Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Saskia1902 29-05-2014

Ik kreeg een duidelijk antwoord op mijn vragen

N. van de Pol 29-05-2014 Via de website gekocht

Je kunt een makkelijke keuze maken door de categorieën die er voor de producten zijn.

Supersnelle levering. 's avonds besteld en de volgende dag al geleverd aan huis.

Ruime keus en goedkoop.

Aanbeveling
Door de ruime keus en de prijs heb ik mensen al aanbevolen bij deze winkel te bestellen.

Extra toelichting
Wij hebben een paar jaar gelden reeds hier een tv gekocht waar we al veel plezier van hebben gehad. Door de prijs en de service zijn wij dan ook direct naar deze winkel terug gegaan om een andere tv te kopen.

Karin van Vulpen 29-05-2014 In de winkel gekocht
Bronstraat Naarden

Zeer overzichtelijke website. Met duidelijke keuze opties.Wat ook prettig is is dat er niet teveel producten zijn, zodat vergelijken makkelijk is.

Fantastische service.Tv telefonisch gereserveerd.En opgehaald in de winkel een week later. Netjes een bevestigings mail ontvangen van de reservering.

Assortiment
In de winkel zijn de verschillende merken overzichtelijk per merk terug te vinden.En zo geplaatst dat je elke tv goed kan bekijken. De winkel is licht en ruim opgezet.Ik als vervent sony gebruiker vond het mooi om te zien dat er voor de sony tv's zelfs een aparte ruimte is.In één oogopslag vind je waarnaar je op zoek bent.

Aanbeveling
Ik heb al eerder aankopen gedaan bij create2fit. En ervaren dat de service uitstekend is. Ook bij een niet "goed"werkend product.

Extra toelichting
Ik heb de sony 50w685 gekocht. Deze telefonisch gereserveerd, omdat het de laatste op voorraad was. Direct bevestigingsmail ontvangen.Het personeel is zeer klantvriendelijk en heeft kennis van zaken.Tv netjes door personeel in de auto gezet. Bij thuiskomst kwam ik erachter dat mijn hoedenplank was achter gebleven op de parkeerplaats, één telefoontje gepleegd en binnen een uur voicemail ingesproken dat hij was gevonden. Door mijn eerdere aankopen bij create2fit (tv, audio,koelkast) was ik al bekend met de zeer goede service en prijskwaliteit van het bedrijf. Bij een volgende aankoop zal mijn eerste gang zeker weer naar dit bedrijf zijn.

Anoniem ns 29-05-2014

Makkelijk en snel besteld

Tv was er de volgende werkdag

Assortiment
Ik vond wat ik zocht. Behalve de tv's heb ik niet bekeken

Aanbeveling
Makkelijk, snel besteld en geleverd

Ronaldbax 28-05-2014

Het blijft lekker om van uit je luie stoel of bank deze hardware to aan je voordeur te krijgen.

Er ging iets mis bij het betalen met iDeal en ik mail aan Plasma-Discounter hoe nu ve4rder te handelen. keurig mailtje ontvangen met de juiste oplossing!

Assortiment
Ruim voldoende en leuke aanbiedingen!

Aanbeveling
Al meerde malen zelf besteld en ook familieleden en vrienden aangeraden. Zijn ook allemaal enthousiast. Kortom echt een aanrader!

Extra toelichting
Duidelijk, informerend en adequaat! Kortom een top zaak!

Olav Potters 28-05-2014

Na een uitstekende review op de site een kleine moeite om daadwerkelijk te bestellen.

Prima communicatie per mail over de betaling en bezorging.

Assortiment
Ruim en over de producten duidelijke uitleg in filmpjes

Service, communicatie en keuze

Extra toelichting
Uitermate tevreden over de toegankelijkheid en service. Snelheid en afhandeling van de bestelling top!!

Driestd 28-05-2014

lekker ongedwongen. Geen verkopers meteen in je nek. En als je ze wat vraagt zijn ze bereid je meteen te helpen.

Deze wil ik graag! hebben....even later stond er al iemand met de TV naast de kassa.

geod en overzichtelijk.

Aanbeveling
al aan meerder collega´s gedaan en familie leden.

Extra toelichting
Fijne zaak en zeker om op terug te komen!!

Apple K. Flophouse 28-05-2014

Snel contact en ook vriendelijj en behulpzaam personeel. Na gevraagde mail met foto te hebben gestuurd echter niets meer vernomen

RJM1970 28-05-2014

Bereikbaarheid is goed. Openingstijden zijn ruim, zodat je altijd terecht kan. Product assortiment in de winkel is ruim en overzichtelijk opgesteld.

De service is heel erg goed. Na een moment zelf in de winkel rond te hebben gekeken, hebben we om uitleg van een product gevraagd en de verschillen met andere vergelijkbare producten. De verkoper was zeer goed op de hoogte van de specificaties en gaf goed en duidelijk advies.

Assortiment
Een breed assortiment aan artikelen en per merk.

Aanbeveling
Zowel de website als winkel.

Extra toelichting
Dit was de eerste keer dat ik een product bij Plasma discounter heb gekocht. Geheel naar tevredenheid met de service en het product.

S.van der Aar 28-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het gemak waarop je binnenloopt en alles kunt bekijken en om hulp kunt vragen waar nodig

Ben gewoon tevreden

Assortiment
duidelijk en meer dan genoeg

Aanbeveling
Ben uitstekend geholpen en prima spul.

Extra toelichting
Valt op dat men wil dat je tevreden bent

W.Grootswagers Spang Capelle 28-05-2014 Via de website gekocht

Een heel groot voordeel is JE HOEFT DE DEUR NIET MEER UIT.

Een ZEER GOEDE SERVICE geen spijt wat keuze betreft !!. Ook van post.nl klasse!!

Assortiment
Een heel groot assortiment keuze genoeg ze hebben allemaal!!

Aanbeveling
Deze winkel wordt zeer zeker besproken onder onze vrienden dat is zeken .

WG1 28-05-2014

Eisje 28-05-2014

product was makkelijk te vinden en stond relevante informatie bij. Betalen ging ook eenvoudig.

Bezorging vond inderdaad volgende dag plaats en moment van bezorging was dankzij de track en trace goed in te schatten.

Assortiment
Het product dat ik zocht zat in het assortiment.

Aanbeveling
voldeed prima aan mijn verwachtingen.

cobratoontje 28-05-2014 Via de website gekocht

De site is goed overzichtelijk en een bestelling plaatsen gaat zeer eenvoudig.

De gemaakte bestelling voor 20 uur besteld en de volgende dag al in huis !Bestellingen worden meteen verwerkt.

Een zeer uitgebreid assortiment

Frits Versteegh 28-05-2014

's avonds besteld keurig volgende dag geleverd.

Assortiment
Als een van de weinige shops artikel op voorraad.

overal beoordeling erg goed

Peterhh 28-05-2014

Er is op de website en in de winkel voldoende info aanwezig. filmpjes erg handig op de website. op basis van info en reviews keuze teruggebracht naar 2 modellen en toen richting naarden.

prima service in de winkel, goed geholpen, niet een richting in gepushed, maar prima info en advies over UHD tov HD etc. verkoper probeerde alles om goed verschil aan te tonen, 3D verschil, UHD tov HD etc. Niet alles werkte maar kon hij niets aan doen.

Assortiment
Alle meest verkochte en populaire modellen op voorraad en zichtbaar op website en winkel.in combi met scherpe prijs de ideale combi

Aanbeveling
zeker aan te bevelen, zouden meerdere (e)tale zaken een voorbeeld aan kunnen nemen. Op website specs en reviews vergelijken en indien nodig zelf beslissen door te zien in winkel, wat voor tv toch nog wel wenselijk is.

Extra toelichting
Plasma discounter heeft alles in huis om een gedegen keuze te maken voor een nieuwe TV. Goed prijs in combi met goede website met video filmpjes, reviews, en een winkel die centraal in nederland zit met aardig personeel die niet pushed maar echt probeert te helpen bij de juiste keuze. Voorraad en assortiment dik in orde, dus ga deze winkel wederom aanbevelen aan mensen die TV willen kopen.

C.v.Hienen 28-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke webshop met prettige filters, zodat je snel een goed overzicht hebt en een keuze kunt maken

Alle vragen werden correct beantwoord

Assortiment
Alle topmerken en modellen zijn leverbaar

Aanbeveling
Assortiment, prijsstelling en service staan hier hoog in het vaandel. Daarnaast hebben ze ook nog verstand van de producten die ze verkopen

silverleon1961 28-05-2014

Super gemakkelijk bestellen uit vanuit je luie stoel.

Op vrijdag avond besteld en de volgende dag al bezorgd. Dus ook bezorgen op zaterdag.

Keuze genoeg!

Extra toelichting
Aangekocht product gekocht middels de weekendknaller aanbieding.

Fred Jacobs 28-05-2014 Via de website gekocht

Met de super aanbieding, gezien via "jouwaanbieding.nl" op jullie site gekeken en naar de product uitleg film gekeken. Mooi en duidelijke uitleg, gewoon geweldig en motiverend.

Besteld, meteen reactie van de bestelling en de betalings bevestiging. Meteen tweede werkdag geleverd, niet hoeven passen en meten om z'n grote doos in de auto te vervoeren, keurig geleverd ook al is dit met een vervoerder TNT Post.

Assortiment
Er is van alles te vinden op jullie site. Het is ook maar waar je naar op zoek bent.
Ik heb gevonden wat ik zocht of misschien nog wel beter dan aanvankelijk de bedoeling was.
Geen spijt van.

Aanbeveling
Wat je ook zoekt, lijkt me er wel te vinden.
Mijn eerste ervaring met jullie bedrijf. Is zeker aan te bevelen, super.

Extra toelichting
Zeer te vreden, dit voor mij eerste aankoop bij Plasma disconteer. Zou het zo weer doen. Dus wie weet voor de toekomst

Raymond2014 28-05-2014

Lekker vanuit je luie stoel bestellen. Overzichtelijke website.

Binnen 24 uur krijg je antwoord van de klantenservice

Assortiment
Bij uitverkocht kan je je aanmelden. Zodra het product weer leverbaar is krijg je een notificatie.

Duidelijk, overzichtelijk en simpel

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over plasma-discounter. Duidelijke website en zeer overzichtelijke voorraad.

walli67 28-05-2014

Vanuit thuis vanuit je luie stoel de mogelijkheid hebben tot vergelijken van producten, modellen en prijzen. En hierna de aankoop hiervan.

Service daar heb je online niet echt mee te maken.
Aandachtspunt is de levering, voor werkende mensen bijna niet te doen, veel al levering tussen 12.00 uur en 14.00 uur. En dan nog niet eens de mogelijkheid om te kiezen uit op welk postkantoor je je aankoop op zou willen en kunnen halen. Kans is dan dat je product enkele dagen in een bus onderweg is.

Veel keus.
Weinig bedenk tijd of je zo'n grote aankoop wil en moet en of kan doen. Product vlug uitverkocht door de goede prijs verhouding in vergelijking met andere winkels.

Aanbeveling
Geen problemen, dus is een aanrader voor anderen.

marcel de koning46 28-05-2014

goede uitleg top

gauw geholpen

veel keus

zeker aan te raden

Ruben_uit_M 28-05-2014

Prima, zit alleen niet bij mij in de buurt

Heb even een mail gestuurd over de eredivisie actie.
Kreeg keurig een mail terug met het antwoord.
Misschien volgende keer in de winkel even aangeven hoe de actie werkt.

Prima

P. Cheng 28-05-2014

Gemakkelijke website.

Genoeg merken en typen.
Tevens aanvullende kabels e.d. beschikbaar

Aanbeveling
Voor gemakkelijk winkelen met een ruim assortiment kan je in de webwinkel goed terecht.

goede web winkel

Theo Meuleman 28-05-2014 Via de website gekocht

Aanklikken toevoegen aan winkelwagentje makkelijker kan het niet.

Middag's om 15.00 uur besteld en de volgende ochtend om 11.30 uur geleverd snellere service kun je volgens mij online niet krijgen.

Assortiment
Assortiment zeer uitgebreid tot alle toebehoren aan toe. Ook handig dat de specificaties erbij vermeld staan.

Aanbeveling
Ik ga er zeker reclame voor maken hoe goed en snelle service deze site heeft echt super.

Extra toelichting
Ik zou zeggen ga vooral zo door dit zal zeker niet de laatste tv zijn die ik hier heb gekocht ben zeer tevreden.

Arjan de Rooij 28-05-2014 Via de website gekocht

Gemak is voor mij, duidelijkheid!! En dat vond ik in alle aspecten van jullie winkel.

Achterover zitten je bestelling doen en de volgende avond in huis. Lijkt me dat jullie goed in de behoefte voorzien van de klant.

Zeer goede keuze

Aanbeveling
Zie al het bovenstaande..!!

Extra toelichting
Via een onafhankelijke site, Kieskeurig.nl, bij jullie winkel terecht gekomen. Ik zocht en vond meteen wat ik voor ogen had, daarnaast de prima service en overzichtelijkheid. Top, ga zo door. Innovatie en voorzien in klantbehoefte zijn de toekomst.

Koen Peters 28-05-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site

duidelijke bevestigingsmail en verzendverificatie

Assortiment
ruim assortiment nieuwste modellen en direct leverbaar

Aanbeveling
als iemand toe is aan een nieuwe televisie zal ik deze site absoluut aanraden

Extra toelichting
Ik heb totaal geen op of aanmerking op deze internet winkel. gewoon waanzinnig goede service en super snelle levering, gewoon zo als het hoort. De volgende televisie zal ik zeker hier kopen

Reezigt 28-05-2014

Alles is overzichtelijk en de reservering verliep ook gemakkelijk.

Alles klopte qua service!

Assortiment
Heel veel voorraad en verschillende merken zijn voorradig!

Aanbeveling
Alles verloopt zoals je hoopt dat het zal verlopen. Echt een hele prettige winkel!

Rene Franken 28-05-2014 Via de website gekocht

Website is netjes en overzichtelijk ingericht.
Weekacties worden goed in beeld gebracht.
Het bestellen via de website is eenvoudig in 3 stappen uit te voeren.
De

Tijdige en nette levering.
Levertijd binnen 1 werkdag.
Snelle reactie van klantenservice op vragen.

Assortiment
Ruim assortiment met scherpe concurerende prijzen.

Aanbeveling
Aangezien service, gemak,uitgebreid assortiment en betrouwbaarheid zou ik de winkel zeker aanraden aan andere.

Eric van der Meulen 28-05-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site, werkt goed en snel. Idem telefonische helpdesk voor verkoop en advies.

technische vragen werden beantwoord, retourneren van artikelen verloopt goed. Vriendelijke mensen aan de telefoon.

Assortiment
Van wasmachine tot BBQ, televisie....we hebben al het nodige besteld.

Aanbeveling
De prijs is goed en als je dat weet te combineren met goede service, dan krijg je tevreden klanten. De optie om in de winkel langs te kunnen komen vind ik ook prettig.

Extra toelichting
Ik beoordeel plasmadiscounter.nl als een fijne winkel/webshop. De prijs is goed/scherp, de service is goed en dat maakt dat ik er terug blijf komen.

Pierre F Vermeersch 28-05-2014 Via de website gekocht

Jullie waren zeer goed op de webside.Het kon niet beter.

De service was zeer goed.

Assortiment
In het assortment,was heel veel keuze.

Aanbeveling
Op een zeer goede service,en ook heel veel keuze.

Extra toelichting
Het kon niet beter.Dit is de beste keuze die ik ooit heb gemaakt.

Borkos 28-05-2014

Martin vd Donk1 28-05-2014

5,8

Onduidelijk dat er naast de cam nog een ci kaart moet.

Ik heb 1 van de medewerkers gebeld om te vragen of de Samsung tv een glimmend scherm heeft (wat ik liever niet wil). Het antwoord was het scherm is niet glimmend maar tussen mat en glimmend in.

Foutieve info.

Veel modellen en merken.

Aanbeveling
Beetje twijfelachtig. Prijs prima in orde maar foutieve voorlichting.

Nadia P 28-05-2014

Aanbeveling
Het bestellen was simpel, site is overduidelijk en de levering was snel. En ook het product was in perfecte staat geleverd.

plijum 28-05-2014

Hoef niet zelf naar de winkel netjes geleverd

Goed te woord gestaan

Genoeg keuze

Aanbeveling
Zeer tevreden ook snelle levering super

Extra toelichting
Graag ingevuld super geholpen en zeer tevreden

KROATIE 28-05-2014

In een woord simpel.

Super

Assortiment
Veel keus en de aanbiedingen zijn groot.

Aanbeveling
Het is zo makkelijk om bij jullie te bestellen en de levering is perfect.

A. Doll 28-05-2014 In de winkel gekocht

Probleemloos geregeld.

Er was na aankoop geen verzendopdracht gemaakt door de verkoper en dus moest ik tot tweemaal bellen om nadere info mbt. levering.

Assortiment
Overzichtelijk en een ruim assortiment qua merk en product.

Aanbeveling
Zeker aanbevelen vanwege het gemak en prijsstelling.

Extra toelichting
TV aankoop volledig naar tevredenheid muv. levertijd door misverstand met verzendopdracht. Wasdroger niet gekocht omdat prijsverschil van € 60,00 te groot was met in dit geval Bobshop. Werd ook geen enkel moeite gedaan om ons tegemoet te komen qua prijsverschil. Jammer!

Pascal 74 28-05-2014

Zeer overzichtelijke website.
Makkelijk bestelproces.
Zeer duidelijke stap voor stap aanwijzingen.

Zeer snelle levertijd binnen 24 uur.
Zeer goed geholpen via email.
Top!.

Assortiment
Zeer groot assortiment tegen super lage prijzen.
Verzendkostenvrije levering.
Fantastisch!.

Aanbeveling
Heb de winkel aan familie leden en kennissen aanbevolen.
Zeer aan te raden!.

Extra toelichting
Als u iets zoekt wat in het assortiment van deze winkel verkrijgbaar is moet u dit gewoon kopen. Niet twijfelen of het elders goedkoper is. Deze winkel staat garant voor u besteld artikel. Online dienst is voortreffelijk!. Er is geen betere keuze elders. Kortom: zeer service gericht, mega klantvriendelijk, snelle levering, super lage prijzen!!!. In één woord: SUPERIEUR!!!.

gjweiler 28-05-2014

Het was een druk weekend voor de plasma-discounter met presentaties van Samsung televisies en audio. Ik ging voor de topper van 2013, de Samsung UE46F8000. Op dat moment nergens, werkelijk nergens anders goedkoper dan bij hen. Vanwege de drukte moest ik even in de winkel wachten (circa 5 minuten) maar werd toen snel geholpen.

Fijn dat het personeel in de gaten hield in welke volgorde de klanten om aandacht vroegen. Omdat ik me goed had georiënteerd had ik niet veel vragen. De verkoper wees me nog op de extra actie van Fox Sport; 10 gratis wedstrijden bekijken! de inlogcodes voor FOX zouden dinsdag per mail naar me verstuurd worden. Prima toch? Nog sneller dan Tom racet stond de nieuwe TV voor ons klaar. Of men even mee zou lopen om de TV naar de auto te brengen? Ja graag! En, oh ja, dinsdags inderdaad de mail van FOX binnen gekregen met de codes voor 10x gratis kijken naar een voetbalwedstrijd! Kwaliteit is doen wat je belooft!

Assortiment
Ik heb maar met een "schuin oog" om me heen gekeken maar ik kreeg een goede indruk van de zaak waar vele TV toestellen en audio installaties opgesteld stonden. Het kan dus toch, webwinkel zijn met de nadruk op winkel! Weliswaar op een industrie terrein maar eenmaal binnen kan je je vergapen aan de mooiste producten met ondersteuning van professioneel personeel die duidelijk hart voor de zaak hebben en het enthousiasme delen met het "gezicht" van de plasma discounter Tom Coronel.

Aanbeveling
Woon je in de buurt, ga je gerust in de winkel oriënteren en laat je informeren door het deskundige personeel. Woon je niet in de buurt, wees dan gerust, je hebt met een TOP zaak te maken waar je gerust kan bestellen. En

Extra toelichting
Mijn beoordeling is gestoeld op mijn eerste ervaring met Plasma-discounter. Ik was daar met mijn vrouw die niet veel geeft om dit soort zaken, maar ook zij was prettig verrast. Onze eerste aanschaft zal snel gevolgd worden door de aanschaf van een "soundbar". Trouwens, voor koffiemachines (Mijn vrouw zag vele soorten Nespresso machines staan) tot koelkasten, BBQ, stofzuigers etc. kan je bij de discounter met een gerust hart terecht. Ik ben er vast van overtuigd dat de discounter een scherpe prijs paart aan goede service. Trouwens, ben enorm onder de indruk van onze nieuwe TV. Wat een genot!

Wouter Houtman 28-05-2014

De site is erg goed, vooral de review video's zijn van grote waarde! Geen detail wordt over het hoofd gezien. Het enige dat wat beter kan is de look&feel. Nu is alles vrij functioneel, soms met wat veel tekst. Probeer er nog meer een beleving voor de bezoeker van te maken.

Ja de service. Dat was voor mij van doorslaggevend belang geweest bij de aankoop van mijn nieuwe tv. Men is vriendelijk, bereid de tijd te nemen en bekwaam. Men denkt mee en dat is wat vooral fijn is. Niet dus denken in termen van eigen belang, maar denken in termen van wat goed is voor de klant. En uiteindelijk loont dat, want ik ben een fan voor het leven en zal dit ook keer uitdragen en dat is vele malen waardevoller dan puur erop uit zijn om de duurste spullen te verkopen. Goed bezig! Enige minpuntje, op zaterdag kan het druk zijn en omdat men de tijd neemt voor de klanten kun je soms lang moeten wachten. Wellicht dus 1-2 man extra zou helpen. Verder is alles super!!

Assortiment
Online is goed te achterhalen wat er te krijgen is en wat er nog voorradig is. In de showroom staat helaas niet alles. Snap ik ook wel gezien de ruimte, maar vergeet niet dat mensen gevoelig zijn voor beleving. Beleving zit hem in service, maar ook in wat er in de winkel te zien is. Het aanbod is ok, maar kan nog beter gepresenteerd worden. Dan zou er echt dat wauw- effect zijn.

Aanbeveling
Service verkoopt en ook een scherpe prijs. Echter, service is uiteindelijk toch waardevoller. Want ondanks het feit de tv die ik op het oog had elders iets goedkoper, heb ik toch gekozen voor de plasma-discounter, want ik wilde de geleverde service (advies, suggesties en tips) zeker belonen!

Extra toelichting
In eerste instantie was ik wat sceptisch over de plasma-discounter. Ik dacht in termen van bulk, onpersoonlijk en uit op veel verkopen. Toen ik echter in contact kwam met de plasma-discounter werd ik positief verrast door de manier waarop ik geholpen werd. Dat, in combinatie met het assortiment en de scherpe prijzen heeft van mij een fan gemaakt. Op wat kleine schoonheidsaspecten na is het voor mij de nummer 1 winkel op het gebied van kwaliteit tegen een zeer scherpe prijs!

b-art1977 28-05-2014

Gemakkelijk te bestellen en snel in huis.

Assortiment
Ruim assortiment in tv's, concurrende prijzen.

Aanbeveling
Vergeet de adviesprijs, scherpe offerteprijs icm met heldere toelichting (incl video).

Extra toelichting
Scherpe concurrerende prijzen, snelle levering, ruim assortiment met goede toelichting per artikel(groep).

Coos Vermeer 28-05-2014 Via de website gekocht

Prima, bestellen ging met het grootste gemak

Geen gebruik van hoeven maken maar in het verleden wel eens nodig gehad en dit was toen uitstekend.

Assortiment
Altijd een ruim assortiment aanwezig, zowel online als in de winkel

Aanbeveling
Al een aantal malen aangeraden aan mensen en daar is ook gebruik van gemaakt

Bernard Diepeveen 28-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijke winkel en gemakkelijk te vinden. Met pin betaald dus eenvoudig.

Direct na aankomst goed en deskundig geholpen. Eigenlijk waren we zo klaar.

Rijk en gevarieerd assortiment

Aanbeveling
Ja, zie bovenstaande motiveringen.

bjw70 28-05-2014

thuis voor de pc

goed geholpen door de telefoon

ruim

voor het gemak

Extra toelichting
zou er weer een aankoop doen

JPGS 28-05-2014

Zeer tevreden over de geleverde service. Zonder probleem kon het geluid worden getest en kon ik even met het tv-menu spelen van verschillende tv's.
Na aankoop werd zelfs geholpen met inladen van de producten.

Minpuntje: duurde even voordat ik werd geholpen. Dit kwam door de drukte maar was wel even vervelend.

Makkelijk te bereiken
goede service
goede prijs/kwaliteit
groot assortiment
ruime parkeergelegegenheid

Extra toelichting
Plasmadiscounter is een prima winkel waar iedereen terecht kan. Goed bereikbaar, goede service en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Wim de Rijk 28-05-2014 Via de website gekocht

Vandaag besteld volgende dag in huis zonder de deur uit te moeten.

gebeld omdat er een c1+ Interactieve Module V 1.3 niet in de doos maar werd direct opgestuurd prima.

prima service

Sue Yin Martodihardjo 28-05-2014 In de winkel gekocht
naarden

Extra toelichting
Klantvriendelijke service in de winkel

Michelvb 28-05-2014

Lekker vanaf de bank mijn nieuwe tv besteld.. Geen drukke winkelstress :)

Service was goed.. Alleen was mijn order niet goed doorgekomen waardoor er niet de volgende dag geleverd werd maar 2 dagen later..

Genoeg keuze voor mij

Aanbeveling
Al met al ben ik zeer tevreden en zal ik jullie zeker aanbevelen

Extra toelichting
Ik ben tevreden over mijn bestelling en de service van plasma-discounter.nl.. Als volgende keer de "volgende dag in huis" claim ook waargemaakt word zou het helemaal perfect zijn.

Chantal161 28-05-2014

Via de website is het heel simpel om het product te vinden wat voldoet aan jouw wensen. Door de vele opties die je kunt aanvinken kun je een goede selectie maken. De producten zijn duidelijk aangegeven en hebben een uitgebreide omschrijving.

Tijdens ons bezoek aan de winkel werden wij hartstikke goed geholpen. De medewerkers hebben echt verstand van zaken en hebben ons heel goed geadviseerd.

Assortiment
Er is een ruim assortiment en echt voor ieder wat wils. Televisies van diverse merken en in zowel groot als klein formaat is hier terug te vinden.

Aanbeveling
Sterker nog dit hebben we al meerdere keren gedaan!

Extra toelichting
De eerste reden waarom wij op deze website terecht kwamen, kwam vooral door de goede prijzen. Ze zijn echt voordeliger dan andere winkels. Maar tijdens ons bezoek aan de winkel werden we blij verrast door de kennis van de medewerkers. Het is fijn om in een winkel te zijn waar ze je goed kunnen adviseren, en dat is hier zeker het geval.

juske 28-05-2014

Prima website