging er van uit dat de tv nog niet verstuurd was.

Voldoende keus.

Aanbeveling
Goede prijs kwaliteit verhouding in vergelijking met andere zaken.

Extra toelichting
De volgende keer overweeg ik zeker weer om hier iets te bestellen.

ronald M1933 25-05-2014

dichtbij kunnen parkeren, snel.

de verkoper begreep direct wat ik voor soort produkt wilde hebben.

Assortiment
via website reeds bekeken, dus alles was reeds bekend.

Extra toelichting
Je voelt je direct thuis in deze winkel, alleen had ik b.v. t.a.v. dvd spelers een assortiment in de winkel zelf verwcht.

Panaka 25-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goede website en winkel makkelijk bereikbaar.

Werd echt tijd voor je genomen en duidelijke uitleg over de producten.

Website heel ruim assortiment

Aanbeveling
Dat doe ik al het is een fijne winkel.

Extra toelichting
Een 10 dik verdiend was helemaal goed!

Hfk 25-05-2014

Assortiment
Voldoende keus van tv's met ruime opstelling

Aanbeveling
Ik zou zeker deze winkel aan iemand anders aanbevelen. Zeker wat betreft uitleg en kennis van zaken van de verkoper

Extra toelichting
Was erg druk in de winkel in Naarden en de verkoper zag dat wij met vragen zaten en kwam later, nadat hij zijn klanten had geholpen keurig naar ons toe of hij ons kon helpen. De tv moest opgehangen worden op een bestaande vogel's ophangsysteem en daar waren speciale schroeven voor nodig. Deze was de verkoper er vergeten bij te doen. Later gebeld met Naarden en werden alsnog gratis toegezonden en deze had ik de volgende dag reeds in huis. Dus goed opgelost.

fenno28 25-05-2014

ideaal,een Tv uitgezocht en Tim/Tom Coronell demonstreren je de TV terwijl ik in mijn luie stoel zit te kijken. De bestelprocedure was lekker simpel, stap voor stap bestellen en betalen SUPER !!

Service is prima, mailtje gestuurd met mijn vraag en deze werd snel en naar tevredenheid beantwoord.

Aanbeveling
waarom de deur uit gaan, als je via Plasma-discounter thuis in alle rust je product kunt bekijken en indien nodig even een vraag kunt stellen en het antwoord wordt uitgebreid retour gemaild!!
En natuurlijk de prijs, voor ons ook zeker belangrijk om te kiezen voor Plasma-discounter. Daarom beveel ik iedereen aan om eerst eens te kijken op deze site, want zelfs over de prijs en evt. acties valt te onderhandelen.

Extra toelichting
Ik was in eerste instantie een beetje bang om online een TV te bestellen, maar gezien mijn situatie was het ijs snel gebroken. De TV die ik graag zou willen was in de winkels waar ik ben geweest helaas boven mijn budget, toen ben ik op zoek gegaan naar een alternatief en ja........... Plasma-Discounter had mijn TV en voor een prijs die precies aan mijn budget voldeed, niet meer verder geshopt, direct besteld en super snel geleverd!!!

Hooper06 25-05-2014

Extra toelichting
Gewoon super site en snelle levering toppie

peter_28 25-05-2014

het is hier heel makkelijk zoeken en duidelijk aangeven of het op voorraad is

je vliegt als waren door de site en ik was binnen 5 minuten klaar met bestellen en betalen

zeker een groot assortiment

Aanbeveling
ik heb hier 5 jaar geleden een philips tv gekocht en nu weer! en dat vanwege de goede service

Extra toelichting
ik ben erg tevreden over het product en over de service

Ad Schouw 25-05-2014 Via de website gekocht

Doet wat de website beloofd.
Vandaag besteld,morgen in huis.
De website geeft alle info om tot een goede keuze te komen.
Met name de filmpjes zijn duidelijk en geven ter zake doende info.

Uitgebreid assortiment. Nieuwste modellen

Aanbeveling
Is een uitstekekende webwinkel met goede klanteninfo.Maakt waar wat hij beloofd.

Extra toelichting
Winkelen op het web bij de plasma-discounter is mij beter bevallen dan winkelen bij Media-markt etc.,omdat je op je gemak kunt vergelijken op basis van heel goede info.

Rob List 25-05-2014 Via de website gekocht

site overzichtelijk en begrijpelijk

Gewoon goed!

Assortiment
Ik denk wel redelijk uitgebreid

Extra toelichting
Prima webwinkel met een ook voor "leken" een begrijpelijke manier van bestellen en beloftes (levering) worden nagekomen.

742 25-05-2014

Website prima te navigeren. Eenvoudig bestellen en goede voorraad indicatie.

Kon aangeven wanneer bezorgd ging worden. Op die dag is ook netjes bezorgd in het aangegeven tijdvak. Kan voor de zekerheid ook nog even gebeld of alles op schema lag aangezien ik er voor thuis moest blijven. De medewerker heeft mij goed te woord gestaan en kon alles bevestigen.

Assortiment
Wat ik zocht was niet overal meer voorradig. Maar hier wel.

Aanbeveling
Geen enkel probleem ervaren. Goede service en snelle afhandeling.

Extra toelichting
Webshop waar ik zonder te twijfelen zo weer wat zou bestellen. Enige wat nog mooi zou zijn is als ze ook newstar muurbeugels verkochten.

Eric 53 25-05-2014

Zeer gemakkelijk, vanuit je luie stoel het product bekijken, uitleg via een filmpje, goede omschrijving van het product, makkelijker kun je het niet krijgen.

Zoals op de website staat, voor 20.00 uur besteld de volgende dag in huis.

Assortiment
Als bij plasma disconteer niet je product kunt vinden dan dan doe je iets niet goed. Ze hebben z'n groot assortiment dat je wel moet slagen

Aanbeveling
Ik zou een ieder aanraden bij deze winkel iets aan te kopen, goede producten, goede afhandeling en goede service

Extra toelichting
Wat kan ik eigenlijk nog meer vertellen, ik heb alles hierboven met een 10 beantwoordt en dat zegt genoeg.

Danny045 25-05-2014

De led tv 's'avonds besteld en de volgende dag keurig geleverd.

Alles volgens de leveringsvoorwaarden geleverd en keurig de factuur per mail gestuurd. En vervolgens door TNT zelfs tot de woonkamer afgeleverd.

Genoeg keuze en mogelijkheden

Aanbeveling
Gewoon dik tevreden met de tv,service en aflevering van de tv.

Extra toelichting
Top firma met goede uitleg en levering van het product, dus voor iedereen aan te raden.

Quianna 24-05-2014 Via de website gekocht

De website heeft een mooi lay-out en als je op zoek bent naar een specifiek product/merk dan kan je gebruik makken van de filters. De bestelproces en de betaling gingen soepel en er word niet te veel maar ook niet te weinig gegevens gevraagd.

De levertijd en manier van leveren is prima.

Assortiment
Plasma-discounter heeft een groot assortiment. Ik wilde graag een smart tv maar het was moeilijk om eentje te kiezen omdat er zoveel keuze was. Uiteindelijk heb ik wel eentje gekozen voor een zeer goede prijs en kwaliteit.

Aanbeveling
Als je op zoek bent naar een tv voor een scherpe prijs en van goede kwaliteit dan is plasma-discounter voor jou de juiste plaats.

Extra toelichting
Op donderdag besteld, vrijdag in huis! De tv werkt prima en ik ben zeer tevreden met de aankoop. Ik ben heel blij dat ik het heb gekocht. Ik raad het iedereen aan! Het is heel mooi en past perfect met alle meubels.

thecdenn 24-05-2014

het is een overzichtelijke webshop met ruim assortiment.

vriendelijk benaderd door personeel met tips en adviezen toen wij even vast liepen tijdens het installeren van de tv.

Assortiment
veel keuze en leuke aanbiedingen in de vorm van weekend knallers.

Aanbeveling
kleinschalig, goede service, duidelijke afspraken, en leuke aanbiedingen

Extra toelichting
we kennen de site vanwege een eerdere aanschaf en het voelde vertrouwd genoeg om terug te komen, zeker vanwege de interessante aanbiedingen. Snelle en vriendelijke service en het is betrouwbaar! Fijn om hier te shoppen.

Marciano76 24-05-2014 Via de website gekocht

Zonder enige moeite heb ik de online bestelling doorlopen. Alles staat zeer duidelijk vermeld.

Na de bestelling wilde ik uiteraard zsm gebruik maken van mijn nieuwe aanwinst. De volgende dag werd mijn nieuwe tv al bezorgd. Top dus!

Assortiment
Op de site is voor een ieder wat wils. Ruim assortiment met louter top producten.

Aanbeveling
Ik kan iedereen deze site aanraden. Sterker nog....ik heb al meerdere mensen ingelicht over de site.

eddie w 24-05-2014

dik tevreden

Anja8421 24-05-2014

Alles was erg goed en duidelijk aangegeven op de site waardoor er geen problemen ontstonden.

Het voorraad aantal klopte: je hebt nog wel eens dat een site de verkeerde voorraad aangeeft maar deze keer klopte het, want ik zag het na mijn aankoop met 1 dalen.

Assortiment
Het product dat ik zocht zat in het assortiment, dus ik heb geen problemen gehad met een te klein assortiment.

Aanbeveling
Alles was erg gemakkelijk en duidelijk, de service is goed en het was binnen 2 dagen(ik bestelde na 8uur) geleverd. Dus alles wat word gezegd is waargemaakt.

Extra toelichting
Mijn aankoop was dat misschien wel iets duurder dan wanneer ik het ergens anders zou kopen, maar ik heb er geen spijt van. De service verdient die extra paar euro's, ik zie het als een fooi.

anko jannenga 24-05-2014 Via de website gekocht

Het is allemaal top

nooit geen problemen gehad

genoeg om uit te kiezen

omdat er mooi spul is

s.d. nunda 24-05-2014 Via de website gekocht

Er is niet smakkelijker dan achter je pc online iets te bestellen. De review filmpjes zijn de moeite waard op te bekijken als je over een product het 1 en ander wilt weten.

Je word vriendelijk te woord gestaan en je gegevens worden gecontroleerd. Tevens krijg je je factuur via de mail dus dat scheelt weer papier werk.

Aanbeveling
Dit is de tweede tv die ik bij plasma discounter heb gekocht en me vorige doet het na 10 jaar nog steeds. Dus kwaliteit is super.

Extra toelichting
Een product kopen bij plasma discounter is makelijk,snel en je krijg waar voor je geld. Simpeler kan het niet

AntoinetteTherese 24-05-2014

site is simpel en overzichtelijk

snelle bevestigingen en track en trace link. DHL is uitstekende bezorgdienst!

Extra toelichting
De laagste prijs! Bijna altijd alles op voorraad. Geen verzendkosten. Je bestelling de volgende dag in huis. Snelle en overzichtelijke bevestiging van je aankoop + duidelijke mail of factuur cq garantiebewijs. Echt een top online winkel!

dannydehaas01 24-05-2014 Via de website gekocht

Website is makkelijk te gebruiken en erg overzichtelijk. Enige minpunt: bij betaling via AfterPay wordt de toevoeging van het huisnummer niet doorgegeven bij het afleveradres.

Problemen worden snel en netjes afgehandeld. Wel werd mijn mail over de huisnummer toevoeging 2 keer beantwoord door verschillende medewerkers.

Aanbeveling
Een prima webwinkel, waar alles netjes afgehandeld wordt en waar extra moeite gedaan wordt om de klant zo goed mogelijk te helpen!

Extra toelichting
Een prima ervaring. De service en de website zijn dik in orde!

Menno Brockhus 24-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden.

Kijk en vergelijk en je bent zo geholpen en tevreden

Super. Net geen koffie met koekje, maar Hulp naar auto. Echt super

Alles wat ik nodig heb.

Aanbeveling
Super tevreden. Mensen met knowhow en geen slijmerige verkooppraatjes.

Koos Klein 24-05-2014 Via de website gekocht

Thuis op een overzichtelijke website rustig produkten kunnen kiezen en vergelijken.

U doet exact wat u belooft: levering de volgende dag. Pakket ook te volgen via track/trace. Lekker duidelijk want daar heb je als klant behoefte aan!

Assortiment
Ik was op zoek naar een smart tv 32 inch; bij u ruime keuze beschikbaar tegen concurrerende prijzen.

Aanbeveling
Ik heb niet gekozen voor de winkel met de laagste prijs, maar heb daar ook het vertrouwen in Coronel laten meewegen. Staat garant voor eerlijke deal!

Extra toelichting
Lijkt me duidelijk!! Nog 1 kleine toevoeging. Ik ben altijd bij een aankoop gewend te laten weten dat ik het produkt in goede orde heb ontvangen..vind ik correct naar de leverancier. Heb het 2 x geprobeerd als antwoord op 2 van uw mails; kennelijk waren beide van het no-reply type want ik kreeg ze retour.

RogierKoster 24-05-2014

Het bestellen gaat heel makkelijk en er staan mooie filmpjes bij die je helpen met je keuze.

Je krijgt netjes een mailtje wanneer het product onder weg is! Je kan het pakket ook volgen of er word aangegeven welk tijdvak het bezorgd word met in mijn geval DHL

Assortiment
Ze hebben alles! En voor de juiste prijs

Aanbeveling
Service is heel goed en ze hebben ook een fysieke winkel mocht je graag de producten zien! Tom Coronel weet wat hij doet en verspeeld zijn goede naam niet, ze gaan voor tevreden klanten.

HansJ55 24-05-2014

website is erg klantvriendelijk

volgens afspraak de volgende dag geleverd.

Assortiment
erg uitgebreid voor iedereen wel wat te vinden

Aanbeveling
ook ik ben via een ander bij jullie terecht gekomen en zal dit zeker aanbevelen

Extra toelichting
Al met al goede ervaring en zal zeker nog terug komen.

Dennis van der Kallen 24-05-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website, makkelijk bestelproces

Assortiment
Assortiment is heel groot. Elk type tv is wel te koop. Prijzen voor modellen zijn gelijk met die je op andere websites krijgt, alleen zijn hier de bezorgkosten 40 euro terwijl ze op andere sites vaak gratis verzonden worden. Heb hem toch hier besteld omdat de tv die ik besteld had niet op voorraad was bij een andere webshop.

Aanbeveling
Al met al een goede ervaring met deze zaak

Extra toelichting
Goede overzichtelijke website, makkelijk bestelproces. Dinsdagavond rond 21:00 tv besteld en gelijk via Ideal kunnen betalen. Direct via mail orderbevestiging en daarna betalingsbevestiging. Donderdag was de bestelling geleverd, de avond van tevoren een sms gehad in welke tijdframe de bezorging plaats zou vinden en toen ze onderweg waren naar mij nogmaals een sms. Woensdag ook een mail gestuurd waar binnen een dag op gereageerd werd. Bezorgkosten van 40 euro vindt ik wel aan de hoge kant, de meeste webwinkels die tv's verkopen doen dit gratis, je doet namelijk al een redelijk grote aankoop en dan komen er ook nog hoge verzendkosten bij. Assortiment is heel groot. Elk type tv is wel te koop. Prijzen voor modellen zijn gelijk met die je op andere websites krijgt, alleen zijn hier de bezorgkosten 40 euro terwijl ze op andere sites vaak gratis verzonden worden. Heb hem toch hier besteld omdat de tv die ik besteld had niet op voorraad was bij een andere webshops. Al met al een goede ervaring met deze zaak

Lamoen25 24-05-2014

Een tv uitzoeken en kopen vanaf een overzichtelijke website is zeer makkelijk en prettig.

Het toestel is volgens afspraak geleverd. De winkel is niet bezocht omdat ik wat ik zocht op uw webside heb gevonden.

Assortiment
Er is keuze genoeg in 81 cm tv toestellen op de website, zal ook in de winkel zijn maar ja ik heb de tv uit de webwinkel.
De prijs was de laagste van de winkels c.q websites die ik heb bezocht.

Aanbeveling
Eerst schoondochter een reclame van u laten lezen van een tv aanbieding waarna zij deze heeft besteld en er zeer tevreden over is. Nu zelf ook oon tv gekocht en ook zeer tevreden.

Extra toelichting
Het is ontzettend makkelijk om zitend in een luie stoel een tv te kopen met behulp van je tablet. Ook omdat ik wist van mijn schoondochter dat wat u aanbied van goede kwaliteit is en met zorg behandeld wordt tot aan het afleveradres.

M. Schoonhoven 24-05-2014 Via de website gekocht

Goed telefonisch bereikbaar. De kosten voor de telefonie zijn wel aan de hoge kant.

Zeer prettige klantenservice. Er wordt meegedacht in mogelijkheden, super!

Prima!

Aanbeveling
Tot nu toe zeer goede ervaringen. Super service.

Extra toelichting
Zeer prettige klantenservice. Er wordt meegedacht in mogelijkheden, super!

SamanthaNauta 24-05-2014

Bestellen, betalen, info over je bestelling top!
Ondanks dat ik geen track and trace kreeg.
Maar even bellen en het was opgelost!

Goede klanten service! en zoals beloofd emt 1 a 2 werkdagen in huis (bij ons 1)

Assortiment
Groot assortiment, veel keuze, goede prijzen!

Aanbeveling
Als zeer betrouwbaar met een goede service!

Extra toelichting
Eigenlijk weinig toe te voegen op de bovenstaande beoordelingen. Snel Goed overzichtelijk goede klanten service!

bertbadkuip 24-05-2014

strak begeleid bestel traject,wijst zichzelf

zeer snelle levering

Assortiment
veel keuze ook voor de wat minder voor de hand liggende modellen

Extra toelichting
Nette prijs voor goeie spullen met een snelle levertijd

Sebastiaan1993 23-05-2014

Lekker makkelijk bestellen, je hebt je bestelling zo geplaatst.

Goede service, mijn bestelling werd de volgende dag al aangeboden!

Assortiment
Assortiment is prima, niet elk product op de markt is er, maar er zijn genoeg producten om uit te kiezen tegen een scherpe prijs.

Aanbeveling
Het gemak waarmee je bij plasma-discounter kunt bestellen en betalen kan ik aan iedereen aanraden.

Extra toelichting
Al met al een makkelijke en vooral ook snelle webshop. Zeker een aanrader dus!

Leers456 23-05-2014

Je kijkt even rond, ziet wat je zoekt en koopt

Toen mij keuze was bepaald kreeg ik een goede informatie omtrent het toestel

Assortiment
Er staan diverse modellen in de door mijn gezochte prijsklasse

Aanbeveling
Makkelijk te bereiken, ruime keus en goede service

B.H.F.Wuck 23-05-2014 In de winkel gekocht
In Naarden, Bronsstraat.

Goede mogelijkheid om te keuren en te testen. Indien op voorraad kan je direct afrekenen en meenemen.

Profesioneel, werken volgens procedure.

Assortiment
Ruime keus en mogelijkheid om ter plaatse te vergelijken. Luister en kijkruimtes goede
acties.

Aanbeveling
Na onze vorige aankoop, welke een ramp was, toch goed afgewikkeld.

Extra toelichting
Het was misschien een toeval maar de voorlaatste aankoop ging helemaal mis. De gekochte Panasonic TV had een een vervelende tik. Het kon opgelost worden indien hij opgestuurd werd. Dit is 3 maal gedaan zonder resultaat. Zelfs een ander toestel had dezelfde tik. De medewerkers bleven volgens de procedure werken, maar dit loste het probleem niet op. Voor mij is het toch op gelost met de aankoop van de Philips TV.

joopvanboxtel 23-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke keuze overzicht per merk en budget.

Goede uitleg van het product ondersteund door filmpjes.

Assortiment
Zeer overzichtelijk, uitgebreide keus.

Aanbeveling
Misschien niet de aller goedkoopste. Wel zeer betrouwbaar.

Extra toelichting
Wat mij geholpen heeft is goede uitleg door filmpjes. Hierdoor is het duidelijk wat je krijgt voor een bepaald merk en budget