Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

6,9 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

juske 28-05-2014

Prima website

Veel keus

goede prijs

algehele prima indruk

V Berghuijs 28-05-2014 Via de website gekocht

Via google gezocht naar de samsung ue46f8000 en toevallig was dit bij Plasma Discounter de weekend knaller! De tv nog niet eerder voor deze lage prijs gezien.
Het bestelproces ging soepel, ook van de andere producten die ik samen met deze tv heb aangeschaft.

Snelle levering en informatie via track en trace. Drie producten waren de volgende dag binnen en het vierde product komt vandaag.

Assortiment
Tv, CI+ kaart, muurbeugel en kabelgoot waren allemaal voorradig en de keuze was reuze. Super handig om alles in één keer te kunnen bestellen.

Aanbeveling
Snelle levering, goede prijzen, advies/informatie via de site met filmpjes.

Extra toelichting
Zeer tevreden over informatie op de site, de prijs van de producten en snelle levering.

essa 28-05-2014

website is duidelijk en overzichtelijk

ik ben netjes geholpen in de winkel

goed assortiment aanwezig

Extra toelichting
ik heb 2 jaar terug een lcd tv via internet besteld en die had ik de volgende dag in huis keurig en correct verzorgd deze keer ben ik zelf naar naarden gereden of de winkel ook een keer te bezoeken en ben netjes geholpen en mijn vragen werden goed beantwoord.

Niels van Doornmalen 28-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en op meerdere sites vindbaar

Snelle levering en als je in de winkel bent leuk personeel

Assortiment
Breed assortiment en goede beschrijving

Aanbeveling
Goedkoop, waar voor je geld, snelle levering en leuke deals

Extra toelichting
Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met deze webshop

M.Martinot 28-05-2014 In de winkel gekocht
Bussum

Helder en duidelijke website, gewenst product was zo te vinden, ook handig dat vermeld staat hoeveel er nog in voorraad zijn, ondanks de mogelijkheid tot prijsvergelijking ( extra service ) had ik nog wat vragen en heb ik niet online besteld maar ben naar de zaak gereden. Ook handig dat de openingstijden vermeld zijn.

In een woord prima. Bereikbaarheid prima met ook voldoende parkeerplaatsen. Werd op een prettige manier geholpen door ene Michael die duidelijk de tijd voor me nam en op kundige wijze me het verschil tussen het ene gewenst product en het andere aangaf. Bijna direct werd het product uit de voorraad gehaald, kon ik pinnen en was al met al binnen een kwartier klaar. Aangeboden werd nog om het product naar de auto te brengen maar aangezien het niet echt zwaar was heb ik daar van af gezien.

Assortiment
Ben in twee afdelingen geweest ( TV en Stofzuiger ) en was aangenaam verbaasd van het aanbod in de verschillende merken. Ook de professionaliteit en de servicebereidheid sprak me aan. Er werd naar mijn gevoel geen speciaal product "opgedrongen" doch eerlijk en onderbouwd werd een advies gegeven. Uiteraard heb ik vooraf op prijsvergelijking gegoogeld en ofschoon de prijs niet de goedkoopste is heb ik toch voor jullie zaak gekozen vanwege de eerder informatie die ik had gekregen dat jullie goede producten hebben en een uitstekende service bieden.

Aanbeveling
Zie aspecten hierboven genoemd.

Wim250 28-05-2014

Duidelijke productinfo, specs en factuur

Snel geleverd

Scherpe prijs

markvanbezooijen 28-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alles staat duidelijk uitgestald. Veel overzicht en duidelijke beschrijvingen van de artikelen.

De service is super, ik ben vriendelijk geholpen en heb duidelijk antwoord gekregen op al mijn vragen.

Ieder wat wils!

Aanbeveling
Vij deze winkel vind je altijd wat je nodig hebt.

Extra toelichting
Ik heb alleen maar een positieve ervaring gehad. Niets negatiefs te melden, volledig geslaagd.

Bob39 28-05-2014

Extra toelichting
top service, alleen jammer dat de tv twee dagen later bij BCC in de aanbieding is en ruim 100 euro goedkoper is

Djolden 28-05-2014

Op de website de aanbieding zien staan, even bellen of het nog op voorraad is en 3 kwartier later zonder problemen af te halen.

Extra toelichting
Op de website de aanbieding zien staan van deze top LED smart TV (samsung 46F8000), gebeld of er nog voldoende voorraad was en kon het direct komen halen. (wilde niet wachten op bezorging) Tevens nog extra platte muurbeugel, HDMI kabel en interactieve CI+ module erbij gekocht. Prima service en uitleg in de winkel.

Meesje01 28-05-2014

Eerst online gekeken. We hebben een productfilmpje gekeken met goede uitleg. Daar lazen we het aantal tv' s die nog op voorraad waren. Vervolgens in de auto gestapt. Genoeg parkeermogelijkheden.

Konden op de tv wachten en die werd vervolgens naar de auto gebracht. Verschillende betalingsmogelijkheden.

Assortiment
Genoeg keuze voor wat wij zochten

Zie bovenstaande

Extra toelichting
Duidelijke website. Overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel, genoeg parkeer mogelijkheden en gewenst product op voorraad. en snelle service zelfs tot bij de auto

Yasmin Wijnands 28-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel is bijna bij me om de hoek. Ik kijk op internet wat er is en daarna ook in de winkel.

Ik ben altijd goed en snel geholpen.

Assortiment
Meestal genoeg keuze in meerdere prijsklassen.

Aanbeveling
Ben er erg positief over

Extra toelichting
Prima klantvriendelijke service van het personeel en makkelijk dat je van te voren op internet je kunt orienteren.

RoanF 28-05-2014

De winkel is goed te bereiken en biedt een mooie weergave van de producten. Het is voor mij een praktisch verlengstuk van de webshop.

Het personeel in de winkel is vakkundig en heeft kennis van de producten. Tijdens het winkelen werd er zelfs een bakje koffie aangeboden!

Assortiment
De webshop beschikt over een zeer breed assortiment. Graag zou ik in de winkel meer terug zien van het assortiment in geluid systemen / home cinema.

Aanbeveling
De winkel is makkelijk te bereiken vanuit de snelweg. Het vakpersoneel staat voor je klaar om te helpen bij de juiste keuze.

Extra toelichting
Het personeel heeft duidelijk kennis van zaken, waardoor ze goed kunnen helpen bij de keuze. Zij gebruiken de webshop om het brede assortiment te presenteren.

han4bern 28-05-2014

duidelijk omschreven, middels filmpje beschreven, weinig handelingen uit te voeren

besteld, snel en op tijd geleverd.

ruime assortiment

Aanbeveling
nooit geen problemen gehad, ervaar het zelf, vertel het een ander

Extra toelichting
besteld , volgende dag in huis en voorzien van een goede e-mail begeleiding

C.W. van Driel 28-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Besteld via internet en even langsgereden. Bevestigingsmail laten zien, even pinnen en binnen 5 min weer op de terugweg.

Assortiment
Ruime keuze binnen elke prijsklasse.

Aanbeveling
Als je gaat vergelijken kom je eigenlijk vrijwel altijd bij de Plasma-discounter uit.

Extra toelichting
Prima winkel! Goede website met duidelijke zoek, criteria selectie en vergelijk functie. Scherp geprijsd en een showroom waar je desgewenst toch even kunt snuffelen. Ik ben er nu een paar keer geweest, elke keer top!

rob10000 28-05-2014

Op zondag snel geholpen aan de balie. Tijdens het wachten op de tv had ik de gelegenheid om het overige assortiment te bekijken.

Medewerker heeft geholpen de TV naar de auto te brengen.

Geen gedoe met papieren bonnetjes. Meteen na betalen kwam een e-mail met de aankoopbon ed.

Ruim assortiment tv's.
In de showroom van plasmadiscounter staan ook koffymachines en keukenapparatuur.

Aanbeveling
De prijs en het gemak van online shoppen en snel ophalen is voor mij een ideale combinatie.

Extra toelichting
Door onderzoek op internet, door het lezen van de specificaties, reviews, en klantbeoordelingen een keuze gemaakt voor een Sony LED tv. Op de website werd aangegeven dat er nog 1 model op voorraad was. Door snel dit model te reserveren kon ik de tv de volgende dag al ophalen in Naarden. Bij het ophalen snel geholpen en werd geholpen om de tv in de auto te plaatsen. Prijs/kwaliteit en service zijn dus dik in orde.

Leon 1968 28-05-2014

Makkelijk gereserveerd en zelf afgehaald.
Nog geen 5 minuten binnen geweest

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Assortiment
Als je hier niet vind wat je zoekt bestaat het waarschijnlijk niet :-)

Zeker aan te bevelen!

Extra toelichting
Een gemakkelijke website, vriendelijk personeel. 2e bestelling bij dit bedrijf. Totaal geen op- of aanmerkingen.

dennis and lois 28-05-2014 Via de website gekocht

makkelijke, wel beetje simpele website

keurig op tijd afgeleverd

ruime keuze

een aanrader

Extra toelichting
De TV werd keurig op tijd geleverd. Het monteren ging wat lastig, de schroefjes van de voet gingen er wat moeilijk in. Het installeren ging prima.

JP57 28-05-2014

Gunstig gelegen praktisch naast de A1. Bovendien erg handig de mogelijkheid het produkt van je keuze te reserveren om niet voor verassingen te komen staan

Vlotte afhandeling en behulpzame medewerker

Keuze genoeg

Prijstechnisch, bereikbaarheid en assortiment

Chris Fritselaar 28-05-2014 Via de website gekocht

Uitstekende bereikbaarheid. Winkel is ruim ingericht.

website TV keuze bleek in winkel niet te voldoen aan wens. Alternatief is deskundig toegelicht.

kuiper10 28-05-2014

Bestellen en ophalen ....
Simpel

Goeie uitleg , vriendelijk geholpen
Top

Genoeg te kiezen

M.Emans 28-05-2014 Via de website gekocht

Vanuit huis is toch ideaal om te bestellen. Alle tijd en genoeg keuze

prima geholpen op mijn vraag over levering van mijn product

Assortiment
volop keuze voor iedere prijs

Extra toelichting
ben zeer tevreden. zal zeker klant blijven voor de toekomst. Ook zal ik Plasma discounter aanbevelen bij bekende en familie.

Han Visscher 28-05-2014 Via de website gekocht

Prima uitleg, volledige specificaties van de tv, helder verhaal!

Levertijd super. Zondag besteld, dinsdag in huis

Assortiment
Heeel veeeel keuze, goed geregeld.

Aanbeveling
Geen gezeur, van niet op voorraad, wordt later geleverd etcetc.

Bart Dorgelo 28-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zowel thuis bezorgen als afhalen. Helemaal top.

Geholpen door een vakkundig medewerker met veel kennis over zowel product (TV) als ophang systeem dat nodig was.

Assortiment
Volledig en goed geprijsd.

Goede winkel.

Extra toelichting
Niet alleen TV gekocht ook al een wasmachine, goede service, lage prijs en vriendelijk personeel. We will be back.

O het leukste bureau 28-05-2014 Via de website gekocht

Prima website, goede zoekfuncties, heldere uitleg. Altijd precies vinden wat je zoekt. En dan die filmpjes: top!

heb geen contact hoeven zoeken met klantenservice, want alles verliep gewoon zoals het hoort.

Assortiment
Ten opzichte van concurrentie een heel groot aanbod. Top!

Aanbeveling
tevreden klant maakt tevreden klant...

Extra toelichting
Heb ooit bij een presentatie gezeten van Tom over jullie bedrijf. Respect voor jullie ondernemerschap, heel goed uitgewerkt concept.

Harald1973 28-05-2014

Online shoppen, klantgegevens onthouden, makkelijk betalen. Gemakkelijk dus.

Je krijgt netjes bestellingsbevestiging, betaalbevestiging en afleverbevestiging.

Assortiment
Alles wat je nodig hebt op het gebied van Audio en TV

Aanbeveling
Tja, als je tienen geeft dan moet je deze winkel wel aanbevelen!

Extra toelichting
De Samsung TV ss voor mij de 5e tv die ik hier heb gekocht in de laatste 8 jaar en super tevreden.

Winod Mangroe 28-05-2014 Via de website gekocht

Heel mooi weekend knaller!

Snelle levering

Groot!

Heel goeie zaak!

Gewoon goed hier!

Angel stuivenberg 28-05-2014 In de winkel gekocht
naarden

goed overzichtelijk en duidelijk heel simpel zelfs voor mij haha die weinig met computers kan

heel goed geholpen vriendelijk en meedenkend

Assortiment
keuze genoeg voor iedere smaak en beurs

Aanbeveling
al onze televisies komen bij plasma discounter vandaan en zal ook wel zo blijven

Extra toelichting
zijn weer prima geslaagd voor verjaardags kado van onze dochter bedankt voor de service en ze zal er veel kijk plezier van hebben .

winnie 10 28-05-2014

Erik Koppenaal 28-05-2014 Via de website gekocht

We zagen op laatste moment voordat de actie afliep dat de TV die we graag wilden hebben in de aanbieding was. Bestelling was eenvoudig en duidelijk, dus zo gedaan.

Levering ging erg snel en volgens de gemaakte afspraken.

Assortiment
Veel artikelen aanwezig in het assortiment.

Aanbeveling
Op basis van de positieve ervaring zou ik de winkel aan anderen kunnen beoordelen als er naar gevraagd zou worden.

Frank Helmink 28-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zeker als je ongeveer weet wat je wil is het heel snel een TV kopen. Parkeren voor de deur is ook handig!

Snel en duidelijk.

Prima.

Doe ik al jaren :-)

Lis1999 28-05-2014

Gewoon goed en goedkoop

Albert Aaldering 28-05-2014 Via de website gekocht

Goede en duidelijke site..makkelijk om iets te vinden en te bestellen.

Snel

Assortiment
bijna alles overzichtelijk en vergelijkbaar

Aanbeveling
Wekt veel vertrouwen dus ik kan hem altijd aanbevelen..

Extra toelichting
Mooie en duidelijke site, makkelijk om bestelling te plaatsen, en beloftes worden waargemaakt

HenkSpoel1951 27-05-2014

Duidelijke website, product goed te vinden.

Jammer, dat DHL niet op maandag bezorgd.
Besteld op 23 mei. Pas op 27 mei info over aflevering.

Assortiment
Voor mij voldoende assortiment.

Aanbeveling
Ligt er aan wat de ander zoekt.

Mark Krul 27-05-2014

Reservering in de middag en gelijk na het werk ophalen in Naarden! Top!

Gaf nog aan dat een duurdere versie niet zozeer beter was in mijn grootte van tv

Assortiment
Volgens mij valt er qua Tv's niet veel meer te kopen dan dat jullie in het assortiment hebben

Aanbeveling
Alles hierboven zegt genoeg!
Betrouwbaar, goedkoop en klantvriendelijk

Marco Rink 27-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel op zondag open. makkelijk parkeren.

Service is meer dan prima. Verkopers hebben verstand van het product. Goed advies gekregen.

Assortiment
Veel modellen die in de winkel hangen zijn niet leverbaar (worden ook niet meer geleverd). Zo waren onze eerste en tweede keus niet leverbaar.

Absoluut.

D. Mertens 27-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk te bereiken. Vrijdag avond geweest tijdens koopavond. Ideaal!

Klantvriendelijk en doelgericht. Duurde even voor ik aan de beurt was, veel klanten in de winkel. Ze nemen de tijd voor je. Geven nuttige informatie.

Assortiment
Erg uitgebreid assortiment. Uitgebreid genoeg in ieder geval.

Staat goed en overzichtelijk opgesteld.

Aanbeveling
Aanrader! En absoluut niet duur. Was één van de goedkoopste.

Extra toelichting
Was al eerder in Naarden geweest bij de Koffie discounter. Wist toen nog niet dat de showroom van plasma discounter er bij in zat. Ziet er uitstekend uit.

F.Kruit 27-05-2014 Via de website gekocht

na enkele klikken zag ik wat ik wilde hebben eenvoudig en snel !!

deed mijn aankoop via Afterpay en moest even wachten op de mail, daarna alles snel afgehandeld ....prima service.

Assortiment
alles wat je nodig hebt voor een compleet systeem...toch handig zo alles bij elkaar .

Aanbeveling
heb intussen veel mensen al vertelt van dit gemak en zou het iedereen willen aanraden.
Geen ritjes naar de dicht bijzijnde winkel meer en......kans dat het er niet is en vooral duurder !!!!

Extra toelichting
mijn beoordeling is dat het een groot gemak is in deze tijd met haast en geen tijd om alle winkels af te lopen ( rijden ) om zo in alle gemak je keuse te kunnen maken met wat je wil hebben ..gewoon TOP !!

chantal1969 27-05-2014

goede omschrijving van de produkten, makkelijk te bestellen

donderdagavond tv besteld, zaterdag al in huis, helemaal geweldig. ik kon de bestelling duidelijk volgen, info was prima

Assortiment
genoeg keuze, zeker in de tv's

Aanbeveling
makkelijk, snel, goedkoper dan in de winkel en thuisbezorgd

Extra toelichting
Ik ben super tevreden over mijn bestelling en snelle levering

NillJa 27-05-2014 In de winkel gekocht

goed berijkbaar

goede informatie

Assortiment
meer aanwezig, zodat kiezen moeilijk wordt

Aanbeveling
Goede zaak met vel opstellngen

Hugo V P 26-05-2014

Prima en snelle website met goede zoekopties,uitgebreid filter en uitgebreide betaalmogelijkheden. zoek optie voor de juiste muurbeugel is ook erg prettig. ( wel van belang dat je weet welk model je hebt)

Naast de statusmailtjes van order, betalen en verzenden ook direct de track & trace en een apart mailtje met duidelijk aangegeven dat het de garantievoorwaarden betrof. Actuele voorraad voorkomt teleurstelling. Pakketje werd netjes de volgende dag afgeleverd

Assortiment
Super. Was op zoek naar een normaal formaat tv met veel opties(24 inch, skype, 200hz etc) bijna nergens verkrijgbaar. bij 4 zaken alleen bij Tom Coronel op voorraad (32 inch schijnt de norm te zijn.)

Aanbeveling
Vanwege breed assortiment, prettige, duidelijk en overzichtelijke site. Had al goede ervaringen met 'de Koffiediscounter'. met prima service.

Extra toelichting
Dit is dan wel weer een minpuntje ;) Zo'n extra motivatieveld. ( tenzij het een ander doel dient) Er is natuurlijk al een toelichting bij ieder item opgevoerd.

J.Kastermans 26-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Handleiding lezen aansluiten en het werkt

Ze denken met je mee over je wensen.
Dan kom je ook tot een goede keuze

Assortiment
Met een goed advies kom je er wel uit

Aanbeveling
Altijd doen het beste is door de weeks te gaan .

De keuze is groot

h.a.van driel 26-05-2014 Via de website gekocht

snel vinden van het product

snelle en correcte levering

Assortiment
je kan snel vinden wat je zoek

Aanbeveling
heb al aan verschillende mensen doorgegeven het gemak en de snelheid van leveren

toppy gaat zo door

daan van wieringen 26-05-2014 Via de website gekocht

lekker makkelijk vanuit je luie stoel en een you tube filmpje hoe alles werkt super

goede service
alleen een betaald telefoonnummer voor klantenservice vind ik vervelend

Assortiment
zeer ruime keus was ook toen ik een koffieautomaat kocht

goedkoop en snel geleverd

Extra toelichting
al met al goede cijfers een fijne winkel om zaken mee te doen vriendelijke groet

albert02 26-05-2014

de website is zeer uitgebreid en duidelijk. alle tv's worden goed beschreven en helpt om een juiste keuze te maken.

via internet mijn keuze gemaakt en tv gereserveerd.in de winkel was ik, ondanks dat het druk was,snel aan de beurt. mijn bestelde tv was helaas niet meer op voorraad. (foutje in magazijn?)de verkoper vond het heel vervelend en ging kijken of we iets anders konden vinden. er werd een goede oplossing gevonden. dus prima service.

Assortiment
bijna alles wat je zoekt hebben ze op de site. in de winkel is ook een ruime keuze.

Aanbeveling
ruime keuze en prima service.

Extra toelichting
op een goed bereikbare plek vind je een winkel met personeel dat weet waar het om gaat.

Ton Mook 26-05-2014 Via de website gekocht

verkleinen keuze dmv selectie is makkelijk;

Ik kan echter het vergelijken van meerdere producten niet meer vinden

altijd goed

service kwa levering Super

zeer ruim aanbod

ja zeker dit al gedaan

Extra toelichting
alles mooie duidelijk en makkelijk.

J. Staal 26-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijk om te zoeken!

Super snelle service!

Assortiment
Ruim assortiment, keuze genoeg!

Echt een aanrader!

Extra toelichting
Zeer duidelijk website met goede informatie en een hele snelle levering, super service!

Marianne Compie 26-05-2014

Makkelijk uitzoeken

Hele snelle levering en goed op de hoogte gehouden van factuur en levering via de email.

Goed assortiment

Hele mooie aanbiedingen!

Extra toelichting
Mooie prijs voor een mooi produkt. En dat ook nog supersnel geleverd aan huis!

susanne39 26-05-2014

snel en goed afgeleverd

zeer snelle verzending

ruime keuze

Aanbeveling
geen bezorgkosten en geen gesleep heerlijk toch?

Extra toelichting
perfecte tv volgende aankoop doe ik weer bij U

Tina Bauwens 26-05-2014 Via de website gekocht